Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

17 страниц V  « < 15 16 17  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Новини від Київстар
valdemar
сообщение 26.11.2025, 14:14
Сообщение #321


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 38.032
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар відкрив доступ до тестування технології Starlink Direct to Cell в Україні

24.11.2025


Супутниковий зв’язок Starlink Direct to Cell від SpaceX стає доступним для тестування всім абонентам Київстар. Відтепер технологія дає можливість залишатися на зв’язку навіть там, де відсутнє покриття мобільної мережі. Київстар став першим оператором електронних комунікацій в Європі, який відкрив доступ до тестування супутникової технології, що дозволяє на даному етапі надсилати та отримувати SMS-повідомлення у місцях, де наземна мережа недоступна.

Тепер кожен абонент Київстар, який користується 4G-смартфоном, зможе залишатися на зв’язку навіть під час затяжних блекаутів, у важкодоступних районах чи віддалених селах. Технологія стане допоміжною українцям, зокрема на прифронтових та деокупованих територіях, де наземна інфраструктура пошкоджена або в процесі відновлення, а також для рятувальників, гуманітарних місій, — всіх, хто потребує постійно залишатися на зв’язку у складних умовах. Окремо технологія стане допоміжною для бізнесу — дасть змогу аграріям, фінансовому сектору та іншим галузям залишатися на зв’язку і працювати ефективніше там, де раніше це було неможливо або ускладнено.

У періоди, коли наземна інфраструктура недоступна і месенджери не працюють, SMS залишається основним і надійним каналом комунікації. Це дає змогу надіслати координати, звернутися по допомогу або повідомити близьких, що ви в безпеці.

«В Україні, де блекаути та пошкодження інфраструктури стали частиною реальності, залишатися на зв’язку означає залишатися в безпеці. У критичні моменти важливе кожне повідомлення — воно може бути на вагу життя. У впровадженні технології Starlink Direct to Cell ми починаємо з життєво необхідного функціоналу — обміну SMS. Мільйони українців отримують можливість залишатися на зв’язку навіть у найскладніших умовах», — зазначив Олександр Комаров, CEO Київстар.

Основне призначення технології Starlink Direct to Cell (мережа «Kyivstar-SpaceX») — забезпечити базовий зв’язок у місцях без мобільного покриття. Через обмежену пропускну здатність супутникових каналів наразі доступний лише сервіс обміну SMS. У майбутньому планується розширення функціоналу – додавання голосових дзвінків та мобільного інтернету.

«Україна посідає першість серед країн Європи, які запускають технологію Direct to Cell. Це важливий крок у розвитку інфраструктури, що забезпечить доступ до зв’язку навіть там, де відсутні традиційні мережі. Попри всі виклики воєнного часу — постійні атаки росіян на інфраструктуру, блекаути, пошкодження мереж — ми продовжуємо розвивати інноваційні рішення, адже надійний зв’язок за будь-яких обставин є одним із наших ключових пріоритетів», — зазначив Михайло Федоров, Перший віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації.

Наразі функції доступу до технології Starlink Direct to Cell сумісні тільки зі смартфонами з підтримкою 4G (LTE) на операційній системі Android. Доступ до технології на операційній системі iOS буде відкрито на iPhone 13 та новіших моделях з найближчим оновленням програмного забезпечення. Щоб отримати сигнал мережі «Kyivstar-SpaсeX», достатньо перебувати просто неба у зоні без мобільного покриття. Доступ до тестування технології надається всім абонентам Київстар без додаткової оплати згідно з наявним тарифним планом клієнта. Технологія покриває всю територію України, крім окупованих територій, прикордонних зон та районів бойових дій.

«Direct to Cell є важливою технологією безпеки, що забезпечує доступ до зв’язку та екстрених служб навіть поза покриттям мобільних мереж. НКЕК підтримала її тестування в Україні, адже в умовах війни це критично для захисту наших громадян і демонструє спроможність країни впроваджувати новітні технології. Водночас впровадження будь-якої нової технології повинно ґрунтуватися на якісному тестуванні та дотриманні відповідних технічних вимог, а її подальше впровадження має відбуватися у гармонізації з європейськими стандартами», — зазначила Лілія Мальон, Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).

Starlink Direct to Cell — це не заміна наземної мережі, а її доповнення. Технологія вже довела свою ефективність у світі, працюючи в найекстремальніших умовах — під час ураганів, повеней і пожеж. Ми входимо в нову еру мобільного зв’язку, і це лише початок — із розвитком потужностей супутникових технологій ми плануємо розвивати наші сервіси.
https://kyivstar.ua/news/id241120251600


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 26.11.2025, 14:18
Сообщение #322


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 38.032
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Відповідаємо на запитання щодо роботи мережі під час відключень електроенергії

25.11.2025

Ми докладаємо максимум зусиль, щоб кожен наш абонент залишався на зв’язку за будь-яких обставин. Забезпечення стійкості мережі під час знеструмлень є одним із наших ключових пріоритетів. Завдяки значним інвестиціям та системній роботі компанія значно посилила резервування мережі від початку повномасштабної війни. Проте тривалі відключення електроенергії безпосередньо впливають на роботу інфраструктури, адже обладнання мобільного й фіксованого зв’язку потребує стабільного енергопостачання.

Ми використовуємо усі технічні можливості, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів навіть під час блекаутів.

Чи була готова мережа Київстар до відключень електроенергії?

Ми почали працювати над забезпеченням автономного живлення мережі ще з 2022 року. За цей час Київстар інвестував понад 3,2 млрд грн, щоб тримати зв’язок під час відключень.

Станом листопад 2025 року на базових станціях ми встановили 241 тис. нових акумуляторів*, що забезпечують роботу обладнання без зовнішнього живлення — ці літієві акумулятори, що дають змогу значно збільшити час автономної роботи обладнання.

Базові станції Київстар можуть працювати автономно до 10 годин.

Понад 3,5 тисячі генераторів підтримують роботу ключових об'єктів мережі, зокрема, усі визначені РНБО критично важливі об'єкти забезпечені генеруючими потужностями для підтримання зв'язку протягом щонайменше 72 годин у випадку масштабних блекаутів.

Генераторами обладнано понад 25% мережі Київстар, і компанія продовжує поступово збільшувати їх кількість для підвищення енергонезалежності своєї інфраструктури.

Роботу послуги фіксованого зв’язку Домашній Інтернет забезпечують 80,6 тис. LiFePO4-акумуляторів. 99%** фіксованої мережі зарезервовано до 12 годин автономної роботи. У 2024–2025 роках компанія інвестувала понад 291 млн грн у модернізацію систем резервного живлення Домашнього Інтернету, а загальні інвестиції у енергостійкість фіксованої мережі з 2022 року перевищили 430 млн грн.

Чому не можна поставити генератори на кожну базову станцію?

Це технічно неможливо. Частина об’єктів розташована на дахах будівель, тобто на локаціях, де, згідно з будівельними нормами, встановлювати генератори заборонено.

Чому компанія каже, що акумулятори мають живити станцію, але буває так, що зв'язок зникає?

Базові станції Київстар можуть в середньому по Україні можуть працювати автономно до 10 годин. Проте на цей показник впливає рівень завантаженості мережі: під час відключень електроенергії частина трафіку з фіксованої мережі перетікає у мобільну, що збільшує навантаження і прискорює розряд акумуляторів.

Також будь-якому акумулятору потрібен час, щоб підзарядитись. Якщо відключення світла мають непрогнозований характер, як за кількістю відключень протягом доби, так і за тривалістю, акумулятори можуть не встигати заряджатися.

У новинах кажуть, що оператори зобов'язалися забезпечити живлення мережі, щоб навіть без електроенергії вона працювала три доби

Це розпорядження РНБО, що стосується критично важливих інфраструктурних об'єктів. Перелік таких об'єктів містить понад 5 тисяч позицій, і всі вони забезпечені можливістю бути на зв'язку щонайменше три доби.

Чому ви маєте платити за тариф, якщо немає світла

Оскільки ситуація з відключенням електроенергії виникла не з вини компанії, а через російську військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури (форс-мажорні обставини), то компенсація за відсутність зв'язку не передбачена.

Чому не працює Домашній Інтернет зі встановленим ДБЖ (джерело додаткового живлення) під час відключення електроенергії або працює зовсім недовго

Це пов’язано з особливістю побудови мережі: кабельна лінія проходить через кілька будинків, тому іноді відсутність сигналу спричинена не відключенням саме у вашому будинку, а за адресою, де розміщене обладнання. Щоб вирішити цю проблему, Київстар реалізував масштабний проєкт з підвищення енергостійкості мережі фіксованого зв’язку. Наразі 99%** фіксованої мережі зарезервовано до 12 годин автономної роботи — встановлено 80,6 тис. LiFePO4-акумуляторів.

Джерела безперебійного живлення (ДБЖ) також залежать від наявності електроенергії. Акумулятори нового типу - залізо-фосфатні (LiFePO₄), які Київстар встановив замість батарей попереднього покоління, забезпечують до 12 годин автономної роботи мережі. Втім, для повного заряджання таких акумуляторів необхідно до 4 годин стабільного електроживлення. Якщо проміжки між включенням електроенергії менші ніж 4 години, батареї просто не встигають зарядитись, а отже тривалість їх роботи скорочується.

Чому енергоживлення в будинку є, а Домашнього Інтернету немає

Причиною може бути вимкнення світла або ж розряджені ДБЖ у будинках поряд, оскільки Домашній Інтернет надається через дріт, який від базової станції кільцем підключається до декількох будинків. Коли у двох будинках у колі вимикається світло, або розряджається ДБЖ — інтернет до третього будинку перестає надаватись, навіть якщо там є світло.
https://kyivstar.ua/news/id251120250900


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

17 страниц V  « < 15 16 17
Ответить в данную темуНачать новую тему
6 чел. читают эту тему (гостей: 6, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 6.12.2025, 22:59
Rambler's Top100
build_links(3); ?>