![]() |
![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#81
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
На смартфони приходитимуть нові сигнали тривоги: ДСНС змінює систему оповіщення
Державна служба з надзвичайних ситуацій (ДСНС) та мобільні оператори Київстар, Vodafone та lifecell з 7 вересня починають тестувати нову систему оперативного інформування населення про тривоги у 17 областях та Києві. Про це повідомляє пресслужба ДСНС. Нова система оперативного інформування працюватиме завдяки технології Cell Broadcast, яка має значні переваги над SMS Переваги нової системи: - повідомлення передаються набагато швидше; - повідомлення надходитимуть абонентам мобільних операторів, які перебувають у радіусі дії обраних базових станцій мобільного зв'язку. Тобто ДСНС може надсилати інформацію мешканцям конкретного населеного пункту, області чи по всій Україні, залежно від ситуації; - звуковий сигнал про надходження повідомлення буде навіть у тому випадку, якщо звук на телефоні вимкнений, щоб на повідомлення обов'язково звернули увагу, зреагували відповідно до інструкцій та порад, як діяти за різних загроз. У разі отримання повідомлення про загрозу буде чутно гучний сигнал телефона разом із вібрацією, який триватиме 15-20 секунд або до моменту відключення повідомлення людиною. У ДСНС звертають увагу, що на першому етапі тестування, з 7 вересня, українцям приходитимуть розсилки лише тестових повідомлень. Вони не пов'язані з виникненням реальної надзвичайної ситуації та не вимагають дій громадян. Приймати повідомлення від системи Cell Broadcast можуть переважно мобільні телефони (смартфони), які вироблені починаючи з 2019 року та мають операційну систему Android версії 11 і вище або iOS від версії 14.5. У майбутньому буде розширено список моделей смартфонів, які зможуть отримувати нові повідомлення про тривоги. Сообщение отредактировал valdemar - 2.9.2022, 21:00 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#82
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
LIFECELL ТА ІНШІ МОБІЛЬНІ ОПЕРАТОРИ ТЕСТУЮТЬ НОВУ СИСТЕМУ ЕКСТРЕНОГО ОПОВІЩЕННЯ ДСНС ЩЕ У 17 ОБЛАСТЯХ
Сьогодні З 7 вересня у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Київській, Львівській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Тернопільській, Хмельницькій, Черкаській, Чернівецькій, Чернігівській областях та у місті Києві Державна служба України з надзвичайних ситуацій за допомогою мобільних операторів lifecell, Київстар та Vodafone розпочала випробування нової системи оперативного інформування населення про загрози. Система оповіщення працюватиме завдяки технології CellBroadcast, яка має значні переваги над SMS-інформуванням: - швидкість отримання сповіщень; - гнучкість у виборі локацій для інформування; - наявність звукового сигналу, навіть якщо звук на пристрої абонента вимкнено. Протягом тестового періоду абоненти отримуватимуть від ДСНС інформаційні повідомлення на мобільні телефони такого змісту: "ДСНС України. Тестування системи інформування населення. Докладніше: https://dsns.gov.ua/test". Наразі отримання повідомлень не свідчить про загрозу та не вимагає дій зі сторони громадян. Після закінчення тестового періоду розпочнеться інформування про реальні загрози, про що абонентів буде додатково повідомлено. Раніше випробування нової системи екстреного сповіщення вже відбулись у Вінницькій та Полтавській областях. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/760 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#83
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ТА ЗМІНИ В УМОВАХ НАДАННЯ АКЦІЇ «ГІГАБАЙТИ БЕЗ КОРДОНІВ»
ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговельною маркою lifecell повідомляє про те, що дію акції «Гігабайти без кордонів» продовжено до 31.12.22 (включно). З 1.10.22 змінюється перелік країн, які приймають участь в акції «Гігабайти без кордонів»: Австрія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швеція, Швейцарія. До переліку тарифних планів, за якими участь у акції не можлива, додано тарифний план «Ґаджет Безпека». Всі інші умови залишаються без змін. Деталі акції за посиланням:s.lifecell.ua/gr https://www.lifecell.ua/uk/gu_announcements/364 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#84
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
ВХІДНІ ДЗВІНКИ БЕЗ ДОДАТКОВОЇ ПЛАТИ У РОУМІНГУ
За вхідні дзвінки у роумінгу можна не платити до кінця 2022 року! Просто оплатіть пакет послуг за вашим тарифним планом та приймайте вхідні дзвінки у 12 країнах без додаткової плати протягом періоду дії оплаченого пакету послуг, але не пізніше 31.12.2022 (включно). Акція діє з 17.05.2022 до 31.12.2022 (включно). Кожному абоненту ТОВ «лайфселл», у якого оплачено пакет послуг (на 4 тижні, 30 днів або місяць) за тарифним планом та який перебуватиме або зареєструється в мережі однієї з 12 нижчеперелічених країн у період з 17.05.2022 до 31.12.2022 (включно), надається можливість приймати вхідні дзвінки без додаткової плати протягом періоду дії оплаченого пакету послуг, але не пізніше 31.12.2022 (включно). Перелік країн: Бельгія, Болгарія, Греція, Іспанія, Люксембург, Молдова, Польща, Румунія, Словаччина, Словенія, Франція, Хорватія. Приймати вхідні дзвінки у роумінгу у 12 країнах без додаткової плати можливо лише за умови оплати 4-тижневого, 30-денного пакету послуг за тарифним планом для індивідуальних абонентів та за умови оплати пакету послуг з періодом дії календарний місяць, 28-, або 30-денного пакету послуг для корпоративних абонентів протягом періоду дії оплаченого пакету послуг, але не пізніше 31.12.2022 включно. У разі оплати пакету послуг на 1 день, абоненту надаватимуться безлімітні вхідні дзвінки на 1 день. Тарифний план «Єдиний» не приймає участь в акції з технічних причин. При вже підключеній послузі «Роумінг онлайн», «Роумінг Пазл» або придбаному пакеті послуг у роумінгу за базовими тарифами, для вхідних дзвінків будуть використовуватися хвилини, нараховані в рамках цієї акції. В акції також можуть приймати участь абоненти, які скористалися послугою «Тарифна підписка» у період проведення акції (з 17.05.2022 по 31.12.2022 включно) та обслуговуються на умовах тарифних планів, для яких застосовується акція. https://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/aktsii/min-roam/ -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#85
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell молодці що продовжили всі послуги по роумінгу, інтернет та дзвінки.
-------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#86
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Зв'язок для українців у Європі — як у себе вдома
04 жовтня, 2022, 08:30 ЄС готує для українців безкоштовний роумінг на постійній основі Зв'язок для українців у Європі — як у себе вдома Українці-біженці в Європі (та їхня рідня в Україні) вже змогли оцінити переваги безкоштовного роумінгу. Дехто радо відмовився від недешевих послуг європейських мобільних операторів, — у їхніх смартфонах знову запрацювали картки українських операторів зв’язку. Сплачуючи гривнями звичний пакет послуг (абонплату), вони заодно реально отримують можливість безкоштовного роумінгу: безплатні хвилини для зв’язку з Україною та гігабайти Інтернету. Правда, явище це тимчасове, підтримується ініціативою операторів зв’язку. Та й якість зв’язку не відповідає навіть українській. Але ці вади усуне офіційне приєднання українських операторів до вільного роумінгу з ЄС — Roam like at home. Звичайно, на постійній основі. Недавно президентка Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн у щорічній промові перед Європейським парламентом, окрім інших важливих тем щодо війни в Україні та енергетичної кризи, пообіцяла назавжди ввести Україну в європейську зону безкоштовного роумінгу. «Від торгівлі електроенергією, безкоштовного роумінгу — до скасування мита на товари, ми наближаємо Україну до єдиного ринку ЄС», — заявила вона. Поки що немає точної дати старту безкоштовного роумінгу для українців у Європі, проте ЄС спільно з українським урядом готується до конференції країн G7 з реконструкції, яка відбудеться 25 жовтня під головуванням Німеччини. Цілком імовірно, що серед інших кроків буде запущено процес приєднання українських операторів до безкоштовного роумінгу. Тим більше що це є однією з головних ініціатив ЄС у галузі зв’язку. Віцепрем'єр-міністр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров теж вважає, що принцип безкоштовного роумінгу для України може бути прийнятий на конференції з відбудови України. Про це він повідомив у коментарі ZN.UA: «Зараз і прем'єр особисто, і я спілкуємося з Єврокомісією щодо цього. Це є одним із пріоритетів нашої комунікації. Я думаю, шанси є. Тобто доведеться змінити процедуру для країни, яка поки що не є членом ЄС». Що це дасть українським споживачам? «Користувачі зможуть заощадити фінанси та час. Адже вартість мобільних послуг у межах роумінгу стане значно нижчою, порівняно з цінами до 24 лютого. Своєю чергою, українські оператори пропонуватимуть вигідні тарифи для дзвінків до ЄС. Зникне потреба змінювати SIM-карти під час поїздок Європою. Крім того, не варто забувати про права споживачів, які будуть захищені за правилами ЄС», — додає ZN.UA Стас Прибитько, директор Департаменту з розвитку зв'язку Мінцифри. Тимчасові кроки Але вже сьогодні українські переселенці в Європі використовують для зв’язку з батьківщиною картки вітчизняних мобільних операторів. Сплачуючи при цьому лише за звичний пакет послуг мобільного зв’язку свого українського оператора (абонплату). Цим слід завдячувати Спільній заяві, підписаній 8 квітня українськими та європейськими операторами за сприяння Національної комісії з електронних комунікацій (НКЕК), Єврокомісії, Європарламенту та BEREC (Організація європейських регуляторів електронних комунікацій). До заяви долучилися три українських мобільних оператори: «Київстар», «ВФ Україна» та «Лайфселл», а також 52 мобільних і 19 фіксованих європейських операторів. У НКЕК підкреслюють, що більшість європейських мобільних операторів пропонують безкоштовні або ж за зниженою ціною міжнародні дзвінки в Україну, а також безкоштовний роумінг абонентам, які подорожують Україною. А українські оператори пропонують своїм абонентам, які вимушено перебувають у ЄС або ж подорожують до ЄС, безкоштовний роумінг у 26 країнах ЄС, а також ряді інших країн, таких як Туреччина, Ізраїль, Канада, Молдова та ін. Тож українські оператори кажуть, що безкоштовний роумінг де-факто вже працює. «Фактично, наші тарифи, якими українці зараз користуються в Європі, вже побудовані за принципом безкоштовного роумінгу. Адже ми змогли їх запустити завдяки спеціальним умовам, які нам надали європейські оператори на певний період. Тож наші абоненти користуються послугами в роумінгу, а платять за них за українськими цінами», — зазначають у «Водафон Україна». «Роумінг як удома» — для українців Але тимчасові кроки — це не те, на що розраховують українці. Так, вони отримують сьогодні пропозиції від вітчизняних і закордонних операторів користуватися мобільним Інтернетом і телефонувати. Проте кількість безкоштовних хвилин оператори обмежують на власний розсуд, а якість зв’язку (швидкість Інтернету) часто не відповідає місцевим умовам. Тут слід зазначити, що 1 липня 2022 року набув чинності покращений регламент роумінгу в країнах Європейського Союзу. Він продовжив до 2032 року принцип «Роумінг як удома» — схему, завдяки якій мандрівники в ЄС і Європейській економічній зоні можуть телефонувати, надсилати текстові повідомлення та переглядати веб-сторінки за кордоном без додаткової плати. Ось про що йдеться, коли згадують безкоштовний роумінг для українців на постійній основі. Нове регулювання роумінгу в країнах Європейського Союзу встановлює нижчі оптові тарифи, вартість для операторів використання мереж за кордоном для надання послуг своїм клієнтам, коли ті перебувають за кордоном. Оптові обмеження встановлюються на рівнях, які гарантують, що оператори можуть підтримувати й відшкодовувати витрати на надання послуг роумінгу споживачам за внутрішніми цінами. Зниження оптових тарифів корисне споживачам, оскільки вони гарантують, що всі оператори зможуть пропонувати конкурентоспроможні підписки на роумінг відповідно до європейського принципу «Роумінг як удома». Для послуг передачі даних новий регламент роумінгу в країнах ЄC встановлює такі оптові обмеження: — 2 євро/ГБ у 2022 році, — 1,8 євро/ГБ у 2023 році, — 1,55 євро/ГБ у 2024 році, — 1,3 євро/ГБ у 2025 році, — 1,1 євро/ГБ у 2026 році та 1 євро/Гб з 2027 року. Для голосу: 0,022 євро/хв у 2022—2024 роках і 0,019 євро/хв з 2025 року. Для SMS: 0,004 євро/SMS у 2022—2024 роках і 0,003 євро/SMS з 2025 року. Готовність українських операторів до переходу «Ми розглядаємо Угоду про асоціацію між Україною та ЄС і режим внутрішнього ринку, включений до неї. Це може дати Україні змогу отримати вигоду від окремих аспектів внутрішнього ринку ЄС, включно з угодою «Роумінг як удома». Це буде предметом згоди держав — членів ЄС», — сказав речник-координатор Єврокомісії з цифрової економіки, досліджень та інновацій Йоганнес Барке. На його думку, швидкий прогрес у цій справі також залежатиме від України, від темпів її інтеграції в ЄС, та від готовності українських операторів мобільного зв’язку виконувати зобов’язання нового регулювання роумінгу. А з цим не все так просто. Так, у «Лайфселл» поки що налаштовані не дуже оптимістично: «Сьогодні складно прогнозувати, але можемо сказати з упевненістю, що інтеграція України в безкоштовну зону роумінгу ЄС не буде швидкою. Адже спочатку потрібно адаптувати реалії українського телеком-ринку до європейських умов. До прикладу, рівень ARPU (середня абонплата на одного абонента) в європейських країнах значно вищий, ніж у нас». У «ВФ Україна» теж відзначають позитивні аспекти безкоштовного роумінгу для ринку та користувачів, хоча при цьому мобільні оператори втрачають від інтерконекту з іноземними партнерами. Але в компанії готові до компромісів, оскільки спільна мета — повноцінна інтеграція українських абонентів у європейський телеком-простір. Своєю чергою регулятор — НКЕК — зазначає, що вже багато зроблено для гармонізації законодавства у сфері зв'язку між Україною та ЄС, від якої залежить безкоштовний роумінг для українців. «Якщо йдеться загалом про сферу електронних комунікацій, то слід наголосити, що Україна зробила істотний крок для гармонізації законодавства з ЄС за останні два роки, ухваливши два секторальних закони України — «Про електронні комунікації» (набрав чинності 01.01.2022) та «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку» (Закон про Регулятора набрав чинності 13.02.2022)», — зазначають у НКЕК. Саме останній закон був однією з ключових вимог для майбутньої інтеграції в Єдиний цифровий ринок ЄС, адже незалежний телеком-регулятор — це ключова вимога і принцип функціонування сектора електронних комунікацій та секторального законодавства ЄС. Наразі гармонізація законодавства у сфері електронних комунікацій зводитиметься до практичної реалізації нових вимог обох галузевих законів, функціонування відкритого й конкурентного ринку електронних комунікацій, а також посилення захисту прав споживачів та наближення України до Єдиного цифрового ринку ЄС. _https://zn.ua/ukr/tech/zvjazok-dlja-ukrajintsiv-u-jevropi-jak-u-sebe-vdoma.html також про наших операторів -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#87
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
LIFECELL ПОДОВЖУЄ АКЦІЇ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ У РОУМІНГУ ДО КІНЦЯ 2022 РОКУ
Вчора Мобільний оператор lifecell подовжив до кінця 2022 року дію акцій «Гігабайти без кордонів» та «Вхідні дзвінки без додаткової плати у роумінгу», щоб абоненти залишалися на зв’язку зблизькими. Оператор lifecell дбає про своїх абонентів, які були змушені виїхати за кордон, тому подовжує дію акцій у роумінгу до кінця 2022 року. Завдяки цим пропозиціям українці можуть і надалі користуватися швидкісним мобільним інтернетом та отримувати дзвінки без плати у роумінгу, сплачуючи лише свій звичайний пакет послуг. З травня по серпень акційною пропозицією «Гігабайти без кордонів» щомісячно користувалися близько 300 тис. унікальних користувачів, використавши загалом майже 4 млн ГБ трафіку. Середнє використання інтернету при цьому склало близько 4 ГБ на одного дата-абонента. Найбільше дата-трафіку абоненти lifecell використовували у таких країнах — Німеччина, Польща, Туреччина, Болгарія, Чехія. Країни-лідери за кількістю користувачів — Польща, Німеччина, Румунія, Чехія, Болгарія. Найвище середнє використання ГБ мобільного інтернету на абонента — у Туреччині, Німеччині, Болгарії, Швеції та Іспанії. Акція «Гігабайти без кордонів» не потребує підключення і надається автоматично без додаткової плати, коли абонент-роумер оплачує пакет послуг за чинним тарифним планом або перезамовляє його у період проведення акції (але не пізніше 31 грудня 2022 року). Використати тарифні гігабайти відтепер можна у 34 країнах: Австрія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швеція, Швейцарія. Повні умови акції — на сайті. Крім того, у рамках акції «Вхідні дзвінки без додаткової плати у роумінгу» абоненти lifecell, які поповнили рахунок за своїм тарифним планом, можуть без додаткової плати приймати вхідні дзвінки з будь-яких номерів у 12 країнах Європи: Бельгії, Болгарії, Греції, Іспанії, Люксембургу, Молдові, Польщі, Румунії, Словаччині, Словенії, Франції та Хорватії. Детально про її умови — за посиланням. Команда lifecell і надалі забезпечуватиме якісний зв’язок і надаватиме підтримку своїм абонентам в Україні та по всьому світу. _https://www.lifecell.ua/uk/announcements/766 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#88
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
СЕО lifecell: Якщо станція опиняється в руках окупанта, ми перетворюємо її на груду металу
Про тарифи та послуги З 10 серпня lifecell майже вдвічі підвищив вартість популярних тарифів. Із чим пов’язане таке їх значне зростання? Чи бачили ви на ринку хоч якусь річ, яка не подорожчала? Не тільки Україна, а й увесь світ страждає від інфляції та підвищення цін, які спричинило російське вторгнення. У нашій індустрії немає жодної речі, на яку не впливає обмінний курс та ціни на енергоносії, які дуже підвищилися. Тому є дуже важливий фактор, чому ми підвищуємо ціни, — ми хочемо продовжувати працювати та надавати послуги найвищої якості. На скільки в середньому підвищились тарифи? Найдешевші тарифні пакети подорожчали на 10−15 грн, а найдорожчі — максимум на 50. Зараз наша основна лінійка тарифів варіюється у ціні орієнтовно від 50 до 200 грн. Але я думаю, що зараз ви не зможете піти в кав’ярню і випити каву вартістю менше, ніж за 50 грн. Такою є наша реальність. Раніше клієнти часто обирали lifecell саме за демократичні тарифи. Наскільки важче буде конкурувати з іншими гравцями ринку тепер? По-перше, зараз ми можемо конкурувати з іншими гравцями на ринку не лише завдяки ціні, а й завдяки нашій мережі та якості послуг. Тому ціна вже не є нашою єдиною конкурентною перевагою. По-друге, це підвищення тарифів відбулося також і у наших основних конкурентів. Тому наші тарифи все одно залишаються найдоступнішими. Як змінилося наповнення тарифних пакетів для українців за час війни? Ми не зменшували наповнення тарифних планів. Натомість, надавали абонентам в Україні багато послуг без додаткової плати, щоб вони могли залишатися на зв’язку. Багато клієнтів отримують повний пакет послуг, а користуються, наприклад, лише мобільним інтернетом або лише дзвінками. Чи розглядаєте варіант запуску своєрідного конструктору, де можна самостійно зміксувати потрібні послуги? Якщо абонент не користується, наприклад, мобільним інтернетом чи голосовими дзвінками, він може обрати наповнення пакету послуг та, відповідно, його вартість, скориставшись тарифом «Хендмейд». Це унікальна пропозиція на українському ринку, адже абонент може сам сконструювати тариф під свої потреби. Якщо йому необхідний лише мобільний інтернет, то у нас є, наприклад, тариф «Гаджет» із різними обсягами гігабайтів. Про абонентську базу Як війна змінила ваших клієнтів? Відтоді, як перша російська ракета впала на територію України, українцям було надзвичайно важливо бути на зв’язку зі своїми родичами та друзями. Звісно, це створило величезне навантаження на мережі мобільних операторів. Використання даних і обмін повідомленнями збільшилися у 200, 300 або іноді 400 разів. Багатьом нашим абонентам довелося залишити свої домівки — особливо тим, хто мешкає на сході України. Вони перемістилися на захід України або ж виїхали за кордон. Тому кількість наших абонентів у роумінгу збільшилась у сотні разів. Не тільки у нас, але і у наших конкурентів. Мені здається, що ми побили абсолютно всі рекорди. А рекорд за кількістю втрачених клієнтів теж побили? Адже ваші клієнти теж виїжджали за кордон, рятуючись від війни, і переходили на обслуговування до місцевих операторів. Нещодавно ми оголошували результати 2 кварталу, згідно з якими наша 3-місячна активна база абонентів зменшилася на 500 тис. Як намагаєтеся втримати клієнтів? Я розглядаю питання не тільки з погляду мобільного оператора, а й з погляду держави. Комунікація з тими людьми, які тимчасово залишили Україну, є дуже важливою. Так, ми спостерігаємо, що певна кількість абонентів переходить на sim-картку місцевого оператора. Але ми вважаємо, що sim-картка — це ніби такий емоційний зв’язок з Україною. І ми робимо все можливе, щоб цей зв’язок підтримувати. Тому з початку війни продовжували надавати послуги нашим абонентам, навіть якщо вони перебували за кордоном, — так, ніби вони все ще живуть в Україні. Міграція клієнтів почалася ще до війни. З 1 грудня 2021 року запрацювала спрощена процедура MNP для бажаючих змінити оператора. Скільки клієнтів пішло від вас та скільки приєдналося нових за цей період? Від моменту спрощення процедури перенесення номеру до нас прийшло майже 36 тис. абонентів, а пішло трохи менше 8 тис. Нещодавно ми надали можливість для абонентів, які хочуть перейти до lifecell, зробити це без відвідування магазину — за допомогою eSim або нового стартового пакету. Тепер, щоб перенести свій номер до нас в мережу, не потрібно йти у брендовий магазин, бо sim-картку можна купити майже в кожному продуктовому супермаркеті чи на АЗС. З червня цього року абоненти lifecell можуть зареєструвати номер мобільного телефону через «Дію». Cкільки клієнтів вже скористалися цією послугою? З моменту запуску послуги реєстрації через «Дію» українці зареєстрували в lifecell понад 17,5 тис. номерів. Які переваги це дає користувачам? Для абонента реєстрація мобільного номеру — це убезпечення від шахрайських схем, захист даних і персональної інформації. Реєстрація номеру за допомогою документів у «Дії» є логічним продовженням інтеграції із застосунком — понад півтора роки тому lifecell першим почав застосовувати шерінг електронних документів у «Дії». Це дозволило значно спростити механізм авторизації та реєстрації номерів абонентів у наших магазинах. Про мережу та інтернет Голова Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн 14 вересня заявила, що ЄС готовий приєднати Україну до вільної європейської зони роумінгу. Що це означатиме для ваших клієнтів? Це чудовий спосіб для українських абонентів залишатися на зв’язку зі своїми операторами та платити за послуги наче вдома, доки вони живуть за кордоном. Від початку війни ЄС спрямовує дуже багато зусиль на підтримку України. Ми сподіваємося, що це триватиме. Щоправда, була також ініціатива, невигідна для українських операторів та держави, — зробити безкоштовними вхідні дзвінки з телефонів іноземних операторів. Наприклад, коли німець зі свого німецького номеру телефонує на номер українського абонента в Україні, то відповідно український оператор отримує за це певні кошти від німецького оператора. Це те, що ми називаємо вхідним міжнародним дзвінком. Отже, для України це своєрідна експортна послуга, за яку ми отримуємо оплату у валюті, а держава — податки. Всі українські оператори щось втратили — чи базу активних абонентів, чи своє обладнання, тому витрати на їх послуги збільшилися. На мою думку, можливість отримувати плату за вхідні міжнародні дзвінки — це можливість для операторів хоч трохи відновитися. lifecell став першим оператором, який запропонував ідею запуску національного роумінгу. Як зараз працює ця послуга? Я вважаю цю ідею найвдалішою за 5 років моєї кар'єри у lifecell. Коли ми почали втрачати зв’язок із деякими базовими станціями, то вирішили передати наші частоти іншим операторам, чиї станції не були зруйновані, щоб вони могли надалі надавати послуги іншим абонентам. Після цього у нас виникла ідея виступити з ініціативою про національний роумінг. На початку було дуже важко переконати інших операторів, але ми зробили все можливе, щоб не залишити жодного українця без мобільного зв’язку. Ми надаємо цю послугу вже півроку. Щодня 300−400 тис. абонентів використовують мережі інших операторів, щоб залишатися на зв’язку. Не тільки абоненти lifecell використовують мережу інших операторів, але й навпаки, доки оператори ремонтують пошкодження. Тобто ситуація доволі збалансована. Яка зараз ситуація з покриттям? Скільки відсотків українських територій мають доступ до мережі? Наша мережа працює у населених пунктах, які не були окуповані, або ж нещодавно звільнених. Як тільки ЗСУ вибиває окупантів із населеного пункту, ми відразу ремонтуємо пошкодження і відновлюємо зв’язок. Зазвичай, це пошкодження електромереж чи оптоволокна. Наприклад, коли ЗСУ звільнили територію Харківської області, ми відразу відрядили туди свою команду зі спеціальним обладнанням. Якщо говорити у відсотках, то не працює десь від 7% до 10% нашої мережі, але ця цифра змінюється щодня. Тому що, переважно, це та мережа, яка знаходиться на тимчасово окупованих територіях. Де зараз найгірша ситуація? Чи працюють бодай якісь ваші станції на окупованих територіях? Коли росіяни окуповують територію, їхня перша мета — вимкнути український зв’язок. Це те, що трапилося, наприклад, у Херсоні. Ми не мали там офісу, тому залишалися в місті до кінця. Проте, зрештою, окупанти знайшли оптоволоконний кабель, перерізали його — і зв’язок зник. Ще один важливий аспект — росіяни приводять на захоплені території своїх операторів, роздають людям sim-картки і змушують користуватися їхнім зв’язком. Тому, коли ми дізнаємося про подібні ситуації, вживаємо заходів. Якщо наше обладнання опиниться в руках окупантів, вони не зможуть його використовувати для своїх цілей. Яких саме заходів? Одне з рішень — робота з паролями. Лише обмежена кількість людей знає пароль до конкретної базової станції. Якщо станція опиняється в руках окупанта, ми можемо легко її заблокувати — вона стане просто грудою металу. Для її запуску доведеться замінювати всю активну частину базової станції. Ви раніше заявляли, що всі мобільні оператори отримали 15−20 супутникових комунікаційних пристроїв Starlink. Де зараз їх використовуєте? «Старлінки» стали дуже помічними для нас. Це чудове короткострокове рішення, особливо під час активної фази бойових дій. Тому що майже відразу, з перших днів війни, нам вдалося відновити зв’язок для цивільного населення та української армії. Чи дозволяє це забезпечити вищу швидкість передачі даних? Я ніколи не був «у полях» як користувач, тому не можу сказати, наскільки змінилася швидкість інтернету. Але «старлінки» зараз забезпечують базовий та життєво необхідний зв’язок. Насправді, вони не можуть бути ідеальною заміною традиційному обладнанню, з погляду потужності та багатоканальності, але це хороше тимчасове рішення для екстрених умов. Про технології та плани на майбутнє Які сегменти плануєте розвивати найближчим часом? Будемо надавати українцям свободу вибору та адвокатувати її. Наприклад, ми відстоюємо ініціативу, щоб українці могли вільно телефонувати навіть на номери інших операторів та не боятися, що у них за це зніметься багато грошей. Насправді, висока ставка інтерконекту — велика проблема. Від цієї ситуації з високою ставкою найбільше, напевно, виграє Київстар, тому що в нього найбільша кількість абонентів. Проте, якщо українська влада заявляє, що ми переходимо на європейські правила, то це має працювати і в телеком-індустрії. У європейських операторів ставка інтерконекту або нульова, або мінімальна. Що хочете запропонувати новим клієнтам? Ми будемо працювати в такому ж ритмі, як раніше. Я не та людина, яка зараз готова озвучити якісь інновації чи плани на наступний рік. Просто не хочу давати пустих обіцянок або розкривати якісь таємниці компанії, тому що переконаний, що потрібно спочатку щось зробити, а вже потім починати цим хвалитися. Ми залишатимемось найінноваційнішим оператором на ринку. Навіть зараз, під час війни, ми впроваджуємо нові для України сервіси — VoLTE, VoWiFi. Яким бачите lifecell через рік? Наші пріоритети не змінюються. Ми продовжуватимемо працювати на користь українських абонентів, забезпечуватимемо їх швидким і якісним зв’язком. Тобто розширюватимемо нашу абонентську базу та покриватимемо більшу частину української території — це залишається нашим пріоритетом і на наступний рік. Також ми розвиваємо великі дані та блокчейн-технології. І ми робитимемо все можливе, щоб рухатись вперед, навіть за таких складних умов. Сподіваємося, що на Україну чекає дуже яскраве та успішне майбутнє. Які саме блокчейн-технології? Наприклад, процес підписки чи наші смарт-контракти. Я дійсно вірю в технології на основі блокчейну. Вони допомагають зменшити кількість бюрократії та кількість паперів, тому є більш екологічно дружніми. Одним із пріоритетів Мінцифри за «Планом Маршалла» є розвиток цифрових екосистем. Як це змінить роботу мобільних операторів? Ми вже доволі розвинені в цифровому сенсі, особливо, це стало очевидним під час пандемії. Наприклад, ми першими в Україні почали використовувати дашборди — панель, на якій ми бачимо всю статистику та параметри нашої мережі абонентів. І також ми використовуємо теплові мапи, щоб відстежувати рух наших абонентів. Дашборд та теплові мапи у поєднанні допомагають нам розуміти, що відбувається, та інформувати владу про переміщення українців. Це дуже зручно, бо не потрібно використовувати мільйони табличок Excel. Ми можемо просто натиснути кнопку і отримати всю необхідну інформацію у режимі реального часу просто з нашого офісу. Читайте також: Інтернет та дзвінки за кордоном: що пропонують наші оператори і скільки це коштує Про результати компанії lifecell вперше вийшла на чистий прибуток лише у 2020 році. Як компанія зустріла кризу? З яким результатом закрили перше півріччя? За останні 6−8 кварталів наші прибутки стабільно зростали, причому у відсотковому відношенні швидше, ніж у наших конкурентів. У першому кварталі цього року ми також стабільно зростали і за прибутками, і за абонентською базою. Але у другому кварталі ми були шоковані через війну, як і весь світ. Нам довелося зафіксувати чистий збиток. Це фінансові збитки через списання обладнання, а не операційні. Проте в другому кварталі ми все одно зафіксували зростання доходу на 5,4%, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року. Ми також продовжуємо інвестувати в розширення нашої мережі, хоча капітальні інвестиції (CAPEX) зменшилися на 33%, порівнюючи з другим кварталом 2021 року. На чому зараз заромляє компанія? Насправді, перед нами зараз стоїть дилема, тому що ми, звісно, зазнали втрат, оскільки підвищився курс обміну валют та логістика стала дуже важкою, але альтернативних способів отримати кошти у нас немає. Ми, як мобільний оператор, надаємо послуги абонентам, отримуємо оплату і використовуємо ці кошти на інвестиції, на покращення нашої мережі, закупівлю нового обладнання та зарплати. Загалом, ми налаштовані оптимістично, але я би запропонував Міністерству фінансів трохи переглянути свою політику щодо податків та плати за користування радіочастотним ресурсом, бо для роботи мобільних операторів це важливо, і нам би це дуже допомогло. В інтерв'ю dev.ua ви говорили, що вартість зруйнованих базових станцій компанії сягнула $10 млн. Скільки коштів плануєте інвестувати у відбудову протягом року? Є міжнародні фінансові правила, за якими в графу «Втрати» треба записувати всі станції, до яких немає доступу. Мені здається, що $10 млн — цілком реалістична сума наших втрат. Але тут йдеться не тільки про втрати фізичні, а також про втрати абонентської бази, тому що вона значно скоротилася через війну. Якщо ми втратили обладнання на $10 млн, то, щонайменше, стільки ж доведеться інвестувати ще раз. Але ми намагаємося не зазирати так далеко, бо не знаємо, скільки це триватиме. Ми просто рухаємося сайт за сайтом, щоб повертати наш зв’язок, де його було втрачено. Як тільки якась територія звільняється ЗСУ, ми йдемо туди і намагаємося впоратися з усіма пошкодженнями. На щастя, у нас на складі є інше обладнання, яке ми закуповували раніше для інших проєктів. Зараз ми адаптуємося до теперішніх потреб українців і йдемо туди, де потрібна наша підтримка. Якщо пощастить, то, можливо, збитки будуть меншими. _https://minfin.com.ua/ua/2022/10/05/93003332/ -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#89
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Корисна інформація від lifecell що стосується військового стану
https://vilni.lifecell.ua/?utm_source=smm&a..._vilni_12102022 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#90
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Абоненти у звільнених населених пунктах отримують бонуси для безоплатного зв’язку
14.10.2022 Київстар надає абонентам у звільнених містах і селах можливість дзвонити на номери телефонів мережі без оплати за трафік, а також пакети мегабайтів і хвилин на інші мережі. Ці бонуси вже почали отримувати абоненти Харківщині. Цими перевагами також зможуть користуватись абоненти Херсонської, Запорізької, Донецької і Луганської областей по мірі звільнення населених пунктів Збройними Силами України. Компанія «Київстар» відновлює мережі мобільного зв`язку в деокупованих містах і селах України. Так, в Харківській області мережа телеком-оператора вже працює у 205 деокупованих населених пунктах, в Херсонській області – в 10, на черзі – відбудова зв`язку в містах і селах Запорізької, Донецької та Луганської областей, які будуть визволені ЗСУ. Абоненти Київстар у звільнених населених пунктах можуть одразу користуватись мобільним зв`язком, оскільки телеком-оператор протягом усього часу зберігав за ними їхні мобільні номери. Також компанія надає таким абонентам пакети послуг, за які не треба сплачувати: дзвінки у мережі, мегабайти, хвилини дзвінків на інші мережі. Так, абоненти Київстар, які з 24 лютого знаходились на територіях, які визволені від російських окупантів та де Київстар відновив мобільний зв'язок, отримають: 5000 мегабайтів та 300 хвилин для дзвінків на інші мережі на 30 днів для абонентів передплати; 5000 мегабайтів на 30 днів та 100 хвилин на інші мережі на тиждень для абонентів контрактної форми обслуговування; Бонусні нарахування послуг – частина комплексу заходів допомоги абонентам, які Київстар здійснює від початку повномасштабного вторгнення росії. На сьогодні оператор вже надав своїм абонентам безоплатних послуг або бонусів на суму понад 560 млн грн. А також інвестував у відновлення мережі, будівництво нових базових станцій, у посилення кібербезпеки та в нові IT-системи 1,7 млрд грн. Нагадуємо, що завдяки національному роумінгу послугами мобільного зв`язку мережі Київстар також можуть користуватись абоненти інших телеком-операторів України. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...ya-bezoplatnogo -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#91
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Київстар продовжує дію Роумінгу як вдома до кінця 2022 року
19.10.2022 Більше 2 млн абонентів Київстар, хто вимушено виїхав із України, все ще перебувають за кордоном. Понад 1 млн із них користуються в іншій країні саме українськими тарифами оператора завдяки безоплатній послузі Роумінг як вдома. Щоб підтримувати своїх абонентів у роумінгу й надалі Київстар, продовжує дію цього сервісу до кінця 2022 року. «За короткий час команді Київстар разом із партнерами вдалося запустити сервіс, який пропонує в Європі навіть кращі умови, ніж єдина роумінгова зона ЄС. Адже більше 2 млн наших абонентів були вимушені покинути Україну, і ми мали подбати про те, щоб вони були на зв’язку з рідними тривалий час. Роумінг як вдома – виняткове рішення для підтримки українців, і хоч воно тимчасове, але нам з колегами по ринку, європейськими партнерами, регулятором вдалося подовжити його до кінця цього року. А в майбутньому ми будемо працювати над довготривалим рішенням на ринкових засадах», – коментує Олександр Галушко, керівник департаменту додаткових послуг та операторських відносин Київстар. Крім цього, Київстар продовжує розвивати послугу Роумінг як вдома. Наприклад, раніше у всіх абонентів постоплати в роумінгу замість умов їхнього тарифу діяв окремий пакет послуг, який був універсальним. Від початку жовтня в багатьох тарифах постоплати клієнти можуть використовувати послуги саме свого основного пакета. Наприклад, абоненти з тарифом ВАШ Оптимум отримують не 15 Гб трафіку, а безлімітний мобільний інтернет*. Також Київстар запустив нову Суперсилу Роумінг – додаткову послугу, яку можна підключити без доплат. Абоненти з цією Суперсилою отримуватимуть 50 бонусів (1 бонус відповідає 1 грн), які зможуть використати на свій розсуд на інтернет, розмови або SMS. Наприклад, у Польщі на ці бонуси можна отримати 500 Мб інтернету або 50 хвилин дзвінків, а в ОАЕ 250 Мб або 25 хвилин. Підтримка клієнтів у роумінгу є вагомою частиною цілого комплексу заходів, які Київстар реалізує завдяки безоплатним послугам або бонусам. Із початку повномасштабного вторгнення росії Київстар вже надав клієнтам таких послуг або бонусів на суму, яка перевищує 560 млн грн. І продовжує надавати їх надалі клієнтам на звільнених територіях або там, де ведуться активні бойові дії. *Використання мобільного інтернету у роумінгу відбувається на тих же умовах, що й в Україні. https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...incya-2022-roku -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#92
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell продовжує відновлювати зв’язок у Харківській та Херсонській областях
25 жовтня 2022 Після звільнення населених пунктів в Харківській та Херсонській областях lifecell продовжує відновлювати пошкоджену внаслідок бойових дій інфраструктуру. Наразі в Харківській області працюють та забезпечують мешканців звільнених населених пунктів зв’язком 84% базових станцій lifecell. Після звільнення ЗСУ територій на Харківщині протягом серпня-жовтня команді lifecell вдалося відновити зв’язок у 63 населених пунктах: Артемівка, Аркушине, Артемівка, Балка, Балаклія, Білий Колодязь, Буряківка, Великий Бурлук, Вовчанськ, Волохівське, Ізюм, Куп'янськ, Вільча, Печеніги, Приколотне, Шевченкове, Благодатне, Велика Бабка, Вербівка, Верхня Роганка, Вовчанські Хутори, Гатище, Гогине, Голубівка, Горяне, Гракове, Діброва, Донецьке, Елітне, Жуків Яр, Заміст, Завадське, Залізничне, Земляний Яр, Івашки, Капитолівка, Коробочкине, Крамарівка, Крейдянка, Криничне, Лиман, Липці, Лісне, Лозове, Манцівка, Мала Рогань, Малахове, Миколаївка, Михайлівка, Нова Гнилиця, Новоселівка, Огірцеве, Олександрівка, Перовське, Плоске, Приморське, Пимонівка, Ртищівка, Симинівка, Синельникове, Скорики, Шевченкове, Юрченкове. Загалом за час окупації Харківщини російськими військами знищено чи пошкоджено понад 110 базових станцій оператора, які забезпечували зв'язок. В тих населених пунктах Харківської області, де відновлено зв'язок, команди оператора роздають місцевим жителям стартові пакети, щоб вони могли спілкуватися з рідними й близькими. В Херсонській області в жовтні ремонтна команда оператора змогла відновити зв'язок у Великій Олександрівці, Білій Криниці, Кочубеївці, Нововоронцовці, Первомайському. Найбільшими труднощами при відновленні зв’язку на звільнених територіях є значні пошкодження й крадіжки обладнання окупантами, а також відсутність енергопостачання. Для того, щоб підтримати тих мешканців, які перебували в окупації, lifecell надає їм акційний пакет послуг за 1 копійку. Він діє протягом 30 днів і містить 500 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні й 10 ГБ мобільного інтернету. -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#93
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Київстар відновив зв`язок у ряді звільнених населених пунктів Донеччини і Харківщини
26.10.2022 Національний телеком-оператор продовжує відновлювати мобільний зв`язок у східних регіонах України. Нещодавно співробітники компанії відбудували базові станції у звільнених селах Гостре та Курахівка Донецької області, а також Кіндрашівка, Борова та Вільча Харківської області. Мобільний зв`язок Київстар у цих населених пунктах вже працює, і місцеві мешканці можуть безперешкодно телефонувати рідним і близьким, користуватись інтернетом, дізнаватись новини та отримувати важливу інформацію. Крім того, завдяки національному роумінгу, послугами мобільного зв`язку можуть користуватись також абоненти інших мобільних операторів України. Протягом усього часу, коли населені пункти Донеччини й Харківщини знаходились під окупацією, Київстар зберігав за місцевими абонентами їхні номери телефонів. Крім того, для звільнених населених пунктів діють спеціальні тарифні умови: безкоштовні дзвінки в мережі, а також пакети мегабайтів та хвилин на інші мережі. Щодня телеком інженери Київстару працюють у звільнених населених пунктах, щоб якомога швидше повернути місцевим мешканцям можливість спілкуватись із близькими та рідними. Крім того, компанія продовжує будувати нові об`єкти мобільного зв`язку для покращення роботи мережі. Так, за 9 місяців 2022 року телеком-оператор побудував 439 нових базових станцій 4G, а також модернізував 6,2 тисячі діючих базових станцій для збільшення швидкості мобільного інтернету. У 2022 році національний телеком-оператор інвестував у будівництво та розвиток телеком інфраструктури в Україні майже 1,7 мільярда гривень. -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#94
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Базова станція на генераторі споживає 100 л палива на день - lifecell
Мобільний оператор компанія lifecell зазначає, що тривалість роботи обладнання під час масштабних відключень електроенергії залежить від можливості забезпечити регулярне підвезення палива. "Конкретний час роботи кожної базової станції слід розраховувати окремо, в середньому без живлення - тільки на акумуляторах - базові станції можуть працювати кілька годин. Скільки саме, залежить від кількості резервних батарей на тій чи іншій локації. lifecell постійно намагається збільшувати їхню кількість", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у пресслужбі оператора. Після того, як ємність батарей вичерпана, обладнання переходить на генератори, проте вони не є на всіх сайтах. "У день потрібно близько 100 літрів палива для роботи генератора, що обслуговує одну базову станцію. Тобто, тривалість роботи нашого обладнання під час масштабних відключень електроенергії залежить від кожної конкретної локації та можливостей забезпечити на цій локації генератори з регулярним підвозом палива", - наголосили в lifecell. У компанії також зазначають, що коли відбувається масштабне відключення світла – збільшується навантаження на мережу мобільного оператора, оскільки більше абонентів переходять на користування мобільним інтернетом та голосовим зв'язком. Відповідно, за тривалої відсутності електрики стабільність роботи мережі залежатиме від масштабів відключення живлення. Як зазначили в lifecell, за тривалої відсутності електрики передусім відключатиметься обладнання, де вичерпано ресурс батареї, а генератора немає, або в ньому закінчилося пальне. "У таких випадках можна спробувати скористатися національним роумінгом, можливо, в тому чи іншому населеному пункті у когось із операторів ситуація буде краща. Для цього періодично заходити в налаштування та перевіряти доступні мережі. Ще радимо зменшити споживання мобільного інтернету без електрики, щоб зменшити навантаження на обладнання, а відповідно, і енергоспоживання", - наголосили в lifecell. Як повідомлялося, альтернативного живлення базових станцій наразі вистачить на 20% мережі "Київстару" у великих містах у разі тривалого знеструмлення. _https://ua.interfax.com.ua/news/telecom/868160.html -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#95
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell підтримає хвилинами та гігабайтами абонентів у звільненому Херсоні й області
15.11.2022 Мобільний оператор відновлює роботу базових станцій у звільнених містах та селах Херсонщини. Щоб підтримати херсонців та мешканців області, які перебували в окупації, lifecell нарахує їм пакети послуг без додаткової плати. Щодня команда lifecell відновлює інфраструктуру, яка зазнала руйнувань через окупацію рф. Зокрема оператор запустив базову станцію у й Чорнобаївці і найближчим часом запустить зв’язок в центрі Херсона. Найбільшими складнощами при відновленні зв’язку на звільнених територіях є значні пошкодження й крадіжки обладнання окупантами, а також відсутність енергопостачання. Команда lifecell робить все можливе, щоб якомога швидше запустити зв'язок для мешканців звільнених сіл та містечок. Для того, щоб підтримати всіх своїх абонентів, які перебували в окупації, lifecell нарахує їм пакет послуг без додаткової плати. Він містить 500 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні й 10 ГБ мобільного інтернету та діятиме протягом 30 днів. Пакет послуг нараховуватиметься абонентам автоматично в той самий або на наступний день після того, як вони з’явилися у мережі lifecell в деокупованих містах. _https://www.lifecell.ua/uk/announcements/771 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#96
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Київстар відновив мобільний і фіксований зв`язок у ряді населених пунктів на півдні і сході України
15.11.2022 Національний телеком-оператор продовжує відновлювати мобільний зв`язок на півдні і сході України. Нещодавно співробітники компанії відновили роботу базових станцій у звільнених населених пунктах Херсон, Снігурівка (Миколаївської області), Старий Салтів, Лісне та Великі Хутори (Харківська область). Зокрема, усього за один день роботи мобільної мережі Київстар мешканці звільненого Херсону використали 17 тисяч хвилин для дзвінків і 232 Гігабайти мобільного інтернету, в тому числі в мережі 4G. Наразі у місті працюють три базові станції мобільного оператора, проте співробітники компанії докладають зусиль, щоб збільшити охоплення мережі. Протягом усього часу, коли населені пункти знаходились під окупацією, Київстар зберігав за місцевими абонентами їх номери телефонів. Крім того, у звільнених населених пунктах діють спеціальні тарифні умови: безкоштовні дзвінки у мережі, а також пакети мегабайтів та хвилини на інші мережі. Мешканці звільнених населених пунктів можуть телефонувати рідним і близьким, користуватись інтернетом, дізнаватись новини і отримувати важливу інформацію. Крім того, завдяки національному роумінгу, послугами мобільного зв`язку можуть користуватись також абоненти інших мобільних операторів України. Також технічні спеціалісти Київстару відновили роботу мережі «Домашнього Інтернету» в місті Ізюм Харківської області. До високошвидкісної передачі даних вже підключено понад 50 багатоквартирних будинків у звільненому місті. Щодня телеком інженери Київстару працюють у звільнених населених пунктах, щоб якомога швидше повернути місцевим мешканцям можливість спілкуватись із близькими та рідними. Крім того, компанія продовжує будувати нові об`єкти мобільного зв`язку для покращення роботи мережі. Так, за 9 місяців 2022 року телеком-оператор збудував понад 400 нових базових станцій 4G, а також модернізував 6,2 тисячі діючих базових станцій для збільшення швидкості мобільного інтернету. У 2022 році національний телеком-оператор інвестував у будівництво та розвиток телеком інфраструктури в Україні понад 3,5 мільярди гривень. _ https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotio...enyh-punktiv-na -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#97
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell знову ловить в центрі Херсона!
І нараховує своїм абонентам, які перебували в окупації, 500 хвилин й 10 ГБ мобільного інтернету на 30 днів. Акційний пакет* послуг нараховується автоматично. Слава ЗСУ! Адже завдяки вам ми можемо робити свою роботу і відновлювати зв’язок на звільнених територіях 💙 💛 Акція проводиться з 27.09.2022 по 28.02.2023 р на території Запорізької, Харківської, Миколаївської, Херсонської, Донецької, Луганської областей в межах зон покриття базових станцій. Детальні умови: http://bit.ly/3hNqR3Z * Скористатися акційним пакетом послуг можливо один раз протягом строку дії акції. -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#98
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Vodafone розширив мережу на Херсонщині і забезпечив безкоштовні послуги для мешканців звільнених територій
За останню добу інженерам Vodafone вдалось значно розширити покриття у Херсоні. Наразі мережа покриває практично все місто, фахівці продовжують працювати над відновленням об´єктів зв´язку, щоб забезпечити достатню ємність мережі та покращити якість послуг для херсонців. Також після звільнення зв´язок відновлено у ще декількох населених пунктах Херсонщини: це Кочубеївка, Велика Олександрівка, Миролюбівка, Михайлівка, Велика Олександрівка, Берислав, Нововоскресенське, Нововоронцовка, Біла Криницяі і Старосілля. Для всіх абонентів, які знаходяться на звільнених територіх та зберегли активні SIM-карти Vodafone, нараховується: 10 ГБ мобільного інтернету; 1000 хвилин для дзвінків на всіх операторів. Також команда Vodafone працює над розблокуванням SIM-карт та відновленням їх роботи. Мешканці, які втратили свої номери, отримали від співробітників компанії нові безкоштовні sim-картки. _https://www.vodafone.ua/news/vodafone-rozshiriv-merezhu-na-hersonshchini-i-zabezpechiv-bezkoshtovni-poslugi-dlya-meshkanciv-zvilnenih-teritoriy -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#99
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell відновлює покриття у Харківській, Херсонській і Миколаївській областях 23 листопада 2022 Після звільнення ЗСУ населених пунктів в Харківській, Херсонській і Миколаївській областях lifecell продовжує відновлювати зруйновану та розкрадену окупантами інфраструктуру. Наразі в Харківській області працюють та забезпечують мешканців звільнених населених пунктів зв’язком 87,3% базових станцій lifecell. Після звільнення ЗСУ територій на Харківщині протягом жовтня оператор відновив зв'язок в 21 населеному пункті області: Металівка, Боголюбівка, Борщова, Бугаївка (Вовчанська ТГ), Великі Хутори, Вишнівка, Ганнівка, Гарашківка, Гуслівка, Дідівка, Журавка, Іванівка, Іванівка, Лелюківка, Микільське, Москалівка, Паськівка, Рідний Край, Роздольне, Розсохувате, Томахівка. Протягом листопада команді lifecell вдалося відновити зв’язок у 27 населених пунктах Харківської області: Савинці, Чкаловське, Базаліївка, Борівське, Бугаївка, Верхня Писарівка, Волоська Балаклія, Графське, Дмитрівка, Довгалівка, Лосівка, Мар'ївка, Мартове, Мечебилове, Нова Миколаївка, Оскіл, Первомайське, Сосновий Бір, Станіславка, Стара Семенівка, Степок (Барвінківська ТГ), Степок (Балаклійська ТГ), Троїцьке, Українка, Хотімля, Червоний Лиман, Шестерівка. У Херсонській області цього місяця відновлено зв’язок в Херсоні (шість базових станцій), Чорнобаївці, Білій Криниці, Гаврилівці, Нововоронцовці, Кочубеївці. Також відновлені базові станції у Великій Олександрівці, Високопіллі й Кучерському. У Херсоні та на Харківщині команди оператора роздають місцевим жителям стартові пакети, щоб вони могли спілкуватися з рідними й близькими. У Миколаївській області в листопаді завдяки ремонтним командам оператора відновлено роботу двох базових станцій в Снігурівці, по іншим звільненим населеним пунктам триває робота з розмінування. Найбільшими труднощами при відновленні зв’язку на звільнених територіях є значні пошкодження й крадіжки обладнання окупантами, а також відсутність енергопостачання. Команда lifecell робить все можливе, щоб якомога швидше запустити зв'язок для мешканців звільнених сіл та містечок. Для того, щоб підтримати своїх абонентів, які перебували в окупації, lifecell нараховує їм пакет послуг без додаткової плати. Він містить 500 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні й 10 ГБ мобільного інтернету та діятиме протягом 30 днів. Пакет послуг нараховуватиметься абонентам автоматично в той самий або на наступний день після того, як вони з’явилися у мережі lifecell у звільнених містах та селах. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/773 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#100
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.844 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
ПРО ЗАВЕРШЕННЯ ДІЇ АКЦІЇ «2 ГБ ДЛЯ МЕСЕНДЖЕРІВ»
Сьогодні ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговою маркою lifecell повідомляє про те, що 07.12.2022 завершується строк дії акції «2 ГБ для месенджерів». В рамках цієї акції lifecell від початку повномасштабної війни надавав своїм абонентам в Україні інтернет-трафік для користування месенджерами без додаткової плати. Попри складнощі у роботі мобільної мережі у зв’язку з військовою агресією росії та пов’язаних з цим економічних чинників, оператор і надалі продовжує підтримувати військових, медиків, працівників критичної інфраструктури, абонентів на деокупованих територіях й нараховувати їм пакети послуг без додаткової плати. У зв’язку із закриттям безкоштовного сервісу lifecell пропонує користувачам активувати послугу «Онлайн спілкування» (пакет Premium з безлімітним трафіком на соцмережі та месенджери за 50 грн/4 тижні, або пакет Basic - 2 ГБ за 3 грн/день), а також скористатися послугою Bip SOS пакет у месенджері BiP. https://www.lifecell.ua/uk/gu_announcements/382/ -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12.3.2025, 9:06 |