![]() |
![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#221
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних 19 грудня 2024
Впродовж цього тижня на боці lifecell зафіксовано суттєве зростання кількості заявок на перенесення номерів до оператора, ніж зазвичай, а кількість відвідувачів в магазинах компанії, які зокрема мали намір перенести номер до lifecell зросла в рази. Підвищений попит на портацію до lifecell збільшив обсяги заявок, які обромляються на боці Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), і це перевищило планові пропускні спроможності систем. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК), оголосила про позапланове призупинення роботи Центральної бази даних на 6 годин 20 грудня 2024 року для проведення технічних робіт й суттєвого збільшення пропускних спроможностей ЦБД для подальшої успішної обробки збільшеної кількості запитів на перенесення номерів. З боку lifecell технічних проблем, пов’язаних із процесом перенесення номерів (MNP), немає. Компанія продовжує приймати заявки з боку абонентів, які планують перенесення номера до оператора. Вони будуть оброблені ЦБД після відновлення роботи. На своєму боці lifecell завжди готовий якнайшвидше опрацювати всі заявки на портацію, аби прийняти до мережі нових абонентів. Дякуємо українцям за довіру до lifecell! https://www.lifecell.ua/uk/announcements/874 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#222
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Понад пів мільйона абонентів перейшли до lifecell: оператор тримає лідерство за кількістю перенесених номерів 9 січня 2025
Протягом грудня 2024 року мобільний оператор lifecell, що входить до групи компаній DVL, зафіксував суттєве зростання кількості заявок на перенесення номерів (MNP) — понад 70 тисяч* абонентів перенесли свій номер до lifecell в цей період. Загалом на кінець 2024 року таких абонентів вже 517 тисяч* від запуску послуги у 2019 році. Згідно з даними, опублікованими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК) протягом 2024 року майже 270 тисяч абонентів перейшли до lifecell зі своїми номерами. 26% з них здійснили портацію до lifecell у грудні. В кінці грудня й на початку січня 2025 року відчутно зросла кількість перенесених до lifecell номерів. Наприклад, у січні оператор фіксує в середньому 5,4 тис. проведених портацій на день, а кількість поданих заявок від абонентів подекуди сягає 10 тисяч на день. Однією з причин підвищеного попиту стала акція «сТОП-ціна» від lifecell, яка дозволяє зафіксувати ціну 4-тижневих пакетів послуг до кінця 2025 року. Абоненти можуть підключити тарифний пакет на вибір: національний тариф «Вільний Лайф» за 180 грн / 4 тижні або регіональний тариф «Потужний» за 100 грн / 4 тижні. Акція діє до 31 січня 2025 року (включно). Іншою причиною, яка могла вплинути на вибір абонентів, стала ґрунтовна підготовка оператора до забезпечення роботи обладнання під час знеструмлень. Попри виклики війни, компанія продовжує інвестувати в енергостійкість мережі, встановлює генератори та нові літієві батареї на свої базові станції. Так, восени lifecell придбав 33 тисячі сучасних батарей з номінальною напругою 48V та ємністю 100 А*год, і перші партії почали надходити на склади оператора вже у грудні. Спеціалісти компанії одразу розпочали встановлювати їх на обладнанні по всій Україні. Мета оператора — забезпечити автономну роботу обладнання до 10 годин. Ще 15 тисяч подібних батарей (48V 10 А*год) lifecell встановив на свої базові станції раніше. *Статистичні дані обраховані на базі звітів НКЕК: https://nkek.gov.ua/news/statystychni-dani-nadannia-PPN-2024, https://nkek.gov.ua/news/statystychni-dani-nadannia-PPN-2024 https://www.lifecell.ua/uk/announcements/877 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#223
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell покращив якість мобільного інтернету завдяки новій технології 20 січня 2025 Мобільний оператор lifecell активував підтримку протоколів IPv4/IPv6 Dual Stack, що робить інтернет-з’єднання швидшими, безпечнішими та ефективнішими. Це ще один крок оператора до покращення якості й стабільності інтернет-зв’язку для своїх абонентів. lifecell продовжує вдосконалювати сервіси, щоб надавати якісні послуги своїм користувачам. Активація забезпечує абонентам оператора швидший і надійніший доступ до інтернету, покращену якість відео- та аудіопередачі, а також підвищену безпеку завдяки шифруванню. Dual Stack підтримує одночасну роботу двох версій інтернет-протоколів - IPv4 та IPv6, відповідно, зберігає сумісність із поточними системами та використовує всі переваги протоколів нового покоління. По суті ця технологія виконує роль сполучної ланки - дає змогу використовувати потенціал IPv6 і водночас зберігає сумісність з IPv4, що забезпечує безперебійну роботу з сервісами й онлайн-ресурсами, які ще не підтримують IPv6. Це особливо актуально для середовища, де кількість підключених пристроїв стрімко зростає, зокрема завдяки розвитку Інтернету речей (IoT). Переваги IPv6: Значно більший адресний простір, що вирішує проблему вичерпання IP-адрес; Підтримка автоматичного налаштування IP-адрес без участі DHCP-серверів; Вищий рівень безпеки завдяки вбудованій підтримці IPsec (Internet Protocol Security); Відсутність потреби в Network Address Translation (NAT), що спрощує мережеву архітектуру; Покращення продуктивності для мультимедійного контенту; Розширені можливості для IoT та якості обслуговування (QoS). Протокол IPv6 підтримують глобальні гравці, серед яких Google, Facebook, Instagram, WhatsApp, Netflix, Wikipedia, Microsoft, Amazon Web Services, Cloudflare та інші. Взаємодія абонентів lifecell з цими сервісами стане ще ефективнішою завдяки Dual Stack. Щоб активувати Dual Stack IPv4/IPv6 потрібно змінити налаштування смартфона. Для цього необхідно обрати меню Мобільні мережі ® Імена точок доступу ® SIM-карта lifecell, яка використовується для інтернету ® Протокол APN ® обрати IPv4/IPv6. Проте більшість сучасних пристроїв на базі Android вже мають це налаштування за замовчуванням. Для користувачів iPhone технологія стане доступною після її впровадження компанією Apple. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/879 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#224
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell забезпечив 89% базових станцій автономним живленням до 10 годин 18 квітня 2025 Мобільний оператор lifecell, що входить до групи компаній DVL, продовжує енергомодернізацію мережі, щоб забезпечити зв'язок абонентам навіть при 10-годинних відключеннях електроенергії. На сьогодні 89% мережі lifecell по всій Україні вже переоснащено новими витривалими батареями та генераторами, з якими обладнання базових станцій може забезпечувати зв’язок до 10 годин (в залежності від навантаження на мережу та часу для повноцінної підзарядки). У 14 областях України таку автономну роботу може підтримувати понад 90% базових станцій. З них у 8 областях – Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Харківській, Черкаській, Чернігівській, Херсонській та Сумській – енергомодернізація вже завершена повністю: обладнання 100% базових станцій зарезервовано до 10 годин на випадок знеструмлень. Мережа lifecell – це більше 10 тисяч технологічних майданчиків по всій країні, на яких розміщені базові станції. Забезпечувати їхню стабільну роботу за будь-яких умов, зокрема без стаціонарного живлення – пріоритетне завдання компанії під час війни, коли зв'язок є критично важливим як для фронту, так і для цивільних потреб. Для виконання розпоряджень НЦУ щодо забезпечення сталості мереж від початку блекаутів lifecell закупив для переоснащення базових станцій по всій Україні 48 тисяч літієвих акумуляторних батарей (48V по 100 ампер*годин). Станом на початок квітня 2025 року в різних регіонах вже встановлено 37 тисяч батарей, із них 20 тисяч – упродовж січня-березня 2025 року. У результаті модернізації загальний обсяг таких резервних джерел живлення в мережі оператора в 2025 році буде в 199 разів вищий, ніж у 2022-му. А інвестиції у цей напрям наближаються до 2 млрд гривень. lifecell продовжує нарощувати і парк генераторів, щоб під час довготривалих знеструмлень забезпечувати автономну роботу для 25% мережі. На сьогодні загальна кількість встановлених генераторів у 75 разів вища порівняно із 2022 роком. Паралельно оператор вивчає можливість використання альтернативних джерел енергії для забезпечення автономної роботи та резервування своїх базових станцій. Восени 2022 запущено пілотний проєкт з використання сонячних панелей для живлення базових станцій у південному регіоні України. А нещодавно оператор розпочав тестування живлення базової станції від електромобіля. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/889 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#225
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell покращив якість голосових дзвінків VoLTE 17 квітня 2025
Український мобільний оператор lifecell, що входить до групи компаній DVL, удосконалив якість дзвінків VoLTE*, запустивши інноваційний голосовий кодек EVS. На тлі покращення сервісу зростає й кількість його користувачів: зараз технологією VoLTE вже користуються понад 733 тисячі абонентів lifecell, а кількість пристроїв з підтримкою VoLTE у мережі оператора сягнула 3,8 мільйона. lifecell продовжує вдосконалювати якість голосового зв’язку у своїй мережі та розвивати технологію VoLTE (Voice over LTE). Завдяки впровадженню нового голосового кодека EVS (Enhanced Voice Services), розмови звучатимуть чіткіше, з більшим динамічним діапазоном — майже на рівні Hi-Fi. Це важливий етап еволюції голосових сервісів оператора, зумовлений поступовою міграцією з 2G/3G на 4G. Таке оновлення суттєво покращує користувацький досвід абонентів. Відтепер VoLTE забезпечує більш природне спілкування без затримок навіть в умовах високого навантаження на мережу, зокрема завдяки таким перевагам кодека EVS (Enhanced Voice Services): Вища якість звуку: підтримує надширокосмугове аудіо з частотним діапазоном до 20 кГц, що забезпечує насичене і деталізоване звучання голосу. Ефективне використання бітрейту: підтримує широкий діапазон від 5 до 128 кбіт/с, дозволяючи зберігати високу якість голосу навіть за низької швидкості передачі даних. Стабільна робота в мережі: завдяки використанню сучасних алгоритмів виправлення помилок, EVS гарантує надійність голосового зв’язку навіть в умовах слабкого або нестабільного сигналу. lifecell активно розвиває напрям VoLTE, і станом на початок квітня 2025 року кількість абонентів, які користуються цією технологією, досягла 733 тисяч. Оператор фіксує 17% зростання попиту на річній основі як порівняти дані 2024 та 2025 років. Особливо помітним є інтерес у містах з високою концентрацією користувачів смартфонів, зокрема у Києві (18% усіх абонентів у столиці), Одесі, Львові, Дніпрі, Черкасах. Зараз у мережі lifecell понад 3,8 млн пристроїв підтримують VoLTE — це майже 46% усіх смартфонів. У березні 2023 року їх було лише 2,2 млн. lifecell має найбільший перелік VoLTE-сумісних моделей серед операторів — 13 основних виробників терміналів, і список постійно зростає. Це стало можливим завдяки тому, що lifecell першим серед операторів України запустив і VoLTE, і VoWiFi** та раніше за інших почав співпрацю з виробниками. Усі VoLTE-сумісні смартфони в мережі lifecell також підтримують VoWiFi. Абоненти обирають VoLTE-дзвінки через високу якість звучання та швидкість з’єднання, яка значно перевищує традиційні стандарти. Час з’єднання при дзвінку VoLTE у 2-3 рази швидший та становить у середньому 2-3 секунди, тоді як у мережах третього покоління – 5-6 секунд. До прикладу, у Києві середній час з’єднання при VoLTE-дзвінках становить лише 1,8 секунди. lifecell активно розвиває цей напрям, покращуючи якість і зручність мобільного зв’язку для своїх абонентів. Щоб почати користуватися сучасною технологією передачі голосу VoLTE, абоненту потрібно: бути в зоні покриття LTE; мати не лише смартфон, який підтримує VoLTE, а й USIM-карту, яка підтримує 4G/LTE; оновити програмне забезпечення смартфона; ввімкнути передачу голосових дзвінків через LTE у налаштуваннях смартфона. *VoLTE (Voice over LTE) — це технологія, що забезпечує дзвінки через 4G із високою якістю звуку, швидким з’єднанням та стабільним доступом до інтернету під час розмови. На відміну від традиційних викликів у 2G/3G, вона використовує пакетну передачу даних, що робить її сучаснішою, ефективнішою та адаптованою до майбутнього впровадження 5G. **VoWiFi (Voice over Wi-Fi) — це технологія, яка дозволяє здійснювати голосовий зв'язок через Wi-Fi-мережу, а, отже, дозволяє телефонувати з місць, де є Wi-Fi, але обмежений мобільний зв’язок — наприклад, з укриттів, підвальних приміщень та цокольних поверхів, що є суттєвою перевагою під час війни. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/888 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#226
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell запускає акцію для перенесених номерів: сплачуй 1 пакет послуг – отримуй 3 1 травня 2025 Український мобільний оператор lifecell, який входить до групи компаній DVL, запустив акцію «Своя SIM» для абонентів, які бажають перенести номер від іншого оператора на стару активну SIM-картку lifecell. За умовами акції «Своя SIM», у разі перенесення номера на стару активну картку lifecell клієнт при оплаті одного пакета послуг отримає три. Щоб скористатися цією пропозицією, необхідно виконати умови акції до 31.07.2025 (включно): Перенести номер на стару активну SIM-картку lifecell, яка була активована до 30.04.2025. Обрати тарифний план, що бере участь в акції – «Максі», «Мега», «Ґаджет» або «Смарт Сім’я» – та оплатити пакет послуг. Після кожної оплати пакету послуг в період дії акції клієнт автоматично отримує ще два пакети без додаткової оплати. Перенести номер іншого оператора на SIM-картку, яка вже використовується, можна у магазині або на офіційному сайті lifecell. Для цього слід: Подати заявку на mnp.lifecell.ua. Дочекатися її схвалення. У розділі «Перевірити статус заявки» обрати «Cвоя SIM», підключити послугу «Закріплений номер» та внести номер телефона. Абоненти можуть одночасно користуватися як перенесеним номером, так і номером lifecell — обидва працюватимуть на одній SIM-картці та в межах одного тарифного плану, завдяки послузі «Закріплений номер». Основним стає перенесений до lifecell номер іншого мобільного оператора. А номер lifecell, що раніше був на цій SIM-картці, «закріплюється» за основним і також залишається активним. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/893 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#227
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Вперше в Україні для абонентів lifecell: верифікація в iMessage та FaceTime без міжнародних SMS
Абоненти мобільного оператора lifecell, що входить до групи компаній DVL, які користуються пристроями Apple, отримали ексклюзивну можливість – активувати сервіси iMessage та FaceTime безпосередньо через взаємодію SIM-картки абонента та мережі lifecell. Це забезпечує користувачам не лише зручність, а й підвищений рівень безпеки. Потреба у верифікації номера найчастіше виникає під час першого запуску iMessage та FaceTime і вона відбувається шляхом надсилання міжнародного SMS. Утім відтепер для абонентів мережі lifecell ця процедура проходить автоматично та без додаткових витрат. Вона стане у пригоді новим користувачам Apple-пристроїв, а також тим, хто змінює SIM-картку чи переходить на новий смартфон. Такий функціонал став можливим з оновленням iOS, яке компанія Apple випустила 1 квітня 2025 року. В Україні він доступний наразі лише абонентам lifecell, які: оновили свої Apple-пристрої до iOS 18.4; мають активну USIM-картку lifecell підключені до інтернету (передача даних, Wi-Fi мережа, в Україні та в роумінгу). Переваги нового процесу верифікації для абонентів lifecell: немає потреби надсилати міжнародні SMS для активації сервісів iMessage та FaceTime, а, отже, нести додаткові витрати; верифікація здійснюється напряму через SIM-картку та мережу lifecell, що є більш захищеним методом. Станом на кінець квітня можливістю оновленої верифікації вже скористалися майже 300 тисяч користувачів. У мережі lifecell наразі обслуговується понад 2 мільйони смартфонів Apple, що становить близько 25% від загальної кількості смартфонів у мережі. За останні п'ять років проникнення пристроїв на базі операційної системи iOS зросло з 15% до 25%, що свідчить про стабільне зростання їх популярності серед абонентів lifecell. Користувачі Apple-пристроїв демонструють вищий рівень споживання мобільного інтернету: середньомісячний обсяг дата-трафіку на одного користувача становить 17 ГБ, що суттєво перевищує показник серед користувачів Android-пристроїв (11,6 ГБ). Крім того, власники пристроїв Apple активно користуються цифровими SIM-картками (eSIM). Зокрема, 89% користувачів Apple iOS у мережі lifecell обрали eSIM, у порівнянні з лише 11% серед користувачів Android-пристроїв. lifecell продовжує впроваджувати інновації, що підвищують технологічність, якість та безпечність цифрового досвіду абонентів. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/894 корисна послуга і чудово що зробили безкоштовно -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#228
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
Попит на MNP зростає: 6 років більшість абонентів переносять номери до lifecell 9 травня 2025 За шість років дії послуги MNP (Mobile Number Portability), яка дозволяє змінити оператора без зміни номера, понад мільйон абонентів скористалися цією можливістю. lifecell, провідний мобільний оператор України, який входить до групи компаній DVL, утримує лідерство за кількістю перенесених до мережі номерів: понад дві третини з тих, хто переносив номери, обрали lifecell. Згідно зі статистикою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), попит на послугу MNP щороку зростає. Якщо у 2022 році перенесли номер 71 тисяча абонентів, то у 2024-му ця кількість зросла вп’ятеро — понад 340 тисяч. Протягом усіх шести років дії послуги lifecell залишається найчастішим вибором для перенесення номера. За даними НКЕК лише за 2024 рік до мережі оператора приєдналося понад 260 тисяч абонентів — це майже 80% від усіх, хто скористався послугою MNP. У квітні 2025 року 16169 номерів з 27332, які переносилися, було перенесено саме до lifecell. Загалом із січня по квітень 2025 року близько 70% MNP-абонентів зробили свій вибір на користь цього оператора. Рішення змінити оператора часто супроводжується пошуком додаткових вигідних умов для користувачів. Тому lifecell системно працює над створенням привабливих пропозицій для абонентів, які хочуть скористатися послугою MNP. Для них запускаються спеціальні ціни на тарифи та різноманітні акційні пропозиції. Одна з них – можливість перенести номер на стару активну SIM-картку lifecell, що робить процес максимально зручним. Так, з 1 травня 2025 року оператор запустив нову акцію «Своя SIM». За її умовами у разі перенесення номера на стару активну картку lifecell абонент отримує три тарифні пакети послуг за вартістю одного оплаченого. В акції беруть участь тарифні плани «Максі», «Мега», «Ґаджет» і «Смарт Сім’я». З послугою «Закріплений номер», за обраним тарифом абоненти зможуть користуватися і перенесеним номером, і номером lifecell на одній SIM-картці. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/895 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]()
Сообщение
#229
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.908 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
lifecell — генеральний партнер всеукраїнської кампанії з платіжної безпеки #ШахрайГудбай 13 травня 2025 Мобільний оператор lifecell, який входить до групи компаній DVL, долучився до нової хвилі всеукраїнської інформаційної кампанії #ШахрайГудбай як один із генеральних партнерів. Ініціативу реалізують Національний банк України, Кіберполіція та Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України аби протистояти фінансовому шахрайству та підвищити цифрову грамотність українців. Кампанія стартувала 13 травня 2025 року й охоплює усі регіони країни. Основна мета — розповісти громадянам, як захистити свої гроші та персональні дані під час онлайн-розрахунків і користування банківськими сервісами. 84% фінансових шахрайств в Україні пов’язані із соціальною інженерією, коли зловмисники виманюють у людей конфіденційні дані — номери карток, логіни, паролі чи коди підтвердження. Саме тому інформування і навчання стали ключовим фокусом кампанії #ШахрайГудбай. Дізнатися більше про кампанію та способи захисту від шахрайства – на спеціальній вебсторінці #ШахрайГудбай. У межах проєкту буде реалізовано масштабну інформаційну програму: соціальна реклама у медіа та на вулицях міст, освітні матеріали в магазинах мобільних операторів і ЦНАПах, поради в соцмережах, тематичні вебінари, радіоефіри та спеціальна газета для людей старшого віку. lifecell послідовно підтримує ініціативи, спрямовані на підвищення цифрової грамотності та безпеки користувачів. Зокрема, компанія брала участь у попередніх хвилях кампанії #ШахрайГудбай, починаючи з її запуску у 2020 році. Оператор активно протидіє мобільному шахрайству: інформує абонентів через власні канали зв’язку, нагадує про важливість захисту персональних даних та впроваджує технічні рішення, як-от SMS-сповіщення про заміну чи блокування номера. Компанія має спеціальний відділ для моніторингу ризикових транзакцій і розгляду скарг, а також чіткі алгоритми дій у контакт-центрі. У разі потреби lifecell співпрацює з правоохоронцями. На сайті оператора створено розділ із описом типових шахрайських схем і порадами, як діяти: lifecell.ua/mobile-bezpeka. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/896 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25.5.2025, 20:46 |