|
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
25.3.2024, 17:08
Сообщение
#1
|
|
|
Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.989 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 |
Дзвінки лише для своїх: 56% українців не беруть слухавку, коли телефонують невідомі номери
Відповідно до опитування Rakuten Viber, 56% опитаних українців скептично налаштовані до незнайомих номерів — 29% взагалі не відповідають на сторонні дзвінки, тоді як 27% можуть взяти слухавку, якщо очікують дзвінка (від кур’єра, магазину тощо). Абсолютна більшість респондентів (67%) не перетелефонують, якщо побачать пропущений дзвінок зі стороннього номеру, близько чверті перевірять контакт (14% користуються для цього спеціальними програмами, ще 9% шукають в інтернеті та месенджерах) і лише 10% одразу перетелефонують. На питання «Чи відповідаєте ви на дзвінки з незнайомих номерів» відповіді розподілилися наступним чином: Так — 44%; Ні — 29%; Тільки якщо очікую дзвінка з незнайомого номера (курʼєр, магазин тощо) — 27%. На питання «У вас пропущений з незнайомого номера. Ваші дії?» респонденти відповіли так: Нічого не зроблю і не перетелефоную — 67%; Скористаюся спеціальними програмами для перевірки номерів — 14%; Одразу перетелефоную — 10%; Спершу пошукаю в інтернеті та месенджерах, хто це — 9%. Опитування проводилось онлайн та анонімно серед 70 тисяч користувачів Viber. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45. _https://itc.ua/ua/novini/dzvinky-lyshe-dlya-svoyih-56-ukrayintsiv-ne-berut-sluhavku-koly-telefonuyut-nevidomi-nomery/ -------------------- lifecell Family
|
|
|
|
14.10.2025, 17:59
Сообщение
#2
|
|
|
Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.989 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 |
Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінків — блокуйте навʼязливі номери
Нещодавно Уряд ухвалив постанову, яка дозволяє операторам блокувати спам-номери. Відповідні Правила набули чинності 2 жовтня — і вже заблоковано тисячі спам-номерів. Спам-дзвінки — це дзвінки рекламного характеру, коли компанія телефонує без попередньої згоди користувача та рекламує товар або послугу. Тепер кожен українець може звернутися до свого оператора й допомогти заблокувати номер, з якого здійснювали дзвінок: 🔷Vodafone — у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу 🔷Kyivstar — у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, *105*466# у роумінгу 🔷lifecell — у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу Також можна поскаржитися на гарячу лінію Уряду (1545) або залишити заявку на сайті НКЕК. Залишайте заявки та допомагайте операторам боротися зі спамерами. Федоров -------------------- lifecell Family
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Текстовая версия | Сейчас: 28.10.2025, 19:21 |
