Изменения в услуге «Ди-Джингл» 05.05.2017 С 15 мая 2017 года в услуге «Ди-Джингл» меняется ежедневная стоимость мелодий на единую цену. Она составит 0,50 грн в день. Все остальные условия услуги остаются без изменений. Тариф указан с учетом всех налогов и сборов. Детальные условия услуги – по ссылке http://465.ua/
С 12 мая 2017 года мы меняем условия получения некоторых сумм по услуге «Экстра деньги» 05.05.2017 Начиная с 12 мая 2017 года вносятся изменения для получения 100, 150 и 250 бонусных гривен в услуге «Экстра деньги», а именно: для получения 100 бонусных гривен сумма пополнений за последние 90 дней должна составлять не менее 300 грн, а сумма расходов на мобильную связь за последние 6 месяцев – не менее 600 грн; для получения 150 и 250 бонусных гривен сумма пополнений за последние 90 дней должна составлять не менее 800 грн, а сумма расходов на мобильную связь за последние 6 месяцев – не менее 1250 грн. Проверить доступные суммы для заказа можно с помощью запроса *117*9#.
Детальные условия в описании услуги «Экстра деньги». Тарифы указаны с учетом всех налогов и сборов.
Закриття сервісів «Яндекс.Музика» та «Яндекс.Карти» 29.05.2017 Шановні абоненти! На виконання Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», раніше вже було обмежено надання доступу до сервісів Yandex та деяких інших. Тож у зв’язку з зазначеним вище, Київстар припиняє надання сервісів «Яндекс.Музика» та «Яндекс.Карти» для своїх абонентів. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...-i-yandekskarty
Зміни щомісячних нарахувань за деякі послуги фіксованого зв’язку з 01.06.2016 р 15.05.2017 З 01.06.2017 р. відбудуться зміни щомісячних нарахувань за послуги фіксованого телефонного зв'язку, доступу до інтернету, передачі даних та деякі додаткові послуги фіксованого зв'язку. В результаті змін можливе підвищення або зниження плати за послугу та/або зміна назви пакета. Ми потурбувалися, щоб зміни були не надто відчутними, тому вони відбудуться з урахуванням умов, які діяли у користувачів до цього часу. Зазначимо також, що технічні характеристики та параметри послуг не змінюються. Кожен клієнт, якого торкнуться зміни, отримає інформаційний лист поштовою розсилкою або на eлектронну адресу. Детальну інформацію щодо нових умов абоненти малого та середнього бізнесу можуть отримати за номером 0 800 300 000, абоненти великих підприємств – за номером 0 800 303 393 або у свого персонального менеджера в «Київстар». https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...anogo-zvyazku-z
Зміни в послузі «Мобільний інтернет» для абонентів передплаченого зв’язку 31.05.2017 Із розвитком технологій та запуском 3G, послуга інтернет стала такою ж базовою, як дзвінки та SMS. Тож, з 8 червня 2017 року закривається можливість її відключення за допомогою USSD-комбінації та системи «Мій Київстар». Київстар пропонує широкий спектр тарифних пропозицій, де кожен користувач має можливість обрати тариф або додатковий пакет з оптимальним об’ємом мегабайтів. Керувати послугою Мобільний інтернет ви завжди зможете за допомогою налаштувань у телефоні. Щоб вимкнути з’єднання з інтернетом, вам достатньо вимкнути передачу даних або видалити профіль у вашому мобільному пристрої. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...achennoy-svyazi
Зміни в тарифних планах для бізнес та корпоративних абонентів мережі мобільного зв'язку «Київстар» 23.05.2017 Зверніть, будь ласка, увагу! З 30.05.2017 року у зв'язку із введенням нових тарифних планів буде припинено підключення на тарифні плани: «3G Бізнес 60», «3G Бізнес 120», «3G Бізнес 180», «3G Бізнес 300», «3G Бізнес VIP», «3G Бізнес VIP Екстра», «3G Бізнес VIP Преміум», «3G Бізнес 30 спеціальний», «3G Бізнес 250 спеціальний», «3G Бізнес 500 спеціальний». https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...onentiv-merezhi
Припинення підключення до тарифного плану «М2М передача даних» та пакетів «М2М Передача даних +», «М2М Дзвінки та SMS», «М2М Максимальний» 14.06.2017 Зверніть, будь ласка, увагу! З 22.06.2017 року у зв’язку з введенням нових тарифних пропозицій буде припинено підключення та заміна на тарифний план «М2М передача даних» а також підключення та заміна пакетів «М2М Передача даних +», «М2М Дзвінки та SMS», «М2М Максимальний».https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/prypynennya-pidklyuchennya-do-taryfnogo-planu-m2m-peredacha-danyh-ta-paketiv
Київстар змінює умови деяких корпоративних тарифних планів 19.06.2017 01.07.2017 р. припиняють діяти тарифні плани 3G Бізнес 30 Спеціальний, 3G Бізнес 60, 3G Бізнес 120, 3G Бізнес 180, 3G Бізнес 250 Спеціальний, 3G Бізнес 300, 3G Бізнес 500 Спеціальний, 3G Бізнес VIP, 3G Бізнес 800 та Бізнес Необмеженний легкий +. Детальну інформацію щодо нових умов вашого тарифного плану ви можете дізнатися за номером 922*72 або у sms-повідомленні. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ryfnyh-planiv-0
З 06 липня 2017 року Київстар змінює умови деяких тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку 27.06.2017 З 04 серпня 2017 року припиняють дію тарифні плани «Велика сім’я», «Супер Київстар», «Країна Київстар», «25 мільйонів», «Дзвони всім», «Весняний», «Бомба», «Єдина країна», «15 копійок», «Єдина ціна», «Говорун», «Вільний Київстар для планшета». Абоненти, які користуються зазначеними тарифними планами, в період з 06 липня по 04 серпня (включно) безкоштовно і автоматично будуть переведені на інші тарифні плани:
Зміни необхідні для поліпшення обслуговування клієнтів та надання їм простих і вигідних тарифних пропозицій, які відповідають зростаючим потребам в більшій кількості голосових послуг, SMS та мобільного інтернету.
Звертаємо вашу увагу, що всі грошові та бонусні кошти, а також їх термін дії зберігаються. Також з 06.07.2017 для економії коштів нашими абонентами ми відкриваємо підключення опцій, що надають знижку до 33% на абонентну плату при її сплаті на місяць вперед. Таким чином користувачі тарифу «Комфорт +» зможуть підключати опцію -25%, а користувачі тарифів «Вільна мережа», «Вільна мережа. Регіон 1», «Вільна мережа. Регіон 2», «Вільний смартфон», «Вільний смартфон. Регіон 2» – опцію -33%. Детальну інформацію про нові умови вашого тарифного плану ви можете дізнатися в описі тарифів на нашому сайті або за номером 477*9.
Київстар припиняє дію деяких послуг для абонентів мобільного зв’язку 27.06.2017 Враховуючи розвиток технологій та потреби наших абонентів, ми постійно оновлюємо пакетні пропозиції та закриваємо неактуальні. У зв’язку з цим, з 05 липня 2017 року припиняє діяти послуга «Інтернет-пакети» для абонентів окремої групи тарифних планів з кодом 068. При цьому, ми пропонуємо абонентам широкий вибір актуальних тарифних планів та інтернет-пакетів з різним обсягом мегабайтів. Також, з 05 липня 2017 року закривається послуга «Пакети на день народження» для контрактних та бізнес-абонентів. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ntov-mobilnoy-0
Київстар змінює вартість послуг в деяких країнах в рамках послуги «Міжнародний роумінг» 03.07.2017 Мы не останавливаемся на достигнутом и продолжаем вас удивлять - начиная с 11.07.2017 года в рамках услуги «Международный роуминг» для абонентов предоплаченной и контрактной формы, а также абонентов малого и среднего бизнеса с коммерческими тарифными планами, меняется стоимость услуг в некоторых странах и стоимость звонков на номера спутниковых операторов:
Изменения в перечне стран в рамках услуги «Свободный роуминг для бизнеса» для абонентов сегмента крупного бизнеса 03.07.2017 Мы не останавливаемся на достигнутом и продолжаем вас удивлять - начиная с 11.07.2017 года в рамках услуги «Свободный роуминг для бизнеса» для абонентов сегмента крупного бизнеса с корпоративными тарифными планами, к первой и второй группе стран присоединяются:
Киевстар меняет стоимость некоторых услуг для пользователей услуги «Международный роуминг» с корпоративными тарифными планами 03.07.2017 С 11.07.2017 для пользователей услуги «Международный роуминг» с корпоративными тарифными планами изменяется стоимость некоторых услуг:
Тарифний план «Говорун» залишається без змін 05.07.2017 З 27 червня користувачі тарифного плану «Говорун» були проінформовані, що умови тарифу припиняють свою дію. Враховуючи, що зазначеним тарифним планом користується багато людей з особливими потребами, компанія Київстар прийняла рішення продовжити термін його дії. Додатково будуть розроблені нові пакети послуг, які якнайкраще враховують необхідність у спілкуванні за допомогою SMS. Як соціально відповідальна компанія, Київстар завжди уважно ставиться до думки абонентів, готовий враховувати їх побажання і прийняв рішення залишити ТП «Говорун». Умови тарифного плану «Говорун» зберігаються. Детальна інформація про тариф на нашому сайті. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...a-bez-izmeneniy
Зміна умов надання послуги «Заплати за мене» 17.07.2017 З 27 липня 2017 року Київстар змінює деякі умови надання послуги «Заплати за мене», а саме плата, що стягується при кожному факті прийняття дзвінка, становитиме 1,00 грн Більше інформації про послугу «Заплати за мене» Інші умови послуги залишаються без змін. Тарифи наведені з урахуванням усіх податків та зборів. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...zaplaty-za-mene
З 7 листопада 2017 року відбудуться зміни деяких умов в тарифних планах «Домашній Інтернет» та «Київстар Все разом»
З 7 листопада 2017 року у зв'язку з оновленням лінійки тарифних планів «Домашній інтернет» та «Київстар Все разом» зміняться деякі умови надання послуг. А саме: тарифні плани «Домашній Інтернет 2016»: «Безлім 20», «Безлім 50» та «Безлім 100» будуть недоступні для підключення новим або переходу існуючим абонентам; тарифні плани «Київстар Все разом»: «Київстар Все разом -30%», «Київстар Все разом -30%. Регіон 1», « Київстар Все разом -30%. Регіон 2», «Київстар Все разом -30%. Регіон 3», «Київстар Все разом -40%», «Київстар Все разом -40%. Регіон 1», «Київстар Все разом -40%. Регіон 2», «Київстар Все разом -40%. Регіон 3», «Київстар Все разом -50%», «Київстар Все разом -50%. Регіон 1», «Київстар Все разом -50%. Регіон 2», «Київстар Все разом -50%. Регіон 3», «Київстар Все разом. Плюс», «Київстар Все разом. Плюс. Регіон 1», «Київстар Все разом. Плюс. Регіон 2», «Київстар Все разом. Плюс. Регіон 3», «Київстар Все разом. Екстра», «Київстар Все разом. Екстра. Регіон 1», «Київстар Все разом. Екстра. Регіон 2», «Київстар Все разом. Екстра. Регіон 3» будуть недоступні для підключення новим або переходу існуючим абонентам; з 7 листопада 2017 року замість зазначених тарифних планів для підключення або переходу будуть доступні нові, більш вигідні тарифи.
Зверніть увагу, що для існуючих абонентів зазначених тарифних планів умови надання та обсяг послуг не змінюється. Вартість абонентської плати - залишається без змін. Слідкуйте за оновленнями на нашому офіційному сайті в розділі «Новини».
Відновлення послуги Ді-Джингл 05.12.2017 З 12 грудня відновлюється акційне підключення мелодії Ді-Джингл. У продовж 32 днів пісню Христини Соловій «Тримай» абоненти передплаченого зв'язку отримають безкоштовно при нових підключеннях (активації стартових пакетів), а також при зміні тарифного плану. Про закінчення акційного періода абонента буде попереджено за 7 днів дзвінком з номера 465. За бажанням абонент може подовжити користування Ді-джинглом (вартість послуги – 0,20 грн/день). Для відключення послуги потрібно надіслати SMS-повідомлення з цифрами 012 на номер 465. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...lugy-di-dzhyngl
З 15 січня 2018 року Київстар змінює умови деяких тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку 26.12.2017 З метою створення кращих умов обслуговування, надання абонентам більших можливостей для користування новими технологіями зв’язку, Київстар скорочує деякі застарілі тарифні плани та оптимізує умови послуг, що пропонуються у тарифних пакетах. Це робиться з урахуванням профілю споживання абонентів, щоб якнайкраще задовольняти їх потреби в дзвінках, послугах мобільного інтернету, додаткових послугах. Міграція абонентів деяких застарілих тарифних пакетів на більш оптимальні умови обслуговування відбудеться у період з 15 січня по 15 лютого 2018 року. При цьому абоненти тарифних планів, які припиняють свою дію, можуть самостійно обрати будь-яку з актуальних тарифних пропозицій, доступних для підключення. Якщо абонент протягом зазначеного часу не зробить свій вибір, компанія запропонує йому умови обслуговування за власним вибором, але з урахуванням профілю споживання. Однак і після цього абонент має право змінити цей тарифний план на будь-який інший, доступний для підключення. Дізнатися умови актуальних тарифних планів можна на сайті у розділі «Тарифи».