My Vodafone став переможцем Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду
Застосунок My Vodafone, який клієнти Vodafone використовують для управління власними номерами, здобув друге місце у номінації «Кращий споживацький досвід (UX)» Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду.
Це визнання стало результатом роботи команди My Vodafone, яка постійно працює над вдосконаленням застосунку, В результаті за останній рік саме My Vodafone став одним з головних каналів комунікації між компанією та клієнтами: більше 73% усіх сервісних операцій бере на себе My Vodafone. Для порівняння, у 2020 році контактний центр Vodafone та застосунок My Vodafone мали однакові частки в структурі клієнтських запитів, кожен обромляв приблизно по 44% запитів.
«Ідея My Vodafone в своїй основі базується на клієнторієнтованості, адже застосунок створювався як інструмент саме для абонента. Застосунок побудований так, щоб будь які потреби клієнт міг вирішити самостійно, в будь який зручний час та не залежно від місця перебування, навіть перебуваючи за межами країни. Це особливо стало в нагоді тепер, коли мільйони українців змушені шукати прихистку за межами України. Vodafone застосовує такий підхід, щоб надавати своїм клієнтам найсучасніші можливості. Адже передові світові тренди обслуговування все більше зміщуються в он-лайн та діджитал канали», – зазначає Світлана Барабаш, керівниця відділу розвитку Digital каналів Vodafone Україна.
Щодня застосунком користуються сотні тисяч користувачів тому Vodafone приділяє велику увагу його зручності та постійно вдосконалює його. В результаті оновлений застосунок став набагато легшим (на 41% порівняно з попередньою версією) і швидшим в 2-3 рази, що зберігає місце в смартфоні клієнта. Згідно з дослідженням NSAT від компанії Kantar Ukraine, яке було проведено за результатами 2023 року, користувачі поставили найвищі оцінки My Vodafone в порівнянні з аналогічними застосунками конкурентів, як в цілому, так і в оцінці окремих блоків, таких як: наявність потрібних функцій; зручність користування, зручність і простота навігації.
My Vodafone розбудовується за принципом екосистеми, в центрі якої знаходиться потреба клієнта. Тому стандартний набір послуг, який дозволяє клієнту контролювати та управляти власним рахунком, доповнюється послугами, що працюють завдяки інтеграції My Vodafone з іншими застосунками. Наприклад, інтеграція із застосунком Дія дозволяє абонентам передплати швидко, безпечно, а головне віддалено зареєструвати свій номер. Також реалізована функція онлайн підпису договору, що в сукупності з Дія дає можливість значно спростити оформлення контрактних підключень.
Стати клієнтом Vodafone і підключитись до будь-якого тарифу оператора відсьогодні можна повністю онлайн, навіть не виходячи з дому. Для цього необхідно завантажити застосунок My Vodafone та на стартовій сторінці натиснути «Купити новий номер». Новий клієнт отримує просту покрокову інструкцію, яка проведе від придбання eSIM або звичної SIM до вибору тарифу та номеру. Після цього залишилося оплатити, дочекатися активації номера і можна користуватись перевагами, які надає Vodafone.
Цього року раніше Vodafone вже запропонував онлайн підключення на контракт у My Vodafone з верифікацією через Дію. Отже наразі онлайн підключення можливе для будь-якого доступного тарифу Vodafone, незалежно від форми обслуговування.
Компанія продовжує розвивати застосунок самообслуговування, щоб зробити його ще більш зручним та простим інструментом для користування мобільним зв’язком та управління своїм номером. Віднедавна компанія реалізувала в My Vodafone швидку заміну SIM на eSIM. Завантажити My Vodafone можна в Play Market, App Store та в Huawei AppGallery. https://www.vodafone.ua/news/stati-abonento...erez-zastosunok
Vodafone допомагає реабілітологам відновлювати здоров’я поранених
Днями Vodafone та Міжнародний Благодійний Фонд «Центр соціальних проєктів майбутнього» передали Реабілітаційному Центру «Галичина» стаціонарний підйомник для виконання вправ в басейні. Центр приймає велику кількість поранених, які потребують лікування, протезування та реабілітації після важких травм. Водні процедури є важливою складовою процесу реабілітації, особливо для пацієнтів з обмеженою рухливістю, зі спінальними травмами чи ампутаціями ніг. Отже, спеціальний стаціонарний підйомник, що встановили в басейні Центру, тепер працюватиме на фізичне відновлення пацієнтів.
Медицина – один з ключових напрямків, куди Vodafone Україна спрямовує свої благодійні ініціативи. В пріоритеті підтримка і фінансування тих ідей і проєктів, які допомагають лікарям рятувати більше життів українців на фронті і в тилу.
Серед таких ініціатив – проект з навчання військових медиків переливанню крові на догоспітальному етапі та забезпечення обладнанням для переливання та зберігання крові прифронтових стабілізаційних пунктів. Ця ініціатива реалізується в співпраці з Благодійним Фондом PULSE.
Ще один медичний проєкт напряму підтримується абонентами Vodafone Україна, які долучилися до проекту «Добра справа в подарунок» та задонатили накопичені бонуси на допомогу Українській Армії. Благодійний Фонд «Повернись живим» направляє зібрані абонентами кошти на оснащення Центру переливання крові на базі одного з військових шпиталів.
Не менш важливою є і підтримка самих лікарів. Тому Vodafone Україна у співпраці з волонтерським проєктом «Як ти, брате?» видав посібник «Тактична комунікація для медиків». У цьому посібнику, складеному фахівцями з ментального здоров’я, описані способи, які допомагають нашим українським медикам – і військовим, і цивільним – попри найважчі обставини через розмову допомагати тим, кого вони лікують, своїм колегам та самим собі. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-dopom...rovya-poranenih
Vodafone та дочірня компанія Vega підписали cпільну заяву про доступний роумінг в країнах Європи
Vodafone та Vega, а загалом 7 українських та 22 європейські оператори мобільного та фіксованого зв’язку України та інших країн Європи підписали спільну заяву про забезпечення доступного роумінгу задля підтримки України на наступні 12 місяців. Спільна заява була підписана за підтримки та координації Європейської Комісії та Регулятором електронних комунікацій України НКЕК, а також за участі Органу європейських регуляторів електронних комунікацій (BEREC). Документ залишається відкритим для усіх європейських операторів, які можуть доєднатися до нього у будь-який момент протягом терміну його дії.
Оператори надалі зобов’язуються надавати один одному послуги роумінгу за зниженими цінами, щоб забезпечити доступний роумінг для українських абонентів за кордоном. Таким чином, впродовж наступних 12-ти місяців усі українці, які вимушено перебувають на території ЄС, зможуть продовжити користуватися доступним роумінгом та залишатися на зв’язку із рідними, а європейці, у свою чергу, отримують ті самі права в Україні.
Впровадження зобов’язань, які взяли на себе підписанти угоди, контролюватимуться BEREC і НКЕК (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку).
З початку повномасштабного вторгнення Vodafone підтримує українців, які шукають захисту в європейських країнах, і тому продовжує дію акції «Доступний роумінг у подарунок», яка дозволяє безкоштовно підключити послугу «Доступний роумінг» клієнтам оператора у 30 країнах. В рамках послуги доступно 10ГБ мобільного інтернет та 100 хвилин для розмов з абонентами в Україні та в країні перебування.
Vodafone Україна має досвід тривалої ефективної співпраці з європейськими операторами. Історія Vodafone в Україні у 2015 р. почалась з тарифів з доступним роумінгом. Це були перші тарифи, які не викликали у українців шок і бажання відключити телефон одразу після перетину кордону, а роумінг став дійсно доступним.
Наступним кроком стала співпраця з європейськими операторами після масштабного вторгнення – в результаті українці змогли користуватись зв‘язком за кордоном за українськими тарифами з послугою «Доступний роумінг». Дію послуги продовжено в 2024 році. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-ta-do...-kranah-yevropi
Роумінг як вдома: Vodafone запустив тарифи, які діють і в Європі
Відтепер українці зможуть користуватися своїм українським тарифом в Європі без додаткових доплат та підключення послуг. Vodafone запустив тарифи в рамках концепції «Роумінг як вдома». Базове наповнення цих тарифів включає гігабайти та хвилини для користування в Україні та у 26 країнах Європи.
Vodafone запропонував цілу лінійку тарифів: Joice Start, Joice Pro, Joice Max і Turbo. В залежності від потрібних обсягів користування, абоненти можуть обрати один з тарифів.
«Незабаром Україна приєднається до єдиної з ЄС роумінгової зони, і українці зможуть користуватися своїм українським тарифом в Європі без додаткових доплат та підключення послуг. Ми вже готуємось самі і готуємо наших абонентів до нових реалій, – коментує запуск оновленої лінійки Андрій Отрощенко, директор з маркетингу Vodafone Україна. – Нові тарифи ромлять для наших абонентів перехід з української мережі в європейські безшовним. Відтепер не потрібно буде підключати додаткові послуги для того, щоб залишатись на зв’язку в Європі – роумінг вже включений у тариф».
Умови тарифів
Так, тариф Turbo за 180 грн/4 тижні пропонує безліміт на 4G інтернет в Україні та 5ГБ у роумінгу, 400 хвилин для дзвінків на будь-які мережі в Україні та ще в 26 європейських країнах, а також необмежену кількість хвилин для дзвінків в українській мережі Vodafone. 400 хвилин у межах тарифу будуть діяти в 26 європейських країнах для вхідних, вихідних дзвінків в Україну та по країні перебування. Нові абоненти також отримуватимуть додаткові 400 хвилин в Україні у перших трьох пакетах завдяки акції «TurboБезлім». Вартість стартового пакету 150 грн, в який вже включено перший пакет послуг.
Тариф Joice Start за 200 грн/4 тижні пропонує 20ГБ, з яких 5ГБ доступні для використання у роумінгу або Україні, 500 хвилин для дзвінків на будь-які мережі в Україні та ще у 26 європейських країнах, а також необмежену кількість хвилин для дзвінків в українській мережі Vodafone. 500 хвилин у межах тарифу будуть діяти в 26 європейських країнах для вхідних, вихідних дзвінків в Україну та по країні перебування. Нові абоненти отримуватимуть для користування в Україні додаткові 20ГБ та 500 хвилин у перших трьох пакетах завдяки акції «Вдвічі більше в Україні». Вартість стартового пакету 180 грн, в який вже включено перший пакет послуг.
Тариф Joice Pro за 260 грн/4 тижні пропонує 30ГБ, з яких 7ГБ доступні для використання у роумінгу або Україні, 600 хвилин для дзвінків на будь-які мережі в Україні та ще у 26 європейських країнах, а також необмежену кількість хвилин для дзвінків в українській мережі Vodafone. 600 хвилин у межах тарифу будуть діяти в 26 європейських країнах для вхідних, вихідних дзвінків в Україну та по країні перебування. Нові абоненти отримуватимуть додаткові 30ГБ та 600 хвилин у перших трьох пакетах у межах акції «Вдвічі більше в Україні». Вартість стартового пакету 230 грн, в який вже включено перший пакет послуг.
Тариф Joice Max за 330 грн/4 тижні пропонує 40ГБ, з яких 10ГБ доступні для використання у роумінгу або Україні, 700 хвилин для дзвінків на будь-які мережі в Україні та ще у 26 європейських країнах, а також необмежену кількість хвилин для дзвінків в українській мережі Vodafone. 700 хвилин у межах тарифу будуть діяти в 26 європейських країнах для вхідних, вихідних дзвінків в Україну та по країні перебування.
Нові абоненти отримуватимуть для користування в Україні подвійну кількість ГБ та хвилин у перших трьох пакетах у межах акції «Вдвічі більше в Україні». Вартість стартового пакету 280 грн, в який вже включено перший пакет послуг.
Перелік країн, у яких діють тарифи: Австрія, Бельгія, Болгарія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Швеція, Молдова. https://www.vodafone.ua/news/rouming-yak-vd...yut-i-v-yevropi
Vodafone допомагає запроваджувати інновації у військовій медицині
Чотири бригади Корпусу морської піхоти отримали медичне обладнання для зберігання, транспортування та переливання крові – повний комплект усього необхідного обладнання для застосування практики переливання крові на базі прифронтотових стабілізаційних пунктів, тобто, на догоспітальному етапі. Таким чином завершено повний цикл пілотного проєкту, реалізованого благодійним фондом PULSE, який розвиває тактичну медицину в Україні, в партнерстві з компанією Vodafone Україна та Українським центром трансплант-координації відповідно до дорожньої карти МОЗ.
Проект складався з кількох етапів:
підготовки інструкторів, які в подальшому навчатимуть бойових медиків переливанню крові безпосереднього навчання переливанню крові військово-медичного персоналу забезпечення обладнанням для переливання та зберігання крові прифронтових стабілізаційних пунктів.
Робота тривала протягом трьох місяців. В межах першого етапу проєкту було підготовлено дві інструкторські групи, які в подальшому мали навчати військових медиків. В ході другого етапу 48 військових медиків чотирьох бригад Корпусу морської піхоти пройшли навчання з гемотрансфузії. Стандарти підготовки військово-медичного персоналу відповідають держаним регуляціям та передовим досвідам країн НАТО.
«Дискусія про якомога більш раннє переливання крові – в топі медичних тем Сил оборони України і нашому – PULSE – особистому топі. Ми зробили проєкт з переливання крові з Корпусом морської піхоти. Могло бути довго і складно, але 100% учасників процесу знали, навіщо це робиться. І пахали на результат. Тому вийшло швидко і ефективно підготуватись і почати переливання крові. В майбутньому ми продовжимо розгортання спроможностей на півдні, почнемо працювати на інших напрямках. Дякую всім і прошу: донатьте кров – її тепер будуть застосовувати ще більше», – наголосив співзасновник PULSE Федір Сердюк. Він також додав, що вчасне переливання крові може врятувати до 50% важких поранених.
У Корпусі морської піхоти запевняють, що переливання крові є надзвичайно важливим та складним компонентом в роботі медичного персоналу бойових підрозділів.
«На заняття ми залучали лікарів, фельдшерів та середній медичний персонал військових частин 30-го Корпусу морської піхоти, так як підрозділи морської піхоти залучаються на найскладніших напрямках, умови виконання завдань різні. На проведення цього курсу нас спонукали події, які трапились з нашим підрозділом, а саме з 36-ю бригадою морської піхоти, коли вони потрапили в повне оточення у Донецькій області. Дякуємо, що разом робимо крок вперед в нашій медицині, в медицині морської піхоти, Військово-морських сил та Збройних Сил України», – зазначила начальниця медичної служби 30-го Корпусу морської піхоти Жанна Олещенко.
«Медицина – один з ключових напрямків, куди Vodafone Україна спрямовує свої благодійні ініціативи. В пріоритеті підтримка і фінансування тих ідей і проєктів, які допомагають лікарям рятувати більше життів українців на фронті і в тилу. Ми пишаємось тим, що є причетними до проєкту благодійного фонду PULSE. В умовах війни нам усім життєво важливо вміти знаходити нові підходи та не боятися впроваджувати інновації. Цей проєкт саме такий. Адже, ще кілька місяців тому переливання крові в умовах прифронтового стабілізаційного пункту вважалося неможливим. Тепер медики мають знання і обладнання, які дозволяють це робити», – зазначила генеральна директорка Vodafone Україна Ольга Устинова.
Надалі експерти PULSE вирушать в поля, щоб підтримати медичні команди на першому етапі при роботі з реальними пораненими. У планах – масштабувати проєкт ще на декілька великих підрозділів Сил оборони України.
Детальніше про передачу обладнання та переливання крові у КМП – у відео.
Незмінні цінності – Антоніо Лукіч зняв ролик для Vodafone
В Україні стартувала рекламна кампанія на підтримку послуги зміни оператора зі збереженням номера (MNP – mobile portability number) від Vodafone, відео до якої зняв відомий український режисер, володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.
Незважаючи на коротку тривалість рекламного ролика, Лукічу та команді Vodafone вдалось розповісти добру, щиру, трішки смішну і, водночас, ностальгійну історію про чоловічу дружбу. Історію, де двоє друзів, попри плин часу та зміну середовища, обставин і навіть зовнішнього вигляду J, залишаються вірними своїм цінностям та вподобанням. Одним із елементів дружби у ролику є мобільний зв'язок та абонентський номер, що залишається незмінним протягом усього часу дружби.
Музичним супроводом у рекламному ролику слугує композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка додає настрою та влучно і гармонійно підсилює ідею авторів.
Головним меседжем кампанії є слоган «все змінюється, номери залишаються», який підкреслює і саму ідею ролику, і сутність продукту, що дозволяє залишати номер, навіть коли абонент вирішує змінити оператора на Vodafone.
«Ця рекламна кампанія побудована на простому інсайті про те, що люди змінюються, світ навколо них міняється, а от мобільні номери, частіше за все, залишаються без змін. У цьому контексті ми позиціонуємо послугу збереження номера при зміні оператора на Vodafone як таку, яка дозволяє людям вигідно обирати щось нове, змінювати і змінюватись, але при цьому не втрачати зв’язок з минулим і не міняти свій мобільний номер навіть тоді, коли міняється оператор», – розповідає Ніна Власюк, начальниця департаменту бренду та комунікацій Vodafone Україна.
Кампанія має ряд переваг для тих, хто вирішить змінити оператора та стати абонентом Vodafone:
Номер залишається без змін Знижки до 50% на 6 чи 12 місяців (залежно від обраної форми обслуговування) Вибір форми обслуговування – контракт або передплата.
Vodafone Big Data Lab випустив нове покоління big data аналітиків
Vodafone Big Data Lab із гордістю оголошує про успішний випуск п'ятого покоління у галузі аналітики великих даних, машинного навчання та нейронних мереж. Це вже третій випуск школи, який відбувся під час повномасштабного вторгнення. Компанія відкрила попередню реєстрацію на новий курс для бажаючих опанувати big data аналітику.
Big Data Lab – це інтенсивний шестимісячний курс, який готує спеціалістів з аналітики даних, машинного навчання та нейронних мереж. Програма курсу розроблена найкращими фахівцями України та світу й дозволяє студентам здобути всі необхідні знання та навички для старту кар'єри у data science.
Структура курсу:
Підготовчі курси тривають 1 місяць. Включають вивчення математики та основ програмування на Python; Основний курс містить 10 дисциплін і триває 5 місяців; Фінальний проект. Один місяць.
Після завершення основного курсу, студенти готують та захищають великий фінальний проєкт, що включає сучасні робочі задачі, надані data science підрозділом Vodafone Україна. Цей етап дозволяє студентам повністю пройти шлях розробки проекту з аналізу даних, закріпити теоретичні знання на практиці, працюючи з реальними даними, та презентувати свої рішення менторам та колегам. У результаті випускники отримують повноцінний проєкт у своєму портфоліо.
У 2024 році дипломи з відзнакою отримали 12 випускників, які успішно завершили навчання і готові розпочати кар'єру в data science на позиціях Junior Data Scientist, Junior Analyst, Junior Data Analyst, Junior User Acquisition Analyst тощо.
Програма курсу спрямована на те, щоб у стислі терміни надати студентам глибокі теоретичні знання та практичні навички роботи з великими даними, що дозволяє їм впевнено входити у професійний світ data science.
Навчання проводиться онлайн з дотриманням правил безпеки під час повітряних тривог. Студенти мають можливість спілкуватись з менторами в режимі реального часу, а також переглядати записи лекцій.
Вже друге півріччя поспіль у Vodafone найшвидший мобільний інтернет в Україні
Ookla's Speedtest Awards присуджується операторам мобільних мереж, які демонструють виняткову швидкість і продуктивність у порівнянні з іншими основними мобільними мережами на своєму ринку. Як і у минулому півріччі, у 1-2 кварталах 2024 року лідером за швидкістю мобільного інтернету в Україні став Vodafone.
Щоб визначити переможця, Ookla, світовий лідер з тестування та аналізу швидкості інтернету, проаналізувала 2 661 108 користувацьких тестів Speedtest®. Результати аналізу Ookla підтверджують, що Vodafone забезпечив найвищу загальну швидкість мобільного інтернету в Україні із результатом 31.79
Так у першому півріччі 2024 року Vodafone продемонстрував найвищу середню швидкість завантаження (Download), що склала 26.87 МБ/сек.
«Ми постійно працюємо над забезпеченням стабільного зв’язку навіть під час відключень електроенергії. Після масованих атак на енергоінфраструктуру країни, компанія вирішила подвоїти заплановані на цей рік інвестиції в енергонезалежність. – розповідає Андрій Отрощенко, директор з маркетингу Vodafone Україна. – Усі наші базові станції забезпечені батареями і ми постійно оновлюємо парк акумуляторів на користь більш стійких до постійних відключень електроенергії батарей. Кількість базових станцій, які можуть працювати від генераторів вдалось збільшити в 7 разів. Компанія продовжує закупати додаткові генеруючі потужності та системи автономного енергозабезпечення. У час війни наші зв’язківці ромлять усе можливе, аби клієнти Vodafone мали постійний зв'язок та могли відчувати переваги швидкого і якісного мобільного інтернету».
Vodafone працює над збільшенням швидкості, доступної для користувачів, не тільки на базі 4G. У травні цього року Vodafone розпочав тести indoor-рішенння 5G, яке компанія побудувала спільно з Nokia у Івано-Франківську на території інноваційного центру Промприлад. Це були перші в Україні майданчики, де 5G став доступний не лише за допомогою спеціального демонстраційного обладнання. Відчути новий рівень швидкості та можливості сучасних технологій можна було за допомогою звичайних смартфонів та планшетів із підтримкою 5G.
Як розраховується Speed Score:
Відбираються лише ті виміри з програми Speedtest, що зроблені на смартфонах, які можуть досягати максимально можливих швидкостей. Якщо абонент здійснював декілька тестів в один день в одній локації - вони агрегуються в один тест, щоб виключити можливий вплив від багаторазових вимірів одним користувачем.
Відбувається розрахунок значення Speed Score – середньозваженої швидкості мобільного інтернету, де основний вплив має медіанна швидкість завантаження (швидкість, яку в середньому будуть досягати абоненти при стандартному сценарії користування мобільним інтернетом) https://www.vodafone.ua/news/vzhe-druge-piv...ternet-v-ukrani
На Вінниччині впроваджують систему розумного обліку газу
Розумний облік газу (Smart gas metering) стає доступний мешканцям Вінницької області. Система дозволяє спростити та зробити більш ефективною взаємодію між державою, операторами ГРМ, постачальниками газу та споживачами.
Проєкт запущено у співпраці Vodafone з постачальником обладнання «БТК-Центр Комплект», розробником білінгових систем ТОВ «Компанії «Ліана» та оператором газорозподільчої системи у Вінницькій області ТОВ «Газпостачсервіс». На Вінничині застосовуються smart лічильники газу Pietro Fiorentini, які працюватимуть на базі NB-IoT мережі Vodafone і використовуватимуться для автоматизованої передачі даних про споживання газу до центральної системи обліку.
Використання розумних лічильників спрощує процес моніторингу та виставлення рахунків, знижує ризик помилок, зменшує витрати на обслуговування та підвищує енергоефективність. Розумний облік газу дозволяє аналізувати та прогнозувати споживання газу, планувати фінанси та необхідні ресурси.
Нова система дозволить зменшити навантаження на сервісно-абонентські служби. Важливою є також можливість дистанційного моніторингу споживання заміськими чи орендними домоволодіннями та дистанційна діагностика у випадку проблем.
Пристрої на технології NB-IoT споживають дуже мало енергії, що дозволяє їм працювати від батареї протягом кількох років без необхідності частих замін.
Оператор газорозподільчої системи у Вінницькій області ТОВ «Газпостачсервіс» отримає доступ до web-кабінету з інформацією щодо комерційного використання газу, зручний інструмент для планування та аналітики, а також можливість автоматичного завантаження даних у свої інформаційні бази та системи.
Технологія NB-IoT забезпечує надійний зв'язок навіть у важкодоступних місцях, навіть таких як підвали або підземні паркінги. Мережа, спроєктрована спеціально для Інтернету речей, підтримує велику кількість одночасно підключених пристроїв, що робить цю технологію ідеальною для масового розгортання, як у міських умовах, так і на великих промислових об'єктах.
Номери з новим кодом 075 вже з'явились у продажу Vodafone розпочав продажі номерів з новим кодом – 075. Вони вже доступні до замовлення на сайті або через застосунок My Vodafone. Також нові номери можна підключити на умовах контракту чи змінити діючий номер передплати в мережі магазинів Vodafone.
Наразі клієнти можуть обрати наявні номери з діапазонів (075)1ххххххх – (075)4хххххх. Згодом перелік номерів, доступних для замовлення або покупки, буде розширюватись.
Vodafone вже має в розпорядженні чотири номерні коди: 050, 066, 095, 099. Додатковий ресурс нумерації значно збільшує вибір бажаної комбінації цифр для нових та діючих абонентів компанії.
У клієнтів Vodafone є можливість обрати собі номер серед наявних у точках продажу або за допомогою сторінки «Вибір номеру» на сайті Vodafone.
Сервіс дозволяє не тільки підібрати, але й резервувати бажаний номер, який відповідає потрібним критеріям:
Підбір за маскою: конструктор, що дозволяє гнучко задати параметри пошуку (наприклад, вказати 5ХХХ111 і отримати номери саме з такими цифрами) Підбір за датою: всі варіанти номерів, які співпадають з датою якоїсь події Улюблене число: 3-4 однакові чи не однакові цифри, що стоять поруч в будь-якому місці номеру, наприклад, всі варіанти з 123 Схожий номер: пул номерів, схожих на запропонований користувачем Виключити цифри: номери, які не містять конкретних цифр Слово в номері: дозволяє «закодувати» улюблене слово в номер: для цього потрібно написати його кирилицею або латиницею як на клавіатурі старого кнопкового телефону Всі номери: система сама пропонує рендомні варіанти красивих номерів, не треба вказувати ніяких параметрів Увага власникам пристроїв Apple: смартфони, які не оновилися до IOS 17.6 (реліз 31.07.2024) або не мають такої можливості (IPhone 8 та моделі попередніх серій), не зможуть надсилати СМС на номери 075ххххххх. https://www.vodafone.ua/news/nomeri-z-novim...ilis-u-prodazhu
Vodafone підтримав Благодійний Фонд «Повернись живим» в переобладнанні центру переливання крові
Vodafone перерахував Благодійному Фонду «Повернись живим» близько 3.5 мільйонів гривень. Цю суму зібрали абоненти Vodafone, які долучилися до проекту «Добра справа в подарунок» та задонатили накопичені бонуси на допомогу Українській Армії.
За ці кошти Благодійний Фонд «Повернись живим» закупив сучасне обладнання для переоснащення Центру переливання крові на базі одного з військових шпиталів. На сьогодні обладнання вже встановлено і працює.
«Центр забезпечує потребу поранених в крові та її компонентах. При всій важливості своєї роботи він мав застаріле обладнання, яке постійно потребувало ремонту. Разом з Vodafone та іншими партнерами ми придбали для Центру сучасні центрифуги, екстрактори компонентів крові тощо. Нове обладнання вже рятує життя бійців», — говорить керівниця інструкторського напряму з тактичної медицини Фонду «Повернись живим» Людмила Паутець.
«Кров, яку заготовляє Центр, йде на забезпечення наших військовослужбовців. Фонд передав нам обладнання, яке дозволить швидше і якісніше обромляти більший обсяг крові, що надзвичайно важливо в умовах війни», — каже Тетяна Нестерук, начальник відділення заготівлі консервації та переробки крові.
«Медицина продовжує бути одним з ключових напрямків, куди Vodafone Україна спрямовує свої благодійні ініціативи. Як технологічна компанія ми підтримуємо такі ініціативи, які за допомогою сучасних підходів та технологій дозволяють підвищити ефективність медицини. В умовах війни це першочергова задача. Тому навчання для лікарів, впровадження новітніх ефективних практик для порятунку людей та забезпечення медичних закладів сучасним медичним обладнанням – пріорітет номер один», – зазначила генеральна директорка Vodafone Україна Ольга Устинова.
Від початку повномасштабного вторгнення можливість обміну бонусів на допомогу Українській Армії стала однією з найбільш затребуваних опцій бонусної програми. Кожен клієнт Vodafone може переказати бонуси, нараховані за користування мобільним зв’язком, на підтримку БФ «Повернись живим». https://www.vodafone.ua/news/vodafone-pidtr...elivannya-krovi
Vodafone запускає новий набір у школу Big Data Lab
Vodafone Україна розпочала шостий відбір до школи фахівців з Data Science. Старт навчання заплановано на 14 січня 2025 року.
Vodafone Big Data Lab – це комплексний інтенсивний курс з підготовки data science спеціалістів, який передбачає вивчення фундаментальних математичних дисциплін, доменну експертизу і практику з реальними великими даними Vodafone.
Навчання триватиме шість місяців і складається з десяти взаємопов’язаних модулів, за кожний з яких відповідає окремий ментор з міжнародною кваліфікацією.
Курс допоможе слухачам отримати теоретичні знання і практичні навички, достатні для старту кар’єри в data science. Наприкінці навчання студенти виконують великий фінальний проект від бізнес підрозділу Vodafone Україна, який базується на реальних великих даних і піде у портфоліо.
Навчання проводиться тричі на тиждень в реальному часі онлайн. Лекції записуються і доступні для повторного перегляду. Студенти можуть консультуватись з менторами на лекціях, в LMS системі чи мессенджерах.
Розмір групи 20-25 осіб.
Відбір містить такі етапи:
подача заявки на сайті bigdatalab.com.ua проходження тестів на визначення рівня підготовки кандидата проходження співбесіди для загальної координації і визначення мотивації
- отримання запрошення на навчання
Після проходження відбору кандидатам можуть запропонувати пройти підготовчий курс для підвищення рівня підготовки.
Vodafone запустив нову функцію – автопоповнення рахунку у застосунку My Vodafone. Новий функціонал значно спрощує користування номером. Автопоповнення дозволяє не слідкувати за датами і не витрачати час на поповнення рахунку щомісяця. Необхідні для безперервної роботи номера кошти списуються автоматично і завжди вчасно.
Автопоповнення можна швидко налаштувати у застосунку My Vodafone. Потрібно обрати свій номер та/або номер когось із близьких, доданий у застосунок і додати дані картки, з якої списуватиметься автоматичний платіж.
Контрактні клієнти зможуть налаштувати автопоповнення відповідно до суми отриманого рахунку за місяць. Абоненти передплаченої форми зв´язку можуть обрати варіант регулярного поповнення: за вартістю тарифу або автопоповнення на будь-яку фіксовану суму. Вартість тарифного пакета буде списуватись за день до дати списання за тарифним планом і відповідно до його ціни. Варіант з автопоповненням на фіксовану суму дозволяє обрати зручну дату і кошти списуватимуться, наприклад, 5 числа кожного місяця.
Налаштування потрібно зробити лише раз, надалі усі рутинні процеси із поповненням бере на себе My Vodafone. Зупинити автопоповнення можна в будь-який момент у налаштуваннях My Vodafone. Підключити автопоповнення можна не тільки для власного номера. Скористатись новою функцією можна і для поповнення номерів дітей, батьків або інших близьких людей, номери яких додані у My Vodafone – і не переживати, що не буде зв’язку з рідними через непоповнений рахунок.
Компанія продовжує розвивати застосунок самообслуговування, щоб зробити його ще більш зручним та простим інструментом для користування мобільним зв’язком та управління своїм номером. Віднедавна компанія реалізувала у застосунку швидку заміну SIM на eSIM. Окрім цього, My Vodafone дозволяє стати клієнтом Vodafone і підключитись до будь-якого тарифу оператора повністю онлайн, навіть не виходячи з дому. Завантажити My Vodafone можна в Play Market, App Store та в Huawei AppGallery. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-zapus...bilnogo-rahunku
Vodafone переміг у конкурсі на 1й та 5й лоти аукціону з розподілу частот для 4G
Vodafone Україна визнаний власником першого та п'ятого лотів за результатами торгів у рамках тендеру на отримання 4G ліцензій та отримав радіочастоти у смугах 1945-1950/2135-2140 МГц та 2575-2610 МГц. МГц. Загальна вартість ліцензій становить 988 433 500 грн.
«Ми повністю реалізували свої завдання на сьогоднішньому аукціоні – ми отримали відмінний ресурс, необхідний для надання 4G послуг достойної якості. Разом з тим, інвестиції до бюджету України не закінчуються придбанням ліцензій. Протягом повномасштабної війни ми інвестували в Україну 12,66 мільярдів гривень і готові утримувати цей рівень, вкладаючи кошти в кращу в Україні 4G мережу з урахуванням попиту на дата-послуги, що зростає», – коментує результати тендеру Ольга Устинова, генеральний директор Vodafone Україна.
Отримані частоти відкривають нові можливості для покращення якості послуг у 4G мережі. Використання 2100 LTE забезпечить більш стабільний сигнал у 4G та додасть до 30% ємності мережі. Крім того, це дозволить поступово згортати 3G-мережу, розширювати LTE та впроваджувати на мережі технологію VoLTE, яка суттєво покращить якість голосового зв’язку.
За рахунок агрегації частот 1800 і 2100 МГц компанія зможе забезпечити значне підвищення швидкості інтернету. Використання діапазону 2600 TDD дозволить на 50% знизити навантаження на найбільш завантажені майданчики та підвищити швидкість в середньому у 1,5 рази. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-perem...chastot-dlya-4g
«Ролі змінюються, а номери лишаються» – Vodafone та Антоніо Лукіч зняли сіквел «Незмінних цінностей»
Vodafone випустив новий рекламний ролик «Ролі змінюються, а номери лишаються» на підтримку послуги зміни оператора зі збереженням номера (MNP – mobile portability number) від Vodafone. Нове відео стало сіквелом рекламної кампанії «Незмінні цінності». Режисером обох робіт є володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.
У стислому за хронометражем форматі Лукіч та команда Vodafone розповідає ще одну велику історію про великі цінності, що не змінюються, незважаючи на зміну наших ролей, плин років та важкі часи.
«Герої ролика дорослішають і стають справжніми героями нашого часу. Та незмінними залишаються дружба, любов, турбота про своїх. Так само, як і номери телефонів, що дають змогу дзвонити тим, хто близький нашому серцю», – розповідає Ніна Власюк, начальниця департаменту бренду та комунікацій Vodafone Україна.
Як і в першому відео, музичним супроводом сіквела є композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка додає настрою та влучно і гармонійно підсилює ідею авторів. Головним меседжем кампанії є слоган «Ролі змінюються, номери залишаються», який підкреслює і саму ідею ролику, і сутність продукту, що дозволяє залишати номер, навіть коли абонент вирішує змінити оператора на Vodafone за допомогою послуги MNP.
Послуга має ряд переваг для тих, хто вирішить змінити оператора та стати абонентом Vodafone:
Номер залишається без змін Знижки до 50% на 6 чи 12 місяців (залежно від обраної форми обслуговування) Вибір форми обслуговування – контракт або передплата.