Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

5 страниц V  « < 3 4 5  
Ответить в данную темуНачать новую тему
>  Проблеми в роботі мережі Київстар
valdemar
сообщение 17.12.2023, 15:57
Сообщение #81


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Сьогоднішній звіт від Київстар


Станом на зараз:
*доступні послуги голосового зв`язку, в тому числі у роумінгу;
*відновлена мобільна передача даних;
*розпочато відновлення доступу до M2M для бізнес-клієнтів;
*плануємо якнайшвидше увімкнути послугу SMS;

У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають складнощі із доступом до «Домашнього Інтернету». Це тимчасово. Ми залучили увесь персонал, щоб відновити роботу послуги якомога швидше.

Так, поки відбувається стабілізація мережі, мобільна передача даних може працювати повільніше. Це необхідно для безпеки. Залишаємось поруч та інформуємо про всі апдейти. З теплом та вірою в краще.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 18.12.2023, 10:27
Сообщение #82


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Запрацював мобільний інтернет м. Київ район Позняки


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 18.12.2023, 10:29
Сообщение #83


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Є шейп швидкості мобільного інтернету


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 18.12.2023, 11:52
Сообщение #84


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Інформуємо про статус роботи мережі Київстару станом на 11.00 18 грудня 2023 р.

Компанія відновила доступ до послуг SMS, в тому числі – в міжнародному роумінгу.
Клієнтам також доступні послуги голосового зв`язку, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету».
Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес клієнтів.

Технічні роботи відбуваються поступово, із дотриманням усіх вимог безпеки. Інформування про 100% працездатність сервісів, компанія буде робити по завершенні всіх стабілізаційних заходів. У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають локальні складнощі із доступністю «Домашнього Інтернету». Компанія залучила весь наявний персонал, в т.ч. з інших регіонів та областей, для якомога швидшого відновлення роботи послуги.

Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити «авіа» режим. Крім того, допомагає вибір мережі Київстар у налаштуваннях телефону. Одночасно компанія інформує, що нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Просимо очікувати офіційної інформації від компанії. Дякуємо за розуміння та підтримку.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 18.12.2023, 17:02
Сообщение #85


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Ожив МКС. Поки не все працює.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.12.2023, 11:31
Сообщение #86


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Інформуємо про статус роботи мережі Київстару станом на 11.00 19 грудня 2023 р.

Компанія відновила швидкісний мобільний інтернет в метрополітені Києва, а раніше мобільний інтернет було відновлено в метро Харкова. Також розпочала роботу інформаційна система «Мій Київстар», де абоненти можуть подивитись залишки на рахунках.

Телеком мережа Київстару практично увійшла в період стабілізації. Так 99% базових станцій на підконтрольній Україні території – у працездатному стані, а клієнтам доступні всі основні базові сервіси: послуги зв`язку та мобільного інтернету, SMS, послуги міжнародного голосового роумінгу та інші. Магазини Київстару відновили надання клієнтам більшості сервісів.

Наразі компанія продовжує покращувати роботу послуги «Домашній Інтернет» у Києві та ряді інших місць, також планує найближчим часом поступово зняти обмеження в швидкості мобільного інтернету.

Спеціалісти Київстар працюють над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу і планують запустити цю послугу для українських абонентів в Німеччині, Чехії, Польщі та ряді інших країн вже найближчим часом.

Для стабілізації роботи послуг компанія залучила весь свій наявний технічний персонал, а також міжнародних партнерів із Швеції, Ірландії, США, Китаю, Фінляндії та інших країн.

Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно перезавантажити телефон, або включити і виключити «авіа» режим. Також допомагає вибір мережі Київстар у налаштуваннях телефону.

Компанія інформує, що нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Просимо очікувати офіційної інформації. Дякуємо за розуміння та підтримку.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.12.2023, 11:47
Сообщение #87


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



в МКС з"явились компенсаційні пакети 30 хв і 3000 Мб на 3 дні


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.12.2023, 15:30
Сообщение #88


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Мобільний інтернет в метро Києва та Харкова відновлено!

Разом із ним працюють:
✔️ 99% базових станцій;
✔️ послуги зв`язку та мобільного інтернету;
✔️ SMS, міжнародний голосовий роумінг;
✔️ наші брендові магазини.
Також ми продовжуємо покращувати роботу «Домашнього Інтернету», знімаємо обмеження у швидкості мобільного та працюємо над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу.
Ми спрямували усі наші сили на стабілізаційні роботи, залучивши весь технічний персонал та міжнародних партнерів. Робимо все, щоб якомога швидше усунути наслідки хакерської атаки. Дякуємо за розуміння та підтримку! Ви — найкращі 👉👈


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.12.2023, 15:32
Сообщение #89


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Шейп мобільного інтернету зняли


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.12.2023, 22:38
Сообщение #90


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Робимо все, щоб відновити наші сервіси після хакерської атаки

19.12.2023

Чому не працював Київстар?

12.12.23 мережа Київстар стала мішенню потужної хакерської атаки. Це спричинило технічний збій, у результаті якого не працював мобільний зв‘язок та інтернет. Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій були залучені представники правоохоронних органів та спеціальних державних служб.

Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше відновити всі послуги.

Чи отримали хакери доступ до персональних даних?

Як ми повідомляли раніше, абонентська інформація та персональні дані — не скомпрометовані. Вони у безпеці, і системи, у яких ці дані зберігаються, — не постраждали від хакерської атаки. Інформація на скріншотах з телеграм каналів — це навмання зібрані технологічні дані. Хочемо підкреслити, що вони не містять персональних даних наших абонентів.

Як отримати компенсацію від Київстар?

Компенсацію ми нарахуємо автоматично після повного відновлення мережі — всі деталі розкажемо тут, у додатку Мій Київстар або у соцмережах Instagram чи Facebook.

Важливо: зараз у різних месенджерах активізувалися шахраї, тому ми просимо вас довіряти тільки офіційній інформації. Новини про компенсацію надходитимуть виключно з наших офіційних сторінок.

Застерігаємо вас не ділитися номерами телефонів та особистими даними — ця інформація може потрапити до шахраїв. Працівники Київстар ніколи не просять цієї інформації.

Які сервіси вже працюють?

Мобільний інтернет в метро Києва та Харкова
99% базових станцій
Послуги зв`язку та мобільного інтернету
SMS, міжнародний голосовий роумінг
Наші брендові магазини
Також, ми продовжуємо:

Покращувати роботу Домашнього Інтернету
Знімати обмеження у швидкості мобільного інтернету
Працювати над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу
Що з сервісами на сайті?

Сайт ще відновлюється, тому ці сервіси тимчасово недоступні:

Пропозиції в розділі Акції
Пропозиції Ідеального роумінгу
Подача заявок на підключення Домашнього Інтернету
Подача заявок на підключення тарифів Все разом
Подача заявок на підключення тарифів Київстар ТБ
Розділ Магазини
Перехід на Інтернет-магазин
Також можуть бути проблеми з авторизацією та відображенням деяких сторінок. Ми працюємо, щоб якнайшвидше все відновити.

Що з сервісами в додатку Мій Київстар?

Додаток ще відновлюється. Зараз є змога:

Перевірити стан рахунку та залишки
Перевірити підключений тариф і змінити його (проте можуть відображатися не всі тарифи)
Поповнитися
Підключити послуги
Подивитися історію витрат і поповнень за останні два місяці
Перемикатися між номерами у профілі
Грати у Плутанку і Словознавця
Також ще працюємо над відновленням:

Персональних пропозицій
Гри Оце від серця
Можливості перейти на eSIM
Переходу на контракт
Підключення Домашнього Інтернету та зміни адреси у профілі
Ми неймовірно вдячні вам за підтримку! Продовжуємо невтомно працювати, щоб Україна була на зв'язку.
https://kyivstar.ua/news/id191220231000


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.12.2023, 8:58
Сообщение #91


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Знову якісь проблеми з Київстар, додаток не працює, рахунок не перевіряється.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.12.2023, 9:00
Сообщение #92


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Шановні абоненти, ми знаємо, що зараз виникають складнощі із зв`язком у ряді міст на заході і півдні України. 😔
Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності.🙏🏻
Також можуть виникати складнощі з використанням застосунку «Мій Київстар». Працюємо над усуненням проблеми 🙌


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.12.2023, 18:42
Сообщение #93


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



"Київстар" відновив 100% послуг - президент компанії
Найбільший український оператор зв'язку "Київстар" відновив усі послуги компанії як в Україні, так і за кордоном, повідомив президент "Київстар" Олександр Комаров.

"Ми відновили всі послуги на 100% по всій території України, а також за кордоном. Останню послугу, яку ми відновлювали, це був міжнародний роумінг. У понеділок ми почали і у вівторок закінчили. Усі послуги "Київстар" працюють без жодних обмежень", - заявив Комаров в ефірі національного телемарафону в середу.

Він зазначив, що реальні дані про відтік абонентів "Київстар" до інших мобільних операторів компанія зможе побачити за кілька днів.

"Усе ще є деякі проблеми з внутрішніми системами моніторингу, аналітики, які ми зараз відновлюємо, і, думаю, що ми побачимо вже реальну статистику за кілька днів", - сказав Комаров.

Президент компанії наголосив, що "Київстар" зробив висновки після кібератаки і почав впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці зі Службою безпеки України.

За його словами, компанія також разом із СБУ та Держспецзв'язку ділиться своїм досвідом ліквідації наслідків масштабної кібератаки з іншими українськими технологічними компаніями.

Після збою рано вранці 12 грудня, спричиненого масштабною кібератакою, "Київстар" почав відновлювати послуги голосового зв'язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах знову запрацював мобільний інтернет, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня.

Потім вранці 18 грудня "Київстар" повідомив про відновлення послуги смс, а через добу - мобільного інтернету в метрополітені Києва та Харкова. У компанії заявили, що планують домогтися повної стабілізації в наданні послуг до кінця тижня.
https://interfax.com.ua/news/telecom/955478.html


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.12.2023, 11:59
Сообщение #94


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



можливо фінал історії з хакерською атакою!

Ми скасовуємо наступну плату за тариф для всіх

Все відбудеться автоматично — підключати нічого не потрібно.

Як саме буде скасована плата за тариф

Все відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і вам нарахуються всі обсяги за тарифом.

Передплата

Не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися після 22.12.2023


Контракт

Не зніматиметься плата за тариф, яка мала щоденно зніматися з 22.12.2023 по 21.01.2024 (включно)

Все разом

Не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися 01.01.2024

Домашній Інтернет

Не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися 01.01.2024

Корпоративні абоненти
Дізнайтеся детальні умови компенсації
https://kyivstar.ua/business/vdiachni-kozhnomu-biznesu

https://kyivstar.ua/grateful#pt


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
DAMPSoid
сообщение 21.12.2023, 22:54
Сообщение #95


Администратор
******

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 1.890
Регистрация: 2.11.2007
Из: Ukraine
Пользователь №: 1



Цитата(valdemar @ 20.12.2023, 19:42) *
"Київстар" відновив 100% послуг - президент компанії


перевірка балансу як не працювала так і ніц працює blink.gif
не кажучи вже про інші USSD dry.gif


--------------------
Всегда найдется в Африке хотя бы один негр, который станет учить норвежца на лыжах кататься!

Формула успеха: (СБЛ50+Бизнес10+СМТС+БУМ+Наши Люди)*Мультисим+CDMA=Безлимитка за 150грн/мес!
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.12.2023, 9:50
Сообщение #96


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



На ранок мій Київстар не працює, хотів перевірити зняли плату чи ні.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.1.2024, 12:43
Сообщение #97


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Коди перевірки балансу запрацювали😎
Нагадуємо найважливіші👇

*111# Перевірка основного балансу
*112# Залишки по тарифу
*108# SIM для другого телефону
*107# SIM для другого телефону
*100# Меню
*123#Поповнення скреч-картою
*121# Роумінг як вдома
*117# Екстра гроші
*124# Переказ коштів

https://twitter.com/TwiyKyivstar/status/1744650529790157081


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.1.2024, 10:56
Сообщение #98


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.734
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603





Вклалися в імідж. Спроба «Київстар» компенсувати репутаційні втрати після кібератаки коштувала майже $100 млн. Чи похитне це фінансовий стан оператора
20 січня 12:03
Материнська компанія «Київстар» Veon назвала попередню суму збитків оператора від хакерської атаки. Чи критична для оператора втрата понад 3,5 млрд грн?
18 січня компанія Veon, якій належить український оператор «Київстар», оцінила збитки від компенсацій абонентам внаслідок кібератаки у 3,6 млрд грн.

Йдеться про відмову компанії від чергової місячної плати для абонентів. Оператор скасував платежі 21 грудня 2023-го (за дев’ять днів після хакерської атаки).

Компенсації можуть знизити річний дохід Veon, прогнозують у компанії. «Фактично «Київстар» місяць працював безкоштовно», – констатує керуючий партнер консалтингової компанії E&C, що консультує телеком ринок, Анатолій Фроленков.

Безоплатні тарифи не убезпечили оператора від відтоку клієнтів. Протягом двох днів з моменту кібератаки lifecell та Vodafone спостерігали активне збільшення SIM-карт, йдеться у відповідях компаній на запит Forbes.

Що це означає для фінансів «Київстар»?
Як збитки та втрата абонентів можуть вплинути на «Київстар»

У 2022-му виторг «Київстару» становив 30,9 млрд грн, свідчить річний фінансовий звіт компанії.

Втрата понад 10% виторгу є суттєвою, проте не настільки великою, аби добити оператора каже Фроленков з E&C. «Я б не назвав це збитками, – каже медіаексперт та колишній член правління Інтернет асоціації України (ІнАУ) Олександр Глущенко. – Скоріше, це інвестиції в бренд та позитивні комунікації».

Як щодо відтоку клієнтів? У мобільних операторів «Vodafone Україна» та lifecell сплеск продажів SIM-карт припав на перші два дні атаки на «Київстар» – 12-13 грудня, повідомили Forbes в пресслужбах обох компаній. «Найпоширеніший спосіб використання – додаткова картка», – йдеться у відповіді пресслужби Vodafone.

Середньомісячні продажі lifecell у грудні 2023-го зросли у понад два рази, порівняно з листопадом. Кількість активних SIM-карт збільшилась на 9% у порівнянні з попереднім кварталом, свідчать дані надані компанією.

Частина абонентів, які вирішили змінити оператора та хотіли перенести номер не могли скористатися цією опцією, оскільки вона не працювала до 2 січня 2024-го через пошкодження систем «Київстару», зазначають у пресслужбі Vodafone. lifecell зафіксував близько 50 000 абонентів «Київстару», які безуспішно намагались змінити оператора.

Помітні втрати серед абонентів скоріше очікують на «Київстар» радше у сегменті фіксованого інтернету та в B2B, каже Фроленков. «Серед тих, хто вже був чимось незадоволений. Але це також не великі цифри в масштабах компанії», додає він.
Тривалі проблеми оператора

Наразі Veon не може оцінити повну суму збитків на відновлення інфраструктури. «Втрата доходу від будь-яких інших заходів з відновлення не можуть бути ґрунтовно оцінені на цю мить», – йдеться у заяві Veon.

Українським операторам не звикати до росту затрат та зменшення доходів, каже Фроленков. За перший рік повномасштабного вторгнення «Київстар» відбудував 600 зруйнованих базових станцій, станом на вересень 2023-го цифра зросла до 1600, свідчать дані компанії.

«Вже 10 років триває війна. Це втрата абонентів на окупованих територіях та величезні інвестиції у відновлення інфраструктури», – зазначає Фроленков.

«Київстар» є «проблемним активом» для Veon, вважає Глущенко. Кібератака – не перше потрясіння для оператора та його «матері». У жовтні 2023-го вартість акцій Veon на біржі Nasdaq обвалилися близько на 30% після звістки про арешт 47,85% корпоративних прав компанії.

Причина – наявність у структурі акціонерів підсанкційних російського бізнесмена Михайла Фрідмана та партнерів. Партнери володіють компанією LetterOne Holdings, міноритарним акціонером Veon. «Вони мають нульовий вплив і нульове втручання в наш бізнес та не входять до жодного з наших органів корпоративного управління», – говорив в інтерв’ю Forbes гендиректор Veon Каан Терзіоглу на початку січня 2023-го.

Скільки часу піде на повне відновлення інфраструктури оператора? Інженерам «Київстару» потрібно декілька місяців, вважає Глущенко. Що далі? Компанії доведеться поміняти політику доступів до систем оператора, зміцнити інформаційну та кібербезпеку, каже Фроленков. «Це довго, але клієнти цього швидше за все не відчують», – додає він.
_https://forbes.ua/innovations/vklalisya-v-imidzh-sproba-kiivstar-kompensuvati-reputatsiyni-vtrati-pislya-kiberataki-koshtuvala-mayzhe-100-mln-chi-pokhitne-tse-finansoviy-stan-operatora-20012024-18652


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

5 страниц V  « < 3 4 5
Ответить в данную темуНачать новую тему
4 чел. читают эту тему (гостей: 4, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 9:39
Rambler's Top100
build_links(3); ?>