Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

11 страниц V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Новини lifecell
valdemar
сообщение 16.10.2016, 9:21
Сообщение #61


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



14 жовтня прилетіла смс з привітаннями:

"Вітаємо з Днем захисника України та святом Покрови! Бажаємо родинного затишку, любові та тепла в кожному домі."


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 29.10.2016, 9:46
Сообщение #62


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



КІЛЬКІСТЬ M2M SIM-КАРТ У МЕРЕЖІ LIFECELL ЗРОСЛА НА 53%
27 жовтня 2016
lifecell повідомляє про зростання кількості користувачів М2М послуг на 53%, порівняно з минулим роком. Компанія пропонує бізнес-користувачам широкі можливості для контролю витрат, самостійного управління М2М картами за допомогою «М2М Менеджера» та забезпечує безпечну передачу даних.
Найбільше зростання відзначається в секторах фінансів, охорони та безпеки, моніторингу траспорту. Загалом серед клієнтів-користувачів M2M технологій від lifecell — банки, охоронні агентства, інтегратори, постачальники рішень для моніторингу транспорту, рішень для точок продажу, перевізники, служби таксі, служби доставки, постачальники електроенергії, водоканали та інші.
Із розвитком зв’язку третього покоління в Україні, посилюється й інтерес до М2М технологій. Усе більше компаній з різних галузей відкривають для себе можливості М2М від lifecell, що дозволяє їм не тільки спростити бізнес-процеси, але й скоротити витрати. Але крім того, вони обирають якість і швидкість, що забезпечуються триканальною передачею даних у нашій 3G+ мережі. Ми впевнені, що тренд зростання попиту на М2М послуги, зберігатиметься, і в майбутньому розумні технології стануть невід’ємною частиною комфортного та цивілізованого життя в Україні.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 29.10.2016, 9:46
Сообщение #63


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



21,3 ЛІТРИ КРОВІ ЗІБРАЛИ ДОНОРИ LIFECELL ДЛЯ МІСЬКОГО ЦЕНТРУ КРОВІ
27 жовтня 2016
lifecell оголошує про новий етап корпоративної програми «lifecell Волонтери», у рамках якої співробітники компанії ініціювали донорський рух «Мобільна кров». Перша донорська акція проекту об’єднала 48 небайдужих донорів-волонтерів з lifecell, зібравши 21,3 літри крові для потреб міського центру крові у Києві.
Історія волонтерства у стінах lifecell бере початок від перших днів заснування оператора. І з кожним роком до гарних справ компанії залучається усе більша кількість співробітників. На сьогоднішній день діє повноцінна корпоративна програма «lifecell Волонтери», що охоплює різні соціальні активності та напрямки.
У рамках нової донорської ініціативи кожен співробітник, який не має медичних протипоказань, може стати донором і врятувати чиєсь життя. Перша донорська акція проекту «Мобільна кров» відбулася минулої п’ятниці (21 жовтня) у київському офісі lifecell за підтримки команди медичних фахівців міського центру крові. Подія об’єднала 48 донорів із числа співробітників, які зібрали 21,3 літри крові для потреб пацієнтів медичних закладів Києва. Окрім цього, волонтери донорського руху передали державне відшкодування за донації крові у якості адресної допомоги підопічній благодійного фонду «Запорука».


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 29.10.2016, 9:47
Сообщение #64


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ВІДКРИВ «ДИТЯЧИЙ СВІТ» ДЛЯ НАЙМЕНШИХ КОРИСТУВАЧІВ ТА ЇХНІХ БАТЬКІВ
21 жовтня 2016
lifecell оголошує про запуск нової послуги «Дитячий світ», що відкриває доступ до розмаїття дитячого контенту.
У рамках нової послуги «Дитячий світ» оператор розробив і запустив спеціальний портал ds.lifecell.ua, що містить ретельно підібраний контент для найменшої категорії користувачів.
Зареєструвавшись на порталі, абоненти lifecell отримують цілодобовий доступ до якісного розвивального та пізнавального контенту: цікавих мультфільмів, книжок, ігор та передач для дітей різного віку. Завдяки розумному наповненню порталу батькам не доведеться перейматися через те, що дитина натрапить не небажаний чи неякісний контент, на відміну від відкритих інтернет-каналів.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 29.10.2016, 9:47
Сообщение #65


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ПІДТРИМАВ ОДЕСИТІВ БЕЗКОШТОВНИМ ЗВ’ЯЗКОМ
17 жовтня 2016
Оператор зв’язку lifecell підтримав своїх абонентів на Одещині, що зазнала стихійного лиха минулого тижня. У зв’язку з ускладненням погодних умов компанія забезпечила клієнтів lifecell у найбільш постраждалих регіонах послугами зв’язку для безкоштовної комунікації з рідними і близькими в межах України.
За останні кілька місяців уже втретє поспіль Одеса опиняється в епіцентрі природної стихії. Однак масштаби урагану, який стався в місті та по області 12-13 жовтня, принесли найбільше негативних наслідків для жителів та регіону. lifecell, єдиний з операторів зв’язку України, надав оперативну підтримку абонентам найбільш постраждалих регіонів Одеси, Іллічівська та Затоки. Оператор надіслав усім своїм клієнтам у зоні стихії повідомлення з коротким кодом у тексті, за допомогою якого абонентам надавалась можливість отримати безліміт в мережі та 500 МБ інтернету.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 6.11.2016, 10:46
Сообщение #66


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



lifecell підбиває підсумки розгортання 3G+ мережі у третьому кварталі 2016 року

4 листопада 2016

Відповідно до планів впровадження зв’язку третього покоління в Україні та стратегії смарт-покриття, в третьому кварталі 2016 року оператор lifecell продовжив стрімке розгортання своєї 3G+ мережі. За підсумками кварталу, компанія збільшила своє географічне 3G+ покриття на 40% на території, де проживає 23,3 мільйона людей.

На кінець третього кварталу оператор lifecell відкрив доступ до своєї високошвидкісної 3G+ мережі в 4 150 містах і населених пунктах. А кількість міст і населених пунктів, у яких 3G мережу надає тільки lifecell, становило 2 112. При цьому компанія продовжує поліпшувати та посилювати свою присутність у всіх містах і населених пунктах України.

Завдяки динамічному розширенню зони 3G+ покриття ще більше клієнтів lifecell можуть користуватися всіма можливостями високошвидкісного мобільного інтернету. З моменту запуску технології третього покоління кількість користувачів 3G+ мобільного інтернету збільшилася до 3,15 мільйона абонентів (станом на кінець вересня 2016 року), що на 89% більше, ніж рік тому.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 17.11.2016, 12:53
Сообщение #67


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Абоненти lifecell можуть користуватися мобільним інтернетом ще на 7 станціях київського метро
11 листопада 2016
Компанія lifecell продовжує покращувати покриття мережі та відкривати доступ до мобільного інтернету в київському метрополітені. lifecell оголошує про запуск EDGE-мережі ще на 7 станціях і в 7 тунелях київського метрополітену. На сьогодні компанія забезпечує голосовий зв’язок і доступ до мобільного інтернету на 23 станціях і в 21 перегоні метро. На сьогоднішній день lifecell запустила в роботу свою EDGE-мережу на станціях синьої і зеленої гілок: Олімпійська, Палац спорту, Кловська, Печерська, Поштова Площа, Контрактова Площа, Львівська Брама. Також зв’язок буде доступний і в тунелях між цими станціями метро.
На станціях і в перегонах між ними абоненти lifecell можуть здійснювати і приймати дзвінки без обривів, а також користуватися мобільним інтернетом. Швидкості EDGE-зв’язку достатньо для перегляду інтернет-сторінок, отримання і відправлення електронної пошти або миттєвих повідомлень через месенджери.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 17.11.2016, 12:54
Сообщение #68


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



lifecell організував вражаючий флешмоб на підтримку збірної України з футболу
10 листопада 2016
Щоб відзначити свій новий статус як Технологічного спонсора збірної України з футболу, оператор lifecell вирішив підтримати українську збірну яскравим видовищем — флешмобом, який відбувся 8 листопада на Троїцькій площі перед НСК «Олімпійський».
Під час флешмобу сотні дорослих та дітей, одягнених у жовте та синє, а також у брендовані кепки зі світлодіодами, зобразили фігуру найбільшого футбольного м’яча, що символізував єдність, підтримку та щирі сподівання українців на перемоги національної збірної. Цей яскравий флешмоб, як і відкрите тренування футбольної збірної, неабияк порадував киян та гостей міста своєю динамічністю, вражаючою злагодженістю та позитивним настроєм.
Найбільше зображення м’яча, утвореного людьми під час флешмобу, увійшло до Книги рекордів України.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 17.11.2016, 12:54
Сообщение #69


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



lifecell став Технологічним спонсором збірної України з футболу
10 листопада 2016
lifecell став Технологічним спонсором української збірної з футболу, підписавши Меморандум про співробітництво з Громадською спілкою «Федерація футболу України» (ФФУ).
Метою Меморандуму є взаємодія та координація діяльності сторін з популяризації та розвитку футболу в Україні, спрямування спільних зусиль на висвітлення футбольних подій, які проходять під егідою Федерації футболу України, в регіонах України та за її межами.
З боку lifecell документ підписали Головний виконавчий директор Бурак Ерсой та Комерційний директор зі споживчого бізнесу Неля Ус, з боку Федерації футболу України — Віце-президент ФФУ, Олег Валерійович Шкреба та Генеральний секретар ФФУ Юрій Григорович Запісоцький.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.1.2017, 11:15
Сообщение #70


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



НОВІ УМОВИ ЗМІНИ ТАРИФНОГО ПЛАНУ

Увага! З 11.01.2017 для індивідуальних абонентів, які обслуговуються на умовах передплати, вартість зміни тарифного плану або пакету послуг становитиме 0 грн. в разі переходу на тарифний план або пакет послуг, абонентська плата за який перевищує або дорівнює абонентській платі, що передбачена умовами поточного тарифного плану або пакету послуг; в разі переходу на тарифний план або пакет послуг, абонентська плата за який нижча, ніж поточна, вартість зміни складатиме 30 грн, якщо інше не буде передбачено умовами тарифного плану, на який здійснюється перехід. Вартість наведено з врахуванням податків та зборів.
http://www.lifecell.ua/uk/ogoloshennya/ogo...nnouncement=433


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.1.2017, 11:21
Сообщение #71


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ПРОПОНУЄ ВИБІР БАЖАНОГО МОБІЛЬНОГО НОМЕРА НА ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ
26 грудня 2016
Відтепер, щоб обрати унікальну комбінацію цифр для мобільного номера, не потрібно витрачати час, щоб дістатися до фірмового магазину lifecell. Оператор подбав про комфорт своїх абонентів і пропонує нову опцію з послугою «Вибір номера». Від сьогодні кожен може вибрати і забронювати будь-який доступний набір цифр для мобільного номера безпосередньо на сайті компанії www.lifecell.ua.

Щоб скористатися послугою «Вибір номера», потрібно перейти до розділу «Інтернет-магазин» на сайті, обрати і зарезервувати бажаний номер серед доступних. Отримати SIM-карту з унікальним номером можна в найближчому магазині lifecell.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.1.2017, 11:23
Сообщение #72


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ЗАПУСТИВ ПОСЛУГУ ДЛЯ ЯКІСНОГО ОНЛАЙН-ВІДЕО
15 грудня 2016
З появою та розвитком зв’язку третього покоління в Україні користувачі смартфонів стали активніше цікавитися можливістю якісно дивитися онлайн-відео на своїх гаджетах. Завдяки триканальній технології передачі даних мережа 3G+, яку продовжує розширювати оператор по всій країні, підтримує саме ту якість онлайн-перегляду, якої очікують абоненти. Щоб зробити онлайн-відео доступнішим та вигіднішим для всіх бажаючих, lifecell оновив послугу «lifecell Video», орієнтовану на різних споживачів.

lifecell оголошує про оновлення послуги «lifecell Video» спільно з партнерами — провідними інтернет-каналами YouTube, DivanTV, OLL.TV, Megogo. Завдяки покращеним умовам пакетів і вигідній ціні абоненти оператора зможуть насолоджуватися якісним онлайн-відео у високошвидкісній 3G+ мережі.

Абонент може вибрати пакет мобільного інтернет-трафіку за доступною ціною, який буде використовуватися лише для перегляду відео з ресурсів партнерів, і таким чином економити мегабайти, отримані в пакеті тарифного плану для інших інтернет-сайтів.

http://m.lifecell.ua/uk/ogoloshennya/ogolo...nnouncement=430


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.1.2017, 19:30
Сообщение #73


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Конкурс з пошуку партнерів «Мастер-Дистрибутори»

З метою побудови розвиненої системи дистрибуції, оптимізації логістики та підвищення ефективності бізнес процесів задля збільшення рівня задоволеності споживачів у сфері телекомунікацій, ТОВ «лайфселл» («організатор конкурсу») запрошує компанії, що здійснюють посередництво у торгівлі товарами широкого асортименту, та/або ведуть оптову торгівлю електронним і телекомунікаційним устаткуванням, та/або здійснюють роздрібну торгівлю телекомунікаційним устаткуванням у спеціалізованих магазинах, та/або надають інші допоміжні комерційні послуги, взяти участь у конкурсі з пошуку партнерів («Мастер-Дистрибутори») для реалізації наступних завдань:

— здійснення оптової закупівлі товарів ТОВ «лайфселл» для їх активної дистрибуції в усі канали збуту та безпосередньо реалізації кінцевим споживачам у власних пунктах продажу;

— розвиток каналу продажів під торговою маркою ТОВ «лайфселл»;

— планування закупівлі та реалізації товарів ТОВ «лайфселл»;

— дослідження та визначення потреб та інтересів кінцевих споживачів в різних каналах збутустосовно споживання товарів ТОВ «лайфселл».

Вимоги до учасників конкурсу:

1) є юридичною особою, яка належним чином зареєстрована та діє за законодавством України;

2) в останньому фінансовому році (2016) здійснював дистрибуцію електронного чи телекомунікаційного устаткування до щонайменше 2000 окремих пунктів продажу на території України або реалізовував електронне чи телекомунікаційне устаткування в щонайменше 200 власних пунктах продажу на території України;

3) має достатню кількість ресурсів для ефективного дистрибуційного обслуговування ТОВ «лайфселл», що буде оцінюватися організатором конкурсу за наступними показниками:

обсяг роздрібного та гуртового товарообігу за 2014-2016 роки;
наявність відокремлених регіональних представництв;
наявність складських приміщень, їх загальна площа та місцезнаходження;
кількість співробітників;
кількість транспортних засобів в розпорядженні;
наявність договорів на логістичні послуги з транспортними організаціями;
наявність програмного забезпечення по керуванню процесом продажів (наприклад SAP або 1С);
загальна кількість пунктів продажу (власних, франчайзингових або партнерських, куди учасником конкурсу здійснюється дистрибуція);
наявність в портфелі продажів/дистрибуції товарних груп мобільних пристроїв та аксесуарів до них, послуг мобільних операторів.

Організатор розглядає заявки від учасників конкурсу, які разом з заявкою подали наступні документи, шляхом їх направлення на електронну адресу distributor@lifecell.com.ua:

1) Документ про заснування суб’єкта господарської діяльності (статут, установчий договір, тощо);

2) Витяг з ЄДР з актуальною інформацією;

3) Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, видана не пізніше ніж за 10 календарних днів до дати заявки;

4) Інформацію у довільній формі: про структуру власності, кінцевого бенефіціарного власника; про наявність діючих чи скасованих санкцій з боку державних органів (в т.ч. іноземних); опис досвіду роботи учасника на ринку протягом останнього року; дані, що описували чи підтверджували б наявність достатньої кількості ресурсів для ефективного дистрибуційного обслуговування ТОВ «лайфселл», згідно вимог конкурсу.

Окрім того, учасник конкурсу може надати організатору додаткову інформацію на власний розсуд, що доводить його потенціал для виконання завдань Мастер-Дистрибутора.

В разі необхідності перевірки або уточнення наданої інформації, організатор конкурсу залишає за собою право запросити додаткові відомості або оригінали/завірені копії документів, що були надіслані учасниками на електронну пошту.

Кінцевий строк подання заявок для участі в конкурсі 08 лютого 2017 р. включно.

Організатор має право відмовити у розгляді заявки учасника в наступних випадках:

— ненадання/надання не в повному обсязі необхідної інформації/документів;

— посадова особа учасника перебуває під слідством або була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

На підставі внутрішнього оцінювання розглянутих заявок учасників, організатор конкурсу визначить учасників, яким буде запропоновано укласти договори дистрибуції, виходячи з економічної обґрунтованості та ресурсного потенціалу поданих заявок.

Умови цього конкурсу опубліковуються на офіційному веб-сайті ТОВ «лайфселл». Організатор залишає за собою право змінювати умови конкурсу, шляхом опублікуванням таких змін на офіційному веб-сайті.

Це повідомлення, конкурс та його результати не є та не можуть у жодному разі вважатися публічною обіцянкою укласти договір.
http://www.lifecell.ua/uk/ogoloshennya/ogo...nnouncement=437


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.1.2017, 19:39
Сообщение #74


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



На порталі oplata.lifecell.ua доступні перекази з банківської на банківську карту
Сьогодні

lifecell запустив популярний сервіс переказу коштів з банківської карти на банківську карту, емітованих великими банками України. Сервіс доступний для всіх абонентів оператора на порталі https://oplata.lifecell.ua/

Також через сервіс oplata.lifecell.ua абоненти оператора можуть поповнювати свій мобільний рахунок напряму без посередників та комісії за їхні послуги: всі платежі здійснюються безпосередньо між оператором та банком-партнером.

Компанія планує активно просуватися у сфері фінансових послуг та відкривати для своїх користувачів нові можливості та сервіси.
http://www.lifecell.ua/uk/ogoloshennya/ogo...nnouncement=438


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 26.1.2017, 16:14
Сообщение #75


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



lifecell покращив пропозиції для M2M та IoT
Сьогодні

Надаючи весь спектр телеметричних послуг для вітчизняних підприємств та компаній, lifecell запропонував своїм клієнтам нову лінійку IoT тарифів: «3G IoT Базовий», «3G IoT Оптимальний», «3G IoT Професійний». Серед переваг тарифів – невелика абонплата від 8 до 25 грн, щомісячний пакет голосових і CSD хвилин – від 9 до 620 хвилин, 3G+ інтернет по Україні – від 9 до 600 Мбайт і від 9 до 60 SMS. Крім того, компанія пропонує клієнтам побудову VPN тунелів різних конфігурацій (NAT, GRE, IPsec, L3VPN), персональні точки доступу, динамічні та статичні IP адреси, публічні IP адреси, онлайн-моніторинг та логування M2M карт, цілодобову підтримку.

Понад пакет послуг голосові дзвінки і CSD дані всередині мережі lifecell оплачуються за дуже вигідними тарифами.

На сьогоднішній день серед клієнтів-користувачів M2M технологій від lifecell – банки, охоронні агентства, інтегратори, постачальники рішень для моніторингу транспорту, рішень для точок продажу, перевізники, служби таксі, служби доставки, постачальники електроенергії, водоканали тощо. Також М2М рішення від lifecell використовуються в агросекторі, в страхових і лізингових компаніях.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.1.2017, 9:52
Сообщение #76


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



ДЗВОНІТЬ ЦІЛИЙ РІК НА ВСІ МЕРЕЖІ БЕЗ АБОНПЛАТ
Вчора
Можливість просто і вигідно дзвонити на всі номери по Україні і «більше нічого не треба» - та перевага, яку часто шукають у тарифних лінійках оператора абоненти, що користуються переважно голосовими послугами і рідко – мобільним інтернетом.

Для цих абонентів у lifecell діє тариф «Дзвінки всім», а тепер доступні ще й послуги для користувачів цього тарифу – «Рік розмов» або «Півроку розмов». Завдяки цим послугам абоненти оператора можуть не тільки зекономити на дзвінках на всі напрями по Україні, але й на 6 або 12 місяців забути про поповнення.

Абоненти, що підключили послугу «Рік розмов» або «Півроку розмов» у тарифі «Дзвінки всім», отримують відповідно 3 місяці або 1 місяць спілкування у подарунок. При оплаті 200 грн на півроку, що на 40 грн менше, ніж у разі щомісячної оплати, або 360 грн на рік, що економніше на 120 грн, користувач отримує безліміт у мережі lifecell та щомісячно по 50 хвилин для дзвінків на інші мережі, а також можливість без обмежень користуватися месенджером BiP.
http://www.lifecell.ua/uk/ogoloshennya/ogo...nnouncement=441


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 6.2.2017, 16:56
Сообщение #77


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Burak Ersoy

Ми дуже раді бачити, що законопроект «Про електронні комунікації» №3549-1, так само як і інші важливі законопроекти, винесено до порядку денного “IT Дня” у Верховній Раді 7 лютого, і хочемо подякувати всім, завдяки кому це стало можливим. Швидке прийняття цього пакету законопроектів і набуття ним чинності дозволить запровадити довгоочікувані і вкрай необхідні реформи в українській телеком-галузі, а також наблизить наш ринок до найкращих практик регулювання телекомунікаційних послуг в Європейському Союзі.

Хотілося б звернути увагу на кілька конкретних питань, що стосуються певних положень законопроекту «Про електронні комунікації» №3549-1.

Дехто з колег по ринку говорить про те, що роздрібні ціни не регулюються в ЄС – але, в такому випадку, що означає недавнє рішення ЄС зрівняти вартість хвилини розмови в роумінгу з вартістю хвилини у домашній мережі?

В Україні, навпаки, вартість дзвінків на інші мережі може бути в кілька разів вищою за собівартість цієї послуги. До того ж, вартість однакового пакету послуг може значно відрязнятися в залежності від того, в якій області ви проживаєте, і який оператор домінує у вашому регіоні. Такі моменти безперечно підлягають регулюванню з боку держави, чи не так?

Регулятор повинен заохочувати чесну і ефективну конкуренцію на ринку в інтересах всіх абонентів України. Очевидно, що Регулятор повинен мати можливість ефективно впливати на гравців ринку, причому ці інструменти мають бути вагомішими, ніж існуючі на сьогодні штрафи, розмір яких сягає щонайбільше кількох десятків доларів.
Наприклад, у нашого близького сусіда, Польщі, штраф може становити до 3% від доходу оператора за минулий рік – і, схоже, це є достатньою умовою для того, щоб оператори дотримувалися закону.

І останнє, але не менш важливе, - реєстрація абонентів: залишилося дуже мало країн в ЄС, де можна й досі придбати припейд-картку без реєстрації. Ця проблема є особливо актуальною з огляду на підвищені терористичні ризики та загальну ситуацію на кордонах нашої країни.
Звичайно, потрібно встановити адекватні терміни запродження реєстрації, і ми готові працювати з Регулятором та іншими зацікавленими сторонами, щоб зробити реєстрацію абонентів максимально швидкою, ефективною і комфортною.

Два найбільші оператори мобільного зв’язку в Україні удвох мають ринкову частку понад 80%. Цілком зрозуміло, що “дехто” виграє від збереження існуючого статус-кво. Проте, якщо наша мета - забезпечити реальну конкуренцію на ринку та надати спражню свободу вибору абоненту - проект закону «Про електронні комунікації» №3549-1 повинен бути затвердженим якнайшвидше.

We are very glad to see the draft law “On electronic communication” №3549-1 in the Rada this week alongside with the rest of IT day’s agenda on February 7th – many thanks to all involved for making this happen.
The fast adoption and entering into force of this legislative package will enable long expected and strongly needed reforms in Ukrainian telecom, it will also bring our market closer to the best practices of market regulation in the European Union.

Now about a couple of specific points raised as regards certain provisions of the draft law “On electronic communication” №3549-1.

Some colleagues say retail prices are not regulated in the EU – but what is in this case the recent decision of the EU to align prices for a minute of conversation in roaming with those in the domestic markets?
In Ukraine, on a contrary, prices for offnet calls can be times higher than the cost of this service, moreover for the same package of services you can be charged with times different prices depending on where you happen to reside and which operator dominates in your area - looks like a clear case for the Government to interfere, isn’t it?

The regulator should drive for a fair competition on the market to ensure wellness of Ukrainian customers. Obviously, the regulator should be in a position to effectively influence the market players, probably a bit beyond existing fines in the maximum amount of couple tens of dollars. For example, in our close neighbour, Poland, the fine can get up to 3 % of total revenue for the previous year – this seems to be a solid incentive to obey the law.

Last, but not least, - customer registration: there are very few markets in the EU left with anonymous prepaid like us in Ukraine. This is even more important given current risks of terrorism and overall situation on our borders. Of course, the deadlines should be reasonable and we are committed to work with the regulator and other stakeholders to make customer registration as fast, efficient and hassle-free as possible.

Two biggest mobile operators in Ukraine collectively enjoy market share over 80%. It is absolutely clear “some” would benefit from keeping existing status quo. However, if we want to enable real competition in the market, liberate the customer and provide him with the freedom of choice, the draft law “On electronic communication” №3549-1 should be approved as fast as possible.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.2.2017, 16:06
Сообщение #78


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



lifecell визнано лідером за швидкістю мобільного інтернету 3G+

lifecell отримав нагороду як лідер за швидкістю мобільного інтернету 3G+, за результатами незалежного рейтингу speed-тестів, проведених українськими споживачами у мобільному додатку Speedtest від компанії Ookla. 3G+ мережа оператора lifecell стала найшвидшою серед українських мобільних операторів, зайнявши першу позицію за швидкістю завантаження (downlink) і за швидкістю передачі даних (uplink) із середніми показниками 7,74 Мбіт/c і 2,42 Мбіт/c відповідно.

Ми пишаємося, що ми отримали нагороду за найшвидший мобільний інтернет 3G+. Передусім, це комфорт для вас, наших користувачів. Ви можете легко завантажувати свій улюблений контент на найвищій швидкості, доступній в Україні.

Більш детальна інформація знаходиться за посиланнями: http://www.speedtest.net/awards,

http://www.speedtest.net/awards/ua/carrier/2016.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 24.2.2017, 21:15
Сообщение #79


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



ЗА РІК ОБСЯГ 3G+ ДАТА-ТРАФІКУ В МЕРЕЖІ LIFECELL ВИРІС У 7,5 РАЗІВ
Сьогодні
Смарт-розгортання 3G+ мережі, яка на сьогодні покриває понад 6500 населених пунктів, стало одним із головних каталізаторів стрімкого зростання споживання дата-трафіку у мережі lifecell. Збільшенню обсягів дати сприяє і високе проникнення смартфонів у мережі оператора, і нові тарифні пропозиції, що включають до 10 Гбайт 3G+ мобільного інтернету на місяць, і найвища швидкість передачі даних у мобільній мережі.

Так, на кінець 2016 року lifecell зафіксував квартальне зростання 3G+ мобільного інтернету на 31%, до 12 438 Тбайт. Обсяг спожитого 3G+ дата-трафіку в 2016 року перевищив обсяг 3G+ трафіку в 2015-му в 7,5 разів. Показник максимального денного 3G+ трафіку в четвертому кварталі досяг 157 Тбайт, що на 312% більше, ніж у четвертому кварталі 2015.

Загалом у четвертому кварталі 2016 року абоненти lifecell відправили та отримали 14 258 Тбайт, що на 210% більше, ніж в аналогічний період 2015 року. При цьому, показник середнього споживання мобільного інтернету в четвертому кварталі 2016 року досяг 158 Тбайт на день, що на 25,9% більше, ніж у третьому кварталі 2016 року, і на 210% більше, ніж роком раніше. Максимальний добовий показник споживання дата-трафіку виріс на 192% відносно четвертого кварталу 2015 року і в абсолютному вираженні становив 180 Тбайт.
https://www.lifecell.ua/uk/ogoloshennya/ogo...nnouncement=448


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.3.2017, 10:27
Сообщение #80


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



LIFECELL ВЛАШТУВАВ СВЯТО ФУТБОЛУ У СВОЄМУ МАГАЗИНІ НА ХРЕЩАТИКУ
27 лютого 2017
Минулого тижня оператор lifecell запросив своїх абонентів та прихильників столичного футбольного клубу завітати 26 лютого, в неділю, в офіційний магазин компанії у центрі Києва за адресою: вулиця Хрещатик, 40/1, щоб зустрітися з півзахисником «Динамо Київ» Сергієм Сидорчуком. Під час зустрічі усі бажаючі мали нагоду поспілкуватися з зіркою сучасного українського футболу, отримати автограф гравця або зробити знімок на згадку.

Окрім спілкування з одним із найяскравіших гравців Динамо, lifecell запропонував вболівальникам та прихильникам клубу взяти участь у конкурсі на найкращі віршовані футбольні «кричалки» та виграти цінні подарунки lifecell: м’ячі та футболки з автографом Сергія Сидорчука. Загалом подія викликала зацікавлення у киян та гостей міста і зібрала близько шестисот фанів українського спорту.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

11 страниц V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему
6 чел. читают эту тему (гостей: 6, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 9:43
Rambler's Top100
build_links(3); ?>