Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> My Vodafone
valdemar
сообщение 21.12.2010, 6:26
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



МТС вводить інтернет-систему самообслуговування для абонентів передплати

Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» оголошує про те, що послуга «Інтернет-помічник», що дозволяє управляти власним рахунком, стала доступна абонентам передплаченого сервісу.

Послуга «Інтернет-помічник», якою раніше користувалися контрактні абоненти МТС, а також абоненти послуги «МТС Коннект 3G», тепер доступна і для абонентів передплати. «Інтернет-помічник» надає можливість в будь-який зручний для абонента час контролювати і аналізувати інформацію, самостійно керуючи власним рахунком, а саме:
переглядати інформацію про баланс та надходження платежів;
поповнювати рахунок за допомогою ваучера поповнення рахунку;
перейти на вподобаний тарифний план;
переглядати і змінювати список підключених послуг та пакетів (у перспективі);
замовляти деталізований рахунок і переглядати замовлені раніше рахунки;
відслідковувати історію своїх заявок і дій по рахунку;
керувати паролем та реєстраційними даними.

Щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на https://ihelper-prp.mts.com.ua/. Після успішної ідентифікації та авторизації абонент потрапить на сторінку, що містить меню управління власним рахунком. Для захисту доступу до управління рахунком використовується пароль, створений абонентом. Послуга «Інтернет-помічник» надається на безкоштовній основі.
мтс

Сообщение отредактировал applefan - 13.1.2017, 11:44


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.6.2011, 13:33
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



МТС оновила веб-інструмент контролю за витратами на зв'язок

Київ, Україна – Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми, оголосила про запуск нової можливості для абонентів контрактної форми обслуговування, що дозволяє переглядати деталізацію подій за своїм мобільним номером.

Абоненти «МТС Контракт», у яких замовлена послуга «Детальний рахунок», тепер можуть легко і швидко переглядати через інтернет деталізацію дзвінків, повідомлень та інших подій, зроблених зі свого номера телефону. При цьому деталізація доступна не тільки за три попередні місяці, але і за поточний період. Скористатися цією можливістю можна за допомогою онлайн-сервісу самообслуговування «Інтернет Помічник».

Щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися в системі за наступним посиланням https://ihelper.mts.com.ua, після чого авторизуватися на сайті. Після цього абонент потрапить на сторінку, що містить меню управління власним рахунком.

Послуга «Детальний рахунок» може бути замовлена в електронній або паперовій формі (поштою). Оформити замовлення можна, зателефонувавши до центру обслуговування абонентів за номером 111, звернувшись до найближчого салону обслуговування абонентів МТС, або відправивши зі свого електронного ящика лист за адресою mts_info@mts.com.ua. У листі необхідно вказати свій номер телефону, паспортні дані та адресу електронної пошти, куди відправляти рахунки. Заявка обромляється при позитивному балансі. Вартість активації послуги становить 33 грн. одноразово, вартість користування послугою – 12 грн. щомісяця (за весь особовий рахунок).

Про сервіс «Інтернет-Помічник»
За допомогою системи «Інтернет-Помічник» абонент може економити свій час, керуючи набором послуг і отримуючи доступ до свого рахунку прямо через інтернет. Послуга «Інтернет-Помічник» надається на безкоштовній основі.

Серед можливостей сервісу:
• отримання інформації про поточний стан рахунку;
• перевірка надходження платежів;
• перехід на інший тарифний план;
• підключення / відключення послуг;
• налаштування улюблених номерів і груп абонентів;
• замовлення деталізації витрат;
• налаштування віддаленої переадресації голосових викликів (у перспективі);
• багато інших можливостей.

Доступ до сервісу і формою реєстрації можна отримати за наступним посиланням: https://ihelper.mts.com.ua (для контрактних абонентів) або на https://ihelper-prp.mts.com.ua (для абонентів передоплати).
http://company.mts.com.ua/ukr/press_releas...hp?news_id=4930

Сообщение отредактировал applefan - 13.1.2017, 11:44


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 13.1.2017, 11:49
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



щось старий інтернет помічник не працює


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.2.2017, 7:10
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Мій Vodafone

https://bonus.vodafone.ua/uk/myvodafone



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.2.2017, 7:10
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



перенеправляє на сторінку інтернет помічника МТС ((


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.3.2017, 17:08
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



My Vodafone By Vodafone Україна

https://itunes.apple.com/us/app/my-vodafone...8&at=10l7qt


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.3.2017, 17:09
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



не пройшло й три роки як з'явився додаток ))


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
DAMPSoid
сообщение 2.3.2017, 14:35
Сообщение #8


Администратор
******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 1.890
Регистрация: 2.11.2007
Из: Ukraine
Пользователь №: 1



Не знаю, как там предоплата,но корпоративщики пару лет уже пользуются "Менеджером самообслуживания":

https://manager.in.ua/

PS: Почему такой "шифрованый" адрес и нет прямого перехода с сайта - вопросы к МТС (точнее к "Ватафону")


--------------------
Всегда найдется в Африке хотя бы один негр, который станет учить норвежца на лыжах кататься!

Формула успеха: (СБЛ50+Бизнес10+СМТС+БУМ+Наши Люди)*Мультисим+CDMA=Безлимитка за 150грн/мес!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
DAMPSoid
сообщение 2.3.2017, 14:36
Сообщение #9


Администратор
******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 1.890
Регистрация: 2.11.2007
Из: Ukraine
Пользователь №: 1



Цитата(applefan @ 1.3.2017, 17:09) *
не пройшло й три роки як з'явився додаток ))


Для Андрюши тоже есть? Интересно бы затестить...


--------------------
Всегда найдется в Африке хотя бы один негр, который станет учить норвежца на лыжах кататься!

Формула успеха: (СБЛ50+Бизнес10+СМТС+БУМ+Наши Люди)*Мультисим+CDMA=Безлимитка за 150грн/мес!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 2.3.2017, 16:17
Сообщение #10


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



є й для андроїда

https://play.google.com/store/apps/details?...fone.myvodafone


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 3.3.2017, 14:12
Сообщение #11


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone запустив додаток самообслуговування My Vodafone

Vodafone пропонує абонентам передплачених тарифів Vodafone і «МТС Україна» зручний спосіб контролювати витрати, управляти послугами і рахунком зі смартфонів за допомогою програми My Vodafone. Тепер клієнти Vodafone можуть у декілька кліків підключити або відключити послугу, дізнатися подробиці свого тарифного плану і при бажанні самостійно змінити його на інший.

Найбільш актуальна інформація в додатку My Vodafone завжди під рукою: стан рахунку, обсяг використаного трафіку, залишки пакетних хвилин і повідомлень відображаються у вигляді інфографіки на основному вікні. Також додаток дозволить дізнатися про кількість накопичених бонусів і обміняти їх на вигідні пропозиції від Vodafone.

My Vodafone дозволить поповнити рахунок, подивитися, де знаходиться найближчий центр обслуговування, завантажити додатки Vodafone TV, Vodafone Music і Vodafone Books, а також дізнатися про нові послуги від Vodafone.

Додаток дає можливість у режимі онлайн отримати відповіді на популярні питання, з якими клієнти компанії звертаються до контактного центру. Додаток доступний трьома мовами: українською, англійською та російською. Абоненти можуть завантажити додаток з Google play або AppStore.
https://www.vodafone.ua/uk/news/226-vodafon...y-vodafone.html

працює й працює, щось особливо корисного й нема ))


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.11.2017, 16:31
Сообщение #12


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



2017-11-28 15.03.53 by D Beckham, on Flickr


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.11.2017, 16:31
Сообщение #13


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



2017-11-28 15.03.53 by D Beckham, on Flickr


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.11.2017, 16:32
Сообщение #14


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



оновлення


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.11.2017, 16:33
Сообщение #15


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



видалив додаток, перестав працювати ((


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.1.2018, 11:35
Сообщение #16


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



обнова

2018-01-11 10.52.54 by D Beckham, on Flickr


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 16.12.2020, 14:23
Сообщение #17


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Поламали мій водафон, крутят тарифи


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 14.10.2022, 9:34
Сообщение #18


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Відмовились від російської у застосунку, коли це ще не було мейнстрімом 😉

Так-так, ще з 9 березня інтерфейс My Vodafone повністю позбувся російської мови. Це було принциповим рішенням для команди Vodafone.

І ми підтримуємо всіх наших друзів, партнерів та користувачів, що теж ромлять вибір на користь нашої української мови 🇺🇦

На одній хвилі з Ощадбанк, monobank, Нова пошта...


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.11.2022, 16:58
Сообщение #19


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




Вийшло супер-оновлення My Vodafone: що змінилось

Vodafone оновлює застосунок My Vodafone на пристроях користувачів. Головні принципи оновленого My Vodafone – швидкість і простота. Нова версія – втричі швидша і на 41% легша, ніж попередня. Зручний і зрозумілий інтерфейс значно спрощує користування застосунком.

Робота над оновленням застосунку, перевіркою гіпотез та розробкою зручного функціонала тривала протягом року. У результаті дизайн My Vodafone став сучасним та лаконічним, застосунок має зручну навігацію та анімації. Усі зміни у застосунку базуються на дослідженні поведінки користувачів My Vodafone.

Розробники зібрали усю необхідну інформацію для абонента на головному екрані: статус пакетних послуг, баланс, можливість перевірити підключені послуги та витрати. В оновленому My Vodafone змінилася логіка користування функціями, тим самим скоротився шлях користування функціями. Наприклад, раніше, щоб дізнатись тариф, необхідно було зробити 4 кліки, тепер – лише один.

З’явились нові функції: тепер користувачі зможуть порівняти тарифи, щоб вибрати для себе найзручніший, скористатись допомогою інтерактивного помічника ТОБі. Також при кожному вході в My Vodafone відбувається автоматична перевірка за номером, що дозволяє виявити можливі проблеми з тарифом, послугами, бонусами, тощо.

Реліз застосунка відбувається поетапно. До кінця місяця оновлення стане доступне усім користувачам. Перевірити, чи доступне оновлення, можна у Google Play, App Store та App Gallery.
https://www.vodafone.ua/news/viyshlo-super-...-shcho-zminilos


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.8.2024, 14:55
Сообщение #20


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Стати абонентом Vodafone можна через застосунок

Стати клієнтом Vodafone і підключитись до будь-якого тарифу оператора відсьогодні можна повністю онлайн, навіть не виходячи з дому. Для цього необхідно завантажити застосунок My Vodafone та на стартовій сторінці натиснути «Купити новий номер». Новий клієнт отримує просту покрокову інструкцію, яка проведе від придбання eSIM або звичної SIM до вибору тарифу та номеру. Після цього залишилося оплатити, дочекатися активації номера і можна користуватись перевагами, які надає Vodafone.

Цього року раніше Vodafone вже запропонував онлайн підключення на контракт у My Vodafone з верифікацією через Дію. Отже наразі онлайн підключення можливе для будь-якого доступного тарифу Vodafone, незалежно від форми обслуговування.

Компанія продовжує розвивати застосунок самообслуговування, щоб зробити його ще більш зручним та простим інструментом для користування мобільним зв’язком та управління своїм номером. Віднедавна компанія реалізувала в My Vodafone швидку заміну SIM на eSIM. Завантажити My Vodafone можна в Play Market, App Store та в Huawei AppGallery.
https://www.vodafone.ua/news/stati-abonento...erez-zastosunok


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:25
Rambler's Top100
build_links(3); ?>