Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

15 страниц V  « < 12 13 14 15 >  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Новини від Київстар
valdemar
сообщение 22.5.2024, 8:13
Сообщение #261


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Суперсила від ROZETKA

20.05.2024

З 14 травня 2024 року абоненти Київстар зможуть отримати додаткову знижку на замовлення в інтернет-магазині ROZETKA.

Суперсила від ROZETKA — це акційна пропозиція, тому ви можете користуватися нею додатково до вже наявних Суперсил у вашому тарифі.

Користувачі, які підключать Суперсилу від ROZETKA, щомісячно отримуватимуть промокоди на додаткові 7% знижки за умови купівлі товарів зі спеціального розділу на суму від 200 гривень.

Як отримати знижку

1. Підключіть Суперсилу від ROZETKA

у Мій Київстар

за запитом *500*34#

за голосовим номером 500

2. Отримайте SMS із промокодом

3. Введіть промокод у замовленні на сайті ROZETKA

Акція діє до 30 листопада 2024 року.

Офіційні правила акції

Знижка 7% сумується з іншими знижками на товари в ROZETKA. Скористатися одним промокодом можна лише один раз. Акція діє для абонентів усіх тарифів, окрім: Sim для пристроїв, Smart Sim, СуперГіг, Роутер 4G та неголосових тарифів.

Суперсили у нових тарифах Київстар — додаткові сервіси, які можна вибрати для доповнення основного пакета послуг у тарифі, залежно від потреб кожного абонента. До них увійшли, наприклад, Домашній Інтернет та Київстар ТБ, додаткові 5 ГБ мобільного інтернету та 100 хвилин на інші мережі та багато інших.
https://kyivstar.ua/news/id200520241515


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.5.2024, 13:53
Сообщение #262


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Понад 23,7 млрд грн податків від Київстар за час повномасштабного вторгнення

28.05.2024

У першому кварталі 2024 року Київстар сплатив понад 2 млрд грн податків і зборів до державного бюджету України. А за час повномасштабного вторгнення росії в Україну, сума сплачених телеком-оператором податків і зборів перевищила 23,7 млрд грн.

Завдяки сумлінному веденню бізнесу, оператор електорнних комунікацій Київстар не лише надає послуги 25 мільйонам клієнтів мобільного та фіксованого зв’язку, але й є одним з найбільших у галузі платником податків до державного бюджету. Від початку повномасштабного вторгнення компанія сплатила 23,7 млрд грн податків і зборів, з них 1,7 млрд грн – сплачено авансом. За цей час компанія виділила 2 млрд грн на реалізацію соціально важливих проєктів – підтримку Збройних Сил України, закупівлю медичного обладнання для опікового центру «Незламні», розмінування території України, відновлення цифрової інфраструктури, тощо. Зокрема, до інтернету Київстар підключено 1550 модульних будинків для переселенців та 1497 укриттів. Коштом компанії забезпечено захисним спорядженням 146 інженерно-саперних груп, також для ЗСУ надано засобів зв’язку на понад 19 млн грн. Компанія підтримує абонентів у прифронтових та деокупованих населених пунктах, надаючи бонуси і послуги без додаткової оплати. Київстар оголосив про плани надати у 2024 році цільової допомоги для ЗСУ на суму як мінімум 100 млн грн. З них 50 млн грн вже виділено на організацію комунікацій для сил ПВО України. Також у планах компанії подальший розвиток в Україні сучасних технологій зв’язку та сприяння державі у відбудові інфраструктури. За час повномасштабного вторгнення інвестиції Київстар у розвиток цифрових послуг та відбудову телеком мереж перевищили 13,3 млрд грн. А в найближчі три роки Київстар планує інвестувати в економіку України ще 600 млн доларів США. Київстар є важливою інфраструктурною компанією, яка надає в Україні критично важливі послуги телекомунікацій. За понад 25 років роботи компанія побудувала майже 40 тисяч базових станцій мобільного зв`язку, прокладено понад 40 тисяч кілометрів волоконно-оптичних ліній.
https://kyivstar.ua/news/id280520241500


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.6.2024, 12:10
Сообщение #263


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар став генеральним партнером кампанії #КібербезпекаФінансів, яку проводить Нацбанк та Держспецзв’язку

03.06.2024

Національний банк України разом з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України із 30 травня 2024 року розпочинає Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #КібербезпекаФінансів. Її мета – поліпшити обізнаність громадян про платіжну безпеку та сформувати навички із захисту фінансових даних у віртуальному просторі.

Сучасна повномасштабна війна триває не лише на полі бою, а й у кіберпросторі, зокрема спостерігається збільшення проявів кібершахрайства та кіберзлочинності. Наприкінці минулого року Національний банк за підтримки Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу» провів перше загальнонаціональне репрезентативне опитування населення України щодо правил платіжної безпеки та протидії шахраям. Його метою було визначення рівня знань українців у сфері платіжної безпеки та виявлення прогалин у цьому питанні. Результати дослідження Національний банк використовує для розроблення освітніх продуктів для різних вікових категорій та підвищення ефективності інформаційних кампаній з протидії платіжному та кібершахрайству (вони не публікуються з метою уникнення ймовірності використання шахраями).

Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія. Водночас значна кількість кібершахрайства минулого року була пов’язана з фішингом. Застосовуючи фішингові ресурси (стилізовані під урядові портали та інформаційні ресурси українських банків і платіжних сервісів) та ошукуючи громадян, зловмисники намагалися отримати доступ до їхніх персональних даних, інформації про їхні платіжні інструменти, фінансові номери телефонів та кошти на рахунках. Тому поліпшення знань та навичок громадян у цій сфері дасть їм можливість обачніше користуватися безготівковими розрахунками та уберегтися від шахрайських схем і пасток у віртуальному просторі.

«Майже чверть користувачів фінансових послуг (26%) стикалася зі спробами платіжного шахрайства, зокрема 3% з них втратили гроші. Зрозуміло, що більш активні споживачі, які частіше користуються інтернетом, інтернет-банкінгом, купують онлайн, частіше потрапляють і в поле зору шахраїв. Тому кожному, навіть досвідченим користувачам, варто удосконалювати свої знання з кібербезпеки. Зокрема, обов’язково підвищувати особисту кіберобізнаність щодо правил убезпечення облікових записів, поміркованого користування громадським Wi-Fi, аналізу незнайомих ресурсів для здійснення покупок. Завдяки цій кампанії Національний банк разом із партнерами підвищуватимуть обізнаність українців, щоб і надалі формувати безпечну культуру поведінки суспільства у віртуальному просторі», – зазначив заступник Голови НБУ Олексій Шабан.

«Кібербезпека нашої країни – це не лише захищеність державних інформаційних ресурсів, систем та баз даних. Хоча зараз більшість кібератак мають політичну, а точніше військово-політичну складову, діяльність фінансово вмотивованих хакерів так само продовжує нести загрозу. Тому ми повинні продовжувати роботу з посилення обізнаності всіх українських громадян стосовно того, як уберегти себе від діяльності кібершахраїв, які прагнуть викрасти ваші дані та, як наслідок, кошти», – підкреслив Голова Держспецзв’язку Юрій Мироненко.

«Результати загальнонаціонального репрезентативного опитування населення, проведеного за підтримки Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу», показали, що більше чверті користувачів фінансових послуг хоча б раз стикалася зі спробами платіжного шахрайства, а деякі постраждали від нього. З них велика частка – це більш активні споживачі, які частіше користуються інтернет-магазинами, платними онлайн-сервісами та дистанційним банкінгом. Стрімкий розвиток технологій сприяє розповсюдженню шахрайства, особливо на тлі війни, та ускладнює його виявлення. Тож заходи з підвищення обізнаності населення про платіжну безпеку, відповідні інформаційно-навчальні кампанії повинні бути регулярними та загальнонаціональними. Наш Проєкт із радістю підтримав проведення опитування та кампанію НБУ з протидії платіжному шахрайству #КібербезпекаФінансів», – зазначила Юлія Вітка, в. о. керівника Проєкту USAID «Інвестиції для стійкості бізнесу».

«Шахраї невтомно вигадують нові способи «виманювання» необхідної інформації, користуючись довірою людей. Дзвінки та СМС від імені різних установ, повідомлення з обіцянкою виграшу або про перемогу в неіснуючій акції – досі залишаються основними способами крадіжки даних, відкриття доступу до банківських платіжних карток та рахунків користувачів, акаунтів, паролів тощо. Київстар докладає багато зусиль, щоб інформувати абонентів про види та методи шахрайства в мережі, а також про важливість дотримання правил кібергігієни. Обізнаність ефективно сприяє боротьбі із шахрайством та допомагає нашим абонентам лишатися у безпеці. Саме тому ми вчергове долучаємось до ініціативи НацБанку та Держспецзв’язку» - розповідає Яна Гірчак, начальниця відділу запобігання шахрайству Київстар.

Під час кампанії Національний банк спільно з партнерами роз’яснюватиме споживачам фінансових послуг базові елементи кібербезпеки щодо таких питань:

як захистити свої облікові записи, комп’ютери, смартфони та інші пристрої від зовнішнього втручання;
як створювати складні та унікальні паролі,
як налаштовувати багатофакторну автентифікацію;
як перевіряти сайти, на яких користувачі вводять свої платіжні дані та файли, мобільні застосунки та інші програми перед завантаженням;
як правильно використовувати публічну й домашню Wi-Fi-мережі;
як дбати про програмне забезпечення на власних пристроях та про інші правила безпечної поведінки у віртуальному просторі.

Інформаційна кампанія триватиме до кінця вересня 2024 року у всіх регіонах України. В межах кампанії Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) "Кібербезпека фінансів" із детальною інформацією про кампанію та правила поведінки у віртуальному просторі.
https://kyivstar.ua/news/id030620241900


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 10.6.2024, 10:59
Сообщение #264


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Нам Тут Жити: Сапери новосформованої бригади Сил підтримки отримали необхідне майно в межах проєкту

У лютому 2024 року Київстар разом із фондом компетентної допомоги армії Повернись живим завершили збір Нам тут жити. Нам вдалось акумулювати 180 млн грн та перевищити попередню ціль — 175 млн грн.

Гроші, зібрані додатково, допомогли забезпечити одну із новосформованих бригад Сил підтримки майном, необхідним для розгортання командних пунктів і ситуативної обізнаності та роботи інженерно-саперних груп.

Зокрема, бригада саперів отримала:

Засоби для розмінування

Обладнання для пунктів управління

Засоби зв’язку та комплекти живлення та інше спорядження

Загальна вартість майна: 5 186 272,88 грн.

Нагадаємо, що завдяки нашим спільним зусиллям,146 інженерно-саперних груп Сил підтримки отримали нові прохідні пікапи та обладнання для розмінування. А це означає, що ми стали ще ближче до перемоги.
https://kyivstar.ua/news/id050620241800


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 13.6.2024, 11:32
Сообщение #265


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Коментар пресслужби Київстар щодо роботи мережі під час блекаутів

13.06.2024

Тривалі відключення електроенергії безпосередньо впливають на роботу телеком-мереж, оскільки обладнання мобільного та фіксованого зв`язку потребує стабільного енергопостачання. Київстар використовує усі технічні можливості, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів навіть під час блекаутів. Зокрема, починаючи з 2022 року, компанія інвестувала понад 1 млрд грн, щоб зробити мережу більш енергонезалежною.

Станом на червень 2024 на базових станціях встановлено 113 тис. нових акумуляторів (далі - АКБ), що забезпечують роботу базових станцій до 4 годин без зовнішнього живлення. 2,3 тис базових станцій забезпечені генераторами, а це в чотири рази більше, ніж в ми мали у 2022 році. 50 тис. джерел безперебійного живлення (далі - ДБЖ) встановлено у 23 тис. багатоквартирних будинків для підтримання роботи послуги «Домашній Інтернет».

Однак, будь-якому акумулятору потрібен час, щоб підзарядитись, а саме від 4 до 6 годин залежно від кількості встановлених АКБ для максимального зарядження. Для зарядження ДБЖ потрібно 8 годин безперебійної роботи. На жаль, наразі відключення світла мають непрогнозований характер як за кількістю відключень протягом доби, так і за тривалістю. Тому акумулятори не встигають заряджатись, і з такими графіками відключення телеком-оператори та провайдери фіксованого інтернету не завжди можуть забезпечувати безперебійну роботу мережі, попри всі докладені зусилля.

Незважаючи на всю критичність ситуації, компанія Київстар продовжує працювати над тим, щоб захистити мережу. Зокрема, усі визначені РНБО критично важливі об`єкти підключено до живлення від генераторів. Для забезпечення роботи генераторів за час повномасштабного вторгнення компанія вже використала понад 1,3 млн літрів дизпалива та 0,5 млн літрів бензину.

Київстар продовжує підготовку до зими 2024–2025 року, здійснює додаткові закупівлі акумуляторів та збільшує парк генераторів. Зокрема, залучає генератори, надані корпоративними клієнтами. Також фахівці «Домашнього Інтернету» ініціювали заміну 5 тис. акумуляторів у тих ДБЖ, які були встановлені в першій хвилі, і додатково тестують нові типи акумуляторів, як-от LiFe, які швидше заряджаються, довше тримають заряд і розраховані на 5 тис. циклів перезаряджень. Уже восени їх будуть встановлювати на мережу.

Технічні спеціалісти, відповідальні за підтримку мережі, розпочинають роботу о п`ятій годині ранку, і для підтримки цілодобової роботи обладнання докладають максимально можливі зусилля, виїжджаючи з мобільними генераторами протягом дня на об’єкти для забезпечення роботи мережі. А мережу «Домашнього Інтернету» щоденно обслуговує ще 400 фахівців.

Проте навіть попри всю відданість співробітників Київстар, підключити до автономної генерації усі без винятку об`єкти телеком-мереж технічно неможливо. Тому у випадках, коли відключення електроенергії є масштабними і довготривалими, компанія змушена встановлювати пріоритети у забезпеченні живлення базових станцій.

Ми сподіваємось на розуміння українців та зважене ставлення громадян до користування послугами зв`язку у випадках блекаутів. Важливо, щоб користувачі утримувалися від використання важкого контенту (перегляд відео, здійснення відеодзвінків) через мобільний інтернет під час блекаутів, тоді акумулятори на базових станціях зможуть працювати довше. Якщо у населеному пункті відсутня електроенергія, краще спілкуватись за допомогою телефонних дзвінків, SMS і текстових повідомлень у месенджерах. Також нагадаємо про послугу «Національний роумінг». У разі зникнення сигналу мобільної мережі свого оператора, абонент може спробувати скористатись мережею іншого оператора без додаткової плати і зміни номеру. Для цього в налаштуваннях мобільного телефону необхідно обрати автоматичний вибір мережі, а якщо смартфон не реєструється в мережах інших операторів, то обрати вручну іншу доступну мобільну мережу.
https://kyivstar.ua/news/id130620241230


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.6.2024, 9:12
Сообщение #266


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Про зміни сервісів платформи ADWISOR та комерційного контакт-центру для бізнес-клієнтів

21.06.2024

З 1 липня 2024 року для корпоративних клієнтів змінюються умови послуги проморозсилок Мої знижки на платформі ADWISOR. Зокрема, для зручності клієнтів ми встановлюємо єдину тарифікацію розсилок незалежно від обраних категорій Big Data-фільтрів.

Також з 1 липня 2024 року зміниться вартість за доставлене повідомлення для послуги SMS-розсилка комерційного контакт-центру. Гарантований платіж залишиться незмінним.

Дізнайтеся більше про оновлені послуги у персонального менеджера Київстар або за номером 0800 303 466 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України).
https://kyivstar.ua/news/id210620241000


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.6.2024, 9:13
Сообщение #267


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Онлайн-реєстрація номера за допомогою Дії та BankID НБУ вже доступна на сайті Київстар

24.06.2024

Для того, щоб абоненти передплати могли додатково захистити свій номер, Київстар запровадив сервіс онлайн-ідентифікації для реєстрації номера за допомогою Дії або BankID НБУ. Раніше онлайн можна було зареєструвати номер тільки за допомогою КЕП — кваліфікованого електронного підпису.

Для того, щоб підв’язати номер до документа онлайн, достатньо:

перейти на сторінку Реєстрації номера на сайті Київстар
авторизуватися в обліковому записі Київстар чи створити його
пошерити ID-картку чи закордонний паспорт через Дію або пройти ідентифікацію за допомогою BankID НБУ
підписати заяву просто на екрані і дочекатись сповіщення про те, що номер зареєстровано.

Завдяки реєстрації ніхто крім власника номера не зможе, наприклад, відновити, заблокувати чи перевипустити SIM-карту. Такі операції будуть доступні абоненту лише після перевірки з боку оператора за документом, який прив’язано до номера. А тому реєстрація номера ще й суттєво підвищує безпеку усіх пов’язаних сервісів: доступ до онлайн-банкінгу, акаунтів у соцмережах, мобільних додатках тощо.

Реєстрація номера є безкоштовною та не впливає на тариф, залишок на рахунку та підключені послуги при цьому зберігаються.

Також нагадаємо, що завдяки співпраці Київстар, Дії та НБУ, раніше була реалізована можливість замовити eSIM з контрактним підключенням у Київстар. Для цього достатньо пройти ідентифікацію через сервіс НБУ BankID або пошерити паспорт через застосунок Дія. Це також дає можливість користуватись послугами оператора і при цьому бути впевненими в безпеці номера.
https://kyivstar.ua/news/id240620241045


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 26.6.2024, 13:43
Сообщение #268


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Абоненти Київстар зібрали понад 12 мільйонів гривень для Повітряного командування «Південь» в рамках спільної ініціативи з фондом «Повернись живим»

25.06.2024

В рамках спільної ініціативи Київстар та фонду «Повернись живим», компанія «Київстар», її абоненти та небайдужі українці долучилися до забезпечення мобільними системами зв’язку для Повітряного командування «Південь». Починаючи з квітня поточного року на реалізацію проєкту зібрано вже 62,7 млн гривень, з яких зокрема 12,3 мільйони гривень – завдяки благодійній Суперсилі «Допомога ЗСУ», котра доступна абонентам Київстар в рамках більшості тарифних планів передплати.

«Компанія Київстар продовжує підтримувати захисників, які боронять Україну. Наразі наша мета – акумулювати 65 млн грн, аби забезпечити ПвК «Південь» десятьма комплексними апаратного зв’язку та необхідним обладнанням. Ми вдячні усім, хто долучається до збору та підтримує проєкт», — зазначає Олександр Комаров, генеральний директор Київстар.

Підсилення ефективної роботи ППО на південному напрямку — важлива ініціатива для Київстар, адже ПвК «Південь» прикриває Одещину, Миколаївщину, Херсонщину, а також частково Дніпропетровську, Запорізьку та Кіровоградську області. Аби підтримати збір, національний мобільний оператор зі свого боку вже перерахував 50 мільйонів гривень на цей проєкт. Крім того, понад 400 тисяч гривень було зібрано силами українців безпосередньо на рахунок фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим».

Комплексні апаратні зв’язку (КАЗи) — це спеціально обладнані повнопривідні вантажівки, розроблені Фондом і військовими Протиповітряної оборони, завдяки яким відбувається координація роботи й організація звʼязку між підрозділами ППО. За потреби, їх можна використовувати як командно-штабні машини, що приймають інформацію про небезпеку з повітря і за лічені секунди передають її у бойові підрозділи, котрі знищують ворожі цілі.

Кожен, хто хоче долучитися до збору, може зробити індивідуальний внесок на рахунок ініціативи. А абоненти Київстар можуть підключити унікальну благодійну Суперсилу «Допомога ЗСУ» — це спеціальна підписка, яка дозволяє клієнтам робити щомісячний донат на розмінування у розмірі до 50 грн, просто користуючись мобільним зв’язком. Донат автоматично списується при оплаті тарифу без додаткових платежів для абонента, поки у нього підключена Суперсила «Допомога ЗСУ», яка доступна у більшості тарифів передплати Київстар.

Як взяти участь у зборі:

Переконайтесь, що у вашому тарифі є Суперсила «Допомога ЗСУ» — це зручно зробити у додатку Мій Київстар;
Підключіть Cуперсилу «Допомога ЗСУ» — це можна зробити через додаток Мій Київстар, за номером 500 або за допомогою USSD-запиту 55011*1#;
Просто сплачуйте за свій тариф, як завжди, а Київстар перерахує до 50 грн з кожної оплати тарифу до фонду «Повернись живим».

Нагадаємо, що ініціатива «Нам тут жити: мобільні системи зв’язку для ППО» — це спільний проєкт Київстар та фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим», який стартував у квітні 2024 року і триватиме до досягнення цільової суми збору в розмірі 65 мільйонів гривень.
https://kyivstar.ua/news/id250620241700


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:15
Сообщение #269


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар доставлятиме SIM-картки з контрактною формою обслуговування

29.07.2024

Тепер стати абонентом Київстар на контрактній формі обслуговування можна в будь-якій точці України без візиту в магазин. Це стало можливим завдяки впровадженню Київстаром сервісу онлайн-ідентифікації за допомогою Дії або BankID НБУ.

Для того щоб замовити нову SIM-картку з контрактною формою, достатньо вибрати тариф, пройти онлайн-ідентифікацію та вказати адресу доставки. SIM-картка буде відправлена абоненту «Новою Поштою». Ця послуга буде особливо корисною для людей, яким незручно відвідувати магазини Київстар або вони не мають такої можливості. Доставку SIM-картки по Україні сплачує компанія. Окрім цього, при підключенні до 31 серпня абонент отримає 20% знижки на перші 4 плати за тариф.

Контрактна форма обслуговування є більш фінансово вигідною, адже оплата тарифного плану стягується раз на місяць, а не кожні 4 тижні. А завдяки тому, що абонент ідентифікований, номер має вищий ступінь захисту від шахраїв. Окрім цього абоненту буде значно простіше керувати усіма операціями з номером та SIM-карткою (відновлення, блокування, перевипуск тощо).

Нагадаємо, що завдяки співпраці Київстар, Дії та НБУ раніше була реалізована можливість замовити eSIM із контрактним підключенням у Київстар. Для цього було достатньо пройти ідентифікацію через сервіс НБУ BankID або застосунок Дія. Але оскільки не всі типи смартфонів підтримують eSIM, компанія вирішила реалізувати можливість підключити контракт для звичайних SIM-карт без особистого візиту в точки продажів Київстар.
https://kyivstar.ua/news/id290720241230


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:22
Сообщение #270


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар та dobro.ua зібрали понад 3,3 мільйони гривень на відновлення лікарні «Охматдит»

17.07.2024

В межах спільної ініціативи компанії «Київстар» та благодійної платформи dobro.ua щодо відновлення найбільшої Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», яка зазнала значних руйнувань після прямого влучання російською ракетою 8 липня 2024 року, компанією було виділено 10 млн грн, а небайдужі українці зібрали ще понад 3,3 млн грн.

Щорічно медичний заклад приймає на лікування до 20 тисяч маленьких пацієнтів: дітлахів зі складними травмами, з онкологією, важкими захворюваннями та тих, хто готується до пересадки органів.

Російська ракетна атака завдала колосальних втрат лікарні: пошкоджено 12 відділень, з яких 8 — хірургічних, 5 — онкологічних, два реанімаційних відділення, операційний блок, відділення радіології та променевої терапії. Також пошкоджена єдина в країні онкогематологічна лабораторія, втрачено дороговартісне обладнання, постраждали діти, їх батьки та лікарі медичного закладу.

«Нещодавно в рамках Місяця донорства, що проводить Київстар для своїх співробітників, я здавав кров в «Охматдиті». Важко усвідомлювати, що місце порятунку дітей, які щосили боряться з важкими хворобами, стало ціллю для ворога. Наша компанія однією з перших відреагувала на цю трагедію та надала 10 мільйонів гривень допомоги на відновлення однієї з найбільших дитячих лікарень в Україні», — зазначив Олександр Комаров, генеральний директор Київстар.

В день трагедії Київстар одним з перших анонсував передачу 10 мільйонів грн. на відновлення «Охматдиту». Реалізація допомоги відбудеться спільно з партнером компанії — фандрейзинговою платформою dobro.ua (МБФ «Українська Біржа Благодійності»). Також, разом з фондом, мобільний оператор анонсував збір на нове обладнання, замість знищеного, та термінові потреби. Станом на сьогодні сума збору складає понад 3,3 мільйони гривень.

Додатково платформа кіно та телебачення Київстар ТБ перерахує кошти від пакету «Благодійний» у липні на допомогу для відновлення «Охматдиту». Щомісяця платформа перераховує 40% від вартості цього пакету на допомогу дітям в рамках ініціативи «Дитяча надія».

«Команда dobro.ua, як і інші благодійники, роками підтримує «Охматдит», адже ця лікарня — найбільша в Україні та допомагає найскладнішим маленьким пацієнтам боротися з недугами та одужувати, — коментує Ірина Гуцал, директорка благодійної платформи dobro.ua. — Завдяки внеску Київстар та десятків тисяч небайдужих українців, ми долучимося до відновлення головної дитячої лікарні країни, бо українські діти мають перемагати хвороби».

Наразі збір триває. Всі охочі допомогти можуть зробити свій внесок, долучившись до ініціативи за посиланням - https://dobro.ua/reserve_fund/ohmatdyt/
https://kyivstar.ua/news/id170720241515


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:23
Сообщение #271


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Відповідаємо на запитання щодо роботи мережі під час відключень електроенергії

12.07.2024

Тривалі відключення електроенергії безпосередньо впливають на роботу телеком-мереж, оскільки обладнання мобільного та фіксованого зв'язку потребує стабільного енергопостачання.

Ми використовуємо усі технічні можливості, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів навіть під час блекаутів. Чому так відбувається, що робить оператор та що радить робити абонентам — зібрали в одному дописі.

Чи була готова мережа Київстар до відключень електроенергії

Ми почали працювати над забезпеченням енергоживлення мережі ще в грудні 2022 року, коли вперше відчули на собі блекаути. За цей час Київстар інвестував понад 1 млрд грн, щоб допомогти мережі впоратися з відключеннями.

Станом на липень 2024 року на базових станціях ми встановили 115 тис. нових акумуляторів (далі — АКБ), що забезпечують роботу базових станцій до 4 годин без зовнішнього живлення — ці літієві акумулятори мають кращі характеристики, що дасть змогу збільшити автономність роботи телеком-обладнання без електроенергії на 4 і більше годин

Найближчим часом компанія планує додатково закупити ще 61 766 літієвих акумуляторів для базових станцій

2 322 генератори підтримують роботу ключових об'єктів телеком-мережі Київстар у разі зникнення електроенергії, зокрема, усі визначені РНБО критично важливі об'єкти забезпечені генеруючими потужностями для отримання зв'язку протягом щонайменше трьох діб у випадках повномасштабних блекаутів

Найближчим часом компанія закупить ще додаткові 848 стаціонарних генераторів, що мають більші потужності порівняно з переносними генераторами

Загалом від початку 2022 року для забезпечення роботи генераторів під час блекаутів було використано 1,3 млн літрів дизпалива і понад 500 тис. літрів бензину

Роботу послуги провідного інтернету Домашній Інтернет забезпечують 50 тис. джерел безперебійного живлення (далі — ДБЖ), що встановлені у 23 тис. багатоквартирних будинків

Чому не можна поставити генератори на кожну базову станцію

Це технічно неможливо. Зокрема, частина сайтів розташована на дахах промислових та інших будівель, на локаціях, де, згідно з будівельними нормами, встановлювати бензинові чи дизельні генератори заборонено.

Чому компанія каже, що акумулятори мають живити станцію до 4 годин, але буває так, що зв'язок зникає одразу

Будь-якому акумулятору потрібен час, щоб підзарядитись, а саме — від 4 до 6 годин залежно від кількості встановлених АКБ. Для зарядження ДБЖ потрібно 8 годин безперебійної роботи. На жаль, наразі відключення світла мають непрогнозований характер, як за кількістю відключень протягом доби, так і за їхньою тривалістю. Тому деякі акумулятори не встигають заряджатись, і через це телеком-оператори та провайдери фіксованого інтернету не завжди можуть забезпечити безперебійну роботу мережі, попри всі докладені зусилля.

У новинах кажуть, що оператори зобов'язалися забезпечити живлення мережі, щоб навіть без електроенергії вона працювала три доби

Це розпорядження РНБО, що стосується критично важливих інфраструктурних об'єктів, таких як гідроелектростанції, опорні лікарні, військові об'єкти тощо. Перелік таких об'єктів містить 2038 позицій, і всі вони забезпечені можливістю бути на зв'язку щонайменше три доби.

Чому ви маєте платити за тариф, якщо немає світла

Оскільки ситуація з відключенням електроенергії виникла не з вини компанії, а через російську військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури (форс-мажорні обставини), то компенсація за відсутність зв'язку не передбачена і білінг продовжує працювати в автоматичному режимі. Проте абоненти Домашнього Інтернету зможуть на час відключення світла безлімітно користуватись мобільним інтернетом від Київстар.

Чому не працює Домашній Інтернет зі встановленим ДБЖ (джерело додаткового живлення) під час відключення електроенергії або працює зовсім недовго

Робота ДБЖ залежить від загального навантаження на лінію, а це декілька будинків. Оскільки стабілізаційних відключень стає дедалі більше, заряду ДБЖ може вистачати менше ніж на 4 години, а в пікові години — менше ніж на 2 години. Це пов'язано з тим, що ДБЖ має повністю заряджатися від електроживлення протягом 8 годин. Коли між відключеннями проміжки менші, прилад не встигає ефективно зарядитись та працювати на повну.

Чому енергоживлення в будинку є, а Домашнього Інтернету немає

Оскільки інтернет роздається мережею у кільці із декількох будинків поряд, то, ймовірно, розрядились ДБЖ чи були знеструмлені інші будинки у кільці. Інтернет повернеться, коли з'явиться електроенергія й увімкнеться ДБЖ.

Чому в інших операторів є зв'язок, а у вас немає

На жаль, проблеми зі зв'язком під час блекаутів є в кожного оператора у будь-якому регіоні країни Усе залежить від інтенсивності блекауту в конкретному регіоні та навантаження на мережу. За високого навантаження акумулятори та ДБЖ розряджаються швидше.

Як ви можете допомогти збільшити час роботи мережі під час відключень

Під час відключень світла ми дуже просимо не переглядати відео, не користуватися відеодзвінками чи іншим контентом, що потребує великого обсягу мобільного інтернету, тоді акумулятори на базових станціях зможуть працювати довше. Краще спілкуватись за допомогою телефонних дзвінків, SMS і текстових повідомлень у месенджерах.

Також нагадаємо про Національний роумінг — якщо сигнал мережі вашого оператора зник, ви можете скористатися мережею іншого оператора без додаткової плати та зміни номера.
https://kyivstar.ua/news/id120720241415


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:23
Сообщение #272


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Компанія «Київстар» та фонд «Повернись живим» зібрали 65 млн грн на мобільні системи зв’язку для ППО

12.07.2024

Компанія «Київстар» та фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» акумулювали 65 мільйонів гривень для Повітряного командування «Південь» в рамках спільного проєкту «Нам тут жити: мобільні системи зв’язку для ППО». Зокрема, 50 млн грн задонатив Київстар. Ще 15 мільйонів було зібрано завдяки 132 тис. абонентів компанії за допомогою благодійної Суперсили «Допомога ЗСУ».

«Підтримувати захисників – наш постійний обов’язок, як української компанії. Нам в Київстар важливо реалізовувати проєкти, які будуть закривати потреби військових та зберігати життя людей. І мобільні системи зв’язку для ПвК «Південь» – це те, що потрібно вже сьогодні для забезпечення безпеки українців. Ми дякуємо усім абонентам, які приєднуються до соціально-важливих ініціатив Київстар та разом з нами наближають перемогу», — коментує Олександр Комаров, генеральний директор Київстар.

Збір в рамках проєкту, який запустили у квітні, було закрито всього за 3 місяці. Нагадаємо, що ініціатива й внесок від Київстар є першою частиною допомоги зі 100 мільйонів гривень для ЗСУ, анонсованих після кібератаки наприкінці 2023 р. Завдяки зібраним коштам, сили ПвК «Південь», які прикривають Одещину, Миколаївщину, Херсонщину, а також частково Дніпропетровську, Запорізьку та Кіровоградську області, отримають десять комплексних апаратних звʼязку (КАЗ). КАЗи — це спеціально обладнані повнопривідні вантажівки, розроблені фахівцями фонду «Повернись живим» і військовими протиповітряної оборони ПС ЗСУ.

«Комплексні апаратні звʼязку (КАЗи), які ми передамо військовим разом із Київстар — це така відповідь на нові виклики війни. Обладнані на базі прохідних вантажівок, КАЗи координують роботу та організовують звʼязок між підрозділами ППО. Вони приймають інформацію про небезпеку з повітря і за лічені секунди передають її у бойовий підрозділ», — пояснює заступник директора Фонду «Повернись живим» Олег Карпенко.

Наявність та робота КАЗів в ПС ЗСУ значно підвищать ефективність захисту повітряного простору над південними регіонами України. Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» продовжує акумулювати кошти на поточні потреби Повітряних Сил ЗСУ. Підтримати діяльність фонду можна, задонативши на його рахунок.
https://kyivstar.ua/news/id120720241000


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:28
Сообщение #273


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар надає бізнес-клієнтам знижку на інтернет із рішенням для кіберзахисту від Fortinet

10.07.2024

Спецпропозиція від Київстар для корпоративних клієнтів: підключайте послуги інтернету разом із комплектом рішень із кібербезпеки від Fortinet — і отримайте знижку 20% на 12 місяців.

Щоб скористатися спецпропозицією, необхідно з 10 липня по 31 грудня 2024 року підключити один із тарифів оптоволоконного інтернету На швидкості разом із рішеннями для кіберзахисту від Fortinet. Знижка 20% діятиме на нові включення інтернету та вибраний комплект для кіберзахисту протягом 12 місяців із дати підключення.

Fortinet — це провідний постачальник запатентованих рішень для кібербезпеки. Спеціалізується на розробці та постачанні різноманітних продуктів і рішень для захисту мереж, даних, систем, сайтів і вебдодатків, обладнання та програмного забезпечення від кіберзагроз.

Важливий нюанс: Знижка не сумується зі знижкою в межах акції Бізнес-старт. Клієнт сплачує один раз за комплект рішень Fortinet, а за інтернет може сплачувати щомісяця.

Залишити заявку та отримати знижку
https://kyivstar.ua/news/id100720241315


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:29
Сообщение #274


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Компанія Microsoft назвала Київстар партнером року в Україні

05.07.2024

Американська корпорація Microsoft наприкінці червня традиційно визначилася з переліком найголовніших партнерів року. Регіональним переможцем в Україні став найбільший оператор електронних комунікацій — Київстар.

Нагородою Microsoft Partner of the Year Awards відзначають найголовніших партнерів корпорації, які впродовж року розромляли та запускали дійсно значущі та інноваційні рішення на базі технологій Microsoft. У 2024 році переможців обирали з понад 4700 партнерів, які знаходяться по всьому світу.

«Цьогорічні переможці сприяли цифровій трансформації та досягненню успішних результатів для наших спільних клієнтів, надаючи доступні та стійкі послуги, – йдеться у заяві Microsoft. – Така відданість клієнтам підтримує нашу місію – давати можливість кожній людині та організації на планеті досягати більшого».

«Ми пишаємось тим, що отримали цю нагороду, особливо враховуючи значущість проєкту, який приніс нам таке визнання, – коментує Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар. – Це стартап UADAMAGE, який за допомогою супутникових зображень та штучного інтелекту аналізує постраждалі внаслідок війни території. Наші спеціалісти допомогли проєкту побудувати простішу архітектуру для зберігання й опрацювання даних, розробити стійке хмарне рішення та безперешкодно перенести систему в Azure Cloud. Так, UADAMAGE отримав обчислювані потужності для масштабування своїх операцій».

Київстар є стратегічним партнером Microsoft в Україні з 2019 року. За цей час партнерство перетворилося на комплексну практику хмарного консалтингу, до якої залучено понад 20 експертів компанії, які обслуговують сотні бізнес-клієнтів.
https://kyivstar.ua/news/id050720241015


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:31
Сообщение #275


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Співробітники Київстар здали 50 літрів донорської крові

04.07.2024

Протягом червня співробітники Київстар брали участь у традиційній благодійній ініціативі компанії «Місяць донорства», метою якої є підтримка волонтерського руху всередині компанії та допомога суспільству. За результатами проєкту корпоративні донори компанії здали загалом 50 літрів крові.

67 співробітників компанії здали кров безпосередньо в головному офісі компанії у Києві, де централізований забір крові здійснювався бригадою медиків Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М. Амосова. Ще 43 співробітники здали кров самостійно у спеціалізованих центрах в інших регіонах України: Дніпрі, Чернігові, Миколаєві, Івано-Франківську, Харкові, Львові, Житомирі, Одесі та інших містах.

«Потреба в крові є постійною, особливо під час повномасштабного вторгнення, адже йдеться про врятовані життя цивільного населення та наших захисників. Цьогоріч я традиційно долучився до ініціативи і також став донором крові у Дитячій спеціалізованій лікарні «Охматдит». Вдячний кожному, хто долучається й робить величезний внесок у порятунок життів», — коментує Олександр Комаров, президент Київстар.

В рамках «Місяця донорства» за підтримки цифрової медичної платформи Helsi для співробітників Київстар також було організовано спеціальний вебінар із сімейною лікаркою Віталіною Олещенко та представницею команди Helsi Наталією Дубовик. Задачею лекції було розповісти волонтерам про важливість донорського руху й про базову підготовку напередодні здачі крові, що є не менш важливою складовою. Детальніше з правилами підготовки можна ознайомитися на сайті - https://helsi.me/faq/donor-checklist.

Після успішної здачі крові всі співробітники, що долучилися до акції, отримали приємні подарунки від компанії, а також гарантовані додаткові вихідні, які передбачені донорам крові на законодавчому рівні.

Волонтерське ком’юніті Київстару регулярно підтримує соціальні ініціативи компанії. Це велика команда, яка щорічно долучається до різних соціально-важливих проєктів, що ініціює мобільний оператор. За час повномасштабної війни корпоративні волонтери компанії зібрали вже 2,7 млн грн допомоги військовим, на розмінування країни та на підтримку постраждалих від війни.
https://kyivstar.ua/news/id040720241330


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:31
Сообщение #276


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар додатково закупить 848 промислових генераторів для мережі

04.07.2024

Національний оператор електронних комунікацій збільшить парк генераторів, а також літієвих акумуляторів для посилення стійкості мережі зв`язку під час блекаутів.

«Ми продовжуємо зміцнювати енергонезалежність мережі, здійснюємо заміну елементів живлення, закуповуємо додаткові генератори. Компанія вклала в цей проєкт вже більше 1 млрд грн», – прокоментував Віталій Губенко, начальник департаменту операційної підтримки Київстару.

Від початку повномасштабного вторгнення компанія замінила на базових станціях мобільного зв`язку 115 000 літієвих акумуляторів , які використовуються у якості резервного джерела живлення під час відключень електроенергії. Нові акумулятори мають кращі характеристики, що дозволить збільшити автономність роботи телеком-обладнання без електроенергії до 4 годин і більше. Найближчим часом буде закуплено ще 61 766 літієвих акумуляторів.

Окрім цього, Київстар під час відключень електроенергії використовує генератори та співпрацює із бізнесом, який готовий надавати на комерційних засадах свої генеруючі потужності. Усі охочі можуть приєднатись до проєкту «Єднаймося заради перемоги» через аплікаційну форму на сайті оператора.

Наразі 2322 генераторів підтримують роботу ключових об'єктів телеком-мережі Київстар у випадках знеструмлення. Зокрема, всі визначені в рамках відповідного Рішення РНБО критично важливі об'єкти забезпечені генеруючими потужностями для утримання зв'язку протягом як мінімум трьох діб у разі повномасштабного блекауту. Найближчим часом компанія закупить ще 848 стаціонарних генераторів, які мають більші потужності у порівнянні з переносними генераторами. Від початку 2022 року для забезпечення роботи генераторів було використано 1,3 млн літрів дизпалива і понад 0,5 млн літрів бензину.

Також Київстар обладнав джерелами безперебійного живлення 23 тисячі багатоквартирних будинків для забезпечення роботи послуги «Домашнього Інтернету» при відключенні електроенергії.

На жаль, навіть попри всі зусилля співробітників Київстар, підключити до автономної генерації усі без винятку об'єкти телеком-мережі технічно неможливо. Крім того, після чотирьох годин роботи акумулятори повністю виснажуються і потребують щонайменше 8 годин стабільного електроживлення для повної перезарядки. Тому у випадках, коли відключення електроенергії є масштабними і довготривалими, Компанія змушена встановлювати пріоритети у забезпеченні базових станцій генеруючими потужностями.

Компанія сподівається на розуміння абонентів та їх зважене ставлення до користування послугами зв'язку у випадках тривалих блекаутів. Важливо, щоб користувачі утримувалися від використання важкого контенту (перегляд відео, здійснення відео-дзвінків) через мобільний інтернет, що дозволить зменшити навантаження на базові станції і продовжити їх роботу. Якщо у населеному пункті відсутня електроенергія, краще спілкуватись за допомогою телефонних дзвінків, SMS і текстових повідомлень у месенджерах. Також нагадаємо про послугу «Національний роумінг»: разі зникнення сигналу мобільної мережі свого оператора, абонент може спробувати скористатись мережею іншого оператора без додаткової плати і зміни номеру. Для цього в налаштуваннях мобільного телефону необхідно обрати автоматичний вибір мережі, а якщо смартфон не реєструється в мережах інших операторів, то обрати вручну іншу доступну мобільну мережу.

https://kyivstar.ua/news/id040720241030


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.7.2024, 12:33
Сообщение #277


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Повертаємо до 10% від вартості смартфона на бонусний рахунок Київстар

01.07.2024

Абоненти деяких тарифів зможуть узяти участь у акції та отримати 5 або 10% від вартості придбаного 4G-смартфона на бонусний рахунок Київстар.

Щоб взяти участь в акції, придбайте смартфон у мережі магазинів Київстар або інтернет-магазині та сплатіть одноразовий внесок 6 грн.

Щоб отримати 10% на бонусний рахунок*, придбайте мобільний телефон бренду INFINIX: SMART 8, SMART 8 Plus, HOT 40i, HOT 40, HOT 40 Pro, NOTE 3040, ZERO 30 4G, NOTE 40 Pro. А після купівлі усіх інших смартфонів, які підтримують 4G зв'язок — ви отримаєте 5% на бонусний рахунок.*

Акція діє для тарифів

LOVE UA. Світло

LOVE UA. Пісня

LOVE UA. Сила

LOVE UA. На максимум

Ви можете оплатити тариф бонусними коштами, використати їх на додаткові послуги, мобільний інтернет, Ді-Джингл, вхідні та переадресовані дзвінки, а також на послуги роумінгу, Міжнародні дзвінки та послуги зв’язку понад тариф.

Пропозиція діє з 1 липня по 30 вересня 2024 року.

*1 бонус = 1 гривня
https://kyivstar.ua/news/id010720241200


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 3.8.2024, 7:13
Сообщение #278


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар отримав спеціалізацію Analytics на Microsoft Azure

02.08.2024

Київстар, найбільший оператор електронних комунікацій в Україні, отримав спеціалізацію Analytics на Microsoft Azure. Вона підтверджує експертизу Київстар у наданні гібридних хмарних сервісів та IT-рішень у сфері даних та аналітики.

Спеціалізація Analytics на платформі Microsoft Azure — третє сертифіковане досягнення Київстар від американської корпорації. Її отримують тільки ті партнери, які проходять всебічну оцінку: технічної експертизи, кваліфікації спеціалістів і результатів реалізації аналітичних рішень для клієнтів. Український оператор підтвердив свої компетенції та практичні можливості по всім напрямкам.

Київстар співпрацює з клієнтами різних сфер, включно із галузями з посиленим регулюванням. І саме розгалужений портфель хмарних пропозицій дозволяє задовольняти навіть специфічні потреби українських підприємств. Компанія має значну інженерну експертизу у сфері хмарних обчислень на платформах гіперскейлерів. Окрім стандартних впроваджень для клієнтів, висока експертиза команди та наявність телекомунікаційної інфраструктури дозволяють створювати гібридні рішення, що поєднують сервіси гіперскейлерів та інфраструктуру «на землі».

«Київстар вже кілька років пропонує передові рішення на базі технологій Microsoft для бізнес-клієнтів. Ми посилюємо експертизу на різних рівнях, щоб професійно підтримувати українські компанії у використанні хмарних сервісів та IT-рішень, які допомагають їм ефективно працювати в сучасних реаліях, — говорить Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар. — Спеціалізація Analytics Microsoft Azure — визнання наполегливої роботи нашої команди та зусиль, які докладає компанія у впровадженні рішень Microsoft».

Отримання спеціалізації зміцнює партнерство Київстар з Microsoft, яке розвивається з 2019 року. Та підтверджує кваліфікацію оператора надавати сотням бізнес-клієнтів послуги консалтингу в окреслених напрямках продуктових рішень Microsoft.
https://kyivstar.ua/news/id020820241730


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 2.9.2024, 15:28
Сообщение #279


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Запускаємо інтерактивні повідомлення за технологією RCS

30.08.2024

З 30 серпня 2024 року Київстар надсилатиме повідомлення у своїй мережі з допомогою сучасної технології — Rich Communication Services (RCS) від Google.

RCS — це новий тип повідомлень, який, порівняно зі звичайними SMS, дає більше можливостей, аби поширювати інформацію, залучати абонентів та комунікувати з ними безпосередньо.

Переваги RCS

Відправник може додавати до повідомлення зображення, аудіо та інші файли

Компанія може отримати зворотний зв'язок щодо продуктів та послуг у чат-ботах, а також використовувати їх для миттєвої комунікації з клієнтами

Користувач може підключати або відключати послуги в чаті

Технологія діє для пристроїв з ОС Android 6.0 та новіших версій.

Як почати користуватися RCS

1. Увімкніть мобільний інтернет чи Wi-fi

2. Перевірте, чи оновлений на пристрої додаток Повідомлення Google

3. У налаштуваннях Повідомлень Google увімкніть RCS-чати
https://kyivstar.ua/news/id300820241215


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.9.2024, 18:42
Сообщение #280


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Деякі тарифи передплати та стартові пакети оновлюються

09.09.2024

Із 16 вересня 2024 року ми оновлюємо тариф SIM для пристроїв та стартовий пакет Smart SIM.

Оновлена вартість

Підключення тарифу SIM для пристроїв — 100 грн

Стартовий пакет Smart SIM — 100 грн

Ми переглядаємо вартість тарифів, стартових пакетів та інших послуг, аби й далі збільшувати інвестиції, щоб розширювати мережу та оснащувати її додатковими джерелами живлення, генераторами.
https://kyivstar.ua/news/id090920241245


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

15 страниц V  « < 12 13 14 15 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
4 чел. читают эту тему (гостей: 4, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 9:20
Rambler's Top100
build_links(3); ?>