Про пакети послуг на місяць, 4 тижні та на один день 30.06.2020 Абоненти Київстар користуються тарифами передплати з різними термінами надання послуг: місяць, 4 тижні та один день. Умови тарифів дозволяють залишатися на зв'язку, навіть якщо на рахунку лише кілька гривень.
Якщо вчасно поповнити рахунок на суму, достатню для оплати послуг на місяць чи 4 тижні, можна отримувати більше послуг за меншу вартість. Так, в актуальних тарифах ми збільшуємо обсяг послуг за вчасну оплату. Наприклад, у тарифі «Спілкування без меж» абоненти отримують додаткові 3000 МБ інтернету, 30 хвилин для дзвінків на інші мережі, безлімітний інтернет на додаткові сервіси. Якщо абонент не оплатив послуги на місяць чи 4 тижні, але продовжує користуватися дзвінками чи інтернетом, йому буде нараховано денний пакет послуг. Звертаємо увагу, що з 8 липня 2020 року абоненти отримуватимуть денний пакет послуг за 5 чи 10 гривень, залежно від їхнього тарифного плану. Деталі можна дізнатися в описі кожного тарифного плану в розділі Тарифи або Архів тарифів. І навіть якщо у вас не оплачено послуги на місяць/4 тижні й недостатньо коштів для оплати денного пакету послуг, Київстар піклується, щоб ви завжди були на зв'язку з рідними та друзями. Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, чотири тижні або день, ви зможете отримати безлімітні дзвінки у мережі Київстар протягом дня. З 8 липня вартість дзвінків становитиме 3 грн/день. Ціни вказані з урахуванням всіх податків та зборів.
Про пакети послуг на місяць, 4 тижні та на один день 30.06.2020 Абоненти Київстар користуються тарифами передплати з різними термінами надання послуг: місяць, 4 тижні та один день. Умови тарифів дозволяють залишатися на зв'язку, навіть якщо на рахунку лише кілька гривень.
Якщо вчасно поповнити рахунок на суму, достатню для оплати послуг на місяць чи 4 тижні, можна отримувати більше послуг за меншу вартість. Так, в актуальних тарифах ми збільшуємо обсяг послуг за вчасну оплату. Наприклад, у тарифі «Спілкування без меж» абоненти отримують додаткові 3000 МБ інтернету, 30 хвилин для дзвінків на інші мережі, безлімітний інтернет на додаткові сервіси. Якщо абонент не оплатив послуги на місяць чи 4 тижні, але продовжує користуватися дзвінками чи інтернетом, йому буде нараховано денний пакет послуг. Звертаємо увагу, що з 8 липня 2020 року абоненти отримуватимуть денний пакет послуг за 5 чи 10 гривень, залежно від їхнього тарифного плану. Деталі можна дізнатися в описі кожного тарифного плану в розділі Тарифи або Архів тарифів. І навіть якщо у вас не оплачено послуги на місяць/4 тижні й недостатньо коштів для оплати денного пакету послуг, Київстар піклується, щоб ви завжди були на зв'язку з рідними та друзями. Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, чотири тижні або день, ви зможете отримати безлімітні дзвінки у мережі Київстар протягом дня. З 8 липня вартість дзвінків становитиме 3 грн/день. Ціни вказані з урахуванням всіх податків та зборів.
Так-так... Всі вказані умови діють вже давно: денний пакет послуг нараховується при неоплаті послуг на місяць/4 тижні, безлімітні дзвінки у мережі Київстар за 3 грн/день при неоплаті жодного пакета послуг. Але, раз про це пишуть, то відбудуться якісь зміни
--------------------
Vodafone (Основной) - Vodafone SuperNet Turbo Vodafone (Полочный) - Vodafone SuperNet Unlim, Vodafone Device S Київстар (Полуосновной) - ТВІЙ Новий Київстар (Полочный) - SIM для пристроїв, Без меж lite, LOVE UA База, Київстар Онлайн 2019, Київстар Комфорт 2018 lifecell Family lifecell (Полочный) - Єдиний
Київстар розвиває тарифи для старшого покоління 20.07.2020 Київстар представляє новий тарифний план для абонентів поважного віку — «Інтернет для батьків». Він став частиною тарифів, які Київстар розробив для абонентів від 60 років та до яких вже входять «Дзвінки для батьків».
Новий тариф створений для людей поважного віку, які активно користуються мобільним інтернетом або хочуть його освоїти. Адже згідно з даними дослідження* Київстар, серед цих абонентів — понад 50% вже користувачі смартфонів, і цей відсоток постійно зростає.
«Після запуску тарифу тільки для дзвінків, ми отримали багато позитивних відгуків від людей поважного віку. Зараз тарифом «Дзвінки для батьків» вже користується більше 100 тисяч абонентів. Але були й ті, хто просив більш доступний за ціною тариф з мобільним та фіксованим інтернетом. Тому ми вирішили розвивати лінійку тарифів для абонентів від 60 років, у яких вартість буде меншою, аніж у більшості інших комерційних тарифів», — коментує запуск нової пропозиції Павло Даніман, директор з маркетингу Київстар.
У тарифі «Інтернет для батьків»: 6000 Мб мобільного інтернету та безлім на популярні соціальні мережі й месенджери, безлім для дзвінків у мережі Київстар та 60 хвилин на номери інших операторів та за кордон. Також без додаткової плати абоненти зможуть користуватися фіксованим інтернетом від Київстар. Вартість тарифу — 100 грн за місяць.
Для того, щоб підключити тариф потрібно:
бути абонентом Київстар віком від 60 років;
користуватися послугами оператора не менше 3 місяців;
особисто відвідати один із фірмових магазинів оператора із паспортом та ідентифікаційним кодом, щоб оформити договір**.
Нагадаємо, що для тих, хто хоче освоїти основні функції смартфону, Київстар запустив онлайн-школу мобільної грамотності «Смартфон для батьків». Це 10 інтерактивних відео, які містять покрокову інструкцію від включення нового смартфона й налаштування його під себе, до використання месенджерів і різних додатків. Онлайн уроки покликані допомогти старшому поколінню розібратися в можливостях свого девайсу.
*Згідно з даними дослідженням компанії InMind, що проводилося у період з 1 січня по 31 березня 2020 року. Метод проведення — онлайн, вибірка — репрезентативна населенню України, що проживає у містах з 50+ тисяч осіб.
**Робота з персональними даними абонентів здійснюється компанією винятково в рамках чинного законодавства України.
Довідка про Київстар:
Київстар — найбільший український оператор телекомунікацій за кількістю абонентів, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій для 26 млн абонентів. Послуги 4G Компанії доступні на території, де проживає 80% населення України. У мобільної мережі Київстар середня швидкість передачі даних найвища серед мобільних операторів України, що підтверждують дані міжнародних компаній Ookla та nPerf за 2018 та 2019 рр.
Акціонери Київстар — міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).
Київстар понад 20 років працює в Україні і є найбільшим платником податків до державного бюджету на телеком ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.
Київстар модернізував «Комерційний Дата-Центр» 11.08.2020 Київстар збільшив потужності дата-центру більш ніж у два рази, посилив систему безпеки та забезпечив цілодобову технічну підтримку.
«Попит на розміщення серверного обладнання на стороні оператора і на хмарні рішення в українських компаній зростає, оскільки бізнес добре розуміє, що сервісні IT-завдання швидше і дешевше віддати на реалізацію постачальнику конвергентних послуг, а самому зосередитися на розвитку бізнесу та стратегічних завданнях, — коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. Для користувачів послугами дата-центрів, особливо для банків і фінансових організацій, питання кібербезпеки критично важливі. Тому для нас модернізація дата-центру — це виправдана інвестиція і закономірний процес еволюції та розвитку послуг для бізнесу».
Серед переваг послуги «Комерційний Дата-Центр» від Київстар можна виділити 5 ключових:
Розвинена інфраструктура: власна будівля в Києві, наявність екранованих шаф відповідають стандартам НБУ для фінансових організацій, доступ до мережі Київстар і хмарного сервісу Azure Stack with Kyivstar;
Гарантоване та безперебійне енергопостачання: власна трансформаторна підстанція та дизель-генераторна станція;
Підтримання обов'язкових кліматичних умов: автоматична система управління кліматом, ізоляція «холодних коридорів»;
Безпека: в побудові системи безпеки враховані вимоги щодо забезпечення рівня надійності Tier-III; автоматична пожежна сигналізація і система пожежогасіння, цілодобова охорона і система відеоспостереження, доступ до обладнання під суворим наглядом охоронного персоналу;
Технічна підтримка фахівців Київстар 24/7 і оперативний доступ до обладнання на вимогу замовника.
Послугами комерційного дата-центру користуються компанії малого, середнього і великого бізнесу з таких галузей, як фінанси та банківський сектор, логістика, промисловість, сільське господарство, фармацевтичні та IT компанії, охорона здоров'я, рітейл, енергетика.
Серед замовників послуг — в тому числі компанії, кількість співробітників яких не перевищує 50 осіб. Важливим фактором є наявність у замовника своєї IT-інфраструктури та IT-фахівців.
Нагадаємо, що тепер сервіси глобального Azure від Microsoft доступні з дата-центру Київстар. Партнерський продукт дозволить компаніям оптимізувати свої корпоративні процеси та залишатися в правовому полі, тобто розміщувати й обромляти дані в межах України.
Побувати на віртуальній екскурсії по дата-центру Київстар можна за посиланням, а ознайомитися з подробицями послуги або замовити консультацію на сайті сервісу.
Довідка про Київстар:
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G, обслуговуючи 25,4 млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар понад 20 років працює в Україні і є найбільшим платником податків на телеком ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.
Бізнес-повідомлення Viber: Київстар запустив новий маркетинговий сервіс для бізнес-клієнтів 13.08.2020 Завдяки партнерству Київстар та Rakuten Viber корпоративним клієнтам Київстар доступна нова послуга - розсилка бізнес-повідомлень Viber.
Відтепер корпоративні клієнти Київстар зможуть скористатися новим сервісом - пакетом бізнес-повідомлень Viber, інструментом для швидкого та надійного оповіщення клієнтів, маркетингових комунікацій і прямого контакту з аудиторією. Бізнес-повідомлення Viber допомагають домогтися ефективної залученості наявних клієнтів та залучити нових, а отже поліпшити показник конверсії та підвищити впізнаваність бренду серед клієнтів.
«Це не перший досвід партнерства з Rakuten Viber, і нам приємно, що наша співпраця має продовження тепер і для корпоративних клієнтів, які хочуть створювати ефективні рекламні кампанії та покращувати свої маркетингові показники. Спільними зусиллями та завдяки досвіду двох лідерів ми допомагаємо компаніям розвивати свій бізнес і вдосконалювати діалог з клієнтами», - коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку на корпоративному ринку Київстар.
За даними компанії Rakuten Viber, понад 96% користувачів смартфонів в Україні використовують додаток Viber, щодня українці ромлять в месенджері близько 4 млн. дзвінків та відправляють 11 млн. повідомлень.
Завдяки різним інтерактивним форматам, на відміну від SMS, бізнес-повідомлення Viber, як маркетинговий інструмент, дозволяють:
Додавати посилання та зображення, відео та візитні картки;
Вмістити до 1 000 символів (в SMS максимально допустимі 160 символів);
Інтегруватися по API із CRM та іншими програмами компанії;
Отримувати щомісячну статистику та звіти.
«Завдяки нашій значній базі користувачів і провідній позиції додатка для обміну повідомленнями в Україні, ми надзвичайно раді оголосити про стратегічне партнерство з Київстар. Я особисто впевнена, що багатьом світовим брендам Viber допомагає приносити прибуток, і це ще один приклад нашого успіху. Завдяки цьому новому партнерству тепер компанії зможуть спілкуватися з їх клієнтами швидко і захопливо за допомогою бізнес-повідомлень Viber», - ділиться Христина Констандаке, директор по доходах (Chief Revenue Officer) в Rakuten Viber.
Дізнатися більше про послугу розсилки бізнес-повідомлень Viber можна на сайті, в магазині Київстар, за номером 466 або 0 800 300 466.
Довідка про Київстар:
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних та фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G для 26 млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).
Київстар понад 20 років працює в Україні та є найбільшим платником податків до бюджету на телеком-ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.
Viber — додаток для дзвінків та обміну повідомленнями, що дозволяє людям залишатися на зв'язку, ким би вони не були і де б не знаходилися.
Наші користувачі по всьому світу відправляють один одному безкоштовні текстові повідомлення, ромлять відео дзвінки, спілкуються у групових чатах, взаємодіють з улюбленими брендами та відомими людьми, а також стежать за їх оновленнями. Ми гарантуємо користувачам нашого додатку свободу і безпеку спілкування.
Viber є частиною Rakuten Inc., світового лідера у сфері електронної комерції та фінансових послуг. Додаток виступає офіційним месенджером футбольного клубу «Барселона», а також офіційним додатком для дзвінків та обміну миттєвими повідомленнями баскетбольного клубу Golden State Warriors.
Почніть користуватись Viber сьогодні та отримайте максимум вражень від найкращого сервісу для спілкування у світі.
Киевская областная госадминистрация и мобильные операторы начинают сотрудничество для развития качественной связи и интернета
08 сентября 2020 года подписан Меморандум о сотрудничестве между Киевской областной госадминистрацией, Украинской Ассоциацией операторов связи «Телас», мобильными операторами «Киевстар», Vodafone Украина и lifecell с целью ускорения развития на территории Киевской области качественной мобильной связи и широкополосного доступа к сети интернет. В частности, стороны планируют объединить усилия в таких направлениях:
Покрытие мобильной связью 3G и 4G Киевской области как в сельской местности, так и на автодорогах; Определение возможностей государственно-частного партнерства в развитии мобильного широкополосного доступа в интернет в Киевской области; Обеспечение доступа мобильных операторов к объектам инфраструктуры на территории Киевской области при строительстве мобильных сетей. Как комментирует Глава Киевской облгосадминистрации Василий Володин, «Киевская область – один из крупнейших регионов Украины, с населением более 2 млн человек. Чтобы развивать предпринимательство, образовательные и социальные инициативы, доступ к государственным услугам, здравоохранение – нам нужны современные мобильные технологии. Поэтому сегодня мы подписываем Меморандум о сотрудничестве с мобильными операторами, которые готовы содействовать развитию Киевщины и строить сети скоростного мобильного интернета по новым технологиям».
Александр Когут, директор по регуляторному обеспечению Киевстар: «Для нас развитие 4G-связи в сельской местности – приоритетное направление работы и инвестирования. Ведь наши абоненты находятся не только в мегаполисах, но и в малых населенных пунктах, и для многих из них 4G – единственная возможность получить «окно» в мир скоростного интернета. Наша цель – обеспечить до конца года возможность доступа к 4G для свыше 90% населения Киевской области».
Киевстар построил на территории Киевщины почти 1,5 тысячи базовых станций «четвертого поколения», которые предоставляют связь и интернет в 980 населенных пунктах. Оператор планирует установить еще 50 базовых станций в течение года, что позволит улучшить качество услуг передачи данных. А с 2021 года Киевстар сосредоточится на покрытии мобильным интернетом дорог и трасс международного значения.
Подписание Меморандума стало возможным при содействии Ассоциации операторов связи “Телас”, которая уже более 20 лет принимает активное участие в строительстве телекоммуникационной отрасли Украины, и содействует установлению прозрачных и сбалансированных законодательных условий для развития новых технологий связи в Украине.
Леонид Ошеров, Глава Ассоциации «Телас»: «Сегодняшнее событие – свидетельство признания важности задачи по обеспечению максимального покрытия Киевской области качественной мобильной связью и широкополосным интернетом. Подписание Меморандума со стороны Киевской облгосадминистрации создает условия для беспрепятственного и своевременного строительства телеком сетей и размещения телеком объектов, с целью предоставления населению качественных телеком услуг. По мнению Ассоциации, это – приоритетная задача нашей общей работы с обладминистрацией».
Киевстар делает ТikTok безлимитным для всех абонентов
30.10.2020 До 30 ноября включительно все абоненты предоплаты и контракта Киевстар получают безлим на популярную социальную сеть ТikTok, то есть смогут пользоваться приложением без списания мобильного интернета не зависимо от условий их тарифа.
«Каждый день 1,5 млн наших абонентов пользуется ТikTok и их количество постоянно увеличивается. Поэтому на целый месяц мы решили сделать эту соцсеть безлимитной для всех абонентов, чтобы у них не списывались мегабайты и они сэкономили свои деньги», – комментирует Павел Даниман, директор по маркетингу Киевстар.
Безлим действует как для новых, так и для действующих абонентов Киевстар и не требует никаких настроек или дополнительных оплат. Чтобы стать участником акции абонентам необходимо лишь:
ввести код *262#; иметь оплаченный пакет услуг согласно условиям их тарифного плана; и пользоваться официальным приложением на смартфоне. Безлим на приложение ТikTok для всех абонентов Киевстар это одна из активностей в рамках договора о сотрудничестве между оператором и компанией «TikTok Pte. Ltd». Ранее Киевстар сделал соцсеть безлимитной в некоторых тарифных планах. Также компании договорились о сотрудничестве в реализации совместных маркетинговых активностей, в частности при запуске новых продуктов и решений для пользователей в Украине.
Напомним, что среди остальных приложений, за которые не списываются мегабайты в тарифах Киевстар: Instagram, Facebook и другие социальные сети, мессенджеры, YouTube и YouTube Music, Spotify и другие музыкальные й видео стриминговые сервисы, популярные онлайн-игры и тому подобное.
Київстар забезпечує надійний та захищений доступ до мережі інтернет 12.11.2020 Київстар продемонстрував високий рівень захисту своєї інформаційно-телекомунікаційної системи захищеного вузла доступу до мережі інтернет (ІТС ЗВІД), отримав Атестат відповідності Адміністрації Держспецзв’язку України на комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) ІТС ЗВІД та підтвердив її відповідність вимогам нормативних документів сфери технічного захисту інформації.
«Наявність Атестату відповідності свідчить про дотримання високих стандартів безпеки мережевої інфраструктури у Київстар. Адже наші системи з самого початку будувалися з дотриманням національних та міжнародних стандартів інформаційної безпеки. Відтак, ми традиційно підтвердили звання надійного оператора, який має сильні позиції на ринку та дбає про захищений доступ до ресурсів та сервісів мережі Інтернет усіх абонентів: як державних і комерційних організацій, так і фізичних осіб», - коментує Юрій Прокопенко, директор з кібербезпеки Київстар.
Атестат відповідності засвідчує, що інфраструктура мережі є захищеною від несанкціонованого доступу і відповідає високим стандартам мережевої безпеки.
Київстар приділяє особливу увагу захисту інформації абонентів і безпеці мережі. Як важливий інфраструктурний об'єкт, оператор інтегрований з платформою MISP-UA. Це державна інформаційна система, яка забезпечує оповіщення користувачів про кіберінциденти в Україні та світі; вона збирає та аналізує інформацію і допомагає ділитися практичним досвідом для протидії несанкціонованим втручанням та кібератакам.
Компанія підписала Меморандум про співпрацю з Кіберполіцією України та Ситуаційним центром забезпечення кібербезпеки. У рамках співпраці сторони обмінюються досвідом та власними напрацюваннями в питаннях кібербезпеки, також реалізують практичні заходи, які допомагають забезпечувати кращий захист інформаційних систем в Україні. Прикладом такої співпраці є виявлення і блокування у серпні 2020 року низки фішингових та шахрайських сайтів, які виманювали гроші в громадян України під виглядом надання послуг мобільного зв’язку.
З метою попередження кіберзлочинів телеком-оператор став партнером інформаційної програми Національного банку України «Шахрай, гудбай», а також підтримує популяризацію гри ЕМА «Здолай шахрая». Оператор інформує абонентів про існуючі мобільні шахрайства, а також роз’яснює абонентам як вберегтись від шахраїв у мережі. Найпростішим та ефективним кроком є перехід користувачів мобільного зв’язку та інтернету на контрактну форму обслуговування, або проходити ідентифікацію в оператора, адже «знеособленого» абонента захистити важче.
Про cервіс Star Guard my 11.11.2020 Сервіс Star Guard my допоможе не лише захистити свій смартфон, а ще й ґаджети всієї родини. До функціоналу Star Guard my входить: захист смартфона/планшета від вірусів, очищення пам’яті ґаджету від непотрібних даних, перевірка безпеки Wi-Fi з'єднання, до якого підключено смартфон/планшет та збереження заряду батареї.
Щоб користуватися Star Guard My, необхідно:
підключити послугу (USSD-код *588*2#); встановити додаток з Apple Store або Google Play на смартфон; встановити необхідні налаштування. Сервіс одночасно може працювати на 3-х пристроях. Вартість послуги 8 грн/міс.
Також звертаємо увагу, що з 19-го листопада для абонентів передплаченого зв’язку перші 7 днів із дати підключення, послугою можна користуватися безкоштовно, для абонентів контрактної форми обслуговування — до кінця місяця, в якому послуга була підключена. Для абонентів, які здійснили підключення послуги до 18-го листопада включно, будуть діяти попередні умови пробного періоду. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...s-star-guard-my
“Киевстар" просит Минцифры поспособствовать работе операторской розницы и партнеров во время второго локдауна
Директор по регуляторному обеспечению оператора мобильной связи компании "Киевстар" Александр Когут обратился к Министерству цифровой трансформации Украины с просьбой обеспечить возможность для операторов и их партнеров работать в случае провозглашения второго противоэпидемического локдауна.
"Идут разговоры о возможном локдауне. К счастью, во время первого локдауна операторам и их партнерам в рознице разрешили работать. Очень важно, чтобы вы обратили на это внимание, и постановление Кабмина не тронуло ни нас, ни наших партнеров", - заявил Когут в ходе брифинга в Киеве во вторник.
Он отметил, что в месяц три оператора заменяют около 70 тыс. симкарт, и с таким потоком клиентов не справятся.
"Я думаю, что и операторы, и наши торговые партнеры не будут нарушать правила (...) Но у людей должен быть доступ к связи, возможность заменить карту. И 70 тыс. человек в месяц - это очень большое количество. И этих людей также не нужно лишать связи, а наших партнеров - права работать в рамках закона", - подчеркнул директор по регуляторному обеспечению "Киевстара".
В свою очередь, вице-премьер - министр цифровой трансформации Украины Михаил Федоров отметил, что по противоэпидемическим мерам есть определенная методология работы, и если она позволит, Минцифры будет всячески поддерживать возможность работы операторам во время локдауна.
Борьба с COVID-19: Киевстар передал больницам 10 аппаратов ИВЛ и 20 мониторов пациента
10.12.2020 Оборудование, которое поможет в лечении коронавирусных пациентов с осложнениями, и годовой запас расходных материалов для него уже направляется в больнице Киева, Черкасс, Черновцов, Киевской и Винницкой областей и на днях будет установлено в реанимационных отделениях.
«Большой бизнес не может оставаться в стороне от таких вызовов для общества, как коронавирус. Поэтому Киевстар выделил около 30 миллионов гривен на закупку 10 аппаратов искусственной вентиляции легких, 20 мониторов пациента и почти 7000 защитных костюмов, – комментирует президент Киевстар Александр Комаров. – Надеюсь, что вскоре человечество преодолеет пандемию, а это оборудование будет и в дальнейшем спасать жизни пациентов».
Аппараты искусственной вентиляции легких Savina 300 Select и мониторы пациента Vista 120 от мирового лидера по разработке и производству медицинского оборудования – немецкой компании Drager в ближайшую неделю будут доставлены в Киевскую городскую клиническую больницу №4, Белоцерковскую больницу №3, Черкасскую городскую инфекционную больницу, Ирпенскую центральную городскую больницу, Городскую больницу №1 в Черновцах, Калиновскую центральную районную больницу (Винницкая область). Также в августе 2020 Киевстар передал 6851 многоразовых защитных костюмов для медицинских работников в 25 опорных больницах в 13 областях Украины.
Благотворительная инициатива Киевстар была реализована при поддержке БФ «Твоя опора», который провел мониторинг медицинских учреждений, принимающих больных коронавирусом, и обратился в компанию с соответствующим запросом на благотворительную помощь. Фонд имеет надежную репутацию и проходит ежегодный аудит деятельности. Отчетность можно посмотреть на сайте фонда http://tvoya-opora.org/.
«Современного оборудования всегда не хватало в украинских больницах. Это стало особенно ощутимо на фоне пандемии и резкого увеличения больных коронавирусом в Украине. Поэтому нашей приоритетной задачей является оснащение реанимационных койко-мест для пациентов с осложнениями. Благодаря благотворительной помощи Киевстар мы закупили оборудование экспертного класса, которое является глазами и интеллектом врачей. Стоит отметить, что эти аппараты искусственной вентиляции легких и мониторы пациента будут еще много лет служить на пользу украинцам, даже после пандемии», – комментирует Валерия Татарчук, основательница фонда «Твоя опора».
Все благотворительные организации, с которыми сотрудничает Киевстар, прошли тщательные проверки на международном уровне группы «VEON» по этичности ведения своей деятельности.
Напомним, кроме благотворительной помощи, компания Киевстар также оказывала поддержку обществу и стране в борьбе с COVID-19 в виде услуг связи. В частности, за время карантина помощь в виде бонусов на счет получили около 70 тысяч медиков, а на 3 летних месяца им был предоставлен доступ к безлимитному интернету.
Про функцію «Повідомити про мене» для абонентів Київстар 12.07.2021 З 19 липня 2021 року при використанні безкоштовної функції «Повідомити про мене» повідомлення про те, що абонент з'явився в мережі, будуть відправлятися тільки абонентам Київстар. Нагадаємо, що функція «Повідомити про мене» дозволить Вам проінформувати інших абонентів Київстар про появу Вашого номера в мережі. Інформаційні SMS-повідомлення вони отримають відразу: після реєстрації в мережі абонента, телефон якого був вимкнений або перебував поза мережею у той час, коли йому намагалися зателефонувати; після звільнення лінії, яка була зайнята під час дзвінка. Зверніть увагу, що для абонентів, які перенесли свій номер в мережу Київстар завдяки MNP дана функція тимчасово не доступна з технічних причин.
Київстар та Альфа-Банк Україна оголошують про початок стратегічної співпраці
Київстар та Альфа-Банк Україна успішно завершили пілотний етап співпраці, який тривав з березня цього року, й перейшли до наступного – системної кооперації в наданні конвергентних телеком-банківських послуг, не тільки в диджитал, але й офлайн.
Рафал Ющак, СЕО Альфа-Банку Україна: «Ця колаборація двох сильних брендів стане успішним кейсом і для банку, і для мобільного оператора. Але головними її бенефіціарами будуть клієнти. Саме для них ми впроваджуємо проєкти на стику двох світів – банківського й телекому, та пропонуємо рішення, аналогів яким на ринку немає».
Компанії націлені на надання клієнтам більших можливостей завдяки рішенням, що об'єднують обидві сфери. І вони будуть займатися їх взаємним просуванням.
Олександр Комаров, президент Київстар: «Спільно з Альфа-Банком ми запускаємо продукти, які можуть запропонувати нашим абонентам конкурентні й вигідні умови, в першу чергу. Я вважаю, що створення таких конвергентних послуг в партнерстві з інноваційними компаніями – обов'язок лідера ринку стосовно клієнтів».
В рамках цього етапу стратегічного партнерства компанії готуються до нових проєктів, серед яких:
у більш ніж 500 магазинах телеком-оператора абоненти Київстар зможуть отримати інформацію про цифровий банк Sense SuperApp, встановити його на смартфон і оформити в ньому банківську карту з вигідними умовами. Альфа-Банк Україна та Київстар будуть спільно пропонувати бонуси новим клієнтам за встановлення Sense SuperApp. клієнти банку отримають ще більше ексклюзивних пропозицій від оператора в об'єднаному профілі Sense SuperApp. Нагадаємо також, що за пів року пілотної співпраці партнери вже реалізували ряд важливих й успішних колаборацій:
об'єднали банківський та мобільний рахунки в цифровому банку Sense SuperApp, що відкриває на робочому столі в Sense повноцінний доступ до управління мобільним номером. З березня свій профіль Київстар в цифровому банку вже під'єднало 250 тисяч клієнтів. запустили ексклюзивно в Sense SuperApp акцію «Щасливий день» до кінця 2021 року. Підключивши її, клієнти отримають безкоштовний та безлімітний доступ до мобільного інтернету й дзвінків в мережі оператора на цілу добу кожні 7 днів. Альфа-Банк запропонував абонентам Київстар підвищений кредитний ліміт при відкритті карти Red та індивідуальні кредитні пропозиції при оформленні карти Caméléon.
Київстар виводить з експлуатації застарілі послуги Телефонія МЖД та Інтернет МЖД за технологією ADSL 31.05.2022 Київстар регулярно оновлює свої сервіси, розвиває мережу, вдосконалює технічні системи, модернізує обладнання та проводить ревізію старих послуг, щоб надавати послуги максимально якісно завдяки сучасним сервісам та технологіям.
З 1 липня 2022 року виводиться з експлуатації застаріла технологія надання послуги телефонного фіксованого зв’язку Телефонія МЖД та послуги фіксованого (дротового) доступу до інтернету за технологією ADSL. Альтернативою даній технології компанія пропонує підключення Домашнього Інтернету та тарифів Все разом, що включає дротовий інтернет, мобільний зв’язок та Київстар ТБ. Ознайомитися з пропозиціями та можливістю підключення можна за посиланням Взаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться згідно з чинними процедурами компанії. Більш детальну інформацію можна отримати у контакт-центрі за номером 0800301013 _https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-vyvodyt-z-ekspluataciyi-zastarili-poslugy-telefoniya-mzhd-ta
Безлімітний інтернет для роботи та навчання онлайн у новому тарифі від Київстар 10.06.2022 Для зручності усіх абонентів, які сьогодні навчаються або працюють онлайн, Київстар створив новий тариф СуперГіг. З 10 червня абоненти передоплати можуть користуватися безлімітним 4G мобільним інтернетом за 300 гривень на місяць.
Ми рекомендуємо підключати новий тариф абонентам, яким потрібен лише безлімітний 4G-інтернет для роутера, планшета чи смартфона у якості другої сім-карти або для іншого девайса. Хвилини для розмов та SMS не входять у цей пакет послуг. Щоб перейти на новий тарифний план достатньо зателефонувати за номером 477. Плата за користування безлімітним 4G інтернетом становитиме 300 гривень на місяць. Після підключення тарифу абонентам буде доступний безлімітний інтернет на максимальній у мережі оператора швидкості до використання 300 ГБ впродовж місяця, що дозволяє навчатися та працювати онлайн, а також насолоджуватися переглядом улюблених фільмів у максимальній якості без затримок у завантажені. Великий вибір ліцензійного розважального та навчального контенту можна дивитися, наприклад, на платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ. Від початку війни Київстар надає безоплатний доступ до новинних телеканалів, дитячого та навчального контенту, а також аудіоказок української мовою абонентам всіх мобільних операторів.
Київстар оголошує про новий пакет допомоги: абоненти отримають значно більше послуг у тарифах 05.07.2022 Абоненти передплати Київстар до кінця літа зможуть без доплат отримати удвічі більше послуг, ніж передбачено у їхньому тарифі. А контрактні та бізнес-клієнти в доповнення до основного обсягу послуг матимуть можливість підключити додаткові хвилини та гігабайти.
«Боротьба з російськими загарбниками йде на різних фронтах. Докладають надзусилля ЗСУ, лікарі й волонтери. А в тилу люди продовжують працювати, щоб підтримувати економіку й збирають на дрони та інше обладнання для армії. Мобільний зв'язок та інтернет відіграють у цьому важливу роль. Тому Київстар використовує кожну можливість, щоб підтримати наших абонентів. До кінця літа ми будемо без доплат надавати їм значно більше послуг», – коментує Тетяна Лукинюк, директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар. Наприклад, абоненти передплати з тарифом LOVE UA, підключивши акцію, отримають 24 ГБ мобільного інтернету та 2400 хвилин для дзвінків на всі мережі по Україні. Тоді як звичайні умови тарифу передбачають 12 ГБ та 1200 хвилин відповідно. А контрактні та бізнес-клієнти з підключенням ще однієї Суперсили отримають додаткові 5 ГБ інтернету та 100 хвилин для дзвінків на всі мережі по Україні. Щоб підтримати клієнтів додатковими послугами до 31 серпня включно для передплати діятиме акція Вдвічі більше, а для контрактних та бізнес-клієнтів – акція Більше хвилин і гігабайтів, які можна буде активувати щомісяця. Жодних доплат за збільшення об’єму послуг Київстар знімати не буде. Нашим клієнтам треба лише мати оплачений пакет послуг у своєму тарифі, а також активувати акцію одним із кількох способів: у додатку Мій Київстар; ввівши код *222#; зателефонувати за безоплатний номером 222; або у фірмових магазинах Київстар. Нова пропозиція діє для більшості тарифних планів* передплати, включно з ВСЕ РАЗОМ, для контракту та бізнес-клієнтів.
Це черговий крок мобільного оператора для підтримки своїх клієнтів. Нагадаємо, що з 24 лютого Київстар вже надав абонентам безоплатних послуг або бонусів на суму, яка еквівалента 430 млн гривень. Для підтримки суспільства – виділив більш як 33 млн грн благодійної допомоги. А як надійний партнер держави – сплатив понад 4 млрд грн податків та зборів у бюджет країни. *За винятком деяких тарифів для пристроїв: SIM для пристроїв, SMART SIM, для М2М/IoT та інші. Весь перелік в описі акцій. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...rymayut-znachno