lifecell запускає новий сервіс для MNP-абонентів: два номери на одній SIM за єдиним тарифом
Сьогодні lifecell розширює можливості для MNP-абонентів. Відтепер абоненти можуть перенести свій номер від іншого мобільного оператора на будь-яку активну SIM-картку lifecell і, при цьому, продовжувати використовувати і портований номер, і номер lifecell на одній SIM.
lifecell постійно працює над вдосконаленням сервісів та розширенням можливостей для портованих абонентів. Відтепер перенести свій номер від іншого мобільного оператора до lifecell можна, не виходячи з дому, на будь-яку активну SIM-картку lifecell. Під активною мається на увазі та, яка була раніше активована та є у використанні.
При цьому, завдяки новій послузі «Закріплений номер», якщо абонент не хоче втрачати свій поточний номер телефону lifecell, він може продовжити користуватися ним разом з перенесеним номером іншого оператора на одній SIM-картці за єдиним тарифом. Таким чином немає потреби використовувати дві SIM-картки та оплачувати два тарифні плани, маючи при цьому два номери телефону.
Номер іншого мобільного оператора, який абонент переніс до мережі lifecell буде використовуватися як основний, а номер lifecell, який раніше був на SIM-картці абонента, «закріплюється» до основного номера. Щоб телефонувати та відправляти SMS із закріпленого номера, слід додавати на початку номера співрозмовника код 878.
Послуга «Закріплений номер» підключається абоненту після успішного перенесення номера. Перші 84 дні користування послугою надаються без додаткової плати в рахунок першого оплаченого пакету послуг, а надалі вартість складає – 25 грн / 4 тижні. Детальніше за посиланням.
Якщо абонент не планує використовувати два номери телефону, то відключити послугу «Закріплений номер» можна, набравши USSD-код *727#.
Від моменту запуску послуги MNP lifecell залишається абсолютним лідером за кількістю перенесених у його мережу номерів. Абоненти, згідно з опитуванням оператора, обирають lifecell з огляду на широкий вибір збалансованих тарифних планів з вигідними ціновими умовами та одночасно за швидкість мобільного інтернету, широке 4G-покриття та якісне обслуговування.
У lifecell діють особливі пропозиції для MNP-абонентів – вони можуть скористатися спеціальною ціною на тарифи оператора з вигодою до 45%. Наразі абоненти, які перейдуть до lifecell до 31 березня 2024 року, ще й автоматично фіксують вартість свого тарифу до кінця року за умовами акції «Суперфріз». https://www.lifecell.ua/uk/announcements/834
НКЕК оштрафувала Lifecell на понад 10 млн грн ─ не забезпечили базові станції резервним живленням
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, (НКЕК) оштрафувала оператора мобільного зв’язку Lifecell. Приводом для цього стали звинувачення у невиконанні вимог енергозабезпечення базових станцій в Рівненській області. Сума штрафу становить майже 10,5 млн грн.
«Застосувати до товариства з обмеженою відповідальністю «Лайфселл» (22859846, м. Київ), за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про електронні комунікації та радіочастотний спектр від 15.11.2023 № 4/р, винесеного рішенням НКЕК від 15.11.2023 № 434, що зафіксовано в акті перевірки від 20.12.2023 № 48/ЕК-1 та в акті про невиконання вимог розпорядження регуляторного органу від 20.12.2023 № 48/ЕК-2, адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу у розмірі 0,1 відсотка доходу, отриманого за надання відповідних електронних комунікаційних послуг за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф, що складає 10450511,70 (десять мільйонів чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот одинадцять) гривень 70 копійок».
Фактично Lifecell постраждав через невиконання вимог нормативних актів, які змушують операторів забезпечувати базові станції джерелами безперервного електроживлення. Це можуть бути генератори або інші рішення, які дозволятимуть базовим станціям працювати за умов відсутності стабільного енергопостачання.
В зимовий період 2022-2023 років українці зіткнулися з проблемами в роботі мобільного зв’язку, коли під час аварійних чи планових відключень енергопостачання зв’язок був нестабільним або взагалі зникав. Щоб не допустити повторення подібної ситуації під час зимового періоду 2023-2024, оператори повинні були подбати про резервне живлення базових станцій. Однак Lifecel неналежним чином виконала ці обов’язки. В одній лише Рівненській області оператор не забезпечив резервне живлення для 239 адрес (точок). https://itc.ua/ua/novini/nkek-oshtrafuvala-...ym-zhyvlennyam/
lifecell став частиною Асоціації ритейлерів України 11 квітня 2024
lifecell став преміумчленом Асоціації ритейлерів України – профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі та компаній сфери ритейлу.
Мобільний оператор lifecell продовжує надавати своїм абонентам якісне обслуговування через мережу точок продажу попри повномасштабну військову агресію рф проти України.
«lifecell став частиною Асоціації ритейлерів України, що дозволить нам відстежувати динаміку і тренди українського ритейлу, переймати кращі практики галузі, щоб пропонувати нашим клієнтам ще найкращий сервіс і асортимент», - прокоментував Богдан Дубовський, очільник департаменту управління каналами продажів lifecell.
У 2023 році кількість магазинів lifecell майже повернулась до рівня початку 2022 року - понад 470 магазинів у 247 містах та містечках, де працюють близько 1000 працівників.
Протягом минулого року lifecell активно розширював мережу точок продажу і відкрив 48 нових магазинів у 18 областях України, зокрема у містах, де раніше не було магазинів бренду. Це стало важливим кроком до зближення з клієнтами та абонентами, які мешкають у різних регіонах країни, зокрема в містах Арциз, Бобровиця, Бурштин, Вільногірськ, Городня, Городок, Долинська, Єланець, Жовті Води, Іванків, Іршава, Кам’янець-Подільський, Коцюбинське, Лохвиця, Пирятин, Почаїв, Старий Самбір, Чорнобай та Ярмолинці. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/838
Розширення Публічного пулу для клієнтів 17 квітня 2024
Хочемо проінформувати, що в рамках оновлень нашої мережі для CDA NAT абонентів буде розширено динамічний Публічний пул. Зміни будуть внесені протягом наступних двох тижнів, починаючи з 18 квітня 2024 року.
У випадку якщо Ви використовуєте фільтри Публічних ІР, то їх потрібно буде оновити, додавши нову підмережу 79.124.244.0/22. Впливу на існуючі ІР-адреси не передбачається.
Компанія lifecell увійшла у топ-15 кращих роботодавців України 2024 року 26 квітня 2024
Forbes Ukraine та сайт пошуку роботи robota.ua назвали 50 найкращих роботодавців України 2024 року. Компанія lifecell черговий раз увійшла у цей список та посіла почесне 11-е місце у рейтингу.
Для підготовки дослідження були розіслані анкети найбільшим роботодавцям країни та їх співробітникам. Оцінювались такі показники: бренд, винагорода, умови праці, соціальний пакет, внесок у перемогу, відчуття захисту, можливості для розвитку, відкритість, рівність та інше.
Рейтинг формували на основі результатів опитування співробітників компаній, оцінки незалежного журі та інформації про компанії з відкритих джерел.
Головний висновок цьогорічного дослідження, зазначає Forbes Ukraine, – працівники 50 найкращих компаній стали значно лояльнішими до своїх роботодавців. Середній індекс лояльності (NPS) за рік збільшився на 10 відсоткових пунктів (в.п.), до 78%.
«lifecell знову в переліку найкращих роботодавців України згідно з рейтингом Forbes Ukraine. Більше того, ми піднялися на 14 сходинок у порівнянні з аналогічним рейтингом минулого року. Неймовірно пишаюся бути частиною best team ever! Надзвичайно вдячна своїй фантастичній команді за чудову роботу, менеджменту - за постійну підтримку та довіру, а всім колегам lifecell - за лояльність, гідну оцінку та віру в компанію», - коментує Наталія Дороніна, директорка з підтримки бізнесу lifecell – заступник Головного виконавчого директора.
lifecell запустив освітню платформу для саморозвитку Сьогодні
lifecell розширив портфоліо цифрових послуг для абонентів і запустив освітню платформу для саморозвитку з курсами, вебінарами й ексклюзивними скрайбами.
lifecell запустив портал KORYSNO - це освітній сервіс для саморозвитку, призначений для тих, хто хоче вдосконалити свої навички або опанувати нову професію.
На платформі представлені:
Курси - все необхідне для навчання з нуля або підвищення кваліфікації. Вебінари - різноманітні відеолекції від галузевих експертів: поради, тренди і технології, розвиток soft skills тощо. Скрайби - короткі відео, які пояснюють складні концепції простими словами та розширюють кругозір, знайомлячи з цікавими фактами. Статті - аналітика про сучасні тенденції та розвиток галузі – штучний інтелект, головні відкриття в науці, створення сімейного бюджету тощо.
Сервіс доступний з будь-якого пристрою, що робить навчання ще більш зручним і доступним. Користувач може легко переходити від ноутбука до смартфона, зберігаючи свій прогрес і історію переглядів.
Перші три дні користування порталом KORYSNO надаються без додаткової плати. Далі - 199 грн/4 тижні. Управління послугою: *511#.
Послуга надається за підтримки контент-провайдера ТОВ «ЛІНКЛЕНД».
Майже 1000 донорів крові отримали «Гігапоміч» від lifecell та ДонорUA: бонусну підтримку продовжено ще на рік Сьогодні
Мобільний оператор lifecell дякує донорам та нараховує 10 ГБ мобільного інтернету за кожну донацію крові. Вже майже 1000 абонентів lifecell скористалися акцією «Гігапоміч», яку спільно реалізують lifecell та ДонорUA. Напередодні Всесвітнього Дня донора оператор продовжує дію акції ще на рік – до 30 червня 2025 року.
Акцією «Гігапоміч» мобільний оператор нагадує своїм абонентам про важливість донорства і мотивує їх здавати кров та отримувати за це подяку від lifecell — 10 ГБ мобільного інтернету. Щомісяця акцією користуються 80-100 абонентів lifecell – донорів крові. Усього за рік нараховано 957 бонусів за донацію.
За статистикою акції, найактивніші українські донори проживають у Києві, Дніпрі та Черкасах. Чоловіки майже вдвічі активніше здають кров за жінок. Найчастіше донорами крові стають люди у віці 25-38 років, а 32-річні – найбільш активні донори та учасники акції «Гігапоміч». Наймолодшому донору – 19 років, а найстаршому – 66. Найбільше донацій та нарахувань бонусу відбулось у серпні 2023 року.
lifecell продовжує дію акції «Гігапоміч» ще на рік – до 30 червня 2025 року.
«Серед тих, хто отримали гігабайти, є як регулярні донори, які користуються бонусною програмою ДонорUA, так і абоненти lifecell, що долучилися до донорства завдяки акції. А це означає, що проєкт працює як слід — ми надаємо приємні знаки уваги тим, хто вже здає кров, і залучаємо до порятунку життів нових людей», — коментує Ірина Славінська, співзасновниця ДонорUA і Президентка ГО «Всеукраїнська асоціація донорів України».
«Сьогодні донорство крові є настільки ж важливим, як і мобільний зв'язок, адже обидва рятують життя тих, хто в тилу, й тих, хто дає відсіч ворогу. Регулярне поповнення банків крові – це життєва необхідність, яка допомагає бути готовими до невідкладних ситуацій. lifecell висловлює щиру вдячність кожному донору за їхній безцінний внесок і нараховує послуги зв’язку за кожну донацію крові та її компонентів. Стати донором – це легко, а результат від цього – безмежно цінний і життєво важливий», — зазначила експертка зі зв’язків з громадськістю відділу корпоративних комунікацій lifecell Марія Зеленько.
Як скористатися акцією «Гігапоміч»?
Зареєструватися на ДонорUA. Здати кров у будь-якому центрі крові в Україні та отримати довідку. Підтвердити донацію, завантаживши фото або скан довідки в особистому кабінеті. Натиснути кнопку «Отримати 10 ГБ», яка з'явиться в кабінеті після підтвердження донації. Отримати код підтвердження на свій номер телефону. Активувати отримані гігабайти — використати їх можна упродовж 14 днів.
Акція «Гігапоміч» діє з 12 червня 2023 року до 30 червня 2025 року по всій території України, окрім тимчасово окупованих та непідконтрольних територій. Взяти участь у ній можуть абоненти lifecell, які обслуговуються на індивідуальних та корпоративних тарифних планах. Абоненти, які перенесли свій номер до lifecell від інших операторів, також можуть брати участь в акції.
lifecell нагороджено за найкращий клієнтський досвід в категорії Lovemark 17 червня 2024
lifecell здобув почесне звання Lovemark бренду серед мобільних операторів, 14 червня 2024 року на церемонії нагородження переможців Ukrainian CX Excellence, Всеукраїнської Премії за найкращий клієнтський досвід.
Lovemark називають компанії, які знайшли своє місце не лише на ринку, але й у серцях споживачів. Для оператора lifecell це означає, що їхні товари та послуги не лише виконують свої функції, але й викликають емоції та повагу у клієнтів. Компанія lifecell понад 19 років на українському ринку впевнено будує стосунки з абонентами та здобуває їхню прихильність.
«Пишаюся надзвичайно своєю командою та своєю компанією! Завдяки нашому фокусу на потребах клієнтів та нашому невпинному бажанню допомагати, ми отримали це визнання і підтвердження, що рухаємося у правильному напрямку. Для нас ця перемога – надважлива, адже вона – про любов, і ця любов – взаємна! Це величезна честь і одночасно велика відповідальність. То ж обіцяємо й надалі робити все, щоб бути найкращими для наших абонентів», - коментує Ольга Рахильчук, начальник департаменту управління якістю та обслуговуванням клієнтів lifecell.
Серед найважливіших критеріїв для визнання Lovemark брендом відносять якість, ціну та асортимент. Саме ці атрибути є вирішальними для споживачів та якщо вони їх задовольняють, бренд стає улюбленим. Концепція Lovemark підкреслює, що великі бренди будуються на фундаменті величезної поваги та надихають своїх клієнтів. Лояльність у цьому випадку є не тільки раціональною, але й емоційною, проявляючись як любов до бренду. Саме поєднання поваги та любові створює Lovemark бренд.
Команда lifecell невтомно працює щодня, щоб якомога краще надавати послуги абонентам. Задоволеність клієнтів завжди є та буде пріоритетом компанії lifecell. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/846
Припинення акції «Смарт-уроки до навчального року» від послуги Розумники через технічні проблеми 28 серпня 2024
Шановні користувачі!
Змушені повідомити про дострокове припинення акції «Смарт-уроки до навчального року», організатором котрої є ТОВ «Видавництво «Розумники». Через несподівані технічні проблеми, що виникли на платформі, ми не зможемо продовжувати акцію у заплановані терміни.
Ми приносимо щирі вибачення за незручності та дякуємо всім, хто вже встиг скористатися пропозицією. Абоненти, котрі підключили послугу 26-28.08.24 будуть приймати участь в розіграші, після поновлення акції. Наразі команда активно працює над усуненням технічних неполадок, щоб найближчим часом поновити роботу платформи в повному обсязі.
lifecell та НУУУ «КПІ» запускають спільний навчальний курс із планування та оптимізації мереж мобільного зв’язку Вчора
Компанія lifecell разом із факультетом Інформаційних та телекомунікаційних систем НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» запускає новий навчальний курс для студентів четвертого курсу. Курс під назвою "Планування та оптимізація мереж рухомого зв'язку" стартує 2 вересня 2024 року і має на меті забезпечити майбутніх інженерів сучасними знаннями та практичними навичками в телекомунікаційній галузі.
Ведучим курсу виступає провідний інженер lifecell Богдан Босий. Студенти зможуть прослухати 18 лекцій і взяти участь у 8 практичних заняттях, отримуючи доступ до реальних кейсів та експертного досвіду.
Співпраця з lifecell дозволить студентам освоїти актуальні методи планування, тестування та оптимізації мобільних мереж, що стане потужним стартом їхньої кар'єри в телекомунікаціях. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/851
lifecell розширює мережу магазинів та впроваджує нові послуги у 2024 році 19 вересня 2024
lifecell продовжує зміцнювати свої позиції на ринку, активно збільшуючи кількість магазинів і вдосконалюючи обслуговування клієнтів. Станом на 31 серпня 2024 року мережа lifecell налічує 421 магазин, з яких 61 працює понад 10 років.
Розширення мережі в нових регіонах
У 2024 році lifecell відкрив 19 нових магазинів у різних областях України, зокрема в містах, де раніше не було точок обслуговування бренду. Серед таких міст — Мена (Чернігівська область), Роздільна (Одеська область), Костопіль (Рівненська область), Славута та Старокостянтинів (Хмельницька область). Це розширення дозволяє оператору стати ближчим до своїх клієнтів і забезпечувати якісне обслуговування в нових локаціях.
Адреси магазинів lifecell доступні за посиланням.
Збільшення кількості працівників та відновлення магазинів
lifecell продовжує створювати нові робочі місця. Станом на 31 серпня 2024 року в мережі магазинів оператора працювало понад 1000 продавців.
Деякі магазини lifecell на Сході та Півдні України зазнали пошкоджень внаслідок обстрілів. Проте завдяки спільним зусиллям lifecell та його партнерів ці магазини було швидко відновлено, що забезпечило безперервний доступ клієнтів до послуг оператора.
Популярні продукти та послуги
У 2024 році lifecell продовжує розширювати асортимент товарів і послуг у своїх магазинах. Серед найбільш популярних — стартові пакети та додаткові сервіси оператора. Також великим попитом користуються роутери, повербанки та зарядні пристрої, що є особливо актуальними в умовах частих знеструмлень. У 2024 році компанія додала до свого асортименту товари нових брендів, таких як TM 7L, Human Mobile Devices (HMD), TM XO, TM Duracell, TM 2E та TM Nubia.
З 1 червня 2024 року lifecell запустив промо-акцію «Захист екрана та поклейка за 199 грн», попит на цю послугу у деяких містах зріс на 52% від початку року.
Співпраця із Meest ПОШТА
Одним із важливих напрямків діяльності lifecell у 2024 році є співпраця з поштовим оператором Meest ПОШТА. Щомісяця через магазини lifecell проходить понад 35 000 отриманих та виданих посилок.
lifecell продовжує інвестувати в розширення своєї мережі магазинів та впровадження новітніх рішень, що покращують обслуговування клієнтів по всій Україні. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/858
lifecell запустив сайт для перенесення бізнес-номерів у мережу оператора 12 вересня 2024
Відтепер подати заявку на перенесення бізнес-номерів, дізнатися про етапи процедури та отримати розгорнуту інформацію про спеціальні умови тарифів для корпоративних MNP-абонентів можна на одному ресурсі – MNP-B2B (lifecell.ua).
Протягом п’яти років lifecell зберігає лідерство за кількістю перенесених у його мережу номерів від інших операторів. За статистикою НКЕК вже майже 389 тис. абонентів прийняли рішення змінити мобільного оператора на користь lifecell.
Послуга MNP доступна для абонентів, які обслуговуються як на індивідуальних, так і на корпоративних тарифних планах. Будь-яка юридична особа або ФОП може змінити мобільного оператора та перенести свої бізнес-номери, не змінюючи їх, до іншого оператора. Обов’язковою умовою для переходу на корпоративні тарифні плани є обслуговування в попередній мережі також на контрактній корпоративній формі. lifecell не стягує плату за перенесення номерів.
Для абонентів, які переносять свої бізнес-номери в мережу lifecell, діють спеціальні умови – 50% на лінійку вдосконалених корпоративних тарифів оператора – «Бізнес Стартап», «Бізнес Команда», «Бізнес Імпульс», «Бізнес Актив», «Бізнес Прогрес». Ці бізнес-плани вирізняються своєю оптимальною вартістю з урахуванням їх наповнення. Також абонент може замовляти додаткове необхідне йому наповнення (хвилини по Україні, для міжнародних дзвінків чи в роумінгу, інтернет в Україні та в роумінгу, SMS, MultiSIM та інше) до свого тарифного плану в межах послуги лайфселл Плюс. Дві додаткові послуги з переліку доступні щомісяця без додаткової плати в межах тарифу.
Перенесення бізнес-номерів відбувається в три етапи, які, зазвичай, займають до трьох робочих днів:
Крок 1. Заявка на сайті. Після її отримання експерт із міграції lifecell зв'язується з абонентом та допомагає підібрати оптимальний тариф для потреб бізнесу. Крок 2. Анкета для MNP. Експерт із міграції lifecell супроводжує та допомагає заповнити анкету для MNP. Крок 3. Підпиcання контракту. На контактний номер, вказаний у заявці, надійде нотифікація про її статус, після чого потрібно підготувати документи та підписати контракт.
Корпоративні абоненти отримують низку переваг при перенесенні бізнес-номерів у мережу lifecell:
Фінансовий номер для зв’язку з клієнтами та партнерами не змінюється. Збереження всіх авторизацій у банках, робочих програмах та застосунках. Тарифи, які оптимізують витрати бізнесу. Керування послугами онлайн (зміна тарифу, дозамовлення послуг) через кабінет. Персональний експерт lifecell для кожного бізнесу.
lifecell змінює правила гри у світі мобільного зв’язку: старт нової кампанії «Вільно мобільно» 11 вересня 2024
lifecell представляє нову іміджеву кампанію під слоганом «Вільно мобільно», яка обіцяє повну свободу вибору без компромісів. Ця ініціатива підкреслює відданість компанії пропонувати своїм абонентам якісний зв’язок, доступні тарифи та свободу спілкування.
«Ми прагнемо створювати не тільки вигідні пропозиції, але й емоційний зв’язок із нашими клієнтами», — зазначила Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell.
Новий рекламний ролик, розроблений агенцією Isobar Ukraine, демонструє, що тепер не потрібно обирати між економією та якістю. Спілкуйтеся без обмежень разом з lifecell.
Телеком-послуги від lifecell, Датагруп і Volia доступні для оплати «Національним кешбеком» Сьогодні
Компанії групи DVL, до складу якої входять провідні оператори мобільного зв'язку, фіксованого інтернету та цифрових послуг Датагруп, Volia і lifecell, долучилися до ініціативи «Національний кешбек». Це означає, що українці, які користуються послугами цих компаній, зможуть використовувати накопичені в рамках програми кешбеки* для оплати їхніхпослуг.
Державна програма національного кешбеку є унікальним інструментом заохочення українців до активного користування послугами вітчизняних компаній, що беруть у ній участь, та підтримки економіки країни. Програма «Національний кешбек» дозволяє отримувати 10% кешбеку від витрачених коштів, який згодом можна використати на наступні покупки чи оплату послуг. Загалом за місяць можна вивести у такий спосіб до 3 тис. грн кешбеку.
Що це означає для клієнтів? Тепер під час оплати мобільного зв’язку, інтернет-послуг або цифрового телебачення українці зможуть скористатися накопиченими кешбеками та частково або повністю покрити вартість цих послуг. Це нововведення дозволяє зробити оплату телеком-послуг компаній ще більш доступною для своїх абонентів. Для того, щоб скористатись цією пропозицією, при оплаті онлайн послуг lifecell, Датагруп чи Volia необхідно в одному з платіжних сервісів постачальника послуг обрати картку «Національного кешбеку», попередньо відкриту в одному з банків-учасників програми. Використати кошти на послуги lifecell, Датагруп чи Volia, які будуть надходити на банківську картку «Національного кешбеку» у 2024 році, можна буде до 31 січня 2025 року.
Як долучитися до програми «Національного кешбеку»?
1. Відкрийте застосунок «Дія» та перейдіть до вкладки «Національний кешбек».
2. Визначте та підключіть до програми «Національний кешбек» вашу банківську картку (або картки), з якої будете здійснювати покупки.
3. Виберіть віртуальну картку «Національний кешбек» і призначте її для зарахування кешбеку в мобільному застосунку «Дія».
4. Накопичуйте кешбек і переглядайте баланс віртуальної картки у вкладці «Сервіси» мобільного застосунку «Дія».
5. Використовуйте накопичені на віртуальній картці «Національний кешбек» кошти для онлайн оплати послуг lifecell, Датагруп чи Volia.
Детальніше про умови можна дізнатися на офіційному сайті програми.
lifecell розпочав навчальний проєкт із Data Science для студентів НТУ «ХПІ» Вчора
Компанія lifecell у співпраці з Національним технічним університетом «Харківський політехнічний інститут» (НТУ «ХПІ») запустила навчальний проєкт для студентів, що допоможе їм здобути практичні навички у сфері Data Science. У межах проєкту студенти працюють над реальним завданням — розробкою алгоритму для автоматичної сегментації абонентів lifecell.
До команди входять студенти третього курсу кафедри комп'ютерного моделювання процесів та систем Інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики. Вони працюють під керівництвом ментора від lifecell Олексія Трепова, експерта зі стратегії управління даними департаменту бізнес-аналітики. Для аналізу даних студенти використовують мову програмування Python і бібліотеку Scikit-learn. Вони також набувають досвід у ключових аспектах роботи з даними: збирання та підготовки даних, вибору оптимальної моделі класифікації, навчання та тестування моделі, розрахунку метрик для оцінки якості алгоритму.
Проєкт триватиме до грудня 2024 року і завершиться захистом фінальної роботи. Заняття проходять у форматі регулярних зустрічей раз на два тижні, на яких команда разом із ментором обговорює прогрес, вирішує технічні питання і визначає подальші кроки.
Ця ініціатива є частиною стратегічного партнерства lifecell із освітніми установами України, що спрямоване на підготовку висококваліфікованих фахівців у галузях інформаційних технологій, аналітики даних і телекомунікацій. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/864
Підтримка хоспісу «Дім Метеликів» та відкритість СЕО: дві нагороди DVL у конкурсі кращих PR-кейсів 1 листопада 2024
Серед переможців щорічного конкурсу PR-кейсів компаній група DVL (Датагруп-Volia-lifecell) отримала відразу 2 відзнаки. Перемогу здобули проєкти, що брали участь у номінаціях «Відкритість топменеджера» та «Спонсорський проєкт» (БІГОЗБІР на підтримку дитячого хоспісу «Дім Метеликів»). Кращі активності визначалися шляхом загальнодоступного голосування та оцінок журі.
Перша з перемог – за відкритість СЕО групи компаній DVL Михайла Шелемби. Його ім’я стало уособленням появи в 2024 році на українському ринку нової телеком-групи. Саме відкритість та віра в успіх проєкту сприяли укладанню однієї з наймасштабніших для України за 10 років M&A-угоди та залученню на розвиток бізнесу одних з найбільших міжнародних інвестицій. Ця подія не могла пройти повз увагу громадськості. Завдяки своїй активності та готовності до спілкування за 9 місяців 2024р. Михайло дав 14 ексклюзивних інтерв’ю, став учасником трьох популярних відеоподкастів, взяв участь як спікер у 14 заходах. Загальний комунікаційний резонанс за цей період становить більше 530 публікацій у ЗМІ.
Михайло – меценат, засновник проєкту «Наші діти» з підтримки дітей-сиріт війни, багато допомагає воїнам, які потребують протезування. Триатлоніст, Ironman, мотиватор активного способу життя та корпоративного волонтерства для команди. За підтримки Михайла компанія реалізує відповідні КСВ-програми та системно допомагає дітям, які найбільше цього потребують. Так, Датагруп-Volia – давній амбасадор «Міста добра» (Центр доброти для мами і дитини, м.Чернівці) і благодійного фонду «Я Майбутнє України».
Один з проєктів допомоги – підтримка дитячого хоспісу «Дім метеликів» з Міста Добра. Зокрема, завдяки благодійному БІГОЗБОРУ «З Метеликами в серці», який був реалізований спільно із RunUkraine. Саме цей проєкт отримав для компаній другу відзнаку на конкурсі кращих PR-кейсів, адже він набув широкого розголосу та підтримки.
Амбасадорами БІГОЗБОРУ стали Олександр Зінченко, Марта Левченко, Світлана Тарабарова, Данило Сапунов, Ганна Абдулова та інші відомі українці. Про БІГОЗБІР «З Метеликами в серці» дізнались спортсмени-аматори з усіх куточків України та долучились до збору. Вони реєструвались у спеціальному додатку та фіксували свої щоденні пробіжки, аби кожен кілометр міг перетворитися у донат на користь важкохворих діток з «Дому метеликів». Відтак, саме з «Метеликами в серці» загалом понад 840 учасників та учасниць адресували свої кілометри на добру справу, а компанія конвертувала їх у донати: 1 км = 10 грн. У такий спосіб разом пробігли 100 000 км та зібрали й передали «Дому метеликів» 1 000 000 грн. Окрім того, на додатковий конверт для донатів зібрали ще понад 40 000 грн.
Підсумки БІГОЗБОРУ урочисто підбили участю команди DVL в Київському марафоні Незламності 2024, що проходив 12-13 жовтня.
Загалом у 2024 році компанія перерахувала на потреби «Дому метеликів» понад 2,1 млн грн. Раніше цього року внесок у 1,1 млн грн був спрямований на оснащення паліативного відділення, яке підтримує і полегшує стан важкохворих дітей із невиліковними діагнозами. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/865
Юридичний департамент lifecell визнано найкращим у сфері телекомунікацій та ІТ за результатами 2024 року Вчора
Юридичний департамент lifecell, що тепер є частиною групи компаній DVL, отримав важливе визнання на XII Щорічному форумі юрисконсультів, здобувши перемогу одразу в двох номінаціях:
Найкращий юридичний департамент у сфері телекомунікацій та ІТ
Найкращий юрисконсульт у сфері корпоративного права та M&A – Альона Карпенко, керівниця юридичного департаменту lifecell
Нагороду присуджено за вагомі досягнення юридичної команди lifecell у сфері телекомунікацій за останній рік. Дослідження «Best Legal Departments», яке проводить видання «Юридична практика» з 2013 року, оцінює якість роботи юридичних департаментів, враховуючи професійні здобутки та відгуки представників юридичної спільноти.
На форумі Альона Карпенко також взяла участь у відкритій розмові, де поділилася досвідом співпраці із зовнішніми радниками та особливостями захисту бізнесу в сучасних умовах. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/866
lifecell переміг в тендері на 4G-зв'язок за 2-м лотом Сьогодні
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК), провела тендер з продажу лотів для отримання ліцензій на розвиток 4G-зв’язку в діапазонах 2100, 2300, 2600 МГц. В результаті торгів lifecell запропонував найвищу ціну за лот №2, що надає право використовувати радіочастоти 2*5 МГц в смугах 1935-1940/2125-2130 МГц у 25 регіонах України. Загальна вартість ліцензії за лот – 463 млн грн.
“У цьому тендері другий лот був для нас найбільш стратегічно важливим. По-перше, завдяки нашій наявній перевазі у кількості частот на одного абонента, придбання додаткових 2*5 МГц дозволить lifecell в короткі терміни підвищити пропускну здатність мережі. Для наших абонентів це означає, що вони матимуть швидший інтернет, стабільне з’єднання і можливість користуватися мережею без зниження якості навіть тоді, коли до неї підключено багато людей. По-друге, ці частоти розташовані поряд із нашим основним діапазоном. А значить ми зможемо використовувати їх максимально ефективно без тривалого будівництва та переоснащення своїх майданчиків, чого потребували б частоти 2300 і 2600 TDD ”, – прокоментував Михайло Шелемба, СЕО групи компаній DVL, до якої входить lifecell. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/868