Національна перевірка SIM-карт і телефонів: Київстар допомагає абонентам підготуватись до 4G 12.12.2017 Компанія запроваджує USSD-коди, за допомогою яких можна перевірити, чи підтримує ваш телефон та SIM-картка стандарт 4G. 4G відкриє ще більше можливостей для користувачів мобільного інтернету: швидкість передачі даних в ~6,5 разів вища, ніж в мережах 3G, в 2,5 рази менший час очікування відкриття інтернет-сторінок, у ~10 разів більша ємність мережі тощо. Щоб абоненти могли у повній мірі скористатись усіма перевагами зв’язку четвертого покоління, потрібні смартфони, що підтримують технологію передачі даних (4G/LTE) та спеціальні SIM-картки (USIM). Тому з 11 грудня 2017 року Київстар запроваджує USSD-коди, за допомогою яких абоненти зможуть підготуватись до 4G. Так, а щоб перевірити:
чи працюватиме SIM-картка у мережі 4G, потрібно набрати код *245*4# чи підтримує телефон 4G – набрати код *245*5#
Щоб дізнатися більше, переходьте за посиланням. Абоненти можуть безкоштовно замінити свою стару SIM-картку у фірмових магазинах Київстар на USIM, яка підтримує стандарт 4G. Крім цього, у магазинах компанії є широкий вибір 4G-смартфонів, які можна придбати за акційними цінами. До того ж, разом з покупкою абоненти отримують безкоштовні пакети мегабайтів та можуть обрати тарифний план, який найкраще підходить для користування високошвидкісним мобільним інтернетом. Нагадуємо, що з 5 грудня 2017 року до 31 січня 2018 року в магазинах Київстар пройдуть масштабні новорічні акції: при покупці смартфона мобільний оператор повертає 20% вартості на мобільний рахунок або оплатить 2 платежі розстрочки за абонента. «Наразі, в мережі Київстар зареєстровано 40% смартфонів з підтримкою 4G/LTE. Щоб усі наші клієнти з першого ж дня комерційного запуску 4G відчули переваги якісного, ультрашвидкого мобільного інтернету, ми зробили безкоштовною заміну SIM-картки та запустили акційні пропозиції на 4G-смартфони», – коментує Павел Даніман, директор з маркетингу Київстар. Нагадуємо, що у січні 2018 року має розпочатись тендер на радіо частоти у діапазоні 2600 МГц, що дасть старт розвитку технології 4G/LTE в Україні. Київстар вже зараз готує мережу для надання послуг швидкісної передачі даних в цій технології, а також оновив 100% радіо обладнання, щоб бути готовим для надання послуг 4G-зв’язку на частотах 1800 МГц. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...agaye-abonentam
Київстар впроваджує нову послугу для автомобілістів – «Автотрекінг» 15.01.2018 З 23 січня 2018 року власники авто зможуть придбати та користуватись IoT-послугою від Київстар – «Автотрекінг». Це просте та вигідне рішення, за допомогою якого, можна перевірити стан свого автомобіля та прослідкувати його місцеперебування. Переваги послуги: Можливість самостійного встановлення в автомобіль; Сумісність з автомобілями 2007+ року випуску (роз’єм OBD-2); Працює всюди, де є покриття Київстар; Безкоштовний мобільний додаток. Придбати пристрої «Автоінформер» та/або «Автомаяк» можна в інтернет-магазині Київстар. Детальну інформацію щодо користування послугою можна знайти в комплекті з пристроями, мобільному додатку «Автотрекінг» та на сайті Київстар.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-vprovadzhuye-novu-poslugu-dlya-avtomobilistiv-avtotreking
Київстар впроваджує нову послугу для автомобілістів – «Автотрекінг» 15.01.2018 З 23 січня 2018 року власники авто зможуть придбати та користуватись IoT-послугою від Київстар – «Автотрекінг». Це просте та вигідне рішення, за допомогою якого, можна перевірити стан свого автомобіля та прослідкувати його місцеперебування. Переваги послуги: Можливість самостійного встановлення в автомобіль; Сумісність з автомобілями 2007+ року випуску (роз’єм OBD-2); Працює всюди, де є покриття Київстар; Безкоштовний мобільний додаток. Придбати пристрої «Автоінформер» та/або «Автомаяк» можна в інтернет-магазині Київстар. Детальну інформацію щодо користування послугою можна знайти в комплекті з пристроями, мобільному додатку «Автотрекінг» та на сайті Київстар.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-vprovadzhuye-novu-poslugu-dlya-avtomobilistiv-avtotreking
Київстар дарує безлімітний інтернет 31.01.2018 Купуючи смартфон у Київстар абоненти отримають 3 місяці безлімітного мобільного інтернету. Акція діє з 1 лютого до 11 березня 2018 року для всіх абонентів Київстар. Отримати безлімітний інтернет на 90 днів можна на два номери Київстар: для вас та вашої половини або подарувати їх рідним чи друзям до весняних свят. Для цього необхідно придбати смартфон в одному із магазинів Київстар або в інтернет-магазині shop.kyivstar.ua вказавши два номери для підключення безліму. Умови акції розповсюджуються на всі смартфони незалежно від їх вартості. У тому числі й на смартфони з підтримкою 4G, які стали ще популярнішими напередодні впровадження четвертого покоління зв’язку в Україні. Ольга Смисльонова, Директор з роздрібного продажу Київстар: «В магазинах Київстар ми пропонуємо не лише вигідні ціни на сучасні смартфони, але й унікальні акції та бонуси на мобільний зв'язок та інтернет. Ми робимо спілкування для наших абонентів ще простішим та доступнішим». З детальними умовами акцій можна ознайомитися на сайті та у продавців магазинів. Купити сучасний смартфон з підтримкою 4G на вигідних умовах можна в одному з більш ніж 400 фірмових магазинів Київстар у 215 містах. Довідка про компанію Київстар - український оператор телекомунікацій, який надає послуги зв'язку і передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, в тому числі 3G. Послугами оператора користуються понад 26 млн абонентів. Акціонери Київстар - міжнародна група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі NASDAQ, Нью-Йорк і Euronext, Амстердам. Київстар 20 років працює в Україні, є одним з найбільших платників податків і одним з найкращих роботодавців, а також соціально відповідальною компанією. За час роботи в Україні Київстар перерахувала в бюджет країни понад 52 млрд грн податків, а також інвестував в розвиток телекомунікацій понад 35 млрд грн. За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-daruye-bezlimitnyy-internet
За півроку Київстар планує підключити до Mobile ID близько 10 сервіс-провайдерів 30.01.2018 Сьогодні Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман зустрівся з Петром Чернишовим, президентом Київстар, у рамках Digital Talk, де обговорювались питання розвитку цифрової економіки в Україні до 2020 року. Під час зустрічі президент Київстар Петро Чернишов та директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Євген Кражан розповіли, що вже у 2018 році усі абоненти компанії зможуть скористатись перевагами Mobile ID, адже Київстар планує комерційний запуск цієї послуги у 2-му кварталі. «Наша компанія систематично запроваджує проекти з державними органами – «Пошук дітей» з Нацполіцією, Big Data з МЕРТ, mAgri з МінАПК і, звісно, Mobile ID, – сказав Петро Чернишов. – Я радий, що ми стали провайдером інновацій для України та надійним партнером держави». Нагадаємо, що 27 грудня 2017 року Київстар оголосив про запуск сервісу Mobile ID у режимі дослідної експлуатації, який триватиме до 1 червня 2018 р. Уже 100 контрактних абонентів компанії отримали для користування послугою спеціальні SIM-картки, які мають функцію підвищеного захисту інформації. Зараз користувачі, що беруть участь в дослідній експлуатації Mobile ID, можуть випробовувати функціонал сервісу, отримуючи послуги двох державних реєстрів – Держгеокадастру та Онлайн будинку юстиції. «Ми ведемо перемовини із представниками державних установ та різних сфер бізнесу і плануємо, що за півроку кількість сервіс-провайдерів послуг для Mobile ID збільшиться до 10, а наприкінці 2018-го їх буде майже сотня, – поділився Євген Кражан. – Спектр використання Mobile ID досить широкий: свої послуги населенню України зможуть надавати не лише державні структури, але й фінансові та страхові установи, заклади освіти, медицини, он-лайн сервіси тощо». Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман зі свого боку зауважив, що цифрова економіка є для України надзвичайно серйозним пріоритетом. «З 2014 року держава активно впроваджує електронні послуги для населення і наше завдання – зробити їх максимально швидкими та доступними. Економічне зростання можливе тоді, коли ми будемо запроваджувати нові сучасні технології в розвиток держави», – наголосив він. Про важливість використання Mobile ID в рамках цифрового розвитку економіки України висловився також Олександр Риженко, голова Держагентства електронного урядування: «Один з перших пунктів, який є частиною прийнятої Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства до 2020 року та який вже втілюється спільно із Київстар – впровадження мобільної ідентифікації громадян з використанням Mobile ID. За допомогою Mobile ID українці отримують дистанційний доступ до різних адміністративних послуг, оформлення довідок тощо без необхідності стояти в чергах у чиновницькі кабінети. Необхідні лише мобільний телефон та захищена SIM-карта нового покоління, на яку оператором записується електронний цифровий підпис користувача». Mobile ID – це послуга, яка дозволяє за допомогою мобільного телефону провести ідентифікацію особи та використовувати її електронно-цифровий підпис для доступу до електронних послуг і документообігу. Для роботи сервісу необхідний звичайний мобільний телефон і спеціальна захищена SIM-карта, яка окрім звичного телеком-функціоналу має також функцію підвищеного захисту інформації при електронній ідентифікації користувача за допомогою Mobile ID. Технологія Mobile ID стане ще більш актуальною після запровадження в Україні швидкісного мобільного інтернету 4G.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/za-pivroku-kyyivstar-planuye-pidklyuchyty-do-mobile-id-blyzko-10-servis
Київстар пропонує «розумну» автосигналізацію 01.02.2018 Лідер телеком-ринку України презентував IoT-продукт2 – «Автотрекінг». Це «розумна1» сигналізація, яка дозволяє контролювати стан та місцезнаходження машини за допомогою додатку на смартфоні та двох датчиків. Як працює «Автотрекінг»? В автомобіль розміщуються два пристрої: «Автоінформер» (підключається до електромережі машини) та «Автомаяк» (ховається в авто). На смартфон установлюється безкоштовний додаток. І все – автомобіль під наглядом. Користувачі можуть придбати повний пакет послуги «Автотрекінгу» або встановити один із датчиків: - «Автоінформер» контролює стан автомобіля в реальному часі. - GPS-трекер «Автомаяк» надсилає інформацію власнику кілька разів на добу.
Автовласники отримуватимуть сповіщення про удар автомобіля, відключення сигналізації, переміщення транспортного засобу чи ввімкнення запалення. Таким чином, водій може швидко відреагувати та випередити викрадення, а також відслідкувати місцезнаходження свого авто. «Автотрекінг» працює в зоні покриття зв’язку Київстар в Україні. «Автомаяк» працює також у роумінгу. [1] «розумні» (smart) прилади – прилади з влаштованими датчиками для виходу в Інтернет та подальшої взаємодії.
[2] «Internet of Things» (IoT, «Інтернет речей») – це мережа «розумних» приладів. Прикладів ІоТ дуже багато, від «розумних» холодильників, які передають на смартфон дані про продукти, які в них містяться, до систем «розумне» місто, які контролюють дорожній рух, роботу вуличного освітлення та вивезення сміття. IoT-напрямок активно розвивається за кордоном та поступово з’являється в Україні. Чому Київстар вирішив запустити саме IoT-продукт для автомобілістів? За даними Національної поліції України, за 11 місяців 2017 року в Україні зафіксовано 8231 випадок викрадення автомобілів. Лише третина авто повернулась до власників. У 2016 році було розкрито 23% випадків викрадення. Новий прилад зможе допомогти покращити цю статистику. Київстар, як лідер українського телеком-ринку, постійно привносить новітні технології для роботи, освіти та спілкування з близькими. «Нам важливо, щоб клієнти отримувати додаткову цінність від користування нашими послугами та продуктами, – говорить Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Тому ми першими серед телеком-операторів вивели на ринок в Україні ІоТ-продукт для автомобілістів – «Автотрекіг».
Київстар отримав ліцензії на 4G в діапазоні 1800 МГц 12.04.2018 12 квітня Київстар отримав ліцензії на право запускати мобільний інтернет 4G в Україні в діапазоні 1800 МГц. Лідер телеком-ринку України з базою в 26,5 млн абонентів, придбав на аукціонах найбільше частотного спектра для розвитку 4G-зв'язку: в 2600-му діапазоні – 30 МГц, в 1800 діапазоні – 70 МГц. Київстар заплатив за спектр і конверсію майже 4 млрд грн, без урахування витрат на обладнання. Інвестиції в спектр вкрай важливі – від кількості частот залежить пропускна здатність мережі і, відповідно, якість зв'язку. Для ефективного використання спектра і забезпечення якнайбільшої кількості абонентів доступом до сучасних технологій, Київстар встановив максимальну кількість базових станцій в діапазоні 2600 МГц. 512 базових станцій, розташовані в місцях істотного навантаження на мережу в Києві, Дніпрі, Одесі, Львові, Харкові, Тернополі, Вінниці, Ужгороді, Хмельницькому, на курортах і в пунктах перетину кордонів: Затока, Кароліно-Бугаз, Кирилівка, Ясиня, Поляниця, Чоп, Рава-Руська, Старовойтове, Краковець, Устилуг, Шегині. «Ми інвестували майже 4 млрд грн в запуск 4G, без урахування витрат на розвиток мережі – більше конкурентів – розуміючи, що доступ до нових технологій повинен бути у кожного абонента Київстар. Ми чекаємо можливості запустити мобільний інтернет четвертого покоління в діапазоні 1800 МГц, щоб забезпечити суцільне покриття 4G», - каже Петро Чернишов, президент Київстар, СЕО Бізнес Одиниці Євразія VEON. Запуск 4G на частотах 1800 МГц відбудеться не раніше липня. По-перше, це умова видачі ліцензій, по-друге, все три оператора повинні провести рефармінг – обмін частотами. Технічні роботи проводяться синхронно трьома гравцями в нічний час, щоб абоненти не відчули навіть незначного погіршення зв'язку. Завдяки рефармінгу всі три оператори мобільного зв'язку України отримають безперервні смуги радіочастот, що дасть їм можливість надавати абонентам більш якісний та швидкісний мобільний інтернет 4G. 4G надається без додаткової плати згідно з діючими тарифними планами всім абонентам Київстар, чия USIM карта і смартфон підтримують цю технологію. Це можна перевірити за допомогою USSD-кодів: *245*5# виклик – для перевірки смартфона; *245*4# виклик – для перевірки SIM-карти. Замінити SIM-карту на USIM можна самостійно – деталі за посиланням. Київстар надає швидкісний мобільний інтернет з максимальною теоретичною швидкістю передачі даних в діапазоні 2600 МГц до 300 Мбіт / с, а після запуску 4G в діапазонах 2600 + 1800МГц - до 700 Мбіт / с. Більше деталей про 4G за посиланням. Довідка: Більш детальну інформацію про кількість дозволів для базових станцій можна подивитися на сайті Українського Державного Центру радіочастот або в додатку Base Stations.https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/kyyivstar-otrymav-licenziyi-na-4g-v-diapazoni-1800-mgc
Київстар залучив більше 160 спеціалістів для покращення кібербезпеки своїх digital-сервісів та ресурсів 16.04.2018 З 13 по 27 березня компанія «Київстар» відкрила доступ до програми Bug Bounty. У її межах кожен охочий міг повідомити про знайдену вразливість у digital-сервісах і ресурсах компанії, які виносилися на розгляд по даній програмі, та отримати фінансову винагороду. За цей час у програмі взяли участь більше 160 спеціалістів з кібербезпеки з усього світу. З листопада 2017 року Київстар проводить програму Bug Bounty на базі Bugcrowd – краудсорсингової платформи для вирішення проблем кібербезпеки. Програма стартувала у закритому режимі. Протягом перших чотирьох місяців digital-сервіси компанії перевіряли кіберспеціалісти зі всього світу. За цей час було виявлено більше 20 потенційних вразливостей, які були оперативно усунені спеціалістами компанії. З 13 по 27 березня 2018 року Київстар надав відкритий доступ до програми усім охочим. За цей період:
до участі у програмі долучилися більше 160 нових спеціалістів з кібербезпеки, з яких 17 – українці; 10 digital-сервісів компанії взяло участь у програмі; за два тижні відкритого доступу до Bug Bounty отримали у 6 разів більше повідомлень про потенційні вразливості, ніж за 4 попередні місяці закритого доступу; з близько 300 отриманих повідомлень 52 були підтверджені як актуальні і вже виправлені.
У компанії підкреслили, що останнім часом у світі відбувається все більше скандалів, пов'язаних із витоком даних клієнтів і різними порушеннями прав суб'єктів даних. У зв'язку з цим, Київстар приділяє пильну увагу захисту даних більше ніж 26 мільйонів своїх абонентів і багаточисельних користувачів різних digital-сервісів, ресурсів та мобільних додатків компанії. Після закінчення відкритої частини програми Bug Bounty, найбільш активних кіберспеціалістів запросили продовжити тестувати digital-сервіси і ресурси компанії у межах закритого режиму. Зазначимо, що до, під час і після тестування не було зафіксовано випадків витоку даних з систем Київстар. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ya-kiberbezpeky
Mobile ID від Київстар вже у Львові 20.04.2018 Київстар, Львівська міська рада та Державне агентство з питань електронного урядування України підписали Меморандум про взаємодію у сфері впровадження послуги Mobile ID у Львові. «Два роки тому саме у Львові ми провели першу демонстрацію роботи Mobile ID і пишаємось тим, що пілотний проект завдяки партнерству з державою перетворюється у повноцінне впровадження сервісу. Київстар стає провайдером сучасних рішень, які можуть значно полегшити спілкування громадян із державою, а також дають можливість бізнесу перевести частину своїх послуг для населення в електронний формат. Ми працюємо над тим, щоб наповнити нашу платформу якомога більш актуальними та різноманітними сервісами», – говорить Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.
Mobile ID планується запровадити на базі Особистого кабінета мешканця Львова. Після авторизації та аутентифікації за допомогою Mobile ID містяни зможуть замовляти через інтернет довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, про реєстрацію місця проживання, про склад родини, копії та витяги з архівних документів, дозволи на благоустрій прибудинкових територій тощо (на даний час ресурсом пропонується понад 100 адміністративних послуг) . «Підписання Меморандуму є яскравим прикладом того, як місто дбає про своїх жителів, – прокоментував подію Дмитро Маковський, Директор генерального департаменту цифрової трансформації Державного агентства з питань електронного урядування України. – Адже Mobile ID значно спростить доступ до різних адміністративних послуг, оформлення довідок тощо без необхідності стояти в чергах у чиновницькі кабінети. Необхідні лише мобільний телефон та захищена SIM-карта нового покоління, на яку оператором записується електронний цифровий підпис користувача». Підключення до технології Mobile ID електронних ресурсів міських рад допомагає розбудові інфраструктури сервісів довірчих послуг згідно до відповідного Закону України, а також потенційно збільшує кількість користувачів таких послуг, оскільки мобільними телефонами користуються майже всі громадяни України. «Нам важливо, щоб Львів показував приклад відкритості, публічності та доступності. Такі речі, як Mobile ID, потрібні кожному з нас, щоб зекономити час, щоб пришвидшити вирішення питання. Тому ми дякуємо нашому партнеру – компанії «Київстар», яка спільно з нами активно впроваджує цікаві проекти в життя. Думаю, вже в недалекому майбутньому спілкування між мешканцями та різними установами відбуватиметься виключно електронним способом. Це важливо ще й в тому плані, що зменшує ризики корупційних дій», – наголосив Андрій Садовий, міський голова Львова.
Нагадаємо, що Дніпро став першим містом, яке долучилось до ініціативи впровадження Mobile ID - до платформи буде підключено сайт Центру надання адміністративних послуг м.Дніпро (ЦНАП). Довідка: Mobile ID – це послуга, яка дозволяє за допомогою мобільного телефону провести ідентифікацію особи і використовувати її електронно-цифровий підпис для доступу до електронних послуг і документообігу. Для роботи сервісу необхідний звичайний мобільний телефон і спеціальна захищена SIM-карта, яка окрім звичного телеком-функціоналу має також функцію підвищеного захисту інформації при електронній ідентифікації користувача за допомогою Mobile ID. Технологія Mobile ID стане ще більш актуальною після запровадження в Україні швидкісного мобільного інтернету 4G. У грудні 2017 року Київстар запустив сервіс Mobile ID у дослідну експлуатацію. На час її проведення користувачам в режимі аутентифікації доступні ресурси двох державних реєстрів:
послуги Держгеокадастру, послуги Онлайн будинку юстиції .
До моменту комерційного запуску послуга проходить необхідну сертифікацію та легалізацію, відбувається її вдосконалення та налаштування, до платформи підключаються нові сервіс-провайдери. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ar-vzhe-u-lvovi
Київстар запустив «гарячу лінію» для бізнесу 26.12.2018 Лідер українського телеком-ринку за долею бізнес-абонентів Київстар створив окремі номери для дзвінків юридичних осіб Відтепер за коротким безкоштовним номером 473 або 0 800 300 473 можна отримати інформацію про актуальні продуктові пропозиції Київстар для корпоративних клієнтів та залишити заявку на підключення послуг. Абоненти можуть обрати в голосовому меню один з трьох напрямків для подальшої комунікації: мобільні послуги; послуги фіксованого зв’язку; інноваційні продукти (BigData, CRM (системи автоматизації та стандартизації відносин з клієнтами), системи лояльності тощо). Перелік послуг, доступних у голосовому меню, постійно розширюється.
«Окремий номер для бізнесу розвантажує лінії 466 та 0 800 300 466, які до цього часу обслуговували як фізичних, так і юридичних осіб. Щомісяця дзвінків від наявних та потенційних бізнес-клієнтів на ці лінії було щонайменше 170 тисяч, – коментує Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – А тепер ми зможемо не лише обромляти подібні звернення оперативніше, а й будемо надавати клієнтам усю інформацію про продукти для бізнесу у швидкий та зручний спосіб». Дзвінки на 473 та 0 800 300 473 з номерів будь-якого мобільного оператора чи стаціонарних телефонів по всій Україні безкоштовні.
Які моделі Samsung найпопулярніші: дані Київстар 21.02.2019 З нагоди презентації компанією Samsung нової лінійки смартфонів S10, у Київстар проаналізували, наскільки популярні смартфони цього бренду в абонентів мобільного оператора і яким моделям вони віддають перевагу. Загальна кількість смартфонів Samsung у мережі Київстар у січні 2019 року перевищила 4 млн девайсів, це на 12% більше ніж за аналогічний період 2018 року. Таким чином, майже кожен третій смартфон у мережі Київстар — Samsung. Серед всіх смартфонів цього бренду, якими користуються абоненти Київстар – 40% підтримує 4G. І кількість 4G-смартфонів зростає. У січні 2018 роки тільки близько 20% підтримували зв'язок четвертого покоління. Список найпопулярніших моделей, якими користуються абоненти Київстар, очолюють доступні за ціною смартфони:
Galaxy J3 2016 J320H Duos (10% від всіх смарфтони Samsung); Galaxy J5 2016 Duos J510H (7%); Galaxy J1 2016 J120H Duos (6%); Galaxy J5 J500H (5%); Galaxy J7 2016 J710FN Duos (4%).
При цьому флагмани бренду Galaxy S8/S8+, S9/S9+, Note 8 і Note 9 складають менше 3% від всіх смартфонів Samsung в мережі Київстар. Придбати новий смартфон з підтримкою 4G можна на вигідних умовах в одному з фірмових магазинів Київстар або на shop.kyivstar.ua.. На сьогодні мережа 4G Київстар охопила 3831 населений пункт, де проживають 21,7 млн жителів України, а це — 52,3% населення. Абоненти Київстар можуть перевірити, чи підтримує їх смартфон та SIM-карта зв'язок четвертого покоління за допомогою USSD-кодів: *245*5# — для перевірки смартфона; *245*4# — для перевірки SIM-карт. Замінити SIM-карту на USIM з підтримкою 4G/LTE можна безкоштовно у всіх фірмових магазинах Київстар.
Медики України отримують на мобільні рахунки бонуси від Київстар 25.03.2020 Сьогодні повідомлення про нарахування бонусів отримали абоненти Київстар із закладів охорони здоров’я первинної ланки та місць надання медичних послуг первинної ланки, що внесені до публічного реєстру електронної системи охорони здоров’я. Їх перелік був наданий мобільному оператору Національною службою здоров'я України (НСЗУ)*.
Київстар подякував медикам, які щодня демонструють свій професіоналізм та допомагають українцям одужувати й бути здоровими.
Наступним кроком буде нарахування бонусів тим абонентам компанії, які зареєстровані в реєстрі медичних працівників України**. Для цього лікарі мають звернутися до оператора особисто, зателефонувавши з номера, що внесений до реєстру, та залишити заявку за номером 477*103 (буде активовано найближчими днями). Зарахування бонусів відбудеться протягом 5 робочих днів – після перевірки та підтвердження НСЗУ наданих у заявці даних.
«Важко переоцінити роль медиків у боротьбі з епідемією. І в кризові часи ми всі маємо підтримувати одне одного, робити свій внесок у загальну справу, – говорить Олександр Комаров, президент Київстар. – Лікарі турбуються про нас, а Київстар дає лікарям можливість в умовах карантину та понаднормової роботи завжди залишатися на зв’язку – з рідними, пацієнтами та колегами».
150 бонусів на рахунку (1 бонус - еквівалент 1 грн) медики зможуть використати протягом 30 днів з дня нарахування:
контрактні абоненти – на дзвінки та SMS по Україні. Бонуси на рахунку витрачаються першими. Перевірка залишку: *138# або у додатку Мій Київстар.
- абоненти передплати – на дзвінки, послуги інтернету, SMS по Україні та оплату пакету послуг за наявним тарифним планом. Бонуси на рахунку витрачаються першими. Перевірка залишку: *114# або у додатку Мій Київстар.
* Реєстри сформовані на підставі даних, що знаходяться у відкритому доступі, та не містять жодної персональної інформації про медичних працівників.
** Реєстр медичних працівників формується на підставі даних, які подаються до НСЗУ керівниками або головними лікарями медичних закладів. Після чого кожен медпрацівник може внести, оновити чи додати інформацію про себе в особистому кабінеті електронної системи охорони здоров’я.
Довідка про Київстар:
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрало понад 26,2 млн абонентів. Компанія надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G.
Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, офіс в Нідерландах. VEON працює на 10 телеком ринках світу. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).
Київстар понад 20 років працює в Україні, і є одним з найбільших платників податків, а також суспільно відповідальною компанією.
Продовження терміну дії акцій та послуг для приватних та корпоративних клієнтів під час карантину 28.04.2020 Київстар продовжує дію акцій і пропозицій, які були запроваджені на підтримку приватних та корпоративних клієнтів у період карантину. Так, абоненти можуть телефонувати без сплати за трафік на номери гарячих ліній МОЗ України, Центру громадського здоров’я, Урядового контакт-центру та інші, де можна дізнатись інформацію про заходи профілактики розповсюдження коронавірусу. Також без списання мегабайтів мобільного інтернету абоненти можуть користуватись інформаційно-довідковими сайтами урядових установ: moz.gov.ua, phc.org.ua, covid19.com.ua та іншими ресурсами.
Абоненти, які встановили мобільний додаток Doctor Online, можуть отримувати консультації у цілодобовому режимі від кваліфікованих лікарів різних спеціальностей, використовуючи чат, відео- або аудіо-дзвінок без сплати за послугу. Продовжено дію пропозиції з нарахування бонусів медичним працівникам. Заявки приймаються на номер 477*103. Абоненти, яким бонус був нарахований раніше, зможуть використати його до 11 травня 2020 року. Для контрактних абонентів та бізнес-клієнтів Київстар до 11 травня скасовує комісію при замовлені додаткових коштів. Завдяки цьому клієнти зможуть і далі користуватися зв’язком та матимуть додатковий час щоб поповнити рахунок. У рамках послуги «Київстар ТБ» усім користувачам, незалежно від тарифного плану, наданий розширенний доступ до контенту, а саме: до 6 дитячих телеканалів, а також всіх телеканалів, що транслюють уроки в рамках проєкту «Всеукраїнська школа онлайн». Користувачі платних тарифів можуть користуватись без додаткової плати доступом до пакету «КіноХіт». Бізнес-клієнти компанії можуть підключити та використовувати без внесення абонплати найбільш затребувані сервіси, що дозволяють вести ділову активність на належному рівні. Це такі продукти, як «Віртуальна мобільна АТС», Star.docs, cервіси Microsoft Office 365 та StarTeams, а також Центр Керування IoT. Детальніше тут . Нагадуємо, що абоненти можуть сплачувати рахунки через систему «Мій Київстар» без комісій, а також користуватись освітніми ресурсами Prometheus та Wikipedia без сплати за мегабайти. Київстар прагне допомогти українцям подолати тимчасові складнощі та залишатись на зв’язку за будь-яких обставин. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...a-korporatyvnyh
«5G в Украине — с 2023 года», — Александр Комаров, «Киевстар»
Расскажите, как вы встретили карантин? В «Киевстар» работают тысячи людей, что с ними произошло? Мы никого не увольняли, ничего не сокращали, ничего не «подрезали». В целом, индустрия производительная и эффективная с точки зрения HR-затрат к доходу и достаточно стабильная относительно любых типов кризисов.
Вы имеет ввиду телеком? Да, телеком. Мы на сегодняшний день видим, что спрос на базовые услуги вырос. Конечно, структура потребления меняется, но мы продолжаем работать в нормальном режиме, с оглядкой на все те ограничения, которые на нас накладывают.
Например, людей перевели на удаленку? Да. Мы были к этому очень неплохо технологически готовы достаточно давно. Уже несколько лет в компании есть свободный график: он подразумевает, что человек может работать удаленно в течение одного или нескольких дней в неделю с согласия своего руководства. Но масштаб этого действия затрагивал 25-30% сотрудников компании, сейчас же мы работаем в режиме, когда 80% сотрудников в компании работают на удаленном или на таком «гибридном» режиме — когда 90% времени удаленно, но в силу каких-то технологических процессов сотруднику необходимо побывать в офисе: например, полевому инженеру нужно заехать в региональный офис, чтобы взять ключи от базовой станции и осуществить там соответствующие работы по содержанию, ремонту и т.д.
Были какие-то сложности с практически полным переходом на «удаленку»? Слышал истории, что крупные компании с тысячами сотрудников приходили в магазины электроники и выкупали все ноутбуки, гарнитуру и т.д. Нет, мы были готовы. Компания давно перешла на формат «мобильное рабочее место». У нас была одно время идея, она не реализовалась, не материализовалось, но возможно актуализируется в свете того, что происходит. Это так называемые свободные столы: когда есть не закрепленное рабочее место, и человек может мигрировать из корпуса в корпус, у него есть определенная степень свободы. Имея вот эту программы работы удаленно, мы давно людям раздали соответствующую технику. Ну сейчас мы думаем над нюансами, как эту технику дооснастить: например, всем нужна профессиональная гарнитура, которая бы позволяла абстрагироваться и сделать общение лучше, ведь условия у всех дома разные.
Со стороны складывается ощущение, что вы не просто стабильно проходите кризис, но и сумели заработать «миллион» денег: люди используют услуги мобильных операторов, несмотря ни на что. Но мне интересно: на чем вы теряете сейчас? Роуминга нет, расходы на кибербезопасность выросли. Это все есть. Сразу отмечу, что доходы снижаются относительно наших планов и очень существенно. То есть объективно экономическая активность в стране снижается, люди потремляют больше, но в рамках текущей модели рынка, когда они платят за месяц, какой-то положительной эластичности мы не чувствуем. Да, на 20% больше используют голосовые сервисы, но это не имеет никакого отражения в доходах операторов. Но при этом есть прямо пропорциональные потери, которые мы пытаемся компенсировать. Прежде всего, это роуминг. Доходы от роуминга — практически ноль. Далее — снижение активности в сегментах малого и среднего бизнесов, и мы это сразу прочувствовали: часть сервисов ставится на паузу. Экономика — это живой организм, который мгновенно реагирует на изменения рыночной конъюнктуры. Очень сильно просели доходы от международных звонков, с учетом миграции, которая была, и на 60% упали доходы от розничной сети.
Вы о тех сотнях тысячах людей, которые вернулись в Украину? Да, да. Соответственно, эти люди вернулись и весь международный трафик очень сильно просел. Это прямые потери. При этом, то, что мы видим — это относительная стабильность. Компания сделала три версии бюджета, начиная со второго квартала и до конца года. Живем в такой, которую мы считаем реалистично-оптимистичной,и мы очень к ней близки. И в принципе это означает, что да, мы просаживаемся, но просаживаемся на 8-10%. Но в целом, еще раз хочу сказать, что индустрия как таковая, она по сути своей достаточно неплохо защищена от кризисов. Нас гораздо больше волнует девальвация, инфляция и долгосрочная экономическая рецессия, чем вот такой краткосрочный кризис. Люди не отказываются от связи.
Девальвация из-за того, что у вас закупку оборудования в валюте? Да, девальвация сразу снижает нашу возможность инвестировать, а значит развиваться. Отрасль является очень инвестиционно ёмкой. Последние 5 лет мы реинвестируем больше 25% всех доходов «Киевстар». Как бы мы не боролись, как бы мы не срезали все эти риски, все равно у нас очень большая доля поставщиков и, соответственно, оплат привязаны к валюте.
Уже много лет говорят о том, что «голос» падает. Как сейчас обстоят дела, есть всплеск? Люди вроде как начали чаще пользоваться звонками. Голосовой трафик вырос где-то на 17-18% относительно периода до карантина. С учетом размера абонентской базы «Киевстар», это действительно очень много. При чем выросло как и количество звонков, так и средняя продолжительность. Люди говорят и чаще, и уделяют этому больше времени. Но это временно и потихоньку со сворачиванием карантинных мер, клиенты возвращаются к привычному потреблению услуг.
Когда начался карантин, все вдруг начали говорить о проблеме, которой раньше не было: а выдержат ли сети? YouTube срезал качество, Netflix срезал качество. Мой интернет дома едва ли жив. Расскажите о том, как обстоят дела в Украине? В Украине у мобильных операторов — не только «Киевстар» — есть существенный запас прочности. Мы чувствуем возросшую нагрузку, реагируем на это, но пока не видим критического или узкого места в нашей инфраструктуре, которая не позволила бы нам обслужить нагрузку, которая может еще вырасти на 15-20%. Мы готовы обслужить растущие потребности в рамках той инфраструктуры, которая у нас есть.
Сейчас активнее, чем раньше, использую 4G. Вы сами видите тенденцию, чтобы пользователи активнее переходили с 3G на 4G, заменяли SIM-карты? К сожалению, наоборот, тенденция притормозилась. Это связано как раз с ограничением мобильности и тем, что часть торговых точек закрылась. Из 400 наших монобрендовых магазинов работает порядка 70%, остальные — в закрытых ТЦ. Продажи в открытых точках упали на 50-60%, объем сервисных операций снизился на 30%. Спрос на замену SIM-карт вырос, но из-за того, что число точек и клиентов стало меньше, все сильно сжалось.
Говорят, во время карантина активизировались мошенники, ворующие кабель. Как у вас с этим обстоит ситуация? Есть две основные причины аварийности и они забирают на себя 90% всех проблем. Первая — это отключение электроэнергии: плановое, подул ветер, сразу вырубают рубильник и все ждут, пока все пройдет. Вторая — это действительно злоумышленники на сети: поиск медного кабеля, вырезания огромных кусков оптоволокна — в поисках этого медного кабеля и сдача, если нашли этот медный кабель, вторсырье, которое кстати, несмотря на карантин, продолжает работать. Из хорошего: парламент принял законодательство по росту ответственности за такого рода нарушения. И есть еще момент — это запрет на прием такого плана металлов, если видно, что это результат какого-то злостного действия. Но это надо работать с организациями, которые занимаются приемом.
Ситуация в стране будет отражаться на скорости развития сети 4G в Украине? Да, так или иначе, это будет иметь свое отражение. Я очень надеюсь, что мы избежим этого сценария. Как минимум, на сегодняшний день мы рассчитали свой бюджет по курсу 29 грн/$: и видим, что с определенным напряжением, но свою инвестиционную программу выполняем. Если это давление будет резко усиливаться и произойдет радикальный обвал нацвалюты – ни один оператор не сможет выполнить инвестиционную программу.
«Киевстар» остается прибыльной компанией? Да. Но нужно понимать, что телеком-компания — высоко инвестиционный бизнес. Только для того, чтобы поддерживать, не развивать, надо инвестировать около 10% от дохода. Для того, чтобы развиваться, надо инвестиции удваивать, а в некоторые периоды инвестировать 40-50% от дохода.
Есть сферы, в которых вы срезали траты? Я уже говорил, что мы живем в рамках трех сценариев. В рамках базового сценария это пока такие минимальные срезания, они скорее органические, как результат карантина. Например, обнулили все бизнес-командировки, убрали любые корпоративные события,несколько срезали коммерческие затраты: я бы сказал, на уровне безболезненных шагов. Следующие сценарии — мы их условно называем «шесть месяцев» и «конец света». Там уже мы подразумеваем, что нам придется серьезно оптимизировать затраты, практически по всем статьям. Здесь нет, кроме сети и поддержания сети, никаких священных коров. Оптимизироваться будет все до какой-то степени. Вот до какой — это вопрос баланса между работоспособностью компании, развитием компании и необходимостью это все профинансировать.
Как проходит коммуникация с материнской компанией? Мы обмениваемся опытом, как через штаб-квартиру, так и на горизонтальном уровне, директора знают друг друга, поэтому это достаточно свободное общение и обмен лучшими практиками. Это происходит все время. Над менеджментом компании есть наблюдательный, совет и это такая формальная иерархия, в рамках которой мы отчитываемся. Над всем этим есть наблюдательный совет VEON. Есть понимание, что так, как было в начале 2020 не будет. И скорее всего не будет достаточно долго. Но опять же, если сравнивать телеком-индустрию, в частности «Киевстар», то, безусловно, мы чувствуем себя намного лучше, чем, например, сеть ресторанов.
Вопрос уже не про кризис: когда ждать в Украине 5G? Я считаю, что где-то в 2022 году должны пройти аукционы на частоты и лицензии, и где-то с 2023 года начнется строительство, точнее коммерческая эксплуатация сетей 5G. Я не очень верю в какое-то масштабное, ковровое строительство 5G по Украине. Слишком низкий покупательский спрос, то есть объективно, мы страна с самым низким чеком в Европе от одного абонента. Нам будет сложно инвестировать в новое направление. К тому же, в отличие от LTE, 5G не дает такого качественного скачка. На сегодняшний день есть потребность, это потребности на 99% закрыты стандартом LTE. 5G станет скорее необходимым для операторов, нежели для пользователей. Мы видим точки концентрации наших абонентов, особенно в больших городах, и понимаем, что упремся в возможности LTE: технология просто не сможет обслужить спрос. Вот тогда мы и начнем достраивать 5G.
И еще один вопрос, который интересует всех жителей столицы: интернет в метро появится раньше плане? Да. Изначальный план — первый квартал следующего года. Пока мы уже по тем темпам, по которым мы двигаемся, все три оператора, то выходим на последний квартал этого года. То есть я пока не говорю декабрь это или ноябрь, но мы где-то уже один квартал выиграли. Здесь карантин имел позитивный эффект – мы смогли строиться, пока метро «простаивало».
Більше 1 мільйона абонентів Київстар обрали контракт 22.06.2020 Кількість абонентів Київстар – фізичних осіб, які обрали контрактне обслуговування, перевищила 1 мільйон. У ТОП-5 міст, жителі яких віддають перевагу контракту, потрапили Київ, Одеса, Дніпро, Кривий Ріг та Львів.
Найбільше нових підключень і переходів на контрактні тарифи протягом місяця було в лютому та березні 2020 року, якщо порівнювати дані останніх 3 років. Але навіть протягом квітня й травня кількість підключень була на досить високому рівні, в порівнянні з аналогічним періодом попередніх років. Адже Київстар запропонував абонентам різні способи переходу на контракт. Не лише у своїх фірмових магазинах, але й в магазинах партнерів: Алло, Мобіжук, Ringo та інших; і дистанційно – через кур'єрську доставку, яка працює по всій Україні.
«За останній рік кількість наших контрактних абонентів зросла майже на 40%. Адже ми запропонували дуже вигідні тарифи з більшим обсягом послуг і зручні умови оплати. Крім цього, контракт надійніший для захисту номера та сервісів, які до нього прив’язані: банкінг, соціальні мережі та багато іншого», – коментує Павло Даніман, директор із маркетингу Київстар.
Цікаво, що контрактні абоненти Київстар у порівнянні з клієнтами на передоплаті:
значно більше користуються смартфонами та мобільним інтернетом – майже 90% абонентів;
використовують у 3 рази більше мобільного інтернету;
у 1,5 рази більше говорять в мережі Київстар та у 4 рази більше з абонентами інших операторів;
у 2 рази більше дзвонять на номери за кордоном.
Серед переваг контрактних тарифів, які приваблюють клієнтів: можливість користуватися всіма послугами відразу, а оплачувати навіть у наступному місяці; високий рівень захисту SIM-карти та номера від шахраїв; більший обсяг послуг, які включені в тариф без додаткової плати, таких як фіксований інтернет.
Також контрактні абоненти можуть підключити на один рахунок декілька номерів своєї сім'ї та керувати ними. Для цього Київстар запустив тариф «Родина»: безлім у мережі, 60 хвилин на інші мережі, 6000 Мб інтернету та безлім більш ніж на 20 додатків: соціальні мережі, месенджери, онлайн карти та інше.
А для абонентів старшого віку, яким потрібні тільки дзвінки, Київстар розробив спеціальний тариф «Дзвінки для батьків». За 60 грн на місяць абоненти отримують безлімітні дзвінки в мережі оператора та можливість дзвонити на номери інших операторів за 0,6 грн за хвилину розмови.
Довідка про Київстар
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій за кількістю абонентів, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G для 26 млн абонентів. Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, що має офіс у Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).
Київстар понад 20 років працює в Україні та є найбільшим платником податків до бюджету на телеком-ринку, одним із найкращих роботодавців і соціально відповідальною компанією. Додаткова інформація: pr@kyivstar.net.