16 cічень 2012
Шановні контрактні абоненти мережі «Beeline»! ПрАТ «Українські радіосистеми» («Beeline-Україна») повідомляє, що 01 лютого 2012 року відбудеться об’єднання інформаційних систем операторів «Київстар» та «Beeline-Україна». В результаті цього Вам буде доступний широкий перелік послуг.
Звертаємо Вашу увагу на основні зміни у наданні послуг зв’язку, які відбудуться з 01 лютого 2012 року, а саме:
Існуючі контрактні абоненти (фізичні особи), що обслуговуються:
на умовах тарифних планів «Безліміт VIP», «Безліміт стандарт», «Бізнес-час», «Максимальний лайт*1с.», «Максимум», «Менеджер», переводяться на умови тарифного плану « Необмежений Легкий +»;
на умовах тарифного плану «ВІЛЬНИЙ СТИЛЬ 2006», переводяться на умови тарифного плану « Необмежений Простір»;
інші абоненти переводяться на умови тарифного плану « Єдина ціна».
Існуючі контрактні абоненти (юридичні особи) переводяться на умови тарифних планів, відповідно до правил і на умовах, викладених у Таблиці :
Тарифний план
до 01.02.2012 року
Тарифний план
після 01.02.2012 року
«Бізнес-клік»
«Бізнес Інтернет»
«Бізнес-клік конструктор»
«Бізнес-клік нац роумінг»
«29»
« Простий»
«29 Бізнес»
«29 +»
«Команда»
«Корпоративний 0»
«Прості речі»
«Корпоративний 5»
«Корпоративний 10»
«Корпоративний 30»
«25 мільйонів»
« Бізнес 20»
«Бізнес-команда»
«Будьмо разом»
«Персонал»
«Персонал»
«Регіональний»
«Експерт»
« Бізнес 40 Новий»
«Бізнес-мережа»
« Бізнес 80 Новий»
«Профі»
«Бiзнес-баланс»
« Бізнес 120 Новий»
«Вільний стиль»
«Говори легко»
«Говори легко»
«Лідер»
«Максимум_VIP»
«Професіонал»
«Службовий Стільниковий Зв’язок»
«Безліміт VIP»
« Бізнес Необмежений Легкий +»
«Безліміт стандарт»
«Бізнес-час»
«Максимальний лайт*1с.»
«Максимум»
«Менеджер»
«ВІЛЬНИЙ СТИЛЬ 2006»
« Бізнес Необмежений Простір»
«Бізнес-простір»
Для абонентів контрактної некорпоративної форми обслуговування вводяться нові тарифні плани: « Щасливий», « Зручний», « Максимальний» та « Абсолютний Необмежений».
Для абонентів контрактної некорпоративної форми обслуговування вводяться пакети послуг «Пошук», «Спілкування», «Розваги», «Безлімітний Інтернет», пакети послуг «Пакет 50 SMS», «Пакет 100 SMS» та «Пакет 300 SMS».
Для абонентів контрактної корпоративної форми обслуговування вводяться пакети:
пакети даних на місяць «Бізнес-Інтернет 5», «Бізнес-Інтернет 50», «Бізнес-Інтернет 500», «Бізнес-Інтернет Необмежений»,
пакети даних на день «Необмежений день» та «10 МБ щодня»,
пакети SMS «Пакет 50 SMS», «Пакет 100 SMS», «Пакет 300 SMS» та «Пакет 1000 SMS»
«Пакет MMS».
Діючі клієнти/абоненти клієнтів, що належать до сегменту малих та середніх підприємств, та обслуговуються на тарифних планах, відмінних від тарифного плану «Бізнес Інтернет», переводяться на пакети послуг, відповідно до правил і на умовах, викладених у Таблиці:
Пакет послуг до 01.02.2012 року
Пакет послуг після 01.02.2012 року
GPRSI Static&Public IP 5Mb
«Бізнес-Інтернет 5»
GPRS Internet Corporate 50Mb
«Бізнес-Інтернет 50»
GPRSI Static&Public IP 50Mb
VPN Пакет 50 Mb
GPRS Internet Corporate 500Mb
«Бізнес-Інтернет 500»
GPRSI Static&Public IP 100Mb
GPRSI Static&Public IP 500Mb
VPN Пакет 100 Mb
VPN Пакет 500 Mb
GPRSI Static&Public IP 1024Mb
«Бізнес-Інтернет Необмежений»
GPRSI Static&Public IP 2048Mb
GPRSI Static&Public IP UNL
VPN Пакет 1 Gb
VPN Пакет 2 Gb
VPN Пакет Безліміт
Пакет GPRS 1000Mb
GPRSI Static&Public IP 1024Mb
SMS Пакет 100
«Пакет 100 SMS»
SMS Пакет 200
«Пакет 300 SMS»
SMS Пакет 400
СМС пакет 1000
«Пакет 1000 SMS»
Абоненти, що до 01.02.2012 року обслуговувались на тарифних планах «Бізнес-клік», «Бізнес-клік конструктор», «Бізнес-клік нац роумінг», детальну інформацію щодо умов обслуговування можуть отримати за телефоном 466 з 01.02.2012 року (для дзвінків з номерів мережі «Beeline» — не тарифікується) та на Інтернет-сайті: www.beeline.ua
З умовами послуги «Міжнародні дзвінки» (через префікс «+» або код 00) Ви можете ознайомитись за посиланням .
Вносяться зміни щодо умов надання телекомунікаційних послуг, відповідно до правил, викладених у Таблиці:
Назва послуги до 01.02.2012 року
Назва послуги та умови надання після 01.02.2012 року
Голосова пошта
«Автовідповідач»
Умови надання не змінюються
Голосова пошта (Вільний стиль)
Пакет трьох послуг SPEAK
Не надається
Є контакт
«Повідомити мене»
Заборона викликів
«Заборона виклику»
Додаткові налаштування для БКК
Не надається
Заборона визначення номера
«Антивизначник номеру»
Плата за підключення — 10,00 грн, щомісячна абонентна плата — 10,00 грн
DEP_ADD
Не надається
Гарантійний внесок (трафік)
Не надається
Гарантійний внесок підключення
Не надається
Передача факсів
Передача факсів
Правила надання згідно умов тарифного плану.
Улюблена Країна
Не надається клієнтам, що належать до сегменту малих та середніх підприємств
Рік безкоштовного Інтернету
Не надається
Міжнародні тарифи 2
Не надається клієнтам, що належать до сегменту малих та середніх підприємств
Мобільний бюджет
«Окремі рахунки»
Умови для клієнтів, що належать до сегменту малих та середніх підприємств:
Плата за підключення — 5,00 грн, щомісячна абонентна плата — 5,00 грн
Умови для клієнтів, що належать до сегменту великих підприємств не змінюються
Впізнай
Не надається
Штраф за USB-модем 200 грн
Не надається
Мобільний VPN базовий
Не надається
Будь в курсі
«Хто дзвонив»
Легкий крок
Не надається
Dual IMSI
Не надається
Подзвони мені
«Передзвони мені»
Умови надання не змінюються
Акція «Безмежні вихідні»
Не надається
Валентинка
Не надається
Email to SMS
Не надається
Послуги контент провайдерів за номерами 012-017
Не надається
Тарифи наведені з урахуванням ПДВ, додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуг
Надаються програми лояльності та послуги відповідно до правил і на умовах, викладених у Таблиці:
Назва послуги
Короткий опис
Роз’єднання особових рахунків
Послуга дозволяє роз’єднати особові рахунки, що зареєстровано на одну фізичну або юридичну особу.
Увага! З 01.02.2012 року змінюються умови надання послуги: вартість роз’єднання одного особового рахунка — 10,63 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ (вартість послуги може змінюватися, залежно від обраного клієнтом варіанту роз’єднання рахунків).
Об’єднання особових рахунків
Послуга дозволяє об’єднати особові рахунки, що зареєстровано на одну фізичну або юридичну особу.
Увага! З 01.02.2012 року змінюються умови надання послуги: вартість об’єднання одного особового рахунка — 10,63 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ (вартість послуги може змінюватися, залежно від обраного клієнтом варіанту об’єднання рахунків).
Мікрокредит
Послуга дозволяє протягом однієї години з моменту її замовлення отримати на рахунок додаткові кошти в розмірі 10 (десяти) або 50 (п’ятдесяти) гривень, що можуть бути витрачені клієнтом на дзвінки, передавання текстових та мультимедійних повідомлень, підключення додаткових послуг та тощо.
Вартість замовлення додаткових коштів (підключення послуги «Мікрокредит») на суму 10 грн — 1,00 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ, на суму 50 грн — 5,00 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ.
Для абонентів, що є учасниками програми «Золотий абонент» з рівнями Gold та Platinum плата за користування послугою не справляється.
Тимчасове припинення надання послуг
Послуга дозволяє тимчасово закрити (заблокувати) номер з ініціативи клієнта на термін до 6 (шести) місяців з можливістю повторного відновлення (розблокування) номеру.
Увага! З 01.02.2012 року змінюються умови надання послуги: щомісячна абонентна плата за користування послугою — 5,31 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ.
Персональний пароль
Послуга дозволяє спростити процедуру ідентифікації клієнта та прискорити процес замовлення послуг клієнтської підтримки.
Плата за користування послугою не справляється.
Увага! З 01.02.2012 року послуга «Універсальний пароль» припиняє свою дію та змінюється на «Персональний пароль», встановлений раніше пароль буде анульовано.
Відновлення PUK-коду
Послуга дозволяє повторно отримати персональні коди розблокування SIM-карти в разі її блокування шляхом невірного введення PIN-кодів.
Плата за користування послугою не справляється.
Заміна SIM-карти зі збереженням номеру
Послуга дозволяє замінити SIM-карту в разі її блокування PUK-кодом, втрати (крадіжці) або технічного (електронного) збою.
Увага! З 01.02.2012 року змінюються умови надання послуги: вартість не гарантійної заміни SIM-карти — 21,25 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ.
Для абонентів, що є учасниками програми «Золотий абонент» з рівнями Gold та Platinum, а також для абонентів, що не користувалися телекомунікаційними послугами впродовж 60 днів, плата за користування послугою не справляється. В дилерських точках обслуговування можливість безкоштовної заміни SIM-карти не надається.
Перереєстрація
Послуга дозволяє перереєструвати існуючий номер на іншого абонента.
Увага! З 01.02.2012 року змінюються умови надання послуги: вартість перереєстрації складатиме 106,25 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ. Зняття коштів за замовлення послуги відбувається з авансового платежу, до або після перереєстрації та за бажанням клієнта зі старого чи нового рахунка.
Деталізований рахунок
Послуга дозволяє отримати інформацію про здійснені абонентом дзвінки з зазначенням дати, часу, тривалості та вартості кожного дзвінка. Надається у друкованому або електронному вигляді.
Увага! З 01.02.2012 року змінюються умови надання послуги: вартість послуги — 15,94 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ за кожний номер, на якому підключена послуга.
У зв’язку зі зміною умов надання, послуга буде деактивована з 01.02.2012 року. Для повторного замовлення послуги необхідно звернутися до персонального менеджера або найближчого Центру обслуговування абонентів.
Золотий абонент
Програма лояльності, що діє для контрактних абонентів, бізнес-абонентів та корпоративних абонентів (фізичні особи), що відповідають певним критеріям.
Програма надається автоматично, плата за користування програмою не справляється.
Умовний платіж
Послуга надає можливість певним абонентам отримувати телекомунікаційні послуги при досягненні порогу відключення.
Плата за користування послугою не справляється.
Система «Мій Київстар»
«Мій Київстар» — це система самообслуговування для абонентів компанії, за допомогою якої абоненти мають можливість самостійно переглядати загальні та деталізовані дані про витрати на послуги мобільного зв’язку, про надані послуги, підключати та відключати послуги, подавати та відміняти запити на участь в акціях, змінювати тарифні плани, а також контролювати стан особового рахунку, використовуючи Інтернет.
Плата за користування системою не справляється.
Увага! З 01.02.2012 року система «Особистий кабінет» буде не доступна.
Координатор
Координатор — це довірена особа корпоративного або бізнес-абонента, яка отримує від нього додаткові повноваження з питань, що пов’язані з обслуговуванням абонентів компанії.
Плата за користування сервісом не справляється.
Програма подяки «Київстар Клуб»
Програма лояльності, що діє для контрактних (не корпоративних) абонентів, які мають стаж обслуговування в мережі більше 6 місяців. Програма надає можливість щомісячно отримувати знижку на послуги мобільного зв’язку.
Плата за користування програмою не справляється.
Програма лояльності «Київстар бізнес-клуб»
Програма лояльності, що діє для всіх корпоративних та бізнес-клієнтів компанії.
Програма надає можливість щомісячно отримувати бонуси у розмірі 5% від суми рахунку за послуги мобільного зв’язку на додатковий бонусний рахунок.
Плата за користування програмою не справляється.
Диференційований рахунок щомісяця
Послуга надає можливість щомісяця отримувати поштою в друкованому вигляді відомість, що відображає сумарну структуровану інформацію про витрати за завершений розрахунковий період по будь-якому абонентському номеру, який зареєстровано на особовому рахунку. Відомість відправляється поштою разом із щомісячним рахунком.
Для контрактних абонентів (фізичних осіб) абонентська плата за користування послугою становить 10,63 грн з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуг, без урахування ПДВ за кожен номер, на якому підключено послугу.
З бізнес-абонентів плата за користування послугою не справляється.
Розмови в кредит
Програма, що діє для контрактних некорпоративних абонентів, які мають стаж обслуговування в мережі більше 4 місяці. Програма надає можливість користуватися телекомунікаційними послугами при відсутності коштів на абонентському рахунку на суму, яка становить 25% від середньої суми нарахувань за телекомунікаційні послуги за останні чотири місяці.
Програма надається автоматично, плата за користування програмою не справляється.
Більш детальну інформацію абоненти зможуть отримати за телефоном 466 (для дзвінків з номерів мережі «Beeline» — не тарифікується) та на Інтернет-сайті: www.beeline.ua.
http://b2b.beeline.ua/ukr/mobile/news/inde...c6-5bcadb2df299