Великий мобільний оператор планує збільшити автономність роботи мережі до 4−6 годин
Мобільний оператор Київстар хоче збільшити автономність роботи мережі вдвічі-втричі.
Український мобільний оператор Київстар планує замінити батареї на мережному обладнанні для нарощування енергоавтономності мережі.
Про це заявив президент Київстару Олександр Комаров на Київському міжнародному економічному форумі, повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Зараз ми маємо завдання збільшити (плече енергонезалежності мережі — ред.), зробити так, щоб мережа працювала без електроживлення з поточних 1,5−2 годин до 4−6 годин», — заявив Комаров.
За його словами, для цього необхідно замінити батареї на десятках тисяч об'єктів. При цьому для заміни батарей на одному об'єкті необхідно забезпечити логістику вантажу вагою 500 кг, пів дня роботи фахівців, а після монтажу провести тестування.
«Для нас найбільший виклик зараз — забезпечити стабільність сервісу, попри поточні дуже складні умови», — зазначив Комаров.
Раніше Комаров розповідав, що через перебої з електроживленням у Київстар щодня виявляється понад 1 тис. відключених сайтів.
«Магічного рішення не існує». Президент Київстар про те, скільки протримається мобільна мережа в разі блекауту — інтерв'ю НВ
Київстар набирає додатково сотню мобільних бригад и шукає партнерів для спільного використання генераторів. Чим загрожує мережам мобільного зв’язку блекаут? Чи зникне взагалі мобільний зв’язок? Інтервью з президентом Київстар Олександром Комаровим
Розкажіть про наслідки російської ракетної атаки 15 листопада. Де і як надовго зникала мережа після цієї атаки? Наскільки серйозно вона постраждала?
Досить суттєво постраждала електромережа, це торкнулося усіх споживачів, зокрема мобільного зв’язку — ми лише один зі споживачів. Це був найбільший вплив на роботу мережі (мобільного зв’язку — ред.) з початку війни.
Ми спостерігаємо, як хвилями усі ці атаки на енергетичну інфраструктуру впливають на нашу мережу. Після кожної такої масованої атаки ситуація погіршується, потім за деякий час поліпшується, потім нова атака — і знову погіршується. Якщо брати період до цієї атаки, то в пікові години (протягом дня, вранці чи ввечері) у нас в середньому по всій країні не працювало близько тисячі сайтів із 13 300 сайтів (ключовими з яких є базові станції — ред.). Сайт тут мається на увазі технологічний майданчик з декількома технологіями. Більше https://biz.nv.ua/ukr/tech/masovaniy-obstri...i-50284837.html
Київстар розширює можливості Суперсил для бізнес-абонентів 18.11.2022
З 25 листопада корпоративні абоненти Київстар отримають більше Суперсил для підключення в тарифах ВАШ.
Зокрема, для тарифного плану ВАШ Вибір стають доступними Суперсила 5 ГБ та Суперсила Київстар ТБ. А користувачі тарифів ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, ВАШ Безлім, ВАШ Преміум, ВАШ Преміум+, ВАШ Максимум відтепер зможуть самостійно обирати підключення одразу двох Суперсил (раніше можна було вибрати лише одну, друга підключалась за замовчуванням)
Ритейл Київстар: роздали понад 11 тисяч нових SIM-карт безкоштовно та повертаємось до роботи на звільнених територіях 22.11.2022
Одразу після звільнення українських територій від окупантів туди їдуть не лише інженери Київстар для відновлення мережі, а й працівники ритейлу для допомоги абонентам. З квітня по листопад виїзні точки обслуговування клієнтів безкоштовно активували понад 11 тисяч нових SIM-карт мешканцям Харківської та Херсонської областей, а також на Київщині, Сумщині та Чернігівщині.
Всього за сім місяців було здійснено 50 таких виїздів. Найбільше наразі на Харківщину. Сьогодні у Харкові вже працюють 16 магазинів, а також відкриті до консультацій та обслуговування точки у Балаклії, Чугуєві, Золочеві. На сьогодні фірмові магазини Київстар працюють майже в усіх районних центрах Харківської області.
Перший виїзд у звільнений Херсон працівники ритейлу Київстар зробили 14 листопада. За перші п’ять днів роботи було активовано понад 1500 безкоштовних стартових пакетів, близько 500 абонентів отримали сервісні послуги з заміни тарифного плану, відновленню номера тощо. Наразі консультанти продовжують працювати в центрі Херсона на щоденній основі біля магазину Київстар до його повноцінного відкриття.
Нагадаємо, що телеком-оператор весь час зберігав за абонентами на деокупованих територіях їхні мобільні номери протягом часу, поки вони не мали змоги користуватись українським зв’язком. Також компанія надала абонентам бонусні пакети послуг безкоштовно: безлімітні дзвінки у мережі, 5000 мегабайтів та 300 хвилини для дзвінків на інші мережі. З вересня по сьогодні Київстар зробив вже понад 100 тисяч таких нарахувань.
Київстар продовжує активно відновлювати мережу на деокупованих територіях України. Нещодавно вдалося частково відновити зв`язок у Херсоні, а також у селищах Високопілля, Золота Балка, Кочубіївка, Біла Криниця, Нововоронцовка, Гаврилівка, Первомаївка та ін. Зараз в області вже працюють 24 базові станції.
Для досягнення стратегічних цілей з розвитку одного з найбільших провайдерів медицини в Україні Helsi групою акціонерів було створено Наглядову раду.
Новий орган управління буде виконувати завдання з консультаційної діяльності для досягнення довгострокових цілей та розкриття нових горизонтів. Також метою діяльності Наглядової ради є сприяння масштабуванню та залученню інвестицій у галузь цифровізації охорони здоров’я.
До Наглядової ради увійшли Олександр Комаров (голова Наглядової ради) – президент компанії Київстар, Самвел Акобян та Ярослав Іваненко – засновники проєкту Helsi, директор з бізнес розвитку Київстар – Зоя Дроншкевич, а також Дмитро Шимків – в минулому генеральний директор Microsoft Україна, виконавчий голова ради директорів Darnitsa Group, наразі партнер в стартапі АеронДрон.
“Створення Наглядової ради для нас це однозначно підсилення, оскільки цілі компанії дуже амбітні. В тому числі, будь-які інвестиції в Helsi є прямими інвестиціями в розвиток цифрової трансформації охорони здоров’я України”, – підкреслив Євген Донець, CEO Helsі.
“Helsi – абсолютний інноваційний лідер цифрових медичних сервісів в Україні, які створюють можливості реалізувати мрію людства щодо управління власним здоров‘ям за допомогою цифрових технологій”, – прокоментував Дмитро Шимків.
Найближчим часом Наглядова рада зосередиться на стратегічних пріоритетах компанії, а саме – зростання частки ринку та доходів у B2B, ріст клієнтської бази та частоти використання сервісу B2С і створенню продуктів Big data, інвестиції у кібербезпеку та захист даних. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...naglyadovu-radu
Київстар пропонує своїм абонентам накопичувати бонуси для заправки авто якісним пальним 22.11.2022
Київстар продовжує активну співпрацю із партнерами, задля того, щоб абоненти мали якомога більше можливостей користуватись різноманітними послугами та бонусами, і їх життя стало більш комфортним у цей складний для країни час. Тепер абоненти передплати Київстар, можуть отримати додатков і бонуси при заправці повного баку якісним пальним від WOG.
Для того, щоб взяти участь в акції, необхідно користуватися мобільним додатком Мій Київстар або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися. На головному екрані сервісу Мій Київстар абоненти отримають унікальний промокод, який необхідно активувати у додатку PRIDE від WOG.
Після активації, абонент при заправці до повного баку отримає бонуси на рахунок програми лояльності PRIDE. Наприклад, якщо ви заправите пальним Mustang 100 на 50 літрів , то отримаєте бонусами 175 грн.
Абоненти можуть не обмежувати себе у кількості заправок, оскільки розмір бонусу залежить від виду пального:
Нараховані бонуси можна буде використати при наступних покупках на АЗК WOG.
Акція діє з 22 листопада 2022 до 22 березня 2023 включно.
Нагадаємо, що абоненти Київстар мають можливість користуватись послугами від наших партнерів підключивши Суперсилу до свого тарифу. Суперсили – додаткові сервіси, які можна вибрати для доповнення основного пакета послуг у тарифі в залежності від потреб кожного абонента. Підключити додатково Суперсилу до свого тарифу абоненти можуть на сайті або через додаток Мій Київстар. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...a-zapravky-avto
Замість святкування ювілею Київстар перерахував 25 мільйонів гривень на нові авто для захисників 23.11.2022
У грудні виповниться 25 років від першого мобільного дзвінка в мережі Київстар. До цієї дати український мобільний оператор спільно з фондом компетентної допомоги армії «Повернись живим» запустили проект #ДоброПереможе для збору коштів на нові пікапи для ЗСУ. Київстар вже перерахував 25 000 000 гривень на транспортні засоби для гуманітарних потреб захисників й закликає долучатися до допомоги. Всі абоненти оператора, які підтримають збір коштів, на знак вдячності отримають бонуси. Зробити свій внесок можна за посиланням.
«Цього року Київстар виповнюється 25 років, але попри війну - ми не святкуємо, а й далі відбудовуємо мережу і віримо, що скоро на мапі покриття з’являться нові звільнення міста та села. Аби наблизити цей момент, ми перерахували фонду «Повернись живим» 25 мільйонів гривень. Також закликаємо наших абонентів приєднуватися, а ми віддячимо їм за це бонусними послугами. Разом ми впевнено рухаємось назустріч перемозі!»– коментує Олександр Комаров, президент Київстар.
Загалом цього року мобільний оператор перерахував 45 мільйонів гривень на гуманітарні потреби військових до фонду «Повернись живим», який компетентно перетворює благодійні внески на допомогу ЗСУ. «На передовій пікапи — це не просто автівки. Це — те, що рятує життя і допомагає військовим. На машинах працюють наші зенітники, на пікапах підвозять їжу та воду, їх також використовують, зокрема, для евакуації наших поранених пілотів. Влітку спільно з Київстар Фонд уже акумульовував майже 15 мільйонів гривень, які стали пікапами, що зараз працюють на передовій. Але для закриття потреб армійців потрібні тисячі таких машин. Тож ми в команді «Повернись живим» дякуємо партнерам і виримо, що всі небайдужі й цього разу підтримають нашу ініціативу», — каже директор Департаменту розвитку та партнерств Фонду «Повернись живим» Олег Карпенко.
Приєднатись до збору можуть усі охочі абоненти передплати Київстар, підключивши Суперсилу «Допомога ЗСУ», аби регулярно перераховувати до 50 гривень від вартості пакета послуг у своєму тарифі на рахунок фонду «Повернись живим». Також абоненти передплати можуть відправити SMS на короткий номер 2525 й перерахувати зі свого мобільного рахунку 25 грн до фонду на нові пікапи для армії. Контрактні та бізнес-клієнти можуть долучитися до ініціативи через додаток Мій Київстар й пожертвувати кошти через банківський переказ.
З моменту запуску збору коштів абоненти Київстар вже зібрали 1,5 мільйона гривень на підтримку армії. Всі залучені донати будуть перераховані в благодійний фонд «Повернись живим», який вже понад 8 років забезпечує військових сучасною технікою, а також проводить спеціальні тренінги, які допомагають захищати Україну.
Абоненти Київстар, які до кінця року підтримають збір коштів на авто для ЗСУ, отримають на знак вдячності від оператора 25 Гб мобільного інтернету або 250 хвилин для дзвінків на інші мережі по Україні. Детальніше про всі можливості та долучитися до збору можна на нашому сайті. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...yoniv-gryven-na
Про оновлення умов в лінійці тарифів для людей старшого віку 28.11.2022 Київстар продовжує розвивати лінійку тарифів LOVE UA та 5 грудня презентує нову спеціальну пропозицію для абонентів елегантного віку та людей із інвалідністю I-III групи, яка надаватиме більше можливостей для спілкування за оптимальною вартістю.
У зв’язку із запуском нової пропозиції актуальні зараз тарифи Дзвінки для батьків, Інтернет для батьків, а також Київстар Родина можна підключити до 4 грудня включно. Всі абоненти, які підключать один із вказаних тарифів або зробили це раніше – продовжать користуватися їх умовами без змін і надалі. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...-starshogo-viku
Абоненти Київстар заощадять при купівлі тарифів передплати онлайн 02.12.2022
Київстар дає можливість своїм абонентам отримати бонуси при купівлі стартового пакета з новою 4G SIM-картою в онлайн-магазині мобільного оператора. Завдяки спеціальній пропозиції «Онлайн дешевше» клієнти можуть одержати на бонусний рахунок до 145 бонусів залежно від обраного тарифного плану.
До кінця 2022 року скористатися спеціальною пропозицією можуть всі клієнти компанії, які хочуть підключити один з тарифів передплати: LOVE UA На максимум, LOVE UA Без меж або регіональний LOVE UA. Отримані бонуси можна використати під час наступної сплати за тариф або на інші послуги зв’язку. Під час оформлення замовлення на сайті у клієнтів буде можливість вибрати один із 10 запропонованих номерів.
Для отримання бонусів необхідно:
Ознайомитись з умовами акції, обрати номер та підключити тариф на сторінці https://kv.st/aO6 Заповнити необхідні дані для доставки (вона безкоштовна та здійснюється через Нову пошту або кур’єром) Оплатити покупку
Нагадаємо, інтернет-магазин Київстар працює з 2015 року. Сьогодні на сайті представлено понад 200 моделей смартфонів та інших девайсів, які відповідають всім актуальним потребам користувачів в Україні.
Зазначимо, що з 24 лютого 2022 року значно зросла кількість замовлень eSIM нашими співвітчизниками, що вимушено покинули країну з лютого 2022. Із січня 2022 кількість підключень нових абонентів через інтернет-магазин збільшилась у п’ять разів і наразі перевищує 17 тис. Найбільше замовлень eSIM було здійснено в Німеччину – понад 4 тисяч. В той час як у Польщу було замовлено 1,5 тисячі SIM-карт. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...redplaty-onlayn
Абоненти Київстар вже 4 роки рятують хворих малюків завдяки SMS 05.12.2022
Спільній ініціативі Київстар та платформи dobro.ua «Дитяча надія» виповнилося чотири роки. Завдяки системним SMS-пожертвам від абонентів оператора за цей час зібрано понад 13 мільйонів гривень, а допомогу отримали 54 відділення українських лікарень. Обладнання щоденно допомагає медикам рятувати маленьких пацієнтів з онко й кардіо захворюваннями, а також лікувати постраждалих від війни українців.
В грудні 2018 року Київстар спільно з Українською біржею благодійності (нині – dobro.ua) запровадив прозорий і простий інструмент допомоги – систему благодійних SMS, що надає абонентам передплачуваного зв’язку можливість перераховувати кошти на благодійність швидко та зручно завдяки повідомленням. Основна мета «Дитячої надії» – допомогти дітям з вадами серця та онкологічними захворюваннями шляхом придбання необхідного обладнання та медичних інструментів в лікарні.
«Завдяки невеликим, але регулярним SMS-пожертвам в 10-15 гривень, за час існування «Дитячої надії» нашим абонентам вдалося зібрати понад 13 мільйонів гривень. Кожне відправлене повідомлення подарувало шанс на життя тисячам хворих малюків! Від імені Київстар я хочу подякувати кожному абоненту за небайдужість. В цей не простий для країни період, наші клієнти продовжують системно допомагати лікарям рятувати маленьких пацієнтів й рухатись разом назустріч перемозі», – зазначає Ганна Захараш, директорка із корпоративних комунікацій Київстар.
Загалом для проєкту було відправлено більш як 715 тисяч благодійних SMS, дитячою надією стали 220 тисяч абонентів Київстар, понад 19 тисяч з яких налаштували регулярну пожертву та щомісяця допомагають дітям. Вартість такої благодійної підписки з мобільного рахунку складає всього 5, 10, 15 та 20 грн, що загалом кожного місяця приносить приблизно 200 тисяч гривень регулярної допомоги лікарням. Це дозволяє забезпечити важливим обладнанням та медичними інструментами щонайменше одне нове дитяче відділення.
Нещодавно нове медичне обладнання було придбано ще для 4 опорних дитячих лікарень країни. Зокрема допомога передана до: операційного блоку Регіонального медичного центру родинного здоров’я в м. Дніпро, у Відділення дитячої гематології Одеської обласної дитячої клінічної лікарні, до Відділення дитячої онкології Національного інституту раку та до Клініки дитячої онкології та трансплантації кісткового мозку Західноукраїнського спеціалізованого дитячого медичного центру (ЗУСДМЦ).
Детальніше про те, як підтримати «Дитячу надію» та звітність ініціативи на офіційному сайті проєкту
Нагадаємо, що загалом, з початку повномасштабної війни, Київстар системно підтримує державу й суспільство. Мобільний оператор вже перерахував майже 130 мільйонів гривень благодійної допомоги. Зокрема кошти було передано до БФ «Повернись живим», БФ «Твоя опора», БФ «Let`s help», МБФ «Карітас України» та МБФ «Українська біржа благодійності».
Збір коштів на пікапи для ЗСУ через магазини Київстар подовжено до кінця 2022 року 02.12.2022
Клієнти фірмових магазинів Київстар можуть допомогти збирати кошти на пікапи для ЗСУ, просто купивши для себе або рідних новий смартфон від Nokia, чохли до нього, а також стікерпак чи листівки.
Весь прибуток від продажу цих товарів Київстар перерахує фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим». Акцію, яка почалася у вересні, подовжено до 31 грудня 2022. Зауважимо, що новинка від бренду Nokia G21 4/128Gb продається в мережі магазинів Київстар ексклюзивно та зі знижкою коштує 6599 грн.
Долучитися до благодійної ініціативи по збору на автівки для ЗСУ можна в тому числі в онлайн-магазині Київстар за посиланням. Актуальний перелік офлайн магазинів, що працюють, та їхній графік є на офіційному сайті компанії. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...r-podovzheno-do
Абоненти Київстар отримають до 15% коштів назад від купівлі смартфона 12.12.2022
10% або 15% бонусних коштів отримають абоненти передплати при купівлі сучасного смартфона в мережі магазинів Київстар. Розмір бонусних коштів буде залежати від придбаної моделі телефону. Акція триватиме з 12 грудня 2022 року до 15 січня 2023 року.
Щоб взяти участь в акції, клієнт одноразово сплачує 6 грн. Бонусні кошти, отримані від придбання смартфона, можна використати, щоб оплатити послуги мобільного зв’язку в країні та за її межами, мобільного інтернету або придбати додаткові послуги.
Наприклад, якщо клієнт купує смартфон ZTE BLADE A51 (2/32GB) за 4399 грн, він отримає 659 грн бонусних коштів. Витратити їх можна на один з варіантів:
Сплатити за 3 місяці мобільного зв’язку на тарифному плані LOVE UA. На максимум 43 рази додатково замовити 1000 МБ мобільного інтернету на день.
Купуючи смартфон Samsung Galaxy A33 5G 6/128Gb в будь-якому фірмовому магазині Київстар за ціною 14399 грн, абонент отримає 1439 грн бонусних коштів на власний бонусний рахунок. Цієї суми вистачить на один з варіантів:
Сплатити за 8 місяців зв’язку на тарифному плані LOVE UA. На максимум 95 разів додатково замовити 1000 МБ мобільного інтернету на день.
Умови акції, а також перелік смартфонів з 4G, що беруть в ній участь, можна подивитись за посиланням
Нова IT-компанія Kyivstar.Tech стала резидентом Дія.City 12.12.2022
Національний мобільний оператор оголошує про створення нового бізнесу – IT-компанії Kyivstar.Tech, яка стала резидентом Дія.City. Нова компанія зосередиться на розвитку сучасних цифрових рішень для мільйонів клієнтів оператора, а також для зовнішнього ринку.
«Київстар системно підтримував запуск Дія.City, адже він дає прозорі та рівні можливості всім учасникам української IT-галузі, і це забезпечить її довгостроковий розвиток. Логічним наступним кроком стало долучення до цього правового режиму нової IT-компанії – Kyivstar.Tech. Це дозволить нам ще краще конкурувати на IT-ринку, ефективніше інвестувати у розвиток діджитальних рішень для мільйонів клієнтів й зробити свій внесок у перетворення України на найбільший IT-хаб Європи», – наголосив Олександр Комаров, президент Київстар.
«Наразі маємо у Дія.City вже 400 резидентів. Простір розвивається попри війну, а це означає, що він дійсно є сьогодні вагомою підтримкою для бізнесу. Ми дуже раді, що до Дія.City також доєднуються компанії із сфери телеком. Щоб країна залишалась на зв’язку — зараз як ніколи важливо. Дякуємо кожний компанії, що продовжує працювати і адаптуватися до нових викликів. Дія.City надає найкращі умови для ведення бізнесу і допомагає своїм резидентам впевнено іти вперед», – зазначив Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Створення IT-компанії є частиною стратегії Київстар із перетворення на цифрового оператора. Пріоритетом є діджиталізація мобільних і фіксованих послуг, а також сервісів для B2B-клієнтів. Очолив Kyivstar.Tech Андрій Жуковський, а директором із розробки діджитал продуктів став Михайло Нестор. Обидва мають великий досвід роботи, як у сфері IT, так і у телеком-бізнесі.
Статус резидента Дія.City дасть Kyivstar.Tech більше можливостей, щоб конкурувати на IT-ринку, створювати більш сприятливі умови праці та інвестувати в розвиток індустрії. Це вплине на швидкість запуску нових цифрових сервісів та на їх якість, а ще дозволить команді ділитися своєю експертизою з іншими компаніями.
Нагадаємо, Київстар з 2019 зосередив розробку діджитал продуктів усередині компанії. За цей час команда виросла до понад 400 спеціалістів, які мають всі компетенції для створення, вдосконалення та просування цифрових рішень. Після завершення останніх організаційних процесів на початку 2023 року ця команда продовжить роботу над проєктами вже у складі Kyivstar.Tech. Також у компанії планують значно збільшити кількість IT-фахівців рівня Middle та Senior.
Київстар виділив 55 мільйонів гривень для посилення захисту цифрової інфраструктури України 14.12.2022
Телеком-оператор спільно з благодійним фондом «Київська школа економіки» придбали та передали ДП «Український державний центр радіочастот» нове технологічне обладнання для посилення кіберзахисту України та протидії інформаційним загрозам.
«Сьогодні Україна захищається не лише від прямих військових атак, а й від постійних кіберзагроз. Тому Київстар системно інвестує у відновлення і посилення цифрового захисту країни. Раніше ми вже виділили 300 мільйонів гривень для відновлення цифрової інфраструктури України в рамках програми United24, з яких 150 мільйонів гривень вже переказано на рахунок НБУ. Продовжуємо далі підтримувати країну та рухатися назустріч перемозі», - коментує Олександр Комаров, СЕО Київстар.
Український державний центр радіочастот активно працює над впровадженням технологічних рішень задля посилення кіберзахисту країни.
«Кібербезпека — це надзвичайно важливий аспект, що потребує пильної уваги та заходів щодо його забезпечення, особливо у воєнний час. Дякуємо компанії Київстар за розуміння важливості питань безпеки й стійкості та надані технологічні можливості», - зазначає Володимир Корсун, генеральний директор ДП «Український державний центр радіочастот».
Закупівлю обладнання та реалізацію благодійного проєкту здійснював фонд «Київська школа економіки», який від початку повномасштабного вторгнення опікується забезпеченням гуманітарної допомоги для українців.
«Російське вторгнення обернулось для українців багатьма викликами, які нам ще доведеться подолати. Одним з них є розвиток кібербезпеки, не очевидного, але важливого фактору в сучасній війні. Ми вдячні компанії Київстар, яка допомогла захистити кіберпростір України», - заявила Світлана Денисенко, директорка БФ «Київська школа економіки».
Загалом від початку повномасштабного вторгнення Київстар перерахував майже 130 мільйонів гривень на гуманітарні потреби військових, лікарень, людей похилого віку, постраждалих від війни та захист від кіберзагроз. Також компанія надала абонентам безоплатних сервісів на більш як 577 мільйони гривень. У 2022 році Київстар сплатив понад 8,1 млрд грн податків та зборів до державного бюджету та інвестував майже 3,5 млрд грн у відновлення та будівництво мереж мобільного зв`язку в Україні. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...hystu-cyfrovoyi
Київстар закликає єднатися, щоб забезпечити Україну зв’язком 20.12.2022
Національний мобільний оператор Київстар ініціює проєкт «Бізнес єднається заради перемоги» та запрошує до співпраці власників генераторів, готових підключати до них телеком-обладнання.
Масштабне руйнування об’єктів енергетичної інфраструктури України внаслідок російської агресії напряму впливає на роботу мобільних операторів, оскільки базові станції підключені до енергомережі – вони не можуть працювати в разі тривалого відключення електроенергії. Коли зникає живлення, обладнання ще кілька годин працює від акумуляторів. Далі, де це можливо, Київстар продовжує підтримувати роботу окремих критичних елементів мережі за рахунок генераторів, щоб якомога довше надавати послуги зв’язку своїм клієнтам.
Проте забезпечити живленням усі 13,5 тисяч об’єктів по всій Україні неможливо, адже це залежить від багатьох факторів: наявності великої кількості генераторів і можливостей їхнього обслуговування та охорони, закупівель палива і логістики, особливостей розміщення обладнання і санітарних обмежень, залученості персоналу тощо.
«Ми отримуємо багато звернень від абонентів та бізнес-компаній, які є нашими клієнтами – усім потрібний зв’язок. Для спілкування з рідними, друзями, а також для роботи, – говорить Костянтин Вечір, В2В-директор Київстар. – І ми це розуміємо. Дуже розуміємо, наскільки важливо залишатися на зв’язку бізнесу. Особливо зараз, в умовах повномасштабної війни, щоб компанії працювали і підтримували економіку України. Тому ми закликаємо всіх єднатися і діяти разом заради нашої спільної перемоги».
Аби забезпечити роботу телеком-обладнання під час відключення електроенергії, Київстар може заживлювати його від генераторів інших компаній або фізичних осіб. Такі підключення вже відбуваються в різних населених пунктах України. Всюди, де є потреба у створенні альтернативної точки живлення, оператор готовий на комерційних умовах співпрацювати з місцевими бізнесами та громадянами.
Щоб долучитись до проєкту «Бізнес єднається заради перемоги», необхідно мати генератор потужністю від 6 кВт і заповнити форму зворотнього зв’язку на сайті або ж написати на RAZOM@kyivstar.net про готовність співпраці. Після отримання заявки фахівці Київстар нададуть відповідь із технічними деталями та умовами використання генератора.
Абоненти Київстар можуть отримати бонусні кошти до 31 березня 2023 22.12.2022
Популярність замовлень нових SIM-карт онлайн зростає, тому Київстар подовжує дію акції «Онлайн дешевше» до 31 березня 2023.
Завдяки акції, купуючи стартовий пакет з новою 4G SIM-картою в онлайн-магазині мобільного оператора, абонент може отримати від 80 до 145 грн бонусних коштів на мобільний рахунок залежно від обраного тарифного плану.
Учасником акції може стати будь-який абонент, який бажає підключити новий номер передплаченого зв′язку в тарифних планах «LOVE UA. На максимум», «LOVE UA. Без меж» та «LOVE UA». Заощаджені кошти можна використати на наступну оплату тарифу, придбання додаткових гігабайтів або на інші послуги зв’язку. Під час оформлення замовлення на сайті у клієнтів буде можливість вибрати один із 10 запропонованих номерів.
Що потрібно зробити, щоб взяти участь в акції:
Обрати номер та тариф в онлайн-магазині Заповнити необхідні дані для доставки (вона безкоштовна та здійснюється через Нову пошту або кур’єром) Оплатити покупку
Щодо оподаткування ПДВ послуг з надання програмного забезпечення, в т.ч. ліцензійних продуктів 29.12.2022
1 січня 2023 року припиняють дію пільги з ПДВ на постачання програмної продукції. Відповідно, всі пропозиції Київстар, пов’язані із наданням послуг з постачання ПЗ (в т.ч вартість ліцензій) надалі будуть оподатковуватися за загальною ставкою ПДВ у розмірі 20%. Зокрема, Microsoft 365 від Київстар, Azure, AZURE stack, рішення для кіберзахисту від розробників Fortinet, Barracuda, Commvault тощо.
Нагадаємо, раніше пунктом 26-1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України визначалось, що тимчасово, з 1 січня 2013 року по 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання програмної продукції, а також операції з програмною продукцією, плата за які не вважається роялті згідно з пп. 14.1.225 ПКУ. Пільга на оподаткування скасована з огляду на закінчення терміну її дії.
Доступ до хмарних сервісів Microsoft від Київстар в 2023 році буде простішим 29.12.2022
На підтримку українського бізнесу у воєнний час Microsoft продовжить в 2023 році надавати клієнтам Київстар спеціальні умови на користування сервісами Azure та Microsoft 365.
Під час повномасштабної війни, розпочатої росією проти України, хмарні технології набули особливого значення для українських компаній. Вони дозволяють продовжувати вести діяльність попри складнощі, пов’язані з віддаленою роботою працівників, релокацією бізнесу, недоступністю фізичної IT-інфраструктури, кібератаками тощо. Розуміючи ці потреби, національний телеком-оператор Київстар як сертифікований партнер Microsoft в Україні наступного року продовжить пропонувати своїм клієнтам хмарні сервіси, які надають бізнесу необхідну гнучкість, захист від кіберзагроз, можливості для збереження і відновлення даних, масштабування проєктів тощо, на актуальних умовах від Microsoft, що можуть передбачати безоплатне користування певним обсягом послуг*.
Зокрема, з 01.01.2023 до 30.11.2023 компанія надаватиме наявним бізнес-клієнтам спеціальні умови** на користування ліцензійними сервісами Microsoft Azure та Microsoft 365.
Для нових підключеннь сервісів Microsoft Azure та Microsoft 365 у цей період можуть також надаватися спеціальні умови на користування ними до 30.11.2023. Вони визначаються під індивідуальні потреби клієнтів після проведення фахових консультацій зі спеціалістами Київстар.
Нагадаємо, що з хмарними сервісами від Microsoft, які можна підключити в Київстар, бізнес-компанія або державна організація може:
облаштувати робочі місця для співробітників у будь-якій точці світу — з Microsoft 365 чи Azure Virtual Desktop; налаштувати ефективну дистанційну роботу команди завдяки пакету офісних програм Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, 1ТБ хмарного сховища); оптимізувати, створити нову чи перенести наявну IT-інфраструктуру в хмару; зберігати дані у хмарі як тимчасово, так і на постійній основі; робити резервне копіювання усієї важливої інформації з Azure Backup (налаштування бекапу як окремих файлів і баз даних, так і робочих станцій працівників); протидіяти великим збоям завдяки Azure Site Recovery, який створений для екстреного відновлення даних (DRaaS)
та багато іншого.
Сертифіковані Microsoft спеціалісти Київстар допомагають підібрати те хмарне рішення, яке найбільше відповідає потребам компанії – під її індивідуальний запит. А також надають необхідну підтримку для роботи сервісів після підключення. Замовити консультацію можна на офіційному сайті Київстар.
* Умови надання Київстаром хмарних сервісів від Microsoft залежать від рішень, прийнятих постачальником сервісів – компанією Microsoft, та можуть бути змінені безпосередньо постачальником у будь-який момент.
Абоненти Київстар можуть отримати знижку до 35% на товари мережі магазинів PROSTOR 30.12.2022
Київстар об’єднується з багатьма партнерами задля підтримки своїх користувачів. Разом із Prostor абоненти національного мобільного оператора можуть отримати до 35% знижки на понад 2000 товарів.
Завдяки акції абоненти Київстар можуть заощадити кошти при купівлі засобів для догляду за ротовою порожниною, жіночої гігієни, доглядової косметики та багато іншого. Для цього достатньо користуватися мобільним додатком Мій Київстар, якщо ще ним не користуєтеся, можна завантажити його на свій смартфон та авторизуватися. На головному екрані додатка з'явиться промокод — його треба надати працівнику магазину на касі в мережі магазинів Prostor, щоб отримати знижку.
Акція діє з 30 грудня 2022 року, а скористатися промокодом можна до 26 січня 2023 року включно.
Звертаємо увагу, що знижка не сумується з іншими акціями мережі магазинів Prostor та кожен абонент має можливість скористатись промокодом лише один раз.
Нагадаємо, що Мій Київстар — це персональний кишеньковий помічник для керування власним номером, аналізом витрат та обсягом послуг за номером, та багато іншого. Завантаживши додаток можна не тільки поповнювати рахунок без комісії, а й отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстар. Завантажити додаток можна тут https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...rezhi-magazyniv