Мобільний оператор life:) оголошує про успішну модернізацію білінгової системи.Враховуючи постійне зростання кількості абонентів оператора, розширення бази смартфонів, що сприяє збільшенню інтернет-трафіку, та очікувані на ринку інновації, оператор провів модернізацію білінгової системи, оновивши версію до Gold 2.4.1. Роботи з міграції білінгової системи здійснювались силами фахівців life:) спільно з розробником білінгової системи - компанією Orga Systems. В результаті проекту були розширені функціональні можливості білінгу та збільшена продуктивність системи з урахуванням потреб нових стандартів зв'язку. Тепер білінгова система буде надавати послуги абонентам компанії «Астеліт» з подвоєною продуктивністю, зберігаючи при цьому легендарну німецьку надійність. Перше покоління білінгової системи нового покоління OPSC Gold було успішно впроваджене в мережі life:) в листопаді 2007 року. Оператору була необхідна єдина платформа конвергентної тарифікації послуг для управління 250 тарифами, продуктами і додатковими послугами, починаючи з передачі повідомлень і рингтонів до послуг з передачі даних з пакетами різної величини та різними видами мультиплатежів. Рішення дозволяє life:) здійснювати тарифікацію телекомунікаційних послуг у режимі реального часу, керуючи найскладнішими профілями тарифів та послуг абонентів, як для передплати, так і для контрактної форм обслуговування. Система управління нового покоління також отримала міжнародне визнання: білінгова система life:) за 4 роки стала володарем нагород Pipeline Innovation Award 2012, Global Broadband Traffic Management Award та інших. http://www.life.ua/uk/ogoloshennya/ogolosh...nnouncement=207
98% всіх звернень до call-центру life:) вирішуються протягом одного дзвінка Сьогодні life:) підсумував результати роботи call-центру із запитами абонентів за січень-липень 2014 року. Згідно з даними оператора, 98% всіх звернень до call-центру life:) обслуговуються протягом одного дзвінка. Щодо решти 2% формуються запити, для яких, згідно із правилами компанії, встановлюються терміни вирішення від 3 до 48 годин. За січень-липень 2014 частка таких запитів, вирішених у встановлений термін, становила 95%. Також, в порівнянні з кінцем минулого року, кількість звернень, які можна розглядати як скарги, зменшилася на 18%.
life:) виступив генеральним партнером міжнародної конференції IT Weekend Сьогодні Як інноваційна компанія, що інвестує зокрема у сферу інформаційних технологій та підтримує молодих і талановитих спеціалістів галузі, оператор life:) виступив генеральним партнером авторитетної міжнародної конференції, що була створена з метою становлення української спільноти розробників та інженерів, обміну досвідом та ідеями задля майбутнього вітчизняної ІТ-галузі. Захід відбувся 13 вересня у стінах конгрес-холу столичного Президент Готелю. Участь оператора life:) у конференції IT Weekend не обмежилася генеральним партнерством. Компанія, слоган якої звучить як «Отримуй більше!», не лише фінансово підтримала IT Weekend, але й вручила спеціальні подарунки під час урочистого нагородження переможців Ukrainian IT Awards. До того ж, life:) став ініціатором інноваційного видовища – роботи 3D-принтера. Тож кожен учасник конференції міг на власні очі побачити, як створюється об’ємний друк та отримати щойно вироблені 3D-брелоки на згадку. http://www.life.ua/uk/ogoloshennya/ogolosh...nnouncement=211
life:) забезпечив Червоний Хрест безкоштовним зв'язком Сьогодні Міжнародна благодійна організація Червоний Хрест є корпоративним клієнтом life:), який пропонує спеціально адаптовані під потреби клієнта тарифи для різних представництв організації. Враховуючи важливу місію Червоного Хреста для допомоги населенню України, оператор life:) вирішив надати найбільш вигідний тариф для співробітників цієї організації. Нова тарифна пропозиція передбачає можливість необмеженого спілкування усередині корпоративної групи та мережі life:) без щомісячної абонентської плати і поповнень. На сьогоднішній день оператор life:) обслуговує майже 10 тисяч корпоративних номерів Червоного Хреста для співробітників, а також волонтерів та інших членів організації в 17 областях України. При цьому life:) продовжує активно розширювати корпоративну абонентську базу організації, підключаючи нові представництва в різних регіонах країни. http://www.life.ua/uk/ogoloshennya/ogolosh...nnouncement=213
Споживання мобільного трафіку life:) зросло до 30 Тбайт на день Сьогодні Щоквартально ми спостерігаємо збільшення попиту на мобільний інтернет, який фактично став базовою послугою для наших абонентів, третина з яких – це власники смартфонів. У червні-серпні 2014 року споживання дата-трафіку абонентами life:) збільшилося на 55%, порівняно з показниками за аналогічний період минулого року. Максимальний добовий показник споживання трафіку зріс у півтора разу щодо літа 2013 року. У червні-серпні 2014 ця цифра сягнула майже 30 Тбайт, тоді як у цей же час минулого року піковий показник становив 19 Тбайт. У середньому абоненти life:) використовували мобільний Інтернет на рівні 26 Тбайт на день. Вивчаючи зростання споживання мобільного інтернету, life:) виокремив області з найбільшими показниками обсягів спожитого інтернет-трафіку за літо. Це Київська, Одеська, Донецька, Дніпропетровська області та АР Крим. Також оператор відзначає області, що показали максимальне зростання дата-трафіку, порівняно з аналогічним періодом 2013 року. Це Херсонська область (споживання збільшилося на 115%), Сумська (на 103%), Донецька (на 89%), Полтавська (на 80%) та Кіровоградська (на 76%).
Оператор послуг мобільного зв’язку life:) отримав новий код мобiльної мережi – 73. Наявність коду забезпечує велику кiлькiсть нових номерiв life:), що в свою чергу, дає змогу оператору запропонувати більший вибір персональних номерiв новим абонентам. Впродовж багатьох рокiв life:) був представлений на ринку України двома брендовими кодами – 63 i 93. Разом з тим, швидке зростання абонентської бази (мільйон нових абонентiв щорiчно протягом останніх кiлькох рокiв) i збiльшення розмаїття тарифних пропозицiй підштовхнули компанiю до розширення номерної бази. В результаті Нацiональна комiсiя, що здiйснює державне регулювання у сферi зв’язку та інформатизації (НКРЗI), надала оператору Нацiональний код напряму (NDC) – 73. Новий код, який надаватиметься абонентам починаючи з грудня, буде запропонований як для контрактних абонентiв, так i абонентам передплатної форми обслуговування. Розширення номерного ресурсу забезпечить клiєнтiв 10 мiльйонами нових телефонних номерів у стартових пакетах оператора, ще раз пiдтверджуючи прагнення life:) швидко нарощувати абонентську базу в майбутньому. джерело
Послугою «life:) Кредит» можна користуватися безкоштовно до 3 днів! 12 листопада 2014 В ситуації, коли немає можливості швидко поповнити рахунок, на якому не залишилося грошей, додатковими коштами в рамках послуги «life:) Кредит» можна оплатити будь-які необхідні послуги мобільного зв'язку: дзвінки, SMS, MMS, мобільний інтернет. Користувачам послуги автоматично надаються додаткові кошти від 10 до 40 гривень, залежно від «віку» SIM-карти life:) і суми поповнення в останні 2 місяці. Послуга «life:) Кредит» надається з безкоштовним підключенням і рядом лояльних умов: Безкоштовне використання протягом 3 днів. Абоненти life:) можуть користуватися додатковими грошима безкоштовно впродовж 3 днів. «Розблокування» додаткових коштів тільки після повного вичерпання основних засобів на рахунку. До тих пір, поки на рахунку абонента залишається хоча б копійка, доступні додаткові кошти не використовуються і, відповідно, не оплачуються. Єдина ціна, незалежно від розміру додаткових коштів. Якщо протягом 3 безкоштовних днів абонент не має можливості поповнити рахунок, за подальше використання послуги стягується єдина плата 1,50 грн (з усіма податками), незалежно від суми, яка була надана. З детальними умовами послуги «life:) Кредит» можна ознайомитися за посиланням http://www.life.ua/uk/mobilnij-zvyazok/kor...gy/life-kredyt/
Рекламні кампанії life:) відзначені чотирма нагородами Effie!
Оператор life:) спільно з агентством Scholz & Friends Kyiv був удостоєний премії Effie в чотирьох номінаціях за рекламні комунікації тарифних планів «Селям!» та «life:) Все включено!». За рекламну комунікацію нішового тарифного плану «Селям!», спеціально розробленого для окремої цільової групи, компанія була удостоєна золотої нагороди в номінації «Телекомунікаційні послуги». Ця ж кампанія була відзначена срібною премією в номінації «Запуск продукту/сервісу» і посіла третє місце в номінації «Малобюджетні кампанії». Рекламний ролик для тарифного плану «life:) Все включено!» отримав бронзову нагороду в номінації «Телекомунікаційні послуги». Оператор life:) не вперше стає тріумфатором міжнародного маркетингового конкурсу Effie Awards Ukraine. Наприкінці 2012 року life:) також отримав одразу чотири нагороди: золото – за розробку і запуск нової комунікаційної платформи «Світ спілкування»; срібну нагороду – за комунікацію в підтримку тарифу «Просто дешевше»; бронзу – за BTL кампанію «Близькі не за горами». Також премією Effie в 2013 році була відзначена рекламна кампанія флагманського тарифного плану оператора «life:) Шалений день».
Спільний проект Астеліт та Orga Systems став переможцем World Communication Award 2014 Сьогодні 3 грудня Orga Systems, провідний поставник програмного забезпечення для тарифікації послуг у режимі реального часу та біллінгових рішень, і Астеліт, одна з провідних телекомунікаційних компаній на ринку України, що надає GSM-послуги під брендом life:) і займається розробкою програмного забезпечення, були вшановані престижною міжнародною нагородою World Communication Award 2014 від Total Telecom, міжнародного провайдера новин та аналітичних матеріалів у сфері телекомунікацій. Компанії стали переможцями в номінації «Проект року» за реалізацію повної заміни інфраструктури BSS (система підтримки життєдіяльності підприємства) в білоруському операторі BeST за 12 місяців. Завданням проектної команди було впровадження сучасного та ефективного BSS-рішення для оператора мобільної зв’язку Білорусії BeST. У проекті було використано архітектуру на базі комплексного рішення, що експлуатується в Астеліті. Інтегрована BSS-платформа включає в себе конвергентну систему тарифікації та біллінгу (GOLD CCB) компанії Orga Systems, CRM систему і управління запитами від Астеліт, що забезпечує BeST надійним та сучасним інформаційним рішенням. Нагорода World Communication Award стала ще одним підтвердженням правильності рішення про спільну роботу двох компаній із заміни BSS системи в BeST і початком плідної співпраці.
life:) завершив перший етап проекту з енергоефективності мережі
Питання енергоефективності сьогодні дуже гостре як для держави, так і для громадян і кожного соціально відповідального бізнесу. Тому оператор life:) максимізував зусилля з побудови однієї з найпрогресивніших мобільних мереж в Європі на принципах захисту навколишнього середовища та зменшення споживання енергії. Нещодавно оператор мобільного зв’язку life:) завершив перший тестовий етап проекту з енергозбереження мережі, спрямований на підвищення енергоефективності компанії, знизивши енергоспоживання на 9%. Витрати на енергозабезпечення становлять до 60% від усіх операційних витрат, пов’язаних з експлуатацією станції, хоча енергоспоживання окремої базової станції невелике: близько 1200 Ватт на годину, що можна порівняти з роботою мікрохвильової печі, пральної машини або праски. Мережа оператора складається з тисяч базових станцій, тому скорочення енерговитрат відкриває значні можливості для зниження собівартості мобільного зв’язку, енергомодернізації мережі в цілому, а також зменшення викидів СО2 в атмосферу.
Обсяг дата-трафіку в мережі life:) за рік виріс майже на 51% 4 березня 2015 За підсумками минулого року life:) як оператор №1 для смартфонів зафіксував зростання споживання і голосового, і дата-трафіку. На фоні росту показників кількості користувачів послуги мобільного інтернету (на 18,3%, до майже 5,3 млн, на кінець 2014 року) і проникнення смартфонів у мережі life:) до 36%, річний приріст обсягу дата-трафіку становив 50,8%, середньодобовий показник виріс на 50,9%, перевищивши 26 Тбайт на день. У четвертому кварталі 2014 року абоненти life:) відправили й отримали на 37,8% даних більше, ніж в аналогічний період 2013 року. Показник середнього споживання мобільного інтернету в жовтні-грудні досяг 28,6 Тбайт на день, що на 37,8% більше, ніж у четвертому кварталі 2013 року. Максимальний добовий показник споживання дата-трафіку виріс на 41,3% щодо четвертого кварталу 2013 року і в абсолютному вираженні становить 31,8 Тбайт. При цьому показники голосового трафіку також демонструють позитивну динаміку, однак з більш скромним приростом: споживання голосових послуг, порівняно з аналогічним періодом 2014 року, збільшилося на 4,6%, за рік голосовий трафік виріс на 4,3%.
life:) як оператор №1 для смартфонів представив українському споживачеві перший власний ігровий додаток life:) Sky Drive для пристроїв на ОС Android та iOS. Дія гри відбувається в яскравому Світі спілкування, що є комунікаційною платформою бренду life:). Керуючи life:)-літаком і долаючи перешкоди на його шляху, користувач повинен зібрати якомога більше героїв Світу спілкування: смсок або мегабайтів. При цьому абоненти life:) мають можливість обміняти зібраних під час гри героїв на реальні бонусні SMS та МБ, які нараховуються на бонусний рахунок life:). Абоненти оператора можуть обміняти до 500 SMS та 500 Мбайт на місяць. life:) став першим оператором, який реалізував додаток, що дозволяє таким чином «монетизувати» результат мобільної гри. Додаток life:) Sky Drive доступний для безкоштовного завантаження всім користувачам мобільного зв'язку на Play Market і App Store. Ознайомитися з умовами гри life:) Sky Drive, а також іншими іграми від life:) можна за посиланням https://www.life.ua/uk/rozvagy/igry/life-sky-drive/
life:) впровадив технологію MSC in pool 27 березня 2015 Оператор life:) успішно реалізував технологію MSC in pool, завдяки якій вдалося значно оптимізувати роботу мережі. Завдяки технології MSC in pool, яка представляє собою групу центрів мобільної комутації (MSC), було підвищено захищеність абонентів life:) від збоїв мережі, що виникають у випадку аварії або проведення планових робіт. Якщо один з MSC не функціонує у зв'язку з технічними роботами або через несправність, то в такому випадку трафік буде автоматично перерозподілений між іншими MSC в групі при мінімально можливому впливі на сервіс. У результаті реалізації проекту в мережі life:), крім значного підвищення рівня надійності мережі, вдалося домогтися рівномірного розподілу навантаження, знизити операційні витрати і поліпшити використання ресурсів мережі в цілому. Ця технологія ефективна для будь-якої технології доступу до мережі, включаючи 3G. Компанія life:) вже забезпечила даною технологією більшість міст України, де проживає 70% абонентів оператора.
Абоненти life:) використали майже 3000 Тбайт мобільного Інтернету
Сьогодні Після запуску зв’язку третього покоління 3G+ використання мобільного Інтернету стало ще інтенсивнішим. Так, за квітень-червень загальний дата-трафік у мережі life:) досяг майже 3000 Тбайт, збільшившись за рік на 30,3%. Показник середнього споживання мобільного Інтернету у квітні-червні досяг 33,4 Тбайт на день, що на 32,4% більше, ніж в аналогічному кварталі 2014 року. Максимальний добовий показник споживання дата-трафику виріс на 67% відносно другого кварталу 2014 року і в абсолютному виразі становив 46,2 Тбайт. При цьому максимальний 3G+ трафік у травні-червні досяг 14 Тбайт. Вражаюче зростання дата-трафіку зумовлено не тільки приростом числа користувачів мобільного Інтернету (на 9,4% за рік, до 5,31 млн на кінець другого кварталу 2015) і проникненням смартфонів та 3G-пристроїв (до 43,4% та 42,2% відповідно), але й високою швидкістю мобільного Інтернету life:), привабливою для всіх власників гаджетів.
life:) продовжує модернізувати та впроваджувати нові сервіси для своїх абонентів.
Так, для користувачів мобільного сайту http://mobile.life.ua оператор відкрив нову можливість натисненням лише двох кнопок: «Замовити» та «Підтвердити» миттєво активувати новий тариф чи послугу. При цьому користувачу приходить підтвердження у вигляді SMS-повідомлення. Ця опція доступна тільки при користуванні мобільним інтернетом life:) за умов доступу до мобільного сайту.
Із запровадженням online зміни тарифного плану мобільний сайт http://mobile.life.ua стає зручним інструментом для підбору і замовлення тарифів і послуг оператора.
life:) відкрив доступ до 3G+ у всіх тарифних планах
Київ. 24 вересня 2015 року. Оператор мобільного зв’язку life:) оголошує про відкритий доступ до своєї 3G+ мережі для абонентів по всій Україні. Незалежно від поточного тарифного плану, абоненти life:) можуть користуватися мобільним інтернетом на швидкості 3G+ як в областях, де 3G+ мережу уже офіційно запущено, так і у місцях, де вона наразі розгортається.
life:) запустив власну інноваційну SMS-платформу для інформування абонентів у роумінгу Київ. 23 вересня 2015 року. Оператор мобільного зв’язку life:) оголошує про запуск власної платформи life:) Roaming Service Center, завдяки якій абоненти у роумінгу отримують інформаційні та привітальні повідомлення від оператора.
Абоненти у роумінгу цінують не тільки вигідні тарифи, але й інформаційну підтримку. Щоб підвищити якість інформування до найвищого рівня, оператор life:) розробив та впровадив альтернативне рішення life:) Roaming Service Center, засноване на власній архітектурі та інноваційній розробці компанії.
У новій платформі life:) Roaming Service Center з’явився додатковий функціонал. Це інформаційні SMS, у яких абонентам у роумінгу надається інформація про вартість послуг залежно від країни перебування та обраного тарифу. Dynamic SMS – інноваційна опція, яка виконує аналіз реєстрації абонента у роумінгу і надає інформацію про гостьові мережі, у яких діють вигідні тарифи.
Ердал Яйла, в.о. Головного виконавчого директора life:), відзначив: «Попередня платформа Roaming Service Center мала обмежений функціонал послуг і недостатню ємність каналів. Поставивши перед собою завдання перейти на оновлену IP-трансмісію, компанія зробила навіть більше – винайшла власну інноваційну платформу з більш широким функціоналом, необмеженою ємністю та економією у найближчій перспективі. Завдяки професіоналізму команди і вдало підібраній архітектурі рішення, розробка і впровадження зайняли лише три місяці. Ми віримо, що нова платформа значно підвищить рівень обслуговування наших абонентов у роумінгу, і як результат, лояльність наших клієнтів».
Отримуй вдвічі більше 3G+ інтернету з «Шаленим днем» від life:)!
Чим далі розвивається мережа 3G+ і чим більше абонентів отримують доступ до нової технології, тим більше мобільного інтернет-трафіку потрібно користувачам. Тому life:) вніс зміни до нової лінійки тарифів «Шалений день», збільшивши обсяг включеного інтернету до 100 Мбайт/день.
Тарифні плани з нового портфоліо «Шалений день+», «3G+ Шалений день», «3G+ Шалений день Ультра» надають абонентам life:) усі послуги для смартфонів за доступною ціною: 3G+ інтернет, безлімітні дзвінки всередині мережі та дзвінки на інших операторів лише по 0,25 грн/хв, без обов’язкових щомісячних платежів.
Для тих, хто бажає удосконалити фізичну форму, поліпшити здоров'я та самопочуття life:) пропонує нову послугу «Фітнес з life:)».
У рамках нової послуги оператор розробив та запустив спеціальний портал fit.life.ua. Зареєструвавшись на ньому, користувач щодня отримуватиме статті на різні тематики, такі як: спорт, правильне харчування, зможе скористатися спортивним калькулятором, навчальними відео-тренуваннями, побудувати власний графік тренувань, стежити за прогресом і ділитися результатами з іншими учасниками. Крім того, портал підкріплюватиме прагнення користувача до здорового способу життя, відправляючи нагадування і позитивні мотиватори.
Плата за користування сервісом становить 5,31 грн на 7 днів (з ПДВ та ПФ).
Головний виконавчий директор lifecell увійшов у десятку кращих топ-менеджерів за версією журналу Companion
Оцінка роботи топ-менеджера компанії - це в значній мірі оцінка діяльності самої компанії, її результативності та успішності.
2015 рік для компанія lifecell та її керівника Бурака Ерсоя дійсно був дуже продуктивним і ефективним. Так, компанія розпочала впровадження унікальної для українського ринку технології 3G+. Крім того, оператор зміцнив лідерство в проникненні смартфонів (45% на кінець 3 кварталу 2015 року), забезпечивши зручні і привабливі умови для власників цих пристроїв у своїй мережі.
У 2015 році компанія розпочала роботу над великим проектом по ребрендингу, скорегувавши свої цілі і стратегію відповідно до вимог ринку і очікувань клієнтів. Під керівництвом Бурака в компанії відбулася реструктуризація, обумовлена необхідністю посилити фокус на клієнтському досвіді і задоволеності абонентів.
Визнанням цих досягнень стало незалежне опитування серед топ-менеджерів провідних українських компаній, яким було запропоновано назвати імена керівників, які найбільш успішно і продуктивно проявили себе в бізнесі протягом 2015 року. За підсумками опитування і ранжирування результатів, Бурак Ерсой як Головний виконавчий директор компанії lifecell, увійшов в десятку кращих управлінців України.