29.07.2014
Через бойові дії абоненти «МТС Україна» в Луганській області можуть зазнавати труднощів зі зв'язком
Увечері 28 липня та зранку 29 липня 2014 р. у Луганську було відключено електроживлення внаслідок порушення комунікацій під час активних бойових дій. Аварії на міській електромережі вивели з ладу комутаційне обладнання «МТС Україна», яке відповідає за обслуговування абонентів у Луганській області. У зв'язку з цим абоненти оператора, які знаходяться на зазначеній території, мали труднощі зі зв'язком.
29 липня, о 06:17 через зупинку дизель-генераторів, які підживлювали обладнання за відсутності штатного електропостачання, фахівці компанії зафіксували повну відсутність всіх сервісів мобільного зв'язку на території області. Ситуація ускладнилася закінченням запасів дизельного палива у всьому Луганську.
Як тільки у співробітників з'явилася можливість вільно пересуватися містом, вони виїхали на місце і дозаправили дизель-генератори наявними залишками палива, яких за розрахунками вистачить на 5-6 годин. Станом на 11:00, 29 липня, інженери тимчасово відновили роботу декількох комутаторів і частково відновили зв'язок. Але абоненти північної і східної частини Луганської області все ще відчувають труднощі зі зв'язком.
«В даний момент частина Луганська знеструмлена і час відновлення електроживлення невідомий. Запаси палива закінчилися. Заправки не працюють. Ми хотіли підвезти паливо з Дебальцеве, але Луганськ повністю закритий на в'їзд і виїзд. Нам ледве вдалося отримати дозвіл на пересування по місту. Тим не менш, ми шукаємо можливості поповнення запасів палива і робимо все, що в наших силах, щоб повернути абонентам зв'язок», – коментує Гладкий Андрій, керівник Центру експлуатації Луганська компанії «МТС Україна».
Нагадаємо, що основною проблемою обмежень зі зв'язком у Донецькій і Луганській областях є відсутність електроживлення на обладнанні оператора у зоні бойових дій. Актуальна інформація про стан зв'язку на сході України знаходиться на сайті МТС (кнопка «ЗВ'ЯЗОК НА СХОДІ УКРАЇНИ»).
Враховуючи обставини, що склалися з незалежних від компанії причин, просимо абонентів з розумінням поставитися до труднощів зі зв'язком.
http://www.mts.com.ua/ukr/news.php?news_id=7497