lifecell запустив першу базову станцію на сонячних батареях
Мобільний оператор lifecell тестує використання сонячних панелей у південному регіоні України для автономного живлення базових станцій.
lifecell розпочав тестування пілотного проєкту зі встановлення сонячних панелей для живлення базових станцій на тих ділянках, де доступ до електромереж може бути ускладнений.
Першочергове завдання оператора під час війни – забезпечити безперервне надання послуг зв’язку абонентам, тому використання альтернативних джерел живлення допоможе підтримувати роботу обладнання, навіть якщо електромережі буде пошкоджено.
Команда оператора встановила та підключила обладнання на одному з технологічних майданчиків на півдні України. І вже декілька тижнів триває тестування цього обладнання. Завдяки сонячним панелям загальною площею 84 кв. м виромляється до 16 кВт енергії для живлення базової станції, що дозволяє забезпечити зв’язком більш ніж 2000 людей в чотирьох населених пунктах області. Сонячні батареї генерують постійний струм напругою 48 вольт, який подається на обладнання базової станції.
Кількість і потужність сонячних панелей розраховані таким чином, щоб забезпечувати цілодобову роботу обладнання, незважаючи на сезонність та кількість сонячного світла. Від накопиченої сонячної енергії заряджаються і автономні акумулятори. Ємності акумуляторів вистачає на 36 годин автономної роботи. Сонячні панелі можуть працювати при температурі від -20 до +40 °С і не потребують спеціального обслуговування.
Загалом тестування триватиме впродовж року, аби фахівці оператора мали змогу оцінити ефективність сонячних панелей у різні пори року й різну погоду.
Ідея використовувати сонячну енергію для живлення базових станцій виникла в lifecell ще до війни, адже такий вид енергії має низку переваг – як то відновлюваність та екологічність, висока технологічність процесів при простоті експлуатації та економія витрат у довгостроковій перспективі. Зокрема, використання альтернативних джерел енергії планувалося в місцевості, де існують труднощі з підключенням до електромереж. Під час війни, коли ворог намагається зруйнувати критичну інфраструктуру, забезпечення обладнання автономним живленням стало надважливим.
Якщо пілотний проєкт продемонструє успішні результати, оператор масштабуватиме використання сонячних панелей для резервного живлення базових станцій, що стане екологічною альтернативою дизельним генераторам на об’єктах, де є проблеми з традиційним живленням.
18 жовтня 2022 ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговою маркою lifecell повідомляє про те, що задля забезпечення безперервності роботи мобільної мережі у зв’язку з військовою агресією росії та пов’язаних з цим економічних чинників у період з 26.10.2022 до 30.12.2022 р. поступово відбудуться наступні зміни у ряді додаткових сервісів(послуг):
будуть переглянуті умови, зокрема ціни та/або зміст пакетів послуг, період дії у наступних послугах:
Інтернет послуги: «Онлайн 1,5 ГБ», «Онлайн 3 ГБ», «Онлайн 7 ГБ», «Інтернет Тиждень», «1 ГБ на тиждень», «SmartNet+», «1 ГБ Інтернету на день», «2.5G Безліміт», «15 Гб Нічний Інтернет», «3G ОНЛАЙН 1ГБ», «3G ОНЛАЙН 2ГБ», «3G ОНЛАЙН 4ГБ», «3G ОНЛАЙН 8ГБ», «ОНЛАЙН 500МБ» та послуги (пакети інтернет-трафіку), які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота»: 1,5ГБ, 3ГБ, 7ГБ, «1ГБ на тиждень».
Голосові послуги: «Економні дзвінки S», «Економні дзвінки M», «Економні дзвінки L», «Тиждень розмов» та послуги (пакети голосового трафіку), які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота»: 40 хвилин на інші номери по Україні, 100 хвилин на інші номери по Україні, 200 хвилин на інші номери по Україні.
Послуги безлімітного доступу до відео та соціальних мереж: «LifeVideo безліміт на 4 тижні», «Online спілкування» (пакети Basic та Premium). Послуги, які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота»: LifeVideo безліміт на 4 тижні.
Послуги обміну повідомленнями: «60 SMS на тиждень», «50 SMS», «200 SMS», «1000 SMS» та послуги, які абонент може замовити іншому номеру в рамках послуги «Мобільна турбота» 200 SMS, 1000 SMS, 50 SMS.
буде припинено надання таких послуг як: «lifecell Відео Максимальний», «lifecell Відео Сова», «lifecell Відео Оптимальний», «lifecell Відео Онлайн».
Починаючи з 18 жовтня 2022 року абоненти-користувачі відповідних послуг отримають детальну інформацію по конкретній послузі у SMS-повідомленні. З інформацією про зміни можна буде ознайомитися на інтернет-сторінках відповідних послуг не пізніше ніж за 7 днів до дати змін. Щодо послуг, надання яких буде припинено, абонентам буде запропонована аналогічна (схожа) за змістом послуга для самостійного підключення.
lifecell відновлює покриття у Харківській, Херсонській і Миколаївській областях
Сьогодні
Після звільнення ЗСУ населених пунктів в Харківській, Херсонській і Миколаївській областях lifecell продовжує відновлювати зруйновану та розкрадену окупантами інфраструктуру.
Наразі в Харківській області працюють та забезпечують мешканців звільнених населених пунктів зв’язком 87,3% базових станцій lifecell. Після звільнення ЗСУ територій на Харківщині протягом жовтня оператор відновив зв'язок в 21 населеному пункті області: Металівка, Боголюбівка, Борщова, Бугаївка (Вовчанська ТГ), Великі Хутори, Вишнівка, Ганнівка, Гарашківка, Гуслівка, Дідівка, Журавка, Іванівка, Іванівка, Лелюківка, Микільське, Москалівка, Паськівка, Рідний Край, Роздольне, Розсохувате, Томахівка.
Протягом листопада команді lifecell вдалося відновити зв’язок у 27 населених пунктах Харківської області: Савинці, Чкаловське, Базаліївка, Борівське, Бугаївка, Верхня Писарівка, Волоська Балаклія, Графське, Дмитрівка, Довгалівка, Лосівка, Мар'ївка, Мартове, Мечебилове, Нова Миколаївка, Оскіл, Первомайське, Сосновий Бір, Станіславка, Стара Семенівка, Степок (Барвінківська ТГ), Степок (Балаклійська ТГ), Троїцьке, Українка, Хотімля, Червоний Лиман, Шестерівка.
У Херсонській області цього місяця відновлено зв’язок в Херсоні (шість базових станцій), Чорнобаївці, Білій Криниці, Гаврилівці, Нововоронцовці, Кочубеївці. Також відновлені базові станції у Великій Олександрівці, Високопіллі й Кучерському.
У Херсоні та на Харківщині команди оператора роздають місцевим жителям стартові пакети, щоб вони могли спілкуватися з рідними й близькими.
У Миколаївській області в листопаді завдяки ремонтним командам оператора відновлено роботу двох базових станцій в Снігурівці, по іншим звільненим населеним пунктам триває робота з розмінування.
Найбільшими труднощами при відновленні зв’язку на звільнених територіях є значні пошкодження й крадіжки обладнання окупантами, а також відсутність енергопостачання. Команда lifecell робить все можливе, щоб якомога швидше запустити зв'язок для мешканців звільнених сіл та містечок.
Для того, щоб підтримати своїх абонентів, які перебували в окупації, lifecell нараховує їм пакет послуг без додаткової плати. Він містить 500 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні й 10 ГБ мобільного інтернету та діятиме протягом 30 днів. Пакет послуг нараховуватиметься абонентам автоматично в той самий або на наступний день після того, як вони з’явилися у мережі lifecell у звільнених містах та селах. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/773
lifecell і WhiteBIT надають можливість здійснювати криптооперації без доступу до інтернету Вчора
Мобільний оператор lifecell і криптовалютна біржа WhiteBIT розробили й запровадили технологічну інтеграцію для об’єднання блокчейн-екосистеми з електронними комунікаційними послугами.
Попри виклики сьогодення під час повномасштабного вторгнення рф й атак на енергетичну інфраструктуру, lifecell і WhiteBIT надають змогу користувачам WhiteBIT взаємодіяти з платформою навіть під час повної відсутності інтернет-з’єднання. Перевага цього рішення для користувачів полягає у можливості взаємодіяти зі своїм кабінетом завдяки каналу USSD.
Використання USSD-каналу надає наступні переваги:
Працює без необхідності підключення до мережі інтернет; Доступний у роумінгу та не потребує підключення додаткових роумінг-послуг; Більш захищений, адже абонентські транзакції виконуються поза публічною мережею інтернет; Практично виключена можливість фішингу через використання абонентом будь-яких публічних точок доступу - мобільний оператор передає такі транзакції через захищене середовище, побудоване lifecell та WhiteBIT.
Наразі користувачі WhiteBIT з підключеним номером lifecell, навіть без доступу до інтернету, за допомогою USSD-команд можуть:
- Перевіряти курси торгових пар USDT, BTC, UAH, WBT;
- Перевіряти загальний та торговий баланси;
- Переглядати деталізовану інформацію за кожним із балансів;
- Надсилати кошти між балансами;
- Купувати або продавати наявні віртуальні активи на торгових балансах;
- Брати депозит криптовалюти на баланс користувача.
Меню доступне українською та англійською мовами.
В рамках співпраці lifecell та WhiteBIT і надалі розвиватимуть Web 3.0 продукти та спільну екосистему аби користування криптовалютою було зручнішим та доступнішим для українців. Зокрема, компанії вже працюють над тим, аби найближчим часом забезпечити можливість поповнення мобільного рахунку криптовалютою й поповнення гаманця WhiteBIT змобільногорахунку.
Крім того, абоненти lifecell при реєстрації на платформі WhiteBIT отримують 5 ГБ мобільного інтернету, а при першій купівлі біткоїнів - до 50 ГБ і 1000 хвилин на дзвінки по Україні. Акція діє до 31 грудня 2022 року. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/775
Абоненти lifecell під час війни обирають онлайн-платежі через Paycell Вчора
Кількість абонентів lifecell, які сплачують за комунальні та різноманітні онлайн сервіси, а також переказують кошти на банківські картки через платіжну систему Paycell, зростає під час війни.
lifecell бачить значний потенціал в мобільних платежах, саме тому активно розвиває фінансові послуги. Під час широкомасштабного вторгнення попит на послуги переказу коштів з мобільного рахунку на банківську картку та оплата різноманітних онлайн-послуг лише зростали. У листопаді середня кількість транзакцій по сервісу «Платежі Paycell» становила близько 70 тис., а сума таких операцій на 50% більше, ніж минулоріч.
Для зручності здійснення платежів в червні 2022 року було запущено мобільний застосунок на операційних системах iOS та Android, а вже на кінець листопада кількість його завантажень становила більше 66 тисяч разів.
За статистикою Paycell, найбільше платежами користуються мешканці міст і невеликих населених пунктів. Найчастіше Paycell використовують для таких операцій:
Виведення коштів з мобільного рахунку на банківську картку; Погашення кредитів; Поповнення рахунку в іграх; Сплата послуг мобільного зв’язку; Сплата проїзду в громадському транспорті (SMS-квиток); Оплата послуг інтернет-провайдерів й телебачення; Сплата рахунків комунальних платежів.
Paycell – це платіжний сервіс, яким можуть користуватись лише абоненти lifecell індивідуальної форми обслуговування. Проте за відсутності номера lifecell можливо встановити віртуальний номер BiP і прив’язати до нього застосунок Paycell для здійснення мобільних платежів.
Абоненти lifecell за перший платіж від 100 грн у застосунку Paycell отримують 5 ГБ мобільного інтернету на 10 днів.
Через Paycell можна сплачувати понад 1000 послуг з мобільного рахунку без банківської картки, а також за необхідності переказувати гроші на банківську картку. Скористатися послугою можна завантаживши застосунок за посиланням.
Під час широкомасштабного вторгнення в платежах Paycell було додано можливість переказати кошти з мобільного балансу на користь БФ «Повернись живим» та «Підтримка ЗСУ», через які наші абоненти передали десятки тисяч гривень на підтримку української армії.
lifecell активно розвиває фінансові послуги і підтримує позитивні зміни в законодавстві, які їх регулюють, базуючись на успішно реалізованому досвіді групи (материнської компанії) Turkcell. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/774
lifecell запускає власний NFT-маркетплейс задля підтримки України
Сьогодні Діджитал-оператор першим серед українських мобільних операторів запускає NFT-маркетплейс – платформу з обміну невзаємозамінними токенами, де публікує власну благодійну колекцію. Проєкт «NFT Talkers» має за мету збір коштів для підтримки України в боротьбі з російським агресором та підтримки митців під час війни.
lifecell впроваджує унікальний для телеком-ринку досвід та запрошує до першого NFT-маркетплейсу від мобільного оператора. Платформа «NFT Talkers» об’єднає українських митців і перетворить цифрових художників на професіоналів NFT, дозволяючи їм вільно заромляти, токенізуючи свої твори.
Водночас lifecell розмістив на платформі власну благодійну військово-цивільну колекцію токенів, яка має назву «Знаряддя народовладдя». Усі зібрані кошти від продажу NFT будуть передаватись до державного фонду на підтримку України UNITED24.
«Війна – це час згуртованості та взаємодопомоги. Створення власного NFT-маркетплейсу – це ще один спосіб наблизити нашу перемогу, адже він має як благодійну, так і соціальну складову. Навіть під час війни прогрес та розвиток в Україні не зупиняються. NFT-технології дозволяють нам збирати гроші на благодійну мету, а художникам – робити те, що виходить у них найкраще – говорити мовою мистецтва. Тому ми і назвали платформу «NFT Talkers». lifecell вкотре підтверджує свої головні цінності – забезпечувати найкращий інноваційний цифровий досвід навіть у під час війни», - Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell.
Митці, створюючи власні NFT-колекції, можуть робити їх благодійними, а зібрані з їхнього продажу кошти lifecell направлятиме до державного фонду UNITED24. Отже, маркетплейс «NFT Talkers» також виконуватиме роль фандрейзингової платформи.
Майданчик працює на базі блокчейну Avalanche (AVAX). Ставка за транзакцію складає приблизно $0,02, що є однією з найнижчих gas fee на ринку. Завдяки цьому розміщення та купівля NFT стають максимально доступними для кожного.
lifecell продовжує відновлювати покриття в деокупованих областях Сьогодні
Після звільнення ЗСУ населених пунктів lifecell продовжує відновлювати мережеву інфраструктуру в Херсонській, Донецькій й Харківській областях, щоб мешканці деокупованих міст та сіл мали зв’язок.
Команда lifecell робить все можливе, щоб якомога швидше запустити зв'язок для мешканців звільнених сіл та містечок. На Херсонщині у звільнених містах та селах відновлено роботу 33% всього обладнання оператора, яке працювало тут до повномасштабного вторгнення. Завдяки злагодженій роботі ремонтних бригад й військових вдалося відновити зв’язок у Херсоні (18 базових станцій), Антонівці, Нововоронцовці й Гаврилівці, Первомайську, Великій Олександрівці, Високопіллі, Чорнобаївці. В Херсоні по вул. Маяковського, 4, також запрацював магазин lifecell. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/777
У Харківській області тривають роботи з відновлення зв’язку - команда оператора відновила зв'язок у населених пунктах Бережне, Білий Колодязь, Приколотне, Великий Бурлук та Куп'янськ. Завдяки відновленню зв’язку в селі Верхня Писарівка, навколишні села також вже мають зв'язок оператора. У Вовчанську та у Петрівському Ізюмської територіальної громади базові станції наразі працюють на супутниковій технології Starlink.
Наразі в області працює 87.4% базових станцій lifecell.
У Донецькій області силами lifecell відновлено по одній базовій станції в Лимані та Дробишевому, у деокупованому Святогірську відновили роботу вже другої базової станції в місті. В Дробишевому відновлена базова станція lifecell – єдина в селищі, завдяки якій мешканці можуть мати доступ до мобільного інтернету 4G.
Найбільшими труднощами при відновленні зв’язку на звільнених територіях є значні пошкодження й крадіжки обладнання окупантами, а також відсутність енергопостачання.
Для того, щоб підтримати своїх абонентів, які перебували в окупації, lifecell нараховує їм пакет послуг без додаткової плати. Він містить 500 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні й 10 ГБ мобільного інтернету та діятиме протягом 30 днів. Пакет послуг нараховуватиметься абонентам автоматично в той самий або на наступний день після того, як вони з’явилися у мережі lifecell у звільнених містах та селах. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/777
LIFECELL ЗАКЛИКАЄ БІЗНЕС ДІЛИТИСЬ ГЕНЕРАТОРАМИ НА КОМЕРЦІЙНИХ УМОВАХ Вчора lifecell продовжує забезпечувати базові станції джерелами автономного живлення та генераторами і шукає бізнес-партнерів, готових підтримати критичну інфраструктуру – мобільний зв’язок – на комерційній основі.
З 10 жовтня, коли рф почала регулярні прицільні обстріли української енергетичної інфраструктури, Україна живе в умовах дефіциту потужностей і вимушених стабілізаційних відключень енергетичних мереж. Робота мобільної мережі залежить від стабільного енергопостачання, тому на якість зв’язку впливає забезпечення безперебійного живлення обладнання оператора.
lifecell, розуміючи важливість мобільного зв’язку та інтернету для споживачів, бізнесу і екстрених служб, постійно шукає нові можливості для безперервної роботи мобільної мережі по всій країні: регулярно збільшує ємність батарей на базових станціях, а також час тривалих відключень забезпечує живлення від генераторів своїх опорних технологічних майданчиків, які підтримують найбільший відсоток покриття.
Проте проблеми з енергопостачанням по всій країні надто масштабні, щоб оператори могли швидко впоратися самотужки. Настав час об’єднати зусилля. Компанія закликає кооперуватися бізнес та місцеву владу, щоб оперативно забезпечити безперебійну роботу мобільного зв’язку від альтернативних джерел живлення, звертається по допомогу і до міжнародних партнерів. Низка бізнес-партнерів і організацій вже відгукнулися й разом з оператором забезпечують потреби українців у зв’язку під час відключень електроенергії.
Завдяки такий співпраці всі абоненти в радіусі дії базової станції, яка під’єднана до генератора, навіть під час відключень електроенергії мають можливість дзвонити і користуватись мобільним інтернетом.
lifecell пропонує й іншим долучитися до ініціативи, стати партнерами компанії на комерційних умовах і поділитися своїми генераторами потужністю від 6 кВт. Компанія відкрита до співпраці як із фізичними, так і з юридичними особами.
Якщо ви готові до комерційної співпраці, оператор просить надсилати повідомлення на адресу generators@lifecell.com.ua.
В листі потрібно вказати такі дані:
1) назва компанії або ПІБ (для фізичної особи),
2) код ЄДРПОУ/ІПН ФОП, потужність генератора й адреса його розташування,
3) ім’я контактної особи і номер телефону для зв’язку з нею.
Базові станції lifecell обладнані джерелами автономного живлення – акумуляторними батареями, які здатні забезпечити роботу станції при відсутності централізованого енергопостачання. Якщо батарея повністю заряджена, її вистачає в середньому на дві-п’ять годин роботи станції. Але щоб досягти повного заряду, батареї потрібно близько 12 годин безперебійного живлення, тож в умовах екстрених і аварійних відключень, коли світло подається ненадовго, батареї просто не встигають досягнути повного заряду. Після вичерпання ресурсу батареї продовжити живлення базової станції можна від генератора. Але при тривалих відключеннях забезпечити тисячі базових станцій генераторами, пальним і персоналом, який би підтримував його роботу та ще й охороняв його від крадіжок, дуже складно.
Найближчим часом оператор очікує ще 150 генераторів і кілька тисяч батарей, які планує встановити вже в першому кварталі наступного року. Вже запущено тестовий технологічний майданчик на сонячних батареях на півдні України. Інженери lifecell ромлять усе, що можуть, і навіть більше.
Працюймо над нашою енергетичною незалежністю разом!
lifecell не тарифікує трафік з новою послугою «TikTok Безліміт» Вчора
lifecell запускає нову послугу «TikTok Безліміт» для індивідуальних абонентів передплачених і контрактних тарифних планів. При замовленні цієї послуги можна необмежено використовувати улюблений застосунок і не хвилюватися за залишок інтернет-трафіку.
Одним з найпопулярніших мобільних застосунків в Україні є сервіс коротких відео та онлайн-трансляцій TikTok. Мобільний оператор lifecell подбав про те, щоб абонентам завжди вистачало мегабайтів на перегляд та завантаження стрімів, лайвів та відеороликів у застосунку з новою послугою «TikTok Безліміт».
Послуга надається на 4 тижні, її вартість складає 50 грн. На період її дії абонентові надається необмежений обсяг інтернет-трафіку для використання сервісу TikTok. Замовити й підключити її може будь-який індивідуальний абонент передоплачених або контрактних тарифних планів за кодом *305#.
«TikTok Безліміт» можна також подарувати іншому абоненту lifecell – завдяки послузі «Мобільна турбота». Кошти будуть списані з мобільного рахунку дарувальника, а людина, якій зроблено подарунок, безкоштовно отримає безлімітний обсяг інтернету для перегляду відео на чотири тижні без продовження періоду дії пакета.
Тепер абоненти lifecell можуть дивитися ще більше цікавих відео та завантажувати свої ролики з послугою «TikTok Безліміт» адже: «Інтернету вистачить, щоб передивитись усе!»
ПРО ЗМІНИ В УМОВАХ ПОСЛУГИ «МОБІЛЬНА ТУРБОТА» Вчора
ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговельною маркою lifecell повідомляє про те, що з 12 січня 2023 року відбудуться зміни в умовах послуги «Мобільна турбота», а саме: додається нова послуга доступна для підключення іншим абонентам - «TikTok Безліміт».
ПРО ЗМІНИ В УМОВАХ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ «PLATINUM КЛУБ» 16 січня 2023 ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговельною маркою lifecell повідомляє про те, що з 01.02.2023 змінюється окрема умова участі в програмі лояльності «PLATINUM Клуб», а саме:
для набуття статусу учасника програми лояльності «PLATINUM Клуб» необхідно, щоб протягом 3 місяців щомісячні витрати на послуги та сервіси lifecell становили від 500 грн (раніше 200 грн). Інші умови залишаються без змін.
Нагадуємо, щоб стати учасником «PLATINUM Клуб», ви також можете перейти на тарифний план «PLATINUM Лайф» *595# або «PLATINUM Контракт» *745#. Регулярна оплата пакету послуг за одним із цих тарифів гарантує збереження статусу PLATINUM. Детальніше https://m.lifecell.ua/uk/gu_announcements/389/
РІК МОБІЛЬНОГО ФРОНТУ LIFECELL: ПІДТРИМКА АБОНЕНТІВ Й РОЗБУДОВА МЕРЕЖІ Сьогодні Мобільний оператор lifecell разом із усією Україною протистоїть збройній агресії рф. Команда оператора не припиняла працювати, підтримуючи безперервну роботу мережі та своїх абонентів, ремонтуючи обладнання та розбудовуючи телеком-інфраструктуру в регіонах, куди вимушено евакуювались українці.
Вже рік команда lifecell робить все можливе, щоб абоненти оператора мали мобільний зв'язок під час війни. Ще в перший місяць повномасштабного вторгнення команда lifecell ініціювала запуск в Україні національного роумінгу для абонентів всіх мобільних операторів. Завдяки цій послузі lifecell обслуговує в середньому 300-400 тис. абонентів інших операторів щодня.
Підтримка роботи мережі
Попри активні бойові дії й обстріли держави-агресора, щодня ремонтні бригади виїжджали на об’єкти, щоб оперативно лагодити зв'язок. За рік здійснено понад 80 тис. таких виїздів. За час війни нашими інженерами відновлено більше 670 км пошкоджених оптоволоконних ліній. На деокупованих територіях та поблизу зон активних бойових дій команда оператора майже щодня відновлювала і продовжує відновлювати пошкоджені базові станції.
З осені, коли ворог почав активні обстріли енергетичної інфраструктури, оператори зіткнулися з новим викликом – забезпечення автономної роботи базових станцій на більш тривалий час під час аварійних й екстрених відключень електропостачання. lifecell закупив сотні генераторів і тисячі сучасних Li-Ion акумуляторних батарей для того, щоб абоненти якомога довше могли залишатися на зв’язку.
Розбудова мережі
Завдяки зусиллям команди мобільної мережі lifecell, за рік війни було збудовано 670 нових базових станцій, у першу чергу в тих регіонах, куди були змушені переїхати багато українців з південних та східних областей України. Протягом року 2096 базових станцій були модернізовані: збільшено ємність акумуляторів та розширено пропускну здатність, щоб якомога більше абонентів могли одночасно користуватися мобільним інтернетом й голосовими дзвінками. Загалом за рік війни lifecell повернув зв’язок у 338 населені пункти України, де мешкає понад 3,2 млн українців.
Допомога абонентам і країні
Для абонентів в Україні та за кордоном під час війни оператор надав мільйони хвилин та терабайти інтернету без додаткової плати, щоб вони мали зв'язок з близькими та рідними. Від початку повномасштабного вторгнення lifecell щодня нараховував своїм абонентам 2 ГБ на спілкування у месенджерах. За 9 місяців кожен абонент отримав близько 550 ГБ трафіку без додаткової плати, щоб мати можливість оперативно читати новини й спілкуватися з найдорожчими.
lifecell допомагав залишатися на зв’язку і українським абонентам за кордоном, в тому числі завдяки підтримці закордонних операторів. Так, завдяки акціям «Гігабайти без кордонів» у понад 30 країнах Європи та «Вхідні дзвінки без додаткової плати» у понад 10 країнах- понад 500 тис. абонентів отримали близько 20 млн ГБ та виговорили 10 млн хв.
Цінуючи роботу військових, медиків, волонтерів й працівників критичної інфраструктури, оператор нарахував понад 500 тис. спеціальних пакетів послуг (по 10 тис. ГБ мобільного інтернету, 10 тис. хвилин на дзвінки на будь-які номери в Україні та 10 тис. SMS). Комерційна вартість наданих пакетів послуг складає понад 300 млн грн.
Для абонентів, які пережили окупацію, lifecell нараховував пакети послуг без додаткової плати «Ми вільні», що містять 500 хв. на розмови і 10 ГБ мобільного інтернету. За рік повномасштабної війни нараховано понад 60 тис. таких пакетів послуг абонентам в деокупованих регіонах.
Щоб пришвидшити відновлення цифрової та телеком-інфраструктури України перерахував 40 млн грн для фонду UNITED24. Також зібрав та передав для ЗСУ обладнання на загальну суму понад 37 млн грн.
lifecell отримав престижну телеком-нагороду GLOMO Awards
Сьогодні Мобільний оператор lifecell вперше взяв участь у міжнародному конкурсі The Global Mobile Awards (GLOMO), презентувавши кейс про свою роботу під час війни, та отримав визнання у категорії «Краща мобільна інновація в надзвичайних чи гуманітарних ситуаціях». Нагороду вручили Ісмету Язиджи, головному виконавчому директору lifecell, під час урочистої церемонії на міжнародній виставці мобільної індустрії МWC.
The Global Mobile Awards (GLOMO) є найпрестижнішою світовою нагородою у сфері телекомунікацій, яку оцінюють провідні експерти галузі. Бути обраним у шортліст #GLOMOAward вже означає визнання компанії як впливового гравця технологічної індустрії. А отримати нагороду GLOMO - це найвища оцінка роботи оператора та його сервісів.
lifecell презентував конкурсному журі кейс про роботу мобільного оператора під час війни («Operator's Work Under Fire») в категорії «Краща мобільна інновація в надзвичайних чи гуманітарних ситуаціях» («Best Mobile Innovation supporting Emergency or Humanitarian Situations»). У цьому кейсі оператор розповів, якими нестандартними технологічними і діджитальними рішеннями підтримує мережу та своїх абонентів під час війни, а також про героїзм та відданість команди інженерів lifecell.
Так, ще у березні 2022 року lifecell ініціював запуск національного роумінгу, щоб за відсутності сигналу “рідного” оператора абоненти могли підключитися до мережі іншого. У звільнених населених пунктах, де мережа зазнала критичних ушкоджень, для швидкого відновлення зв’язку lifecell підключав свої базові станції за допомогою супутникової системи Starlink та використовував антени VEGA (Comarcom). Також, йдучи назустріч потребам абонентів, lifecell швидко запровадив цілий ряд віддалених послуг та сервісів (перенесення номера (MNP) онлайн, реєстрація абонента через Дію, отримання eSIM через monobank та інші), щоб продовжувати надавати послуги і зменшити ризики для своїх абонентів.
Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell, подякував організаторам за визнання роботи оператора під час війни і прокоментував: «Я приймаю цю нагороду від імені надзвичайного колективу lifecell та всіх працівників телекомунікаційних компаній в Україні! МИ ВСІ РАЗОМ робимо все можливе, щоб забезпечити зв'язок для українців під час терористичних атак росії! Все це завдяки надзвичайним зусиллям всіх співробітників мобільних та фіксованих операторів!»
За кількістю голосів lifecell випередив у конкурсній категорії таких колег по галузі як VEON з проєктом «Live-like-home», Athonet з проєктом «Transportable 5G-SA autonomous bubble with dynamic federation capability for Israelian Fire Brigade», DMI з проєктом «GoVax Hotline», KT з проєктом «Emergency Vehicle Priority Signal Service powered by C-ITS» та Київстар з проєктом «Superpowers».
Цьогоріч відбулась 27-ма церемонія нагородження The Global Mobile Awards, де відзначили кращі інноваційні рішення і продукти гігантів та новачків телеком-індустрії на порозі нової цифрової ери. Церемонія нагородження традиційно відбулась на сцені MWC Barcelona.
Визнання конкурсу The Global Mobile Awards є найкращою мотивацією для компанії, щоб і надалі забезпечувати безперервність послуг для своїх абонентів, покращувати їх якість та продовжувати розбудовувати мережу lifecell в Україні, не зважаючи на виклики війни. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/791
LIFECELL ЗАПУСТИВ ПОСЛУГУ «АВТООПЛАТА» У ЗАСТОСУНКУ «МІЙ LIFECELL» Вчора lifecell першим серед мобільних операторів реалізував послугу «Автооплата» – із нею всі індивідуальні абоненти зможуть налаштувати автоматичну оплату пакету послуг банківською карткою. У разі зміни тарифу чи його вартості сума та (або) дата наступної оплати оновлюються автоматично.
Автооплата – зручний інструмент, який дає можливість індивідуальним абонентам не витрачати час на контроль дати оплати тарифу: оплата пакету послуг собі та рідним з банківської картки у застосунку «Мій lifecell» тепер є автоматичною. Підключення послуги без додаткової плати доступне для абонентів lifecell, що обслуговуються як на умовах передплати, так і на умовах індивідуального контракту. До автооплати абонент може підключити до 10 номерів.
Як це працює?
За один день до дати оплати пакету послуг за тарифом після 20:00 з банківської картки абонента знімається сума, що відповідає вартості тарифу, та додаткова сума поповнення рахунку (якщо абонент її вводив). Наступна автоматична оплата відбудеться через 4 тижні або через 30 днів – згідно з розкладом і без комісії. Безпека платіжних даних гарантована міжнародним сертифікатом PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), що свідчить про надійний захист під час транзакцій.
За перші три автооплати абонент отримує кешбек – 10% від вартості пакету послуг за тарифом – на бонусний рахунок.
Якщо в абонента виникла потреба перезамовити пакет раніше, відбудеться автоматичне оновлення дати наступної оплати і повторного зняття коштів не станеться.
Чим автооплата відрізняється від звичного автопоповнення?
Списання коштів відбуваєтьсяза один день до оплати пакету послуг за тарифом, а не у вказану абонентом дату з обраною частотою. Необхідна сума резервується на оплату виключно пакету послуг. Не потрібно змінювати налаштування при зміні тарифу чи його вартості, а також при перезамовленні пакету послуг.
Як налаштувати послугу «Автооплата»?
1. Увійдіть в застосунок «Мій lifecell».
2. Перейдіть у свій профіль і оберіть розділ «Картки та автооплата».
3. Перейдіть до розділу «Автооплата» та натисніть «Додати номер».
4. Оберіть номер для підключення автооплати.
5. За потреби вказати суму додаткового поповнення рахунку (щоб мати можливість подзвонити, якщо хвилини за тарифом будуть вичерпані).
6. Оберіть або додайте банківську картку для здійснення автоматичної оплати.
7. Підтвердіть або вкажіть emailдля отримання квитанцій за автооплатою.
Автооплата від lifecell – це ще один крок компанії із забезпечення зручності для своїх абонентів, завдяки чому оплата тарифного плану відбувається вчасно й автоматично.
lifecell повертає зв’язок у прифронтові регіони України Після звільнення ЗСУ населених пунктів lifecell продовжує відновлювати мережеву інфраструктуру в Харківській, Донецькій та Херсонській областях, щоб мешканці деокупованих міст та сіл мали зв’язок.
Щодня ремонтні бригади lifecell здійснюють виїзди у близькі до прифронтової зони деокуповані регіони, щоб повертати зв’язок для тисяч українців. І хоча території давно звільнені ЗСУ, однак вони й досі щільно замін овані та періодично потрапляють під обстріл ворога. Незважаючи на ризики, команда оператора докладає максимальних зусиль, щоб відновлювати покриття по всій Україні. Протягом лютого та березня цього року завдяки злагодженій роботі ремонтних бригад lifecell й військових у мережі знову з’явилися села, містечка та міста Харківської, Донецької та Херсонської областей.
Ворог і далі продовжує обстрілювати Харківську область. Біля Вовчанська, Ізюму та у самому Харкові інженери ремонтних бригад й досі не можуть працювати без бронежилетів.
Особливо складна ситуація зі зв’язком залишається у місті Вовчанськ. У лютому завершено будівництво нової радіорелейної лінії, що дозволило відновити зв'язок у населених пунктах: Вовчанськ, Бурлук, Білий Колодязь, Приколотне, Куп’янськ. Завдяки її будівництву у мережу lifecell повернулися 33 населені пункти Харківської області, де мешкають 45 тисяч людей. Однак, оптичний вузол за цим напрямком було пошкоджено вже декілька разів після деокупації. lifecell вдалося повернути зв’язок по всій гілці населених пунктів, окрім Вовчанська, який знаходиться під регулярним обстрілом ворога. Команда мобільної мережі не припиняє спроби відновити там мережу і, як тимчасове рішення, відновила роботу одного сайту у передмісті Вовчанська – селі Вільча та запустила 2G, 3G та 4G зв’язок завдяки тимчасово побудованій радіорелейній лінії (одна базова станція працює завдяки Starlink) у Вовчанську. Таким чином у місті Вовчанськ працює 50% базових станцій lifecell.
Також у лютому покриття оператора відновлено завдяки Starlink у селі Грушівка, що біля Куп’янська, а вже у березні відновлено покриття у самому місті Куп’янськ. У березні інженерам lifecell вдалось відновили 2G та 3G зв’язок у селах Гусарівка, Чепіль та Цибівка поблизу Балаклії, доступ до мережі lifecell отримали й десяток менших сіл навкруги. Таким чином в цьому районі Харківщини є зв’язок lifecell, окрім двох вщент зруйнованих технологічних майданчиків, які не підлягають ремонту та будуть відбудовуватися «з нуля».
Наразі в Харківській області працює понад 90% базових станцій lifecell.
У Донецькій області також ведеться активна робота команди інженерів lifecell з відновлення покриття у деокупованих районах. Знову на зв’язку селище Новоселівка Лиманської громади, а з березня – селище Ярова тієї ж громади з покриттям 2G/4G. У березні силами команди оператора також вдалося відновити три базові станції у місті Торецьк Бахмутського району. Наразі в Донецькій області працює 43% базових станцій lifecell.
Половина усіх технологічних майданчиків оператора на Херсонщині зазнала пошкоджень та руйнувань, а 7% базових станцій – повністю знищені. У звільнених містах та селах відновлено роботу майже 65% обладнання оператора, яке працювало до повномасштабного вторгнення. У березні команда lifecell відновила на постійному живленні мережу у селищі Миролюбівка та запустила ще дві базові станції у Херсоні.
У звільнених населених пунктах України абонентам, які перебували під окупацією, lifecell нараховує пакет послуг без додаткової плати. Він містить 500 хвилин для дзвінків на всі номери в Україні й 10 ГБ мобільного інтернету та діятиме протягом 30 днів. Детальніше можна дізнатися за посиланням. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/794
lifecell продовжує нарахування пакетів послуг військовим, медикам й рятувальникам
На знак поваги і підтримки людей, які нас оберігають і забезпечують життя країни під час війни, lifecell продовжує нараховувати спеціальні пакети послуг для представників Збройних Сил України, Служби Безпеки України, працівників органів внутрішніх справ, медиків, рятувальників (ДСНС), працівників поліції, прикордонників, залізничників або представників ТрО. За час війни lifecell вже здійснив понад 630 тис. таких нарахувань.
Пакети послуг без додаткової плати містять:
10 000 хв по Україні 10 000 ГБ 10 000 SMS
Пропозиція діє до 30.06.2023 (включно).
Щоб отримати нарахування, необхідно звернутися в магазин lifecell або зателефонувати до служби підтримки 5433 (безкоштовно з lifecell).
Відтепер перенести номер до lifecell можна у застосунку monobank
Клієнти monobank отримали можливість скористатися новим сервісом. Відтепер вони можуть не лише придбати eSIM, перенести номер з фізичної SIM на eSIM, а й перейти до lifecell зі збереженням свого номеру безпосередньо у застосунку monobank.
Під час війни значно пришвидшився розвиток віддалених сервісів lifecell, адже оператор турбується про зручність та безпеку для абонентів. Якщо смартфон абонента підтримує eSIM, то відтепер перенести свій номер із повним його збереженням (включно з кодом) до мережі lifecell можна безпосередньо у застосунку monobank без відвідування магазину.
Перенесення номеру відбувається на eSIM. При цьому як процедура перенесення, так і сама eSIM не потребують додаткової оплати. Абоненти можуть підключити тарифні плани на вибір: «Вільний Лайф», «Просто Лайф» та «Смарт Лайф» зі спеціальною ціною на 4-тижневий пакет послуг.
Для зручності абоненту не потрібно обирати дату та час переносу свого мобільного номеру – monobank запропонує найближчий доступний час (зазвичай – наступного робочого дня). Сервісом можуть скористатися усі клієнти monobank, чиї пристрої підтримують функцію вбудованої eSIM. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/796
lifecell пропонує абонентам користуватися захищеним браузером DefensX
lifecell пропонує новий сервіс для своїх абонентів – доступ до веб-браузеру DefensX з підвищеним рівнем кібербезпеки та захисту облікових даних, щоб убезпечити інтернет-користувачів від онлайн-загроз.
Захист персональних даних надзвичайно важливий під час війни, коли щодня в мережі Інтернет з’являються та вдосконалюються схеми викрадення облікових та фінансових даних. Підвищений рівень онлайн-захисту актуальний для усіх, хто використовує мережу Інтернет для роботи та дозвілля, і хотів би захистити конфіденційність, дані та особисту інформацію від збору чи відстеження веб-сайтами, рекламодавцями чи зловмисниками.
Особливість браузеру DefensX, який пропонує використовувати lifecell, у тому, що всі веб-сторінки, на які переходить користувач, відкриваються «у хмарі», тобто віддалено від трафіку пристрою та кінцевої точки зв’язку користувача, що забезпечує надійне блокування фрагментів шкідливого коду та потенційних загроз.
Абоненти lifecell можуть випробувати й інші переваги нового браузеру:
Блокування реклами. Під час перегляду веб-сторінок рекламні банери на них не відображаються; Zero Trust веб-захист. DefensX аналізує веб-сторінку, яку планує відвідати користувач, і якщо вона небезпечна – виводить попереджувальне повідомлення. Якщо інформації про веб-сторінку немає або її недостатньо – браузер попереджує користувача та відкриває її у режимі «лише для читання». Zero Trust захист облікових даних. DefensX аналізує категорію та контекст веб-сторінки, яку користувач планує відвідати, та у випадку загрози показує повідомлення про можливість фішингу та попереджає про ризиковість введення персональних даних. Браузер також інформує користувача про загрози фішингу при першому введенні паролів на будь-якій веб-сторінці.
lifecell пропонує отримати доступ до веб-браузеру DefensX для одного або одразу для п’яти пристроїв, залежно від потреб абонента, за такою вартістю:
DefensX для 1 пристрою – 75 грн / 4 тижні DefensX для 5 пристроїв – 150 грн / 4 тижні
Щоб почати користуватися браузером, абонентам lifecell потрібно здійснити наступні кроки:
Набрати *995# та активувати послугу DefensX для 1 або 5 пристроїв (також можна надіслати SMS з текстом «1» або «5» на номер 995) Завантажити додаток DefensX - посилання на завантаження надійде в SMS Важливо! Налаштувати DefensX браузером за замовчуванням, щоб усі веб-сторінки відкривалися саме через нього, а не через інші браузери, встановлені на пристрої.
Захищений веб-браузер DefensX розроблений партнером lifecell – компанією Secure Industries, Inc. Продукт був доступний в рамках комплексного корпоративного рішення для В2В-клієнтів партнера. Відтепер lifecell зробив рішення доступним для усіх своїх абонентів, які прагнуть до конфіденційності та захисту своїх персональних даних в мережі Інтернет. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/797
lifecell – в рейтингу найкращих роботодавців воєнного часу від Forbes Ukraine Вчора
Компанія lifecell увійшла у список 50-ти кращих роботодавців України за підсумками 2022 року. У дослідженні, яке провели Forbes Ukraine та сайт Work.ua, взяли участь найбільші роботодавці країни та їх співробітники.
У рейтингу найкращих роботодавців країни компанія lifecell посіла 25-е місце. Серед критеріїв оцінювання – бренд, винагорода, умови праці, соціальний пакет, внесок у перемогу, відчуття захисту, інформаційна відкритість, можливості для розвитку та інше. Рейтинг був сформований на основі результатів опитування співробітників компаній, а також оцінки незалежного журі.
«Минулого року попри війну, зменшення абонентської бази та масштабні руйнування інфраструктури оператора, компанія lifecell зберегла всіх своїх співробітників та всі належні винагороди у повному обсязі, виплачувала бонуси й підвищила зарплати, а також здійснювала додаткові виплати працівникам «у полях», вимушено переміщеним особам та військовослужбовцям. Адже ми у lifecell впевнені, що підтримка та турбота про працівників – це запорука сталості та життєстійкості компанії. І ми надзвичайно вдячні нашим співробітникам за високу оцінку зусиль компанії та їхню довіру», - коментує Наталя Дороніна, Директорка з підтримки бізнесу lifecell– заступник Головного виконавчого директора.
Рейтинг кращих роботодавців України за підсумками 2022 року став першим опитуванням під час повномасштабної відкритої збройної агресії рф проти України. Воно виявилось наймасштабнішим за історію рейтингу, адже залучило понад чверть відсотка усіх зайнятих в Україні. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/798
lifecell став генеральним партнером кампанії #ШахрайГудбай Сьогодні
lifecell підтримав Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #ШахрайГудбай, яку проводять Національний банк та Кіберполіція. Мета кампанії – поліпшити обізнаність громадян про основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.
Під час повномасштабної війни платіжне кібершахрайство не зникло. Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія. 86% від загальної кількості випадків фінансового шахрайства за 2022 рік відбулися в мережі Інтернет.
Важливим напрямом кампанії #ШахрайГудбай є роз’яснення простих правил, яких варто дотримуватися під час взаємодії з кіберпростором:
тримати в секреті SMS-коди від банків та мобільних операторів, три цифри на звороті картки (CVV-код), логіни та паролі від інтернет-банкінгу; перш ніж ввести в будь-яку форму дані своєї платіжної картки або паролі до інтернет-банкінгу, необхідно перевірити URL-адресу необхідного ресурсу, адже будь-які відмінності можуть свідчити про те, що користувач опинився на фішинговому сайті.
Кампанія #ШахрайГудбай триватиме до кінця року у всіх регіонах України. У її межах Національний банк разом із партнерами інформуватимуть про те, як вберегтися від платіжного шахрайства, зокрема через тематичну вебсторінку #ШахрайГудбай. Так вже розпочалась масштабна просвітницька робота в освітніх закладах. До 31 травня 2023 року тривають навчальні заходи та конкурси для учнів та студентів. lifecell надав призи для переможців таких конкурсів, щоб мотивувати молодь навчатися платіжній грамотності.
Нагадаємо, у 2020 році lifecell також долучився до кампанії #ШахрайГудбай. Діджитал-оператор у своїх каналах зв’язку допомагає доносити українцям інформацію про те, як не стати жертвою шахрайських схем. lifecell активно протидіє мобільному шахрайству та попереджає абонентів про необхідність захисту персональних даних. У lifecell створено спеціальний відділ, який відстежує потенційно ризикові транзакції та в індивідуальному порядку обромляє скарги абонентів на шахрайство. Контакт центр lifecell також має відповідні процедури і алгоритми дії при такого роду зверненнях абонентів. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/799