Додаток Київстар ТБ запускає новий функціонал для найменших глядачів – «Дитячий профіль» 28.12.2022
Додаток Київстар ТБ, що є партнерським проєктом 1+1 media та Київстар, запустив новий функціонал — «Дитячий профіль». Це окремий профіль з функціоналом, який фільтрує весь контент за віковими обмеженнями для дітей віком до 8 років. Серед продуктів, які об’єднають найменших глядачів, — мультфільми, анімаційні серіали, розважальний, пізнавальний та освітній контент.
Що стосується технічних особливостей, то в дитячому профілі наявна функція захисту – встановлення пароля, що дозволить обмежити покупку контенту та перехід з дитячого профілю в дорослий. Таким чином, батьки завжди будуть впевнені в тому, що їхні діти дивляться безпечний контент. Крім цього, як і раніше, абоненти Київстар ТБ мають доступ до акаунту з 5 різних пристроїв, це стосуватиметься і дитячого акаунту, де зберігатиметься історія переглядів, обраного контенту тощо. Профіль доступний на мобільних девайсах та планшетах з операційними системами IOS та Android, а також у WEB та незабаром на SMART TV та Android TV.
“Питання споживання контенту найменшими глядачами завжди дуже актуальне, адже батьки повинні бути певними, що діти дивляться безпечний контент та актуальні програми, фільми та серіали відповідно до віку. Тому в Київстар ТБ ми тривалий час працювали над спеціальним профілем, який відповідатиме запитам батьків, а також пропонуватиме широку контенту лінійку дітям. Пишаємося, що нам вдалося втілити в реальність цей важливий проєкт, тож віримо, що користувачі платформи незабаром відчують усі переваги дитячого профілю на практиці”, - прокоментували в Київстар ТБ.
Зазначимо, від початку повномасштабної війни Київстар ТБ істотно розширили свою бібліотеку для найменших глядачів: на платформі з’явилося близько 100 нових проєктів, які стосуються вивчення іноземних мов, мистецтва, цифрової освіти, медіаграмотності, літератури, дизайну тощо.
Також восени Київстар ТБ поповнили бібліотеку контентом студії Disney. Всі продукти доступні в професійній українській озвучці, а більшість також мають оригінальну аудіо доріжку англійською мовою. Діти дошкільного віку можуть безкоштовно переглядати аудіо казки та інших пізнавальний контент. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...yh-glyadachiv-0
Додаткові пакети послуг для контрактних та бізнес-клієнтів 20.01.2023 Абоненти Київстар із тарифами LOVE UA.Контракт та LOVE UA.Бізнес від сьогодні можуть замовити додаткові пакети послуги на додачу до основного пакета та Суперсил.
Наприклад якщо абонент здійснює багато дзвінків по Україні або за кордон, то можна замовити 300 хвилин на інші мережі по Україні або 50 хвилин за кордон. А якщо клієнту треба більше SMS, то тепер доступний додатковий пакет із 200 повідомленнями. Більше деталей про вартість та умови підключення нових пакетів можна переглянути в їх детальному описі на нашому сайті. Шукайте пакети в переліку послуг для контрактних абонентів та бізнес-клієнтів відповідно. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...iznes-kliyentiv
Київстар забезпечує резервними джерелами живлення фірмові магазини 06.02.2023 Київстар разом з партнерами встановили у перших 50 магазинах генератори, щоб забезпечити їхню безперебійну роботу та надавати послуги клієнтам під час відключень електроенергії.
Перші магазини із резервними джерелами живлення можуть не лише обслуговувати відвідувачів протягом всього робочого часу, незалежно від відключень електроенергії. Турбуючись про своїх клієнтів, оператор пропонує клієнтам у магазинах, де встановлено генератори, також підзарядити гаджети. У найближчі місяці Київстар планує збільшити кількість фірмових магазинів з генераторами щонайменше ще на 100 магазинів, до яких приходить найбільша кількість клієнтів. З переліком магазинів, що працюють безперебійно, вже можна ознайомитись на сайті Київстар за посиланням. Перелік буде постійно оновлюватися відповідно до закупівлі та встановлення генераторів. «Київстар системно інвестує у відновлення мобільної мережі, мережі фіксованого зв’язку, а також відновлює роботу ритейлу, щоб задовольнити актуальні запити клієнтів. Сьогодні компанія вже інвестувала понад 350 млн грн у забезпечення мережі базових станцій потужними акумуляторними батареями, а також стаціонарними й мобільними дизель-генераторами. Понад 5,5 млн грн було виділено на компенсацію нашим партнерам придбання генераторів в магазини, щоб забезпечувати нашим клієнтам постійний доступ до послуг», - коментує начальник департаменту роздрібних каналів продажу Київстар Михайло Миколюк. Нагадаємо, раніше Київстар інвестував понад 50 млн гривень у закупівлю джерел безперебійного живлення для підтримки роботи послуги «Домашній інтернет», щоб 10 000 будинків та 90 000 абонентів залишалися на зв’язку навіть під час відключень електроенергії. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...irmovi-magazyny
Київстар продовжує акції до купівлі смартфонів 27.02.2023
Акції «Безлімітний інтернет до 4G-смартфону» та «Київстар ТБ у подарунок до смартфону» активно користуються попитом серед клієнтів ритейлу та поціновувачів інтернет магазину Київстар. Тому пропозиції щодо них знову доступні до підключення для абонентів передплати та контракту (фізичних осіб).
З 27 лютого 2023 по 31 січня 2024 при купівлі 4G-смартфону з операційною системою Android, IOS або Windows в магазинах Київстар або на сайті https://shop.kyivstar.ua/ фізичні особи-абоненти передплати, включно з FMC, та абоненти контракту можуть отримати безлімітний інтернет на 90 днів у подарунок. Детальніше про умови акційної пропозиції «Безлімітний інтернет до смартфона» можна ознайомитись за посиланням.
«Київстар ТБ у подарунок до смартфону», а саме користування пакетом «Сімейний» на 3 місяці (місяць підключення + 3 повних календарних місяці), абонентам Київстар на передплатній та контрактній формах обслуговування надаються у період з 10 лютого 2023 по 31 січня 2024 при купівлі 3G або 4G-смартфону в роздрібній мережі Київстар або на сайті https://shop.kyivstar.ua/. Більше інформації про умови отримання за посиланням. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ivli-smartfoniv
Ще більше кіноможливостей від VARUS та Київстар ТБ 22.02.2023
З 21 лютого до 21 березня 2023 року Київстар ТБ проводить спільну промоакцію з мережею VARUS. Встановивши додаток VARUS на свій смартфон з AppStore чи Google Play Market, клієнт гарантовано отримує в подарунок промокод на 30 днів користування послугою Київстар ТБ на умовах пакета Преміум HD. Промокод надається у додатку VARUS на головній сторінці.
Як використати промокод
завантажте додаток Київстар ТБ на свій пристрій та авторизуйтеся в ньому у розділі Профіль введіть промокод з додатка VARUS у відповідне поле та натисніть Далі
Приємного перегляду!
У промо можуть взяти участь абоненти всіх мобільних операторів. Після закінчення терміну дії пакета з промодоступом:
абонентам Київстар автоматично підключиться пакет Київстар ТБ Сімейний за 150 грн/міс у абонентів інших мобільних операторів послуга відключиться, проте її можна буде самостійно підключити та оплачувати з банківського рахунку
Детальну інформацію дивіться в Офіційних правилах акції або за номером 0 800 300 466 (безкоштовно з номерів усіх телеком-операторів України).
Київстар ТБ — спільний проєкт групи 1+1 media та Київстар, заснований 11 грудня 2019 року. Це платформа онлайн-телебачення, яка надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, прямоефірних програм, і регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази проєктів. Її перевагою є можливість перегляду контенту з п’яти різних пристроїв на одному акаунті — зі смартфонів, планшетів, ноутбуків, Smart TV або ТВ-тюнерів.
Відповідно до постанови НКЕК від 09.11.2022 №209 про «Порядок маршрутизації трафіка при наданні послуг міжособистісних електронних комунікацій з використанням нумерації», а також відповідно до постанови КМУ № 295 від 11.04.2012 року про «Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг» Київстар продовжує виконувати умови блокування дзвінків на заборонені офіційними розпорядженнями органів державної влади номерні ресурси в Україні (на тимчасово окупованих територіях) та за кордоном.
Зокрема, із 23.03.2022 відбулися зміни в умовах надання електронних комунікаційних послуг, а саме заблоковано вихідні дзвінки на деякі номери з кодами за посиланням для абонентів як в Україні, так і в роумінгу.
Серед українських номерів, які не будуть доступними тільки для дзвінків у роумінгу, – номери із кодами 380800 та 380900, що викликано економічними обставинами: часто номери із цими кодами є платними та оплачуються за значно вищими тарифами. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...nov-nkek-ta-kmu
Акцію «Онлайн дешевше» подовжено до 30 квітня 2023 24.03.2023
Замовляти нові SIM-картки в онлайн магазині Київстар вигідніше, відтак Київстар подовжує дію акції «Онлайн дешевше» до 30 квітня 2023.
Завдяки акції, купуючи стартовий пакет з новою 4G SIM-картою в онлайн-магазині мобільного оператора, абонент може отримати від 100 до 170 грн на мобільний рахунок залежно від обраного тарифного плану.
Учасником акції може стати будь-який абонент, який бажає підключити новий номер передплаченого зв′язку з тарифами «LOVE UA. На максимум», «LOVE UA. Без меж», а також «СуперГіг». Заощаджені кошти можна використати на наступну оплату тарифу, придбання додаткових гігабайтів або на інші послуги зв’язку. Під час оформлення замовлення на сайті у клієнтів буде можливість вибрати один із 10 запропонованих номерів.
Що потрібно зробити, щоб взяти участь в акції:
Обрати тариф та номер в онлайн-магазині Заповнити необхідні дані для доставки (вона безкоштовна та здійснюється через Нову пошту або кур’єром) Оплатити покупку
Унікальний дитячий контент від «Sesame Workshop» ексклюзивно доступний на платформі Київстар ТБ 27.03.2023
З 27 березня на платформі кіно та телебачення Київстар ТБ ексклюзивно з’явився новий сезон легендарного анімаційного проєкту «Вулиця Сезам». Окрім основних випусків, виробники шоу «Sesame Workshop» спеціально для українських дітей розробили 5 епізодів, які допоможуть їм впоратися з викликами великої війни.
Нове міжнародне партнерство із «Sesame Workshop» відбувається у взаємодії з ініціативою першої леді Олени Зеленської зі створення Всеукраїнської програми ментального здоров’я.
Для того щоб розробити та запустити концепцію для України, «Sesame Workshop» провела окреме дослідження з українськими батьками й освітянами. В серіях, створених для України, розкриваються теми: як продовжувати навчання в умовах війни, як впоратися з великими змінами, як долати травму внаслідок конфлікту чи кризи, як справитися з почуттями, коли ти далеко від дому та як пишатися собою попри все.
Контент не тільки дубльований українською мовою, але й максимально адаптований для дошкільнят. Так, до прикладу, в українській версії зʼявляються персонажі Пташидло та Коржик. Загалом, українською дубльовано 140 епізодів за 4 освітніми напрямками: математика, наука, соціальні навички, здоров’я та захист дитини.
«Вулиця Сезам» – це міжнародна пізнавальна освітня програма й одна з найтриваліших дитячих передач в історії телебачення. Головна мета проєкту – вирішення освітніх проблем дітей через поєднання телебачення й улюблених героїв. У створенні шоу активно беруть участь педагоги, психологи, фахівці з розвитку дитини.
Контент «Вулиця Сезам» буде доступний кожному, хто завантажить застосунок Київстар ТБ, безоплатно, в тому числі користувачам іншим телеком-операторів. Абоненти Київстар зможуть його переглядати без плати за трафік.
Зазначимо, що також на Київстар ТБ у вільному доступі є понад 10 000 годин освітнього контенту на різний вік, які стосуються вивчення іноземних мов, мистецтва, цифрової освіти, медіаграмотності, літератури, дизайну тощо.
Також на Київстар ТБ є велика бібліотека з контентом студії Disney. Всі продукти доступні в професійній українській озвучці, а більшість також мають оригінальну аудіодоріжку англійською мовою. А щоб батьки не переживали, чи не подивиться малеча раптом дорослі фільми чи страшні новини, на платформі є функція «Дитячий профіль» із контентом, що розроблений виключно для дітей віком до 8 років. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...no-dostupnyy-na
Київстар разом з міжнародною компанією ASBISc Enterprises PLC підтримує українських школярів 27.03.2023
Національний мобільний оператор інвестував понад 7 млн грн та виділив 5000 сім-карт формату e-sim з тарифом пільгового доступу до мобільного інтернету на рік для учнів шкіл, частково або повністю зруйнованих внаслідок бойових дій. Допомогу вже отримали навчальні заклади в Київській, Чернігівській, Харківській та Миколаївській областях.
В рамках проєкту учні 20 шкіл, отримали планшети Apple iPad із сім-картками Київстар. За умов тарифу протягом року щомісяця нараховується пакет послуг з 20 Гб мобільного інтернету, щоб діти могли навчатися онлайн. Цього обʼєму послуг вистачить на місяць активного користування додатками для навчання та щоденного відвідування онлайн уроків. Тарифний пакет був створений спеціально для ініціативи.
«Ми системно допомагаємо державі долати виклики війни. Київстар вже інвестував 300 млн грн для відновлення цифрової інфраструктури в рамках проєкту UNITED-24 і системно підтримує своїх абонентів та суспільство послугами та благодійними внесками. Зокрема, на платформі Київстар ТБ ми надали доступ до Всеукраїнської школи онлайн та освітнього контенту, який вже переглянули 88 тис. унікальних абонентів. Ми продовжуємо підтримувати українців й долучаємось та продовжуємо створювати проєкти, важливі для суспільства», — говорить Олександр Комаров, СЕО Київстар.
У кожному тарифі Київстар діє безкоштовна послуга «Знання без меж», завдяки якій без плати за трафік можна використовувати додатки для навчання. Серед них – Всеукраїнська школа онлайн, Wkipedia, Coursera, Prometheus, Zoom, Google classroom та ін.
«В умовах повномасштабної війни перед сферою освіти стоїть багато викликів. Один із них — навчання онлайн. Зараз у такому форматі навчаються 1,5 млн дітей. Щоб це було ефективніше, діти та вчителі насамперед повинні мати техніку та інтернет. Мінцифра вже забезпечила 2000 шкіл та дитсадків швидкісним інтернетом, а понад 3000 закладів освіти — Wi-Fi в укриттях. Ми допомогли отримати вчителям понад 60 000 ноутбуків, а учням — 5 000 планшетів. Вдячний нашим партнерам, які долучаються до таких ініціатив та ромлять свій внесок у підтримку освіти», — зазначив Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Ініціатором проєкту «5 000 Apple iPad для українських школярів» є міжнародна компанія ASBISc Enterprises PLC, а навчальні заклади були обрані експертами Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій.
«Якісна, сучасна й безперервна освіта українських дітей – це запорука майбутнього нашої держави. Саме сьогоднішні школярі будуватимуть Україну як країну майбутнього після нашої Перемоги. На їхню долю випало багато випробувань, адже живуть вони в непростий час. Проте ми не можемо дозволити, щоб війна позбавила їх освіти й майбутнього, як зараз намагається позбавити дитинства, – говорить Віталій Мельниченко, директор ТОВ ПІІ “АСБІС-Україна” – Я вдячний всім партнерам, які вже долучилися до цього проєкту. Завдяки їхній підтримці повністю або частково зруйновані школи отримали сучасні пристрої для навчання. Проте таких шкіл в Україні сотні. Учні кожної з них чекають на свій шанс здобути освіту. Тому ми запрошуємо бізнес, взяти участь у цій ініціативі та долучатися до партнерства заради кращого майбутнього дітей та України».
Партнерами ініціативи стали: Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство Освіти і Науки України, Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій та Громадська організація «СЕВЕН ФІЛДС».
Нагадаємо, Київстар вже перерахував на гуманітарні і благодійні проєкти для підтримки ЗСУ, лікарень, людей літнього віку і вимушених переселенців понад 130 млн грн. Зокрема мобільний оператор виділив допомогу до БФ «Повернись живим», БФ «Твоя опора», БФ «Let`s help», МБФ «Карітас України» та dobro.ua. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...-plc-pidtrymuye
Київстар покращує умови користування роумінгом в бізнес-тарифах IoT 27.03.2023
Навіть попри складні умови воєнного часу Київстар робить все можливе, аби надати своїм бізнес-клієнтам більше вигідних пропозицій і можливостей для спілкування та роботи.
Так, з 4 квітня 2023 року компанія покращує умови користування роумінгом у 135 країнах світу для тарифів IoT 12, IoT 17, IoT 25, IoT 45, IoT Старт, IoT Міні, IoT База, IoT Про, Data, M2M Індивідуальний, M2M Резерв. В разі користування інтернетом і SMS в країнах 1-ї та 2-ї тарифних зон користувачам цих тарифних планів автоматично надаватиметься пакет з 50 бонусів (1 бонус = 1грн) за 50 грн, який діятиме 30 днів. Бонуси можна буде використовувати на інтернет – від 1 грн за 1 МБ чи SMS-повідомлення – від 1 грн за 1 SMS. За потреби ці послуги можна поєднувати. При цьому кількість пакетів не обмежується – якщо користування інтернетом чи SMS продовжується, кожен новий пакет надається автоматично після закінчення обсягу попереднього.
Щоб перевірити залишок бонусів, достатньо відправити код *106*1*4#, або звернутися до системи Мій Київстар (кабінет координатора).
Для вихідних дзвінків на мобільні та міські номери України та номери країни перебування, зокрема і за технологією СSD, а також будь-яких вхідних дзвінків вартість тарифу становитиме у 1-й зоні – 5 грн/хв, у 2-й зоні – 10 грн/хв.
У додатку «Мій Київстар» можна змінити тариф на контрактний завдяки сервісу Дія та Cистемі BankID НБУ 24.03.2023
Абоненти передплати тепер можуть перейти на контрактну форму обслуговування та обрати вигідний тариф постоплати через додаток «Мій Київстар». Ідентифікація абонента здійснюється за допомогою мобільного додатку Дія чи Системи BankID НБУ.
З 2021 року в магазинах Київстар можна використовувати документи в додатку Дія для оформлення безпечного та вигідного контрактного обслуговування. Відтепер для переходу на контрактну форму обслуговування абоненту достатньо виконати кілька простих кроків:
мати цифрові документи в Дія* або рахунок в одному із банків – учасників Системи BankID НБУ; обрати в мобільному додатку «Мій Київстар» доступний контрактний тариф та натиснути "Підключити з ідентифікацією"; вибрати опцію «Скористаюсь ДІЯ/BankID НБУ»; підписати аплікаційну форму графічним підписом та дочекатись повідомлення про зміну тарифу.
Контрактна форма обслуговування дає абоненту більше переваг у порівнянні з передплатою. Наприклад, мобільний номер стає більш захищеним від шахраїв, оскільки реєстрація відбувається за паспортом користувача та всі зміни з номером та SIM може робити лише власник з документом, що засвідчує особу.
"В умовах війни, через постійний стрес люди частіше стають жертвами шахраїв. Щоб захистити номери телефонів наших абонентів, ми в Київстар значно спрощуємо перехід на контрактні тарифи. Віднині здійснити безпечний перехід можна в додатку «Мій Київстар». Наразі, вже близько 2 мільйонів абонентів Київстар користуються обслуговуванням за контрактом. Ми переконані, що завдяки можливості онлайн підключення їх стане значно більше," – прокоментувала Тетяна Лукинюк, директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар.
Абоненти, які обрали контрактне обслуговування, також можуть підключити до свого особового рахунку своїх близьких і оплачувати послуги зв´язку всієї родини. Крім того, тарифи контрактного обслуговування мають більше послуг. Зокрема, абонентам доступні дві послуги «Суперсила» у контрактних тарифних планах замість однієї у передплатних тарифах.
Плата за тариф зніматиметься щодня рівними частинами впродовж календарного місяця. Тобто контрактний абонент може поповнювати рахунок та оплачувати послуги тоді, коли йому це зручно. А щоб абоненти завжди залишались на зв’язку – діє кредитна програма.
Нагадаємо, що мобільний додаток «Мій Київстар» — це персональний кишеньковий помічник для керування власним номером, аналізом витрат та обсягом послуг за номером тощо. Завдяки додатку можна не тільки поповнювати рахунок без комісії, а й отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстар, а тепер ще й для переходу на контракту форму обслуговування. Завантажити додаток можна тут.
300 млн гривень на цифровізацію та подяка від Президента України – меморандум Мінцифри та Київстару 03.04.2023
Національний телеком оператор отримав подяку від Президента України Володимира Зеленського за підтримку фандрейзингової платформи United-24. Зокрема, на днях Київстар перерахував на державний рахунок останню частину інвестицій із загальної суми 300 млн грн, яку виділив для реалізації державних проєктів із цифрового розвитку та кіберзахисту України.
Допомога в 300 млн грн надана телеком оператором на безоплатних умовах в рамках Меморандуму, який було підписано між Київстар і Міністерством цифрової трансформації України в липні 2022 року. Відповідно до Меморандуму з Міністерством цифрової трансформації Київстар зобов`язався виділити кошти для реалізації ключових завдань цифровізації. Сума вже надійшла на державний рахунок через фандрейзингову платформу UNITED24, яку запустили за ініціативи Президента України Володимира Зеленського. Міністерство цифрової трансформації України забезпечить цільове використання коштів для найважливіших проєктів відбудови і зміцнення цифрової інфраструктури. «Київстар, як давній і надійний партнер держави, скеровує свій досвід, технічні потужності і фінансові можливості для наближення перемоги України, – зазначає президент компанії «Київстар» Олександр Комаров. – Ми продовжимо нашу плідну співпрацю з Міністерством цифрової трансформації і скоро повідомимо про нові проєкти»
Як повідомляє Міністерство цифрової трансформації України, ці кошти спрямовуються на топ-пріоритетні проєкти з цифрової трансформації нотаріату (е-нотаріат) та товаро-транспортних накладних (е-ТТН), на цифровізацію послуг ДРАЦСів та інші. А також на модернізацію та розвиток державних реєстрів, посилення інформаційної безпеки, зміцнення кіберзахисту країни.
«Під час повномаштабної війни цифрова інфраструктура стала основою для ефективної роботи держави. Працює митниця, виплачуються пенсії, зарплати, повноцінно працює уряд. Майже щотижня Мінцифра запускає нові послуги в Дії. І все це під час першої у світі кібервійни. Дякуємо компанії Київстар за внесок у розвиток цифрової України. Така підтримка дозволяє нам реалізовувати топпроєкти для посилення безпеки та надійності цифрової інфраструктури», — зазначив Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Київстар став одним з донорів, які допомагають відродженню України і продовжує допомагати долати виклики війни. Так компанія перерахувала благодійним фондам понад 130 млн грн на гуманітарні потреби військових, лікарень, людей похилого віку та постраждалих від війни. А також надала абонентам безоплатних сервісів на більш як 577 мільйони гривень. У 2022 році Київстар сплатив понад 10,7 млрд грн податків та зборів до державного бюджету та інвестував майже 6 млрд грн у відновлення та будівництво мереж мобільного зв`язку в Україні.
Довідка про Мінцифру та платформу UNITED24
Міністерство цифрової трансформації було створене у вересні 2019 року. Його мета — перетворити Україну на цифрову державу. Ключовий проєкт Мінцифри — екосистема Дія, що складається з мобільного застосунку, порталу та інших сервісів. У Дії Мінцифра запустила перший у світі цифровий паспорт, що є повним аналогом звичайного, найшвидшу реєстрацію бізнесу, комплексну послугу для батьків єМалятко та багато інших послуг. Ще один важливий проєкт — Дія.City — унікальний правовий та податковий простір для IT-компаній. Після повномасштабного вторгнення росії Мінцифра веде першу у світі діджитал-війну проти агресора.
Про UNITED24
Ініційована Президентом України фандрейзингова платформа та основне місце збору пожертв на підтримку України. За понад п’ять місяців роботи UNITED24 зібрано більш ніж 200 000 000 доларів від громадян зі 110 країн. Серед амбасадорів UNITED24 — видатні спортсмени Андрій Шевченко, Еліна Світоліна та Олександр Усик, креативний директор Balenciaga Демна, американські актори Лієв Шрайбер та Марк Гемілл, гурт Imagine Dragons, співачка та акторка Барбра Стрейзанд та астронавт NASA Скотт Келлі. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...yiny-memorandum
Абоненти Київстар можуть отримати знижку до 22% на поліси страхування 03.04.2023
Завдяки системній співпраці Київстар з партнерами, абоненти національного мобільного оператора мають можливість користуватись різноманітними корисними пропозиціями. Наразі, серед таких є можливість попіклуватись про себе та власний автомобіль. Абоненти Київстар можуть отримати до 22% знижки на придбанні полісів страхування: ОСЦПВ та Медичне страхування від Finance.ua.
Для того, щоб взяти участь в акції, достатньо користуватися додатком Мій Київстар або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися. В додатку абоненти отримають унікальний код, який необхідно ввести на сайті партнера при купівлі обраного виду полісу страхування.
Скористатись акційним промокодом можливо з 03 квітня 2023 року по 03 травня 2023 року (включно), необмежену кількість разів.
Нагадаємо, що Мій Київстар — це персональний кишеньковий помічник для керування власним номером, аналізом витрат та обсягом послуг за номером, та багато іншого. Завантаживши додаток можна не тільки поповнювати рахунок без комісії, а й отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстар. Завантажити додаток можна тут.
Нова пропозиція Світ чекає: розширюємо можливості для міжнародного спілкування 06.04.2023
У більшості тарифних планів Київстар за фіксовану плату надаються пакети хвилин для дзвінків на інші мережі, які можна використовувати у тому числі для дзвінків за кордон. З 6 квітня 2023 року Київстар пропонує абонентам передплати, контракту та бізнес-клієнтам нову опцію "Світ чекає", за допомогою якої можна розширити перелік країн, на номери яких будуть використовуватися хвилин у вашому тарифі.
Серед цих країн: Болгарія, Греція, Ізраїль, Іспанія, Канада, Литва, Молдова, Норвегія, Португалія, Румунія, Словаччина, США, Угорщина, Узбекистан, Франція та Швейцарія. Тож тепер абоненти Київстар можуть менше турбуватися про вартість розмов з друзями та родичами за кордоном, адже з пакетами "Світ чекає" у них буде достатньо хвилин для розмов з близькими.
Київстар посилює партнерство із Fortinet, аби допомагати клієнтам протидіяти кіберзагрозам 05.04.2023
У відповідь на збільшення кількості кібератак національний мобільний оператор Київстар пропонуватиме українським компаніям і державним організаціям найбільш сучасні рішення для кіберзахисту.
Повномасштабне вторгнення рф в Україну суттєво позначилося на кількості кібератак, яких упродовж 2022 - початку 2023 рр. зазнавали ресурси органів державної влади, державні й приватні підприємства критичної інфраструктури, медіа, компанії фінансового сектору тощо. Лише в Київстар за рік повномасштабної війни співробітниками департаменту кібербезпеки було успішно заблоковано більше 450 DDoS-атак на мережу та понад 13 000 фішингових атак.
Тому, з огляду на важливість посилення інформаційної безпеки, Київстар не лише дбає про захист власного периметру, аби забезпечити стабільність і безперервність надання телеком-послуг, а й постійно розширює перелік рішень із кіберзахисту для своїх бізнес-клієнтів. Поглиблення співпраці з Fortinet – одним із провідних світових розробників в цьому напрямку – дозволить мобільному оператору надавати бізнесу і державним організаціям широкий спектр актуальних кібербезпекових рішень на основі хмарних технологій. Завдяки ним можна буде збільшувати відмовостійкість ІТ-сервісів, а також забезпечувати високий рівень захисту хмарної і наземної IT-інфраструктури організацій.
«Ми реагуємо на потреби клієнтів, тому постійно розширюємо пропозицію для них сучасними інноваційними рішеннями. Так, ми вже понад 6 років розвиваємо затребуваний напрямок хмарних продуктів, згодом доповнили його сервісами з кібербезпеки, адже ці напрямки дуже пов’язані, – коментує Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу в Київстар. – Розширення партнерства із Fortinet дозволить Київстар створювати для своїх клієнтів унікальні сервіси для протидії киберзагрозам, які враховуватимуть індивідуальні запити компаній. Окрім того, ми зможемо експертно супроводжувати всі етапи впровадження й використання рішень нашими клієнтами завдяки фаховій підготовці сертифікованих спеціалістів».
Рішення від Fortinet будуть доступні в різних варіантах - від фізичного обладнання до спеціалізованих віртуальних машин. Зокрема, користуватися ними можна буде на підписних умовах, що значно знижуватиме фінансове навантаження на підприємства і дозволить оптимізувати витрати.
Нагадаємо, що з 2021 року бізнес-клієнтам Київстар уже доступний сервіс AntiDDoS для захисту від DDoS-атак (рішення на основі FortiDDoS від Fortinet). Окрім того, компанія пропонує комплексний захист від кіберзагроз, до якого також увійшли рішення від Fortinet. Їх можна використовувати як комплексом, так і окремими сервісами та поєднувати з рішеннями, які вже встановлені у клієнтів.
Дитяча надія: абоненти Київстар зібрали кошти на медичне обладнання для Харкова 06.04.2023
У межах спільної ініціативи Київстар та платформи dobro.ua «Дитяча надія» абоненти оператора понад 4 роки допомагають дитячим лікарням своїми SMS-пожертвами. Нове медичне обладнання отримали вже 57 відділень українських лікарень у Києві, Львові, Одесі та Дніпрі й наразі відкрито новий регіон для допомоги у Харкові. Перше життєво необхідне обладнання вже придбано до Обласної дитячої клінічної лікарні №1 міста, де лікують маленьких пацієнтів з онко захворюваннями.
Зокрема, нове обладнання закуплено для відділення дитячої онкології лікарні, куди передано: систему автоматичну інфузійну Infusomat Compact Plus для хіміотерапії; витяжну ламінарну шафу біологічної безпеки HR40-IIA2 для запобігання забрудненню об'єктів дослідження та створення стерильних умов в лабораторії. Аналогічне обладнання, яке раніше було в лікарні, знищено в результаті потрапляння снаряду в медичний заклад. Сама лікарня зазнала обстрілів на початку повномасштабного вторгнення рф та відновила свою роботу лише в листопаді 2022 року. Наразі попри обстріли та сирени, лікарня надає необхідну медичну допомогу онкохворим пацієнтам.
Детальніше ознайомитись з проєктом та долучитися до допомоги можна за цим посиланням.
«Від імені Київстар я хочу подякувати кожному абоненту за небайдужість. В цей непростий для країни період наші клієнти продовжують системно допомагати лікарям рятувати маленьких пацієнтів й рухатись разом назустріч перемозі. Завдяки невеликим, але регулярним SMS-пожертвам в 10-15 гривень нашим абонентам за час існування «Дитячої надії» вдалося зібрати 14 мільйонів гривень. А це означає - подарувати шанс на життя тисячам хворих малюків!», – зазначає Ганна Захараш, директорка із корпоративних зв’язків Київстар.
«Дитяча надія» була заснована Київстар та платформою dobro.ua від БО МБФ «Українська Біржа Благодійності» в грудні 2018 року. Благодійну ініціативу вдається реалізовувати завдяки SMS-повідомленням небайдужих абонентів мобільного оператора. Загалом для проєкту було відправлено більш як 790 тисяч благодійних SMS, дитячою надією стали 225 тисяч абонентів Київстар, 19 тисяч з яких налаштували регулярну пожертву та щомісяця допомагають дітям.
Вартість такої благодійної підписки з мобільного рахунку складає всього 5, 10, 15 та 20 грн, що загалом кожного місяця приносить 180–200 тисяч гривень регулярної допомоги лікарням. Це дозволяє забезпечити важливим обладнанням та медичними інструментами щонайменше одне нове дитяче відділення.
Нагадаємо, що загалом з початку повномасштабної війни Київстар системно підтримує державу й суспільство. Мобільний оператор вже перерахував понад 130 мільйонів гривень благодійної допомоги на гуманітарні потреби. Зокрема кошти було передано до БФ «Повернись живим», БФ «Твоя опора», БФ «Let`s help», МБФ «Карітас України» та БО МБФ «Українська Біржа Благодійності».
Абоненти Київстар можуть отримати знижку 10% на прикраси від ювелірного дому Pandora 05.04.2023
Задля створення вигідних пропозицій абонентам Київстар об’єднується з багатьма партнерами. Разом із «Pandora» абоненти національного мобільного оператора мають можливість отримати 10% знижки на різноманітні прикраси: каблучки, сережки, ланцюжки та інші.
Для цього достатньо користуватися мобільним додатком Мій Київстар, або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися.
На головному екрані додатка абоненти можуть отримати промокод, скористатись яким можливо необмежену кількість разів пред’явивши його працівнику магазину при покупці товарів на касі або при оформленні замовлення на сайті партнера.
Акція доступна з 05 квітня 2023 року до 30 квітня 2023 року (включно).
Звертаємо увагу, що знижка не розповсюджується на товари з колекції Marvel x Pandora та прикраси із золота 14k.
Нагадаємо, що Мій Київстар — це персональний кишеньковий помічник для керування власним номером, аналізом витрат та обсягом послуг за номером, та багато іншого. Завантаживши додаток можна не тільки поповнювати рахунок без комісії, а й отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстар. Завантажити додаток можна тут.
Київстар покращує умови користування послугою 0-800 для бізнесу 11.04.2023
З 11 квітня 2023 року компанія запускає оновлену тарифну лінійку для послуги 0-800, доповнивши пропозицію додатковими перевагами. Зокрема, відтепер до вартості тарифу вже включено можливість переадресації викликів на фіксовані та мобільні номери в мережі та по Україні, а також стають зручнішими умови підключення «красивого» номера, обраного клієнтом.
Детальніше про нову тарифну лінійку послуги 0-800 тут.
Допомога ЗСУ: користуючись мобільним зв’язком, абоненти Київстар зібрали понад 22 млн гривень військовим 25.04.2023 22 866 614 гривень зібрали абоненти Київстар на гуманітарні потреби ЗСУ завдяки Суперсилі «Допомога ЗСУ». Зараз більше 104 тисяч абонентів регулярно підтримують наших військових, підключивши цю послугу до свого тарифу.
Українські військові потребують постійної допомоги від кожного громадянина. Тому Київстар не лише сам системно підтримує захисників та захисниць, а й дає своїм клієнтам легкі способи долучитися до благодійності. Всі кошти, які абоненти разом з оператором збирають завдяки Суперсилі «Допомога ЗСУ», перераховуються до фонду «Повернись живим», що займається компетентною допомогою армії більше 8 років. Долучитися до підтримки ЗСУ можна лише за кілька простих кроків: Перейти на тарифи, в яких доступна Суперсила «Допомога ЗСУ». Підключити Cуперсилу «Допомога ЗСУ». Сплачувати за свій тариф як завжди. Після кожної оплати до 50 грн йтимуть у фонд «Повернись живим». Нагадаємо, що раніше абоненти з даною Суперсилою були учасниками таких благодійних проєктів Київстар, як #ДорогиПеремоги та #ДоброПереможе. Завдяки цим активностям вдалося зібрати кошти та закупити десятки якісних нових пікапів для військових. І зараз кошти, зібрані за допомогою Суперсили «Допомога ЗСУ», також витрачаються на закупівлю пікапів, які виконують важливу гуманітарну роль: доставка продуктів чи медикаментів нашим захисникам або перевезення поранених від лінії бойового зіткнення. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...r-zibraly-ponad
Київстар – серед кращих роботодавців у рейтингах Forbes та dsnews.ua 03.05.2023
Київстар – один із кращих роботодавців за версією рейтингу Forbes Україна і Work.ua «50 роботодавців воєнного часу» та переможець номінації «Вибір експертів». Високі оцінки компанія отримала в категоріях «внесок у перемогу», «умови праці», «відчуття захисту», «можливість для розвитку» та «бренд».
Також роботодавець потрапив до рейтингу dsnews.ua «Топ-15 компаній-роботодавців воєнної доби».
«Різностороння підтримка колективу, безперервне надання послуг, допомога абонентам, суспільству та країні в цілому – те, на чому Київстар торік сконцентрував зусилля. Від 24 лютого 2022 року компанія та колектив невпинно йдуть #НазустрічПеремозі – такий наш слоган. Як роботодавець, ми реалізували ряд заходів, щоб наші співробітники лишались в ресурсі, а що саме потрібно колективу визначали за допомогою регулярних опитувань. Про те, що ми рухаємось у правильному руслі говорить дослідження із залученості персоналу: рівень залученості складає 86%», – говорить Оксана Олійник, директорка з управління персоналом та розвитку організації Київстар.
Антикризовий комітет компанії розглядав ризик повномасштабного вторгнення, тому компанія встигла підготуватись до найгіршого. Робота не зупинилась ні на день, навпаки, працювали в екстреному режимі. При цьому, близько 1700 співробітників змушені були залишити свої домівки і шукати захисту в більш спокійних областях України та за кордоном. Близько 280 людей досі працюють з-за кордону.
З метою підтримки колективу були реалізовані заходи в напрямках:
Матеріальна допомога: завчасна виплата річної премії за 2021 рік та зарплати за лютий 2022 р.; матеріальна допомога продовж півроку; виплати на релокацію та часткова компенсація оренди житла; підтримка тих, хто постраждав внаслідок війни; матеріальна допомога сім’ям загиблих працівників; виплати у розмірі середньомісячного доходу співробітникам, які служать в ЗСУ тощо. Психоемоційна підтримка: індивідуальні сеанси з корпоративними психологами, групові заняття та вебінари, корпоративні програми для підтримки морального духу співробітників та їхніх рідних. У 2023 році програма розширена, індивідуальна робота з психологом також проводиться з дітьми та іншими членами сімей співробітників. Безпека: віддалена робота та робота з-за кордону, облаштування укриттів в офісах, облаштування офісів у більш безпечних регіонах України для тимчасового проживання співробітників та їхніх сімей, навчання з самозахисту, оснащення засобами індивідуального захисту тощо.
У 2023 році роботодавець продовжить реалізовувати програми з підтримки та мотивації колективу. Основними задачами є:
розвиток лідерів, що особливо важливо в кризові часи; культурна трансформація; гнучка організація - покращення клієнтського досвіду працівників через автоматизацію та диджиталізацію процесів.