Зміни в умовах програми «Відстрочка платежу» для контрактних та бізнес-абонентів 18.01.2018 З метою забезпечення абонентам можливості залишатись на зв’язку навіть за відсутності коштів на рахунку, Київстар оптимізує деякі програми лояльності, і робить їх більш гнучкими та зручними. Тому з 01.02.18 дія програми «Розмови в кредит» припиняється. Натомість усім абонентам, що отримують послуги на умовах контрактної форми обслуговування, буде підключено програму «Відстрочка платежу». За умовами програми для контрактних абонентів фізичних осіб встановлюється гранична межа відключення послуг у розмірі середньомісячної суми витрат та у трикратному розмірі суми середньомісячних витрат для абонентів малого та середнього бізнесу. Для бізнес-клієнтів з сегменту великих підприємств, гранична межа відключення послуг не змінюється. З 30.01.18 дія програми «Золотий абонент» буде розповсюджуватись лише на абонентів, які підключились до зазначеної дати. Нові підключення до програми буде припинено. З детальнішою інформацією про програму ви можете ознайомитися на нашому сайті.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zminy-v-umovah-programy-vidstrochka-platezhu-dlya-kontraktnyh-ta-biznes
Послуга «Місяць розмов в мережі» тепер доступна в тарифах «29», «Базовий» та «Класичний» 24.01.2018 З 1 лютого 2018 року для абонентів передплаченого зв'язку з тарифними планами «29», «Базовий» та «Класичний» буде доступна для підключення послуга «Місяць розмов в мережі». Підключивши її, абоненти зможуть значно заощадити, отримавши безлімітні хвилини для дзвінків в мережі Київстар. Замовити послугу можна кількома способами: набравши комбінацію *100*142*1#, в системі «Мій Київстар» або за номером 477. З детальними умовами можна ознайомитися в описі вашого тарифного плану в розділі «Тарифи». https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...h-29-bazovyy-ta
Більше мегабайтів та хвилин у тарифному плані «Професіонал» 24.01.2018 Шановні абоненти тарифного плану «Професіонал», з 1 лютого 2018 року в тарифному плані буде збільшено обсяг послуг. Зокрема, абоненти будуть отримувати 20 000 МБ для користування мобільним інтернетом та 50 хвилин для дзвінків на інші мережі. Вартість міжнародних дзвінків – від 0,5 грн за хвилину. Детальну інформацію можна отримати за номером 461 (дзвінки з мобільних телефонів мережі «Київстар» не тарифікуються), або на сторінці «Тарифи».https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/bilshe-megabaytiv-ta-hvylyn-u-taryfnomu-plani-profesional
[b]Київстар продовжує термін дії деяких тарифних планів передплаченого зв’язку[/b] 23.03.2018 З 1 квітня 2018 року продовжено термін дії деяких тарифних планів передплаченого зв’язку Київстар. Мова йде про наступні тарифні плани: «Безлім Розмови», «Безлім Соцмережі», «Безлім Відео» та «Максимальний Безлім», а також про «Безлім Розмови+», «Безлім Соцмережі+», «Безлім Відео+», «Максимальний Безлім+» та «Z-тариф». З детальними умовами тарифів можна ознайомитися у відповідному розділі на офіційному сайті Київстар за цим посиланням. Надалі мінімальний термін дії тарифу складатиме 30 днів. Після закінчення цього терміну, оператор матиме право змінити тарифи у порядку, встановленому чинним законодавством України. Київстар як найбільший мобільний оператор України, якому довіряють 26,5 млн абонентів, пропонує вигідні тарифні плани з безлімітними дзвінками у мережі, безлімітним мобільним інтернетом, вигідними умовами для дзвінків на номери інших мобільних операторів. Оператор постійно аналізує потреби своїх абонентів та пропонує актуальні вигідні умови обслуговування. Стежте за всіма оновленнями у розділі Новини.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-prodovzhuye-termin-diyi-deyakyh-taryfnyh-planiv-peredplachenogo
Київстар забезпечує справедливе користування мережевими ресурсами 03.04.2018 Київстар прагне надавати своїм абонентам послуги високої якості та постійно розширює доступ до мобільної передачі даних. Статистика вказує, що 0,5% абонентів регулярно використовують аномально великі обсяги мобільного інтернету – понад 100 000 мегабайтів щомісяця*. Ці абоненти перенавантажують мережу оператора та значно сповільнюють швидкість інтернету для решти 99,5% абонентів. Щоб надати рівноправний доступ до якісного мобільного інтернету та захистити більшість абонентів від дискримінації, компанія буде застосовувати «Політику справедливого користування мережевими ресурсами»: для абонентів, які використали протягом одного дня понад 6000 мегабайтів мобільного інтернету**, послуга передачі даних може надаватися на швидкості до 1,8 Мбіт/c. Цієї швидкості буде достатньо для комфортного користування усіма популярними послугами на смартфоні: обмін повідомленнями та дзвінки у месенджерах, пошуком інформації у браузері, стрімінгом відео та музики у хорошій якості тощо. У своїх тарифах вже зараз Київстар пропонує нетарифікований доступ до соціальних мереж та популярних стрімінгових сервісах. Крім того, у абонентів з безлімітним інтернетом залишаються всі його переваги: можливість користуватися всіма доступними в Україні онлайн-сервісами без обмежень за обсягом спожитого трафіку; можливість використовувати свій смартфон у якості точки доступу; доступ до безлімітного мобільного інтернету одразу на декількох девайсах завдяки «Інтернет SIM-парі». 99,5% наших абонентів, які користуються мобільним інтернетом – витрачають на місяць меньше ніж 180 000 мегабайтів, тому вони не відчують жодних змін. Обмеження може бути застосоване лише до тих абонентів, які використовують аномально великий обсяг інтернету та перенавантажують мережу.
* 100 000 мегабайтів трафіку вистачить на 112 годин безперервного перегляду відео, 1400 годин прослуховування музики онлайн або на завантаження більше 60 фільмів у хорошій якості. ** 6 000 мегабайтів трафіку вистачить на 7 годин безперервного перегляду відео або 82 години безперервного прослуховування музики у хорошій якості. *** «Політика справедливого користування мережевими ресурсами» розповсюджується на мобільну передачу даних незалежно від її стандарту. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...evymy-resursamy
З 11 квітня 2018 року Київстар оновлює умови деяких тарифних планів передплаченого зв'язку 04.04.2018 З метою якісного обслуговування та надання абонентам більших можливостей для спілкування, Київстар оновлює умови тарифних планів передплаченого зв’язку. У зв’язку з цим відбудеться ряд змін: Тарифні плани, які діяли з 10 жовтня 2017 року до 10 квітня 2018 року включно будуть перейменовані: «Безлім Розмови» на «Безлім Розмови 2017», «Безлім Соцмережі» на «Безлім Соцмережі 2017», «Безлім Відео» на «Безлім Відео 2017», «Максимальний Безлім» на «Максимальний Безлім 2017»; тарифні плани «Безлім Розмови+» на «Безлім Розмови+ 2017», «Безлім Соцмережі+» на «Безлім Соцмережі+ 2017», «Безлім Відео+» на «Безлім Відео+ 2017», «Максимальний Безлім+» на «Максимальний Безлім+ 2017», а «Z-тариф» на «Z-тариф 2017». З 11 квітня буде припинена можливість підключення нових абонентів або перехід вже існуючих на вказані у пункті 1 тарифні плани, що змінюються. Разом з тим, для абонентів, які підключили один із вказаних тарифних планів до 10 квітня 2018 року включно – всі умови обслуговування та плата за пакет послуг залишаються без змін. З 11 квітня абонентам будуть доступні вже оновлені тарифні плани «Безлім Розмови», «Безлім Соцмережі», «Безлім Відео», «Максимальний Безлім» та «Z-тариф». Щоб дати абонентам ще більше можливостей для спілкування, у тариф «Безлім Розмови» буде додано 30 хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів. У тарифах «Безлім Соцмережі» та «Безлім Відео» кількість хвилин на номери інших мобільних операторів збільшується на 10 та 50 хвилин відповідно. У тариф «Безлім Відео» також буде додано 50 SMS. Зі всіма умовами оновлених тарифних планів можна буде ознайомитися на сайті оператора у розділі «Тарифи», починаючи з 11 квітня 2018 року.
Зміни умов деяких тарифних планів Київстар 10.04.2018 З метою надання ще більших можливостей своїм абонентам після запуску 4G, з 17 квітня 2018 року Київстар запропонує нові тарифні плани користувачам контрактної форми обслуговування та корпоративним клієнтам. У зв’язку з чим з цього моменту для контрактної форми обслуговування буде припинена можливість підключення нових абонентів або перехід вже існуючих на тарифні плани «Безлім», «Безлім +», «Безлим Extra+», «Безлім Gold», «Безлім Platinum». Важливо зазначити, що для абонентів, які підключили один зі вказаних тарифних планів до 17 квітня, всі умови обслуговування та плата за пакет послуг залишаються без змін. Окрім цього, буде змінена назва тарифних планів «Безлім Extra», «Безлім Ultra» «Безлім Silver +». А також, для існуючих абонентів з тарифним планом «Безлім Silver +» будуть змінені деякі умови обслуговування, про які абонент буде проінформований SMS-повідомленням. Для корпоративних клієнтів з 17 квітня 2018 року припиняється можливість підключення нових абонентів на тарифні плани Бізнес Офіс 80, Бізнес Офіс 160, Бізнес Офіс 240, Бізнес Офіс 320, Бізнес Офіс VIP, Бізнес Офіс Premium, Бізнес Офіс 500 Спеціальний. А також закривається можливість підключення пакетів «Все просто для бізнесу» для нових та існуючих користувачів вищезазначених тарифних планів. З умовами нових тарифних пропозицій після їх запуску можна буде ознайомитися на сайті оператора в відповідних розділах.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zminy-umov-deyakyh-taryfnyh-planiv-kyyivstar
Київстар змінює умови застарілих тарифних планів контрактної форми обслуговування 17.04.2018 З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для спілкування, Київстар оптимізує деякі застарілі тарифні плани контрактної форми обслуговування, які містять неактуальні і невигідні умови для спілкування. А саме: В деяких тарифах відсутній безлім на дзвінки в мережі Київстар; Немає хвилин для дзвінків на інші мобільні або їх менше, ніж в актуальних пропозиціях; Кількість мегабайт мобільного інтернету менше, ніж в актуальних пропозиціях. Зміни торкнуться лише 0,3% абонентів Київстар. При цьому, зміни проводяться з урахуванням профіля споживання абонентів, щоб запропоновані тарифні плани відповідали їх потребам в дзвінках та мобільному інтернеті.
Міграція абонентів на оновлені тарифні плани відбудеться 1 травня 2018 року. Абоненти будуть проінформовані про майбутні зміни в SMS-повідомленні. При цьому, вони можуть самостійно обрати один з актуальних тарифів, доступних для підключення. Якщо станом на 1 травня абонент не зробить свій вибір, компанія запропонує йому умови обслуговування з урахуванням його профілю споживання послуг.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-zminyuye-umovy-zastarilyh-taryfnyh-planiv-kontraktnoyi-formy
Закриття деяких тарифних планів для корпоративних абонентів 19.04.2018 З метою оптимізації великої кількості тарифних планів та надання клієнтам пакетів якомога більше актуальних й збалансованих послуг, з 1 травня 2018 року Київстар припиняє дію тарифних планів лінійок «3G Бізнес 2016» та «Бізнес Офіс» (крім «3G Бізнес VIP Premium» та « бізнес офіс Premium ») для корпоративних абонентів. Всі абоненти, які до цих пір користувалися вказаними тарифними планами, будуть автоматично й безкоштовно переведені на найбільш підходящі пропозиції нової тарифної лінійки «Київстар 4G», яка враховує потреби клієнтів в нових сервісах з використанням мобільного інтернету. При переході на деякі тарифні плани передбачено застосування додаткових знижок в рамках програм лояльності компанії.
Більш детально з тарифними планами «Київстар 4G» можна ознайомитися за посиланням.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zakryttya-deyakyh-taryfnyh-planiv-dlya-korporatyvnyh-abonentiv
Київстар змінює умови обслуговування для деяких корпоративних абонентів 19.04.2018 З 1 травня 2018 року в тарифному плані «Індивідуальний» відбудуться зміни для деяких корпоративних абонентів із індивідуальними умовами договору.
З 21 грудня Київстар робить умови деяких контрактних тарифів ще кращими 14.12.2018 З 21 грудня 2018 року при новому підключенні або переході з передплаченої форми обслуговування на тарифний план «Київстар 4G» для фізичних осіб вартість абонентської плати буде зменшена до 100 грн/міс. Зменшена вартість буде діяти протягом двох місяців: першого місяця підключення та наступного календарного місяця. Також починаючи з 21 грудня оператор покращує умови тарифу «Київстар 4G Simple +» (для фізичних та юридичних осіб):
Будуть додані 60 SMS по Україні, 60 хвилин, які вже надаються за умовами тарифу для дзвінків на інші мобільні та міські номери по Україні, можна буде використовувати і для дзвінків на номери Італії, Польщі, Росії.
При цьому вартість абонентської плати у тарифі «Київстар 4G Simple +» не змінюється. Тарифи наведено з урахуванням усіх податків та зборів. Зверніть увагу! Починаючи з 3-го місяця, абонентська плата складатиме 150 грн/міс. За даними Київстар 83% всіх дзвінків абонентів за кордон відбуваються у Італію, Польщу та Росію.
З 15.01.19 по 15.02.19 закриваються тарифи передплати: XXL Базовий Безлім + Київстар Класичний Комфорт Ультра Комфорт Вільний Київстар 35 Вільний смартфон Би29 5+0 Новий! Вільний Київстар Комфорт+ Київстар 3G онлайн 2017 Користувачі можуть змінити свій тариф самостійно або будуть переведені автоматично на тарифи, які підібрані згідно потреб абонента. Детальна інформація про період переводу та умови нового тарифу в SMS або за номером 477*9.
З 15.01.18 по 15.02.19 цей тариф закривається. Користувачі можуть змінити свій тариф самостійно або будуть переведені автоматично на тарифи, які підібрані згідно потреб абонента. Детальна інформація про період переводу та умови нового тарифу в SMS або за номером 477*9.
З 15.01.18 по 15.02.19 цей тариф закривається. Користувачі можуть змінити свій тариф самостійно або будуть переведені автоматично на тарифи, які підібрані згідно потреб абонента. Детальна інформація про період переводу та умови нового тарифу в SMS або за номером 477*9.
Нові вигідні умови для дзвінків на міські номери у тарифі «Київстар Комфорт» 13.12.2018 Київстар дає ще більше можливостей для дзвінків на міські номери та для використання швидкісного мобільного інтернету. З 20 грудня 2018 року абонентам буде доступний тарифний план «Київстар Комфорт». У новому тарифі:
Безлімітні дзвінки у мережі Київстар; Вигідний тариф для дзвінків на номери інших операторів, у тому числі на міські номери – від 0,3 грн/хвилина. Мегабайти мобільного інтернету у пакеті послуг.
З детальними умовами тарифного плану «Київстар Комфорт» можна буде ознайомитися на сайті компанії з 20 грудня. У зв’язку із запланованим запуском нового тарифного плану, з 20 грудня 2018 року буде припинена можливість підключення або переходу нових абонентів на тарифні плани «Комфорт», «Комфорт +», «Ультра Комфорт». При цьому для існуючих користувачів вказаних тарифних планів не відбувається жодних змін. Ціни вказані з врахуванням всіх податків.
"Нові умови Вашого тарифу "Київстар Онлайн 4G+" з 10 січня: дзвінки на ін.мобільні, після використання 200хв – 1 грн/хв; інтернет після 9000МБ - 100МБ за 10грн; оплата 115 грн/4 тижні. Деталі: 477*9"
Зміна умов деяких застарілих тарифних планів 27.12.2018 З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для спілкування, у період з 15 січня по 15 лютого 2019 року Київстар припиняє дію деяких застарілих тарифних планів. Абоненти, яких стосуються зміни, будуть проінформовані у розділі «Архів тарифів» та SMS-повідомленнях щонайменше за 7 днів. Абоненти матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг у новому тарифному плані і, якщо він їм не підійде, самостійно обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування. Лише тим абонентам, котрі до зазначеного у SMS-повідомленні часу не зромлять свій вибір самостійно, буде запропонований тарифний план з урахуванням їх профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали актуальним потребам. Застарілі тарифні плани, які скорочуються, були запроваджені, у середньому, 5 або більше років тому, та на даний час мають не вигідні та не актуальні для абонентів умови. У запропонованих нових тарифах абоненти отримають більш вигідні умови:
Безлім для дзвінків на номери у середині мережі Київстар, замість обмеженого пакета хвилин; Від 30 до 300 нетарифікованих хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, замість оплати за кожну хвилину такого дзвінка; Можливість телефонувати на міські номери за тарифами від 0,3 грн/хв; Для користувачів мобільним інтернетом кількість мегабайт у їх тарифах збільшиться, у середньому, в 1,5 раза.
Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тариф, після автоматичного переведення він зможе змінити його на один з актуальних. Також з 10 січня 2019 року змінюються деякі умови надання послуг у тарифному плані «Київстар Онлайн 4G». Детально з новими умовами можна буде ознайомитися на сайті компанії починаючи з 10 січня. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...taryfnyh-planiv
Сообщение отредактировал applefan - 4.1.2019, 6:54
Оновлення лінійки тарифних планів для обміну даними між пристроями 03.01.2019 З 14.01.2019 р. для корпоративних та бізнес-абонентів Київстар будуть доступні нові тарифні пропозиції для обміну даними між пристроями. У зв'язку з цим з 14.01.2019 р. для нових та існуючих абонентів припиняється підключення та перехід на тарифні плани : «IoT», «IoT Безпека», «IoT Універсальний», «IoT Smart Small», «IoT Smart Medium», «IoT Smart Maximum» та «IoT Smart Premium». Для існуючих користувачів вищезазначених тарифних планів їх умови залишаються без змін.
Припинення підключень до тарифного плану «Дайте Ще!» 25.12.2018 З 1 січня 2019 року нові підключення або переходи абонентів на обслуговування за умовами тарифного плану «Дайте Ще!» припиняються. Для абонентів, які підключили цей тарифний план до зазначеної дати, умови не змінюються.
Змінюються умови обслуговування абонентів за окремими тарифними планами послуг «Домашнього Інтернету» та «Домашнього ТБ» 15.01.2019 З 1 лютого 2019 року припиняють дію окремі застарілі тарифні плани послуг «Домашній Інтернет» та «Домашнє ТБ». Абонентам таких тарифів будуть запропоновані чинні комерційні пропозиції зі швидшою передачою даних. Детальну інформацію абоненти можуть отримати за телефоном 460 (для абонентів Київстар) або 0800300460 (для абонентів інших мобільних операторів та стаціонарних мереж України). Дзвінки не тарифікуються. З 1 лютого 2019 року змінюються умови окремих застарілих тарифних планів «Київстар Все разом». Абонентам таких тарифів будуть запропоновані чинні комерційні пропозиції з більшою кількістю послуг: у середньому вдвічі більше хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, в 2.5 рази більше мобільного інтернету, а найактивнішим користувачам – безлімітний мобільний інтернет. Зверніть увагу! Абоненти послуги «Домашній Інтернет» задля економії своїх витрат можуть підключити тарифи «Київстар Все разом», які поєднують в одному пакеті послуги мобільного зв'язку та фіксований інтернет без додаткової плати за одну з послуг. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ryfnymy-planamy