Заміна SIM-картиНа сьогодні послугою скористалися більш ніж 100 000 абонентів, зберігши завдяки заміні свої звичні номери!
SIM-карта — картка, яка забезпечує Ваш доступ до послуг оператора зв'язку. SIM-карта містить мікросхему, на якій зберігається унікальна інформація: Ваш мобільний номер, персональні коди доступу до послуг мобільного зв'язку та захисту телефону від несанкціонованого використання сторонніми особами тощо.
Самостійна заміна SIM
Загубили SIM-карту? Тепер вам необов’язково йти до магазину Київстар, щоб відновити свій номер і зберегти кошти на рахунку та підключені послуги.
Кілька простих кроків
придбайте будь-який стартовий пакет Київстар
вставте нову SIM-карту в телефон і надішліть запит *111# для активації номера
надішліть запит *245*380ХХXXXXXXX*YYYYYY#, де
380ХХXXXXXXX – номер телефону старої SIM-карти,
YYYYYY – 19 цифр ICC-коду або 8 цифр PUK1 вашої старої SIM-карти
заявку на заміну SIM-карти буде виконано через 7 годин, ви дізнаєтесь про це з SMS-повідомлення.
Таким чином ви збережете: номер, тарифний план, кошти на основному та на бонусному рахунках, абонентський стаж, підключені послуги* та акції.
*Якщо за вашим номером підключена послуга «Запасна SIM-картка», при самостійній заміні SIM вона відключиться.
А поки ваша заявка виконується
Ви матимете 100 нетарифікованих хвилин на дзвінки в мережі Київстар і 100 нетарифікованих мегабайтів мобільного інтернету. Термін їхньої дії – до виконання заявки. Хвилини та мегабайти списуються згідно з умовами тарифного плану стартового пакета.
Перевірити залишок хвилин та мегабайтів можна за допомогою запиту *115#.
Безпека – понад усе
Щоб запобігти заміні вашої SIM-картки сторонніми особами, ми ретельно перевіряємо інформацію за вашим номером протягом 7 годин з моменту подачі запиту.
Попри високий рівень захисту, ми звертаємо особливу увагу абонентів, які пов’язали свій номер з банківською карткою: PUK-код та серійний номер (ICC) вашої SIM-картки є конфіденційною інформацією. Будь ласка, не повідомляйте її стороннім особам.
Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці
PUK-код та ICC є на стартовому пакеті.
Також PUK-код та ICC можна дізнатись у системі «Мій Київстар» (лише для зареєстрованих користувачів) за наявності особистого пароля або в інформаційно-довідковій службі за номером 466 (з мобільних Київстар), 0 800 300 466 (з міських та мобільних номерів по Україні).
Зверніть увагу
До виконання заявки на заміну вашої SIM-картки не можна поповнювати рахунок нової SIM-картки.
Вартість послуги «Самостійна заміна SIM» – 5 грн, тож на рахунку вашої старої SIM-картки має бути більше ніж 5 грн.
Якщо ваша стара картка реєструвалась у мережі протягом 7 годин з моменту подачі заявки, на жаль, заявку на відновлення SIM-карти не буде виконано.
Протягом доби ви матимете 4 спроби для введення коректного запиту на самостійну заміну SIM-карти.
Якщо з моменту активації стартового пакету пройшло більше 7-ми днів, то скористатися послугою «Самостійна заміна SIM» неможливо.
Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається абонентам окремої групи тарифних планів з кодом 068.
Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається для заміни SIM-карти послуг Інтернет СІМ пара та Запасна SIM-карта.
Гарантійне обслуговування SIM-карти
Негарантійна заміна SIM-карти та відновлення номера
У випадку втрати, викрадення, пошкодження SIM-карти або її блокування внаслідок введення неправильного PUK-коду, компанія «Київстар» надає можливість відновити SIM-карту за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається у Магазині Київстар.
Необхідні дані для отримання послуги «Заміна SIM-карти»
SIM-карта (зв'язану на момент звернення з абонентським номером);
або
оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
або одна з наступних інформаційних комбінацій:
три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера (не доступно в Магазині партнера);
три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів (не доступно в Магазині партнера);
будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів;
IMEI кінцевого обладнання та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
IMEI кінцевого обладнання та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів.
* за умови пред'явлення оригінального носія зі збереженим серійним номером.
Увага!
Позитивне рішення про відновлення SIM-карти може бути прийняте лише після проведення співставлення (перевірки*) наданих до Магазину Київстар даних з інформацією, що зареєстрована за абонентським номером. Послуга «Заміна SIM-карти» не надається, якщо подані до Магазину Київстар дані не відповідають тим даним, що зареєстровані за абонентським номером. Максимальний термін перевірки даних може становити 1 день і може бути збільшений з технічних причин.
Вартість послуги* «Заміна SIM-карти» становить 25,00 грн з урахуванням всіх податків та зборів.
При замовленні даної послуги кошти знімаються з рахунку абонентського номеру. За відсутності достатньої суми коштів на рахунку його слід поповнити.
* Заміна на SIM-карту іншого формату (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM) безкоштовна. Послуга надається виключно за наявності активної SIM-картки, яка має бути в робочому стані, та на якій чітко зображено всі цифри ICC-коду.
Учасникам програми «Золотий абонент» рівня «Золотий» та «Платиновий», незалежно від дати активації SIM-карти, послуга «Заміна SIM-карти» в магазинах Київстар надається безкоштовно.
Зверніть увагу!
Послуга доступна для всіх існуючих стандартів SIM-карт - MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM
При заміні SIM-карти Ваш абонентський номер не змінюється.
При заміні SIM-карти залишок коштів на рахунку абонентського номеру зберігається (за виключенням вартості послуги по заміні SIM-карти).
Послуги, замовлені Вами під час користування втраченою/пошкодженою або викраденою SIM-картою, переносяться на нову SIM-карту, виходячи з технічної можливості, наявної на момент Вашого звернення. Інформація, записана в пам'ять SIM-карти (наприклад, список контакти в записній книжці, що були збережені в пам’яті SIM-карти) відновленню не підлягає.
Гарантійний термін на SIM-карту з часу її гарантійної або не гарантійної заміни становить 2 роки.
http://www.kyivstar.ua/cv-841/mm/services/...rd_restoration/