Перенесення номера іншого мобільного оператора на активну SIM-карту lifecell зі збереженням поточного номера lifecell, щоб користуватися двома номерами на одній SIM-карті.
Послуга дозволяє мати два номери телефону на одній SIM-карті, використовуючи один тарифний план:
Основний – це ваш номер іншого мобільного оператора, який ви перенесли до lifecell
Закріплений – це номер lifecell, який раніше був на цій SIM-карті, а тепер «закріплюється» до вашого основного номера.
Послуга підключається при здійсненні успішного перенесення номера на поточну SIM-карту lifecell. Детальніше про перенесення.
Щоб телефонувати та відправляти SMS із закріпленого номера, додавайте на початку номера абонента код 878 і ваші співрозмовники бачитимуть ваш закріплений номер, а не основний.
Коли ви бачите код 878 на початку номера вхідного дзвінка, це означає, що вам телефонують на закріплений номер.
878(0хх)ххххххх (оформити це як зразок, додавши окремою строкою та із позначкою трубки телефону)
Вартість послуги: 84 днів з першого дня перенесення номера без додаткової плати при оплаті пакету послуг на 4 тижні за тарифом (за акцією “Суперномер”), далі 25 грн/4 тижні або 1 грн/день, якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати на 4 тижні.
Як відключити послугу?
Наберіть *727# та виберіть п.2 «Відключити»
Що буде із залишком на поточній SIM-карті lifecell?
Залишки (кошти, хвилини, гігабайти, SMS) з активної SIM-карти lifecell будуть збережені на перенесеному номері і будуть доступні для використання після закінчення процесу перенесення номера.
Чи потрібно замовляти тарифний план для закріпленого номера?
Ні, ви користуєтесь одним тарифним планом для ваших двох номерів.
Чи можна відключити закріплений номер на певний час, а потім знов підключити?
Ні, після відключення закріпленого номера, він буде вже недоступний для користування, як і сама послуга. Для вас буде доступна інша послуга – «Другий номер», але сам номер телефону вибрати ви не зможете.
Деталі
https://www.lifecell.ua/uk/poslugi/katalog/...EZGGx_zV1x-en3A