Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Послуга «Самостійна заміна SIM»
valdemar
сообщение 15.2.2016, 16:43
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар впроваджує інноваційну послугу «Самостійна заміна SIM» для абонентів передплаченого зв’язку

сьогодні
Відтепер вам необов’язково йти до магазину Київстар, щоб відновити свій номер і зберегти кошти на рахунку та підключені послуги.

З 15 лютого 2016 року Київстар пропонує абонентам передплаченого зв’язку скористатись новою послугою «Самостійна заміна SIM».

Щоб самостійно замінити SIM-карту:

придбайте будь-який стартовий пакет Київстар
вставте нову SIM-карту в телефон та надішліть запит *111# для активації номера
надішліть запит *245*380ХХXXXXXXX*YYYYYY# , де

380ХХXXXXXXX – номер телефону старої SIM-карти
YYYYYY –ICC-код або PUK1 вашої старої SIM-карти

заявку на заміну SIM-карти буде виконано через 7 годин

Вартість послуги «Самостійна заміна SIM» – 5 грн

Детальний опис послуги – за посиланням http://www.kyivstar.ua/mm/services/base/simcard_restoration/

Тариф вказано з урахуванням всіх податків та зборів.
http://www.kyivstar.ua/kr-620/about/import...anges/?id=56364


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 15.2.2016, 16:49
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Заміна SIM-карти

На сьогодні послугою скористалися більш ніж 100 000 абонентів, зберігши завдяки заміні свої звичні номери!

SIM-карта — картка, яка забезпечує Ваш доступ до послуг оператора зв'язку. SIM-карта містить мікросхему, на якій зберігається унікальна інформація: Ваш мобільний номер, персональні коди доступу до послуг мобільного зв'язку та захисту телефону від несанкціонованого використання сторонніми особами тощо.
Самостійна заміна SIM

Загубили SIM-карту? Тепер вам необов’язково йти до магазину Київстар, щоб відновити свій номер і зберегти кошти на рахунку та підключені послуги.
Кілька простих кроків

придбайте будь-який стартовий пакет Київстар
вставте нову SIM-карту в телефон і надішліть запит *111# для активації номера
надішліть запит *245*380ХХXXXXXXX*YYYYYY#, де

380ХХXXXXXXX – номер телефону старої SIM-карти,
YYYYYY – 19 цифр ICC-коду або 8 цифр PUK1 вашої старої SIM-карти

заявку на заміну SIM-карти буде виконано через 7 годин, ви дізнаєтесь про це з SMS-повідомлення.

Таким чином ви збережете: номер, тарифний план, кошти на основному та на бонусному рахунках, абонентський стаж, підключені послуги* та акції.

*Якщо за вашим номером підключена послуга «Запасна SIM-картка», при самостійній заміні SIM вона відключиться.
А поки ваша заявка виконується

Ви матимете 100 нетарифікованих хвилин на дзвінки в мережі Київстар і 100 нетарифікованих мегабайтів мобільного інтернету. Термін їхньої дії – до виконання заявки. Хвилини та мегабайти списуються згідно з умовами тарифного плану стартового пакета.
Перевірити залишок хвилин та мегабайтів можна за допомогою запиту *115#.

Безпека – понад усе

Щоб запобігти заміні вашої SIM-картки сторонніми особами, ми ретельно перевіряємо інформацію за вашим номером протягом 7 годин з моменту подачі запиту.
Попри високий рівень захисту, ми звертаємо особливу увагу абонентів, які пов’язали свій номер з банківською карткою: PUK-код та серійний номер (ICC) вашої SIM-картки є конфіденційною інформацією. Будь ласка, не повідомляйте її стороннім особам.
Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці
PUK-код та ICC є на стартовому пакеті.

Також PUK-код та ICC можна дізнатись у системі «Мій Київстар» (лише для зареєстрованих користувачів) за наявності особистого пароля або в інформаційно-довідковій службі за номером 466 (з мобільних Київстар), 0 800 300 466 (з міських та мобільних номерів по Україні).

Зверніть увагу

До виконання заявки на заміну вашої SIM-картки не можна поповнювати рахунок нової SIM-картки.
Вартість послуги «Самостійна заміна SIM» – 5 грн, тож на рахунку вашої старої SIM-картки має бути більше ніж 5 грн.
Якщо ваша стара картка реєструвалась у мережі протягом 7 годин з моменту подачі заявки, на жаль, заявку на відновлення SIM-карти не буде виконано.
Протягом доби ви матимете 4 спроби для введення коректного запиту на самостійну заміну SIM-карти.
Якщо з моменту активації стартового пакету пройшло більше 7-ми днів, то скористатися послугою «Самостійна заміна SIM» неможливо.
Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається абонентам окремої групи тарифних планів з кодом 068.
Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається для заміни SIM-карти послуг Інтернет СІМ пара та Запасна SIM-карта.

Гарантійне обслуговування SIM-карти
Негарантійна заміна SIM-карти та відновлення номера

У випадку втрати, викрадення, пошкодження SIM-карти або її блокування внаслідок введення неправильного PUK-коду, компанія «Київстар» надає можливість відновити SIM-карту за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається у Магазині Київстар.
Необхідні дані для отримання послуги «Заміна SIM-карти»

SIM-карта (зв'язану на момент звернення з абонентським номером);

або
оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
або одна з наступних інформаційних комбінацій:
три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера (не доступно в Магазині партнера);
три номери, на які здійснювалися вихідні дзвінки з орієнтовною датою їх здійснення та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів (не доступно в Магазині партнера);
будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
будь-яку з останніх скретч-карт/електронних ваучерів* поповнення рахунку та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів;
IMEI кінцевого обладнання та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
IMEI кінцевого обладнання та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів.

* за умови пред'явлення оригінального носія зі збереженим серійним номером.
Увага!

Позитивне рішення про відновлення SIM-карти може бути прийняте лише після проведення співставлення (перевірки*) наданих до Магазину Київстар даних з інформацією, що зареєстрована за абонентським номером. Послуга «Заміна SIM-карти» не надається, якщо подані до Магазину Київстар дані не відповідають тим даним, що зареєстровані за абонентським номером. Максимальний термін перевірки даних може становити 1 день і може бути збільшений з технічних причин.

Вартість послуги* «Заміна SIM-карти» становить 25,00 грн з урахуванням всіх податків та зборів.
При замовленні даної послуги кошти знімаються з рахунку абонентського номеру. За відсутності достатньої суми коштів на рахунку його слід поповнити.

* Заміна на SIM-карту іншого формату (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM) безкоштовна. Послуга надається виключно за наявності активної SIM-картки, яка має бути в робочому стані, та на якій чітко зображено всі цифри ICC-коду.

Учасникам програми «Золотий абонент» рівня «Золотий» та «Платиновий», незалежно від дати активації SIM-карти, послуга «Заміна SIM-карти» в магазинах Київстар надається безкоштовно.

Зверніть увагу!

Послуга доступна для всіх існуючих стандартів SIM-карт - MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM

При заміні SIM-карти Ваш абонентський номер не змінюється.

При заміні SIM-карти залишок коштів на рахунку абонентського номеру зберігається (за виключенням вартості послуги по заміні SIM-карти).

Послуги, замовлені Вами під час користування втраченою/пошкодженою або викраденою SIM-картою, переносяться на нову SIM-карту, виходячи з технічної можливості, наявної на момент Вашого звернення. Інформація, записана в пам'ять SIM-карти (наприклад, список контакти в записній книжці, що були збережені в пам’яті SIM-карти) відновленню не підлягає.

Гарантійний термін на SIM-карту з часу її гарантійної або не гарантійної заміни становить 2 роки.
http://www.kyivstar.ua/cv-841/mm/services/...rd_restoration/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 16.2.2016, 9:22
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



наче й нормальна послуга, але щось здається знайдуться ловкачі, які будуть красти красиві номери.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 17.2.2016, 16:26
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



безкоштовно замінив сімку на інший формат


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.4.2016, 12:29
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



З 27.04.2016 г Київстар надає можливість блокувати послугу «Самостійна заміна SIM»

27 квiтня
Щоб запобігти заміні вашої SIM-картки сторонніми особами, відтепер ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM. Блокування послуги надається безкоштовно.
Зробити це можна одним зі способів:

за допомогою запиту *245*1#
в системі «Мій Київстар»
за номером 0 800 300 466 або в найближчому магазині Київстар
Вашу заявку буде виконано протягом 30 хвилин.

Ви так само просто зможете зняти це блокування в системі «Мій Київстар», за номером 0 800 300 466 або в найближчому магазині Київстар.

Більше про послугу «Самостійна заміна SIM» дізнавайтесь за посиланням
http://www.kyivstar.ua/kr-620/about/import...anges/?id=58144


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.3.2018, 12:17
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Для абонентів Київстар заміна SIM-карти USIM тепер можливо навіть без відвідування магазину
20.03.2018
Абонентам Київстар стало простіше підготуватися до 4G. Замінити SIM-карту на USIM тепер можна самостійно.
Українці активно готуються до запуску мережі четвертого покоління: кількість абонентів Київстар, які відвідують фірмові магазини оператора для заміни SIM-карти на USIM, виросла в два рази у порівнянні з груднем 2017 року. Щоб зробити підготовку абонентів до 4G комфортнішим, Київстар пропонує віддалену заміну SIM-карти на USIM.
Для цього необхідно виконати наступні кроки:
Придбати новий стартовий пакет Київстар з позначкою 4G. Починаючи з 2017 року на всіх стартових пакетах мобільний оператор використовує тільки USIM-карти.
Зі своєї діючої SIM-карти набрати комбінацію *245*41*0XXYYYYYYY*Z…Z#, де 0ХХХХХХХХХ — номер телефону, вказаний на новому стартовому пакеті, а Z...Z — дані нової SIM-карти: 19 цифр ICC коду (серійний номер на звороті самої SIM-карти) або 8 цифр PUK1 (зазначений на тримачі, до якого кріпиться SIM-карта). Після набору комбінації ви отримаєте SMS з паролем, який необхідно для переносу номеру.
Після заміни старої SIM-карти на USIM у своєму смартфоні — необхідно активувати номер через комбінацію *111#
Надіслати запит *245*42*ХХХХХХ#, де ХХХХХХ — отриманий в SMS пароль.
Перезавантажити смартфон через 10 хвилин після відправки запиту.
По факту виконання заявки прийде SMS-повідомлення.
Після цього, номер абоненту буде перенесено на USIM-карту протягом однієї години. Будуть відновлені всі кошти на основному та бонусному рахунку, а також підключені послуги. Безкоштовно скористатися новою можливістю можуть абоненти передплаченого зв’язку Київстар*. Ніяких додаткових платежів, крім вартості стартового пакету, немає.

Перш ніж віддалено замінити SIM-карту, перевірте чи підтримує ваша SIM-карта 4G за допомогою спеціального USSD-коду *245*4#. Щоб перевірити телефон, чи підтримує він 4G, скористайтесь запитом *245*5#. Якщо ваш телефон не підтримує 4G (LTE), підберіть собі новенький смартфон в нашому інтернет-магазині.
*Крім окремої групи тарифних планів з кодом 068, які раніше користувалися послугами зв’язку оператору Beeline.
https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ozhna-dazhe-bez


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 10.8.2024, 9:30
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Про оновлені умови заміни SIM-картки

08.08.2024

Ми оновлюємо вартість послуги негарантійної заміни SIM-картки. Це стосується як основної SIM, так і додаткових SIM-карт, які надаються за умовами послуг SIM для планшета та для другого телефона.

Оновлена вартість послуги для всіх абонентів передплаченого зв’язку, контрактних абонентів та бізнес-клієнтів становитиме 50 грн. Зміни почнуть діяти з 15 серпня 2024 року.

Ви можете замінити SIM у магазині Київстар. Нагадуємо, негарантійна заміна виконується, у випадках втрати, блокування чи пошкодження SIM-карти.
https://kyivstar.ua/news/id080820241715

Погано. Гарна була пропозиція, єдиний оператор міняв безкоштовно сімкарти.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:27
Rambler's Top100
build_links(3); ?>