У жовтні абоненти фіксованого зв'язку отримають нові тарифні плани та послугу для вигідних дзвінків за кордон 23 вересня З 1 жовтня 2015 року Київстар запроваджує нові тарифні плани для абонентів фіксованого зв'язку, що належать до сегменту малого та середнього бізнесу. Одночасно з цим буде презентовано послугу «Улюблені країни» для вигідних дзвінків абонентам 5 країн, які можна буде обрати відповідно до своїх потреб.
Зверніть, будь ласка, увагу! З 1 жовтня 2015 року у зв'язку з введенням нових тарифних планів буде закрито підключення нових та наявних абонентів до тарифних планів «Тестовий ГТ SME», «Базовий ГТ SME», «Профі ГТ SME», «Міжнародний ГТ SME».
Київстар закриває послуги «Мобільна газета» і «Розважальна газета» сьогодні З 1 жовтня 2015 контент-послуги «Мобільна газета» і «Розважальна газета» не будуть надаватися. Причина закриття послуг - низькі рентабельність і затребуваність.
Таким чином, з 01.10.2015:
послуги «Мобільна газета» і «Розважальна газета» закриті для підключення; мультимедійні повідомлення, що містять новини, з номерів 778 і 7780 пам'ятати не будуть на номери передплатників.
Щоб залишатися в курсі головних подій, ви можете підключити послугу «Новини дня по SMS». Просто відправте безкоштовне SMS-повідомлення з текстом 101 на номер 7037. Вартість вхідних повідомлень з номера 7037: перші 3 дні - безкоштовно, далі - 0,43 грн/день. http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=53504
Понад 1 млн абонентів користуються Facebook за допомогою мобільного інтернету від Київстар
28 вересня
З вересня 2014 року по вересень 2015 року місячна кількість користувачів, які заходять у Facebook за допомогою мобільного інтернету від Київстар, збільшилася удвічі, перевищивши 1 млн. Щодня соціальною мережею користуються 340 тис. абонентів, що також у два рази більше, ніж рік тому. Лише за останній місяць число користувачів зросло на 5,8%.
Щомісяця понад 1 млн абонентів Київстар користуються соціальною мережею Facebook через додатки та браузери у мобільній мережі. З них 518 тисяч заходять у Facebook через мобільний додаток ОС Android, а 200 тисяч — через додаток iPhone.
Серед користувачів Facebook популярний додаток з відправлення повідомлень — Messenger. Щоденно ним користуються в середньому 31 тис. клієнтів ОС Android і 22 тис. клієнтів iOS.
Представниці прекрасної статі користуються Facebook активніше за чоловіків: кількість жінок складає 55%. 45% користувачів Facebook серед абонентів Київстар — це молодь у віці 25-34 років. 25% — особи віком 35-44 років.
Понад 30% користувачів Facebook знаходяться у Київській області. Також соціальна мережа найбільш популярна у Львівській, Дніпропетровській та Одеській областях.
«Facebook — одна з найпопулярніших соціальних мереж в Україні та напрямів трафіку в мережі Київстар. Тому ми надаємо нашим клієнтам спеціальну пропозицію: у новій лінійці тарифів Київстар для смартфонів соціальні мережі — Facebook, VKontakte, Twitter, Odnoklassniki — не тарифікуються. Користувачі таких пакетів не витрачають мегабайти на соцмережі та у такий спосіб заощаджують в середньому 20% трафіку», — коментує Марія Апанович, начальник відділу з управління та розвитку послуг мультимедіа.
Користуватися Facebook та іншими соціальними мережами в поточному році українцям стало значно комфортніше — завдяки запуску 3G-мережі Київстар. Компанія вже покрила якісною мережею третього покоління 338 населених пунктів, серед яких 16 обласних центрів. http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=53564
400 тисяч абонентів Київстар щодня користуються Facebook за допомогою мобільного інтернету 15 грудня За рік місячна кількість користувачів, які заходять у Facebook за допомогою мобільного інтернету від Київстар, збільшилася вдвічі та становить 1,3 млн осіб. Щодня соціальною мережею користуються майже 400 тисяч абонентів Київстар.
Постійно зростає кількість мобільних користувачів Facebook — тих, хто заходить до соцмережі через додатки та браузери у мобільній мережі Київстар. Лише за останній місяць їх середньомісячна кількість зросла на 100 тисяч — до 1,3 млн. А за рік, з грудня 2014 р. до грудня 2015 р., кількість користувачів зросла вдвічі.
550 тисяч мобільних клієнтів заходять у Facebook через мобільний додаток ОС Android, а 210 тисяч — через додаток iPhone. Серед користувачів Facebook популярний додаток із надсилання повідомлень — Messenger. Щодня ним користуються в середньому 35 тис. клієнтів ОС Android, які надсилають близько 500 тисяч повідомлень на день. Користувачів Messenger через iOS налічується 26 тис. на день, вони надсилають близько 350 тис. повідомлень щодня.
43% мобільних користувачів Facebook знаходяться у Києві та передмісті, ще 9% — у Львівській області, 8% — у Дніпропетровській області. Також часто користуються Facebook з мобільного абоненти Київстар на Київщині, Одещині та Харківщині.
Найбільш активні користувачі Facebook з мобільного — жінки, їх кількість становить 55%. 44% — це люди віком 25-34 років, 27% — віком 35-44 років. Молодь від 18 до 24 років складає 14% користувачів.
Користуватися Facebook та іншими соціальними мережами у поточному році українцям стало значно комфортніше — завдяки запуску 3G-мережі Київстар. Компанія вже покрила якісною мережею третього покоління 500 населених пунктів, серед яких 16 обласних центрів. Спеціально для активних користувачів соціальних мереж Київстар запропонував тарифні плани «Смартфон +», «Смартфон Екстра» та «Все за...», в яких не тарифікуються Facebook, VKontakte, Twitter та Odnoklassniki. http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=55404
У 2015 році абоненти Київстар наговорили 340 млн хвилин у HD Voice
18 сiчня За рік кількість хвилин, використаних абонентами Київстар у режимі широкосмугової передачі голосу HD Voice, перевищила 340 млн — це в 4,5 раза більше, ніж у 2014 році. Оператор розширив кількість міст, де впроваджена технологія: тепер високоякісним звуком при розмові можна насолоджуватися в шести містах України.
Торік національний телеком-оператор Київстар впровадив технологію HD Voice ще в декількох великих містах країни — в Одесі, Львові, Хмельницькому та Івано-Франківську. Впровадження інновації стало можливим завдяки будівництву 3G-мережі. У цих містах після запуску голосовий трафік у HD Voice на окремих 3G базових станціях виріс до 12% від загального голосу. Також технологія працює у Київській та Чернівецькій областях.
За 2015 рік обсяг трафіку, використаного абонентами в режимі HD Voice, склав 340 млн хвилин, це близько 1% всього голосу в мережі Київстар. Проте вже зараз, після впровадження технології у нових містах, HD Voice трафік виріс до 5%.
«Вже в шести містах абоненти можуть відчути високу якість звучання мови й інших звуків при розмові по телефону. Це можливо, якщо мобільні пристрої співрозмовників підтримують HD Voice, як правило, це всі сучасні смартфони, і вони знаходяться в зоні дії базових станцій, на яких включений кодек AMR-WB. Ми продовжуємо впроваджувати цю технологію на все більшій кількості базових станцій. У 2016 році ми підключимо нові 3G-регіони», — зазначив Василь Пантов, директор з технологічної стратегії та управління якістю Київстар.
При широкосмуговій передачі голосу HD Voice співрозмовники можуть виразніше чути високочастотні складові, наприклад, шиплячі звуки, і низькі частоти — наприклад, у музиці. Така передача звуку наближає співрозмовників до реального життя — так, ніби вони спілкуються особисто.
Для HD Voice використовується кодек AMR-WB (Advanced Multi Rate — Wideband), що дозволяє значно поліпшити якість передачі голосу за рахунок розширення смуги відтворюваних частот з 3.4 кГц до 7 кГц. Таким чином, ширина смуги частот, що передаються, збільшена на октаву. _http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center_new/news/?id=56024
Петро Чернишов визнаний найкращим топ-менеджером телекомунікаційної сфери
1 червня Президент Київстар — лідера телекомунікаційного ринку — визнаний найкращим топ-менеджером серед мобільних операторів за версією журналу «Фокус».
Тижневик «Фокус» оцінив кращих генеральних директорів в Україні. Для складання рейтингу були обрані 10 ключових галузей української економіки: агросектор, фінанси, промисловість і ПЕК, IT і телеком, ритейл, харчопром, будівництво та девелопмент, фармацевтика, авторинок. Окремо виділили державні та муніципальні компанії.
Журналісти опитали близько 100 галузевих експертів, аналітиків та учасників ринків, у тому числі представників Американської торговельної палати (один з директорів якої — Петро Чернишов), інвесткомпаній «УНІВЕР», ICU, Eavex Capital, «Адамант Капітал», кадрових компаній Ancor і World Staff, представництва MasterCard в Україні, Незалежної асоціації банків України та ін.
За результатами опитування експертів були визначені кращі топ-менеджери в кожній із 10 галузей. Переможцем у телеком-сфері став Петро Чернишов.
З його приходом у 2014 році Київстар почав кардинально змінюватися. Зміни позначилися як на зовнішній айдентиці — бренді компанії, так і на внутрішній організації роботи. Був створений необренд Київстар, запущений зв’язок нового покоління — 3G — і відбулися зміни в команді.
У результаті популярність бренду зросла на 23%, 6 млн користувачів почали використовувати 3G, а фінансові результати компанії покращилися. У 1 кварталі 2016 року чистий операційний дохід національного телеком-оператора виріс на 12% у порівнянні з тим же періодом 2015 року та досяг майже 3,5 млрд грн. Дохід від послуг мобільного зв’язку склав 3,2 млрд грн, що на 13% вище, ніж в аналогічному кварталі 2015 року. Абоненти збільшили споживання голосових послуг (MoU) на 7%, а мобільного інтернету — на 52%. У результаті ARPU мобільного зв’язку в 1 кварталі 2016 виріс на 16% у порівнянні з 1 кварталом 2015 року, до 42 грн.
«Мені приємно, що колеги по ринку й експерти високо оцінили мої зусилля. Успіх був би неможливим без команди Київстар, яка придумує та реалізує інновації, необхідні для підтримки статусу лідера телеком-ринку, — говорить Петро Чернишов, президент Київстар. — Якщо чесно, я не здивований, що переміг». http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=58844
молодець, стільки постів в facebook, і от визнання ))
Київстар перетворюється на цифрового оператора 16 червня
Приготуйтеся до цифрового майбутнього: Київстар наближує нову реальність
Київ (16 червня, 2016) — Київстар, національний телеком-оператор і постачальник технологій, сьогодні оголосив про стратегію своєї трансформації: від компанії, що надає традиційні телеком-послуги, в провайдера цифрових послуг. Київстар планує стати найбільшим постачальником цифрових послуг в Україні, надаючи своїм клієнтам нові та інноваційні сервіси.
Трансформація передбачає модернізацію технологічної інфраструктури, раціоналізацію процесів і зниження кількості рівнів управління для створення гнучкої організації, що легко адаптується. Трансформація повністю відповідає стратегії VimpelCom, материнської компанії Київстар, що оголосила про трансформацію Групи в серпні 2015 року.
Першими масштабними проектами в рамках стратегії трансформації Київстар стане заміна технологій радіомережі та впровадження Digital Stack — нової цифрової ІТ-інфраструктури, про що було оголошено VimpelCom на поточному тижні.
«Розвиток цифрових технологій і послуг на базі передачі даних ? це майбутнє нашої компанії. Щоб задовольнити майбутні потреби наших клієнтів в Україні та підтримати країну на шляху технологічного прогресу, ми повинні змінитися, щоб стати телекомунікаційною компанією нового типу, ? говорить Петро Чернишов, президент Київстар. ? У рамках стратегії трансформації ми зосереджені на оптимізації бізнесу і збільшенні інвестицій у розробку веб-сервісів, щоб створити додаткові переваги клієнтам і суспільству, а також на формуванні нової digital-культури».
Для здійснення програми оновлення радіомереж Київстар підписав договір з Huawei і ZTE — лідерами в області інформаційно-комунікаційних технологій. Підрядники здійснять поставку радіообладнання і професійних послуг для модернізації діючих 2G і 3G-мереж, щоб підготувати їх до впровадження технологій зв’язку більш високих стандартів — 4G/LTE. Завдяки уніфікованому інфраструктурному рішенню Київстар зможе розвивати всі покоління зв’язку на базі єдиної радіомережі, яка легко масштабується під різні галузеві стандарти, що в перспективі може дати 50% зменшення витрат на технічне обслуговування.
Ericsson, світовий провайдер технологічних рішень та обладнання, стане постачальником ІТ-інфраструктури в рамках проекту Digital Stack — інноваційної трансформації Київстар. Частиною цього проекту стане оновлення безлічі бізнес-процесів, а більшість сервісних операцій перейдуть в онлайн, дозволяючи клієнтам користуватися послугами легко та просто. Digital Stack прискорить розробку продуктів і послуг Київстар, у той час як доставка і аналітика практично в режимі реального часу дозволять зробити послуги для клієнтів більш персоніфікованими. До того ж більш простий інтерфейс користувача поліпшить якість обслуговування клієнтів на всіх рівнях.
«Майбутнє — це робота в реальному часі, це вдосконалення наших послуг і пропонування актуальних і привабливих продуктів нашим клієнтам, які живуть в цифровому світі. Ці технологічні зрушення — величезний стрибок вперед для VimpelCom і частина нашої стратегії трансформації у гнучкий бізнес, який розуміє своїх клієнтів і відповідає їхнім цифровим потребам. Україна — одна з перших країн, в якій ми повністю перетворюємо свою діяльність і впроваджуємо нову цифрову ІТ-технологію, відкриваючи клієнтам Київстар доступ до інновацій і величезних можливостей цифрової ери», — пояснює Йогеш Малік, головний технічний директор VimpelСom. http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=59064
Київстар стає транспортом який буде продавати послуги інтернету як проводові оператори ))
Через 2 дня исполняется 2 года моей работы в компании Kyivstar. И мне делают разные подарки. Один из самых ценных пришел от компании Carlsberg Ukraine - именно там я работал генеральным директором до ухода в Киевстар. Недавно произошло важное и одновременно трогательное событие – после победы в тендере Киевстар стал оператором связи для Carlsberg Ukraine. И на днях вся компания перешла на самую качественную связь в Украине.
В этот торжественный день больше 4300 новых абонентов Киевстар присоединяются к нашей большой семье клиентов! Как я рад, что та компания, в которой я работал 8 долгих и интересных лет теперь снова со мной на одной связи. Ну и выражаю соболезнования конкурентам…
Мы вели переговоры около 9 месяцев и добились идеальных условий для всех. Что получил наш новый клиент? Почти 1300 сим-карт для агентов (торговых представителей), 1500 симок для сотрудников и столько же для членов их семей. FMC-решение – облачная АТС – дает пользователям возможность звонить на короткие мобильные и фиксированные номера и контролировать расходы на связь, например, блокируя звонки на сторонние телефоны. Также мы позаботились об улучшении покрытия на заводах и в офисах. А фиксированная связь от Киевстар у них уже была…
Естественно, абоненты из Carlsberg Ukraine будут активно использовать наш 3G – в 70% тарифных планов уже включены мегабайты. А в некоторых и БОЛЬШИЕ Гигабайты. Я считаю, что мы с Yuriy Pryyma отлично поработали. Приходите к нам, у нас много крутых решений!
25 липня За рік — з червня 2015-го по червень 2016-го — приріст кількості користувачів послуги «Вільний роумінг для бізнесу» склав 140%. При цьому голосовий трафік за кордоном зріс на 82%, а трафік даних — на 650%.
«Епоха величезних рахунків за спілкування за кордоном відійшла в минуле, — стверджує Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. — Тепер наші бізнес-клієнти платять тільки за те, що використовують». Після поліпшення умов користування послугою «Вільний роумінг для бізнесу» корпоративні клієнти все частіше користуються роумінгом під час ділових поїздок або відпустки. Тарифікація пакетів SMS, інтернет-трафіку та телефонних розмов здійснюється тільки після відправки повідомлення, дзвінка або виходу в мережу.
Зробивши роумінг в Європі дешевшим, Київстар допоміг бізнес-клієнтам відчувати себе за кордоном як удома. Наприклад, приріст голосового трафіку корпоративних абонентів компанії у Франції за рік склав 206%, у Польщі — 169%, а в Німеччині — 90%. Топ-5 країн за приростом обсягів використання інтернету в роумінгу: Туреччина, Росія, Греція, Німеччина та Польща.
Згідно з новою пропозицією «Вільний роумінг для бізнесу», хвилина розмов та SMS коштують від 1 грн, а мегабайт інтернет-трафіку — від 0,4 грн. «Ми бачимо, що потреби корпоративного сегмента змінюються й адаптуються до глобальних трендів: завжди залишатися на зв’язку, відчувати себе за кордоном комфортно та забезпечувати безперервність ведення бізнесу, — говорить Євген Кражан. — І я радий, що ми можемо запропонувати нашим корпоративним клієнтам відповідні рішення».
Нагадаємо, нещодавно національний телеком-оператор представив нові тарифи для корпоративних клієнтів. У лінійці з’явилося сім тарифних планів. Чотири для співробітників — від 3G Бізнес 60 до 3G Бізнес 300, і три для керівників — 3G Business VIP, 3G Business VIP Еxtra, 3G Business VIP Рremium. В останні також включені безкоштовні пакети трафіку в роумінгу — 100, 200 і 500 МБ.
Маріупольських працівників ЦНАПу навчили стандартів обслуговування сьогодні У Маріуполі відкрився Центр надання адміністративних послуг, що вже у вересні почне обслуговувати мешканців регіону. Національний телеком оператор Київстар організував навчання співробітників Центру та розробив для них стандарти обслуговування.
Серед адміністративних послуг, які буде надавати ЦНАП в м. Маріуполь - оформлення паспортів, видача довідок щодо права власності, дозвіл на землевідведення і будівництво, послуги Міністерства юстиції та МВС, довідкова інформація, тощо. Обслуговувати громадян будуть 48 кваліфікованих співробітників Центру, які пройшли спеціальне навчання за кращими стандартами роботи з клієнтами. Партнером проекту в цьому напрямку виступив національний телеком оператор «Київстар».
Спеціалісти Київстар розробили для співробітників ЦНАП стандарти обслуговування та рекомендації з використання KPI (Key Performance Indicators – ключові показники ефективності). Це дозволить ефективно керувати діяльністю Центру та контролювати якість роботи. В рамках спеціальної тренінгової програми київстарівці познайомили персонал Центру з принципами клієнтоорієнтованого сервісу, технологіями попередження та вирішення конфліктів тощо.
«Українцям, що мешкають в містах та селах поряд з окупованими територіями, надзвичайно важливо відчувати підтримку держави. І ми цьому посприяли – допомогли розробити стандарти обслуговування, провели тренінги для персоналу. Бути орієнтованими на клієнтів, докладати зусиль, щоб допомогти людині – без цього неможливо уявити жодну сервісну компанію», – зазначив Петро Чернишов, президент Київстар.
ЦНАП у Маріуполі – це флагман програми, покликаної сприяти реінтеграції та підтримці територій, прилеглих до окупованої зони, а також впровадженню на Донеччині найуспішніших реформ, які довели свою ефективність в інших регіонах країни. Реалізація програми здійснюється завдяки громадській організації Global Office за підтримки USAID, фонду «Відродження», «Фонду розвитку Маріуполя», Маріупольської міської ради та компанії «Київстар».
«Київстар» у рейтингу найбільших компаній Центральної та Східної Європи 19 вересня Міжнародна аудиторсько-консалтингова компанія «Делойт» підготувала щорічний рейтинг «ТОП-500 компаній Центральної та Східної Європи 2016». У даний рейтинг включено 29 українських компаній з різних галузей економіки країни. Національний телеком-оператор Київстар – єдина компанія, яка представляє в цьому дослідженні сектор високих технологій, медіа та телекомунікацій України.
«500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи» – щорічне дослідження, присвячене ключовим галузям реального сектора європейської економіки. Укладачі рейтингу щороку визначають 500 провідних і найбільш значущих компаній для економіки регіону. Окремо досліджується розвиток найбільших галузей – енергетики та видобувної промисловості, банківського і фінансового сектора, споживчого бізнесу і транспорту, промислового виробництва, високих технологій і телекомунікацій.
Серед провідних компаній, що представляють у рейтингу галузь високих технологій і телекомунікацій Європи, опинився і представник України – національний телеком-оператор Київстар.
«Ми раді, що лідер телеком-ринку України названий у числі 500 бізнес-лідерів Європи. На прикладі таких досліджень ми бачимо, наскільки успіх окремих компаній впливає в цілому на економіку регіону. 2015-2016 роки стали викликом для нашої країни, і не всі українські компанії виявилися стресостійкими. Однак ми віримо, що вага успішного українського бізнесу в світових рейтингах зростатиме, а технології нового покоління, які активно впроваджує Київстар, відіграють у цьому свою позитивну роль»,, – говорить Петро Чернишов, президент компанії «Київстар».
Київстар 19 років працює на телеком-ринку України і за свою історію забезпечив понад 46 мільярдів гривень надходжень до держбюджету у вигляді податків та обов'язкових платежів і майже 32 мільярди гривень інвестицій у розвиток телеком-інфраструктури України. Компанія щорічно реалізує суспільно значущі та благодійні програми.
Рейтинг «ТОП-500 компаній Центральної та Східної Європи» складено на основі даних про консолідовані доходи компаній за 2015 фінансовий рік. Рейтинг базується на даних про доходи від реалізації, наданих конкретною юридичною особою, що здійснює діяльність у країнах Центральної та Східної Європи. У рейтингу компанії класифікуються за галузями економіки та країнами. http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=60904
Услуга «Доставка SIM-карты курьером» стала доступна ещё в 7 городах
С 26 cентября для абонентов контрактной формы обслуживания услуга "Доставка SIM-карты курьером" будет доступна не только в Киеве, Днепре, Львове, Одессе, Харькове, а и Чернигове, Черкассах, Черновцах, Николаеве, Херсоне, Запорожье и Полтаве. http://www.kyivstar.ua/ru/kh/press_c...news/?id=61064
Київстар презентує новий пакет послуг для жителів і гостей м. Умань сьогодні З 27 вересня 2016 року для користувачів тарифного плану «Улюблені країни» в Умані буде доступний новий пакет послуг «Без кордонів».
В рамках пакету надається:
60 нетарифікованих хвилин для дзвінків в Росію, Польщу, Італію, Ізраїль, США і Канаду без плати за з'єднання. 3000 МБ для користування 3G-інтернетом. Необмежене спілкування з абонентами Київстар, без плати за з'єднання.
Щомісячна абонплата за пакет становить 100 грн з урахуванням усіх податків і зборів.
Київстар надає безлімітний трафік на гру для мисливців за Покемонами 26 вересня
З 4 жовтня 2016 року по 4 лютого 2017 року фанатам популярної гри ПокемонГоу ми надаємо безлімітний трафік на гру в онлайн-тарифах Київстар Онлайн+, Київстар Онлайн Екстра та інших:
Київстар Онлайн+. Регіон 1, Київстар Онлайн+. Регіон 2, Київстар Онлайн Екстра. Регіон 1, Київстар Онлайн Екстра. Регіон 2, Все за 65, Все за 90, Все за 110, Все за 125, Все за 160, Все за 175, Все за 250+, Все за 450+, Все за 300, Все для VIP, Все для VIP Екстра, 3G Бізнес 60, 3G Бізнес 120, 3G Бізнес 180, 3G Бізнес 250 Спеціальний, 3G Бізнес 300, 3G Бізнес 500 Спеціальний, 3G Бізнес VIP, 3G Бізнес VIP Екстра, 3G Бізнес VIP Преміум.
Киевстар представляет новый пакет услуг для жителей и гостей г. Умань.
С 27 сентября 2016 года для пользователей тарифного плана «Любимые страны» в Умани будет доступен новый пакет услуг «Без границ». В рамках пакета предоставляется:
60 нетарифицированных минут для звонков в Россию, Польшу, Италию, Израиль, США и Канаду без платы за соединение.
3000 МБ для пользования 3G-интернетом.
Неограниченное общение с абонентами "Киевстар" без платы за соединение.
Ежемесячная абонплата за пакет составляет 100 грн с учетом всех налогов и сборов.
Київстар дослідив популярність Одещини серед туристів
сьогодні Департамент «Агентство з питань інвестицій та розвитку» Одеської обласної державної адміністрації та національний телеком-оператор Київстар продовжують спільний проект моніторингу статистичних даних, що дозволяє виявляти важливу для розвитку регіону інформацію. Зокрема, за допомогою цього моніторингу можна визначити кількість внутрішніх та іноземних туристів, які приїжджають до Одещини, високий сезон для цієї категорії відвідувачів, а також регіони України та іноземні країни, з яких прибувають туристи. Так, у період від початку січня до кінця серпня 2016 року в мережі Київстар в Одеській області було зареєстровано понад 2,2 млн абонентів із 23 областей України та понад 0,5 млн абонентів закордонних мереж зі 114 країн світу.
Якщо подивитися на рейтинг областей України, з яких приїздить найбільша кількість туристів, то на першому місці знаходиться Київська область, з якої за 8 місяців нинішнього року прибуло близько 26% туристів. Далі йдуть Миколаївська (12,7%), Вінницька (11,41%), Дніпропетровська (5,77%) і Львівська (5,11%) області. А рейтинг ТОП-5 країн, які забезпечують найбільший потік іноземних туристів, виглядає наступним чином: РФ (19,6%), Молдова (10,77%), Білорусь (2,4%), Ізраїль (1,66%) і Німеччина (1,53%).
Щодо сезонності, то найбільше туристів зазвичай приїжджає до Одеської області у серпні – в цьому місяці було зафіксовано понад 600 тис. українських (окрім мешканців Одещини) та понад 110 тис. іноземних абонентів. Найменш привабливим для туристів став січень. У цьому місяці було зафіксовано лише близько 100 тис. українських і 40 тис. іноземних абонентів.
«Це прогрес у туристичній індустрії. Завдяки Київстар вперше за всю історію України був проведений максимально точний підрахунок туристів в окремо взятому регіоні. Отримані результати ґрунтуються не на суб'єктивних оцінках, а виключно на технічному аналізі, який відрізняється неупередженістю, а значить – більшою достовірністю. Ну, і треба зазначити головне – виявлені 2,7 млн туристів лише від одного оператора мобільного зв'язку дозволяють говорити, що наша область продовжує бити туристичні рекорди», – говорить Роман Козловський, завідувач сектору інвестицій у туризм Департаменту «Агентство з питань інвестицій та розвитку» Одеської облдержадміністрації.
«Завдяки Київстар і використанню сучасних мобільних технологій для збору, обробки й аналізу даних розвиток курортно-рекреаційного господарства і туризму в Одеському регіоні стає все більш прогресивним з точки зору точного планування та розподілу ресурсу. Це хороша демонстрація партнерства бізнесу з державними структурами. Ми активно співпрацюємо з обласною державною адміністрацією та будемо надалі розвиватися в цьому напрямку. У нас працюють найкращі фахівці, які розромляють можливі варіанти використання Big Data, що зараз є досить успішним трендом за кордоном», – говорить Володимир Остащук, директор департаменту по роботі з державними підприємствами Київстар. http://www.kyivstar.ua/zt/press_center_new/news/?id=61184
Зміна юридичної адреси ПрАТ «Київстар» 11 листопада
Шановні клієнти!
Повідомляємо, що з 07.11.2016 року місцезнаходженням (юридичною адресою) ПрАТ «Київстар» є наступна адреса: 03113, м.Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 53.
Київстар закриває послугу «Мобільна рація» 8 грудня
З 16 грудня 2016 року для всіх абонентів Київстар буде закрито підключення та надання послуги «Мобільна рація».
Причини – зменшення кількості користувачів послуги, скорочення переліку моделей телефонів, які підтримують послугу Push-to-Talk (як правило, це застарілі моделі 6-12 річної давності), а також стрімкий розвиток нових каналів спілкування – месенджери, скайп тощо.
З 01.12.2016 змінились тарифи на загальнодоступні телекомунікаційні послуги фіксованого зв'язку 9 грудня Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, № 589 від 08.11.2016 року затверджено нову редакцію Граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги фіксованої телефонії. Зміни набули чинності з дати їх офіційної публікації - з 01.12.2016 року.
Відповідні граничні тарифи є обов'язковими для застосування усіма операторами телекомунікацій.
У зв'язку з цим, з 01.12.2016 року для абонентів ПрАТ «Київстар», що користуються послугою «Телефонія МЖД», щомісячна абонентна плата за деякі види телекомунікаційних послуг фіксованого телефонного зв'язку підвищується в середньому на 8%.
Для всіх абонентів фіксованого телефонного зв’язку ПрАТ «Київстар» зменшено кількість нетарифікованих хвилин загальної тривалості місцевих розмов з 600 до 166,66. Для абонентів, які отримують послуги фіксованого телефонного зв'язку на умовах тарифного плану «IP Бізнес 90», така кількість хвилин змінена з 1500 до 400 хвилин. Для абонентів, які отримують послуги фіксованого телефонного зв'язку на умовах тарифного плану «IP Бізнес 300» - з 2500 до 700 хвилин.
Зміни в умовах надання рахунків за телекомунікаційні послуги з січня 2017 року 9 грудня З січня 2017 року ми надаємо можливість отримувати рахунки-акти в електронній формі з електронним цифровим підписом (ЕЦП):
Завантажити, переглянути та підписати рахунок-акт ви зможете у системі електронного документообігу M.E.Doc або web-версії системи СОТА. Формування, підпис та відправка рахунку з ЕЦП відбувається не пізніше 5-го числа кожного місяця.
Окремо звертаємо вашу увагу, що з січня 2017 року ми припиняємо друк рахунків за телекомунікаційні послуги у центрах продажу та обслуговування абонентів.
Наразі продовжує надаватися можливість отримання рахунків поштою, при цьому рекомендуємо вам скористатися більш зручними та сучасними способами:
на e-mail у форматах PDF та/або XML*; у системі «Мій Київстар» у форматах HTML, XLS та XML**.
За більш детальною інформацією ви можете звернутися:
для абонентів мобільного зв'язку за номером 0 800 300 466 (безкоштовно в межах України), для абонентів фіксованого зв'язку за номером 0 800 300 000 (безкоштовно в межах України), до Вашого персонального менеджера.
* Для цього зверніться, будь ласка, у найближчий центр продажу та обслуговування абонентів чи до свого персонального менеджера для оформлення заявки на зміну умов доставки кореспонденції.
** Доступ до системи надається Координатору організації. У разі відсутності Координатора для його реєстрації зверніться, будь ласка, до найближчого центру продажу та обслуговування абонентів чи до свого персонального менеджера. http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=61904