LIFECELL ГОТУЄТЬСЯ ЗАПУСТИТИ LTE-РОУМІНГ У КРАЇНАХ ЄВРОПИ Вчора Оператор мобільного зв’язку lifecell анонсує запуск роумінгу для своїх абонентів у мережі 4.5G оператора Turkcell в Туреччині, що побудована за технологією LTE-Advanced (LTE-A) та є найшвидшою у світі широкосмуговою мережею для смартфонів. Завдяки lifecell тепер ця по-справжньому «космічна» швидкість мобільного інтернету доступна кожному абоненту оператора. Адже користувачі нової лінійки тарифних планів lifecell щоденно отримують 100 Мбайт для користування у мережі оператора Turkcell за рахунок абонентської плати. Запуск роумінгу в мережах четвертого покоління заплановано на початок травня 2016 року. Крім вже згаданого оператора Turkcell в Туреччині, послуга стане також доступною в Австрії у мережі оператора A1-Mobilkom, що працює в стандарті LTE. Скористатися високошвидкісним інтернетом в роумінгу в мережах наступного покоління зможе кожний абонент lifecell, що попередньо здійснив в одному з офіційних магазинів заміну SIM-карти на USIM-карту, необхідну для підключення до мереж четвертого покоління. Також, відповідний стандарт з’єднання має підтримувати смартфон користувача.
LIFECELL ВІДКРИВ СУЧАСНУ ТЕЛЕКОМ-ЛАБОРАТОРІЮ В НТУУ «КПІ» Вчора Теоретичні знання дуже важливо підкріплювати практичними навичками, особливо в сфері технологій, що розвиваються прискореними темпами. Із запуском 3G-зв’язку в Україні, потреба у професіоналах зросла і продовжуватиме зростати разом із впровадженням технологій наступного покоління. У рамках програми «lifecell університети», націленої на підвищення практичних навичок у студентів телеком-спеціальностей, оператор lifecell відкрив спеціальну телеком-лабораторію в ІТС НТУУ «КПІ», за підтримки світового лідера телеком-обладнання Ericsson встановивши там комутатор, систему живлення та сервери. У цій лабораторії будуть проводитися практичні заняття, що допоможуть майбутнім зв’язківцям набути навиків, потрібних у великому телеком-бізнесі, а український ринок мобільного зв’язку в результаті отримає грамотних та підготовлених спеціалістів.
LIFECELL ПІДТРИМАВ СВОЇХ РОУМІНГ-АБОНЕНТІВ ПІД ЧАС ЗЕМЛЕТРУСІВ У ЯПОНІЇ ТА ЕКВАДОРІ Вчора Починаючи з минулої п’ятниці, світ сколихнули серія потужних землетрусів і трагічні новини про жертви природних стихій у Японії та Еквадорі. У зв’язку з ситуацією український оператор мобільного зв’язку lifecell забезпечив оперативну підтримку своїх клієнтів, які перебували у зоні дії руйнівних землетрусів в Японії та Еквадорі і надав усім своїм роумінг-абонентам по 1000 грн на рахунок, щоб вони змогли повідомити своїх рідних і близьких про своє місцезнаходження, а також звернутися у пункти допомоги за підтримкою. Додатково співробітники call-центру lifecell обдзвонили абонентів у роумінгу цих країн, щоб проінформувати їх про українські представництва в Японії та Еквадорі, де можна отримати інформацію та підтримку.
lifecell запускає ексклюзивний канал Джамали через мобільний додаток BiP Сьогодні Цього року українська виконавиця Джамала з піснею «1944» представить Україну на 61-му пісенному конкурсі Євробачення-2016 у Швеції. Українська виконавиця виступатиме під 15-м номером у другому півфіналі 12 травня. Від сьогодні усі абоненти lifecell зможуть підтримати улюблену співачку на музичному конкурсі. Оператор lifecell надає можливість усім користувачам додатку BiP підключити спеціальний канал української співачки і першими отримувати ексклюзивний контент, свіжу інформацію та відслідковувати щодня свіжу порцію новин від півфіналістки, починаючи з 5 травня і до фіналу музичної події 14 травня. Також усі підписники каналу виконавиці у BiP, зможуть поділитися дописами Джамали зі своїми друзями у мессенджері, а також зберегти усі фото і відео співачки на своєму гаджеті. Детальну інформацію про «BiP-чат с Джамалою» можна знайти на сторінці проекту http://jamala.lifecell.com.ua/uk/
ОПЕРАТОР LIFECELL ДАРУЄ УНІКАЛЬНЕ 3D ШОУ НА ДЕНЬ КИЄВА Сьогодні В останні вихідні травня щороку українська столиця святкує свій день народження. Цьогоріч Київ відзначатиме уже 1534-ту річницю з моменту свого заснування. На честь святкування дня міста оператор lifecell підготував спеціальне 3D шоу «Інновації, народжені в Україні», щоб разом з киянами і гостями столиці відсвяткувати також і рік технології 3G+ в Україні. Нагадаємо, що lifecell cтав першим оператором в Україні, який у травні 2015 року відкрив для українців можливості цієї високошвидкісної технології. Унікальне тривимірне шоу представить найкращі інновації і винаходи геніальних українців, чиї ідеї збагатили світ і полегшили життя людству. Протягом 28 та 29 травня о 22-ій годині вечора на будівлі Київської міської державної адміністрації відбудеться 3D презентація від lifecell. Долучайтесь до події у соціальних мережах http://kyivday.lifecell.com.ua/uk/
Грандіозна подія відбулась! У День Києва lifecell презентував унікальне 3D-шоу про інновації, народжені в Україні. Тисячі людей стали свідками шоу наживо, ще стільки ж дивилися пряму трансляцію. Тепер усі можуть переглянути його на нашому Youtube каналі. Приємного перегляду! https://youtu.be/9Cef6Fdq7O8
ОПЕРАТОР LIFECELL ДОПОМАГАЄ У РОЗШУКУ ЗНИКЛИХ ДІТЕЙ Сьогодні На початку 2015 року у рамках програми «Допомогти так легко!» український оператор зв’язку lifecell долучився до підтримки благодійного проекту «Служба розшуку дітей» всеукраїнської громадської організації «Магнолія». Компанія відкрила безкоштовний короткий номер 116000, що вже півтори роки допомагає у пошуку дітей та приймає відгуки від небайдужих людей про можливе місцезнаходження зниклих дітей. У рамках співпраці оператора та громадської організації за минулий рік 202 зниклих дітей повернулись додому до своїх батьків. До того ж, за рік роботи гарячої лінії у мережі оператора на короткий номер надійшло 1820 дзвінків від абонентів lifecell. Як соціально відповідальна компанія, оператор lifecell уже не вперше долучається до всеукраїнських і міжнародних соціальних проектів та надає безкоштовні короткі номери для досягнення цілей таких програм. На сьогодні у мережі lifecell діють номери 386 та 527 з попередження домашнього насильства, гендерної дискримінації та протидії торгівлі людьми. Крім цього, з 2012 року оператор активно співпрацює з Українським Форумом Благодійників у проекті внесення змін у законодавство щодо оподаткування благодійних повідомлень.
Абоненти lifecell можуть поповнювати рахунок в мережі магазинів біля дому «Фора» 13 червня 2016
Оператор зв’язку lifecell спільно з «БАНК ВОСТОК» (Fozzy Group) оголошує про запуск послуги поповнення мобільного рахунку на касах мережі магазинів «Фора». Перші магазини «Фора» почали надавати послугу уже з 20 квітня, а у повному обсязі сервіс став доступним для усіх абонентів lifecell з 12 травня цього року.
На сьогодні сервіс миттєвого і безпечного зарахування коштів на абонентські рахунки доступний для клієнтів lifecell у 251 магазині «Фора» у 40 містах України. Скористатися послугою можуть абоненти як передоплаченої, так і контрактної форм обслуговування.
Щоб поповнити мобільний рахунок на касі магазину «Фора» або супермаркету «Сільпо», необхідно назвати касиру мобільний номер і суму поповнення (готівкою від 1 грн до 1000 грн). Розмір комісії, яку платить абонент, залежить від суми поповнення і становить від 2 грн до 4 грн.
Зустрічайте новий магазин lifecell в самому серці Києва! Найсучасніші пристрої, швидкісний 3G+ та якісне обслуговування чекають на вас за адресою: вул. Хрещатик, 40/1а. Ласкаво просимо до нового формату обслуговування!
Например, если вы решите купить смартфон Samsung J7 (J700H), то при покупке вам выдадут скретч-карту с кодом, при активации которого в течении полугода вы сможете без ограничений звонить другим абонентам lifecell, получите 150 бесплатных минут разговоров с абонентами других операторов и 150 смс по Украине, а также 5 ГБ интернета. Согласитесь, это довольно щедро.
Цитата
Стоит также отметить трогательный момент, главный исполнительный директор компании, Бурак Эрсой, лично приехал на открытие магазина в Украине, и сам демонстрировал всем желающим техническую новинку: смартфон Т50, разработку материнской компании Turkcell, которая скоро поступит в продажу. Смартфон обеспечивает трехканальную передачу данных и демонстрирует внушительную скорость загрузки до 63,3 Мбит/с. А пока что, потестировать устройство самостоятельно сможет любой посетитель магазина lifecell.
Стартові пакети life:) активуватимуться з тарифним планом «Смарт+» Вчора life:) став lifecell! Ми постійно розвиваємо мережу швидкісного 3G+ Інтернету. Щоб Ви могли відчути всі переваги сучасного спілкування, всі неактивовані до зазначених дат стартові пакети з вказаними тарифними планами активуватимуться на умовах тарифного плану «Смарт+» з пакетом послуг М:
З 25.07.2016 «life:) communicator», «Смартфон+», «Все включено+», «Все включено», «Все включено Ultra», «Шалений день+», «3G+ Шалений день», «3G Гаджет», «Шалений день класичний 2016», «Шалений день 2016», «Шалений день+ класичний», «Шалений день Безліміт 2016», «life:) 25», «Львівський life:)», «Вільний life:) Максимум Захід», «Вільний life:) Захід», «Bільний максимум», «Міжнародний life:) 2014» З 26.07.2016 «3G+ Шалений день Ultra», «life:) Online» З 27.07.2016 «Вільний life:) 2016», «life:) без поповнень» З 28.07.2016 «Вільний life:) Super», «Просто дешевше Super», «Міжнародний life:) 2012 класичний» З 29.07.2016 «Вільний life:) Максимум Без поповнень класичний», «Єдиний», «Вільний retro», «Міжнародний life:) 2011», «Знову дешевше», «Турист 2011», «Турист 2013 класичний», «Турист 2012» З 30.07.2016 «life:) Закордон», «Travel life:)» Після активації стартового пакету Ви отримаєте SMS-повідомлення з актуальними умовами тарифного плану. Детальні умови тарифного плану «Смарт+»
22 липня 2016 року у приміщенні МЗС України відбулося підписання Меморандуму між Міністерством закордонних справ України та ТОВ «#лайфселл» про співпрацю з метою надання сприяння громадянам України, які, перебуваючи за кордоном, опинилися у скрутному становищі в результаті подій надзвичайного характеру. Меморандум підписали заступник міністра-керівник апарату Вадим Пристайко та Головний виконавчий директор ТОВ «лайфселл» Бурак Ерсой. Виходячи з пріоритетів діяльності #МЗС, Меморандумом передбачено: - оперативний обмін інформацією у разі настання надзвичайної події за кордоном, яка створює реальні і потенційні загрози безпеці, життю та здоров’ю громадян України; - сприяння МЗС у встановленні кількості громадян України – абонентів ТОВ «лайфселл», які перебувають у місці або в країні настання події; - надсилання коротких текстових повідомлень від МЗС України у разі необхідності невідкладного оповіщення наших співвітчизників; - надання їм можливості безкоштовного зв’язку з абонентами, що мають українські номери, тривалістю 20 хвилин тощо. Вадим Пристайко подякував керівництву ТОВ «лайфселл» за проявлену ініціативу та зазначив, що залучення можливостей ТОВ «лайфселл», як одного із найбільших операторів мобільного зв’язку, допоможе підняти консульський захист наших співвітчизників за кордоном на якісно новий рівень. https://www.facebook.com/permalink.php?stor...833291756779168
LIFECELL ПІДПИСАВ МЕМОРАНДУМ З МІНІСТЕРСТВОМ ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ Сьогодні Протягом останніх років у світі сталася значна кількість катаклізмів, терактів та стихійних лих, які забрали людські життя, здоров’я і спокій. У рамках соціальної програми «Турбота крізь кордони» український оператор зв’язку lifecell другий рік поспіль допомагає своїм абонентам у роумінгу зарубіжних країн, які опиняються у зоні ризику. У таких випадках компанія забезпечує оперативну інформаційну підтримку роумінг-абонентів і нараховує 20 безкоштовних хвилин чи еквівалентні кошти на рахунки клієнтів для дзвінків на місцеві номери у країнах перебування і для зв’язку з рідними в Україні. З метою підтримки та розширення соціальної ініціативи lifecell 22 липня у приміщенні МЗС України відбулося підписання Меморандуму між оператором та керівництвом вищого органу про спільні дії підтримки українців, які опинилися у скрутному становищі за кордоном. Документ передбачає: оперативний обмін інформацією у разі настання надзвичайної події за кордоном, яка створює реальні і потенційні загрози безпеці, життю та здоров’ю громадян України; сприяння МЗС у встановленні кількості громадян України — абонентів lifecell, які перебувають у місці або в країні настання події; надсилання коротких текстових повідомлень від МЗС України для невідкладного оповіщення громадян; надання їм можливості безкоштовного зв’язку тривалістю 20 хвилин. У рамках програми соціальної відповідальності «Турбота крізь кордони» оператор lifecell систематично підтримує своїх абонентів, які перебувають у роумінгу країн, де відбулися терористичні акти, стихійні лиха чи надзвичайні ситуації. Тільки з початку 2016 року оператор забезпечив підтримкою і безкоштовними послугами зв’язку понад 6000 своїх клієнтів у міжнародному роумінгу під час терактів в Туреччині, Бельгії, Іраку, Франції та стихійних лих в Еквадорі і Японії.
СПІВРОБІТНИКИ LIFECELL ВІДКРИТІ ДЛЯ СВОЇХ КЛІЄНТІВ 18 серпня 2016 Програма «Я тут, щоб почути Вас» стартувала 26 липня, коли у «флагманському» магазині, що нещодавно відкрився на Хрещатику, абонентів зустрів Головний виконавчий директор компанії Бурак Ерсой. Клієнти, які прийшли у цей день в магазин, мали можливість не тільки поспілкуватися з першою особою компанії, придбати смартфон або стартовий пакет, але й поділитися своїми ідеями та рекомендаціями, які допоможуть компанії ініціювати ефективні проекти для покращення клієнтського досвіду. Лише протягом тижня у магазині lifecell на Хрещатику побували дев’ять директорів, включаючи Головного виконавчого директора, які стали першими учасниками програми, збираючи зворотний зв’язок як від абонентів, так і від експертів з обслуговування. 15 серпня стартувала друга хвиля програми, у якій будуть задіяні всі ексклюзивні магазини lifecell на території України, де з метою отримання зворотного зв’язку з клієнтами будуть спілкуватися керівники департаментів та відділів, а потім співробітники всіх дирекцій lifecell. Разом із експертами з обслуговування, співробітники компанії зможуть проконсультувати абонентів або відповісти на запитання у межах своєї компетенції, але їхня головна мета — почути думку та відгуки абонентів стосовно їхнього клієнтського досвіду. У подальшому програму «Я тут, щоб почути Вас» планується розширити і на інформаційно-консультаційний-центр lifecell.
lifecell подарував абонентам по 25 Гбайт мобільного інтернету 31 серпня 2016
До Дня 25-річчя незалежності України lifecell зробив по-справжньому щедрий подарунок своїм абонентам. У період з 23 по 25 серпня всі без винятку абоненти оператора мали змогу замовити і використати найбільший пакет високошвидкісного мобільного інтернету 25 Гбайт. Враховуючи розмір 3G+ абонентської бази оператора, фактично lifecell запропонував скористатися 67,5 Пбайт дата-трафіку в своїй мережі. Це найбільший акційний пакет, який коли-небудь пропонували українські мобільні оператори.
З моменту старту розгортання 3G+ мережі, покриття оператора постійно і динамічно зростає, встановлюючи нові рекорди як за кількістю населених пунктів, так і за кількістю користувачів, які все частіше надають перевагу 3G+ якості. Завдяки триканальній передачі даних і сприятливому розміщенню частот, 3G+ мережа від lifecell здатна витримувати високе навантаженнями, практично не втрачаючи швидкості мобільного інтернету. Саме ці переваги дозволили оператору запропонувати найбільший обсяг акційного трафіку. http://www.lifecell.com.ua/uk/ogoloshennya...nnouncement=406
lifecell забезпечить захист мобільних для своїх абонентів 31 серпня 2016
Подумайте, як багато всього ми зберігаємо в своїх телефонах. Пам’ятні SMS, сімейні фото, селфі з друзями і, звичайно ж, доступи до наших фінансів і пошти, до документів, з якими ми працюємо, до книг, які читаємо. В таких умовах втратити телефон означає порушити звичний ритм життя і поставити під загрозу особисте життя. Адже ми ніколи не знаємо, в чиї руки потрапить наш гаджет. Тому оператор lifecell спільно з компанією mySafety пропонує абонентам підключити послугу «Захисти мобільний», завдяки якій можна захистити інформацію та підвищити ймовірність повернення мобільного телефону в разі його втрати. Скористатися послугою можуть власники будь-яких телефонів: як смартфонів, так і «кнопкових». При цьому мобільний пристрій абонента буде під захистом у всьому світі.
Після підключення послуги абоненту надається спеціальний ідентифікатор або електронний стікер у вигляді зображення на екрані блокування смартфона або ID-стікер — наліпка з унікальним ID-номером для розміщення на мобільному пристрої. На стікері міститься інформація з номером служби підтримки, куди можна звернутися за консультацією або з приводу повернення знайденого мобільного пристрою. Також на стікері розміщена інформація про винагороду тому, хто знайде загублений гаджет.
Інформацію про підключення послуги можна отримати за безкоштовним для абонентів lifecell номером 6911.
Одеса, lifecell з вами! Ми забезпечили оперативну підтримку своїх абонентів в Одесі у зв’язку з різким ускладненням погоди. Окрім безкоштовних хвилин та інтернету, відкрито лінію підтримки абонентів за номером 372 – звертайтеся сюди для миттєвого з’єднання з екстреними службами допомоги та своїми рідними.
LIFECELL ПІДТРИМАВ СВОЇХ АБОНЕНТІВ В ОДЕСІ Сьогодні Оператор lifecell підтримав одеситів, які від ранку 20 вересня перебували в умовах шторму та зливи унаслідок різкої зміни погоди та потужного циклону на узбережжі Чорного моря. Компанія забезпечила своїх абонентів в Одесі вільним спілкуванням всередині мережі lifecell без тарифікації дзвінків, а також нарахувала 500 МБ інтернет-трафіку та по 10 хвилини для безкоштовних дзвінків на мережі інших українських операторів. Додатково lifecell відкрив спеціальну лінію підтримки абонентів за коротким номером 372, на який можна було звернутися для миттєвого з’єднання з екстреними службами допомоги та своїми рідними з різних куточків країни. Другий рік поспіль lifecell реалізує КСВ-програму «Турбота крізь кордони» з підтримки абонентів в Україні та за кордоном унаслідок стихійних лих, надзвичайних подій чи терактів. З минулого року lifecell надав підтримку і послуги безкоштовної комунікації абонентам lifecell у роумінгу у зв’язку з терактами в Туреччині, Франції, Бельгії, Іраку та стихійними лихами в Еквадорі і Японії.
СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ ВІД LIFECELL ДЛЯ УМАНЦІВ Сьогодні Щороку в жовтні в Умань Черкаської області традиційно приїжджають десятки тисяч паломників-хасидів з усього світу, щоб відсвяткувати Рош Ха-Шана в місці, де похований їхній духовний лідер. З нагоди цього свята, оператор мобільного зв’язку lifecell зробив спеціальну пропозицію, що дозволить абонентам lifecell здійснювати міжнародні дзвінки з Умані до Ізраїлю, Росії, США, Канади, Великобританії, Німеччини, Туреччини, Італії, Франції, Польщі, Мексики, Іспанії за вигідними тарифами від 0,45 грн за хвилину дзвінка. Крім того, lifecell забезпечив обслуговування абонентів на івриті для підтримки паломників, що приїхали в Умань. Отримати допомогу вони можуть за безкоштовним коротким номером 543303.