Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Нова послуга На зв’язку, колишні послугі "Хто дзвонив" та "Повідомити мене"
valdemar
сообщение 22.8.2024, 16:45
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Послуга Повідомити мене закривається

22.08.2024

З 10 вересня 2024 року закривається послуга Повідомити мене.

Ми відключимо послугу для всіх користувачів автоматично.

Ви зможете підключити нову послугу — На зв’язку та користуватися іншими сервісами.

Слідкуйте за новинами, щоб дізнатися більше.
https://kyivstar.ua/news/id220820240945


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.8.2024, 16:46
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



передплата
Вартість послуги На зв'язку — 0,33 грн/день.

Зміна вартості деяких послуг — це вимушений крок компанії в зв'язку з загальною економічною ситуацією в країні та енергетичною кризою, яка потребує від оператора докладати значно більше зусиль та інвестицій, щоб продовжувати надавати зв'язок своїм абонентам. Тепер нова послуга На зв'язку забезпечить зручність та гнучкість у користуванні, дозволяючи абонентам підключати або відключати окремі сервіси в залежності від ваших потреб.
https://kyivstar.ua/services/prepaid/who-called


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.8.2024, 16:47
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Контракт
Вартість послуги На зв'язку — 10 грн/міс.

Зміна вартості деяких послуг — це вимушений крок компанії в зв'язку з загальною економічною ситуацією в країні та енергетичною кризою, яка потребує від оператора докладати значно більше зусиль та інвестицій, щоб продовжувати надавати зв'язок своїм абонентам. Тепер нова послуга На зв'язку забезпечить зручність та гнучкість у користуванні, дозволяючи абонентам підключати або відключати окремі сервіси в залежності від ваших потреб.
https://kyivstar.ua/services/postpaid/who-called


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.8.2024, 16:59
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Послуга Хто дзвонив

Дізнайтеся, хто вам телефонував, поки ви були поза зоною або вимикали телефон
Звертаємо вашу увагу

З 10.09.2024 ця послуга закривається. Якщо ви хочете і далі користуватися Хто дзвонив, ви зможете підключити нову послугу На зв'язку, де буде аналогічна функція
Як це працює

Послуга підключається автоматично абонентам з кодами 067, 068, 096, 097, 098
Після пропущеного виклику ми надішлемо вам SMS від імені людини, яка телефонувала, з її номером, кількістю спроб та часом і датою останньої з них
Якщо ви пропустили виклики понад чотирьох абонентів, ми згрупуємо усі пропущені в одне SMS

Послуга надається без додаткової оплати

Вартість послуги На зв'язку — 0,33 грн/день.

Зміна вартості деяких послуг — це вимушений крок компанії в зв'язку з загальною економічною ситуацією в країні та енергетичною кризою, яка потребує від оператора докладати значно більше зусиль та інвестицій, щоб продовжувати надавати зв'язок своїм абонентам. Тепер нова послуга На зв'язку забезпечить зручність та гнучкість у користуванні, дозволяючи абонентам підключати або відключати окремі сервіси в залежності від ваших потреб.


https://kyivstar.ua/services/prepaid/who-called


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.8.2024, 17:00
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



контракт
Вартість послуги На зв'язку — 10 грн/міс.

Зміна вартості деяких послуг — це вимушений крок компанії в зв'язку з загальною економічною ситуацією в країні та енергетичною кризою, яка потребує від оператора докладати значно більше зусиль та інвестицій, щоб продовжувати надавати зв'язок своїм абонентам. Тепер нова послуга На зв'язку забезпечить зручність та гнучкість у користуванні, дозволяючи абонентам підключати або відключати окремі сервіси в залежності від ваших потреб.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 26.8.2024, 10:50
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Прийшло повідомлення

Зверніть увагу! З 10 вересня послуга Повідомити мене припиняє свою дію і буде відключена у всіх користувачів. Замість неї стане доступна нова послуга, щоб завжди залишатися на зв'язку. Слідкуйте за новинами на офіційному сайті kv.st/coh

Пишуть що буде відключена, але віри оператору немає, то ж відключив сам


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 26.8.2024, 13:40
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Нова послуга На зв’язку

26.08.2024

З 10 вересня 2024 року ми запускаємо На зв’язку, що об’єднує три популярні сервіси: Хто дзвонив, Автовідповідач, та Повідомити про мене.

Ця послуга гнучка та зручна у користуванні, та допоможе абонентам підключати або відключати окремі сервіси.

Вартість користування для контрактних абонентів — 10 грн/міс, а для абонентів передплати — 0,33 грн/день.

Щоб підключити На зв’язку, скористайтеся номером *139*1#.

Будь ласка, зверніть увагу. У зв’язку з модернізацією платформи та запуском На зв’язку, базові сервіси Хто дзвонив, Автовідповідач та Повідомити про мене не діятимуть і автоматично відключаться.

Якщо ви користувалися платною версією Автовідповідач Преміум, для вас автоматично підключиться На зв’язку зі збереженням сервісів, які ви використовували до 9 вересня 2024 року. Однак, після переходу на нову послугу, ви маєте налаштувати голосову поштову скриньку. Якщо на попередній голосовій скриньці знаходиться важлива інформація, обов’язково збережіть її до 10 вересня 2024 року, інакше після цієї дати вона буде втрачена.
https://kyivstar.ua/news/id260820241015


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:14
Rambler's Top100
build_links(3); ?>