Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

11 страниц V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Новини lifecell
valdemar
сообщение 7.3.2017, 15:44
Сообщение #81


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



8 ГБ святкового настрою у найшвидшій 3G+ мережі

Сьогодні

До традиційного весняного свята ми приготували символічну акцію: 8 ГБ високошвидкісного 3G+ мобільного інтернету, які можна замовити лише за 8 гривень та подарувати одному особливому абоненту lifecell.

Кожний абонент оператора може замовити і подарувати такий інтернет-пакет своїй найближчій людині, аби вона могла завантажувати або переглядати в онлайн-режимі будь-де, будь-коли і без жодних затримок святкові відео-привітання чи романтичні кліпи, або щоб разом з вами насолодитися чудовим кіно онлайн.

Щоб подарувати 8 святкових гігабайтів, потрібно відправити SMS з номером абонента, якому їх має бути нараховано, у форматі 380Х3XXXXXXX на короткий номер 883. Відразу після цього вказаний абонент миттєво отримає свій високошвидкісний подарунок.

Замовити подарунок можна 7 та 8 березня та використовувати нараховані гігабайти протягом двох днів, включаючи день замовлення. Подарувати гігабайти самому собі не можна, так само як привітати двічі одного і того самого абонента чи декількох – лише один подарунок одній особливій людині.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
sir_vit
сообщение 4.4.2017, 9:24
Сообщение #82


Местный
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 54
Регистрация: 19.10.2015
Пользователь №: 5.872



Оператор мобільного зв'язку компанія lifecell (раніше Астеліт) звільнила головного виконавчого директора Бурака Ерсоя з 1 травня..
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.4.2017, 15:07
Сообщение #83


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



заробив грошей і додому ))


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.4.2017, 18:52
Сообщение #84


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




lifecell підтримав своїх абонентів в Колумбії, де зійшов селевий потік

Сьогодні

Оператор зв’язку lifecell забезпечив підтримку своїх абонентів у роумінгу Колумбії, де минулих вихідних зійшов селевий потік у місті Мокоа.

У рамках програми «Турбота крізь кордони» lifecell забезпечив безкоштовними послугами зв’язку українців - своїх абонентів, які на момент стихійного лиха перебували у роумінгу країни. Компанія забезпечила 20 хвилин зв’язку на рахунки клієнтам lifecell, які перебували в Колумбії, щоб вони змогли повідомити своїх рідних про безпечне місцеперебування.

Третій рік поспіль lifecell реалізує соціальний проект з підтримки своїх абонентів у роумінгу країн, де відбуваються надзвичайні ситуації, стихійні лиха чи теракти. У липні минулого року компанія lifecell першою серед українських операторів зв’язку підписала Меморандум про співпрацю з МЗС України.

На сьогодні компанія надала безкоштовний зв'язок понад 13 тисячам абонентів у роумінгу 17 країн світу, де сталися надзвичайні події.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.4.2017, 19:54
Сообщение #85


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



ОПЕРАТОР LIFECELL ВІДКРИВ ФАН-ЗОНУ «ДИНАМО» ТА СПРАВЖНЬОЇ ШВИДКОСТІ 3G+
Сьогодні
Оператор lifecell запрошує футбольних вболівальників перед матчем між українськими командами «Динамо» - «Шахтар», який відбудеться 21 квітня на НСК «Олімпійський» в Києві, відвідати фан-зону lifecell, де вони зможуть зробити креативні фото, футбольний аквагрим, взяти участь у вікторинах та конкурсах, дізнатися більше про швидкість мобільного 3G+ інтернету і футбольний канал в месенджері BiP.

Фан-зону lifecellна території НСК «Олімпійський» зможуть відвідати всі бажаючі з 18:00 до 20:00 перед сьогоднішнім матчем та виграти велику кількість корисних призів, від безкоштовних гігабайтів найшвидшого мобільного 3G+ інтернету і до потужних портативних зарядних пристроїв.

На сьогодні преміум-спонсор ФК «Динамо» Київ - оператор lifecell пропонує уболівальникам підключитися до тарифного плану «Футбол», стежити за улюбленою командою в месенджері ВІР і насолоджуватися відео-повторами голів різних чемпіонатів за допомогою сервісу «Футбол з lifecell».


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.4.2017, 19:54
Сообщение #86


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



18,2 ЛІТРА КРОВІ ЗДАЛИ ДОНОРИ LIFECELL У РАМКАХ АКЦІЇ «МОБІЛЬНА КРОВ»
Сьогодні
Цього року напередодні Великодня у стінах компании lifecell відбувся другий етап донорської програми «Мобільна кров», до участі в якій зареєструвалися близько 70 волонтерів з числа персоналу оператора. Традиційно партнером донорської акції став міський центр крові у Києві, лікарі якого провели якісне обстеження усіх потенційних донорів. У підсумку ініціативи 43 донори lifecell здали 18,2 літра крові для потреб міського центру. Також у рамках проекту «Мобільна кров» волонтери донорського руху передали державне відшкодування за донації крові як адресну допомогу підопічному реабілітаційного центру для дітей-інвалідів Дніпровського району в Києві.

У 2016 році в компанії lifecell відбулося перезавантаження корпоративної програми «lifecell Волонтери», у рамках якої утворився новий напрямок соціальної активності співробітників – донорський рух «Мобільна кров». Організаторами руху донорів у компанії є співробітники-волонтери, які відповідають за перебіг проекту, домовленість з партнерами та комунікацію з колегами і їхню залученість до корпоративної програми.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.4.2017, 19:55
Сообщение #87


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ЗАПРОШУЄ ШКОЛЯРІВ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЕКТУ В МИСТЕЦЬКОМУ АРСЕНАЛІ
Сьогодні
Компанія lifecell оголошує про запуск освітнього проекту «Підключай майбутнє» з основ телекомунікацій для школярів у Мистецькому Арсеналі. Проект став продовженням існуючої профорієнтаційної програми компанії для старшокласників «Школа мобільного зв’язку» і розповідатиме відвідувачам «Арсеналу ідей» про історію виникнення мобільного зв’язку, майбутні інновації в телекомі та познайомить з основами GSM-технологій.

Що це за проект? Освітній та профорієнтаційний проект lifecell «Підключай майбутнє», що поєднує інтерактивні інсталяції про телекомунікації та освітні лекції.

Про що розповідатиме проект? Про розвиток мобільного зв’язку, професії у телекомі, важливість зв’язку, гігієну використання зв’язку, можливості технології третього покоління 3G+ та інновації, які принесе суспільству технологія 5G.

Для кого проект? Для школярів середньої школи і навіть їхніх батьків.

Місце проведення проекту? Мистецький Арсенал, простір «Арсенал ідей», інтерактивна лабораторія «Розумний дім».

Коли стартує проект? Відкриття проходило у рамках третього освітнього фестивалю «Арсенал ідей».

Освітній проект «Підключай майбутнє» реалізовано у партнерстві з благодійним фондом «Мистецький Арсенал», НКММК «Мистецький Арсенал» та науково-пізнавальним клубом «Думай Рум». До участі у проекті запрошуються учні середніх та загальноосвітніх шкіл Києва. Усі деталі та розклад заходів можна знайти на сайті інтерактивного простору «Арсенал ідей»: http://arsenal-idei.artarsenal.gov.ua/schedule/.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.4.2017, 15:32
Сообщение #88


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603





--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.4.2017, 20:20
Сообщение #89


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



lifecell здійснює повернення помилкових платежів онлайн
26 квітня 2017

Інноваційний оператор lifecell не лише швидко розгортає сучасну мережу третього зв’язку, що є найшвидшою в Україні за визнанням незалежної компанії Ookla, але й постійно працює над удосконаленням процесів обслуговування своїх клієнтів і не вперше впроваджує новаторські рішення у цій сфері.

Ромлячи все можливе для того, щоб клієнти отримували простіший, доступніший та найшвидший сервіс, у квітні національний лідер 3G зв’язку lifecell запустив унікальний для України сервіс, завдяки якому стало доступним повернення коштів при помилковому поповненні за допомогою звернення до консультанта у мессенджері BiP, офіційні групи у соціальних мережах і через e-mail.

Абонентові, що здійснив помилкове поповнення, достатньо лише надіслати фото чеку поповнення у будь-якому зручному та звичному каналі обслуговування із доступних та отримати кошти на правильний номер, не витрачаючи власний час на написання заяви у магазині чи завантаження спеціальних додатків.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.5.2017, 11:15
Сообщение #90


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Привітали мене смс

"Вітаємо всіх українців з безвізом! Європа стала ближчою! Правила та переваги безвізових подорожей тут: www.openeurope.in.ua. Представництво ЄС в Україні"

Молодці!!! Завжди вітають ))


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.5.2017, 13:26
Сообщение #91


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ЗАПРОШУЄ УСІХ НА ФЕСТИВАЛЬ YOUTUBE-БЛОГЕРІВ «ВІДЕОЖАРА-2017»
Вчора
Цими вихідними 20 та 21 травня у Києві відбудеться фестиваль «ВідеоЖара-2017», який уже другий рік поспіль збирає на одному майданчику зірок блогосфери YouTube-мережі з України та країн СНД. Оператор зв’язку lifecell виступає офіційним 3G+ партнером заходу та запропонує учасникам і фанам влогерів скористатися послугами високошвидкісного мобільного інтернету для завантаження унікальних відео історій до всесвітньої мережі.

Окрім цього, на фестивалі працюватиме спеціальна «Поляна Мемів» від lifecell, на якій можна буде розважитися, протестувати 3G+ інтернет оператора та виграти додаткові подарунки, зокрема, і гігабайт мобільного інтернету.

Потрапити на фестиваль можна, взявши участь у розіграші квитків на сторінці lifecell у мережі Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/lifecellua/photos/...e=3&theater.

Детальніше про фестиваль «ВідеоЖара-2017» на сайті заходу: https://videozhara.com/.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.5.2017, 13:27
Сообщение #92


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



ЗАБОРОНА НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО ДЕЯКИХ ВЕБ-РЕСУРСІВ
Сьогодні

Повідомляємо, що Указом Президента України від 15.05.2017 р. №133/2017 було введено ряд обмежувальних заходів, в тому числі заборона надання послуг з доступу користувачам мережі Інтернет до деяких ресурсів/сервісів. Зокрема, обмежувальні заходи стосуються соціальних мереж «ВКонтакте», «Однокласcники», сервісів «Яндекс» та mail.ru.


З текстом Указу Президента, а також повним переліком юридичних та фізичних осіб, до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), ви можете ознайомитися на офіційному веб-сайті Президента України (http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850).


З метою належного дотримання вимог законодавства, ТОВ «лайфселл», у межах своїх технічних можливостей, змушене припинити надання доступу для своїх абонентів до Інтернет-сторінок, передбачених в обмежувальних заходах, відповідно до Указу Президента.


Ведення офіційних сторінок lifecell та офіційна підтримка абонентів в соціальних мережах «ВКонтакте» та «Одноклассники», також буде припинена найближчим часом. Долучайтеся до наших офіційних спільнот в Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn та Google+ та радьте їх своїм друзям, щоб завжди залишатись з нами на зв’язку!


Сподіваємось на ваше розуміння!


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.5.2017, 9:00
Сообщение #93


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ЗАБЕЗПЕЧИВ «ВІДЕОЖАРУ» НАЙШВИДШИМ 3G+ ІНТЕРНЕТОМ
23 травня 2017
lifecell виступив мобільним 3G+ партнером найгучнішого блогерського феста цієї весни – «ВідеоЖара», що відбувся 20-21 травня на арт-заводі «Платформа».

Одне з правил успішного відеоблогера – завжди бути онлайн зі своїми підписниками. У мережі lifecell, що є оператором №1 для смартфонів та розгортає найшвидшу 3G+ мережу в Україні, залишатися онлайн просто і вигідно. У цьому за два дні справжньої «ВідеоЖари» могли переконатися всі учасники та гості заходу, які транслювали та завантажували нові ролики у мережі за допомогою найшвидшого мобільного інтернету.

У спеціально оформленій lifecell-зоні всі бажаючі могли сфотографуватися чи зняти відео, а також виграти подарунки та підключити послуги для справжніх ютуберів – наприклад, послугу «Відео». З її допомогою буде доступний нічний безлімітний перегляд найпопулярнішого відео, найцікавіших каналів з YouTube та інших відеододатків лише за 15 грн на місяць.

Крім того, невдовзі оператор планує запустити новий тариф для справжніх відео-фанів.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.5.2017, 13:31
Сообщение #94


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ДАРУЄ СВОЇМ КЛІЄНТАМ БЕЗКОШТОВНИЙ WI-FI НА ВУЛИЦЯХ КИЄВА ТА ОДЕСИ
25 травня 2017
Оператор lifecell продовжує дивувати своїх абонентів новими послугами та сервісами для ще більш комфортного і якісного спілкування. Цього разу компанія пропонує усім клієнтам lifecell доступ до всесвітньої мережі інтернет просто на вулицях великих міст.

Абоненти оператора мають нагоду випробувати безкоштовний wi-fi на території парків та скверів, великих торгових центрах і навіть спальних районів Києва та Одеси.

Для того, щоб отримати доступ до послуг безкоштовної інтернет-мережі потрібно налаштувати свою модель смартфону відповідно до інструкцій на офіційному сайті компанії: https://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/aktsii/WiFi/. За цим посиланням можна також ознайомитись і з мапою wi-fi точок від lifecell.

Інтернету забагато не буває! Спробуйте безкоштовний wi-fi від lifecell для спілкування з друзями у популярних соціальних мережах, перегляду відео та завантаження розважального контенту.
https://www.lifecell.ua/uk/ogoloshennya/ogo...nnouncement=475


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 2.6.2017, 7:05
Сообщение #95


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ПІДТРИМАВ ПРОЕКТ ВІДЕОПОЕЗІЇ «ДОЛАЮЧИ ТИШУ»
31 травня 2017
З 2008 року lifecell реалізує соціальні проекти на підтримку людей із вадами слуху: від розробки спеціальних тарифів до відкриття короткого номеру для оперативного доступу до медичних послуг українців з проблемами слуху і мовлення. Цього року lifecell долучився до підтримки соціально-мистецького проекту відеопоезії «Долаючи тишу». Проект складається із п’яти відео історій, відзнятих на вірші сучасних українських поетів, і покликаний привернути увагу суспільства до проблем людей із вадами слуху через призму мистецтва.

Чотири роки тому компанія почала опікуватись медичним центром діагностики і реабілітації слуху у дітей «СУВАГ», тож підтримка авторського циклу віршів продовжила соціальну ініціативу lifecell на підтримку тих, хто щодня намагається подолати тишу.

Соціально-мистецький проект включає п’ять коротких відео історій у віршах. Кожен герой авторського циклу розповідає про свої страхи, надії, переживання та про власний спосіб подолання тиші у просторі, в своїй душі та в предметах навколо. Завдяки частковій інтеграції жестової мови та доповнення відео текстом, проект зрозумілий для пересічних глядачів і близький людям з проблемами слуху і мовлення. Власне, цикл орієнтований на актуалізацію проблеми людей, які мають вади зі слухом.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 2.6.2017, 7:05
Сообщение #96


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ВІДКРИВ ДОСТУП ДО НАЦІОНАЛЬНОЇ ДИТЯЧОЇ «ГАРЯЧОЇ» ЛІНІЇ
Вчора
З нагоди Міжнародного дня захисту дітей 1 червня 2017 року в Україні запрацювала Національна дитяча «гаряча» лінія, що надає прямий доступ до якісних дитячих консультацій. Номер 116 111 запроваджений у 20 країнах Європи і діє як узгоджена лінія для підтримки дітей по телефону. Оператор зв’язку lifecell одним із перших серед телекомунікаційних компаній надав доступ до номеру «гарячої» лінії. Компанія забезпечила можливість безкоштовних дзвінків та повідомлень на короткий номер 116 111 для усіх абонентів lifecell. Відтепер українські діти мають змогу отримати якісну консультацію та оперативну допомогу від фахівців громадської організації «Ла Страда-Україна», яка і стала ініціатором відкриття номеру Національної лінії.

Як соціально відповідальна компанія, lifecell уже тривалий час співпрацює з міжнародними та вітчизняними громадськими організаціями щодо безкоштовного надання коротких номерів. Так, у мережі оператора третій рік поспіль діє короткий номер 116 000 всеукраїнського благодійного проекту «Служба розшуку дітей». Лише у 2016 році абоненти lifecell здійснили 1357 дзвінків загальною тривалістю 810 хвилин на лінію з пошуку дітей. Завдяки небайдужості українців за даними громадської організації «Магнолія» у минулому році 286 зниклих дітей було знайдено.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.6.2017, 18:48
Сообщение #97


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



«Віртуальний помічник» від lifecell визнаний «золотим» сервісом у світі сall-центрів

Оператор мобільного зв’язку lifecell став золотим призером на всесвітньому конкурсі Top Ranking Performers 2017 в Лондоні. У цьому році компанія отримала відразу два «золота»: в номінації «Кращий канал самообслуговування» – за інноваційний сервіс «Віртуальний помічник» та «Кращий проект із продажів» – за успішну кампанію, в якій фокус було зроблено на інформуванні абонентів про всі можливості та потенціал 3G+ технології.

lifecell став першою компанією в історії українського бізнесу, що отримала визнання на такому високому світовому рівні за розробку та впровадження кращого продукту серед каналів самообслуговування – унікального сервісу «Віртуальний помічник», який був заслужено відзначений «золотом».

Спостерігаючи за подальшою смартфонізацією, що набуває обертів (у мережі lifecell проникнення смартфонів у 60% є найвищим на ринку), компанія lifecell, разом з компанією Global Bilgi Україна, створила та запустила новий сервіс «під ключ» – «Віртуальний помічник». Він дозволив спростити надання інформації про послуги оператора, їхні налаштування, замовлення тощо. Раніше величезний обсяг інформації абоненти були змушені прослуховувати через голосовий IVR, сьогоднішній сучасний підхід – це унікальний сервіс, в якому всю інформацію представлено візуально (доступний текст, відеоінструкції, ілюстрації). Також усі дані та зміни по мобільному номеру синхронізуються в режимі реального часу з білінговою системою оператора, продумана до дрібниць зручна навігація дозволяє знайти потрібну інформацію у рази швидше, порівняно з голосовим IVR. При цьому, абоненту не потрібно завантажувати жодних додатків, займаючи пам'ять свого пристрою. Для того, щоб скористатися сервісом, потрібно лише зробити виклик на безкоштовний номер 543322, після чого прийде SMS з унікальним посиланням для доступу до системи. Сервісом можна користуватися абсолютно безкоштовно, без тарифікації мобільного інтернет-трафіку.

Артур Аревшатян, Директор з управління досвідом клієнтів, відзначив: «Вища нагорода та визнання світової спільноти call-центрів саме за впровадження інноваційного сервісу «Віртуальний помічник» – виразне підтвердження тому, що ми вибрали правильний вектор. Сьогодні весь світ налаштований на діджиталізацію процесів, у тому числі в сфері управління досвідом клієнтів. Як оператор, мережа якого обслуговує найбільшу кількість власників смартфонів, ми давно відстежуємо цю тенденцію та успішно реагуємо за зміни в споживацькій поведінці, використовуючи кращі світові практики та нестандартні підходи. Я радію і пишаюся тим, що наш сервіс не тільки стає must have помічником для наших абонентів зі смартфонами, але й був визнаний кращим у світі».

Оператор не вперше став призером престижного конкурсу «Top Ranking Performers». У липні 2013 року оператор lifecell разом з компанією Global Bilgi отримав золоту нагороду в номінації «Краще аутсорсингове партнерство» за передові досягнення у наданні послуг call-центру за оцінкою престижної міжнародної організації, що об’єднує кращі практики контактних центрів – ContactCenterWorld.com.

У листопаді lifecell та Global Bilgi стали бронзовими призерами в категорії «Краще аутсорсингове партнерство» на всесвітньому конкурсі Top Ranking Performers 2013 у Лас-Вегасі (США).

Конкурс «Top Ranking Performers» – одна з найбільш значущих подій у світовій індустрії контакт-центрів, що проводиться щорічно, починаючи з 1999 року.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.6.2017, 18:49
Сообщение #98


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Компанія lifecell взяла участь в WDS FEST

Оператор мобільного зв'язку lifecell в рамках стратегії розвитку корпоративного сегменту компанії оголошує про партнерство з організаторами заходу WDS FEST, присвяченому 10-річчю віконного бренду WDS на ринку України.

Компанія lifecell виступила мобільним партнером заходу WDS FEST, який 27 травня зібрав на великому святковому майданчику на березі Десни більше 900 гостей.

Як мобільний партнер заходу, організованого компанією «МІРОПЛАСТ», одним з лідерів в сегменті виробництва віконних і дверних профільних систем, lifecell забезпечив масштабний захід доступом до якісного мобільного зв'язку, а також ознайомив партнерів і учасників з перевагами корпоративного зв'язку від оператора найшвидшого 3G + мобільного інтернету в Україні.

Оператор lifecell співпрацює з «МІРОПЛАСТ» в наданні деяких послуг корпоративного мобільного зв'язку і продовжує активно розвивати свою мережу корпоративних клієнтів завдяки комплексним пропозиціям вигідних тарифів на різним послугам, в тому числі M2М, які вигідно відрізняються від аналогічних пропозицій на ринку.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.6.2017, 18:54
Сообщение #99


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



10000 хвилин турботи від lifecell у рамках програми «Турбота крізь кордони»

Оператор мобільного зв’язку lifecell надав безкоштовний зв'язок своїм абонентам у роумінгу трьох країн, де відбулися надзвичайні події на початку червня. У рамках соціальної ініціативи «Турбота крізь кордони» компанія нарахувала майже 10000 хвилин міжнародного зв’язку абонентам lifecell, які опинилися поблизу епіцентрів терористичних вибухів на Філіппінах, у Великій Британії та Афганістані.

На початку червня у трьох територіально віддалених країнах відбулися терористичні події, від яких постраждали сотні людей. Вибухи пролунали у найбільш масових та туристично привабливих місцях Маніли, Лондона та Кабулу. Зважаючи на трагічні події, у рамках програми «Турбота крізь кордони» оператор lifecell надав безкоштовні хвилини своїм абонентам у роумінгу країн, де сталися теракти. Загалом компанія нарахувала майже 10000 хвилин для спілкування клієнтів lifecell.

Третій рік поспіль lifecell реалізує ініціативу з корпоративної соціальної відповідальності «Турбота крізь кордони» та надає підтримку своїм абонентам у роумінгу країн, де відбуваються надзвичайні ситуації. За цей час географія проекту змінювалася від острівних країн з сейсмологічною активністю до азіатських та європейських регіонів, які страждають від терактів. Компанія надає своїм клієнтам, які опинилися у критичних ситуаціях, не лише зв'язок, але і потрібну інформацію з переліком корисних номерів українських представництв за кордоном.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.6.2017, 19:00
Сообщение #100


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ЗАПРОСИВ ДІТЕЙ З БАГАТОДІТНИХ РОДИН НА АЛЕЮ МРІЙ
2 червня 2017
У Міжнародний день захисту прав дітей Пейзажна алея у Києві перетворилась на справжню Алею мрій.

Тут можна було завітати до «живої бібліотеки» та поспілкуватися з «книжками», які представляли різні професії та розповідали дітям про свій досвід, заохочуючи до великих мрій; потрапити в «казковий простір», де відомі українці через призму казкових героїв навчали дітей захищати свої права; знайти нове хобі у майстернях творчого розвитку та чарівних літер. Загалом захід відвідали близько 500 діток з багатодітних та малозабезпечених родин.

Оператор lifecell долучився до підтримки проекту Алеї мрій, організованого Представництвом Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні за підтримки Міністерства міжнародних справ Канади та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), надавши послуги зв’язку для усіх учасників дитячого свята. Також представник відділу зі зв’язків з громадськістю компанії провів спеціальний профорієнтаційний урок про роботу у сфері телекомунікацій для усіх маленьких мрійників.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

11 страниц V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему
8 чел. читают эту тему (гостей: 8, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 9:51
Rambler's Top100
build_links(3); ?>