РОЗШИРЕННЯ РЕГІОНУ ДІЇ ПАКЕТІВ ПОСЛУГ ДЕЯКИХ ТАРИФНИХ ПЛАНІВ
ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговою маркою lifecell повідомляє про те, що з 27 травня 2021 розширюється регіон дії пакетів послуг тарифних планів: «Iнтернет БЕЗМЕЖ», «Просто Лайф. Регіон», «Смарт Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон, «Platinum Лайф. Регіон», «Гнучкий Лайф. Регіон», «Жара GO PLUS», на територію всієї Вінницької області. Інші райони дії пакетів послуг залишаються без змін.
У МЕСЕНДЖЕРІ BIP З’ЯВИЛАСЯ ФУНКЦІЯ ПЕРЕНЕСЕННЯ ЛИСТУВАННЯ З WHATSAPP 21 травня 2021 lifecell оновивфункціонал месенджера BiP. Тепер можна переносити історію листування з WhatsApp до BiP. Експортувати можна як індивідуальні, так і групові чати.
Нова функція дозволить користувачу зберегти історію листування, якщо він вирішив видалити WhatsApp. Наразі функція доступна лише для WhatsApp, але в майбутньому переносити листування можна буде з інших месенджерів. Для того щоб перенести історію повідомлень із WhatsApp до BiP, потрібно: Запустити WhatsApp і відкрити чат, який потрібно перенести; Натиснути на три крапки в правому верхньому кутку; Вибрати меню «Ще», а потім — «Експорт чату»; Вирішити, як переносити листування — разом із медіавкладками чи без них; У pop-up вікні для перенесення даних вибрати BiP; Дочекатися, поки відбудеться перенесення листування. Користувач може перенести листування як до наявного чату, так і створити новий. Віодеоінструкція перенесення чатів за посиланням.
В оновленому BiP з’явилися й інші функції, які дозволять зробити користування месенджером зручнішим. Однією з них є архівація чатів. Вона дозволяє приховати індивідуальний або груповий чат із переліку, щоб краще організувати спілкування. Під час архівації чат не видаляється і не створюється його резервна копія. Користувач може легко розархівувати чат і повернути його до загального переліку чатів. Стала доступною також стилізація тексту. Тепер під час написання повідомлень можна застосовувати напівжирний шрифт або курсив, закреслювати чи підкреслювати слово або весь текст.
LIFECELL НАДАВАТИМЕ MNP-АБОНЕНТАМ ДОДАТКОВІ ХВИЛИНИ І ТРАФІК 26 травня 2021 Мобільний оператор запустив акцію «Оце так номер!» для тих абонентів, які вирішили перенести свій номер до lifecell. Відповідно до її умов, користувачі до кінця року отримуватимуть додатковий інтернет-трафік і хвилини для розмов.
Акція «Оце так номер!» діятиме з 26 травня по 10 грудня 2021 року. Відповідно до її умов, абоненти, які в цей період перенесуть свій номер до lifecell, отримають 10 ГБ і 100 хвилин для дзвінків на всі мобільні номери по Україні. Ці бонуси нараховуватимуться на початку кожного місяця і будуть доступні протягом 10 днів.
Якщо перенесення номера відбулося на початку місяця, абонент отримає додатковий інтернет-трафік і хвилини для дзвінків у повному обсязі з терміном дії по 10 число поточного місяця. Додаткові хвилини й інтернет-трафік нараховуватимуться щомісяця до кінця року.
LIFECELL ЗАПУСТИВ НОВУ ЛІНІЙКУ ТАРИФНИХ ПЛАНІВ ДЛЯ БІЗНЕСУ ЗІ ЗНИЖКАМИ ВІД 50% 19 травня 2021 lifecell запустив нові тарифні плани для корпоративних клієнтів: «Бізнес Старт», «Бізнес Стандарт», «Бізнес Стандарт+», «Бізнес Оптимальний» та «Бізнес Про». Для абонентів, які до цього не користувалися послугами lifecell, діє знижка на вартість пакетів послуг від 50% вартості пакетів.
Перевага нових корпоративних тарифних планів «Бізнес Стандарт+», «Бізнес Оптимальний» та «Бізнес Про» в тому, що вони містять додаткові бізнес-послуги з IP-телефонії та пакет Business Starter послуги Google Workspace (раніше Google G Suite). Ці сервіси користуються великою популярністю серед бізнес-абонентів оператора.
З послугою IP-телефонії клієнти мають змогу користуватися якісним та надійним шифрованим зв’язком (SRTP TLS або IPSec), який не можна прослухати в інтернет мережі. Зростання популярності цієї послуги склало 48% у січні 2021 року, 60% у лютому і 65% у березні, якщо порівнювати з відповідними періодами минулого року.
Пакет Business Starter включено у «Бізнес Стандарт+», «Бізнес Оптимальний» та «Бізнес Про», як найбільш популярний і затребуваний клієнтами з IT-галузі, логістичними компаніями, державними установами тощо. Він надає доступ до базових сервісів Google, а також дозволяє створити електронну адресу компанії з використанням її домену.
LIFECELL ДІЛИТЬСЯ СТАТИСТИКОЮ ВИКОРИСТАННЯ ESIM І ЗАПРОШУЄ ОТРИМАТИ В ПОДАРУНОК ЦИФРОВУ SIM-КАРТУ 17 червня 2021 lifecell ділиться статистикою використання eSIM і запрошує отримати в подарунок цифрову SIM-карту
Під час проведення Українського форуму інтернет-діячів iForum 2021 представники lifecellзнайомитимуть учасників заходу із перевагами цифрової SIM-карти та безкоштовно видаватимуть її відвідувачам свого стенда. Протягом останнього року попит на eSIM в мережі оператора стабільно зростає. Оператор зафіксував щорічний приріст продажів цифрової SIM-карти +151%. Купуючи таку SIM, українці надають перевагу цифровим каналам продажів: інтернет-магазину оператора та застосунку «Мій lifecell». Саме там відбувається 2/3 придбань. Понад 30% із них становлять eSIM із номерами, які українці вибрали власноруч за допомогою послуги «Вибір номера». Наразі lifecell – єдиний мобільний оператор в Україні, який надає можливість вибору номера для цифрової SIM-карти ще з жовтня минулого року.
Отримати безкоштовно eSIM від оператора та дізнатися більше про можливості цифрової карти можна буде 18 червня на стенді lifecell на iForum 2021.
LIFECELL ТА ДП «ІНФОРЕСУРС» ЗАПУСТИВ ЧАТ-БОТ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ У МЕСЕНДЖЕРІ BIP
Щоб допомогти майбутнім студентам під час вступної кампанії мобільний оператор lifecell спільно з ДП «Інфоресурс» запустив чат-бот в месенджері BIP. Це дасть змогу абітурієнтам швидко отримати інформацію щодо вступної кампанії, оцінити шанси вступу на бажану спеціальність, перевірити документи, навчитися користуванню державними сервісами в галузі освіти тощо. Чат-бот працює за принципом «єдиного вікна», де можна отримати всю необхідну інформацію про вступ ті заклад вищої освіти одночасно. Формат бота є досить простим і лаконічним. Чат-бот не нав’язує абітурієнту вибір спеціальності, не радить вступати «хоч куди-небудь, аби на бюджет» та не прогнозує ймовірність вступу. Бот лише допомагає вступнику визначити спеціальність із огляду на його можливості та надає супутню інформацію. Найкориснішою функцією чат-бота є можливість оцінити свої шанси вступу на бажану спеціальність або ж на бюджетні місця. Це допомагає уникнути однієї з найпоширеніших помилок абітурієнтів ― невідповідності результатів ЗНО з окремих предметів вимогам спеціальності, на яку була подана електронна заява. Цю проблему вирішено шляхом коригування можливостей пошуку конкурсних пропозицій ― тепер вступник може орієнтуватися на отримані результати ЗНО з конкретних предметів. У формі для пошуку абітурієнт має вибрати предмети, які зможе здати успішно. Так користувач отримає перелік спеціальностей, що відповідають критеріям його вибору. Щоб скористатися ботом, необхідно встановити месенджер BiP, зайти в категорію «Пабліки» і знайти паблік «ОсвітаВсім». Для зручності користувачів розробники також створили невеликий відеокурс, де лаконічно і доступно пояснюються ключові аспекти вибору спеціальності за допомогою державних електронних сервісів. За допомогою відеокурсу можна дізнатися: Що таке конкурсна пропозиція; Як рахувати свій конкурсний бал і для чого існує система коефіцієнтів; Чому важлива пріоритетність подання електронних заяв; Як працює алгоритм адресного розміщення; Як застосувати ці знання на практиці та вибрати спеціальність. Нагадаємо, що торік lifecell і ДП «Інфоресурс» створили відкритий паблік для абітурієнтів у месенджері BiP ― «ОсвітаВсім». Там можна отримати інформацію щодо вступної кампанії та порадитися з фахівцями служби підтримки Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
ЧЕРНІГІВСЬКА ОДА СПІЛЬНО З МОБІЛЬНИМ ОПЕРАТОРОМ LIFECELL ПРАЦЮВАТИМУТЬ НАД ЦИФРОВІЗАЦІЄЮ РЕГІОНУ Сьогодні Голова Чернігівської обласної державної адміністрації В’ячеслав Чаус підписав Меморандум з Ісметом Язиджи, головним виконавчим директором lifecell. В документі зазначили плани щодо впровадження спільних smart-проектів у області. Метою спільної роботи є впровадження інноваційних рішень для покращення життя мешканців Чернігівщини.
На офіційній зустрічі голова Чернігівської ОДА В’ячеслав Чаус та головний виконавчий директор lifecell Ісмет Язиджи обговорили стратегію співпраці між областю та діджитал-оператором. Компанія lifecell та Чернігівська ОДА домовилися спільно брати участь у цифровій трансформації області та сприяти створенню, організації та реалізації спільних проектів і заходів у напрямку реалізації концепції Smart Region у області.
На зустрічі було підписано Меморандум, який визначив такі пріоритетні напрямки співпраці:
Розвиток інженерних рішень для транспортної інфраструктури у Чернігівській області; Розвиток інструментів телемедицини; Розвиток IoT-послуг; Співпраця мобільного оператора зі школами області – проєкт «lifecell академія». Співпраця в напрямку надання статистичних даних за відповідними напрямами.
На зустрічі також обговорили покриття області зв’язком при подальшій розбудові мережі lifecell та визначили пріоритетні райони Чернігівщини.
LIFECELL ЗАПУСКАЄ ПРОЄКТ НА ПІДТРИМКУ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я АБОНЕНТІВ 20 травня 2022 Мобільний оператор запускає новий проєкт в соціальних мережах – «lifecell порадощі».
За більш ніж два місяці війни в українців різного віку накопичилася фізична та ментальна втома. lifecell допомагає абонентам в Україні та за кордоном не лише хвилинами для розмов та гігабайтами в месенджерах без додаткової оплати, а й вчасними порадами для дорослих та добрими казками для дітей.
«lifecell порадощі» — це короткі відеоролики про корисні сервіси та лайфхаки, що виходитимуть щотижня в різних рубриках. Мета проєкту — за допомогою цікавого контенту покращити ментальне здоров'я абонентів lifecell під час війни в Україні.
Оператор також потурбувався про малюків: у соціальних мережах буде публікуватися контент і для дітей — відеоказки від лялькових театрів. Ця рубрика називається «Халабуда» — саме так діти кличуть затишне місце, де можна сховатися від будь-яких негараздів.
Першою в «Халабуді» з’явиться відеовистава Київського академічного театру ляльок. Театр підтримав ініціативу lifecell і підготував для дітей міні-серіал «Казконавти» — захопливу історію про подорожі книжковими світами. Проєкт не лише суто розважальний, він відповідає принципам і методам казкотерапії. Для підготовки сценарію театр консультувався з психологами, зібрав від них рекомендації щодо тем, які зараз хвилюють дітей. За пригодами казконавтів діти зможуть спостерігати в соціальних мережах lifecell.
Команда lifecell працює 24/7, щоб забезпечувати якісний зв’язок та надавати підтримку своїм абонентам. Про те, як оператор lifecell допомагає абонентам під час війни, можна дізнатися за посиланням.
LIFECELL ПЕРШИМ ЗАПУСКАЄ РЕЄСТРАЦІЮ НОМЕРІВ ЧЕРЕЗ ЗАСТОСУНОК ДІЯ 17 червня 2022 Відтепер абоненти lifecell можуть зареєструвати свій номер у застосунку Мій lifecell за допомогою цифрових документів у Дії.
Реєстрація мобільного номеру забезпечує найбільший захист від перевипуску шахраями SIM-карти абонента й отримання доступу до персональних даних. Запуск реєстрації номеру телефону в застосунку Мій lifecell за допомогою сервісу Дія допоможе абонентам легко та швидко пройти процедуру без відвідування магазину оператора.
Для того, щоб зареєструвати номер lifecell через Дію, треба пройти декілька кроків: клікнути на відповідний банер в застосунку Мій lifecell («Зареєструйте номер» для анонімних абонентів або «Завершіть реєстрацію» для персоніфікованих); дати згоду на реєстрацію; ввести код перевірки, який надійде на номер телефону; через застосунок Дія підтвердити запит на копії цифрових документів та підтвердити передачу цих копій lifecell (через Дія.Підпис); підтвердити правильність своїх персональних даних, що відображаються на екрані; отримати повідомлення, що номер успішно зареєстровано. Реєстрація номеру за допомогою документів у Дії є логічним продовженням інтеграції із застосунком - півтора року тому lifecell першим почав застосовувати шерінг електронних документів у Дії, що дозволило значно спростити механізм авторизації та реєстрації номерів абонентів в магазинах оператора.
Команда lifecell працює 24/7, щоб забезпечувати якісний зв’язок та надавати підтримку своїм абонентам. Про те, як оператор lifecell допомагає абонентам під час війни, можна дізнатися за посиланням.
LIFECELL ТА ІНШІ МОБІЛЬНІ ОПЕРАТОРИ ПРИЄДНАЛИСЯ ДО ТЕСТУВАННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЕКСТРЕНОГО ОПОВІЩЕННЯ ДСНС 15 червня 2022 З 15 червня у Вінницькій та Полтавській областях Державна служба України з надзвичайних ситуацій за допомогою lifecell, Київстар та Vodafone розпочала випробування нової системи оперативного інформування населення про загрози.
Нова система оповіщення в телефоні працюватиме завдяки технології CellBroadcast, яка має значні переваги над SMS-інформуванням: - швидкість отримання сповіщень, - гнучкість у виборі локацій для інформування, - наявність звукового сигналу, навіть якщо звук на пристрої абонента вимкнено.
Протягом тестового періоду жителі Вінницької та Полтавської областей отримуватимуть від ДСНС тестові інформаційні повідомлення на мобільні телефони такого змісту: "ДСНС України. Тестування системи інформування населення. Докладніше: https://dsns.gov.ua/test". Наразі отримання тестових повідомлень не свідчить про загрозу та не вимагає дій зі сторони громадян. Після закінчення тестового періоду розпочнеться інформування про реальні загрози, про що абонентів буде додатково повідомлено.
Ознайомтеся із відповідями на найбільш поширені питання про роботу технології: Як працює нова система оперативного інформування? Вона працює завдяки технології Cell Broadcast, яка має значні переваги над SMS-інформуванням. Одночасно, ця технологія має деякі обмеження з боку обладнання – старі моделі телефонів (до 2019 року випуску) з великою ймовірністю не зможуть приймати оповіщення. Що робити у випадку отримання екстреного сповіщення зараз? На першому етапі, з 15 червня відбуваються розсилки лише тестових повідомлень у Полтавській та Вінницькій областях для перевірки роботи системи. Вони не пов’язані із виникненням реальної загрози та не вимагають дій зі сторони громадян. Які телефони підтримують ці сповіщення? Отримувати повідомлення від системи Cell Broadcast можуть переважно мобільні телефони (смартфони), які вироблено починаючи з 2019 року, та які мають операційну систему Android версії 11 та вище або iOS від версії 14.5. Що робити, якщо я не отримую сповіщення? Спочатку перевірте, чи активна ваша SIM-карта, та чи є мережа мобільного оператора. Якщо увімкнено режим «У літаку», то вимкніть його, щоб отримувати сповіщення. Зверніть увагу на версію операційної системи. Для Android це має бути версія 11 або вище, а для iOS - від версії 14.5. Якщо можете, то оновіть версію операційної системи. Рекомендуємо переконатися, що отримання сповіщень увімкнено у налаштуваннях смартфона. В залежності від виробника, налаштування екстрених оповіщень можуть бути у розділі «Сповіщення» (Samsung, iPhone, OnePlus), «Звук та вібрація» (Huawei), «Безпека та паролі» (Xiaomi). Як керувати отриманням сповіщень у телефоні? Деякі зі сповіщень можна вимикати та вмикати у налаштуваннях смартфона. В залежності від виробника пристрою, налаштування можуть бути у розділі «Сповіщення» (Samsung, iPhone, OnePlus), «Звук та вібрація» (Huawei), «Безпека та паролі» (Xiaomi). Вони можуть називатися «Екстрені оповістки» для iPhone, «Надзвичайні загрози» та «Серйозні загрози» для телефонів з ОС Android. Але ДСНС не рекомендує громадянам відключати оповіщення про виникнення надзвичайної ситуації або про повітряну тривогу, адже від своєчасного отримання цієї інформації може залежати життя людей. Якщо звук в налаштуваннях телефону вимкнено, чи почую я звук сповіщення? Так, це одна із ключових переваг технології Cell Broadcast. Гучний сигнал разом із вібрацією буде тривати 15-20 секунд або до моменту вимкнення сповіщення людиною.
87% МАГАЗИНІВ LIFECELL ОБСЛУГОВУЮТЬ АБОНЕНТІВ ПО ВСІЙ КРАЇНІ 15 липня 2022 Мобільний оператор lifecell продовжує забезпечувати роботу 419 магазинів з 482 у всіх регіонах України.
Попри повномасштабне вторгнення рф на територію України, lifecell продовжує обслуговувати своїх абонентів в магазинах. Станом на 1 квітня працювало лише 194 торговельні точки, адже більшість з них були зачинені через небезпеку обстрілів чи окупацію. Наразі працює 419 магазинів lifecell з 482, які працювали до 24 лютого. Понад 1000 співробітників магазинів забезпечені роботою під час війни.
Реагуючи на запит абонентів на обслуговування в певних регіонах, за час війни відкрили 18 нових магазинів lifecell в Хмельницькій, Львівській, Волинській, Закарпатській, Вінницькій. Дніпропетровській, Одеській й Житомирській області. З них 4 торгівельні точки були відкриті в містах, де раніше не було магазинів бренду.
В результаті повномасштабної військової агресії рф, lifecell змушений був припинити роботу 19 магазинів, які були або повністю зруйновані, або пошкоджені.
Через те, що багато абонентів lifecell були змушені покинути свої домівки й переїхати в більш безпечні регіони, а спостерігалася тенденція до переміщення у невеличкі містечка та села, поодаль від важливих інфраструктурних і промислових об’єктів. За час війни це зробили 72% від усіх переміщених абонентів lifecell. Саме тому в роздрібній мережі lifecell збільшився попит на портативні роутери й стартові пакети. Зокрема тисячі абонентів скористалися акційною пропозицією в магазинах lifecell і купили роутер з 9999 ГБ мобільного інтернету.
Також в магазинах lifecell, окрім стандартних категорій товарів, смартфонів та аксесуарів, з’явилась можливість придбати карту monobank. В більшості магазинів є можливість оформити покупку частинами від різних банків (Приватбанк, monobank тощо) й команда продажів активно працює, щоб цією послугою можна було скористатися у всіх працюючих магазинах.
Серед нових послуг, якими можуть скористатися клієнти магазинів lifecell, - сервіс по встановленню додатків та налаштуванню смартфонів. Крім того, абоненти під час війни продовжують звертатися за відновленням та заміною SIM-карток, зміною тарифного плану, поповненням рахунку без комісії, покупкою нового номеру й міграції номеру до lifecell від іншого оператора (MNP), адже lifecell надає спеціальні ціни на пакети послуг абонентам інших операторів.
В планах роздрібної мережі магазинів lifecell – розширення співпраці з поштовим сервісом Meest Express, точки видачі якого почали відкриватися в магазинах lifecell ще до повномасштабного вторгнення.
LIFECELL НЕ ТАРИФІКУЄ ДОСТУП ДО САЙТІВ ПРОЄКТУ «НА УРОК» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ 29 червня 2022 Відсьогодні мобільний оператор lifecell не тарифікує користування сайтами проєкту «На Урок». Це означає, що доступ до навчання матимуть всі абоненти оператора, незважаючи на стан мобільного рахунку.
Мобільний оператор lifecell підтримує концепцію вільного доступу до знань за будь-яких умов. Тому для всіх абонентів lifecell скасовується тарифікація мобільного інтернету під час роботи із сайтами naurok.com.ua та naurok.ua. Користувачі можуть вільно і без обмежень користуватися ресурсами «На Урок» незалежно від стану свого мобільного рахунку.
З моменту початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну багато дітей та педагогів були змушені покинути власні домівки, тому мобільний інтернет часто стає єдиним доступним засобом для онлайн-навчання і роботи.
Оператор lifecell і освітній проєкт «На Урок» об’єднали зусилля, аби учні та вчителі мали вільний і стабільний доступ до інформаційних, навчальних матеріалів, інструментів, які допомагають організувати якісний освітній процес в умовах війни.
87% МАГАЗИНІВ LIFECELL ОБСЛУГОВУЮТЬ АБОНЕНТІВ ПО ВСІЙ КРАЇНІ 15 липня 2022 Мобільний оператор lifecell продовжує забезпечувати роботу 419 магазинів з 482 у всіх регіонах України.
Попри повномасштабне вторгнення рф на територію України, lifecell продовжує обслуговувати своїх абонентів в магазинах. Станом на 1 квітня працювало лише 194 торговельні точки, адже більшість з них були зачинені через небезпеку обстрілів чи окупацію. Наразі працює 419 магазинів lifecell з 482, які працювали до 24 лютого. Понад 1000 співробітників магазинів забезпечені роботою під час війни.
Реагуючи на запит абонентів на обслуговування в певних регіонах, за час війни відкрили 18 нових магазинів lifecell в Хмельницькій, Львівській, Волинській, Закарпатській, Вінницькій. Дніпропетровській, Одеській й Житомирській області. З них 4 торгівельні точки були відкриті в містах, де раніше не було магазинів бренду.
В результаті повномасштабної військової агресії рф, lifecell змушений був припинити роботу 19 магазинів, які були або повністю зруйновані, або пошкоджені.
Через те, що багато абонентів lifecell були змушені покинути свої домівки й переїхати в більш безпечні регіони, а спостерігалася тенденція до переміщення у невеличкі містечка та села, поодаль від важливих інфраструктурних і промислових об’єктів. За час війни це зробили 72% від усіх переміщених абонентів lifecell. Саме тому в роздрібній мережі lifecell збільшився попит на портативні роутери й стартові пакети. Зокрема тисячі абонентів скористалися акційною пропозицією в магазинах lifecell і купили роутер з 9999 ГБ мобільного інтернету.
Також в магазинах lifecell, окрім стандартних категорій товарів, смартфонів та аксесуарів, з’явилась можливість придбати карту monobank. В більшості магазинів є можливість оформити покупку частинами від різних банків (Приватбанк, monobank тощо) й команда продажів активно працює, щоб цією послугою можна було скористатися у всіх працюючих магазинах.
Серед нових послуг, якими можуть скористатися клієнти магазинів lifecell, - сервіс по встановленню додатків та налаштуванню смартфонів. Крім того, абоненти під час війни продовжують звертатися за відновленням та заміною SIM-карток, зміною тарифного плану, поповненням рахунку без комісії, покупкою нового номеру й міграції номеру до lifecell від іншого оператора (MNP), адже lifecell надає спеціальні ціни на пакети послуг абонентам інших операторів.
В планах роздрібної мережі магазинів lifecell – розширення співпраці з поштовим сервісом Meest Express, точки видачі якого почали відкриватися в магазинах lifecell ще до повномасштабного вторгнення.
LIFECELL ОНОВИВ СЕРВІС ДЛЯ ПОРІВНЯННЯ УСІХ ТАРИФІВ НАЙБІЛЬШИХ ОПЕРАТОРІВ Вчора lifecell оновив сервіс «Порівнятор», створений для вибору тарифного плану серед пропозицій різних мобільних операторів. Відтепер, щоб підібрати для себе оптимальний за ціною й наповненням пакет послуг, абоненти можуть порівняти не лише національні, а й регіональні пропозиції.
Послуга «Порівнятор» допомагає українцям порівнювати актуальні тарифні плани та їх наповнення трьох найбільших мобільних операторів України - lifecell, Київстар і Vodafone Україна. Абонент може обрати будь-яку суму, яку він готовий сплачувати за послуги мобільного зв'язку, і порівняти пропозиції всіх операторів. Сервіс дозволяє дізнатися, скільки хвилин і ГБ мобільного інтернету користувач отримуватиме за цю суму в межах пакетів послуг кожного оператора та на який період. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/756
LIFECELL РОБИТЬ ВНЕСОК ЧЕРЕЗ UNITED24 ДЛЯ ЦИФРОВОЇ РОЗБУДОВИ УКРАЇНИ ПОПРИ ЗБИТКИ У 2-МУ КВАРТАЛІ Сьогодні Попри чистий збиток компанії у 2-му кварталі 2022 року, зумовлений війною, мобільний оператор lifecell перекаже 40 млн грн UNITED24 – національній фандрейзинговій платформі на підтримку України. Міністерство цифрової трансформації та мобільний оператор підписали меморандум про співпрацю.
lifecell підтримує ініціативу зі збору коштів на відновлення України та надає благодійну допомогу, яка буде спрямована Міністерством цифрової трансформації на найважливіші напрямки цифрової відбудови та розвитку телеком-сфери в Україні. Як міжнародний бізнес, lifecell залучав протягом 2005-2022 років в Україну турецькі інвестиції, щоб телеком-сектор успішно розвивався і абоненти отримували якісні послуги. Всі зароблені lifecell кошти залишалися в Україні та були інвестовані та реінвестовані у розвиток мережі. Оператор ніколи не виплачував дивідендів на користь материнської компанії Turkcell.
«Я дякую компанії lifecell, яка долучилася до благодійної допомоги через національну платформу UNITED24. Завдяки їй відновлення та розвиток цифрової інфраструктури держави відбудуться у рази швидше. Разом із партнерами ми працюватимемо над протидією інформаційним загрозам, цифровою безпекою та кіберзахистом», – зазначив Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
«Попри численні втрати, які lifecell фіксує під час війни, ми віримо в Україну і завжди будемо підтримувати нашу країну та наш народ. Понад 17 років ми інвестуємо у розвиток мобільної мережі і не припиняємо це робити навіть під час війни, надаючи українцям послуги мобільного зв’язку, щоб люди могли залишатися на зв’язку зі своїми близькими. Ми підтримуємо військових, лікарів і працівників критичної інфраструктури та робимо все можливе для нашої спільної перемоги. Незважаючи на збитки, яких зазнала компанія у другому кварталі,ми передаємо 40 мільйонів гривень через фандрейзингову платформу UNITED24 на відновлення мобільної інфраструктури нашої країни після війни. Адже наше серце більше за наш гаманець, і воно належить незалежній, мирній та процвітаючій Україні», – зазначив Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/758
LIFECELL ТА ІНШІ МОБІЛЬНІ ОПЕРАТОРИ ТЕСТУЮТЬ НОВУ СИСТЕМУ ЕКСТРЕНОГО ОПОВІЩЕННЯ ДСНС ЩЕ У 17 ОБЛАСТЯХ Сьогодні З 7 вересня у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Київській, Львівській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Тернопільській, Хмельницькій, Черкаській, Чернівецькій, Чернігівській областях та у місті Києві Державна служба України з надзвичайних ситуацій за допомогою мобільних операторів lifecell, Київстар та Vodafone розпочала випробування нової системи оперативного інформування населення про загрози.
Система оповіщення працюватиме завдяки технології CellBroadcast, яка має значні переваги над SMS-інформуванням: - швидкість отримання сповіщень; - гнучкість у виборі локацій для інформування; - наявність звукового сигналу, навіть якщо звук на пристрої абонента вимкнено.
Протягом тестового періоду абоненти отримуватимуть від ДСНС інформаційні повідомлення на мобільні телефони такого змісту: "ДСНС України. Тестування системи інформування населення. Докладніше: https://dsns.gov.ua/test".
Наразі отримання повідомлень не свідчить про загрозу та не вимагає дій зі сторони громадян. Після закінчення тестового періоду розпочнеться інформування про реальні загрози, про що абонентів буде додатково повідомлено.
Раніше випробування нової системи екстреного сповіщення вже відбулись у Вінницькій та Полтавській областях.
ВІДТЕПЕР ПЕРЕНЕСТИ СВІЙ НОМЕР ДО LIFECELL МОЖНА ОНЛАЙН Сьогодні lifecell надав можливість абонентам, які хочуть змінити мобільного оператора, робити це без відвідування магазину. Відтепер процедуру перенесення номера до lifecell можна здійснити за допомогою eSIM або нового стартового пакета оператора.
lifecell першим серед мобільних операторів України запустив можливість переходу в мережу оператора (за процедурою MNP) без відвідування магазину. Відтепер при перенесенні номера абонент може обрати оптимальний для себе варіант: онлайн для eSIM, перенесення номера на новий стартовий пакет чи отримання картки в магазині lifecell.
Спрощена процедура отримання номера lifecell зручна, якщо: абонент перебуває за кордоном або не має поряд магазину lifecell; абонентові зручніше купити стартовий пакет lifecell у будь-якій точці продажів, ніж забрати SIM-картку в магазині; є опція замовити стартовий пакет lifecell онлайн з доставкою; у абонента вже є нова неактивована SIM-картка lifecell; смартфон підтримує технологію eSIM і абонент бажає перенести свій номер на цифрову SIM-картку без додаткової плати. Сама процедура переносу номера від оператора-донора до lifecell залишилася без змін – швидкою і безпечною. Щоб перенести номер від іншого оператора, абонент може купити будь-який стартовий пакет lifecell у супермаркеті, на заправці тощо й використати його для процедури перенесення. Якщо смартфон підтримує eSIM, перенести свій номер на eSIM можна не виходячи з дому.
Як перенести свій номер до lifecell: Пройти ідентифікацію та подати заявку онлайн або в магазині lifecell. При подачі заявки онлайн можна також зареєструвати номер за допомогою КЕП, BankID або в магазині lifecell за наявності документу, що посвідчує особу; Отримати SIM-картку в магазині lifecell або ввести дані SIM/eSIM онлайн; Підготувати SIM-картку до перенесення – поставити в телефон. Детальніше про використання технології можна дізнатися на сайті. _https://www.lifecell.ua/uk/announcements/761
Сьогодні Мобільний оператор lifecell першим з українських мобільних операторів запускає RCS-розсилки для бізнесу через платформу Omnicell.
RCS (rich communication services) – це протокол обміну повідомленнями від Google, завдяки якому Android-пристрої можуть обмінюватися повідомленнями мультимедіа та іншим різноманітним наповненням, а саме картинками, відео, екшн-кнопками, через інтернет. Ця технологія дає значно більше можливостей для бізнесу, ніж звичайна розсилка простих повідомлень. При цьому використовується додаток для повідомлень, встановлений за замовчуванням, тобто абонентам не потрібно нічого додатково встановлювати.
Відтепер завдяки новому каналу RCS в Omnicell компанії отримують такі можливості: надсилати текстові повідомлення зі значно більшою кількістю символів, ніж у SMS; надсилати повідомлення із зображеннями та відео; додавати екшн-кнопки для миттєвого переходу на сайт або здійснення дзвінка; створювати свої чат-боти та комунікувати з клієнтами; отримувати деталізовані звіти про доставлені повідомлення; використовувати всі функціональні можливості Omnicell для розсилок у канал RCS. RCS уже підтримується на великій кількості Android-пристроїв, тож новий канал відкриває ще більше можливостей для бізнесу в Omnicell.
ПРО ТИМЧАСОВЕ ПРИЗУПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ ПЕРЕНЕСЕННЯ НОМЕРА З МЕРЕЖІ «КИЇВСТАР» Вчора ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговельною маркою lifecell повідомляє про те, що через технічні роботи на стороні «Київстар» послуга перенесення номера буде тимчасово призупинена (розпорядження НЦУ №492) для абонентів, які бажають перенести номери з мережі Київстар до мережі lifecell та навпаки у період з 29.09.2022 (з 22:00) до 05.10.2022 (до 18:00).
lifecell подовжує акції для українців у роумінгу до кінця 2022 року 3 жовтня 2022
Мобільний оператор lifecell подовжив до кінця 2022 року дію акцій «Гігабайти без кордонів» та «Вхідні дзвінки без додаткової плати у роумінгу», щоб абоненти залишалися на зв’язку зблизькими.
Оператор lifecell дбає про своїх абонентів, які були змушені виїхати за кордон, тому подовжує дію акцій у роумінгу до кінця 2022 року. Завдяки цим пропозиціям українці можуть і надалі користуватися швидкісним мобільним інтернетом та отримувати дзвінки без плати у роумінгу, сплачуючи лише свій звичайний пакет послуг.
З травня по серпень акційною пропозицією «Гігабайти без кордонів» щомісячно користувалися близько 300 тис. унікальних користувачів, використавши загалом майже 4 млн ГБ трафіку. Середнє використання інтернету при цьому склало близько 4 ГБ на одного дата-абонента.
Найбільше дата-трафіку абоненти lifecell використовували у таких країнах — Німеччина, Польща, Туреччина, Болгарія, Чехія.
Країни-лідери за кількістю користувачів — Польща, Німеччина, Румунія, Чехія, Болгарія.
Найвище середнє використання ГБ мобільного інтернету на абонента — у Туреччині, Німеччині, Болгарії, Швеції та Іспанії.
Акція «Гігабайти без кордонів» не потребує підключення і надається автоматично без додаткової плати, коли абонент-роумер оплачує пакет послуг за чинним тарифним планом або перезамовляє його у період проведення акції (але не пізніше 31 грудня 2022 року). Використати тарифні гігабайти відтепер можна у 34 країнах: Австрія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швеція, Швейцарія. Повні умови акції — на сайті.
Крім того, у рамках акції «Вхідні дзвінки без додаткової плати у роумінгу» абоненти lifecell, які поповнили рахунок за своїм тарифним планом, можуть без додаткової плати приймати вхідні дзвінки з будь-яких номерів у 12 країнах Європи: Бельгії, Болгарії, Греції, Іспанії, Люксембургу, Молдові, Польщі, Румунії, Словаччині, Словенії, Франції та Хорватії. Детально про її умови — за посиланням.
Команда lifecell і надалі забезпечуватиме якісний зв’язок і надаватиме підтримку своїм абонентам в Україні та по всьому світу.