Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Тарифний план "Сім’я+"
valdemar
сообщение 7.3.2017, 13:50
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



НОВИЙ ТАРИФНИЙ ПЛАН «СІМ’Я+»

Шановні абоненти!

Інформуємо Вас, що з 15.03.2017 вводиться в дію новий тарифний план «Сім’я+» для абонентів контрактної форми обслуговування.

У разі виникнення додаткових питань звертайтеся до Контакт-центру за номером 1188 (безкоштовно з мережі мобільного зв'язку ТОВ «ТриМоб») або 0800 50 1188 (безкоштовно в межах України з номерів операторів України).
http://3mob.ua/application/news/detail/key/161


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 10.3.2017, 17:01
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Тарифний план "Сім’я+"

http://3mob.ua/application/prices/individual/key/160

офіційний сайт


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.3.2017, 10:57
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Тарифний план "Сім’я+"

Шановні абоненти!
Презентуємо Вам новий тарифний план "Сім’я+" для абонентів контрактної форми обслуговування



Тарифи вказано у гривнях з ПДВ та ПФ.

1 На номери мобільних операторів України або на номери мереж фіксованого зв’язку України.

2 на номери мобільних операторів України.

Обсяг послуг, врахований в розмірі абонентної плати (далі Пакетні послуги) доступний для всіх номерів із тарифним планом «Сім’я+» на особовому рахунку.

Обслуговування основного абонентського номера та ще до 4 (чотирьох) абонентських номерів із заданим тарифним планом на одному особовому рахунку здійснюється без збільшення обов’язкового платежу на користування послугами.

Тарифна одиниця послуги доступу до Інтернет/передавання даних у мережі ТОВ «ТриМоб» або в мережі національного роумінг-партнера – 1 кБайт. Тарифікується перший повний 1 кБайт з кожних окремих 10 кБайт Інтернет сесії в розмірі зазначеної вартості 10 кБайт. Інтернет трафік з 2 по 10 кБайт включно Інтернет сесії не тарифікується.

Тарифна одиниця дзвінків в мережі ТриМоб або в мережі національного роумінг-партнера – 1 секунда.

Тарифна одиниця послуг передавання коротких текстових повідомлень та передавання мультимедійних повідомлень - 1 (одне) повідомлення.

Як підключитися до тарифного плану "Сім’я+"?

Підключитися до нового тарифного плану можна в одному із пунктів обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком», які обслуговують абонентів ТриМоб, уклавши письмовий договір про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку ТОВ «ТриМоб» або шляхом переходу з будь-якого іншого тарифного плану контрактної форми обслуговування.

Яка швидкість доступу до мережі Інтернет?

Швидкість доступу до мережі Інтернет залежить від Вашого обладнання, навантаження на мережу в місці Вашого перебування та параметрів сайту, з яким Ви працюєте. Пікова швидкість може досягати 7,2 Мбіт/сек. У випадку використання абонентом з першого по останнє число календарного місяця більше ніж 3145728/5242880/10485760 Кбайт послуги доступ до Інтернет/передавання даних в мережі національного роумінг-партнера – може встановлюватися обмеження швидкості для послуги доступ до Інтернет/передавання даних у мережі національного роумінг-партнера до 1024/768/512 кбіт/с відповідно до кінця поточного календарного місяця. З першого числа наступного місяця швидкість буде відновлено до максимального значення.

Чи зможу я користуватися іншими послугами мобільної мережі?

Так, звичайно. Ви отримуєте доступ до всіх послуг мобільної мережі ТОВ «ТриМоб» (голосові дзвінки, обмін SMS та MMS тощо). Вартість послуг складає:


Тарифи вказано у гривнях з ПДВ та ПФ.

Інші умови тарифного плану

Включені в абонентну плату послуги не надаються у міжнародному роумінгу.

Включені в абонентну плату послуги на наступний період не переносяться.

При активації абонентського номера або переході на тарифний план "Сім’я+" після першого числа календарного місяця нарахування абонентної плати та включених послуг здійснюється пропорційно до кількості днів, що залишилися до кінця календарного місяця.

Послуги, що включені в вартість тарифного плану (Пакетні послуги), нараховуються 1-го числа кожного місяця в проміжку часу з 00:00 до 04:00.

Пакетні послуги, невикористані протягом календарного місяця, на наступний період не переносяться.

При зміні тарифного плану на інший включені послуги не переносяться.

Зверніть увагу, що на період білінгу (1-5 число кожного місяця) можлива затримка із зарахуванням сплачених коштів у термін до 3 діб. Також у зазначений період можливе некоректне відображення балансів.

http://3mob.ua/application/prices/individual/key/160


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.3.2017, 10:58
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



от якби припейд, то цікава пропозиція )))


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:10
Rambler's Top100
build_links(3); ?>