Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Фінансові результати Vodafone
valdemar
сообщение 27.5.2011, 6:07
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




Фінансові результати МТС за Q1 2011 року. Супровідна інформація по Україні.

Протягом останніх років, завдяки реалізації стратегії «народні ціни – преміальна мережа», «МТС Україна» знаходиться в позитивному русі й демонструє рік у рік стійке зростання фінансових та операційних показників.

Стабільна економічна ситуація в країні сприяла прояву сезонності в 1Q 2011, яка відчувається тільки в умовах стабільного ринку і виражається в органічному зменшенні доходів ринку в цілому у першому кварталі нового року, порівняно з останнім кварталом попереднього (зниження активності у вихідні та святкові дні початку року на тлі активних продажів новорічних пропозицій наприкінці року).

Фінансові показники:
У результаті зростання споживання голосових і додаткових послуг виручка в річному еквіваленті виросла на 7% і склала 2 057 млн. грн.

Динаміка OIBDA корелює з динамікою доходів. У 1Q 2011 вона зросла на 9,8% в порівнянні з 1Q 2010 і досягла 919 млн. грн., а маржа OIBDA збільшилася на 1,2 п.п. у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склала 44,7%. На зростання рентабельності позитивний вплив справило і зростання виручки, і контроль за ефективністю витрат.

Чистий прибуток компанії в 1Q 2011 склав 131,1 млн. грн. Основними чинниками зростання чистого прибутку 1Q 2011 до 1Q 2010 на 120,0% є збільшення доходів від основного бізнесу, оптимізація витрат, а також зростання доходів від розміщення тимчасово вільних грошових коштів.

Операційні показники:
За рік абонбаза МТС збільшилася на 1 млн. чол. і на кінець 1Q 2011 досягла 18,3 млн. Зростання абонентської бази в річному обчисленні склало 5,4%, у квартальному 0,2%. Частка ринку МТС виросла, відповідно, на 3% і склала 35,6% у 1Q 2011 (в порівнянні з 32,64% у 1Q 2010).

Найпривабливіші тарифні пропозиції, які забезпечили зростання підключень в 1Q 2011: «Супер МТС Удвічі Кращий», «Супер МТС без ПЗЗ», спеціальний тариф для дітей «Супер МTC Команда 2011», а також регіональні тарифи «Супер без поповнення». У 1Q 2011 відмічено зростання бази контрактних абонентів внаслідок запуску нових тарифних пропозицій «МТС Офіс».

Залучення якісних абонентів та заходи з утримання та розвитку існуючих абонентів (програма лояльності «МТС Бонус») дозволяють МТС демонструвати один з найнижчих на ринку рівнів відтоку. У 1Q 2011 він склав 7,6%, що на 0,6 п.п. нижче за аналогічний показник в 4Q 2010.

МТС демонструє в 1Q 2011 й позитивну динаміку ARPU. У річному численні він виріс на 2,4% і склав 36,1 грн.

Обсяги споживання послуг абонентами МТС залишаються традиційно високими. Показник MOU виріс на 7% у порівнянні з 1Q 2010 і на 3% у порівнянні з 4Q 2010 і склав 564 хв.

Зберігаються високі обсяги споживання додаткових послуг, частка виручки від яких в загальних доходах компанії продовжує рости. У 1Q 2011 питома вага виручки від VAS перевищила 30% (у 1Q 2010 на VAS доводилося 24% виручки). Показова динаміка виручки від послуг передачі даних, яка збільшилася на 69% у річному врахуванні й на 25% - у квартальному.

Позитивна динаміка по послугах передачі даних пояснюється розширенням географічного покриття, поліпшенням якості мережі 3G у містах з діючим покриттям (у 1Q 2011 3G-покриття з'явилось у 13 населених пунктах, триває запуск 2-ї та 3-ї несучих частот на базових станціях), а також запуском популярних у абонентів тарифів, зокрема «Безлімітний без контракту». У результаті в 1Q 2011 кількість абонентів «МТС Коннект 3G» перевищила 230 тис., при цьому в середньому на одного абонента «МТС Коннект 3G» сьогодні припадає 1,9 ГБ/місяць (для порівняння, в кінці 2009 р. ця цифра складала 1,3 ГБ/місяць).

Друге місце за динамікою займають послуги мобільного доступу в інтернет на базі технологій EDGE/GPRS. У 1Q 2011 зростання було спичинене запуском послуги «Безлімітний інтернет з Opera Mini на день» (у грудні 2010 року), появою більш привабливих інтернет-пакетів (також у грудні 2010 року) і запуском оновленої версії тарифу «МТС Energy», орієнтованого на веб -користувачів.

Загальний обсяг завантаженого й переданого трафіку інтернет-користувачами «МТС Україна» у 1Q 2011 перевищив 1700 ТБ. Це на 136% перевищило показники аналогічного періоду минулого року. При цьому загальна кількість користувачів доступу в Мережу до кінця 1Q 2011 перевищила 4,9 млн. абонентів.
Фінансові та операційні результати: 1 квартал 2011 р. http://company.mts.com.ua/files/news/11052...Press-reliz.doc
Фінансові та операційні підсумки: 1 квартал 2011 р. http://company.mts.com.ua/files/news/11052...ezentatsija.pdf

http://company.mts.com.ua/ukr/press_releas...hp?news_id=4863

Сообщение отредактировал applefan - 21.3.2017, 21:32


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 29.5.2011, 11:25
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



МТС держит расходы
// Оператору не удается восстановить рентабельность

Рентабельность МТС продолжает снижаться II квартал подряд, по итогам января-марта она составила 45,3% в Украине и 38,4% для всей компании. В I квартале на показатели компании влияли сезонные факторы, кроме того, МТС активно тратилась в России.

Консолидированная выручка МТС в I квартале 2011 года выросла по сравнению с аналогичным периодом прошлого года на 12,2%, до $2,934 млрд. Но чистая прибыль сократилась на 16,1%, до $321,6 млн, а маржа OIBDA составила 38,4% против 44,3%.
Рентабельность МТС падает II квартал подряд как в общей, так и украинской отчетности. В IV квартале прошлого года маржа всей компании упала до 37,4% (рост в I квартале 2011 года составил 1 п.п.) с 45,8% за аналогичный период 2009 года. Во многом из-за этого оператор закончил 2010 год с рекордно низкой рентабельностью за последние 10 лет – 43,1%. По итогам года снижение маржи в МТС объясняли коммерческими решениями, в том числе ростом расходов в IV квартале на дилерские комиссии.
По словам президента МТС Андрея Дубовскова, в I квартале на показатель OIBDA повлияли сезонные факторы и единовременные расходы, связанные с присоединением "Комстар-ОТС" в РФ, а также с приостановкой деятельности в Туркмении (оператор был вынужден приостановить операции в этой стране из-за проблем с властями страны).
В Украине показатели компании выросли по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, но были ниже, чем в IV квартале: выручка снизилась на 4%, до 2,06 млрд грн, OIBDA – на 5% (919 млн грн), маржа OIBDA – с 45,3% до 44,7%. Чистая прибыль – 131,1 млн грн. При этом операционные показатели "МТС-Украина" стабильно растут: абонбаза достигла 18,3 млн абонентов, MOU (средний ежемесячный голосовой трафик) – 564 минут, ARPU (доход с одного абонента) – 36,1 грн.
Крупнейший оператор Украины VimpelCom свою отчетность за I квартал еще не предоставил. Выручка третьего по величине мобильного оператора "Астелит" (ТМ life:)) в I квартале сократилась на 6,2%, до 621,5 млн грн. Основной акционер компании – турецкая Turkcell (доля – 55%) – объяснял это отказом от низкомаржинальных направлений бизнеса, таких как пропуск международного трафика и снижение ставок интерконнекта. EBITDA оператора выросла более чем в 3 раза, до $18,8 млн, за счет снижения затрат на маркетинг, а также изменения тарифной политики. Чистый убыток компании сократился на 7,9%, до $24,4 млн, а абонентская база – на 26,9%, до $8,7 млн. ARPU вырос на 26,1%, до $2,9, а MOU – почти на 40%, до 218,6 минут.
Отчетность МТС на операционном уровне ожидаемо слабая, хотя динамика доходов неплохая – плюс 12% к I кварталу 2010 года, говорит аналитик Газпромбанка Анна Курбатова. Аналитик Netton CG Роман Химич отмечает, что на украинском рынке, помимо сезонного фактора, на финансовые показатели компании повлияло обострение конкуренции, способствовавшее снижению тарифов. "На сегодня в Украине темпы роста выручки в гривневом выражении отстают от темпов инфляции, что свидетельствует о по-прежнему низком потребительском спросе",– отмечает господин Химич.
Мария Попова; Инна Ерохина, Москва
http://www.kommersant.ua/doc.html?docId=1648271


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 12.3.2012, 17:19
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



У 2011 році «МТС Україна» продемонструвала зростання фінансових і операційних показників у порівнянні з минулим роком. Позитивна динаміка обумовлена:

реалізацією незмінної з 2008 року ринкової стратегії МТС «народні ціни – преміальна якість» (у сприйнятті абонентів, МТС є оператором з найбільш оптимальним співвідношенням ціни і якості на ринку),
зростанням популярності VAS-послуг серед абонентів «МТС Україна»,
низкою технічних удосконалень мережі, які підвищили її пропускну здатність та якість існуючих сервісів. (Зокрема, у 2011 році МТС модернізувала транспортну систему GSM-мережі для підвищення ємності послуг передачі даних, а також завершила перший етап з переводу CDMA-мережі на інфраструктуру All-IP).

На результати також впливало зростання абонентської бази протягом усього року.

Фінансові показники:

Дохід «МТС Україна» за 2011 рік склав 9,104 млрд. грн., при цьому компанія продемонструвала темпи зростання доходів у розмірі 7%, що перевищує темпи зростання 2010 року. Протягом двох років оператор показує стабільну позитивну динаміку в річному численні. У 4Q 2011 року у порівнянні з 4Q 2010 року дохід зріс на 8%.
У порівнянні з попереднім роком завдяки збільшенню ефективності бізнесу і якості абонентської бази показник OIBDA виріс на 10% і склав 4,369 млрд. грн., маржа збільшилася відповідно на 1,5 п.п. і досягла 48%. У квартальному вирахуванні показники виручки і рентабельності слідують сезонній динаміці.
Чистий прибуток МТС у 2011 році виріс на 53,1%, склавши 1,151 млрд. грн.

Операційні показники

Абонентська база «МТС Україна» збільшувалася з кварталу на квартал і на кінець року досягла 19,51 млн. осіб, більше ніж на мільйон перевищивши показник 2010 року. У 4 кварталі 2011 року МТС продемонструвала найвище на ринку зростання абонентської бази +234 тис.
Високий рівень споживання послуг, характерний для абонентів МТС, свідчить про їх високу лояльності до компанії. За рік показник MOU виріс на 8% і склав 580 хвилин.
Показник ARPU стабільний протягом року, становить 39 грн., продемонструвавши 3% зростання за рік.
Впродовж 2011 року спостерігалося зростання споживання додаткових послуг, частка виручки яких у загальних доходах продовжує збільшуватися. У 2011 році питома вага виручки від VAS становила 28,3% (порівняно з 24,5% у 2010 році). Одним із драйверів зростання є популярність тарифних планів з включеними пакетами VAS-послуг (напр. MAX Energy).

Серед ключових ініціатив 2011 року:

запуск лінійки тарифів без плати за з'єднання «Супер МТС без ПЗЗ»;
принципово нові пропозиції ULTRA і ULTRA VIP;
тарифи для молодіжного сегменту «MAX Energy» і «MAX Energy Алло»;
нові регіональні та бізнес-тарифи;
запуск сервісу з переказу коштів між особовими рахунками абонентів «МТС Росія» і «МТС Україна»;
запуск послуг «Мій новий номер», «Безлімітний інтернет з Opera Mini на місяць»;
акція з наданням 3 місяців безкоштовного трафіку для користувачів BlackBerry;
запуск безлімітного тарифного плану «МТС Коннект без обмежень»;
розширення функціоналу LBS-сервісів, що дозволяють батькам визначати місцезнаходження дітей;
продажу брендованих Android-смартфонів і планшетів МТС.

Додаток 1. Финансовые и операционные итоги 4 кв. 2011
Додаток 2. Финансовые и операционные итоги Q4 и 2011

http://company.mts.com.ua/ukr/press_releas...hp?news_id=5592


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 12.3.2012, 19:04
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



МТС-Украина увеличила чистую прибыль на 53%

12.03.2012 13:07
МТС-Украина по итогам 2011 года нарастила доход на 7%, а чистую прибыль - на 53%
За 2011 год доход компании МТС-Украина составил 9,104 млрд.грн., что является 7%-ным ростом по сравнению с результатами 2010 года. Об этом сообщила компания, данные которой передает корреспондент ЛІГАБізнесІнформ.

Показатель OIBDA вырос на 10% и составил 4,369 млрд.грн. Маржа достигла 48%. Чистая прибыль МТС в прошлом году выросла на 53,1%, составив 1,15 млрд.грн.

Абонентская база оператора на конец года составила 19,51 млн. человек, что больше показателей 2010 года более чем на миллион.

Показатель МОU вырос на 8% и составил 580 минут. Показатель ARPU составляет 39 грн., за год вырос на 3%.

Удельный вес выручки от дополнительных услуг (VAS) составил 28,3%, в 2010 году - 24,5%.

Напомним, в декабре прошлого года все три сотовых оператора украинской "большой тройки" нарастили абонбазу. У МТС Украина, по сравнению с декабрем 2010 года она выросла на 982 тыс., у Киевстар - на 386 тыс., у Астелит (ТМ life:) - на 850 тыс.

Операторы связи Интертелеком, Укртелеком, PEOPLEnet и ITC также увеличили абонентские базы. Лидером рынка продолжает оставаться Киевстар с 46,2% рынка, за ним идет МТС (35,8%) и замыкает тройку life:) с долей рынка в 12,9%.
http://biz.liga.net/all/telekom/novosti/21...ribyl-na-53.htm


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.3.2013, 8:30
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Выручка "МТС-Украина" в 2012 году выросла на 6,3%, до 9,7 млрд грн, сказано в опубликованной вчера финотчетности компании. Для сравнения, компания "Киевстар" по итогам минувшего года продемонстрировала рост выручки на 2%, до 13,4 млрд грн, а "Астелит" — на 10,2%, до 3,24 млрд грн. В МТС связывают рост выручки с ростом абонентской базы, а также увеличившимся потреблением дополнительных сервисов, в частности роуминг-услуг. Показатель OIBDA МТС в 2012 году вырос 12,6%, до 4,9 млрд, что в компании объясняют увеличением количества высокодоходных абонентов. В компании также отмечают рост доходов от дополнительных услуг, в частности от мобильного интернет-доступа — на 43%, до 976 млн грн, и SMS-сообщений — на 12%, до 1,05 млрд грн, что связано с ростом использования услуг, который вызванный удешевлением пакетных предложений. Капитальные инвестиции МТС по итогам 2012 года сократились на 10% — до $132,9 млн. ...

http://www.kommersant.ua/doc/2150352


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.3.2013, 8:45
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



20.03.2013
Фінансові результати групи МТС

У 2012 році «МТС Україна» показала зростання фінансових і операційних показників, порівняно з результатами 2011 року, збільшивши частку на ринку за доходами.

Основні фактори зростання:

Реалізація з 2008 року стратегії «народні ціни - преміальна якість». МТС продовжує сприйматися на українському ринку як найкращий оператор за співвідношенням ціни та якості.
Зростання обсягів користування додатковими послугами, особливо послугами мобільного доступу до інтернету, як наслідок привабливих для споживачів цінових пропозицій у сукупності з розвитком мережі, збільшенням її пропускної здатності та швидкості передачі даних.
Збільшення кількості користувачів смартфонів серед абонентів «МТС Україна», особливо терміналів під управлінням ОС iOS та Android, які є найактивнішими користувачами мобільного інтернету. На сьогодні у компанії найбільший на ринку рівень проникнення смартфонів - більше 3,5 млн. апаратів, зареєстрованих в мережі. Обсяг трафіку, переданий в мережі МТС 2012 року, перевищив 9499 ТБ, це рекордний показник для українського ринку.
Позитивно вплинув на фінансові результати ріст абонентської бази, а також зростання обсягів користування послугами в роумінгу після зниження в 2012 р. цін на послуги в роумінгу за найбільш популярними в абонентів напрямками.

Фінансові показники:

Дохід «МТС Україна» за 2012 р. склав 9,677 млрд. грн., зростання за рік склало 6%. Оператор демонструє стабільну позитивну динаміку в річному обчисленні вже третій рік поспіль.
Для «МТС Україна» притаманні висока ефективність бізнесу та якість абонентської бази, завдяки чому показник OIBDA за 2012 збільшився на 13%, досягнувши цифри 4,919 млрд. грн. Маржа за цей же період виросла на 2,8 п.п. і склала 50,8%. У квартальному обчисленні на обидва показники впливає сезонна динаміка.
Чистий прибуток в 2012 році склав 1,983 млрд. грн. - на 72% більше, ніж 2011 року.

Операційні показники

Кількість абонентів «МТС Україна» на кінець 2012 року досягла 20,7 млн. осіб - приріст за рік склав 1,2 мільйона користувачів. При цьому найбільше нових абонентів у МТС з'явилося в 4 кварталі, що можна пов'язати із запуском оператором, у переддень зимових свят, низки популярних акцій і пропозицій, а також зі зниженням цін на роумінг.
Абоненти МТС продовжують демонструвати традиційно високий рівень споживання послуг, що говорить про затребуваність пропонованих сервісів. За 2012 показник MOU збільшився на 3% до 597 хвилин, що як і раніше, є рекордною цифрою для українського ринку.
У порівнянні з 2011 роком, показник ARPU в 2012 році залишився без змін - 39 грн. Стабільним залишається APPM, при цьому показово, що середня вартість хвилини розмови в МТС нижча, ніж у середньому по ринку. Це свідчить про конкурентоспроможність цінових пропозицій МТС і їх популярності в абонентів.
2012 року продовжилося зростання споживання додаткових послуг, частка виручки від яких за рік склала 31,4% у порівнянні з 28,3% в 2011 і 24,5% - в 2010 рр. Серед драйверів зростання - запуск послуг «Супер Інтернет» та «Інтернет за копійку», а також привабливих пакетних пропозицій, що стимулюють абонентів користуватися мобільним інтернетом.

Ключові пропозиції 2012 року:

Можливість безкоштовно змінювати тарифний план для препейд-користувачів «МТС Коннект 3G»;
Запуск послуги «Безлімітний день в МТС» з можливістю отримувати повний безліміт на дзвінки всередині мережі оператора протягом доби;
Запуск послуги «Доступний закордон» з недорогими дзвінками в країни Європи для абонентів декількох областей Західної України;
Старт програми із впровадження екологічної технології динамічного управління потужністю Dynamic Power Savings для зниження енергоспоживання на базових станціях МТС;
Переклад низки базових станцій CDMA на єдину структуру All-IP, підготовка до впровадження стандартів зв'язку нового покоління;
Запуск спеціального тарифу «Смартфон» з безлімітним мобільним інтернетом для контрактних абонентів - власників «розумних» телефонів;
Виведення на ринок портативних базових станцій - пікосот - для indoor-застосування;
Запуск лінійки тарифів «Без поповнення» без необхідності періодично поповнювати рахунок для отримання безкоштовних дзвінків усередині мережі;
Значне розширення покриття сервісу «МТС Коннект 3G» і збільшення ємності існуючих базових станцій (забезпечено покриття понад 360 населених пунктів, посилено близько 200 базових станцій);
Запуск нових тарифів для контрактних користувачів «МТС Коннект 3G»;
Запуск нових пакетів трафіку для користувачів мобільного інтернету за технологією EDGE/GPRS;
Запуск туристичного пакету «МТС Travel™SIM™» для любителів подорожувати за кордон;
Випуск Android/iOS-додатку для футбольних фанів Football Fans 'Guide;
Запуск у чотирьох «футбольних» містах України проекту «Доповнена реальність» з використанням однойменної технології, що дозволяє дізнатися, як виглядали історичні об'єкти в минулому;
Зниження до 75% вартості відправки SMS у роумінгу за рахунок запуску економних SMS-пакетів;
Впровадження стандарту передачі даних CDMA2000 1x EV-DO RevB на мережі CDMA в Києві та Київській області, що дозволило втричі підвищити швидкість передачі даних для користувачів послуги «МТС Коннект 3G»;
Успішне проведення всеукраїнської ініціативи «День фаната України», присвяченої першому в історії святу українських фанатів і проводам національної збірної на Олімпіаду до Лондона;
Масштабне зниження цін на послуги зв'язку, в деяких тарифах рівень зниження склав 20% від початкової вартості;
Масштабне зниження цін на брендовані телефони, смартфони і планшетний ПК;
Запуск послуги «Мобільний інтернет» в роумінгу для абонентів МТС Передплата;
Скасування помегабайтной тарифікації в послузі для активних користувачів мобільного інтернету «Гіпер.NET»;
Запуск спеціального тарифу для користувачів мобільного інтернету з комп'ютера - «Мобільний Коннект» з доступними пакетами трафіку;
Підключення до національної телемедичної мережі низки медичних установ національного та регіонального значення, включно зі спеціалізованою національною дитячою лікарнею «ОХМАТДИТ», а також Інститутом Педіатрії Акушерства та Гінекології;
Запуск осінньої акції «Доплачуємо за розмови 75 грн», у рекламному ролику для якої знявся олімпійський чемпіон з боксу Олександр Усик;
Успішні випробування з десятикратного підвищення пропускної здатності транспортної мережі, а також модернізація основних вузлів DWDM-мережі;
Оновлення та запуск нових можливостей послуги «Навігатор»;
МТС зайняла перше місце в рейтингу за якістю телефонного обслуговування в call-центрах українських телекомунікаційних компаній. Дослідження проводилося Українською Асоціацією Директ Маркетингу;
Зниження вартості мобільного інтернет-доступу в одній з популярних послуг серед користувачів смартфонів - «Смарт.NET»;
Дворазове зниження тарифів на послугу BlackBerry для контрактних та корпоративних абонентів;
Успішна реалізація проекту із забезпечення системи відеоспостереження на виборах до Верховної Ради. На частині дільниць робота системи реалізовувалася за допомогою послуги «МТС Коннект 3G»;
Зниження до 2,5 разів цін на послуги зв'язку в роумінгу на низці популярних роумінгових напрямків;
Запуск тарифу та пакетних пропозицій «Телематика» для підприємств, що використовують у своїй діяльності технології M2M (Machine To Machine).
Запуск першого пакету послуг для міжнародних тарифів - «20 SMS за кордон», що дозволяє відправляти SMS за кордон в 1,5 рази дешевше.
Зимова акція «0 без абонплати» з можливістю скасовувати обов'язкову абонентську плату в дні, коли абонент не здійснює внутрішньомережевих дзвінків.
Запуск послуги «15 копійок за кордон БЕЗ ПЗС і абонплати», за допомогою якої абоненти можуть знизити значно витрати на голосову міжнародний зв'язок.
МТС першою на українському ринку запустила послугу «BlackBerry Інтернет Сервіс» для абонентів передплаченої форми обслуговування - BlackBerry стала доступна всім абонентам оператора без винятку.
Запуск національної послуги «Супер Інтернет», що дозволяє користуватися мобільним інтернетом за привабливою ціною - в рамках послуги, перші 100 МБ не тарифікуються.
Фінансові результати групи МТС доступні на сайті групи за наступним посиланням http://www.company.mts.ru/comp/press-centr...-03-19-2065254/
http://company.mts.com.ua/ukr/press_releas...hp?news_id=6257


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.3.2014, 10:20
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



В 2013 году "МТС Украина" увеличила доход на 3%

Компания "МТС Украина" среди основных факторов, обеспечивших в прошлом году положительные финансовые результаты, назвала рост на 2 млн абонентской базы (до 22,7 млн), развитием услуг по передаче данных и сетевой инфраструктуры. В течение 2013 года оператор инвестировал более 2,2 млрд грн, что позволило ему обеспечить растущий спрос в потреблении дополнительных услуг (32% от общей выручки) и прежде всего мобильного доступа в интернет. Число активных пользователей мобильного интернет-доступа в сети "МТС Украина" на конец минувшего года превысило 6 млн, а смартфонов — почти 5 млн.

Снижение таких ключевых показателей, как среднемесячный доход от одного абонента (ARPU) и среднемесячный объем использованных минут на одного абонента (MoU) в компании объяснили, соответственно, увеличением числа низкодоходных абонентов и изменением структуры спроса в сторону передачи данных. Так, ARPU за 2013 год снизилось до 35,08 с 38,17 грн/мес., а MoU — до 557 мин./мес. с 602 мин./мес.
_http://delo.ua/tech/v-2013-godu-mts-ukraina-uvelichila-dohod-na-3-230571/?supdated_new=1395156642


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.3.2017, 21:30
Сообщение #8


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Супроводжувальна інформація до фінансових та операційних результатів МТС за 3Q 2014 року по Україні

Бізнес «МТС Україна» демонструє високу стійкість до впливу несприятливих макроекономічних факторів і надзвичайних обставин, що виникли внаслідок подій у Криму і на сході України. Фінансові та операційні показники компанії в третьому кварталі 2014 залишаються стабільними або поліпшуються в порівнянні з результатами попереднього кварталу, а також у річному обчисленні.

«Забезпечити живучість бізнесу нам допомагає послідовна ринкова стратегія 3 D, в основу якої закладена збалансована тарифна політика та формування нової моделі користування послугами — від голосу до дати. Суть наших Voice&Data тарифів полягає в наданні безлімітного обсягу найбільш популярних послуг за фіксованою ціною. Цей принцип дає збільшення споживання мобільного інтернету в сьогоденні, готує попит на 3 G-послуги в майбутньому і закладає основу для подальшого зростання доходів», — прокоментував підсумки роботи компанії в 3 кварталі генеральний директор «МТС Україна» Іван Золочевський.

«В умовах економічного спаду ми запропонували абонентам економити не за рахунок урізання користування, а за рахунок придбання послуг оптом. Можливість економити до 30% за рахунок переходу з щоденних на щотижневі та щомісячні платежі при збереженні обсягу послуг призвела до взаємовигідного для оператора та абонентів формату взаємодії: абоненти отримали передбачувані витрати і можливість заощадити, а нам вдається збільшувати доходи, абонентську базу і лояльність клієнтів», — зазначив Олег Решетін, директор з маркетингу «МТС Україна».
Основні показники:

Кількість абонентів «МТС Україна» на кінець вересня 2014 досягла 22,7 млн. осіб. З урахуванням переходу на тримісячну методологію підрахунку абонентської бази приріст за рік склав 7% або 1,4 мільйона користувачів. Незважаючи на форс-мажорний відтік абонентів внаслідок припинення роботи в Криму і подій на сході України, його негативний ефект компенсували міграція найбільш активних абонентів зі сходу в інші регіони та нові підключення. Абонентська база показує позитивне зростання також і в квартальному численні, +2% порівняно з аналогічним показником другого кварталу 2014
Зростає лояльність існуючих та нових абонентів, продовжує знижуватися рівень відтоку: у третьому кварталі 2014 цей показник знизився на 2,2 п.п., склавши рекордно низькі для українського ринку 4,6% в порівнянні з 6,8% роком раніше.
Основними чинниками формування стабільної та якісної абонентської бази стали універсальні — прості і привабливі — тарифи для передачі даних і голосу (Voice&Data) в сукупності з розвитком мережі, збільшенням її пропускної здатності і швидкості передачі даних.
Стратегія компанії, орієнтована на data-послуги, напередодні запуску послуг на базі 3 G веде до зміни моделі користування на користь збільшення інтернет-трафіку. На певне уповільнення темпів зростання споживання та доходи від дати вплинуло обмеження сервісів передачі даних на сході та в Криму. При цьому частка доходів від передачі даних в загальних доходах «МТС Україна» залишається на рівні 9,3%, а обсяги користування мобільним інтернетом в цілому по країні зростають. З моменту запуску першого тарифу лінійки «Смартфон» у 2012 році мобільний інтернет-трафік зріс у 2,5 рази.
Ще більш стрімку динаміку демонструють користувачі мобільного інтернету в регіонах, в яких була проведена модернізація мережі в процесі підготовки до впровадження технологій наступних поколінь зв'язку, де трафік споживання послуг передачі даних зростає на 3–5% щотижня.
На динаміку MOU в третьому кварталі 2014 впливає поступовий перехід користувачів в мобільний інтернет. Певний вплив на MOU чинили й обмеження сервісів у зв'язку з уходом компанії з Криму та бойовими діями на сході.
Дохід «МТС Україна» за третій квартал 2014 склав 2,8 млрд. грн. Зростання виручки в річному (+6,9%) і квартальному (+9,9%) обчисленні обумовлене органічним зростанням за рахунок інтегрованих voice&data пропозицій, а також збільшенням доходів від міжнародного трафіку, роумінгу та інтерконекту, включаючи міжнародний. Також на зростання виручки вплинула курсова різниця.
Динаміка похідних від доходу показників ARPU і APPM знаходиться під впливом тих же факторів, які впливають на дохід.
Зменшення показника OIBDA обумовлене нарахуванням податкового резерву, удорожчанням комунальних тарифів, двократним збільшенням щомісячної плати за користування частотами, а також зростанням витрат на телевізійну рекламу і впливом курсової різниці.
Чистий прибуток оператора в третьому кварталі склав 762,8 млн. грн.

Ключові пропозиції 3 кварталу 2014:

Тариф «Смарт офіс».
Послуга «Смартфон оптом».
Тариф «Просто супер» з послугою «Смарт Мессенджер».
Послуга «Супер сім'я».
Акція «Місяць безкоштовного безлімітного інтернету від МТС» для нових користувачів мобільного інтернету.
http://company.mts.ua/ua/news/novosti/6511...oda-po-ukraine/


Сообщение отредактировал applefan - 25.3.2017, 12:51


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.3.2017, 12:49
Сообщение #9


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Фінансові результати Vodafone за 4 квартал 2016 року

21 Березня 2017
Vodafone Україна збільшив доходи та кількість клієнтів у 2016 році. Загалом компанія поліпшила свої фінансові та операційні результати в четвертому кварталі 2016 року – як у річному обчисленні, так і порівняно з результатами попереднього кварталу. У 2016 році обсяг переданих даних у мережі Vodafone Україна виріс на 210%, дохід від пересилання даних перевищив 2 млрд грн.

Доходи Vodafone Україна у четвертому кварталі 2016 року зросли на 15,3% відносно аналогічного періоду 2015 року та склали 2,8 млрд грн. Виручка за рік досягла 11,1 млрд грн, що на 11,1% більше, ніж у 2015 році.

Vodafone Україна продемонстрував рекордні темпи зростання доходів від пересилання даних – у 4 кварталі 2016 року компанія отримала на 97% більше дата-доходів, ніж за аналогічний період минулого року.

Показник OIBDA в 4 кварталі 2016 року збільшився на 23,8% проти аналогічного періоду минулого року і на 2,4% – порівняно з 3 кварталом 2016 року.

Маржа OIBDA виросла до 39,5%, на 2,7 п.п. відносно аналогічного результату 4 кварталу 2015 року.

Чистий прибуток компанії збільшився у 4 кварталі 2016 року порівняно з результатами 3 кварталу і склав 0,3 млрд грн.

Кількість абонентів мережі Vodafone Україна на кінець грудня 2016 року досягла 20,9 млн. За рік компанія збільшила кількість абонентів ще на 425 тисяч.

https://today.vodafone.ua/vodafone-news/fin...roku-72466.html



Сообщение отредактировал applefan - 25.3.2017, 12:51


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.3.2017, 12:53
Сообщение #10


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



щось мало фінансової інформації від водафон (( на офіційному сайті тиша ))


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 15.11.2017, 8:05
Сообщение #11


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Оператор мобильной связи Vodafone Украина огласил финансовые результаты за 3 квартал 2017 года
Оператор мобильной связи Vodafone Украина огласил финансовые и операционные результаты за третий квартал 2017 года. За этот период компания удвоила капитальные инвестиции в стране по сравнению с аналогичным периодом прошлого года – до 970 млн грн, всего же с момента начала строительства 3G-сети в Украине в 2015 году капитальные инвестиции оператора превысили 14 млрд грн.

Главным фокусом для компании остаются дата-услуги, в связи с чем Vodafone активно расширяет 3G-покрытие – сегодня более 72% жителей Украины получили доступ к 3G, только в третьем квартале 3G-услуги от Vodafone стали доступны еще для 1,6 млн украинцев в 300 городах и селах Украины.

Благодаря расширению 3G-покрытия, а также росту потребления data-услуг абонентами компании, Vodafone Украина существенно увеличил доходы от передачи данных. Рост data-доходов в 3 квартале 2017 года составил 72% по сравнению с результатом аналогичного периода прошлого года, а квартальный доход от услуг передачи данных достиг 969 млн грн. В итоге рост доходов от передачи данных стал ключевым фактором увеличения доходов компании. Доход за 3 квартал 2017 года вырос на 3,8% в годовом исчислении и достиг 3 млрд грн.

Абонентская база Vodafone Украина остается стабильной, сохраняя тенденцию к увеличению, по результатам 3 квартала 2017 года компания обслуживает 20,8 млн абонентов. Показатель OIBDA в третьем квартале этого года показал двукратный рост на 14,8% по отношению к аналогичному результату 3 квартала 2016 года и достиг 1,2 миллиарда гривен. Маржа OIBDA в этот же период увеличилась на 4 п.п. в сравнении с результатами 3 квартала 2016 года.

Vodafone Украина также увеличил чистую прибыль до 0,5 млрд грн, что на 16,3% больше в сравнении с результатами 3 квартала 2016 года.

«Мы продолжаем наращивать инвестиции в сеть – только в прошедшем квартале мы инвестировали в развитие телеком инфраструктуры Украины 970 млн грн, а с момента начала строительства в 2015 г. наши капитальные инвестиции превысили 14 млрд грн и остаются рекордными на рынке.

Это позволяет нам сохранять качество услуг с учетом растущего потребления и даже стимулировать его. В 3 квартале мы запустили первые в Украине тарифы Unlim 3G, избавив наших клиентов от подсчета потраченных гигабайт и проверки баланса», – прокомментировала результаты деятельности компании генеральный директор Vodafone Украина Ольга Устинова.
Источник: Vodafone
https://itc.ua/news/operator-mobilnoy-svyaz...rtal-2017-goda/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.11.2019, 8:46
Сообщение #12


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Оператор мобильной связи «Vodafone Украина» в 3 квартале 2019 года выручил 4,3 млрд грн, получив чистую прибыль 887 млн ₴
Мобильный оператор Vodafone огласил результаты деятельности за третий квартал текущего года. Выручка компании в июле-сентябре этого года растет быстрее рынка, годовой рост выручки составил 29,7%, доход в 3 квартале составил 4,3 млрд грн.

Vodafone также увеличил OIBDA на 28,9% в годовом исчислении, по результатам 3 квартала этот показатель достиг 2,4 млрд грн. Маржа OIBDA стабильна с тенденцией к росту, в третьем квартале она выросла до 54,6%. Чистая прибыль компании в 3 квартале 2019 года составила 887 млн грн.

Основной причиной увеличения доходов Vodafone стал рост количества data-пользователей и потребления услуг передачи данных. Общий объем интернет трафика в сети Vodafone за год увеличился вдвое. Рост дата-доходов за это время составил 56%.

Показатель ARPU (средний доход с одного активного пользователя в месяц) остается одними из самых низких на рынке, в третьем квартале он составил 68,2 грн. В 3 квартале 2019 года также продолжило увеличиваться количество клиентов Vodafone, на данный момент услугами компании пользуются 19,8 млн клиентов.

Напомним, что недавно Антимонопольный комитет Украины дал разрешение компании Bakcell из Азербайджана купить второго по величине мобильного оператора в нашей стране «Vodafone Украина».

Источник: Vodafone https://itc.ua/news/operator-mobilnoj-svyaz...yl-887-mln-grn/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 7.7.2022, 17:57
Сообщение #13


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Збитки "Vodafone Україна" з початку війни досягли майже 2 млрд грн

Збитки "Vodafone Україна", другого за величиною мобільного оператора України, становлять із початку війни майже 2 млрд грн, або майже EUR55 млн, повідомила CEO компанії Ольга Устинова.

"Фіксуємо дуже великі збитки. Але все одно інвестуємо", - заначила вона під час Конференції з відновлення України у Лугано, що відбулася цього тижня.

Устинова уточнила, що попит на послуги компанії в Західній Україні зріс через велику кількість переселенців, тому інвестувала компанія в цьому регіоні.

За її словами, "Vodafone Україна" також відновлює пошкоджене обладнання на звільнених територіях, не очікуючи завершення війни.

Президент найбільшого на ринку мобільного оператора "Київстар" Олександр Комаров повідомив агентству "Інтерфакс-Україна", що компанія не може оголосити такого показника збитків, оскільки зв'язана зобов'язанням зі страховою компанією про нерозголошення та продовжує їх оцінку.

Водночас він заявив, що збитки "точно більше ніж 1 млрд грн".

Як повідомлялося, Устинова в інтерв'ю, що вийшло на початку червня в українському виданні Forbes, оцінила збитки "Vodafone Україна" приблизно в 1,5 млрд грн і повідомила про втрату в першому кварталі цього року 400 тис. абонентів.

Абонентська база "Vodafone Україна" на початок року становила майже 19 млн клієнтів, "Київстару" - 26,2 млн абонентів.

За оцінками Комарова на початок червня компанія втратила з початку війни приблизно 1 млн абонентів.
https://ua.interfax.com.ua/news/telecom/844479.html


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 7.11.2022, 19:53
Сообщение #14


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone Україна в 3 кварталі: відновлення мережі та допомога країні
Vodafone Україна, що входить до складу NEQSOL Holding, звітує про результати роботи за 9 місяців 2022 року.

«Повномасштабне вторгнення суттєво вплинуло на плани компанії та її діяльність у цей період, – коментує підсумки 9 місяців 2022 року Ольга Устинова, СЕО Vodafone Україна. – Ми зосередились на трьох найважливіших речах: працездатність мережі, безпека співробітників і допомога країні. Ці три принципи, на які ми спираємось в усіх наших рішеннях, дали можливість закласти міцне підґрунтя для керованості, прозорості та сталого розвитку бізнесу навіть в критичних умовах війни».

Компанії вдалось зберегти рівень доходів на минулорічному рівні. Виручка Vodafone за 9 місяців 2022 року склала 14,7 млрд грн, що 1% менше, ніж за аналогічний період 2021 року. Показники OIBDA (+2%) та маржа OIBDA (+1,4 п.п.) також лишають стабільними, демонструючи невеликий зріст. Зростання доходів від фіксованого бізнесу, роумінгу та послуг інтеграції мереж мобільного зв’язку для бізнес-клієнтів частково компенсували недоотриманий дохід від послуг мобільного зв’язку та продажів у власних торгових точках.

Інвестиції Vodafone у критичну інфраструктуру країни перевищили 2 млрд грн. У складний для бізнеса період компанія не зменшила інвестиції, залишивши їх на рівні попереднього року. Основні напрямки – це підвищення безвідмовності та працездатності мережі в екстремальних умовах, відновлення пошкоджених та зруйнованих об’єктів зв’язку, відбудова мережі на звільнених територіях, розширення ємності в регіонах, які прийняли найбільше нових абонентів.

За цей період відновлено роботу 242 об’єктів зв’язку, що були зруйновані або зазнали пошкоджень внаслідок бойових дій. Фахівці компанії збільшили ємність мережі у густонаселених районах західних областей, де оселилося більшість внутрішніх мігрантів. Загалом за 9 міс Vodafone побудував 147 нових базових станції, виведено в ефір близько 3000 базових станцій 4G, також для збільшення ємності було модернізовано 1422 3G БС.

Витрати, пов’язані з війною у лютому-вересні 2022 року, компанія оцінює у 810 млн грн, що безумовно вплинуло на прибутковість бізнесу. Разом з тим, основним фактором зменшення прибутковості стали коливання валютного курсу.

Міграційні процеси, спричинені бойовими діями, вплинули на розмір абонентської бази. Станом на кінець вересня абонентська база оператора склала 15,8 млн. клієнтів.

Від початку повномасштабного вторгнення Vodafone допомагає країні. Загальний обсяг наданих безкоштовних послуг у лютому-вересні склав 1,15 млрд грн. Загальний обсяг гуманітарної та прямої фінансової допомоги компанії країні станом на кінець вересня 2022 року оцінюється у 275 млн грн.
https://www.vodafone.ua/news/vodafone-ukran...-dopomoga-krani


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 8.4.2023, 8:41
Сообщение #15


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone в 2022 році: вплив війни, відбудова мережі та стрімка цифровізація абонентів

71% клієнтів Vodafone користуються дата-послугами, обсяги користування мобільним інтернетом зросли майже у 1,5 рази

Vodafone Україна у 2022 році зберігає стабільність бізнесу. Попри вплив війни на доходи, компанія не тільки зберегла, але й наростила обсяги інвестицій у розвиток і підтримку телеком інфраструктури країни. При цьому вдалось збільшити ефективність бізнесу та проникнення цифрових послуг.

Дохід компанії у 2022 році склав 19,8 млрд грн. Зниження на 2% у порівнянні з минулим роком пов’язано зі зменшенням кількості користувачів мобільного зв’язку. Більшість користувачів мобільного зв’язку на сході та півдні країни користувались саме послугами Vodafone Україна. В результаті, у зв’язку з активними бойовими діями та недоступністю мереж мобільного зв’язку на тимчасово окупованих територіях та в зоні бойових дій, Vodafone втратив найбільше абонентів серед мобільних операторів України – 3,5 млн. На кінець 2022 року кількість клієнтів Vodafone в Україні становить 15,4 млн.

Більше 2,2 млн з них залишаються за кордоном і продовжують користуватись послугами Vodafone. З початку повномасштабного вторгнення Vodafone підтримує українців, які шукають захисту в європейських країнах, і надає у більшості тарифів безкоштовне підключення до послуги «Доступний роумінг». В рамках послуги доступно 10ГБ мобільного інтернет та 100 хвилин для розмов з абонентами в Україні та в країні перебування за умови оплаченого українського пакету послуг. 87% усіх клієнтів послуг роумінгу користуються пропозицією «Доступний роумінг».

Показник OIBDA зріс на 3% і склав 11,3 млрд грн, на 2,5 п.п. збільшилась маржа OIBDA – до 56,9%. Чистий прибуток Vodafone у 2022 році склав 1,1 млрд грн. Зниження показника у порівнянні з минулим роком обумовлено збитками від курсових різниць, отриманими внаслідок зростання обмінного курсу долару США до гривні на 34%.

Vodafone збільшив капітальні інвестиції – у 2022 році вони склали 3,6 млрд грн. Завдяки цьому інженери Vodafone відновлювали зруйновану інфраструктуру, оперативно лагодили обладнання, розвивали мережу та забезпечували доступність зв’язку в умовах знеживлення. Так протягом року інженери компанії повернули в ефір близько 800 сіл і міст та здійснили близько 2960 ремонтних виїздів, у тому числі в безпосередній близькості до лінії фронту.

Vodafone не припиняв розвиток мережі. У 2022 році фахівці компанії особливу увагу приділили розширенню ємності та покриття в регіонах масової міграції. Загалом протягом року війни 4000 базових станцій 4G вивели в ефір.

Значні ресурси компанія спрямувала на забезпечення доступності зв’язку в умовах знеживлення: Vodafone закупив 414 мобільних генераторів, інженери компанії замінили 24712 акумуляторних батарей та використали 519 тон дизельного пального та бензину, щоб згенерувати енергію для роботи мережі під час відключень. На сьогодні 88% мережі працює в штатному режимі.

Активне будівництво мережі LTE вплинуло на кількість користувачів цифрових послуг – вона збільшилась до 71%. Зросли і обсяги користування дата-послугами. Так, на кінець 2022 року абонент Vodafone використовує в середньому 8,4ГБ мобільного інтернету на місяць, що майже в 1,5 рази більше, ніж роком раніше. Таке збільшення користування зумовило зростання показника ARPU на 8% – у 2022 році середній дохід на одного користувача склав 90,6 грн на місяць.

Компанія інвестувала значні кошти у підтримку країни та українців. З першого дня повномасштабного вторгнення Vodafone доклав значних зусиль, щоб мільйони громадян залишались на зв’язку зі своїми рідними та отримували доступ до інформації в ці складні часи, не зважаючи на стан мобільного рахунку. Знижка на послуги, якими скористались більше 14 млн абонентів Vodafone вдома та за кордоном протягом минулого року, оцінюється загалом в 1,19 млрд грн.

Vodafone запустив низку соціальних та благодійних ініціатив. Серед них – гуманітарна та пряма фінансова допомога, закупка автомобілів швидкої допомоги та медичного обладнання, допомога державі, у тому числі, у сфері цифровоі трансформаціі через платформу United24, запуск благодійного челенджу «Ліга тепла» з утеплення пологових будинків та спільного з Мінкультом проєкту збереження та відновлення культурної спадщини, постраждалої від війни – «Збережіть українську культуру». Загальний обсяг соціальних інвестицій Vodafone у 2022 році склав 1,3 млрд грн.
https://www.vodafone.ua/news/vodafone-v-202...aciya-abonentiv



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.5.2023, 11:56
Сообщение #16


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone у 1 кварталі 2023 року втричі збільшив інвестиції

Vodafone Україна звітує про результати роботи у першому кварталі 2023 року. Витрати, пов’язані з війною – аварійні роботи на мережі, допомога країні та клієнтам, масові міграції клієнтів за кордон, суттєво вплинули на динаміку основних фінансових показників порівняно з 1 кварталом 2022 року.

Втім, Vodafone Україна продовжує зберігати стабільність бізнесу. Не зважаючи на вплив війни, компанія збільшили інвестиції у мережу більше, ніж в три рази, в порівнянні з першим кварталом 2022 року. При цьому ефективність бізнесу залишається на стабільному рівні.

Дохід компанії у першому кварталі 2023 року склав 5,1 млрд грн. Зниження на 2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого рокупов’язано зі зменшенням кількості користувачів мобільного зв’язку - внаслідок активних бойових дій, недоступності мереж мобільного зв’язку на тимчасово окупованих територіях та в зоні бойових дій та масової міграції. В порівнянні з 4 кварталом 2022 року абонентська база залишається стабільною – послугами Vodafone користуються 15,4 млн абонентів.

Більше 2,2 млн з них залишаються за кордоном і продовжують користуватись послугами Vodafone. У першому кварталі 2023 року Vodafone продовжив дію спеціальної пропозиції – у більшості тарифів Vodafone доступне безкоштовне підключення до послуги «Доступний роумінг». В рамках послуги доступно 10ГБ мобільного інтернет та 100 хвилин для розмов з абонентами в Україні та в країні перебування за умови оплаченого українського пакету послуг.

Показник OIBDA склав 2,85 млрд грн, -3% в порівнянні з минулорічними показниками за квартал. Показник маржа OIBDA залишається стабільним– на рівні 55,8%, зменшення становить менше 1 п.п.. Чистий прибуток Vodafone у першому кварталі 2023 рокуперевищив 1 млрд грн. Подвоєння показника у порівнянні з аналогічним періодом минулого року обумовлено зменшенням витрат від курсових різниць внаслідок валютної політики НБУ в умовах воєнного стану (з 21 липня 2022 року зафіксовано обмінний курс долару США до гривні).

ARPU компанії також збільшився до 104 грн на місяціь внаслідок зростання проникнення мобільного інтернету та обсягів користування.

Vodafone збільшив в 3,3 рази капітальні інвестиції – у першому кварталі 2023 року вони склали 1,25 млрд грн. Завдяки цьому інженери Vodafone відновлювали зруйновану інфраструктуру, оперативно лагодили обладнання, розвивали та розширювали мережу.
https://www.vodafone.ua/news/vodafone-u-1-k...lshiv-investici


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.8.2023, 12:19
Сообщение #17


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone у 1 півріччі 2023 року збільшив інвестиції, доходи та підготував мережу до зими

Vodafone Україна звітує про результати роботи у першому півріччі 2023 року. Компанія демонструє зростання більшості ключових показників операційної діяльності. Дохід компанії у першому півріччі 2023 року склав 10,4 млрд грн, що на 5% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Не зважаючи на вплив війни, компанія збільшила інвестиції у мережу на 75% у порівнянні з першим півріччям минулого року. При цьому ефективність бізнесу залишається на стабільному рівні з тенденцією до зростання.

Показник OIBDA за перші шість місяців 2023 року склав 5,9 млрд грн, +3% в порівнянні з минулорічними показниками за аналогічний період. Показник маржа OIBDA залишається стабільним – на рівні 57%, зменшення становить 1 п.п.. Чистий прибуток Vodafone у першому півріччі 2023 року склав майже 2,3 млрд грн. Збільшення показника на 242% порівнянні з аналогічним періодом минулого року обумовлено зменшенням збитків від курсових різниць внаслідок валютної політики НБУ в умовах воєнного стану (з 21 липня 2022 року НБУ зафіксовано обмінний курс долару США до гривні).

Абонентська база у другому кварталі 2023 року у порівнянні з 1 кварталом 2023 року залишається стабільною – 15,2 млн клієнтів. Зменшення на 8% у порівнянні з 2 кварталом минулого року пов’язано зі зменшенням кількості користувачів мобільного зв’язку внаслідок активних бойових дій, недоступності мереж мобільного зв’язку на тимчасово окупованих територіях та в зоні бойових дій та масової міграції.

Більше 2 млн з них залишаються за кордоном і продовжують користуватись послугами Vodafone. На початку 2023 року Vodafone продовжив дію спеціальної пропозиції – у більшості тарифів Vodafone доступне безкоштовне підключення до послуги «Доступний роумінг». В рамках послуги доступно 10ГБ мобільного інтернет та 100 хвилин для розмов з абонентами в Україні та в країні перебування за умови оплаченого українського пакету послуг.

ARPU компанії також збільшився до 108,4 грн на місяціь внаслідок зростання проникнення мобільного інтернету та обсягів користування.

Vodafone збільшив на 75% капітальні інвестиції – у першому півріччі 2023 року вони склали 2,2 млрд грн. Завдяки цьому інженери Vodafone відновлювали зруйновану інфраструктуру, оперативно лагодили обладнання, розвивали та розширювали мережу, а також готували інфраструктуру до можливої нестачі електропостачання в зимовий період.

Для створення достатнього запасу електроенергії новими акумуляторними батареями переобладнано понад 9000 базових станцій. Батареї нового типу пристосовані до важких умов експлуатації, менш чутливі до перепадів напруги в мережі та частих відключень електроенергії, а також мають у 2,5-3 рази вищу швидкість зарядки порівняно з батареями, які використовувались раніше.

Для забезпечення аварійного живлення компанія додатково обладнала 1124 вузлові технічні об’єкти резервним живленням за допомогою стаціонарних генераторних установок. Додатково підготовлено 522 мобільні генератори. В компанії створено достатній резерв дизельного палива та бензину для роботи генераторів та налагоджені резервні логістичні канали постачання палива. Енергетики компанії тестують нові рішення, на ряді об’єктів вже використовуються альтернативні джерела енергії, такі як сонячні електростанції та мікротурбінні генератори.
https://www.vodafone.ua/news/vodafone-ukrai...rezultaty1h2023


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.5.2024, 11:20
Сообщение #18


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone у 2023 році збільшив інвестиції, кількість клієнтів і дохід

Vodafone Україна у 2023 році демонструє стабільність бізнесу і позитивну динаміку усіх основних операційних та фінансових показників. Попри вплив війни, компанія не тільки зберегла, але й наростила обсяги інвестицій у розвиток і підтримку телеком інфраструктури України – у порівнянні з минулим роком Vodafone інвестував на 58% більше. При цьому вдалось наростити ефективність бізнесу.

Фінансові та операційні результати

За результатами 2023 року Vodafone збільшив виручку на 9% до 21,6 млрд грн. Основними факторами зростання стали: фокус на розвитку фіксованого бізнесу, збільшення обсягів користування дата послугами та кількості користувачів і, відповідно, доходів від послуг – як мобільного, так і фіксованого зв'язку. Воно обумовило також 13% зростання OIBDA – у 2023 році цей показник становить 12,7 млрд грн. Маржа OIBDA збільшилась до 58.7%, зростання становить на 1,8 п.п. Чистий прибуток Vodafone становить 5 млрд грн. Зростання у 5 разів порівняно з 2022 роком обумовлене стабілізацією гривні у 2023 році та зменшенням збитків від курсових різниць внаслідок валютної політики НБУ в умовах воєнного стану (з 21 липня 2022 року НБУ зафіксовано обмінний курс долару США до гривні, лише 03 жовтня 2023 року здійснено перехід у режим керованої гнучкості обмінного курсу), зменшенням впливу знецінення активів, що знаходяться на неконтрольованих територіях, отриманням знижок від партнерів та збільшенням ефективності бізнесу.

Отриманий прибуток дозволив Vodafone реінвестувати у розвиток телекомунікаційної інфраструктури, відновлювати покриття та підтримувати стабільність роботи мережі, що дало можливість вийти на рекордний обсяг інвестицій не лише за час повномасштабної війни, а й перевищити довоєнні інвестиції 2021 року.

Інвестиції

Обсяг інвестицій Vodafone в інфраструктуру країни у 2023 році становить 5,7 млрд грн. Загалом протягом двох років повномасштабної війни Vodafone інвестував в Україні 9,3 млрд грн.

За цей час оператор повернув в ефір 900 міст і сіл. Не зважаючи на постійні ушкодження мережі та необхідність відновлювати обладнання, Vodafone продовжує будувати – 5500 базових станцій вдалось вивести в ефір під час активної фази війни в країні для розширення покриття та ємності мережі. Адже за ці два роки споживання трафіку зросло у 1,5 рази. У середньому дата-клієнт Vodafone використовує близько 9 ГБ мобільного інтернету на місяць. Таке збільшення користування зумовило зростання показника ARPU – у 2023 році середній дохід на одного користувача склав 107.2 грн на місяць.

Розширення мережі на 40% дозволило клієнтам Vodafone по всій Україні споживати більше контенту, зберігаючи високу якість мобільного інтернету. У 3-4 кварталах 2023 року Vodafone став лідером за швидкістю мобільного інтернету в Україні, що підтверджено аналізом користувацьких тестів Speedtest® від Ookla.

Абонентська база

Системні інвестиції у розвиток та відновлення мережі, забезпечення стабільності надання послуг, а також привабливі тарифні ініціативи позитивно вплинули на розмір абонентської бази. Vodafone у 2023 році вдалось збільшити кількість клієнтів. На кінець 15,9 млн людей користуються послугами Vodafone в Україні, що на 3.2% більше, ніж у 2022 році.

Більше 2 млн клієнтів Vodafone залишаються за кордоном і продовжують користуватись послугами Vodafone за українськими тарифами. З початку повномасштабного вторгнення Vodafone підтримує українців, які шукають захисту в європейських країнах, і надає у більшості тарифів безкоштовне підключення до послуги «Доступний роумінг» на території 30 країн. В рамках послуги доступно 10ГБ мобільного інтернет та 100 хвилин для розмов з абонентами в Україні та в країні перебування за умови оплаченого українського пакету послуг.

Фіксований інтернет

У 2023 році Vodafone продовжив розвиток фіксованого бізнесу. Компанія збільшила інвестиції у розбудову нових оптоволоконних ліній на базі компанії Vega, яка входить до групи Vodafone Україна, а також придбала новий актив – 90.6% акцій ТОВ “Фрінет”.

Протягом минулого року компанія активно розширювала покриття у містах присутності та розпочала будівництво мережі GPON у Миколаєві та Івано-Франківську. За 2023 рік побудувано мережу у 3 125 багатоквартирних будинках з можливістю доступу до сучасного високошвидкісного інтернету для 411 426 домогосподарств. Загалом доступ до послуги Vodafone Gigabit Net доступний вже у більше ніж 6 тисяч будинків в Україні.

Vodafone втричі збільшив кількість своїх користувачів фіксованого інтернету за технологією GPON, яка зарекомендувала себе як найбільш надійна та енергонезалежна технологія доступу до інтернету вдома та в офісі. Завдяки розвитку власної мережі та придбанню нового провайдера Vodafone увійшов до топ-5 провайдерів фіксованого інтернету за кількістю користувачів.

Vodafone Retail

Дохід від роздрібних продажів збільшився на 16% і сягнув у 2023 році 773 млн грн і досяг 3,6% виручки всієї групи Vodafone Україна. Vodafone Retail вдалось підвищити ефективність торгівельних точок та майже вдвічі збільшити кількість брендів, товари яких доступні в магазинах Vodafone. За результатами року роботи компанія отримала галузеву нагороду асоціації ритейлерів України (RAU) «Ритейлер року у сегменті портативної електроніки», вибір українських споживачів. Протягом року Vodafone відкрив 5 нових магазинів, таким чином, на кінець 2023 року роздрібна мережа Vodafone включала 430 магазинів: 92 власних та 338 дилерських магазинів.

Підтримка країни

Компанія інвестувала значні кошти у підтримку країни та українців. З першого дня повномасштабного вторгнення Vodafone доклав значних зусиль, щоб мільйони громадян залишались на зв’язку зі своїми рідними та отримували доступ до інформації в ці складні часи, не зважаючи на стан мобільного рахунку.

Vodafone запустив низку соціальних та благодійних ініціатив. Серед них – гуманітарна та пряма фінансова допомога, закупка автомобілів швидкої допомоги та медичного обладнання, допомога державі, у тому числі, у сфері цифрової трансформації через платформу United24, запуск благодійного челенджу «Ліга тепла» з утеплення пологових будинків, допомога дітям, які втратили батьків через війну. Загальний обсяг соціальних інвестицій Vodafone у 2022-2023 роках склав 1,7 млрд грн.
https://www.vodafone.ua/news/vodafone-u-202...iyentiv-i-dohid


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.5.2024, 8:16
Сообщение #19


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone у 1 кварталі 2024 року: збільшення дата-користування та стабільне зростання бізнесу

Vodafone Україна у 1 кварталі 2024 року демонструє стабільність бізнесу і позитивну динаміку основних операційних та фінансових показників. За результатами перших трьох місяців року Vodafone збільшив виручку на 13% до 5,76 млрд грн.

Основними факторами зростання стали: збільшення обсягів користування дата послугами та кількості користувачів і, відповідно, доходів від послуг – як мобільного, так і фіксованого зв'язку. Воно обумовило також 12% зростання OIBDA – у першому кварталі 2024 році цей показник становить 3,187 млрд грн. Збільшення користування дата послугами зумовило також зростання показника ARPU – у 1 кварталі 2024 року середній дохід на одного користувача склав 112,2 грн на місяць.

Маржа OIBDA залишається стабільною у порівнянні з 1 кварталом 2023 року – 55.3%, коливання становить - 0,5 п.п. Чистий прибуток Vodafone становить 915 млн грн. Зниження на 12% порівняно з аналогічним періодом минулого року обумовлене коливанням валютного курсу.

Vodafone продовжує реінвестувати прибуток у телекомунікаційну інфраструктуру. Пріоритетні напрямки залишаються незмінними: швидке відновлення пошкодженого внаслідок бойових дій обладнання, енергостійкість об'єктів мобільного зв'язку та розширення ємності мережі. Обсяг інвестицій Vodafone в інфраструктуру країни у 1 кварталі 2024 року становить 815 млн грн. Загалом протягом минулих двох років повномасштабної війни Vodafone інвестував в Україні 9,3 млрд грн.

Крім того, Vodafone Україна планує в 2024-2025 роках інвестувати 10 млрд грн у технологічну та цифрову інфраструктуру країни. Наміри консолідувати зусилля задля розвитку електронних комунікацій та послуг широкосмугового Інтернет-доступу зафіксовані у меморандумі, який у травні 2024 року підписали Міністерство цифрової трансформації, НКЕК та Vodafone Україна.

Vodafone вдалось збільшити кількість клієнтів мобільного зв'язку у порівнянні з 1 кварталом минулого року, станом на 31 березня 2024 року зв'язком Vodafone користувались 15,8 млн клієнтів. База залишається стабільною в порівнянні з попереднім кварталом, при цьому Vodafone наростив кількість клієнтів у корпоративному сегменті.

Більше 2 млн клієнтів Vodafone залишаються за кордоном і продовжують користуватись послугами Vodafone за українськими тарифами. З початку повномасштабного вторгнення Vodafone підтримує українців, які шукають захисту в європейських країнах, і надає у більшості тарифів безкоштовне підключення до послуги «Доступний роумінг» на території 30 країн. В рамках послуги доступно 10ГБ мобільного інтернет та 100 хвилин для розмов з абонентами в Україні та в країні перебування за умови оплаченого українського пакету послуг.
https://www.vodafone.ua/news/vodafone-u-1-k...stannya-biznesu


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 5.11.2024, 17:58
Сообщение #20


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Інвестиції Vodafone в Україні протягом повномасштабної війни склали 12,66 мільярдів гривень

Vodafone Україна за результатами 9 місяців 2024 року демонструє стабільність бізнесу і позитивну динаміку основних операційних та фінансових показників. За результатами трьох кварталів виручка Vodafone перевищила 18 млрд грн. Показник OIBDA в цей період перевищив 9,5 млрд грн, маржа OIBDA – 52.9%. Чистий прибуток Vodafone становить 2,9 млрд грн. Зниження на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року обумовлене коливанням валютного курсу. Середній дохід на одного користувача (ARPU) у 3 кварталі 2024 року склав 122,4 грн на місяць.

Основними факторами зростання стали збільшення користування послугами мобільної мережі, а також збільшення кількості клієнтів фіксованого інтернету – до 270 тисяч клієнтів, що на 16% перевищує показники 3 кварталу минулого року.

Vodafone продовжує реінвестувати прибуток у телекомунікаційну інфраструктуру. Vodafone зберігає високий темп інвестицій – обсяг капіталовкладень Vodafone в інфраструктуру країни протягом 9 місяців 2024 року становить 3,4 млрд грн. Загалом протягом повномасштабної війни Vodafone інвестував в Україні 12,66 млрд грн. Пріоритетні напрямки: відновлення та підтримка мережі, енергостійкість об'єктів мобільного зв'язку та розширення ємності мережі мобільного зв'язку. Навіть у час війни зв’язківці ромлять усе можливе, аби клієнти Vodafone мали постійний зв'язок та могли відчувати переваги швидкого і якісного мобільного інтернету. Як результат, вже друге півріччя поспіль мобільний інтернет Vodafone визнається найшвидшим в Україні за результатами користувацьких тестів Speedtest і отримує престижну нагороду Ookla's Speedtest Awards.

Ще одним напрямком для інвестицій є будівництво мереж фіксованого доступу до інтернет на базі сучасної технології GPON. Сьогодні до мережі енергоефективного інтернету компанія підключила вже понад 8 тис. багатоквартирних будинків у 16 містах України. Протягом останніх трьох років Vodafone інвестував 670 млн грн у розвиток фіксованої мережі. За цей час компанія в 10 разів збільшила покриття мережі GPON. Оператор активно будує нові зони у Києві, Одесі, Дніпрі, Харкові, Львові, Запоріжжі, Миколаєві та Івано-Франківську. У серпні цього року будівництво енергоефективної мережі стартувало в Полтаві, Чернігові, Житомирі, Луцьку, Рівному та Тернополі.

Vodafone продовжує розвивати послуги на базі власної IoT-мережі. Так, у серпні цього року, Vodafone і Київтеплокомуненерго підписали договір про встановлення у Києві лічильників з підтримкою NB-IoT. Технологія NB-IoT забезпечує надійний зв'язок навіть у важкодоступних місцях, навіть таких як підвали або підземні паркінги. Мережа, спроєктована спеціально для Інтернету речей, підтримує велику кількість одночасно підключених пристроїв, що робить цю технологію ідеальною для масового розгортання, як у міських умовах, так і на великих промислових об'єктах.

У серпні 2024 року Vodafone запустив тарифи, які діють і в Європі. У рамках концепції «Роумінг як вдома» оператор пропонує українцям користуватися своїм домашнім тарифом у 28 країнах Європи без додаткових доплат або підключення послуг. Така можливість особливо важлива сьогодні для волонтерів та військових, які виїжджають на навчання за кордоном. Послуга також залишається затребуваною під час туристичних та бізнес-мандрівок Європою.

База залишається стабільною у порівнянні з попереднім кварталом і складає 15,9 млн клієнтів. Vodafone вдалось збільшити кількість клієнтів мобільного зв'язку у порівнянні з 3 кварталом минулого року, станом на 30 вересня 2024 року зв'язком Vodafone користувались на 4,7% більше, ніж за результатами 3 кварталу минулого року. Vodafone вдалось наростити кількість як приватних абонентів, так і клієнтів у корпоративному сегменті. У вересні Vodafone розпочав продажі номерів з новим кодом – 075. Додатковий ресурс нумерації значно збільшує вибір бажаної комбінації цифр для нових та діючих абонентів компанії.
https://www.vodafone.ua/news/vodafone-proty...konomiku-ukrani


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:37
Rambler's Top100
build_links(3); ?>