Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

3 страниц V   1 2 3 >  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> «Мій Київстар»
valdemar
сообщение 21.4.2011, 6:08
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Цитата
С 11 апреля изменилась система регистрации в «Мой Киевстар». Теперь для регистрации абонентского номера , с номера мобильного, который регистрируется необходимо набрать команду “*100*88*цифры, которые отобразятся на страничке регистрации #” ПОСЛЕ ТОГО КАК ПРИДЕТ ОТВЕТ, нажать «Зарегистрироваться»

http://www.twitlonger.com/show/9vc2oh


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.11.2011, 7:23
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Мобільний додаток до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів Android

21 листопада
«Київстар» запустив додаток до системи самообслуговування клієнтів «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів, що працюють на базі операційної системи Android. Цей додаток дає можливість кожному абоненту оператора самостійно керувати витратами та послугами мобільного зв’язку. Бета-версія додатку вже доступна абонентам «Київстар» на Android Market.

«Київстар» запропонував клієнтам нову можливість управління абонентським номером — мобільний додаток до системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів з ОС Android. Дане рішення дозволяє клієнтам легко керувати послугами мобільного зв’язку та контролювати баланс свого рахунку з мобільного телефону — в «один дотик». Рішення реалізоване для операційної системи Android та доступне для абонентів передплаченого зв’язку, контрактної форми обслуговування, а також бізнес-клієнтів, які користуються мобільними телефонами з цією операційною системою, у тому числі — смартфонами Кyivstar Terra, Kyivstar Aqua.

Мобільний додаток системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» має простий, зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, в якому наочно відображається вся необхідна для клієнта інформація за номером: поточний баланс, бонуси та термін їхньої дії, коди PUK1 та PUK2, поточний тарифний план, підключені послуги та інша інформація. Додаток дозволяє клієнту легко керувати своїм мобільним номером: контролювати стан рахунку, отримувати інформацію про нарахування та платежі, підключати та відключати послуги, змінювати тарифний план, отримувати інформацію про здійснені та прийняті дзвінки.

Зручною функціональністю мобільного додатку є можливість імпортувати адресну книгу абонента з телефону до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE». Таким чином, в деталізації рахунків у web-версії системи абоненти можуть бачити не лише номера телефонів, але й прізвища та імена адресатів, що набагато зручніше під час аналізу щомісячних витрат на мобільний зв’язок. Крім того, у разі втрати телефону або SIM-карти, клієнт зможе легко відновити контакти, скористувавшись своїм логіном та паролем для доступу до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE».

Безкоштовний додаток доступний на Android Market. Відсутні абонплата та плата за підключення системи. Все, що потрібне, — зайти зі свого мобільного телефону або ж зі стаціонарного комп’ютера на Android Market, знайти додаток «Мій Київстар/Мій DJUICE» та натиснути «Встановити».

Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами Ніна Марцін:

«Система «Мій Київстар/Мій DJUICE» працює вже чотири роки, і за цей час довела свою корисність — нею користується вже більше мільйона клієнтів. Тепер, завдяки мобільному додатку до цієї системи, клієнти отримали новий оптимальний варіант управління своїм мобільним номером у будь-який час, у будь-якому місці. «Мобілізація» системи самообслуговування відповідає потребам клієнтів та сучасним тенденціям розвитку клієнтських сервісів».

Система самообслуговування доступна клієнтам «Київстар» 24 години на добу, 7 днів на тиждень найбільш зручним для абонентів способом: через мобільний додаток для смартфонів, за допомогою web та WAP-доступу, а також через розгалужену мережу електронних кіосків (Touch screen) в центрах обслуговування абонентів.

«Київстар» постійно вдосконалюється, пропонуючи клієнтам цікаві та незвичайні рішення. Кожні два-три тижні функціонал системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» оновлюється та вдосконалюється. До неї додаються нові послуги та акції, тарифні плани та звіти. Системою цілодобово користуються абоненти мобільного та фіксованого зв’язку, а також абоненти мобільного та фіксованого інтернету.
http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23884

Сообщение отредактировал applefan - 7.8.2013, 11:28


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 7.8.2013, 11:20
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



До уваги користувачів систем самообслуговування «Мій Київстар» та «Мій DJUICE».

6 серпня
З 6.08.2013 г. припиняє функціонувати WAP-версія систем самообслуговування «Мій Київстар» та «Мій Діджус». Абоненти, при вході в систему з використанням посилань wap.my.kyivstar.ua/ wap.my.djuice.ua, будуть автоматично переадресовані на my.kyivstar.ua/ my.djuice.ua.

Перегляд інформації по рахунку та управління послугами власного номера і далі буде доступно використовуючи WEB-інтерфейс систем, мобільний додаток для телефонів на базі ОС Android чи Інформаційні кіоски в центрах обслуговування абонентів.
http://www.kyivstar.ua/kr/about/important_...anges/?id=36644


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.12.2013, 7:14
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Додаток «Мій Київстар» доступний для iOS

19 грудня
Відтепер власники смартфонів на базі iOS можуть керувати та налаштовувати послуги мобільного зв’язку «Київстар» та «Домашнього Інтернету» через додаток «Мій Київстар». Додаток безкоштовний, його можна завантажити з App Store.

Наразі користувачі iPhone, яких в мережі «Київстар» вже нараховується понад 430,4 тисяч, також можуть користуватись системою самообслуговування «Мій Київстар» через додаток. За його допомогою кожен абонент «Київстар», djuice та Beeline може в будь-який час самостійно контролювати витрати на зв’язок, замовляти участь у діючих акціях, змінювати тарифний план та тарифний пакет, підключати та відключати послуги, а також змінювати їхні параметри. У додатку відображаються всі доступні абоненту баланси рахунку, об’єднані у чотири групи: SMS/MMS, Internet, хвилини, гроші.

Додаток має сучасний дизайн, зручну навігацію та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Користувач може змінювати мови програми; перший раз вона відкривається мовою, яка встановлена на телефоні за замовченням.

Володарі «айфонів» можуть завантажити додаток з App Store.

Нагадаємо, що у листопаді володарі Android-смартфонів отримали оновлений додаток «Мій Київстар»: оператор додав функцію керування послугою «Домашній Інтернет», зробив зручнішим інтерфейс та меню. Завантажити Android-додаток можна з Google Play, App Club або за посиланням https://my.kyivstar.ua/android.html.

Зареєструватись у системі «Мій Київстар» дуже просто. Нові абоненти можуть зробити це у додатку «в два кліка». Реєстрація абонентів фіксованого інтернету відбувається автоматично після початку користування послугою «Домашній Інтернет». Якщо ви вже користувач системи самообслуговування, то доступ до системи здійснюється за єдиним паролем — і для веб-версії, і для інформаційних кіосків, і для мобільного застосування. У додатку діє функція запам’ятовування пароля, яка полегшує вхід у систему для постійних користувачів з мобільного пристрою.
_http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=40664


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 16.3.2014, 7:47
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



«Мій Київстар» для смартфонів доступний на ОС Windows


14 березня
Мобільний додаток «Мій Київстар» тепер доступний і для власників смартфонів на базі ОС Windows. Змінювати тарифний план та управляти послугами мобільного зв’язку «Київстар» і «Домашнього Інтернету» власники «віндоусфонів» зможуть через безкоштовний додаток, який можна завантажити з Windows Phone Store.

«Київстар» відгукнувся на зростання популярності Windows-фонів серед українських абонентів і випустив додаток для самостійного управління послугами. Завдяки новому додатку більше 170 тисяч користувачів Windows Phone мережі «Київстар» отримають можливість швидкого і зручного доступу до системи самообслуговування «Мій Київстар».

За допомогою послуги «Мій Київстар» кожен абонент може в будь-який час самостійно контролювати витрати на зв’язок, замовляти участь у діючих акціях, змінювати тарифний план та тарифний пакет, підключати та відключати послуги, а також змінювати їхні параметри. У додатку відображається основний грошовий баланс абонента, а також всі доступні бонусні рахунки, об’єднані в чотири групи: SMS/MMS, Internet, хвилини, гроші.

Протягом 2013 року кількість смартфонів на базі ОС Windows в мережі «Київстар» зросла на 30%. Новий додаток дозволить власникам «віндоусфонів» користуватися повним набором послуг системи «Мій Київстар» так само легко, як і власникам поширеніших на даний момент iOS і Android-смартфонів.

Додаток безкоштовний і вже зараз доступний для завантаження через Windows Phone Store за посиланням: http://www.windowsphone.com/uk-ua/store/ap...01-11f84bbc9c62. «Мій Київстар» для Windows Phone відрізняє сучасний дизайн, проста навігація та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Користувач може вибрати зручну для нього мову програми; перший раз вона відкривається на мові, встановленій на телефоні за умовчанням.

Нагадаємо, що з листопада володарі Android-смартфонів користуються оновленим додатком «Мій Київстар». На сьогодні через Google Play додаток завантажило вже більше 100 тисяч користувачів, було переглянуто близько 3,5 мільйонів сторінок додатку. Завантажити Android-додаток можна з сайтів Google Play, App Club або за коротким посиланнім https://my.kyivstar.ua/android.html.

Володарям смартфонів на базі iOS версія програми «Мій Київстар» стала доступна в грудні 2013 року. На даний момент тільки через маркет App Store додаток було завантажено 40 тисяч разів, було переглянуто близько 1 мільйона сторінок.

Стати користувачем системи «Мій Київстар» дуже просто. Нові абоненти можуть зареєструватися за допомогою програми «в два кліка».

Реєстрація абонентів фіксованого інтернету відбувається автоматично після початку користування послугою «Домашній Інтернет». Якщо ви вже є користувачем системи самообслуговування, то доступ до системи здійснюється за єдиним паролем — і для веб-версії, і для інформаційних кіосків, і для мобільного додатку. У додатку діє функція запам’ятовування пароля, яка полегшує вхід до системи для постійних користувачів з мобільного пристрою.
_http://www.kyivstar.ua/vl/press_center_new/reporters/releases/?id=41964


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.4.2014, 7:11
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Оновлений додаток «Мій Київстар»: Звіряйтеся із балансом рахунку прямо з екрану вашого смартфона


18 квiтня
Android-додаток «Мій Київстар» доповнено зручним віджетом, на якому інформація про стан рахунку та залишок бонусів відображається у режимі реального часу безпосередньо на екрані смартфона.

«Київстар» випустив оновлення для Android-додатку «Мій Київстар», яке, окрім вдосконаленої функціональності та оновленого сучаснішого дизайну, пропонує встановити віджет із інформацією про стан рахунків на один з робочих столів смартфона.

Віджет завантажується одночасно з додатком. Після його встановлення на робочий стіл відкривається меню налаштування відображення балансів. Стандартні налаштування передбачають відображення одного параметру — стану основного балансу послуг мобільного зв’язку або «Домашній Інтернет». Користувач має можливість додати для відображення до п’яти бонусних рахунків. Щоб дозволити транслювати дані стану рахунку на робочому столі, у додатку необхідно авторизуватися.

Баланс оновлюється кожні дві години, крім того є можливість самостійного оновлення даних в ручному режимі. Серед інших налаштувань — регулювання прозорості віджету. Про від’ємний баланс та тривалий час відображення віджету без оновлення інформації про стан рахунку віджет попереджує користувача червоною індикацією.

Чергове оновлення додатку «Мій Київстар» — результат постійної роботи спеціалістів компанії з метою вдосконалити свої сервіси, зробити їх більш комфортними для використання. Системою «Мій Київстар» загалом користується більше 1,5 млн. абонентів мережі, а з моменту виходу Android-додатку у листопаді 2013 р. його завантажили вже понад 130 тис. користувачів. Саме їх відгуки та пропозиції стають основою для вдосконалення та подальшого розширення функцій системи.

За допомогою системи «Мій Київстар» можна одночасно контролювати витрати мобільного зв’язку і фіксованого інтернету — переглядати інформацію за номером, баланс, бонуси, платежі за поточний та попередні місяці. Тут також можна поповнювати свій особовий рахунок або абонентський номер за допомогою банківської картки. Абоненти можуть через систему змінювати свій тарифний план, а абоненти «Домашнього Інтернету» — тарифний пакет.

Оновлений додаток «Мій Київстар» вже доступний для завантаження в магазині Google Play.
_http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=43044


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 5.9.2014, 13:44
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Застосунок «Мій Київстар» тепер доступний і для планшетів


сьогодні

«Київстар» представив спеціальну версію системи самообслуговування «Мій Київстар» для планшетів. Зручність використання системи на Android і iOS планшетах вже можна оцінити, скачавши «Мій Київстар» в магазині застосунків.

На додаток до вже існуючих застосунків «Мій Київстар» для мобільних телефонів на базі Android, iOS і Windows Phone, компанія представила спеціальну версію програми для планшетів Android і Apple iPad. Планшетна версія «Мій Київстар» відрізняється привабливим інтерфейсом, виконаним в сучасному «плоскому» дизайні, а також ергономічними елементами навігації і управління.

Разом з версією для планшетів, система доповнена новим функціоналом «Індивідуальних пропозицій», які формуються на підставі споживчого профілю абонента. Індивідуальні пропозиції доступні для підключення в розділі «Тарифи та послуги».

Зручність мобільних застосунків «Мій Київстар» оцінять абоненти, які використовують одночасно кілька SIM-карт в різних пристроях (мобільний телефон, автомобільна сигналізація, POS-термінал або дитячий GPS-трекер). Безліч пристроїв не мають функції доступу до абонентського рахунку. Для перевірки залишку коштів чи зміни тарифного плану доводиться виймати SIM-карту і встановлювати її в мобільний телефон. Користувачі системи «Мій Київстар» позбавлені цих незручностей, вони управляють рахунками всіх SIM-карт з екрану свого комп’ютера або гаджета. Варто зазначити, що дана функція буде також корисна для бізнес-абонентів «Київстар».

Серед власників Android-пристроїв все більш популярними стають віджети для робочого столу, що дозволяють з одного погляду оцінити залишок на своїх основних і бонусних рахунках. Застосунок для планшетів також успадкував функціонал віджетів.

«Після виходу планшетної версії мобільного застосунку, „Мій Київстар“ стає найгнучкішою і зручною системою самообслуговування на вітчизняному телеком-ринку. Система пропонує зручний формат контролю стану рахунку SIM-карти та особового рахунку користувача послуги „Домашній інтернет“, незалежно від того, яким мобільним пристроєм користується абонент», — розповідає Маргарита Задоя, менеджер з розвитку систем самообслуговування «Київстар».

Нагадаємо, система «Мій Київстар» дозволяє керувати тарифами, послугами та акціями абонентам мобільного зв’язку та послуги «Домашній інтернет» від «Київстар». З моменту запуску системи її активними користувачами стали більше 1,2 млн абонентів, у тому числі близько 300 000 користувачів OS Android, близько 15 000 Windows Phone і близько 100 000 iOS.

Застосунки «Мій Київстар» для мобільних пристроїв доступні за наступними посиланнями: Google Play, AppStore, Windows Market.
http://www.kyivstar.ua/vn/press_center_new...eases/?id=46544


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.12.2014, 9:12
Сообщение #8


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



оновлення


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 24.3.2015, 16:07
Сообщение #9


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Мобільна версія системи самообслуговування "Мій Київстар" для iOS

My Kyivstar

https://itunes.apple.com/ua/app/my-kyivstar...4&at=10l7qt


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 10.6.2016, 7:19
Сообщение #10


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Вийшла нова версія My Kyivstar 2.0 для iOS

https://geo.itunes.apple.com/ua/app/my-kyiv...8&at=10l7qt

Сообщение отредактировал applefan - 10.6.2016, 7:19


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.1.2017, 11:24
Сообщение #11


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



перша версія Мій КС



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 12.1.2017, 7:20
Сообщение #12


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603





--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 24.2.2017, 21:52
Сообщение #13


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603





--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 24.3.2017, 14:16
Сообщение #14


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар випустив оновлену версію додатка «Мій Київстар»
23.03.2017
Система «Мій Київстар» дає змогу самостійно управляти витратами мобільного зв'язку, Домашнього Інтернету і ТБ в режимі онлайн, а також підключати доступні послуги, подавати заявки на участь в акціях, переглядати звіти про здійснені дзвінки і багато іншого.
«Ми постійно покращуємо нашу систему самообслуговування для клієнтів, зокрема оптимізували роботу в мережі 2G і поліпшили користувацький досвід, – розповідає Віталій Султан, директор електронних каналів Київстар. – У додатку інформація доступна 24/7, що дозволяє економити час на дзвінки в колл-центр або відвідування центрів обслуговування».
«Мій Київстар» стає все більш популярним серед абонентів національного оператора. Так, за останні 3 місяці, кількість користувачів, які щомісяця користуються системою, збільшилася в 2,5 рази.
За допомогою системи «Мій Київстар» абоненти можуть самостійно:
отримувати детальну інформацію про всі вхідні та вихідні дзвінки: час здійснення дзвінків, їх тривалість і вартість;
додавати інші номери в профіль;
замовляти або відключати послуги, змінювати їх параметри;
змінювати тарифний план;
брати участь в акціях;
контролювати залишки коштів на рахунках мобільного зв'язку, Домашнього Інтернету і ТБ.
Безкоштовний додаток «Мій Київстар» на смартфон можна завантажити в Google Play, App Store, Windows Phone Store, або скористуватися веб-версією.

У разі виникнення питань, абоненти можуть звертатися за допомогою до чат-боту Зоряни в Facebook Messenger, Viber та Telegram.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 24.3.2017, 14:16
Сообщение #15


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Користуюсь кожний день ))


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 10.7.2017, 19:50
Сообщение #16


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



кс щось також до обновлявся (( після посліднього оновлення вилітає додаток ((


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 10.7.2017, 20:03
Сообщение #17


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



ось це оновлення



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.7.2017, 7:18
Сообщение #18


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Знімок екрана 2017-07-11 08.05.21 by D Beckham, on Flickr


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.7.2017, 8:23
Сообщение #19


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Знімок екрана 2017-07-18 08.13.33 by D Beckham, on Flickr


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.7.2017, 8:24
Сообщение #20


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



нарахували 1000 мб на місяць за проблеми з роботою мкс )) молодці


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

3 страниц V   1 2 3 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
4 чел. читают эту тему (гостей: 4, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:42
Rambler's Top100
build_links(3); ?>