Абонентам lifecell в роумінгу доступний 5G 12 травня 2023
Абоненти lifecell у роумінгу в низці країн отримали можливість користуватись 5G-зв’язком, якщо смартфон підтримує цей стандарт.
Через війну багато абонентів lifecell були змушені виїхати за межі України. Мобільний оператор робить все можливе, щоб надавати їм найкращі умови для користування зв’язком.
Відтепер абоненти lifecell в Болгарії, Австрії, Фінляндії, Домініканській Республіці, гаджети яких підтримують стандарти 5G, зможуть користуватися перевагами нового покоління зв’язку. Перелік країн, де абонентам lifecell буде доступний новий стандарт зв’язку, постійно збільшуватиметься. П’яте покоління мобільних мереж передбачає високошвидкісну передачу даних без затримок, високу ємність каналів та можливість розвитку сучасних технологій: телемедицини, інтернету відчуттів, тактильного інтернету, безпечного безпілотного транспорту тощо.
Від початку повномасштабного вторгнення рф на територію України lifecell допомагав залишатися на зв’язку українським абонентам за кордоном, зокрема завдяки підтримці закордонних операторів. Так, у межах акцій «Гігабайти без кордонів» оператор надає до 40 ГБ у понад 30 країнах Європи. Наразі понад 500 тис. абонентів отримали більше 30 млн ГБ за цією акцією. В межах акції «Хвилини для України», яка діє в понад 8 країнах, абоненти в залежності від тарифного плану отримують в роумінгу до 300 хв. для дзвінків в Україну та вхідних з батьківщини. Сумарно за акціями «Вхідні дзвінки без додаткової плати», яка діяла в 2022 році в 12 країнах та «Хвилини для України», яка діє і зараз у 8 країнах, абоненти lifecell виговорили понад 12 млн хв.
Щодо розвитку 5G в Україні, нагадаємо, ще в 2019 році lifecell та Ericsson Україна розгорнули демо-сегмент мережі п’ятого покоління та провели успішне тестування швидкості, під час якого було досягнуто пікову пропускну здатність завантаження даних у 25,6 Гбіт/с в діапазоні ультрависоких частот 28 ГГц. У 2020 році оператор розгорнув тестовий сегмент 5G в центральному офісі в Києві, щоб досліджувати можливості технології. Після перемоги України й відновлення зв’язку на деокупованих територіях оператор повернеться до подальшого планування розвитку і впровадження сучасних технологій зв’язку.
lifecell нараховує пакети послуг мешканцям Херсонської області Сьогодні
Для абонентів, які знаходяться в зоні затоплення після терористичного акту підриву Каховської ГЕС росіянами, lifecell нараховує пакети послуг без додаткової плати.
Після підриву окупантами Каховської ГЕС оператор нараховує своїм абонентам в населених пунктах Херсонщини, що знаходяться в районі підтоплення, пакети послуг без додаткової плати. Нарахування отримають всі, хто станом на сьогоднішній ранок перебував у таких населених пунктах: Херсон, Миколаївка, Ольгівка, Львово, Тягинка, Понятівка, Іванівка, Токарівка, Придніпровське, Садове.
Вони містять 200 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні та 20 ГБ мобільного інтернету, які можна використати протягом 7 днів.
Після початку повномасштабного вторгнення lifecell робить все, щоб в критичних умовах його абоненти мали можливість зателефонувати рідним. Починаючи з перших днів повномасштабної війни, оператор нараховує українським військовим, медикам, правоохоронцям і працівникам критичної інфраструктури пакети послуг по 10 тис. ГБ мобільного інтернету, 10 тис. хвилин на дзвінки на будь-які номери в Україні та 10 тис. SMS.
Для того, щоб підтримати своїх абонентів, які перебували в окупації, lifecell нараховує їм пакет послуг 500 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні й 10 ГБ мобільного інтернету на 30 днів без додаткової плати після звільнення територій.
З травня 2022 року lifecell надає своїм абонентам у більше, ніж у 30 країнах Європи, які вимушено залишили Україну через війну, можливість використовувати тарифні гігабайти, що входять у пакет послуг, без додаткової плати. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/803
lifecell спільно з DonorUA запускають акцію «Гігапоміч» для абонентів-донорів крові Вчора
Напередодні міжнародного Дня донора мобільний оператор lifecell та платформа DonorUA об’єднують зусилля задля мотивації донорського руху в Україні. Відтепер абонент lifecell, який здасть кров або її елементи у період з 12 червня, може отримати 10 ГБ в межах акції «Гігапоміч».
Зараз донорство крові важливе як ніколи, адже одна донація – це три врятовані життя. Повномасштабна війна критично загострила потребу у донації. Здаючи кров, донори дарують людям шанси на життя — зокрема, нашим захисникам і захисницям.
Акцією «Гігапоміч» мобільний оператор нагадує своїм абонентам про важливість донорства і мотивує їх здавати кров та отримувати подяку від lifecell за їхній важливий внесок — 10 ГБ мобільного інтернету терміном на 14 днів за 0.01 грн.
«Ви рятуєте — ми дякуємо», — такий слоган нової акції lifecell«Гігапоміч».
Як отримати подяку від lifecell:
1. Здати кров у будь-якому центрі кровіі отримати довідку про донацію.
2. Зареєструватися або авторизуватися на сайті donor.ua і в особистому кабінеті завантажити довідку про донацію.
3. Після успішного підтвердження довідки замовити нарахування від lifecell на сайті donor.ua у розділі «Бонусна програма» -> «Бонус від lifecell», натиснувши кнопку «Отримати 10 ГБ».
За одну донацію — здачу крові або її компонентів, підтверджену довідкою з датою від 12 червня 2023 року і пізніше — абонент може отримати одне нарахування 10 ГБ мобільного інтернету. Донор-абонент lifecell може замовити акційний пакет послуг протягом 14 днів з дати отримання довідки про донорство.
В акції «Гігапоміч» беруть участь абоненти lifecell, які обслуговуються на індивідуальних та корпоративних тарифних планах, а також ті, які перенесли свій номер до lifecell від інших операторів. lifecell дякує кожному абоненту-донору крові.
Акція діятиме до 31 грудня 2023 року (включно) по всій території України, окрім тимчасово окупованих та непідконтрольних територій.
Здати кров можна практично у кожному місті України, де є центри крові або інші медичні заклади. Список по всій Україні тут.
lifecell надасть можливість резервувати номери загиблих або зниклих безвісти героїв Вчора
Оператор реалізував можливість за запитом рідних резервувати номери, які належали загиблим або зниклим безвісти військовим, на рік.
Мобільний оператор lifecell на запит Міністерства цифрової трансформації реалізував можливість резервації номерів загиблих чи зниклих військових на 12 місяців з моменту деактивації, щоб номер не надійшов у вільний продаж. Тобто, якщо номер військового буде деактивований через рік після останнього поповнення, ще протягом року він не буде перевипускатись (надходити у продаж).
Для цього родичу зниклого безвісти чи загиблого потрібно звернутися до служби підтримки оператора, зазначити номер, якій треба зарезервувати, та від кого надійшло звернення (батьки, дружина тощо).
Після резервування номера абоненту, який звертався в контакт-центр, на вказаний контактний номер надходить SMS щодо рішення запиту.
lifecell запускає новий напрямок співпраці з бізнесом Вчора
Мобільний оператор lifecell запрошує партнерів до співпраці в межах нового B2B-напрямку «Лідогенерація», яка дозволить отримувати додатковий дохід компаніям-партнерам з мінімумом операційних зусиль.
Лідогенерація – це просте та взаємовигідне B2B-партнерство із залучення нових замовників, яке дозволяє компанії-партнеру заромляти більше, комплексно вирішуючи потреби клієнтів. Для цього партнеру не потрібні додаткові ресурси й час, співпраця реалізується на базі основної діяльності компанії.
Потенційними партнерами lifecellв «Лідогенерації» можуть стати компанії, які мають свої власні В2В-продукти, переважно, але не обов’язково суміжні з телекомом, та напрацьовану партнерську мережу. Найбільш вдалим таке партнерство може стати для маркетингових агентств, компаній, які реалізують віртуальні АТС, рішення для колцентрів та СRM-системи, а також для підприємств, діяльність яких спеціалізується на інтеграції сервісів або продуктів для B2B.
Алгоритм «Лідогенерації» простий та прозорий:
1. Після укладення договору з партнером-лідогенератором його команді проводятькоротке базове навчання по продуктах lifecell – конвергентні рішення та BigData.
2. Партнер, комунікуючи з клієнтами та пропонуючи свої послуги, також презентує продукти lifecell.
3. У разі зацікавленості, партнер передає lifecell контакти цього клієнта як лід, який опрацьовується менеджером.
4. За кожного лід-клієнта, який уклав договір з lifecell, партнеру виплачується винагорода.
lifecell пропонує партнерам-лідогенераторам презентувати своїм клієнтам продукти, які сьогодні необхідні для ефективної роботи будь-якої компанії:
Конвергентні рішення –це комплекс рішень з організації якісної бізнес-телефонії для роботи з офісу та поза його межами. Лідером в цій групі є єдина мережа FMC, яка об’єднує комунікацію офісів, мобільних та фіксованих телефонів співробітників компанії у єдину корпоративну мережу із короткою нумерацією та інтелектуальною обробкою дзвінків. Продукт має високий попит, відзнаку якості і стабільності. Big Data – це різноманітні системи обробки великих масивів інформації, використовуючи які компанії отримують конкурентні переваги на ринку та, як результат, збільшують обсяги продажів. Аналіз великих даних дає змогу визначати цільову аудиторію (ЦА) та її потреби, грамотно налаштовувати таргетинг та будувати комунікацію з клієнтами, підбирати ефективні маркетингові інструменти, тобто відкриває перед бізнесом безліч можливостей.
LIFECELL ПІДТРИМУЄ УКРАЇНСЬКИХ ЗАХИСНИКІВ ЗВ’ЯЗКОМ Сьогодні Мобільний оператор lifecell продовжує нараховувати військовослужбовцям пакети послуг з великою кількістю інтернету, хвилинами для дзвінків на будь-які номери в Україні та SMS.
lifecell цінує внесок військовослужбовців ЗСУ та інших захисників України, які боронять країну під час війни, та підтримує їх послугами зв’язку від початку повномасштабного вторгнення. Черговий раз оператор без додаткової плати нараховує українським захисникам пакети послуг, які допомагають при виконанні службових завдань та дають змогу залишатися на зв’язку з побратимами і рідними.
Кожен пакет послуг для військовослужбовця – абонента lifecell містить безлімітний інтернет, 3 000 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні + безліміт у мережі lifecell, а також 50 SMS. Нараховані послуги можна використати до 30 вересня 2023 року включно.
Щоб отримати спеціальне нарахування абонент має звернутися в магазин lifecell або зателефонувати до служби підтримки оператора 5433 (безкоштовно з lifecell).
Уся команда lifecell безмежно вдячна нашим захисникам. Від початку повномасштабного вторгнення оператор нарахував вже понад 670 тис. спеціальних пакетів послуг для зв’язку. Протягом 2022 року lifecell передав для ЗСУ обладнання на понад 38 млн грн. А в 2023 році на допомогу ЗСУ вже виділено понад 742 тис. грн – на ці кошти було передано обладнання для забезпечення підрозділів армії зв’язком.
lifecell пропонує ГБ та хвилини за поповнення рахунку Сьогодні
Для абонентів, які поповнюють рахунок, доступні подарунки до 40 ГБ й 200 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні.
lifecell запускає національну акцію, згідно з умовами якої абоненти отримують подарунки від оператора за поповнення рахунку. Так, при поповненні на суми від 200, 300, 400 грн, користувачу потрібно набрати комбінацію *400# для отримання подарунку за 1 копійку.
В межах акції абонентам за 1 коп. будуть доступні три різні подарунки в залежності від суми поповнення. За найбільше поповнення від 400 грн можна отримати 40 ГБ та 200 хвилин для дзвінків на всі номери по Україні на 4 тижні. детально https://www.lifecell.ua/uk/announcements/809
ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell, повідомляє про запуск послуги Дія TV для усіх абонентів lifecell з 6 вересня 2023 року.
Послуга дозволяє активувати безлімітний трафік на перегляд каналів Дія TV в застосунку Дія без додаткової оплати у всіх тарифних планах ТОВ «лайфселл». Підключити послугу – набирайте *342#. https://www.lifecell.ua/uk/gu_announcements/450
lifecell спільно з Optiva отримали міжнародну премію Excellence Awards TM Forum 2023
28 вересня 2023
Партнерський кейс співпраці мобільного оператора lifecell та компанії Optiva під час війни відзначено престижною нагородою TM Forum Excellence Awards.
Партнерство lifecell та Optiva було відзначене в категорії Excellence in Serving People & Planet за проєкт «Підтримка зв’язку як життєво необхідної потреби з розширеним захистом у небезпечні часи».
З першого дня повномасштабної війни у лютому 2022 році безумовним пріоритетом lifecell стала підтримка безперервності зв’язку для українців. Тоді оператор разом з компанією Optiva здійснив швидке розгортання нових центрів аварійного відновлення у безпечних місцях подалі від бойових дій в Україні та за її межами, включно з платформою автоматизованого абонентського обліку. Можливості платформи дозволили lifecell бути готовими до можливих порушень в роботі головного дата центру, а також в стислі строки запровадити національний роумінг та надати нові безкоштовні послуги. Це дозволило забезпечити українців надійним зв’язком у критичний час.
Конкурсне відео за посиланням. Опис партнерського кейсу за посиланням.
Починаючи з 2007 року, TM Forum відзначає нагородами провідні світові компанії за їх інноваційні досягнення, які ромлять революційний внесок у цифрову трансформацію телеком-галузі. Нагороди TM Forum демонструють престижну та неупереджену експертизу, цінне визнання колег та відзначають успіх ключових гравців галузі. Деталі за посиланням.
«Переможці TM Forum Excellence Awards проходять найсуворіший відбір у галузі телекомунікацій і високих технологій, — сказав Нік Віллеттс, генеральний директор TM Forum. — Цього року у нас був надзвичайний вибір із майже 200 заявок, і нашому незалежному журі було дійсно важко обрати переможців серед усіх компаній, які співпрацюють, впроваджують інновації та забезпечують рух галузі у нову еру цифрових телекомунікацій. Перемога в категорії Excellence in Serving People and Planet демонструє натхненний приклад цифрової трансформації в реальному світі, і мені приємно привітати команди lifecell та Optiva».
«Престижна нагорода TM Forum Excellence Award є для нас джерелом натхнення для покращення нашої відданої роботи та постійного зміцнення зусиль задля забезпечення найкращих технологічних послуг у співпраці з нашим відданим партнером Optiva. Премія у категорії Excellence in Serving People and Planet підкреслює наше прагнення забезпечити надійне безпечне з’єднання для наших абонентів, особливо в часи складних випробувань, через які проходить вся українська нація. Разом ми продовжуватимемо забезпечувати життєво важливий нерозривний зв’язок, незважаючи на несправедливу та жорстоку війну, розв’язану росією проти незалежної держави», – прокоментував Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell.
«Для Optiva ця нагорода є моментом, який нагадує нам про те, який вплив можуть мати технології та клієнтоорієнтоване обслуговування в ситуаціях, коли зв’язок насправді рятує життя. Ми продовжуватимемо підтримувати lifecell та Україну у життєво важливій сфері телекомунікацій», – зазначив Роберт Стайбл, генеральний директор Optiva. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/815
ПРО ЗАПУСК ПОСЛУГ ВІДЕО+МУЗИКА БЕЗЛІМІТ ТА КІНО+ТБ БЕЗЛІМІТ
Сьогодні ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell, повідомляє про запуск послуг Відео+Музика Безліміт та Кіно+ТБ Безліміт для індивідуальних абонентів lifecell з 4 жовтня 2023 року.
Послуги дозволяють використовувати безлімітний трафік без додаткової оплати на перегляд відео та ТБ ресурсів, а також на користування вибраних музичних застосунків. Послуги доступні для підключення для індивідуальних абонентів ТОВ «лайфселл». Підключити послуги – набирайте *301#. https://www.lifecell.ua/uk/gu_announcements/459
Мобільний оператор lifecell підтримує абонентів в Ізраїлі
Сьогодні
Починаючи з 7 жовтня Ізраїль опинився під жорстокою атакою терористів ХАМАС. lifecell у межах соціальної ініціативи «Турбота крізь кордони» lifecell нараховує своїм абонентам в Ізраїлі спеціальні пакети послуг без додаткової плати.
Пакет містить 10 хв. для дзвінків рідним і близьким в Україну і 150 МБ в роумінгу, щоб залишатися на зв’язку. Термін дії пакету – 7 днів. Загалом lifecell нарахував близько 150 тис. хвилин і 2200 ГБ без додаткової плати.
Ця ініціатива реалізується з 2014 року, і в її межах lifecell забезпечує послугами мобільного зв’язку без додаткової плати своїх абонентів у роумінгу країн, де сталися надзвичайні ситуації, техногенні катастрофи чи терористичні акти. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/817
lifecell продовжує надавати послуги українцям у звичайному режимі
Сьогодні Накладення арешту на корпоративні права підсанкційних осіб не впливають на операційну діяльність компанії lifecell, оператор продовжує працювати в звичайному режимі.
Компанія lifecell повністю належить одній з найбільших компаній Туреччини в галузі телекомунікаційних та технологічних послуг – Turkcell. 54% акцій Turkcell перебувають у вільному обігу на Стамбульській та Нью-Йоркській фондовій біржах. Фонд добробуту Турецької Республіки (TWF) володіє 26,2% акцій Turkcell, що дає йому право призначати більшість членів ради директорів і номінувати голову правління. Решта 19,8% акцій Turkcell належать IMTIS Holdings S.à.r.l., компанії, яка в свою чергу повністю належить International Mobile Telecom Investment Stichting Administratiekantoor (нідерландський фонд), не маючи у ньому місць у раді директорів і жодних привілеїв, контролю або впливу на Turkcell або lifecell.
Таким чином Міхаіл Фрідман, Пьотр Авен та Андрєй Косогов не мають жодного контролю або впливу на Turkcell та lifecell. Крім того, обидві компанії суворо дотримуються встановлених механізмів комплаєнсу та внутрішнього контролю, запроваджених органами влади США, Великобританії, ЄС та України.
Компанія lifecell продовжує працювати й надавати якісні послуги для мільйонів абонентів в Україні та за кордоном. Команда lifecell робить все можливе, щоб забезпечити стабільну роботу мережі, розуміючи, наскільки важливий зв'язок для людей під час війни. Оператор не тільки відновлює зруйновану та пошкоджену внаслідок бойових дій інфраструктуру, а й продовжує розбудовувати покриття на території України. З лютого 2022 року lifecell запустив понад 800 нових базових станцій, щоб українці залишались на зв’язку.
Щоб пришвидшити відновлення цифрової та телеком-інфраструктури України перерахував 40 млн грн для фонду UNITED24. Також зібрав та передав для ЗСУ обладнання на загальну суму понад 39 млн грн. lifecell продовжує інвестувати мільярди гривень в економіку України щорічно. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/818
lifecell та Благодійний фонд Сергія Притули оголошують початок спільного збору на радіозв’язок для Сил Оборони
Сьогодні Благодійний фонд Сергія Притули та мобільний оператор lifecell розпочали збір коштів на зв'язок для військових, який має на меті забезпечити 100 підрозділів Сил Оборони 100 комплектами радіозвʼязку. Спільний фандрайзинг проходитиме під назвою «Почуй своїх». Сума збору - 14,2 млн грн.
Радіозв'язок – це одна з найпріоритетніших потреб на фронті. Від наявності захищеного зв’язку між військовими залежить ефективність виконання задач, оперативність реагування на зміну обстановки і злагодженість роботи.
Комплекти радіостанцій потрібні для:
захищеного зв’язку в межах підрозділу та з суміжними підрозділами; комунікації між військовими на території без мобільного покриття; передачі оперативної інформації, що повʼязана з виконанням бойових задач; виклику медичної евакуації до поранених.
Ціль спільного збору – 14,2 млн грн, які будуть спрямовані на закупівлю 100 комплектів радіозвʼязку для 100 підрозділів Сил Оборони України. Один повноцінний комплект складається з автомобільної радіостанції Motorola DM4400, портативної цифрової радіостанції Motorola DP4800 та п’яти портативних цифрових радіостанцій Motorola DP4400 (орієнтовна вартість комплекту - 142 000 грн).
Свій внесок у забезпечення зв’язку для захисників можуть зробити не лише абоненти lifecell. Долучатися до збору необхідної суми може будь-хто в Україні та за кордоном, незалежно від того, послугами якого оператора користується.
Серед усіх, хто долучився до збору і задонатив 500 і більше гривень за один раз, команди lifecell та Фонду Сергія Притули розіграють цінні призи: до року мобільного зв’язку вартістю 1 коп. для абонентів lifecell, брендовані футболки та сувеніри від Фонду.
Закинути свій донат на зв'язок можна на офіційній сторінці збору «Почуй своїх» s.lifecell.ua/pochui. Стежити за стартом та перебігом проєкту можна на офіційному сайті, соціальних мережах lifecell і Фонду Сергія Притули.
Від початку повномасштабного вторгнення lifecell регулярно нараховує спеціальні пакети послуг для зв’язку військовим, передав Збройним Силам України телеком- та IT-обладнання сумарною вартістю близько 40 млн грн і тепер запрошує всіх небайдужих приєднатись до збору «Почуй своїх». https://www.lifecell.ua/uk/announcements/820
lifecell поділився досвідом роботи під час війни з латвійським оператором Tele2 24 листопада 2023
Як мобільний оператор працює під час війни, з якими викликами стикається і які оперативні рішення ухвалює, як обслуговує абонентів розповіли під час візиту до Латвії в листопаді директор з маркетингу lifecell Озан Аслан та директор мобільної мережі Махмут Ерюретен.
З початку великої війни Латвія була однією з тих країн, яка дуже активно підтримувала lifecell. «Завдяки Telefónica ми отримали обладнання, яке й досі використовуємо на сході України, - зазначив директор мобільної мережі Махмут Ерюретен.
Перед початком повномасштабного вторгнення мобільний оператор готувався до різних сценаріїв: для цього реорганізовували інфраструктуру, переміщали критичне обладнання зі східних областей України до західних. «Після початку великої війни ми визначили для себе головний пріоритет - збереження зв’язку. Відповідно інші бізнес цілі відійшли на другий план. Після звільнення населених пунктів, ми намагалися якомога швидше повертати зв'язок для українців і пропонувати актуальні послуги», - зазначив Озан Аслан.
Про роботу дирекції мобільної мережі під час війни поділився досвідом Махмут Ерюретен. «За перші кілька днів ми втратили 12% мережі через пошкоджену енергетичну інфраструктуру та масштабні руйнування. Але ми максимально швидко як могли відновлювали наші базові станції, а також на початку війни запустили національний роумінг разом з двома іншими мобільними операторами в Україні, щоб максимальна кількість українців мала зв'язок. Ми використовували Starlink, який дозволяв нам забезпечувати сигнал. Після звільнення ЗСУ окупованих міст та сіл, в 2022 році ми відремонтували близько 220 станцій. 80 станцій, на жаль, не відновлювали, адже біля них більше немає населених пунктів - вони були повністю зруйновані під час російської агресії. Під час війни ми відновили близько 1000 базових станцій і збільшили пропускну здатність».
Представники lifecell поділились висновками, до яких компанія дійшла за час війни. «Найбільший урок для мене під час війни полягає в тому, що люди важливіші за бізнес-метрики. Під час війни треба підтримувати власних працівників і державу. Ми повинні триматися разом і бути сильними. Наші люди сильні і ми прагнемо бути сильними як компанія, підтримуючи наших людей», - зазначив Озан Аслан. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/822
Перенесення номерів до мережі lifecell від «Київстар» наразі не відновлене на стороні оператора-донора
21 грудня 2023
lifecell інформує, що з 12 грудня й по сьогодні у абонентів, які хочуть скористатися послугою MNP та перенести свій номер у мережу lifecell від оператора «Київстар», виникають труднощі.
Перенесення номерів наразі не можливо здійснити через глобальний збій в мережі оператора «Київстар», який відбувся минулого тижня.
Абоненти, які залишають заявки на портацію до lifecell, можуть не отримувати сервісні повідомлення та SMS-підтвердження, оскільки наразі не до кінця вирішені технічні проблеми на стороні іншого оператора.
Мережа оператора lifecell працює в звичайному режимі і обслуговує всіх абонентів.
Після вирішення технічних проблем колегами по ринку lifecell готовий якнайшвидше опрацювати підтверджені на боці оператора “Київстар” заявки на портацію та прийняти у мережу нових абонентів. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/825
Автооплата від lifecell стала доступна в застосунку ПУМБ 5 січня 2024
lifecell разом з ПУМБ запустили автооплату для фінансових номерів у застосунку банку. Тепер абоненти lifecell можуть налаштувати автоматичну оплату пакету послуг за тарифом через застосунок ПУМБ.
Автооплата – зручний спосіб оплати, завдяки якому абонент може не контролювати дату оплати тарифу. Оплата пакету послуг відбуватиметься автоматично з рахунку користувача ПУМБ. При зміні тарифу чи його вартості, сума та (або) дата наступної оплати оновлюються автоматично. Це значить, при подібних змінах користувачі не будуть витрачати час на оновлення параметрів налаштування автоматичного платежу. Всі зміни можна буде побачити в застосунку My lifecell у розділі Автооплата та у застосунку ПУМБ в розділі «Календар платежів» => Оплата lifecell => Автооплата lifecell.
Як це працює?
За один день до дати оплати пакету послуг після 20:00 з банківського рахунку ПУМБ буде зніматись сума, що відповідає вартості тарифу та додаткової суми поповнення рахунку (за бажанням, якщо абонент її встановить). Наступна автоматична оплата відбудеться через чотири тижні або через 30 днів – згідно з умовами пакету послуг і без комісії. Коли абонент перезамовить пакет послуг раніше, дата наступної оплати автоматично оновиться й повторного зняття коштів не станеться.
Чим автооплата відрізняється від звичного автопоповнення?
Сума коштів резервується виключно на оплату тарифу і не може піти на інші платежі. Списання коштів з картки відбувається за один день до оплати пакета послуг за тарифом. Не потрібно змінювати налаштування автооплати при зміні тарифу чи його вартості, а також при перезамовленні пакета послуг за тарифом.
Як налаштувати послугу «Автооплата» в застосунку ПУМБ?
зробіть поповнення фінансового номеру lifecell у застосунку ПУМБ та оберіть «Створити автоплатіж» або відкрийте раніше проведений платіж "поповнення номеру lifecell" (фінансового) в розділі «Історія платежів» і оберіть «Створити автоплатіж». погодьтеся з умовами «Автооплати lifecell». оберіть картку для здійснення автоматичної оплати (якщо маєте декілька). вкажіть додаткову суму поповнення рахунку (за бажанням) та збережіть налаштування.
Автооплата від lifecell стала доступна в застосунку monobank 27 грудня 2023
lifecell разом з monobank запустили автооплату у застосунку банку. Тепер абоненти lifecell можуть налаштувати автоматичну оплату пакету послуг за тарифом через застосунок monobank.
Автооплата – зручний спосіб оплати, завдяки якому абонент може не контролювати дату оплати тарифу. Оплата пакету послуг відбуватиметься автоматично з рахунку користувача monobank. При зміні тарифу чи його вартості, сума та (або) дата наступної оплати оновлюються автоматично. Це значить, при подібних змінах користувачі не будуть витрачати час на оновлення параметрів налаштування автоматичного платежу. Всі зміни можна буде побачити в застосунку My lifecell у розділі Автооплата та у застосунку monobank у розділі «Мобільний зв’язок» => Автооплата lifecell.
Як це працює?
За один день до дати оплати пакету послуг після 20:00 з банківського рахунку monobank буде зніматись сума, що відповідає вартості тарифу та додаткової суми поповнення рахунку (за бажанням, якщо абонент її встановить). Наступна автоматична оплата відбудеться через чотири тижні або через 30 днів – згідно з умовами пакету послуг і без комісії. Коли абонент перезамовить пакет послуг раніше, дата наступної оплати автоматично оновиться й повторного зняття коштів не станеться.
Чим автооплата відрізняється від звичного автопоповнення?
Сума коштів резервується виключно на оплату тарифу і не може піти на інші платежі. Списання коштів з картки відбувається за один день до оплати пакета послуг за тарифом. Не потрібно змінювати налаштування автооплати при зміні тарифу чи його вартості, а також при перезамовленні пакета послуг за тарифом.
Як налаштувати послугу «Автооплата» в застосунку monobank?
Увійдіть в застосунок monobank. Перейдіть в розділ «Ще» і оберіть «Мобільний звʼязок». Оберіть «Підключити автооплату lifecell». Оберіть картку для здійснення автоматичної оплати. В цьому ж розділі можна і відключити автооплату.
У 2023 році lifecell розширив мережу магазинів та сервісів у них Сьогодні
Під брендом lifecell в 2023 році відкрили 48 нових магазинів у 18 областях України. Мережа торговельних точок під брендом оператора на кінець грудня 2023 р. склала понад 470 магазинів.
Попри повномасштабну військову агресію рф проти України, мобільний оператор lifecell продовжує надавати своїм абонентам якісне обслуговування через мережу точок продажу. У 2023 році кількість магазинів майже повернулась до рівня початку 2022 року - понад 470 магазинів у 247 містах та містечках, де працюють близько 1000 працівників.
Протягом минулого року lifecell активно розширював мережу точок продажу і відкрив 48 нових магазинів у 18 областях України, зокрема у містах, де раніше не було магазинів бренду. Це стало важливим кроком до зближення з клієнтами та абонентами, які мешкають у різних регіонах країни, зокрема в містах Арциз, Бобровиця, Бурштин, Вільногірськ, Городня, Городок, Долинська, Єланець, Жовті Води, Іванків, Іршава, Кам’янець-Подільський, Коцюбинське, Лохвиця, Пирятин, Почаїв, Старий Самбір, Чорнобай, Ярмолинці.
В результаті військової агресії окупантів два магазини lifecell на тимчасово окупованих територіях було вщент зруйновано, а ще три в регіонах, близьких до бойових дій, пошкоджено. Однак пошкоджені магазини завдяки роботі команди вдалося відновити, забезпечивши абонентам безперервний доступ до послуг оператора.
Незважаючи на виклики сьогодення, lifecell зосереджений на підтримці та задоволенні своїх абонентів, розвиваючи та модернізуючи свою мережу магазинів та впроваджуючи інноваційні рішення для поліпшення взаємодії з клієнтами.
У 2023 році в точках продажу lifecell почав використовувати застосунок Icell, за допомогою якого в магазинах оператора на всіх дисплеях централізовано встановлюються та контролюються відеоролики. Це дозволяє змінювати візуальний контент та уніфікувати візуальний вигляд вітрин. Інструмент відкриває можливості зокрема для активного просування продуктів і послуг оператора та його партнерів.
Для зручності клієнтів lifecell поглибив співпрацю з поштовим сервісом Meest Express. Мобільний оператор обладнав точками видачі поштового оператора всі магазини, де можливо надавати такі послуги. Протягом 2023 року десятки тисяч клієнтів відвідали магазини lifecell для отримання чи відправки посилок.
У 2023 серед затребуваних сервісів клієнти торговельних точок lifecell найчастіше обирали встановлення застосунків та налаштування смартфонів. За допомогою сервісу компанії Hankuper у 2023 році десятки тисяч разів також встановлено застосунки lifecell (lifebox, BIP, TV+, Paycell, Мій lifecell). Також значно зріс попит на підключення додаткових сервісів та послуг («Вибір номеру», «Тарифна підписка», «Мультисім» тощо). Завдяки співпраці з monobank в магазинах lifecell продали велику кількість банківських карток та товару через послугу «Покупка частинами».
Найбільший попит у покупців минулого року мали стартові пакети та сервіси компанії. З додаткових товарів на початку 2023 року під час відключень електроенергії активно реалізувались роутери, павербанки, зарядні пристрої тощо. Протягом всього року популярними залишались різноманітні аксесуари та смартфони. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/831
lifecell – абсолютний лідер за кількістю перенесених у його мережу номерів
9 лютого 2024 Протягом минулого року та всього періоду дії послуги MNP lifecell тримає першість за кількістю перенесених у його мережу номерів. Про це свідчить оприлюднена НКЕК статистика з перенесення абонентських номерів.
Абоненти, згідно з опитуванням оператора, обирають lifecell з огляду на широкий вибір збалансованих тарифних планів з вигідними ціновими умовами та одночасно за швидкість мобільного інтернету, широке 4G-покриття та якісне обслуговування.
У lifecell діють особливі пропозиції для MNP-абонентів – вони можуть скористатися спеціальною ціною на тарифи оператора з вигодою до 45%. Найчастіше MNP-абоненти обирають національні тарифні плани «Вільний Лайф», «Смарт Лайф» та регіональний тариф «Потужний», які можуть задовольнити різноманітні потреби користувачів – від великого обсягу хвилин на розмови до безлімітного мобільного інтернету.
Наразі абоненти, які перейдуть до lifecell зі збереженням номера до 31 березня 2024 року, автоматично фіксують вартість свого тарифу до кінця року за умовами акції «Суперфріз».
Послуга перенесення номеру з повним його збереженням включно з кодом до іншого мобільного оператора (MNP – Mobile Number Potrability) діє в Україні вже п’ятий рік. За весь період її надання - з 1 травня 2019 року по 1 лютого 2024 року - до різних мереж було перенесено 402 972 номерів. За статистикою НКЕК, попит на послугу щороку зростає, із загальної тенденції вибивається лише 2022 рік у зв’язку з воєнними подіями. У 2024 році лише за перший місяць було задоволено 17 985 заяв про зміну оператора, з них – 13 963 про перехід абонентів до lifecell.
Від моменту запуску послуги MNP lifecell залишається абсолютним лідером за кількістю перенесених у його мережу номерів. Шляхом портації своїм новим оператором lifecell обрали більше 261 тис. абонентів.
lifecell першим серед українських операторів у 2022 році запустив можливість онлайн перенесення номеру у його мережу без відвідування магазину. Щоб портувати номер до мережі lifecell абонент може обрати оптимальний для себе спосіб: перенести онлайн на eSIM або за допомогою будь-якого стартового пакету оператора, чи отримати нову SIM-картку в магазині lifecell.
lifecell запускає низку довготермінових послуг з безлімітним інтернетом Сьогодні Мобільний оператор lifecell запускає низку послуг з безлімітним інтернетом для спілкування в соцмережах, перегляду відео й користування музичними сервісами на 90 й 180 днів з економією до 37%.
Нові послуги спеціально розроблені для абонентів, які звикли проводити багато часу онлайн, спілкуючись та розважаючись. Послуга «Online спілкування. Пакет Premium L» на 90 днів та «Online спілкування. Пакет Premium XL» на 180 днів містить необмежений обсяг інтернет-трафіку при використанні соціальних мереж та месенджерів Facebook, Instagram, X, Viber, WhatsApp, Skype, Facebook Messenger, Telegram, Signal. Вартість пакету на 90 днів - 120 грн., на 180 днів - 200 грн. Код для замовлення - *244#
Послуга «TikTok Безліміт L» на 90 днів та «TikTok Безліміт XL» на 180 днів надає абоненту безлімітний інтернет трафік на використання застосунку TikTok на період дії пакету послуг. Вартість пакету на 90 днів - 120 грн., на 180 днів – 200 грн. Код для замовлення - *305#
Послуга «Відео+Музика Безліміт L» на 180 днів та «Відео+Музика Безліміт XL» на 180 днів - надання необмеженого обсягу інтернет-трафіку при використанні застосунків YouTube, YouTube Music, YouTube Kids, Spotify, Deezer, Apple Music, SoundCloud, Shazam та TuneIn Radio на період дії пакету послуг. Вартість пакету на 90 днів - 120 грн., на 180 днів – 200 грн. Код для замовлення - *303#
Вигода цих довготермінових пропозицій оператора в тому, що їх використання дозволяє абоненту економити, адже оплативши пакет L на 90 днів – економія складає 25% як порівняти з купівлею 4-тижневих пакетів послуг. При купівлі пакетів XL на 180 днів, користувач економить до 37%. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/833