3 мільйони до 30-річчя: співробітники Vodafone передали 3 млн грн для дітей, які втратили батьків унаслідок бойових дій
Співробітники Vodafone, які відзначають не тільки День працівників радіо, телебачення та зв'язку, а й – цього року – 30-річчя компанії на українському ринку, вирішили відзначити цю дату не святковими акціями, а допомогою тим, хто потребує підтримки у складні часи.
Команда українського Vodafone передала 3 000 000 гривень на користь дітей, які втратили одного або обох батьків внаслідок бойових дій. 300 дітей отримали першочергову фінансову допомогу та 90 дітей отримали гаджети – планшети та ноутбуки відповідно до віку дітей для дистанційного навчання.
Проєкт задля забезпечення фінансової підтримки та доступу до освіти дітей із соціально вразливих категорій та дітей ВПО реалізований спільно з благодійним фондом “Діти Героїв”.
Допомогу отримали діти з різних куточків України: Харківської, Вінницької, Волинської, Дніпровської, Житомирської, Запорізької, Одеської, Сумської та Хмельницької областей.
Vodafone продовжує допомагати населенню
Загалом, з березня 2022 року компанією Vodafone було надано безкоштовних гаджетів та послуг на суму 1,54 млрд гривень. І ще 152 млн гривень перераховано на різні соціальні та гуманітарні потреби (покупка машин швидкої допомоги та медичного обладнання, будівництво укриттів для шкіл, гуманітарні конвої, матеріальна допомога дітям загиблих військових, підтримка студентів, передача комп’ютерної, IT та іншої техніки). Так само компанія долучається і до спільних проєктів, принаймні встановлення альтернативних систем обігріву для пологових будинків в рамках проєкту «Ліга тепла». В підтримку мережі та забезпечення її роботи в умовах воєнних дій та блекаутів наразі проінвестовано понад 7,4 млрд грн.
Нещодавно Vodafone забезпечив постійним доступом до занять онлайн 5000 українських школярів. Компанія оснастила SIM-картами з передплаченим на один рік 4G-інтернетом 5000 планшетів для навчання, які отримали українські школярі. Проєкт реалізовано спільно з благодійним фондом BGV у партнерстві з німецькою благодійною організацією #WeAreAIlUkrainians і міжнародною організацією Plan International.
5000 дітей отримали гаджети безкоштовно. Серед них — діти з інвалідністю, з багатодітних, малозабезпечених і неповних сімей, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, а також діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. https://www.vodafone.ua/news/3-milyoni-do-3...dok-boyovih-diy
Vodafone забезпечує роботу мережі в умовах надвисокого навантаження
Vodafone докладає всіх зусиль, щоб забезпечити стабільну роботу мережі в умовах аномально високого навантаження. Протягом останніх двох діб дня вона приймає тисячі нових абонентів, які активують нові або відновлюють свої старі SIM-картки.
Та нашим інженерам вдається забезпечувати доступність зв’язку в цих непростих умовах. Основні послуги в нашій мережі зараз працюють без значних обмежень.
Разом з тим, ми відзначаємо збільшення навантаження у 2-3 рази на окремі канали обслуговування Vodafone – магазини, сайт, інтернет-магазин, контактний центр, застосунок для самообслуговування, систему білінгу. Частина клієнтів зіткнулася з затримкою в активації пакетів послуг.
Безумовно, ця ситуація спричинила зростання трафіку в мережі Vodafone – у деяких регіонах до 30%. Не тільки за рахунок нових абонентів, але й через те, що значна кількість клієнтів використовувала мобільну мережу замість домашнього інтернету Київстар, який також вчора не працював. Це могло локально впливати на швидкість сервісів та якість відео онлайн.
До остаточної стабілізації ситуації закликаємо вас дотримуватись рекомендацій з використання трафіку:
✔️ За можливості зменшіть користування відеохостингами, або встановіть нижчу якість відео
✔️ Вимкніть автозавантаження медіа в месенджерах.
✔️ Якщо можна, використовуйте Wi-Fi, навіть в укритті може бути доступ до мережі
✔️ У великій кількості моделей двосімних смартфонів другий слот для SIM-картки не підтримує LTE (4G). Тому варто переставити SIM-картку оператора, яким збираєтесь користуватися для мобільного інтернету, у перший слот, щоб отримати кращу якість мобільного інтернету.
Для того, щоб підтримати абонентів Київстар, які залишились без зв’язку, Vodafone запустив ініціативу «Тримай Wi-Fi». Компанія опублікувала перелік своїх магазинів із вільним доступом до Wi-Fi і закликає інші бізнеси та просто добрих сусідів робити так само - прибрати пароль зі своєї Wi-Fi-точки і перейменувати її на «Trymai Wi-Fi». https://www.vodafone.ua/news/vodafone-zabez...-navantazhennya
Vodafone запустив ініціативу «Тримай WiFi», щоб усі могли бути на зв’язку
Vodafone докладає усіх зусиль, щоб забезпечити стабільну роботу мережі в умовах аномально високого навантаження. Протягом вчорашнього і сьогоднішнього дня вона приймає мільйони нових абонентів, які активують нові або відновлюють свої старі SIM-картки. Це призвело до збільшення навантаження на окремі канали обслуговування Vodafone, а також на зростання трафіку в нашій мережі – в деяких регіонах до 30%. Завдяки зусиллям фахівців компанії, основні послуги в мережі Vodafone працюють без значних обмежень.
Щоб підтримати тих абонентів, які залишилися без зв’язку, Vodafone запустив ініціативу «Тримай WiFi» і закликає інших зробити це, що усі мали доступ до інформації, для зв’язку з родиною та друзями, для роботи і навчання.
Компанія опублікувала перелік своїх магазинів з вільним доступом до WiFi та закликає інші бізнеси та просто добрих сусідів чинити так само – прибрати пароль зі своєї WiFi-точки і перейменувати її на «Trymai WiFi».
Vodafone вже відкрив свої Wi-Fi у власних магазинах:
Київ:
пл. Спортивна, 1 вул. Дніпровська набережна, 33 вул. Ген. Алмазова, 2 вул. Хрещатик, 15/4
Дніпро:
пр. Слобожанський, 2 вул. Титова, 36 ТРЦ Appolo пр. Яворницького, 52А пр. Яворницького, 55
Одеса:
вул. Преображенська, 52 вул. Добровольського, 114/2 вул. Пушкінська, 51
Також у інших містах:
Херсон, пр. Ушакова, 30/1 Миколаїв, вул. Соборна, 12в Вінниця, пр. Коцюбинського, 28 Чернівці, пл. Соборна, 10 Хмельницький, вул. Проскурівська, 22 Запоріжжя, пр. Соборний, 170 Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 25/34 Ужгород, вул. Фединця, 47 Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 10а Луцьк, вул. Лесі Українки, 52 Рівне, пр. Миру, 13 Полтава, вул. Європейська, 21 Суми, пл. Незалежності, 3 Харків, вул. Пушкінська, 67/69 Краматорськ, вул. Двірцева, 19А Чернігів, пр. Миру, 32 https://www.vodafone.ua/news/vodafone-zapus...buti-na-zvyazku
Vodafone запустив понад 5000 базових станцій під час війни
Vodafone Україна від початку повномасштабного вторгнення інвестував 7.4 мільярдів гривень у телеком-інфраструктуру країни. За цей час оператор відновив роботу понад 890 базових станцій та повернув в ефір 815 міст і сіл. Vodafone відремонтував 3000 км волоконно-оптичного кабелю мобільного та фіксованого зв’язку та проклав понад 225 км нових оптоволоконних ліній.
Не зважаючи на постійні ушкодження мережі та руйнування обладнання, завдяки невтомній роботі зв’язківців Vodafone забезпечує 90% дієздатності мережі.
Vodafone запустив п’ятий курс з підготовки Big Data аналітиків
Vodafone розпочав п’ятий курс з навчання у школі з підготовки фахівців з Data Science. Лекційний процес триватиме до червня 2024 року і завершиться підготовкою та захистом великого фінального проекту на реальних знеособлених даних від data science підрозділу Vodafone Україна.
В ході відбору було опрацьовано 73 заявки і проведено 49 інтерв’ю. Це дозволило набрати групу з 25 найсильніших і найбільш вмотивованих студентів, 18 з яких додатково пройшли підготовчий курс від Big Data Lab.
За 6 місяців навчання студенти отримають знання з фундаментальної математики, big data інжинірінгу та доменної експертизи, які будуть закріплюватись на практиці.
Курс розроблений найкращими фахівцями України та світу і містить 10 взаємопов’язаних дисциплін що формують спектр знань, необхідний і достатній для старту кар’єри у data science.
Навчання проходить дистанційно в режимі онлайн, що дозволяє спілкуватись та задавати питання менторам, так як це відбувалося б під час очного навчання. Передбачена можливість передивлятись лекції у записі та консультуватись з викладачами за допомогою LMS системи та месенджерів.
Наприкінці навчання студенти працюватимуть над великим фінальним проектом з використанням реальних великих даних, який задіє всі знання та навички, здобуті в процесі навчання.
Проект стане прикрасою портфоліо і підтвердженням професійних навичок для майбутнього роботодавця.
Після закінчення курсу та успішного фінального проекту, випускники зможуть розпочати кар’єру у data science на позиціях Junior Data Scientist, Junior Analyst, Junior Data Analyst, Junior User Acquisition Analyst тощо.
Vodafone запровадив нові послуги для керування ІоТ-картками
Vodafone Україна впровадив додаткові послуги для IoT клієнтів. Так, у вебверсії сервісу самообслуговування My Vodafone з’явились нові можливості для легкого керування IoT-картками. Відтепер абонентам не потрібно звертатись до експертів компанії, щоб керувати підключеними послугами, усе можна підключити самостійно.
My Vodafone IoT – це платформа сервісу самообслуговування, що дозволяє управляти ІоТ-картками в будь-який момент та в будь-якому місці. За допомогою платформи можна самостійно підключати нові ІоТ номери, керувати послугами для Інтернету, моніторити витрати по кожній SIM-картці, та навіть контролювати її місцеположення. Також платформа дозволяє переглядати звіти, змінювати тарифи та отримувати деталізацію балансу.
Новий функціонал дозволяє розширити можливості використання та самостійного керування ІоТ-картками, а саме:
Послуга «Моніторинг геозони» надає можливість встановлювати безпечні зони для SIM-карток, отримувати сповіщення про їх переміщення, і таким чином віддалено контролювати місцезнаходження пристроїв. Це покращує оперативність реакції на проблеми та підвищує рівень безпеки активів бізнесу.
Щомісячна вартість послуги становить 50 грн (з ПДВ та ПФ). Оплата знімається за кожен підключений до послуги номер.
Послуга «Бандли Інтернету для ІоТ» допоможе отримати додатковий пакет ГБ, якщо закінчилися пакетні МБ. Це є своєрідною страховкою для дотримання бюджету витрат на ІоТ SIM-картки та надає можливість не платити за понад пакет послуг, коли закінчився пакетний інтернет .
Vodafone отримав нагороду від Ookla за найшвидший мобільний інтернет в Україні Ookla®, світовий лідер з тестування та аналізу швидкості інтернету, назвала найшвидшу мобільну мережу в Україні у 3–4 кварталах 2023 року. Лідером за швидкістю мобільного інтернету в Україні став Vodafone. Щоб визначити переможця, Ookla проаналізувала користувацькі тести Speedtest® з використанням сучасних пристроїв усіх основних операторів країни. Результати аналізу Ookla підтверджують, що Vodafone забезпечив найвищу загальну швидкість мобільного інтернету в Україні.
Розповісти про перемогу у Ukraine's Speedtest Awards™ Vodafone вирішив у швидкому і веселому рекламному ролику. Згідно з сюжетом ролика, після перемоги над іншими українськими мобільними мережами найшвидший оператор мобільного інтернету кидає виклик найшвидшій в країні людині – чемпіону і рекордсмену України бігуну Еріку Костриці. За результатами гумористичного дослідження, Ерік не поступається у швидкості, та у Vodafone є суттєва перевага, адже мобільний інтернет в тарифі Turbo від Vodafone може показувати високий результат швидкості безлімітно.
«Такі «змагання» у мене точно вперше, – ділиться враженнями легкоатлет Ерік Костриця. – Мені сподобалась думка бігти наввипередки з інтернетом. Адже бути найшвидшим – це приємне відчуття. Та я прекрасно розумію, скільки роботи за цим стоїть. Нагорода – це лише верхівка айсбергу, яка неможлива була б без щоденної невпинної праці цілої команди за будь-яких умов. Це справедливо не тільки для спорту. Повага команді оператора, яка навіть під час війни робить усе можливе і не можливе, щоб наш інтернет швидко «бігав»».
«Vodafone Україна від початку повномасштабного вторгнення інвестував 7.4 мільярдів гривень у телеком-інфраструктуру країни. За цей час оператор повернув в ефір 815 міст і сіл. Не зважаючи на постійні ушкодження мережі та необхідність відновлювати обладнання, наші інженери продовжують будувати нове – 5040 базових станцій вдалось вивести в ефір під час активної фази війни в країні для розширення покриття та ємності мережі. Адже за ці два роки споживання трафіку зросло у 1,5 рази – у середньому дата-клієнт Vodafone використовує близько 9 ГБ мобільного інтернету на місяць, – розповідає Андрій Отрощенко, директор з маркетингу Vodafone Україна. – Завдяки невтомній роботі наших зв’язківців, нам вдалось досягти 90% працездатності мережі в умовах війни. Крім того, наші клієнти по всій Україні можуть споживати більше контенту, зберігаючи високу якість мобільного інтернету».
«Після ретельного аналізу 765 993 ініційованих користувачами тестів, проведених за допомогою Speedtest, Vodafone визнаний найшвидшою мобільною мережею в Україні за версією Ookla's Speedtest Awards», — зазначив Стівен Бай (Stephen Bye), президент і генеральний директор Ookla, підрозділ Ziff Davis. «Ця престижна нагорода присуджується операторам мобільних мереж, які демонструють виняткову швидкість і продуктивність у порівнянні з іншими основними мобільними мережами на своєму ринку за 3–4 квартали 2023 року. Ми раді нагородити Vodafone за це досягнення, яке є результатом прагнення компанії надавати своїм клієнтам найкращий досвід користування мобільним інтернетом».
Нагорода Speedtest Awards відзначає найкращих за швидкістю провайдерів за допомогою Speed Score™, який включає вимірювання швидкості завантаження та передачі даних кожного провайдера. Тести, які використовуються для обчислення показника швидкості, надходять виключно від «сучасних пристроїв», тобто пристроїв, здатних підключатися до найшвидшої загальнодоступної технології на ринку. Speed Score™ у Vodafone у 3-4 кварталах 2023 року склав 33,33 з показниками 29,32 Мбіт/с на завантаження (Download) і 11,87 Мбіт/с на передачу (Upload). Для отримання додаткової інформації про результати відвідайте сайт компанії. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-otrim...ternet-v-ukrani
У Vodafone з’явиться ще один код з «п’ятіркою». До переліку кодів мережі мобільного зв’язку, доступних абонентам Vodafone, додається ще один +380 75. Такий дозвіл отримав сьогодні Vodafone рішенням НКЕК.
Компанія розпочинає впровадження нового номерного ресурсу в усі внутрішні системи та послуги. До кінця року в абонентів з’явиться можливість обирати номер, який починається на 075.
Vodafone вже має в розпорядженні чотири номерні коди: 050, 066, 095, 099. Додатковий ресурс нумерації значно збільшує вибір бажаної комбінації цифр для нових та діючих абонентів компанії.
Протягом останнього часу багато хто був вимушений змінити не тільки домівку, але й спосіб життя. Хтось волонтерить, хтось збирає гроші, хтось у інший спосіб намагається пришвидшити Перемогу. Іноді нові ініціативи пов'язані з заведенням нового чи додаткового номера телефону. Для когось номер значить дуже багато – він має легко запам'ятовуватися, має бути схожим на інший номер, чи просто бути пов'язаним з чимось важливим, наприклад, датою якоїсь події.
У клієнтів Vodafone є можливість обрати собі номер серед наявних у точках продажу або за допомогою сторінки «Вибір номеру» на сайті Vodafone. Сервіс дозволяє не тільки підібрати, але й резервувати бажаний номер, який відповідає потрібним критеріям:
Підбір за маскою: конструктор, що дозволяє гнучко задати параметри пошуку (наприклад, вказати 5ХХХ111 і отримати номери саме з такими цифрами) Підбір за датою: всі варіанти номерів, які співпадають з датою якоїсь події Улюблене число: 3-4 однакові чи не однакові цифри, що стоять поруч в будь-якому місці номеру, наприклад, всі варіанти з 123 Схожий номер: пул номерів, схожих на запропонований користувачем Виключити цифри: номери, які не містять конкретних цифр Слово в номері: дозволяє «закодувати» улюблене слово в номер: для цього потрібно написати його кирилицею або латиницею як на клавіатурі старого кнопкового телефону Всі номери: система сама пропонує рендомні варіанти красивих номерів, не треба вказувати ніяких параметрів
Сервіс підбору номерів також дозволить відновити свій деактивований номер. Якщо такий номер не пропонується на сторінці сервісу, необхідно натиснути кнопку «Відновити номер» та дотримуючись інструкції створити запит на відновлення номеру. Vodafone підтримує ініціативу Міністерства цифрової трансформації України щодо резервування мобільних номерів загиблих чи зниклих безвісти захисників України. Зважаючи на різні обставини та ситуації, в яких можуть знаходитись клієнти компанії: на фронті, на тимчасово окупованій території, в інших регіонах України або за кордоном, та з метою захисту їх інтересів, з урахуванням вимог безпеки та захисту конфіденційності електронних комунікацій, компанія прийняла рішення не використовувати протягом 2 років всі деактивовані номери без додаткових звернень з боку користувачів таких номерів.
Vodafone запустив послугу порівняння тарифів на мобільний зв’язок — серед усіх українських операторів
Потрібно лише перейти на сайт Vodafone, відкрити сторінку Підбір тарифу та ввести суму, яку ви готові щомісяця витрачати на послугу мобільного зв’язку. https://www.vodafone.ua/mnp/porivnyaty-taryfy Далі вам запропонують усі доступні тарифи в цій ціновій категорії. Наприклад, за обмеженням до 100 грн сайт пропонує найдешевші варіанти від усіх трьох українських операторів (попри те, що в Київстара плата за 4 тижні стартує від 175 грн). Інформація включає вартість, що доступна клієнтам при переході з одного оператора на інший без зміни номера, обсяг хвилин та інтернету, кількість застосунків, що доступні для безлімітного користування в тарифах тощо.
Послуга буде корисна для абонентів, які розмірковують про зміну оператора зі збереженням номера за допомогою послуги MNP. Vodafone на цю мить пропонує знижку до 40% в тарифах передплати протягом перших 6 місяців на послуги мобільного зв’язку при переході. _https://itc.ua/ua/novini/vodafone-zapustyv-poslugu-porivnyannya-taryfiv-na-mobilnyj-zv-yazok-sered-usih-ukrayinskyh-operatoriv/
Vodafone та Добробут об’єдналися, щоб лікувати дитячі серця
Медична мережа «Добробут» стала партнером благодійної програми телеком оператора Vodafone Україна «Добра справа в подарунок» та отримає фінансування у розмірі 1 мільйон гривень у 2024 році від Vodafone на проведення операцій дітям з вродженою вадою серця.
Компанія Vodafone Україна запустила благодійну програму «Добра справа в подарунок» у 2011 році. Ідея програми полягає в тому, що кошти, які раніше планувалися для придбання подарунків клієнтам на свята, Vodafone направляє на допомогу дітям, які потребують термінової операції з усунення вродженої вади серця. Окрім того, клієнти Vodafone мають можливість приєднатися до програми, направляючи на благодійність накопичені бонуси за програмою лояльності Vodafone Bonus. Загалом в рамках «Доброї справи в подарунок» було прооперовано 245 дітей.
Також партнерами благодійної програми «Добра справа в подарунок» є МБФ «Українська Біржа Благодійності», Інститут Серця МОЗ України та МБФ «Повернись живим».
«Ми раді вітати Добробут серед партнерів «Доброї справи в подарунок», адже разом ми зможемо допомогти ще більшій кількості діток та дати їм та можливість жити здоровим повноцінним життям. Благодійна програма «Добра справа у подарунок» працює в компанії Vodafone Україна більше 12 років. Ми постійно її розвиваємо, збільшуємо фінансування, додаємо корисні та довготривалі партнерства, адже розуміємо на скільки важливо вчасно та якісно надавати допомогу нашим дітям.» - розповіла Вікторія Рубан, начальниця відділу зв'язків з громадськістю Vodafone Україна.
«Синергія великого українського бізнесу та благодійності вкрай важлива сьогодні. Від імені всієї команди Dobrobut Foundation я хочу висловити повагу компанії Vodafone та подякувати за довіру. Завдяки спільним зусиллям ми маємо змогу подарувати 9 хворим дітям повноцінне здорове життя. Водночас у такий спосіб ми розвантажуємо державну систему охорони здоров'я, яка потребує підтримки в ці непрості для нас усіх часи. Тільки разом, підставивши один одному плече підтримки, ми зможемо подолати всі випробування», — зазначив директор Dobrobut Foundation Дмитро Гроссу.
Уся команда «Добробуту», яка долучена до проведення цих операцій (лікарі, молодший медичний персонал, менеджери), працює на волонтерських засадах. _https://www.vodafone.ua/news/vodafone-ta-dobrobut-obyednalisya-shchob-likuvati-dityachi-sercya
Vodafone та Благодійний Фонд «Повернись живим» придбають обладнання для сучасного центру переливання крові
Vodafone перерахував 800 тисяч гривень на поповнення Благодійного Фонду «Повернись живим». Ці кошти зібрані за перші місяці 2024 року дякуючи абонентам Vodafone, які долучилися до проекту «Добра справа в подарунок» та задонатили накопичені бонуси на допомогу Українській Армії.
Від початку повномасштабного вторгнення можливість обміну бонусів на допомогу Українській Армії стала найбільш затребуваною опцією бонусної програми. В результаті за два минулих роки на цей напрямок абоненти перерахували бонусів на 6,5 мільйонів гривень, які були спрямовані на закупівлю саперного обладнання для розмінування українських територій.
Цьогоріч постійний партнер Vodafone по благодійних ініціативах – Благодійний Фонд «Повернись живим» направляє зібрані абонентами кошти на оснащення Центру переливання крові на базі одного з військових шпиталів.
«Кров рятує життя. А ми з вами можемо долучитися до того, щоб її не бракувало захисникам. Передамо Центру крові необхідне обладнання для заготівлі і тестування, а також переробки, зберігання і розподілу крові та компонентів. Наш вклад дасть можливість швидше і якісніше забезпечувати потребу військових у шпиталях і на передовій», – Вікторія Дворецька, керівниця інструкторського відділу фонду «Повернись живим».
Нагадуємо, що кожен з клієнтів Vodafone може переказати бонуси, нараховані за користування мобільним зв’язком, на підтримку БО «Повернись живим».
Зробити це можна у додатку My Vodafone або на сайті Vodafone.
Перерахувати бонуси та перевірити їхню кількість також можна за допомогою USSD-кодів:
Перевірити залишок бонусів:
абоненти передплати:*777*1#,
контрактні абоненти:*110*14#.
Перерахувати бонуси: передплата *777*2*200# (остання цифра – це кількість перерахованих бонусів, вона може бути 5,10, 20, 50, 200 та 400).
Перерахувати бонуси: контракт *110*888*100# (остання цифра – це кількість перерахованих бонусів, вона може бути 100, 500, 1000, 2000 та 5000)
Окрім того, для клієнтів передплати також діє короткий номер 88009 для благодійного фонду «Повернись живим». Вартість смс – 10 грн. Усі зібрані кошти будуть направлені на допомогу армії. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-ta-bl...elivannya-krovi
Стабільний зв’язок та розвиток smart city: Київщина та Vodafone підписали меморандум про співпрацю
Київська обласна державна адміністрація та Vodafone Україна підписали Меморандум про взаєморозуміння та співробітництво. Документ передбачає спільні зусилля для забезпечення доступу до якісних телекомунікаційних послуг для мешканців та підприємств області.
«Налагодження тісної взаємодії між державними органами та ключовими гравцями телекомунікаційного сектору є надважливим для розвитку регіону. Підписання цього меморандуму відкриває нові можливості. Одним з ключових його аспектів є наголос на важливості наявного та стабільного покриття території зв'язком. Серед пріоритетів також – безпека та стале функціонування систем життєзабезпечення населення», – зазначив заступник голови Київської ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Андрій Братусь.
«Ми домовились про співпрацю задля розвитку smart city інфраструктури Київської області, плануємо реалізувати місцеві проєкти в цій галузі, а також у співробітництві впроваджувати цифрові технології, зокрема Інтернету речей (IoT), які стануть основою для подальшого розвитку територіальних громад», – повідомив Андрій Большаков, заступник генерального директора Vodafone Україна з регіональної взаємодії.
Меморандум передбачає співпрацю за такими напрямками:
обмін інформацією щодо нових проєктів і програм у сфері інноваційної та інвестиційної діяльності; впровадження послуги Narrow Band IOT та розвиток цифрової інформаційної інфраструктури населених пунктів області; екологічний моніторинг; перспектива впровадження IoT-рішень для організації, планування та діяльності підприємств, установ та організацій; організація та проведення заходів з популяризації інноваційної діяльності.
Також заплановане співробітництво у напрямку створення партнерської програми з розвитку інновацій в сегментах, які є спільними сферами інтересів для області та компанії Vodafone. Це дозволить залучити нові технології та ідеї для подальшого покращення якості життя мешканців Київщини. https://www.vodafone.ua/news/stabilniy-zvya...-pro-spivpracyu
Vodafone Retail підсилив свою позицію на ринку двома новими магазинами
Vodafone Retail продовжує працювати над розвитком і масштабуванням мережі, переосмислюючи водночас концепцію магазинів. Від початку року ритейлер перезапустив уже 11 торгових точок в оновленому форматі.
«Нам важливо вдосконалюватися, аналізувати запити своїх відвідувачів і вчасно реагувати на них. Тому ми постійно працюємо над розширенням асортименту персональних ґаджетів, девайсів для розумного дому, ігрової периферії для ПК та консольного геймінгу від найвідоміших брендів. Ми змінюємося, щоб разом з надійним звʼязком відкривати своїм клієнтам не тільки доступ до новітніх технологій, але й до комплексних рішень. Наприклад, пропонуємо до 12 місяців зв’язку в подарунок до девайсів. Купуєш смартфон, планшет, модем чи роутер та отримуєш професійно підібраний пакет послуг до нового ґаджета безкоштовно. Кожен другий смартфон у нашій мережі продається зі звʼязком в подарунок», – ділиться Владислав Рапута, Керівник напрямку комерції та маркетингу Vodafone Retail.
Оновлені магазини Vodafone покликані змінити уявлення про мобільний ритейл, адже стають ближчими до покупців, їхніх потреб та вподобань. Для комфортної взаємодії клієнтів з брендом перевага надається приміщенням з більшою площею та, відповідно, можливістю доступу до товарів. Vodafone Retail вдалось підвищити ефективність реформатованих торгівельних точок в середньому на 50% відсотків в порівнянні з аналогічним періодом минулого року та майже вдвічі збільшити кількість брендів, товари яких доступні в фірмових магазинах.
Незмінним для ритейл-мережі залишається високий рівень обслуговування. Завдання спеціалістів з обслуговування та продажу — розповісти про послугу, пропозицію чи товар, а також підібрати оптимальний пакет цифрових продуктів (мобільного зв’язку, домашнього інтернету чи онлайн-телебачення) і нових ґаджетів за доступною ціною.
Vodafone Retail працює омніканально. Клієнти можуть зробити покупку за найбільш зручним для себе сценарієм: оформити замовлення через інтернет-магазин Vodafone Shop, організувати Pick Up з найближчого магазину, скористатися store-to-door та онлайн-полицею. Зараз мережа магазинів Vodafone налічує 94 власні торгові точки й до кінця року планує перетнути позначку в 100 фірмових магазинів. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-retai...vimi-magazinami
Vodafone інвестує 10 млрд у розвиток технологій та мереж
Vodafone Україна планує в 2024-2025 роках інвестувати 10 млрд грн у технологічну та цифрову інфраструктуру країни. Наміри консолідувати зусилля задля розвитку електронних комунікацій та послуг широкосмугового Інтернет-доступу зафіксовані у меморандумі, який підписали Міністерство цифрової трансформації, НКЕК та Vodafone Україна.
Сторони будуть напрацьовувати рішення для:
розширення покриття мобільним зв’язком та широкосмуговим мобільним інтернетом населення; відновлення зруйнованої внаслідок бойових дій інфраструктури електронних комунікацій; забезпечення функціонування електронних комунікацій під час дії воєнного часу та після його припинення.
«Співпраця з представниками регулятора та бізнесу є важливим кроком, який дасть змогу об'єднати зусилля для відновлення та розвитку електронних комунікацій. Разом працюватимемо над тим, щоб зробити послуги максимально доступними для українців, забезпечити сталий зв'язок та доступність мереж. Це особливо важливо в умовах повномасштабної війни», – зазначив Михайло Федоров, Віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації.
«За два роки повномасштабного вторгнення Vodafone вже інвестував 9,3 млрд грн в інфраструктуру країни. Це рекордний обсяг, який перевищує навіть довоєнні інвестиції 2021 року. За цей час нам вдалось повернути в ефір 900 міст і сіл. При цьому, попри постійні ушкодження мережі та необхідність відновлювати обладнання, ми продовжуємо будувати – 5500 базових станцій вдалось вивести в ефір під час активної фази війни в країні для розширення покриття та ємності мережі, – повідомила Ольга Устинова, генеральна директорка Vodafone Україна. – І ми плануємо не збавляти темпів. Адже впевнені, що світ має говорити про Україну не тільки через війну, а тому що Україна – це сучасні технології, інновації, потужний телеком і IT сектор, це перша в світі «держава в смартфоні. І ми продовжуємо працювати, щоб так і було».
За останні два роки споживання трафіку у мережі Vodafone Україна зросло у 1,5 рази. Розширення мережі на 40% дозволило клієнтам Vodafone по всій Україні споживати більше контенту, зберігаючи високу якість мобільного інтернету. У 3-4 кварталах 2023 року Vodafone став лідером за швидкістю мобільного інтернету в Україні, що підтверджено аналізом користувацьких тестів Speedtest® від Ookla.
Підписання меморандуму відбулось у рамках презентації стратегії розвитку електронних комунікацій. Міністерство цифрової трансформації спільно з партнерами вперше презентували стратегію розвитку електронних комунікацій. Вона містить не лише бачення, а й конкретні дії для відновлення та розвитку сфери.
Стратегія зосереджена на двох основних напрямках: доступності сталого зв`язку та розвитку сфери електронних комунікацій як фундаменту економіки. А також визначає заходи, які потрібні для відновлення та розвитку сфери у воєнний та післявоєнний час. Зокрема, покращення послуг споживачам, удосконалення державної політики, створення умови для забезпечення або покращення послуг мобільного зв’язку і фіксованого та мобільного Інтернету, інтеграція України до єдиної роумінгової зони з ЄС тощо. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-inves...logiy-ta-merezh
Після атак на енергетичну інфраструктуру в березні-квітні Vodafone вирішив подвоїти заплановані на цей рік інвестиції в енергонезалежність. Враховуючи це рішення, компанія планує закупити додаткові генеруючі потужності та системи автономного енергозабезпечення на суму 438 млн грн. Загальні інвестиції в енергостійкість мережі у 2022-2024 роках перевищать 674 млн грн.
Vodafone спрямовує кошти на забезпечення об'єктів зв'язку батареями нового типу. Для підвищення надійності та збільшення часу автономного електропостачання базових станцій компанія вже придбала 13,5 тисяч акумуляторних батарей нового, літій-ферумного типу (LiFeРO4). Такі батареї набагато краще пристосовані до важких умов експлуатації при частих та тривалих відключеннях електропостачання. Додатково у 2024 році Vodafone планує закупити 4 612 таких батарей.
Крім того, Vodafone збільшить генеруючі потужності. Більше 1,5 тисяч вже базових станцій забезпечені електропостачанням за допомогою генераторних установок, включаючи власні стаціонарні та мобільні генератори, а також генераторні установки партнерів та клієнтів. Тільки за час війни компанія придбала близько 500 мобільних генераторів та необхідне для їх експлуатації допоміжне обладнання. У 2024 році кількість генеруючого обладнання різних типів збільшиться ще на 280 одиниць.
На сьогоднішній день більше 700 партнерських генераторів забезпечують роботу мережі під час відключень, і ця кількість постійно збільшується. Vodafone відкритий до подальшої співпраці – компанії, які мають дизель-генераторну установку і готові поділитись її потужностями, щоб забезпечити зв’язок для свого підприємства та інших абонентів у радіусі дії базової станції, можуть повідомити про це у листі на адресу no_blackout@vodafone.ua. Експерти Vodafone будуть раді обговорити деталі можливої співпраці.
Під час попередніх аварійних відключень компанія вже використала понад 1094 тон дизельного пального та бензину. Енергетики Vodafone також забезпечили достатній резерв дизельного пального та бензину, щоб згенерувати електроенергію для подальшої роботи мережі під час аварійних відключень електропостачання. Задля мінімізації ризиків нестачі певного виду палива та диверсифікації постачання палива, у тому числі за регіональним принципом, компанія збільшила кількість гуртових постачальників палива, з якими укладено відповідні договори та зроблено значні обсяги резерву палива. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-podvo...rgonezalezhnist
Vodafone Україна та PULSE об’єдналися заради порятунку поранених
Благодійний фонд PULSE, що розвиває тактичну медицину в Україні, та Vodafone Україна розпочали реалізацію проєкту з організації стабілізаційних пунктів в прифронтових зонах.
Проєкт складається з двох основних етапів:
навчання військово-медичного персоналу переливанню крові забезпечення обладнанням для переливання та зберігання крові прифронтових стабілізаційних пунктів.
На цей час вже підготовлені дві інструкторські групи, які в подальшому передаватимуть досвід бойовим медикам.
За статистикою втрата крові є основною причиною смертності поранених. У багатьох випадках кров пацієнту переливають вже у шпиталі, що може бути надто пізно, враховуючи складні умови евакуації із зони бойових дій. Натомість раннє переливання крові у поєднанні із правильною зупинкою кровотечі на місці отримання поранення та швидкою евакуацією значно підвищує рівень виживання постраждалих з травмами.
«В такій важкій та брутальній війні, яку веде Україна проти агресора, критично ставати кращими, міцнішими, зокрема, запроваджувати найпросунутіші медичні практики для порятунку пацієнтів. Саме такою практикою є переливання крові медичними працівниками на догоспітальному етапі: чим швидше поранений отримає кров – тим більше шанс врятувати важкого пацієнта. Саме в запровадженні таких інновацій, що є непростою задачею, бачу силу взаємодії Збройних сил, PULSE як експертної організації, головного донору проєкту Vodafone і інших представників відповідального бізнесу», – зазначив співзасновник PULSE Федір Сердюк.
Проєкт реалізується у партнерстві з Українським центром трансплант-координації відповідно до дорожньої карти Міністерства охорони здоров’я.
Першими, хто пройде навчання з догоспітального переливання, стануть медики бойових бригад Корпусу морської піхоти ЗСУ. Курс навчання розрахований на 4 дні. За планом протягом трьох місяців будуть підготовлені 4-5 груп медиків бойових бригад Корпусу морської піхоти ЗСУ та забезпечено обладнанням для зберігання, транспортування та переливання крові щонайменше 4 стабілізаційних пункти.
«Ми надаємо послуги, які стали життєво необхідними під час війни, критичними для виживання, організації допомоги та порятунку людей. І всебічно допомагаємо тим, хто рятує людські життя, насамперед, медикам. Закупівля медичного обладнання, тренування та психологічна підтримка медиків – це один з пріоритетів для нас сьогодні», – зазначила генеральна директорка Vodafone Україна Ольга Устинова. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-ukran...tunku-poranenih
Vodafone та Nokia поєднали Київ, Івано-Франківськ та Гельсінкі за допомогою 5G
Вперше в Україні відбувся 5G-телеміст між Україною та Фінляндією. 25 травня Vodafone та Nokia об’єднали одразу три європейських міста за допомогою 5G – Івано-Франківськ, Київ та Гельсінкі.
5G-телеміст організовано під час форуму Action Forum 2024, який Аспен Інститут Київ провів на території інноваційного центру Промприлад в Івано-Франківську.
Учасники форуму почули виступ Михайла Федрова, Віцепрем’єр-міністра з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністра цифрової трансформації. На зв'язок також вийшов Гельсінкі, де 5G мережа працює з 2019 року: учасників історичної події привітав Міністр зовнішньої торгівлі та розвитку Фінляндії Вілле Тавіо (Ville Tavio), який нещодавно відвідав Україну. Під час візиту сторони обговорювали, зокрема, й інвестиції у сучасні технології. Крім того, у прямому 5G-ефірі з Гельсінкі вийшов президент Nokia Mobile Networks – Томмі Вітто (Tommi Uitto).
В Івано-Франківську у телемості взяли участь Ольга Устинова, генеральна директорка Vodafone та Юрій Филюк, CEO та ініціатор інноваційного центру Промприлад. У Київському офісі Vodafone – Станіслав Прибитько, керівник напряму розвитку мобільного інтернету Мінцифри та Ольга Дейнега, GR директорка Vodafone.
Зв'язок відбувся за допомогою тестових indoor-рішень 5G, які Vodafone та Nokia побудували у Івано-Франківську на території інноваційного центру Промприлад, а у Києві – в офісі Vodafone.
Це перші в Україні майданчики, де 5G став доступний не лише за допомогою спеціального демонстраційного обладнання. Відчути новий рівень швидкості та можливості сучасних технологій можна було за допомогою звичайних смартфонів та планшетів із підтримкою 5G.
Крім того, учасники форуму стали свідками технологічно-мистецького перформансу - синхронного виступу двох музичних колективів, які знаходились за 600 км один від одного. Оркестр Eclectic Sound Orchestra зіграв на даху офісу Vodafone у Києві, а жіночий вокальний гурт Spivochi - на сцені Промприладу в Івано-Франківську. За допомогою 5G вдалось передати звук і зображення найкращої якості без затримки – так, щоб музиканти могли грати синхронно, а глядачі – насолоджуватись усіма відтінками живої музики та співу. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-ta-no...a-dopomogoyu-5g
Vodafone Україна розпочала тестування нового продукту на основі штучного інтелекту. Компанія розробила власну ШІ-модель, яка працюватиме як супервізор у контакт-центрах, фактично виконуючи роль помічника оператора.
Компанія планує використовувати одразу декілька передових технологій ШІ, включаючи voice-to-text та text-to-text перетворення, а також миттєві відповіді у діалогах на основі власної бази знань. Серед апробованих технологій – OpenAI Whisper, Llama, Mistral, NeMo, DeepSpeech, Claude, і Citrinet, які вже пройшли ретельне тестування.
Основні аспекти, на які зосереджено увагу в рамках цієї інтеграції, включають в себе використання ШІ для допомоги в прискоренні та покращенні існуючих робочих процесів, надання рекомендацій операторам контакт-центру та моніторингу їх виконання, обслуговування клієнтів таким чином, щоб забезпечити індивідуальний підхід.
Зараз оператор активно вивчає можливість інтеграції ШІ також в процеси обслуговування клієнтів у магазинах, що дозволить зменшити навантаження на співробітників та скоротити час обслуговування. Зокрема на типові запитання клієнтів, як-от "Скільки в мене грошей на рахунку?" або "Які пропозиції для мене є?", зможуть відповідати цифрові асистенти, в той час як їх колеги проводитимуть більш змістовні консультації в залі.
Vodafone також планує створити чат-ботів на основі ШІ, що дозволить автоматизувати комунікацію з клієнтами у різних каналах зв'язку. Нові open source моделі, такі як Llama3 від Facebook, дозволяють компанії знизити витрати та забезпечити високий рівень якості обслуговування, використовуючи локальні рішення. При цьому інформація залишається виключно на серверах оператора, що важливо для безпеки даних.
Компанія запланувала комерційну реалізацію перших проєктів з інтеграції ШІ вже влітку цього року. Очікується, що це не лише значно покращить якість обслуговування, але й сприятиме збільшенню обсягу крос-продажів та зростанню рівня задоволеності клієнтів (NPS), а також скоротить кількість скарг.
«Vodafone зараз знаходиться на порозі значного перетворення, що обіцяє революціонізувати як способи, у які компанія взаємодіє зі своїми клієнтами, так і внутрішнє управління. За допомогою новітніх технологій на основі AI ми маємо можливість значно покращити ефективність обслуговування клієнтів, забезпечити персоналізовані рекомендації та вдосконалити контроль за якістю роботи наших сервісів», – зазначив Сергій Бориславський, начальник департаменту цифрових рішень та платформ Vodafone Україна.
У майбутньому Vodafone розглядає можливість продажу своїх AI-рішень на ринку для потреб інших компаній, що дозволить не тільки повернути інвестиції, але й стати лідером у сфері технологій штучного інтелекту в Україні. https://www.vodafone.ua/news/vodafone-testu...hnogo-intelektu
42 співробітники Vodafone здали кров напередодні Всесвітнього дня донора
Напередодні Всесвітнього дня донора, Vodafone спільно з ДонорUA провели корпоративний день донора в офісі компанії. З допомогою фахівців Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. Амосова 42 співробітники Vodafone здали кров для військових і цивільних пацієнтів.
З 2014 року Vodafone у партнерстві з ДонорUA (donor.ua) проводить дні донора в офісах компанії та підтримує ініціативи, пов’язані з розвитком культури донорства в Україні. Партнерство з ДонорUA, автоматизованою системою рекрутингу та управління донорами крові, дозволяє швидко та якісно провести інформування та реєстрацію співробітників, а також організувати приїзд та розміщення в офісі компанії мобільної бригади лікарів.
«Ми чітко усвідомлюємо, що системність та регулярність донацій крові є чи не найважливішою умовою сталого розвитку культури донорства. Тому Vodafone підтримує і розвиває спільноту корпоративних донорів. Після вимушеної паузи з початку повномасштабного вторгнення, ми стабілізували питання безпеки і знову звертаємося з пропозицією регулярних донацій до наших співробітників», – зазначає Наталя Левківська, кураторка внутрішнього проєкту корпоративного донорства Vodafone #BloodGoodDay.
«Дякуємо команді Vodafone за підтримку донорського руху. Кожна донація може врятувати до трьох життів, тому 42 донори дарують надію понад 120 пацієнтам. Сьогодні кров потрібна як ніколи, в першу чергу, пораненим військовим і постраждалим від обстрілів цивільним, не кажучи вже про «буденні» потреби. Донори – безцінний резерв, і дуже надихає, коли до таких ініціатив долучаються великі компанії», – коментує співзасновниця ДонорUA та Президентка ГО «Всеукраїнська асоціація донорів України Ірина Славінська».