МТС оновила веб-інструмент контролю за витратами на зв'язокКиїв, Україна – Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми, оголосила про запуск нової можливості для абонентів контрактної форми обслуговування, що дозволяє переглядати деталізацію подій за своїм мобільним номером.
Абоненти «МТС Контракт», у яких замовлена послуга «Детальний рахунок», тепер можуть легко і швидко переглядати через інтернет деталізацію дзвінків, повідомлень та інших подій, зроблених зі свого номера телефону. При цьому деталізація доступна не тільки за три попередні місяці, але і за поточний період. Скористатися цією можливістю можна за допомогою онлайн-сервісу самообслуговування «Інтернет Помічник».
Щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися в системі за наступним посиланням
https://ihelper.mts.com.ua, після чого авторизуватися на сайті. Після цього абонент потрапить на сторінку, що містить меню управління власним рахунком.
Послуга «Детальний рахунок» може бути замовлена в електронній або паперовій формі (поштою). Оформити замовлення можна, зателефонувавши до центру обслуговування абонентів за номером 111, звернувшись до найближчого салону обслуговування абонентів МТС, або відправивши зі свого електронного ящика лист за адресою mts_info@mts.com.ua. У листі необхідно вказати свій номер телефону, паспортні дані та адресу електронної пошти, куди відправляти рахунки. Заявка обромляється при позитивному балансі. Вартість активації послуги становить 33 грн. одноразово, вартість користування послугою – 12 грн. щомісяця (за весь особовий рахунок).
Про сервіс «Інтернет-Помічник»
За допомогою системи «Інтернет-Помічник» абонент може економити свій час, керуючи набором послуг і отримуючи доступ до свого рахунку прямо через інтернет. Послуга «Інтернет-Помічник» надається на безкоштовній основі.
Серед можливостей сервісу:
• отримання інформації про поточний стан рахунку;
• перевірка надходження платежів;
• перехід на інший тарифний план;
• підключення / відключення послуг;
• налаштування улюблених номерів і груп абонентів;
• замовлення деталізації витрат;
• налаштування віддаленої переадресації голосових викликів (у перспективі);
• багато інших можливостей.
Доступ до сервісу і формою реєстрації можна отримати за наступним посиланням:
https://ihelper.mts.com.ua (для контрактних абонентів) або на
https://ihelper-prp.mts.com.ua (для абонентів передоплати).
http://company.mts.com.ua/ukr/press_releas...hp?news_id=4930
Сообщение отредактировал applefan - 13.1.2017, 11:44