🔷Спеціалісти компанії частково відновили роботу послуг фіксованого зв`язку. 🔷Зараз спеціалісти компанії працюють над відновленням інших послуг і зромлять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року. 🔷Відновлення сервісів може відбуватись поступово, про що ми повідомлятимемо додатково.
🤝Ми висловлюємо подяку правоохоронним органам та державним службам за миттєву реакцію і професійну допомогу в вирішенні цієї безпрецедентної ситуації.
🔵Після стабілізації роботи мережі усі абоненти і корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, обов`язково отримають компенсації.
💙Вся команда Київстар висловлює вдячність абонентам, колегам по телеком ринку, корпоративним клієнтам за розуміння і підтримку.
Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми
Вранці 12 грудня мережа зв‘язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.
Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі Київстару, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв‘язку та надання сервісів.
Київстар обов‘язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення абонентам за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння
Не дамо ворогу посіяти паніку 🙅 Вся абонентська інформація та персональні дані у безпеці. Системи, у яких ці дані зберігаються — не постраждали від хакерської атаки. Запевняємо, що чутки про знищення наших «комп'ютерів і серверів» — це просто фейк. Сподіваємось, що незабаром почуємо добрі новини! https://x.com/TwiyKyivstar/status/1734885428891988191?s=20
"Київстар" планує відновлення деяких сервісів сьогодні у другій половині дня
Мобільний оператор "Київстар" відновить деякі сервіси вже о другій половині дня, сьогодні, 13 грудня. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на президента "Київстару" Олександра Комарова в ефірі телемарафону. Як розповів Комаров, компанія прийняла вчора, 12 грудня, план, згідно з яким продовжує рухатись попри всі перепони. Його вдається реалізувати, втім, не зовсім вчасно. "Ми розраховували, що зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні. Бачимо, що цього не станеться. Але рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси в другій половині дня", - додав Комаров. Вчора, 12 грудня, внаслідок хакерської атаки стався масштабний технічний збій у роботі телекомунікаційної компанії "Київстар". Користувачі скаржились на відсутність мобільного зв'язку, інтернету, а також проблеми з роботою сайту оператора й офіційного застосунку.
Як розповіла Служба безпеки України, згідно з попередніми розрахунками, сьогодні, 13 грудня, мобільний оператор:
відновить фіксований інтернет для домогосподарств; розпочне запуск мобільного зв’язку та інтернету.
Відповідальність за атаку на "Київстар" взяло на себе хакерське угрупування "Солнцепек", які мають зв'язок з російським ГУР. _https://www.rbc.ua/rus/news/kiyivstar-planue-vidnovlennya-deyakih-servisiv-1702464982.html
Акції материнської компанії «Київстар» VEON за добу впали майже на 3% на тлі новин про хакерську атаку
Зараз цінні папери торгуються на рівні 0,70 євро за штуку. Акції материнської компанії «Київстар» VEON за добу впали майже на 3% – до 0,70 євро за штуку.
Нагадаємо, що 12 грудня відбувся технічний збій у роботі мобільного оператора «Київстар», причиною стала хакерська атака на ядро мережі. Відповідальність за цю атаку на себе взяло російське хакерське угрупування «Сонцепек».
Спеціалісти Київстару та наші партнери зробили усе можливе, аби відновити роботу мережі від наслідків безпрецедентної для глобального телекому кібератаки.
Станом на 18.00 13.12.2023 наші спеціалісти розпочали включення голосового зв`язку по всій Україні. Відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі. У такому випадку рекомендуємо абонентам перезавантажити телефони і відключити послугу VoLTE – це можна зробити в налаштуваннях телефону.
Наразі спеціалісти компанії працюють над відновленням послуг передачі даних та SMS і ми сподіваємось, що вони також будуть відновлені протягом доби.
Після повного відновлення та стабілізації роботи мережі, Київстар приступить до підготовки та надання компенсацій усім абонентам та корпоративним клієнтам, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії.
Друзі, ми неймовірно вдячні вам за підтримку! Продовжуємо працювати 24/7 заради того, щоб Україна була на зв`язку
"Київстар" сподівається відновити послуги смс і передавання даних уночі
"Київстар" робить усе можливе, щоб відновити послуги смс і передавання даних уночі, повідомив у відеозверненні у фейсбуці президент компанії Олександр Комаров.
"Буквально годину тому ми почали надавати послуги голосового зв'язку. Відновлення мережі відбувається поступово і дуже обережно, оскільки все ще можливі деякі складнощі. Одночасно працюємо над відновленням послуг смс і передачі даних. Робитимемо все, щоб відновити ці послуги сьогодні вночі", - сказав Комаров.
Раніше повідомлялося, що "Київстар" із 18:00 середи розпочав увімкнення голосового зв'язку і сподівається відновити інші послуги протягом доби.
Хакери зламали захист "Київстар" через обліковий запис одного зі співробітників
Зловмисники вразили кіберзахист найбільшого українського оператора мобільного зв'язку "Київстар" через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників. Це доводить - навіть найзахищеніша інфраструктура може бути уражена, заявив президент компанії Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону в середу.
"Потрібно визнати, що ця атака пробила наш захист. Це сталося, оскільки було скомпрометовано обліковий пул, скомпрометовано обліковий запис когось зі співробітників і ворог зміг потрапити в середину інфраструктури компанії. Про це ведеться слідство", - сказав Комаров, додавши, що висновки слідства йому поки не відомі.
Президент "Київстару" сказав, що питання не в технологіях, а в тому, що в будь-якій організації можуть бути люди, які "умовно наводять російські ракети або віддають свої паролі, тому що добре працюють соціальні інженери".
Компанія використовувала для захисту від кіберзагроз найсучасніші технології і з початку повномасштабного вторгнення відбила близько 500 кібератак, наголосив Комаров.
"Дивіться, мені здається, що приклад "Київстар" свідчить про те, що навіть найбільш захищену інфраструктуру може бути уражено. Це реально. Ми використовуємо найсучасніші технології від глобальних постачальників, щоб тримати периметр компанії закритим від кіберзагроз. Ми не перший рік стикаємося із загрозою.... від початку війни відбили приблизно 500 більш-менш серйозних атак", - заявив він.
Атаку здійснила російська хакерська група "Солнцепек", яка за даними СБУ близька до ГРУ РФ.
"Робили вони це, щоб покласти найбільшу телекомінфраструктуру в країні, щоб посіяти неприємності, емоційно вразити українців... триває війна - це один зі способів війни проти України", - наголосив президент "Київстар".
Комаров також повторив, що на першому етапі компанії вдалося відновити голосові послуги, а решту вона зможе відновити протягом ночі. _https://interfax.com.ua/news/telecom/954000.html
Кібератака на "Київстар" не вплинула на роботу належної їй Helsi
Кібератака на "Київстар" не вплинула на роботу медичної інформаційної системи (МІС), яка їй належить, і цифрового провайдера у сфері охорони здоров'я Helsi, заявляє сам провайдер.
"Команда Helsi працювала ці два дні без змін. Доступ до всіх сервісів і систем надавали у звичайному для користувачів режимі, ми не отримали жодних звернень ні від лікарів, ні від пацієнтів", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в Helsi.
МІС зазначає, що "ситуація потребує надзвичайної готовності та реагування на зміни в реальному часі". Зокрема вжито низку заходів, які дадуть змогу забезпечити сильніший захист від кібератак, щохвилини моніториться трафік.
"Ситуації, з якими вчора зіткнулися і "Київстар", і "Монобанк", слугують нагадуванням, що агресор веде наполегливу боротьбу з нами, зокрема і в кіберпросторі, і ми, як і всі наші колеги, які забезпечують функціонування критично важливої інфраструктури, готові долати ці виклики", - наголосили в Helsi.
Helsi - медична інформаційна система і провідний цифровий провайдер у сфері охорони здоров'я, відомий як постачальник SaaS-рішень медичної інформаційної системи для 1,3 тис. державних і приватних клінік. "Київстар" купив 69,99% акцій у серпні 2022 року за 555,74 млн грн і після купівлі інвестував у компанію ще понад $3 млн.
Станом на середину жовтня 2023 року, кількість активних унікальних користувачів у застосунку зросла до 1,1 млн, а включно з вебверсією - до понад 2 млн українців, що дорівнює довоєнним показникам.
З початку року в Helsi впроваджено нові сервіси: невідкладні медичні консультації, чат із лікарем та обмін медичними документами онлайн, пошук лікарів і медичних закладів поблизу, календар вакцинації, сервіс отримання медичних довідок. _https://interfax.com.ua/news/pharmacy/953985.html
Київстар на 99% відновив послугу голосового зв'язку, – президент компанії
Водночас послуга фіксованого інтернету для домогосподарств повністю відновлена. А от мобільний інтернет поки відновити не вдалося. Київстар майже на 99% відновив послуги голосового зв'язку.
Про це в ефірі телемарафону повідомив президент компанії Олександр Комаров.
“Повністю відновлені послуги фіксованого інтернету для дому. Це приблизно 1 млн домогосподарств по всій Україні. Також майже на 99% відновлені послуги голосового зв'язку. Ми прямо зараз закінчуємо останню географію – це правий берег Дніпра, місто Київ”, – повідомив Комаров.
Водночас фахівцям компанії поки не вдалося відновити послугу мобільного інтернету, яку планували почати відновлювати цієї ночі. Олександр Комаров сподівається, що сьогодні у другій половині дня фахівці почнуть відновлення цієї послуги з західної України "регіон за регіоном". _https://lb.ua/society/2023/12/14/588963_kiivstar_99_vidnoviv_poslugu.html
Станом на 13:00 14.12.2023 голосовий зв'язок увімкнено. Проте його доступність і якість залежать від багатьох факторів. Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте перезавантажити телефон або увімкнути та вимкнути «авіарежим».
Команда працює 24/7 та докладає максимальних зусиль, аби в усіх населених пунктах був стабільний зв'язок.
Мережу Домашнього Інтернету відновлено на 93%.
Відновлення після масштабної хакерської атаки — складний процес. Ми продовжуємо взаємодіяти з СБУ та іншими органами державної влади, щоб з'ясувати всі деталі.
Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Щойно мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв'язку. https://kyivstar.ua/news
Станом на 13:00 14.12.2023 голосовий зв'язок увімкнено. Проте його доступність і якість залежать від багатьох факторів. Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте перезавантажити телефон або увімкнути та вимкнути «авіарежим».
Команда працює 24/7 та докладає максимальних зусиль, аби в усіх населених пунктах був стабільний зв'язок.
Мережу Домашнього Інтернету відновлено на 93%.
Відновлення після масштабної хакерської атаки — складний процес. Ми продовжуємо взаємодіяти з СБУ та іншими органами державної влади, щоб з'ясувати всі деталі.
Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Щойно мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв'язку. https://kyivstar.ua/news
13:40 дзвінок у центрі Києва (р-н Бесарабського ринку) пройшов успішно. 18:00 інтернет 4G поки не працює
PS: в підсумку 2 доби та 8 годин простою.
--------------------
Всегда найдется в Африке хотя бы один негр, который станет учить норвежца на лыжах кататься!
Формула успеха: (СБЛ50+Бизнес10+СМТС+БУМ+Наши Люди)*Мультисим+CDMA=Безлимитка за 150грн/мес!
Шановні абоненти! Відновлення 4G тільки почалося, воно ще часткове та в незначній кількості областей. Як тільки мережа зʼявиться у вас - ви обовʼязково це побачите 🫶
Наша команда працює безперестанку другу добу поспіль для того, щоб відновити сервіси максимально швидко.
Відновили голосовий зв`язок, зокрема і в роумінгу, та послугу Домашнього Інтернету. Ми усунули проблему з обривами дзвінків, стабілізували зв'язок в Києві. Зараз працюють понад 95% базових станцій на підконтрольній Україні території.
Відновлюємо мобільний інтернет. Технічні роботи відбувається поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки.
У деяких населених пунктах можуть виникати короткочасні складнощі із якістю зв`язку, але наші спеціалісти оперативно їх усувають.
Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте перезавантажити телефон або увімкнути та вимкнути «авіарежим», або вибрати мережу вручну в налаштуваннях телефона.
Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Щойно мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв'язку.