Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

15 страниц V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Новини від Київстар
valdemar
сообщение 13.9.2023, 18:50
Сообщение #181


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Нова пропозиція для користувачів послуги Домашній інтернет від Київстар

13.09.2023

Абонентам послуги Домашній інтернет та користувачам тарифів Все разом у разі відсутності коштів для оплати тарифного плану тепер доступна можливість скористатися послугою Домашній день та за 25 грн користуватися Домашнім інтернетом до кінця наступної доби.

Ця послуга стане в пригоді абонентам, які вже скористалися можливістю Тиждень довіри, та на рахунку яких не вистачає коштів для зняття плати за тариф.

Дізнайтеся більше про послугу https://kyivstar.ua/home-internet-services/...ternet/home-day
https://kyivstar.ua/news/id130920231745


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 13.9.2023, 18:50
Сообщение #182


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



100 співробітників Київстару здали 45 літрів донорської крові

13.09.2023

У вересні співробітники національного оператора електронних комунікацій взяли участь у традиційному корпоративному благодійному заході «Тиждень донорства». Мета волонтерської ініціативи — популяризація та розвиток у колективі культури системного донорства.

Київстар створив колегам зручні умови: охочі могли здати кров просто в офісі у спеціально обладнаних кімнатах, а співробітники, які працюють віддалено чи в інших регіонах країни, мали змогу скористатися корпоративним таксі, аби зробити донацію крові у найближчому доступному їм спеціалізованому центрі.

«Уже п’ять років поспіль донорство є доброю традицією в нашій компанії. З року в рік до неї долучається все більше співробітників. Цього разу я знову особисто зробив донацію разом з колегами. Вдячний їм за підтримку ініціативи, за кожну краплю крові, яка врятує чиєсь життя», — коментує CEO Київстар Олександр Комаров.

У київському офісі Київстару, куди у вересні завітала бригада медиків з Відділення переливання крові Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова, до акції долучились 78 співробітників компанії. Для потреб інституту було зібрано 35 літрів крові.

«Останніми роками спостерігається дефіцит донорської крові: спочатку чисельність донорів зменшила пандемія COVID-19, а потім — війна, яка ще більше загострила цю потребу, адже тепер кров потрібна і нашим захисникам із ЗСУ, рятівникам ДСНС, цивільним, які зазнають поранень. Ми бачимо неймовірне єднання українців — воно проявляється і в готовності буквально віддати частку себе, аби врятувати іншу людину. Це безцінна допомога для нас медиків, це неоціненний дарунок від донорів тим людям, хто бореться за своє життя. Ми вдячні Київстару та його співробітникам за цю допомогу — це гідний приклад для наслідування», — говорить Сергій Сіромаха, головний лікар Інституту ім. М. М. Амосова.

Також до ініціативи «Тиждень донорства» долучились 22 співробітники компанії з Києва, Львова, Дніпра, Одеси, Харкова, Тернополя, Ужгорода та Черкас, які зробили донацію крові в медичних закладах свого міста самостійно та зібрали 10 літрів крові. Загалом у межах ініціативи співробітники здали 45 літрів крові.

Детальну інформацію про локації спеціалізованих пунктів збору крові по всій Україні та умови донорства можна знайти на порталі donor.ua.

Київстар уже декілька років розвиває корпоративне волонтерство, яке об’єднує сотні небайдужих колег у потужне волонтерське ком’юніті. З початку повномасштабної війни співробітники компанії сфокусувалися на підтримці гуманітарних ініціатив для цивільних осіб і наших захисників. Їхніми зусиллями із особистих коштів зібрано понад 2,2 мільйона гривень для допомоги найуразливішим категоріям людей (дітям, самотнім стареньким), а також на підтримку лікарень і їхніх пацієнтів.
https://kyivstar.ua/news/id130920231200


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 15.9.2023, 7:58
Сообщение #183


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар виводить з експлуатації застарілі сервіси на базі технологій ADSL, xDSL

14.09.2023


Київстар прагне надавати послуги найкращої якості та можливості для ведення бізнесу. Навіть в умовах повномасштабної війни рф проти України, компанія постійно розвиває мережу, впроваджує нові технології, вдосконалює технічні системи, модернізує та оновлює обладнання.

Із 16 жовтня 2023 року Київстар виводить з експлуатації застарілі сервіси на базі технології ADSL, xDSL, які, зокрема, забезпечували послуги телефонного фіксованого зв’язку, передачі даних та фіксованого (проводового) доступу до інтернету.

Причинами виведення технології стали:

Низька швидкість передачі даних через мідні лінії, які не можуть забезпечити необхідне якісне інтернет-з'єднання

Постійні пошкодження мережі через крадіжки мідного кабелю

Відсутність потенціалу розвитку технології, неможливість її оновлень та підтримки

Щоб мінімізувати вплив на роботу бізнесу, зверніться, будь ласка, до персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 для обговорення переходу до використання послуг на базі нових технологій.

У разі відсутності відповідного звернення чи технічної можливості переходу — надання послуги буде припинено з 16 жовтня 2023 року.
https://kyivstar.ua/news/id140920231515


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 18.9.2023, 13:01
Сообщение #184


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Абоненти Київстар можуть отримати 10% знижку на прикраси від ювелірного дому Pandora

15.09.2023

Абоненти Київстар мають можливість отримати 10% знижки на різноманітні прикраси та аксесуари від ювелірного дому Pandora*.

Отримати промокод на знижку можна на головному екрані Мій Київстар. Для цього необхідно бути користувачем додатка або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися.

Скористатись промокодом можна необмежену кількість разів, пред’явивши його працівнику магазину при покупці товарів на касі або при оформленні замовлення на сайті партнера, незалежно від суми чека.

Акція триватиме з 15 вересня по 15 жовтня 2023 року включно.

Переглянути офіційні правила акції

*Акція не розповсюджується на: колекції Marvel x Pandora та нові колекції, прикрас із золота 14k, подарункові сертифікати, послуги доставки, чищення та засоби для догляду за прикрасами

https://kyivstar.ua/news/id150920231545


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.9.2023, 19:40
Сообщение #185


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Абоненти Київстар можуть придбати поліси страхування зі знижкою 15%

20.09.2023

Завдяки співпраці Київстар з hotline.finance, абоненти можуть заощадити 15 % на придбанні полісів страхування: автоцивілка та мініКАСКО.

Отримайте промокод на знижку на головному екрані Мій Київстар. Для цього необхідно бути користувачем додатка або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися.

Щоб застосувати знижку на вибрані поліси, введіть промокод у відповідному полі під час оформлення замовлення. Використати код можна необмежену кількість разів. Пропозиція сумісна з іншими акціями на сайті партнера.

Промокод можна отримати до 19 жовтня (включно), а скористатися ним — до 31 жовтня 2023 року.

Офіційні правила акції
https://kyivstar.ua/news/id200920231800


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.9.2023, 14:09
Сообщение #186


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Змінюються умови користування сервісами Viber-розсилок

22.09.2023

Попри війну Київстар і далі оновлює мережу та вдосконалює IT-системи, щоб надавати якісні послуги та сервіси для бізнесу.

Упродовж 12 місяців не змінювалася вартість деяких послуг, у той час як інфляція за минулий рік сягнула 26,6 %. З огляду на економічні та ринкові умови, а також розширення можливостей сервісів, компанія переглянула вартість деяких тарифних пропозицій для бізнес-клієнтів.

Зокрема, з 1 жовтня 2023 року збільшується вартість послуги Розсилка Viber-повідомлень.

За детальною інформацією щодо змін клієнти можуть звернутися до персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України).
https://kyivstar.ua/news/id220920230915


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 26.9.2023, 17:38
Сообщение #187


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар запускає нове рішення для бізнесу — сигнал точного позиціювання RTK

26.09.2023
Національний мобільний оператор Київстар продовжує інвестувати в розвиток економіки України. Компанія оголошує про запуск рішення, яке допоможе бізнесам із багатьох галузей працювати ефективніше.

У партнерстві з американською компанією-виробником геодезичного обладнання Trimble Київстар побудував національну мережу GNSS RTK. Відтепер оператор надає нову комерційну послугу для бізнесу – сигнал корекції RTK для точного позиціювання в режимі реального часу.

У сільському господарстві послуга RTK корекції може використовуватись для точного орієнтування та навігації с/г техніки. Це дозволить підвищити продуктивність робіт, зменшити витрати на виробництво, полегшити працю водіїв у полі та отримувати кращі врожаї.

У будівництві послуга може бути використана для точної установки будівельних споруд, що дозволить запобігти помилкам та аваріям. У логістиці послуга буде корисною для точної навігації транспортних засобів, що підвищить продуктивність та безпеку руху.

«Ми розуміємо, наскільки важливо зараз інвестувати в економіку України, саме тому продовжуємо запускати технологічні рішення, які допоможуть бізнесу працювати ще ефективніше, – говорить Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу в Київстар. – Я впевнений, що сервіс сигналу RTK корекції полегшить роботу нашим клієнтам із різних галузей та дозволить їм отримувати кращі результати».

У компанії Trimble впевнені, що послуга допоможе клієнтам Київстар оптимізувати робочі процеси, підвищити продуктивність та забезпечити операційну ефективність.

«Це рішення для професіоналів із сільського господарства, будівництва та IoT, які покладаються на сантиметрову точність», – коментує Олівер Касаб’янка, віце-президент Trimble Positioning Services.

Переваги послуги RTK корекції від Київстар:

Надійний і якісний сервіс завдяки безперебійності електроживлення та зарезервованим каналам зв’язку;
Високоточне позиціонування з точністю до декількох сантиметрів завдяки новітньому GNSS обладнанню мережі;
Можливість використання послуги в різних галузях;
Цілодобова технічна підтримка клієнтів;
Отримання додаткових сервісів М2М для підключення мобільного інтернету.

Замовити консультацію щодо можливостей впровадження рішення RTK від Київстар можна на офіційному сайті компанії або звернувшись на magri@kyivstar.net.
https://kyivstar.ua/news/id260920231130


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.10.2023, 13:57
Сообщение #188


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар став партнером форуму по розмінуванню, який організувало Міністерство економіки України

29.09.2023

Нещодавно у Києві відбувся перший форум з проблематики гуманітарного розмінування Demine Ukraine Forum. Метою заходу стала відкрита дискусія щодо дій для пришвидшення розмінування та планів країни.

Розмінуємо Україну (Demine Ukraine) — державна програма з очищення території України від вибухонебезпечних предметів та мінного забруднення, залишеного внаслідок російської агресії. Гуманітарне розмінування є одним зі стратегічних пріоритетів Уряду, який координується Міністерством економіки і який повністю співпадає з візією компанії Київстар, що виступила партнером заходу.

Форум об’єднав представників державних органів України, посольств країн-донорів, операторів протимінної діяльності, вітчизняних виробників обладнання для обстеження та розмінування, представників телекомунікацій та агросектору.

“Гуманітарне розмінування – це більше, ніж просто знешкодження мін чи інших вибухонебезпечних предметів. Це - про можливість для людей повернутися в свої домівки та бути в безпеці. Про відновлення економіки та відновлення країни. Нарешті, про продовольчу безпеку у світі. Розмінування територій – це нульовий етап відновлення нашої країни і важливий крок для повернення повноцінного життя на деокуповані землі”, — зазначила Перший віцепрем’єр-міністр — Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Під час відкриття заходу перед учасниками Форуму виступили Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, Перший віцепрем’єр-міністр — Міністр економіки України Юлія Свириденко, Надзвичайний і Повноважний Посол Японії в Україні Кунінорі Мацуда, а також Надзвичайний і Повноважний Посол США в Україні Бріджит Брінк.

Наразі в Україні потенційно забруднені вибухонебезпечними предметами 174 тисячі квадратних кілометра землі, включно з тимчасово окупованими територіями, а у небезпеці перебуває близько 6 мільйонів людей.

«Як соціально відповідальний бізнес, ми підтримували і будемо підтримувати важливі для країни ініціативи, будучи надійним партнером для держави та громадян, — підкреслив під час виступу на форумі директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Костянтин Вечір. — Наші інженери заходять в деокуповані населені пункти відразу після ЗСУ, адже для людей, котрі довгий час були в окупації, дуже важливо вийти на зв’язок зі своїми близькими. Ми розуміємо важливість розмінування для відновлення інфраструктури, тому Київстар розромляє технологічні рішення для прискорення розмінування та започатковує соціальні ініціативи, покликані убезпечити саперів та підвищити ефективність їхньої роботи».

Київстар запустив нову комерційну послугу для бізнесу – сигнал корекції RTK для точного позиціювання в режимі реального часу, що може використовуватися при розмінуванні територій, у сільському господарстві та логістиці.

Окрім того, в травні цього року національний мобільний оператор спільно з фондом компетентної допомоги армії «Повернись Живим» ініціювали проєкт «Нам тут жити», збір для забезпечення обладнанням та транспортом 146 інженерно-саперних груп ЗСУ. Кошти спрямовуються на придбання транспорту, металошукачів, коптерів, сумки саперів та іншого обладнання. Київстар уже перерахував на збір 20 млн грн.

Наразі в рамках ініціативи зібрано 105 млн грн. Завдяки акумульованим коштам нещодавно ще 15 інженерно-саперних груп отримали допомогу, а загалом 31 інженерно-саперна група вже укомплектовані необхідним спорядженням. Вартість одного комплекту з авто складає 1,2 млн грн.

Фандрейзингова кампанія з метою зібрати 175 млн грн триває до закриття повної суми збору. Долучитись до ініціативи може кожен бажаючий за цим посиланням kyivstar.ua/safehome.

Київстар і надалі сфокусований на важливості питань гуманітарного розмінування та націлений підтримувати Міністерство економіки України та інші дотичні державні органи з метою сприяння розвитку інновацій у цій сфері.
https://kyivstar.ua/news/id290920231430


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.10.2023, 13:58
Сообщение #189


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Технічний директор Київстару розповів на конгресі MWC 23, як компанія долає виклики воєнного часу

28.09.2023

Володимир Лутченко, технічний директор національного оператора електронних комунікацій Київстар, виступив спікером міжнародного телеком конгресу MWC 2023, який проходив 27 вересня 2023 р у Лас Вегасі, США. Лутченко був запрошений на цю важливу подію, щоб поділитись з колегами з усього світу практичним досвідом організації роботи телеком мереж у надскладних умовах.

Володимир Лутченко під час свого виступу підкреслив важливість своєчасної підготовки телеком інфраструктури до роботи в умовах жорстких викликів, а також необхідність повсякчас посилювати стресостійкість мереж. Протягом останніх 19 місяців Київстар фокусує свої зусилля на захисті інфраструктури і сервісів, резервуванні усіх ключових елементів опорної телеком мережі, інвестує в енергетичну безпеку. Так, телеком оператор за час повномасштабного вторгнення збільшив утричі кількість дизель генераторів, щоб забезпечити роботу ключового обладнання у випадках блекаутів, а також встановив на базових станціях 80 нових тисяч нових, більш ємнісних акумуляторів. З лютого 2022 року і по сьогодні компанія інвестувала в енергетичну безпеку інфраструктури 988 мільйонів гривень.

Від початку повномасштабного вторгнення більше 1600 базових станцій зазнало руйнувань, серед них й ті, які залишились на тимчасово окупованій території. Крім того, кількість кібератак на мережу збільшилась удвічі. Не дивлячись на це, усе телеком обладнання на підконтрольній Україні території (а це 94% усіх базових станцій) працює у звичному режимі. Телеком оператор не тільки забезпечує надійний кіберзахист своєї інфраструктури, але й ділиться своєю експертизою у цьому питанні з державними та комерційними компаніями України.

“Як показали останні 19 місяців, відбудова та захист телеком мереж – критична задача для того, щоб зв`язок не переривався, а люди мали можливість спілкуватись», - коментує Володимир Лутченко, технічний директор Київстару. - “Ми співпрацюємо з урядом України, який допомагає розвитку телеком індустрії, щоб наші співгромадяни мали стабільний доступ до комунікацій та цифрових сервісів».

Щоб забезпечити безперервність телеком послуг, Київстар постійно інвестує в розвиток інфраструктури, відновлення і модернізацію базових станцій, повертає зв’язок на деокуповані території і розвиває нові технології зв’язку. Відповідно до планів материнської компанії Київстару (телеком група VEON, яка розташована в Нідерландах) у найближчі три роки в телеком інфраструктуру в Україні буде інвестовано $600 млн. Ця сума включає не тільки відбудову, але й технологічний розвиток. З цією метою компанія розвиває колаборацію з іноземними партнерами, як от Rakuten, з яким нещодавно підписано Меморандум про співпрацю із розвитку в Україні мереж радіо доступу з відкритою архітектурою (Open RAN) і нових цифрових сервісів.
https://kyivstar.ua/news/id280920231615


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.10.2023, 13:59
Сообщение #190


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



До кінця 2023 року на базових станціях Київстар буде 110 тис. нових акумуляторів

28.09.2023

Національний телеком оператор підготував мережу до можливих перебоїв з електроенергією. Для цього компанія встановила на базових стаціях більш ємнісні акумулятори. Загальна сума інвестицій Київстар в енергобезпеку досягла 988 млн грн.

Протягом 2023 року Київстар встановив на базових станціях 80 тисяч нових акумуляторів, які можуть забезпечувати роботу телеком обладнання 4-6 годин без використання мереж електроживлення. До кінця року компанія планує встановити ще 30 тисяч таких акумуляторів.

Крім того, з лютого 2022 року компанія утричі збільшила кількість стаціонарних і мобільних дизель-генераторів, які можуть тривалий час забезпечувати роботу усіх критично важливих об’єктів телеком мережі. Якщо на початку війни у розпорядженні компанії було 700 таких генераторів, то зараз їх 2200. При цьому 850 генераторів було підключено бо базових станцій Київстар іншими комерційними компаніями та підприємствами.

Київстар подбав також і про абонентів, які користуються «Домашнім Інтернетом». Так, на мережі фіксованого інтернету встановлюється 50 тисяч блоків безперебійного живлення, що дасть можливість забезпечити функціонування як мінімум 70% мережі фіксованого інтернету під час блекаутів. У ряді міст України Київстар вже розпочав розгортання та тестування технології GPON, яка є більш енергонезалежною. До кінця 2023 року телеком оператор планує запустити GPON-мережу в комерційне використання.

Від початку війни телеком оператор Київстар вже інвестував майже 988 мільйонів гривень в енергобезпеку телеком інфраструктури. З них 688 мільйонів гривень інвестовано в джерела енергії для мережі мобільного зв’язку, а понад 300 млн грн – у мережу «Домашнього Інтернету».

Послугами зв’язку Київстар користуються 24 мільйони абонентів, а послугами «Домашнього Інтернету» - понад 1 мільйон абонентів. Телеком оператор неухильно розвиває та відбудовує телеком мережу, щоб надавати своїм абонентам стабільні якісні послуги зв’язку і передачі даних.
https://kyivstar.ua/news/id280920231230


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 3.10.2023, 17:04
Сообщение #191


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Унікальне ліжко: Центр «НЕЗЛАМНІ» отримав нове обладнання від Київстар

03.10.2023

У межах благодійного внеску від Київстар у 10 мільйонів гривень було передано другу партію медичного обладнання до блоку дитячих опіків Національного реабілітаційного центру «Незламні» на базі Першого медоб’єднання Львова. Ліжко для лікування опіків у дітей та апарат наркозно-дихальний вже працюють у медичному закладі.

З початку повномаштабного вторгнення в Україну кількість пацієнтів з мінно-вибуховими травмами зросла. Майже всі такі поранення супроводжуються опіками. Термічні травми є одними з найскладніших в лікування, потребують спеціального обладнання та належних вентиляційних умов. Завдяки виділеним коштам від Київстар для лікарні було придбано спеціальне ліжко для лікування опіків – систему догляду з флюідизованим повітрям PEARLS™ (SAT2), що здатна створити стерильні умови та пришвидшити загоєння ран у дітей. Також до блоку дитячих опіків передано апарат наркозно-дихальний Atlan A350 з монітором пацієнта Vista 120.

«Таке ліжко є унікальним. Воно призначене для реабілітації діток із сильними опіками, післяопераційними ранами та іншими ушкодженнями шкірних покривів. Система буде полегшувати стан пацієнтів та прискорювати процес загоєння уражених тканин. Я хочу щиро подякувати Київстару за неоціненну допомогу від імені кожного із наших маленьких пацієнтів та їхніх батьків. Це унікальне обладнання від наших партнерів — потужна зброя в руках наших лікарів для боротьби за дитячі життя, їхнє здоров’я та здорове майбутнє», — говорить керівниця Міського центру термічної травми і пластичної хірургії Першого медоб’єднання Львова Галина Саян.

Медики відзначають високу цінність технічної підтримки, адже осінь та блекаути, викликані ворожими обстрілами, підвищують імовірність побутових опіків серед дітей через необхідність користування свічками, використання відкритого вогню для обігріву, розігрівання води. Крім того, діти часто стають жертвами ворожих ракетних атак і обстрілів.

«Коли ми почули історії дітей, що отримали опіки внаслідок ракетних ударів та були змушені їхати за кордон, без вагань вирішили, що маємо сприяти розвитку медичної допомоги дітям при опіках тут, в Україні. Я щаслива, що ми можемо бути дотичними до змін, які допомагають рятувати наших дітей вдома», — коментує директор з корпоративних зв’язків Київстар Ганна Захараш.

Нагадаємо, що навесні Київстар разом із благодійною платформою dobro.ua об’єдналися з центром «Незламні» та розширили благодійну програму «Дитяча надія» новим напрямком – допомога дітям з опіками. Основна мета проєкту – допомогти малюкам з вадами серця, онкологічними захворюваннями та опіками шляхом придбання необхідного медичного обладнання та матеріалів в дитячі лікарні. За майже 5 років існування ініціативи завдяки благодійним SMS-повідомленням небайдужих абонентів мобільного оператора було зібрано понад 17 мільйонів гривень та передано обладнання до 65 відділень.

Наразі у межах ініціативи збирають кошти на унікальний лазер для лікування опікових рубців у постраждалих дітей. Кожен абонент передплаченого зв’язку може зробити разовий переказ за допомогою SMS із сумою від 1 гривні на номер 450025, долучитися до проєкту через пожертву з банківської картки на сайті dobro.ua або підключити пакет «Київстар ТБ: Благодійний», 40% вартості якого щомісяця будуть спрямовані на підтримку проєкту. Детальніше ознайомитися з проєктом та долучитися до допомоги можна за цим посиланням.

https://kyivstar.ua/news/id031020231400


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.10.2023, 12:22
Сообщение #192


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Потрійна вигода для абонентів Київстар від IT-академії для дітей «Go ITeens»

05.10.2023

Завдяки співпраці Київстар з IT-академією «Go ITeens» абоненти можуть отримати знижку 1000 грн на будь-який курс тривалістю від 1 місяця*. Для всіх зареєстрованих користувачів академії доступний безоплатний пробний урок.

Курси від Go ITeens — це позашкільна онлайн-освіта. На пробному уроці учні проходять практичну частину, методисти допомагають протестувати здібності дитини та вибрати напрям подальшого навчання.

Отримайте промокод на 1000 грн знижки в Мій Київстар та введіть його на сайті партнера під час оплати вибраного курсу навчання.

Пропозиція діє з 05 жовтня по 30 листопада 2023 року включно на онлайн-курси з програмування, розробки ігор, дизайну чи математики для дітей та підлітків від 7 до 17 років.

Мій Київстар — це персональний кишеньковий помічник для керування власним номером телефону, аналізом витрат та обсягом послуг за номером, та багато іншого. У додатоку можна не тільки поповнювати рахунок без комісії, а й отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстар.

Дізнатися більше та завантажити додаток

Ознайомитися з правилами акції

*Акція не розповсюджується на міні-курси
https://kyivstar.ua/news/id051020231745


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.10.2023, 12:39
Сообщение #193


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Нам тут жити: зібрано 110 млн грн для розмінування України

06.10.2023
У межах спільної благодійної ініціативи Київстар та фонду «Повернись живим» триває збір на забезпечення обладнанням для розмінування 146 інженерно-саперних груп Сил підтримки ЗСУ. Наразі на проєкт акумульовано 110 млн грн й 51 саперна група вже укомплектовані необхідним транспортом та спорядженням.

Сучасне саперне оснащення та нові пікапи, які отримають військові, мають убезпечити життя захисників, які займаються розмінуванням і прискорити звільнення території України та її акваторій від небезпечного для людей спадку війни та окупації.

«Наші сапери працюють на деокупованих територіях і на фронті. Торік з побратимами розміновували звільнену Харківщину, потім була ротація в Бахмут на Донеччині, зараз працюємо на Куп'янському напрямку. Тому для нас надзвичайно важливий надійний транспорт. Це дає нам можливість швидко дістатися до районів виконання завдань, вийти з-під обстрілів і евакуювати поранених», — каже Юлія «Ромашка», командир саперного відділення.

30% території України, що дорівнює половині площі Німеччини, заміновано. Під загрозою життя майже 6 мільйонів українців. Наразі гуманітарне розмінування є одним з найважливіших національних пріоритетів країни.

«Ми щодня інвестуємо в майбутнє України. Зробити наші міста безпечними для життя – один із пріоритетів Київстар, і ми робимо це як через послуги, які ми надаємо, так і через ініціативи, які підтримуємо», – сказав Олександр Комаров, генеральний директор Київстар. «Я щасливий, що наразі ми змогли зібрати понад 100 мільйонів гривень на розмінування. Дякую всім небайдужим, нашим клієнтам і співробітникам Київстар, які зробили свій внесок, і з нетерпінням чекаю не тільки наступної віхи цієї кампанії, але й безпечного повернення наших співвітчизників на розміновані території».

Допомога в знешкодженні мін — важлива місія для компанії, тому національний мобільний оператор спільно з фондом компетентної допомоги армії «Повернись живим» запустив проєкт задля розмінування країни «Нам тут жити». Київстар вже перерахував на збір 20 000 000 грн. Фандрейзингова кампанія з метою зібрати 175 млн грн триває до закриття повної суми збору. Долучитись можна за посиланням: https://kyivstar.ua/safehome

З початку повномасштабного вторгнення Київстар підтримував своїх клієнтів та українців благодійною допомогою та безоплатними послугами, а також забезпечував безперервність зв’язку та інвестував у цифрові сервіси. Загальна сума благодійної допомоги, наданої компанією ЗСУ, абонентам, країні вже перевищила 1,3 млрд грн. Протягом наступних трьох років Київстар планує інвестувати 600 мільйонів доларів у підтримку інфраструктури, цифрове зростання та соціальні ініціативи для відновлення України.

https://kyivstar.ua/news/id061020231520


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 13.10.2023, 10:21
Сообщение #194


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Ми розуміємо наскільки важлива своєчасна підтримка у важкий період. Саме тому усім абонентам Київстар, які зараз знаходяться в Ізраїлі, ми безкоштовно нараховуємо Ідеальний роумінг.

👉 В пакет входять 1500 Мб інтернету або 150 хвилин для дзвінків на українські номери або номери країни перебування. Додатки Viber, WhatsApp, Telegram, GoogleMaps, Booking та інші – без плати за трафік.

Бережіть себе та обов’язково повідомте близьких, що ви в безпеці. 🫂🙏


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 16.10.2023, 12:44
Сообщение #195


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Олександр Комаров, Київстар: «Потрібно більше фокусу на внутрішнього інвестора»

13.10.2023

12 жовтня Олександр Комаров, президент Київстару, взяв участь у панельній дискусії Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ). Комаров прокоментував інформацію «щодо арешту активів» Київстару, зазначивши, що жодного рішення суду з цього приводу компанія не отримувала.

Як пояснив Олександр Комаров, Київстар ще два роки тому припинив виплату дивідендів своїй акціонерній компанії VEON. А рік тому Комісія з цінних паперів та фондового ринку України заборонила будь-які дії з акціями Київстару, щоб унеможливити доступ до них з боку підсанкційних осіб. Як вважає президент Київстару, інформація, яку оприлюднили органи державної влади, юридично на діяльність компанії не впливає, натомість завдає репутаційної шкоди. Більш того, це відбувається на фоні заяви VEON про вихід з російського ринку.

«Шеймінг внутрішнього інвестора, який працює абсолютно прозоро і законно, і за останні три роки інвестував в Україну майже 18 млрд гривень, перш за все - негативний сигнал для зовнішніх інвесторів, - вважає Олександр Комаров. – Увага, передбачуваність та конструктивний діалог з локальними інвесторами мають особливе значення, оскільки кожен бізнес, що працює і сплачує податки в Україні, наближує перемогу».

Олександр Комаров нагадав, що Київстар запланував у найближчі три роки інвестувати в Україні 600 млн доларів у відновлення зруйнованих базових станцій, будівництво 4G, покриття швидкісним інтернетом автодоріг. «Відновлення зв`язку на деокупованих територіях потребуватиме сотень мільйонів доларів, - вважає Олександр Комаров. – Наприклад, наша мережа в Авдіївці знищена повністю, і нам доведеться її відбудовувати «з нуля».

Коментуючи ситуацію з російськими акціонерами VEON, Комаров звернув увагу, що це міноритарні власники акцій люксембурзької компанії LetterOne, яка не має контролюючого впливу на VEON, оскільки також є міноритарним акціонером. Між тим, серед інших акціонерів – сотні корпоративних інституцій з США та Європи, зокрема американські інвестиційні фонди Sah Capital, Lingotto Investment Management, City Group та інші. При цьому жодного контролю ні над Київстар, ні над VEON ніхто з акціонерів не має.

https://kyivstar.ua/news/id131020231300


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 16.10.2023, 18:26
Сообщение #196


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Нам тут жити: зміни умов благодійної SMS-підписки за номером 515

16.10.2023
З 20 жовтня 2023 року регулярний благодійний платіж 10 грн для абонентів підписки SMS за номером 515 буде списано після поповнення від 50 грн. Зміни було внесено для зручності користувачів, які підключили також другий благодійний внесок — допомогу проєкту Дитяча надія.

Нам тут жити — це спільна ініціатива компанії Київстар та Фонду компетентної допомоги армії Повернись живим. Наша ціль — зібрати 175 млн грн на забезпечення 146 мобільних груп розмінування у Збройних силах України.

Аби взяти участь у проєкті, абоненти Київстар можуть підключити Суперсилу Допомога ЗСУ, зробити грошовий переказ з банківської карти на сторінці ініціативи або оформити SMS-підписку на регулярний переказ 10 гривень на розмінування країни.

Як підключити SMS-підписку

Щоб підключити підписку надішліть SMS на номер 515 з будь-яким текстом або зателефонуйте за номером 477*55

Розмір благодійного внеску є фіксованим — 10 гривень, що списуються після поповненні рахунку на суму від 50 гривень

SMS на номер 515 додатково не оплачується. Для відключення надішліть SMS на номер 515 зі словом СТОП.

Кому доступний регулярний платіж?

Усім абонентам, що користуються тарифами передплати та тарифами ВСЕ Разом. Не доступно абонентам з контрактними тарифами та тарифами СуперГіг, SMART SIM, ВСЕ РАЗОМ Сила, ВСЕ РАЗОМ Сезонний. Зверніть увагу: Підключення та відключення регулярно платежу доступне тільки на території України.
https://kyivstar.ua/news/id161020231545


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.10.2023, 12:12
Сообщение #197


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



З початку великої війни попит на хмарні рішення збільшився у 7 разів – статистика Київстару

19.10.2023
Одним з інструментів для бізнесу, який допоміг українським компаніям успішно подолати початок повномасштабної війни й особливо період жовтня 2022 – березня 2023, є використання хмарних сервісів. Йдеться про рішення, які дозволяють організувати віддалену роботу працівників, а також убезпечують бізнес шляхом перенесення даних і критичної IT-інфраструктури у віртуальне середовище. Про це свідчить статистика компанії Київстар, яка є офіційним партнером Microsoft в Україні.

Київстар наводить такі дані.

1. Від початку повномасштабної війни і по серпень 2023 року споживання хмарних сервісів Microsoft Azure в Україні зросло майже у 7 разів. Основні піки такого зростання припадали на березень-квітень 2022-го, коли розпочались активні бойові дії. А також — на жовтень 2022 року-березень 2023-го, коли українці та український бізнес потерпали від блекаутів через ворожі обстріли.

Microsoft Azure – це хмарна платформа Microsoft, яка відкриває практично безмежні технологічні можливості з розміщення та обробки даних у надійно захищених дата-центрах у понад 60 регіонах світу. Це дозволяє створювати резервні безпечні канали передачі даних у віртуальному середовищі.

2. Протягом року, а саме з серпня 2022 по серпень 2023 кількість запитів до Київстар на підключення хмарного продукту Microsoft Office 365 зросла майже втричі.

Це повний пакет інструментів для офісної роботи, який дозволяє у найкоротші строки розгорнути віддалене робоче місце для співробітників із забезпеченням доступу до робочих програм і документів з будь-якого гаджета лише за наявності доступу до інтернету. Зокрема, Microsoft Office 365 доступний українським корпоративним клієнтам Київстар не лише окремою послугою, а й як додатковий бонус для деяких корпоративних тарифів мобільного зв’язку.

«Український бізнес показав неабияку витримку від самого початку повномасштабної війни, особливо під час блекаутів. Цьому сприяла зокрема і доступність інноваційних технологічних рішень, провайдером яких виступає Київстар, — коментує такі дані директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Костянтин Вечір. — Вважаємо, що використання хмарних технологій стало одним із найважливіших рішень, яке допомогло бізнесу вдало підготуватися до зими і забезпечити роботу в непередбачуваних умовах».

Крім того, хмарні продукти не лише дозволили убезпечити роботу українського бізнесу, а й створюють нові можливості для розвитку, навіть у такій непростій ситуації. Адже архітектура таких рішень дозволяє їх легко масштабувати, добудовувати новими технологічними рішеннями, наприклад, аналітикою великих даних, додає спікер.

Найбільший приріст* у використанні хмарних технологій спостерігався серед таких галузей українського бізнесу:

Сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство — +183%;
Операції з нерухомим майном — +133%;
Інформація та телекомунікації — +115%;
Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспорту — +74%;
Будівництво — +63%;
Переробна промисловість — +56%;
Фінансова і страхова галузь — +55%.

*Дані наведено станом на травень 2022 р. – червень 2023 р.

«Фінансова та страхова галузі показали відносно низький приріст, адже традиційно більш націлені на безпеку даних та інфраструктури і використовували їх ще й до початку повномасштабних воєнних дій, — коментує дані Костянтин Вечір. — Водночас бачимо великий попит на хмарні рішення у таких галузях як ритейл, сільське господарство, виробництво. Це свідчить про готовність українського бізнесу до ще більшої гнучкості та трансформації для подальшого розвитку у непростих умовах».

https://kyivstar.ua/news/id191020231200


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.10.2023, 10:25
Сообщение #198


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



59% абонентів захищають фінансовий номер телефону

20.10.2023

Жовтень – місяць кібербезпеки у світі. Київстар традиційно провів активності з метою привернути увагу суспільства до питань кіберзахисту та відповідальної поведінки у кіберпросторі.

За словами Яни Гірчак, начальниці відділу запобігання шахрайству Київстар, важливо, щоб користувачі знали про можливі шахрайські схеми та вміли захищатися і правильно реагувати на загрози в мережі. Найчастіше кібершахраї за допомогою психологічного тиску – соціальної інженерії – змушують людей власноруч віддавати кошти чи інформацію, і повернути втрачене найчастіше неможливо. Київстар проводить регулярні інформаційні кампанії та рекомендує як убезпечитись від віртуальних зловмисників.

Третій рік поспіль компанія проводить опитування* серед абонентів, побудоване на основі найважливіших правил кібергігієни:

вдаватись до додаткових заходів із запобігання шахрайства на пристроях (смартфон, комп'ютер): унікальні складні паролі до облікових записів і електронних кабінетів тощо - 68%;
оновлювати паролі до акаунтів та застосунків, щоб захистити персональні дані - 39%;
захищати фінансовий номер телефону паролем для СІМ-карти тощо - 59%;
убезпечити фінансовий номер ідентифікацією: зареєструвати на паспорт, укласти контракт з оператором - 31%;
тримати в секреті код та пароль з СМС, навіть якщо той, хто просить це зробити, назвався співробітником банку чи телеком-оператора - 95%;
перевірити інформацію перед тим, як перейти за сумнівним посиланням з повідомлення - 77%;
повідомляти Кіберполіцію про випадки шахрайства - 85%.

Телеком-оператор підтримує #ШахрайГудбай – інформаційну кампанію Національного банку України та Кіберполіції, мета якої – навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів. Більше інформації про безпечну поведінку в інтернеті, а також про правила платіжної безпеки – на сайті проєкту.

*В опитуванні Київстар взяли участь понад 250 користувачів.
https://kyivstar.ua/news/id201020231515


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 24.10.2023, 14:37
Сообщение #199


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



CEO VEON проведе перемовини з представниками уряду навколо ситуації з «Київстар». Анонсовано інвестиції в розмірі $600 млн в Україну

Головний виконавчий директор телекомунікаційної групи VEON Каан Терзіоглу приїхав до Києва та разом з менеджментом «Київстар» протягом тижня буде спілкуватися з представниками українського уряду щодо ситуації, яка склалася навколо арешту корпоративних прав деяких акціонерів групи.
«Я радий сказати, що в перший день війни ми зробили вибір. Вибрали Україну», — підкреслив Каан Терзіоглу.

Він підкреслив, що рік тому VEON прийняв рішення вийти з російського ринку (де контролював мобільного оператора Вимпелком).

9 жовтня VEON опублікував пресреліз про те, що завершив вихід із рф — передав активи керівництву Вимпелком на чолі з генеральним директором Олександром Торбаховим. Угода не передбачає жодних домовленостей про зворотний викуп акцій. Тобто це прощання назавжди.

Таким чином VEON продовжив працювати на шести інших ринках — в Україні, Бангладеш, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані та Пакистані.

Як згадав під час пресконференції пан Терзіоглу, зранку після новини про вихід з рф його телефон розривався від дзвінків: він отримував привітання від міжнародних інвесторів групи з США, Великобританії та Європи.

І ці ж самі інвестори, як каже CEO VEON, зателефонували йому, коли в українських медіа та Телеграм-каналах з’явилася новина про рішення суду стосовно арешту корпоративних прав підсанкційних осіб та 99,99% акцій компанії «Київстар».

Через декілька днів після цієї новини з’явилася ще одна. Що нібито у минулому рішенні суду була допущена помилка. І своїм новим рішенням Шевченківський суд Києва її виправляє — під арешт потрапили тільки 47,85% статутного капіталу «Київстар», тобто частки, які належать структурам, пов’язаним із LetterOne. Це інвестиційний холдинг, заснований росіянином Михайлом Фрідманом і його партнерами.

За словами Терзіоглу, інвестори VEON висловлювали йому свої занепокоєння. Значна частина власників акцій VEON — до 30% — представники американських фондів і компаній. І тому CEO VEON спочатку вирушив до Сполучених штатів, щоб запевнити партнерів, що Україна завжди діяла за принципами дотримання принципів міжнародного права.

«Ці заголовки у медіа коштували інвесторам $150 млн. Я почав отримувати від них листи», — сказав Терзіоглу.

Пан Терзіоглу підкреслив, що згадані підсанкційні особи мають нульове володіння в капіталі «Київстар» і не мають жодного впливу на прийняття рішень у VEON. До того ж люксембурзька компанія LetterOne, де підсанкційні особи мають долю, не є предметом санкцій як в Україні, так і на заході.

«Ми поважаємо те, що в Україні проходить розслідування з метою безпеки, але хочемо підкреслити, що наші права на володіння „Київстаром“ залишаються несумнівними», — підкреслив Терзіоглу.

Серед анонсованих зустрічей, який проведе делегація VEON — з міністром цифрової трансформації Михайлом Федоровим.

СЕО «Київстар» Олександр Комаров додав, що він дізнався про новини щодо арешту корпоративних прав з Telegram-каналу СБУ. Він додав, що компанія не отримала офіційних рішень суду. І тільки в п’ятницю команда побачила, що друге рішення суду (з уточненням помилки про розмір пакета акцій) було опубліковано в Єдиному судовому реєстрі. Перше рішення в реєстрі поки що не з’явилося.

Пан Комаров наголошує на непрозорості цього процесу.

«Мені здається, що це якась прикра помилка, коли спочатку ромлять, а потім думають. Це не піддається логіці», — сказав він.

СЕО «Київстар» додає, що як тільки компанія отримує офіційне рішення, то буде його оскаржувати.

Олександр Комаров нагадав, що ще восени минулого року Національна комісія з цінних паперів та фондовому ринку прийняла рішення, яким унеможливлює будь-який рух акцій підсанкційних осіб без погодження з Україною. Цього рішення, за його словами, було достатньо, щоб гарантувати національні інтереси.

Телекомунікаційної групи VEON Каан Терзіоглу підкреслив, що з 2022 року «Київстар» заплатив в Україні майже 20 млрд податків і зборів, а для підтримки абонентів, суспільства, країни виділив 1,4 млрд пожертвувань. І компанія налаштована відбудовувати Україну, застосовуючи при цьому найсучасніші технології.

«Протягом наступних трьох років ми маємо намір проінвестувати $600 млн», — підкреслив він.

Олександр Комаров додав, що гроші підуть на розбудову мережі LTE, щоб забезпечити доступність послуги для 98% абонентів. Крім того, компанія продовжить розвивати медичні послуги на майданчику Helsi. Також оператор буде вкладати в енергонезалежність і тестування 5G.
_https://dev.ua/news/kyivstar-1698126725


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.10.2023, 15:01
Сообщение #200


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар запускає нову тарифну лінійку «Бізнес UA» для корпоративних абонентів

25.10.2023

Київстар продовжує аналізувати потреби абонентів та світові тенденції, які впливають на зміну звичок у користуванні мобільним зв’язком. Так, оператор електронних комунікацій вдосконалює свої послуги та формує нові тарифні пропозиції, щоб вони були зручними і якнайповніше відповідали потребам повсякденного використання.

Київстар продовжує аналізувати потреби абонентів та світові тенденції, які впливають на зміну звичок у користуванні мобільним зв’язком. Так, оператор електронних комунікацій вдосконалює свої послуги та формує нові тарифні пропозиції, щоб вони були зручними і якнайповніше відповідали потребам повсякденного використання.

Так, з 25 жовтня 2023 року Київстар запускає нову лінійку тарифів «Бізнес UA» для корпоративних абонентів: «Бізнес UA. Ідея», «Бізнес UA. Мета», «Бізнес UA. Баланс», «Бізнес UA. Швидкість», «Бізнес UA. Масштаб».

Представлені тарифи дають ще більше можливостей для спілкування. Зокрема, нова тарифна лінійка пропонує: • збільшення обсягів інтернету, який вже став невід’ємною частиною щоденного життя. Для більшості тарифних планів лінійки він стане безлімітним; • збільшення хвилин на дзвінки по Україні і до 13 країн (Польщі, Італії, Чехії, Німеччини, Узбекистану, Ізраїлю, США, Канади, Китаю, Індії, Іспанії, Молдови, Румунії); • послугу «Роумінг як вдома», яка дозволить користуватися мобільним зв’язком за «домашнім» тарифом, для тих, хто працює віддалено у 27 країнах Європи; • можливість обрати дві додаткові послуги (Суперсили) без доплат.

Kористувачі нової тарифної лінійки зможуть підключити як Суперсилу такі послуги:
• онлайн чи ПК-версію Microsoft 365 для організації роботи з будь-якого гаджету; • віртуальну мобільну АТС, якщо потрібно впорядкувати та налаштувати зручний прийом дзвінків від клієнтів; • додаткову SIM для другого пристрою, що дозволить користуватися кількома гаджетами одночасно, не переставляючи SIM-картку; • Київстар ТБ з популярними телеканалами та корисними відео; • додаткові хвилини або SMS;
• додаткові гігабайти в Україні або в роумінгу та багато іншого.

«Протягом останніх кількох років ми спостерігаємо, як змінюються потреби в абонентів корпоративного зв’язку усіх сегментів бізнесу. Йдеться не лише про зростання споживання голосового мобільного зв’язку. Загальна диджиталізація та ведення бізнесу під час повномасштабної війни формують нові звички. Наприклад, ми бачимо, що у наших клієнтів постійно зростає потреба у швидкому і доступному мобільному інтернеті. Ми завжди йдемо назустріч потребам клієнта, тому й пропонуємо оптимальне наповнення зі збільшеними обсягами послуг», — каже директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Костянтин Вечір.

Для бізнес-клієнтів додатковою перевагою стане і зручне управління послугами за допомогою системи «Мій Київстар», а саме — «Кабінет координатора». Він дозволяє аналізувати і управляти звітністю за всіма номерами компанії. Клієнти, які вже користуються корпоративними тарифами від Київстар, зможуть змінити їх на нові безпосередньо в цьому кабінеті.

Крім того, нова тарифна лінійка дозволить легко перейти на корпоративне обслуговування представникам малого бізнесу і приватним підприємцям (ФОП), які користувалися послугами Київстар на умовах передплаченого зв’язку. Адже для нових бізнес-клієнтів діє акція «Бізнес-старт», яка дозволяє отримати -50% на плату за обраним тарифом протягом 6 місяців (діє з другого місяця підключення).

Тарифи лінійки «LOVE UA. Бізнес» недоступні для підключення через канали самообслуговування.

З детальними умовами можна ознайомитися на сайті Київстар у розділі послуг для бізнесу або за номером 477 чи у персонального менеджера.

https://kyivstar.ua/news/id251020231540


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

15 страниц V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему
2 чел. читают эту тему (гостей: 2, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 15:27
Rambler's Top100
build_links(3); ?>