Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

7 страниц V  « < 5 6 7  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Робота мобільних операторів під час військового стану
valdemar
сообщение 20.12.2023, 13:32
Сообщение #121


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ТА ЗМІНИ В ПРОВЕДЕННІ АКЦІЇ «ХВИЛИНИ ДЛЯ УКРАЇНИ» 7 грудня 2023

ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell повідомляє про продовження акції «Хвилини для України» до 31.05.2024 (включно).

З 13.12.2023 за тарифом «Партнер 300 післяоплата» буде доступно 300 хв для використання у 8-и країнах: Польща, Молдова, Румунія, Словаччина, Бельгія, Люксембург, Франція, Іспанія.

Всі інші умови без змін: s.lifecell.ua/mnrg
https://www.lifecell.ua/uk/gu_announcements/486


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 7.1.2024, 14:09
Сообщение #122


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



lifecell продовжує акції для абонентів-роумерів у 2024 році

28 грудня 2023

Мобільний оператор lifecell продовжує дію акцій «Гігабайти без кордонів» та «Хвилини для України» до кінця травня 2024 року. Абоненти-роумери lifecell зможуть надалі використовувати пакетні гігабайти та хвилини за кордоном у низці країн за умови оплаченого пакета послуг.

Оператор lifecell дбає про своїх абонентів, які були змушені виїхати за кордон через війну, та продовжує дію акцій у роумінгу до 31 травня 2024 року. Завдяки пропозиціям «Гігабайти без кордонів» та «Хвилини для України», українці можуть і надалі користуватися швидкісним мобільним інтернетом та здійснювати дзвінки без додаткової плати у роумінгу, сплачуючи лише свій звичайний пакет послуг. Щомісяця акціями для роумерів користуються близько 400 тисяч абонентів lifecell.

Для того, щоб продовжувати користуватися пакетними гігабайтами у більш ніж 30 країнах і дзвінками на українські номери у 8 країнах без додаткової плати, слід оплатити пакет послуг за тарифним планом або перезамовити його за номером *700# у період проведення акцій. Акції не потребують додаткового підключення – хвилини/гігабайти нараховуються автоматично після оплати/перезамовлення пакету послуг.

Залишок можна перевірити за USSD-кодом:

інтернет за акцією «Гігабайти без кордонів» - *108*5#
хвилини за акцією «Хвилини для України» - *108*4#

Акція «Гігабайти без кордонів» діє у таких країнах: Австрія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Північна Македонія, Польща, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швеція, Швейцарія. З 1 січня 2024 року до переліку країн додається Японія, однак, акція наступного року припинить діяти на території Північної Македонії та Сербії.

Акція «Хвилини для України» діє у Польщі, Молдові, Румунії, Словаччині, Бельгії, Люксембурзі, Франції та Іспанії. Хвилини можна використовувати для вхідних дзвінків з України та вихідних дзвінків в Україну на всі номери (міські, мобільні та номери lifecell).
https://www.lifecell.ua/uk/announcements/827


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 14.5.2024, 17:02
Сообщение #123


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



ПРО ПРОДОВЖЕННЯ АКЦІЇ «ХВИЛИНИ ДЛЯ УКРАЇНИ»
Сьогодні

ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell повідомляє про продовження акції «Хвилини для України» до 30.06.2024 (включно).

Хвилини за акцією можуть бути використані до 30.06.2024 (включно).

Умови без змін: s.lifecell.ua/mnrg
https://www.lifecell.ua/uk/gu_announcements/530


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 14.5.2024, 17:04
Сообщение #124


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




ПРО ПРОДОВЖЕННЯ АКЦІЇ «ГІГАБАЙТИ БЕЗ КОРДОНІВ»

Сьогодні
ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell повідомляє про продовження акції «Гігабайти без кордонів» до 30.06.2024 (включно).

Користуватися тарифними гігабайтами у роумінгу в країнах дії акції без додаткової плати можливо у період проведення акції, але не пізніше 30.06.2024 включно.

Умови без змін: s.lifecell.ua/gbrm
https://www.lifecell.ua/uk/gu_announcements/529


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.6.2024, 8:58
Сообщение #125


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




lifecell продовжив акційний роумінг для абонентів за кордоном до кінця 2024 року Вчора

Мобільний оператор lifecell продовжує популярні акції «Гігабайти без кордонів» та «Хвилини для України» ще на пів року — до 31 грудня 2024 року. Завдяки цьому абоненти-роумери можуть користуватися мобільним зв’язком у роумінгу без додаткової плати за умови оплаченого пакета послуг.

Так мобільний оператор lifecell дбає про своїх користувачів, які через війну змушені були виїхати з України. Щомісяця акціями у роумінгу користуються близько 400 тисяч абонентів lifecell. «Гігабайти без кордонів» та «Хвилини для України» дають змогу українцям за межами своєї країни користуватися швидкісним мобільним інтернетом та телефонувати без додаткової плати за роумінг. Для цього потрібно оплатити пакет послуг за тарифним планом lifecell або перезамовити його за номером *700# під час дії акцій. Додаткове підключення не вимагається — гігабайти та хвилини нараховуються автоматично після оплати/перезамовлення пакета послуг.

Акція «Гігабайти без кордонів» діє у 32 країнах: Австрії, Бельгії, Болгарії, Великобританії, Греції, Данії, Естонії, Ірландії, Іспанії, Італії (включно з Ватиканом), Кіпрі, Латвії, Литві, Ліхтенштейні, Люксембургу, Молдові, Нідерландах, Німеччині, Польщі, Румунії, Словаччині, Словенії, Туреччині, Угорщині, Фінляндії, Франції, Хорватії, Чехії, Чорногорії, Швеції, Швейцарії, Японії. З 12 червня 2024 року до цього списку приєднаються Норвегія та Сан-Марино. Обсяг гігабайтів для використання залежить від тарифного плану.

На вісім країн розповсюджується акція «Хвилини для України»: Бельгію, Іспанію, Люксембург, Молдову, Польщу, Румунію, Словаччину та Францію. Хвилини, які нараховуються відповідно до тарифу абонента, можна використовувати для вхідних та вихідних дзвінків з/на всі українські номери.

Для перевірки залишку акційних гігабайтів потрібно натиснути *108*5#, хвилин — комбінацію *108*4#.
https://www.lifecell.ua/uk/announcements/844


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 2.8.2024, 17:18
Сообщение #126


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Спільна заява Київстар, Vodafone Україна та lifecell щодо посилення енергостійкості мереж

01.08.2024

Забезпечення надійного зв’язку для українців – ключовий пріоритет роботи компаній Київстар, Vodafone Україна та lifecell, особливо в умовах війни. У своїй роботі оператори завжди дотримуються чинного законодавства України та підтримують прагнення держави забезпечити українців надійним зв’язком під час війни, інвестуючи значний ресурс у сталу роботу мобільної мережі під час відключень електроенергії. Всі три оператори вже інвестували в енергонезалежність своїх мереж понад 3 млрд гривень, оновили на своїх базових станціях 370 тисяч акумуляторів , придбали 5,4 тисячі генераторів та інших джерел безперебійного живлення. Таким чином - у кілька разів збільшили ресурси для автономної роботи своїх мереж у порівнянні з 2022 роком.

Нещодавно Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ), який управляє електронними комунікаційними мережами під час воєнного стану, прийняв Розпорядження №539/2344, яке зобов’язує операторів зв’язку забезпечити у вкрай стислі терміни 100% автономність мобільного зв’язку та інтернету протягом 10 годин під час відключень електропостачання.

Виконання операторами Розпорядження НЦУ критично залежить від ситуації в енергетиці. Графіки відключень, які застосовуються сьогодні в країні, унеможливлюють роботу обладнання телекомунікацій під час блекаутів протягом 10 годин. Вимоги НЦУ потребують чіткої взаємодії з енергетиками і повної перебудови інфраструктури в частині енергозабезпечення та розміщення обладнання.

Для виконання цих вимог важливим є постачання електроенергії протягом часу, який необхідний для повного заряджання обладнання резервного живлення. Це вимагає надання дозволів з боку постачальників електроенергії (обленерго) на збільшення потужності електричного струму, що живить базові станції, оскільки збільшення кількості акумуляторів створює подвійне навантаження на енергосистему. За приблизними розрахунками, аби забезпечити заряджання акумуляторів, які будуть живити базові станції мобільних операторів протягом 10 годин у випадку знеструмлення, знадобиться потужність близько 2,8 ГВт*год електроенергії на добу. Для цього потрібно задіяти потужність по суті одного енергоблоку АЕС.

У цьому зв’язку 19 липня 2024 р. регулятор в сфері енергетики НКРЕКП схвалив зміни, націлені на впровадження оптимальної процедури розгляду з боку обленерго заяв операторів зв’язку на збільшення потужності електропостачання для базових станцій. Це – важливе рішення з боку НКРЕКП для підтримки галузі зв’язку, за що ми вдячні. Оператори вже розпочали здійснювати перші кроки разом з енергетиками в рамках спрощених правил.

Окрім вищезазначеного, важливо враховувати й інші фактори, які впливають на виконання вимог НЦУ, як то:

нестача персоналу операторів та підрядних організацій, достатнього для обслуговування резервного обладнання, та пошук можливостей бронювання технічних працівників (за приблизними підрахунками, потреба в додатковому наймі спеціалістів налічує десятки тисяч працівників). Мережі операторів обслуговує велика кількість підрядних організацій по всій України, співробітників яких мобілізують. Необхідними навичками володіє обмежена кількість спеціалістів, а навчання нових забирає час і ресурси;
неможливість встановлення й обслуговування генераторів на дахах будівель, де розташовано більшість базових станцій (особливо у великих містах зі значною щільністю населення, де спостерігається підвищене навантаження на мережі), оскільки це заборонено відповідними будівельними й санітарними нормами;
відсутність на ринку України необхідної кількості акумуляторних батарей та стаціонарних генераторів, необхідність закуповувати їх за кордоном, ускладнена логістика і тривалий час поставок закордонними постачальниками;
недостатня швидкість та збалансованість законодавчих процедур щодо зміни договорів оренди державного та комунального майна для розширення займаних додатковими шафами з батареями площ тощо. На сьогодні розширення орендованої площі на об’єктах державної/комунальної власності вимагає участі в процедурі аукціонів на Prozorro і займає у середньому 6 місяців;
критично нестабільна ситуація в енергетиці та тривалі відключення електроенергії призводять до погіршення мобільного покриття і якості послуг; під час блекаутів навантаження базових станцій внаслідок підвищення трафіку (подекуди у 3-4 рази!) впливає на швидкість та якість інтернету, а інколи й на його доступність, скільки при перенавантаженнях застосовується пріоритезація голосового зв’язку. Отже під час знеструмлень неможливо забезпечити показники якості, про які йдеться в розпорядженні.

Враховуючи зазначені фактори, мобільні оператори вимушені поінформувати своїх користувачів, що навіть при максимальних зусиллях, які ми, безумовно, щодня докладаємо зі свого боку, забезпечити на 100% автономність мобільного зв’язку та інтернету протягом 10 годин під час відключень електропостачання вкрай складно. Всі три оператори продовжують працювати над посиленням енергостійкості своїх мереж, орієнтуючись на реальні терміни та обсяги виконання робіт, що зумовлені об’єктивними зовнішніми чинниками.

Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на квітень 2024 року обслуговував близько 24 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1 млн абонентів «Домашнього Інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, зокрема 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. Київстар розвиває в Україні нові телеком-технології і в найближчі 5 років планує інвестувати в цей напрямок 1 млрд дол США. Компанія допомагає Україні долати виклики воєнного часу і за останні два роки виділила понад 2 млрд грн для підтримки ЗСУ, абонентів, на реалізацію соціальних проєктів. Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 26 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на ринку електронних комунікацій, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією. Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, що надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G, фіксованого зв’язку та інтернету. Інвестиції Vodafone у період активного будівництва мереж швидкісного в 2015 – 2023 роках досягли 42 млрд грн. Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство й розвивати нові технологічні послуги – Інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 15,9 млн клієнтів. З грудня 2019 року Vodafone Україна входить до складу NEQSOL Holding. Додаткова інформація: press@vodafone.ua, www.vodafone.ua

lifecell – український оператор електронних комунікацій, що надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на базі швидкісного інтернету. Компанія розвиває інноваційну екосистему електронної комунікаційної галузі, втілюючи проєкти, спрямовані на розвиток «розумного міста», «розумного регіону», покращення безпеки громадян і розбудови мереж IoT (інтернету речей). lifecell пропонує зручні та вигідні тарифи та послуги для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо компанії входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс, застосунки TV+, lifecell music та інші сервіси. Станом на 1 квартал 2024 року активна 3-місячна абонентська база lifecell склала 9.7 млн користувачів. Додаткова інформація: publicrelations@lifecell.com.ua, www.lifecell.ua
https://kyivstar.ua/news/id010820241130


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.8.2024, 14:56
Сообщение #127


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




Спільна заява Київстар, Vodafone Україна та lifecell щодо посилення енергостійкості мереж

Забезпечення надійного зв’язку для українців – ключовий пріоритет роботи компаній Київстар, Vodafone Україна та lifecell, особливо в умовах війни. У своїй роботі оператори завжди дотримуються чинного законодавства України та підтримують прагнення держави забезпечити українців надійним зв’язком під час війни, інвестуючи значний ресурс у сталу роботу мобільної мережі під час відключень електроенергії. Всі три оператори вже інвестували в енергонезалежність своїх мереж понад 3 млрд гривень, оновили на своїх базових станціях 370 тисяч акумуляторів , придбали 5,4 тисячі генераторів та інших джерел безперебійного живлення. Таким чином - у кілька разів збільшили ресурси для автономної роботи своїх мереж у порівнянні з 2022 роком.

Нещодавно Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ), який управляє електронними комунікаційними мережами під час воєнного стану, прийняв Розпорядження №539/2344, яке зобов’язує операторів зв’язку забезпечити у вкрай стислі терміни 100% автономність мобільного зв’язку та інтернету протягом 10 годин під час відключень електропостачання.

Виконання операторами Розпорядження НЦУ критично залежить від ситуації в енергетиці. Графіки відключень, які застосовуються сьогодні в країні, унеможливлюють роботу обладнання телекомунікацій під час блекаутів протягом 10 годин. Вимоги НЦУ потребують чіткої взаємодії з енергетиками і повної перебудови інфраструктури в частині енергозабезпечення та розміщення обладнання.

Для виконання цих вимог важливим є постачання електроенергії протягом часу, який необхідний для повного заряджання обладнання резервного живлення. Це вимагає надання дозволів з боку постачальників електроенергії (обленерго) на збільшення потужності електричного струму, що живить базові станції, оскільки збільшення кількості акумуляторів створює подвійне навантаження на енергосистему. За приблизними розрахунками, аби забезпечити заряджання акумуляторів, які будуть живити базові станції мобільних операторів протягом 10 годин у випадку знеструмлення, знадобиться потужність близько 2,8 ГВт*год електроенергії на добу. Для цього потрібно задіяти потужність по суті одного енергоблоку АЕС.

У цьому зв’язку 19 липня 2024 р. регулятор в сфері енергетики НКРЕКП схвалив зміни, націлені на впровадження оптимальної процедури розгляду з боку обленерго заяв операторів зв’язку на збільшення потужності електропостачання для базових станцій. Це – важливе рішення з боку НКРЕКП для підтримки галузі зв’язку, за що ми вдячні. Оператори вже розпочали здійснювати перші кроки разом з енергетиками в рамках спрощених правил.

Окрім вищезазначеного, важливо враховувати й інші фактори, які впливають на виконання вимог НЦУ, як то:

нестача персоналу операторів та підрядних організацій, достатнього для обслуговування резервного обладнання, та пошук можливостей бронювання технічних працівників (за приблизними підрахунками, потреба в додатковому наймі спеціалістів налічує десятки тисяч працівників). Мережі операторів обслуговує велика кількість підрядних організацій по всій України, співробітників яких мобілізують. Необхідними навичками володіє обмежена кількість спеціалістів, а навчання нових забирає час і ресурси;
неможливість встановлення й обслуговування генераторів на дахах будівель, де розташовано більшість базових станцій (особливо у великих містах зі значною щільністю населення, де спостерігається підвищене навантаження на мережі), оскільки це заборонено відповідними будівельними й санітарними нормами;
відсутність на ринку України необхідної кількості акумуляторних батарей та стаціонарних генераторів, необхідність закуповувати їх за кордоном, ускладнена логістика і тривалий час поставок закордонними постачальниками;
недостатня швидкість та збалансованість законодавчих процедур щодо зміни договорів оренди державного та комунального майна для розширення займаних додатковими шафами з батареями площ тощо. На сьогодні розширення орендованої площі на об’єктах державної/комунальної власності вимагає участі в процедурі аукціонів на Prozorro і займає у середньому 6 місяців;
критично нестабільна ситуація в енергетиці та тривалі відключення електроенергії призводять до погіршення мобільного покриття і якості послуг; під час блекаутів навантаження базових станцій внаслідок підвищення трафіку (подекуди у 3-4 рази!) впливає на швидкість та якість інтернету, а інколи й на його доступність, скільки при перенавантаженнях застосовується пріоритезація голосового зв’язку. Отже під час знеструмлень неможливо забезпечити показники якості, про які йдеться в розпорядженні.

Враховуючи зазначені фактори, мобільні оператори вимушені поінформувати своїх користувачів, що навіть при максимальних зусиллях, які ми, безумовно, щодня докладаємо зі свого боку, забезпечити на 100% автономність мобільного зв’язку та інтернету протягом 10 годин під час відключень електропостачання вкрай складно. Всі три оператори продовжують працювати над посиленням енергостійкості своїх мереж, орієнтуючись на реальні терміни та обсяги виконання робіт, що зумовлені об’єктивними зовнішніми чинниками.

https://www.vodafone.ua/news/spilna-zayava-...tiykosti-merezh


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.9.2024, 8:21
Сообщение #128


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Vodafone

З 16.09. для клієнтів тарифів Joice Start 2023; Joice Start special 2023; Joice Pro 2023; Joice Max 2023; Vodafone Turbo 2023 ми знижуємо вартість базової тарифікації інтернету в 30 країнах: з 75 грн/150 МБ (50 пакетів) на 15 грн/200 МБ (20 пакетів на день). Після використання всіх пакетів швидкість мобільного інтернету буде 150 кбіт/с.
https://www.vodafone.ua/za-kordon/roaming

Доступний роумінг
Ми продовжили акцію «Доступний роумінг у подарунок» до 30.09.24. Будьте завжди на зв’язку з рідними, навіть коли ви в різних країнах.

У разі будь-яких змін в умовах користування ми обов'язково попередимо вас на нашому сайті.
https://www.vodafone.ua/za-kordon/roaming/p...stupnii-rouming


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.10.2024, 18:59
Сообщение #129


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Рада відхилила закон, який передбачав штрафи для мобільних операторів за збої зв’язку під час блекаутів

Верховна Рада провалила у першому читання голосування за законопроєкт №11431 щодо врегулювання питання державного нагляду в сфері електронних комунікацій та оперативного забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж.

«За основу – лише 199. На повторне теж не набрав (206), тому вважається відхиленим. Я виступив проти закону. Він передбачає штрафи на операторів за те, що вони не забезпечили безперебійний звʼязок, коли відключають світло. Абсолютно нереалістична історія яка тільки призведе до тиску на бізнес», – повідомив перший заступник керівника Комітету ВР з питань податкової та митної політики Ярослав Железняк.

Проти законопроєкту раніше виступили також Європейська бізнес асоціація, Американська торговельна палата та Спілка Українських підприємців. На корупційні ризики вказало й НАЗК.

https://biz.censor.net/n3517501


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.11.2024, 9:34
Сообщение #130


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.844
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Оператори «Київстар», Vodafone та lifecell розділили нові частоти на 2,9 млрд грн
19 листопада 11:45
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку провела аукціон із п’яти лотів у трьох діапазонах радіочастот. Оператори «Київстар», Vodafone та lifecell заплатили 2,895 млрд грн. Про це повідомляє репортерка Forbes на аукціоні.

Частоти — основний ресурс операторів. Вони дадуть змогу мобільним операторам покращити свої 4G-мережі.

Ключові факти

Оператори отримали в користування на 15 років нові частоти в діапазонах 2100, 2300 і 2600 МГц.
Найдорожчий лот — частоти у діапазоні 2355-2395 МГц, які придбав найбільший оператор «Київстар» за 994,8 млн грн. Перші заявки були мінімальними.
Частоти у діапазоні 1935-1940/2125-2130 МГц купив третій за розміром оператор lifecell, запропонувавши 463 млн грн.
Частоти у діапазоні 1945-1950/2135-2140 МГц у 25 регіонах України купив другий за розміром мобільний оператор «Vodafone Україна», запропонувавши ставку у 458 млн грн. Це на 250 грн більше за конкурента «Київстар».
Частоти у діапазоні 1940-1945/2130-2135 МГц купив «Київстар», запропонувавши підвищення до 448 млн грн.
Частоти у діапазоні 2575-2610 МГц без торгів купив «Vodafone Україна» по мінімальній ціні 530,1 млн.

Контекст

Частоти – дорогий актив, і найбільш привабливі вже давно куплені операторами, казав Forbes керівний партнер консалтингової компанії E&C, що консультує телеком-ринок, Анатолій Фроленков. Новопридбані частоти дадуть змогу мобільним операторам покращити свої 4G-мережі.

Телеком-регулятор планував провести цей аукціон ще з 2021 року. На тендер виставили частоти у діапазонах 2100 МГц, 2300 МГц та 2600 МГц. Мобільним операторам вони потрібні для збільшення ємності мереж, а отже і покращення якості зв’язку.
https://forbes.ua/news/operatori-kiivstar-v...-19112024-24892

розвиваються оператори )


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

7 страниц V  « < 5 6 7
Ответить в данную темуНачать новую тему
3 чел. читают эту тему (гостей: 3, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 11.3.2025, 21:48
Rambler's Top100
build_links(3); ?>