ЗМІНИ В УМОВАХ НАДАННЯ ПОСЛУГИ MMS Сьогодні ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв'язку під торговою маркою «lifecell» повідомляє про наступні зміни в послузі «Мультимедійних повідомлень», а саме:
1. Починаючи з 1 лютого 2019 року можливість відправляти MMS абонентам «Водафон Україна» буде припинено, у зв'язку з тим, що «Водафон Україна» припиняє надавати послугу MMS.
ЗМІНА КЕРІВНИЦТВА TURKCELL, МАТЕРИНСЬКОЇ КОМПАНІЇ LIFECELL 15 березня 2019 Мухтерем Каан Терзіоглу, якого було призначено на посаду головного виконавчого директора Turkcell 1 квітня 2015 року, вирішив піти у відставку з 15 березня 2019 року. Рада директорів Turkcell прийняла рішення призначити Мурата Еркана, виконавчого віце-президента з продажів на посаду виконуючого обов'язки головного виконавчого директора та призначити Кадрі Оздала на посаду в.о. виконавчого віце-президента з продажів.
LIFECELL ПРОДЕМОНСТРУВАВ НАЙКРАЩІ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЗВ’ЯЗКУ У 2018 РОЦІ 3 квітня 2019 Відповідно до опублікованих НКРЗІ звітів про якість телекомунікаційних послуг операторів мобільного зв’язку діджитал-оператор lifecell має найбільшу кількість кращих показників якості зв’язку серед «великої трійки» українських мобільних операторів.
LIFECELL ЗАПУСТИВ У ІВАНО-ФРАНКІВСЬКУ ОПЛАТУ ПРОЇЗДУ В МІСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ ЗА ДОПОМОГОЮ SMS 3 квітня 2019 Діджитал-оператор lifecell продовжує розширювати перелік цифрових можливостей для своїх абонентів по всій Україні. Відсьогодні в Івано-Франківську мешканці та гості столиці Прикарпаття отримали можливість оплачувати проїзд у міському транспорті за допомогою SMS. Послугою можна скористатися, відправивши повідомлення з відповідним кодом на короткий номер 877.
РІЧНИЦЯ ЗАПУСКУ 4.5G – ПОНАД 26 МІЛЬЙОНІВ УКРАЇНЦІВ У 6 ТИС НАСЕЛЕНИХ ПУНКТАХ ВЖЕ МАЮТЬ ДОСТУП ДО ШВИДКІСНОЇ МЕРЕЖІ LIFECELL 1 квітня 2019 З моменту запуску швидкісного зв’язку четвертого покоління в діапазоні 2600 МГц 31 березня 2018 року діджитал-оператор lifecell охопив майже 6 тис населених пунктів України зв’язком 4.5G. Доступ до сучасної мережі отримали 26,2 млн українців (62%). Річне споживання трафіку в мережі зросло в 2,3 рази, а середнє використання трафіку одним абонентом - на 67,1%, при цьому 24,3% інтернет-трафіку проходить через мережу LTE.
Пресс-служба lifecell: Киевстар не отпускает абонентов по MNP
Мобильный оператор Киевстар не отпускает абонентов в рамках услуги переноса номера MNP. Об этом Liga.Tech сообщила пресс-служба оператора lifecell.
Копию письма, адресованного главе НКРСИ, опубликовал в Facebook CEO компании Исмет Языджы.
По утверждению сотрудников желтого оператора, абоненты, которые хотят перейти к ним от Киевстар, получают сообщение с кодом "404" от базового оператора о том, что номер неактивен. При этом услуги по номерам оказываются, то есть номера работают.
"... в период с 1 по 15 мая из 1437 направленных оператору-донору ЧАО "Киевстар" запросов было получено 945 отказов на перенос номера, что составляет 66% отказов среди всех направленных этому оператору-донору запросов. При этом с ошибкой "404" поступило 476 отказов", - говорится в письме lifecell.
Собеседник редакции в Киевстаре признал, что есть "IT-баг". Он связал это со спешкой во время запуска услуги. Мол, всех поторапливали успеть до 1 мая.
Напомним, 1 мая 2019 года в Украине стартовала услуга смены мобильного оператора без изменения номера - MNP. Детали о запуске услуги можно почитаь в этом интервью. Также на этой неделе Liga.Tech выяснила, кто из операторов теряет и приобретает абонентов. https://tech.liga.net/telecom/novosti/press...bonentov-po-mnp
LIFECELL CПІЛЬНО З UAPAY ЗАПУСТИВ ЧАТ-БОТ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ФІНАНСОВИХ ОПЕРАЦІЙ В МЕСЕНДЖЕРІ BIP 7 червня 2019 Новий чат-бот в месенджері BiP тепер дозволяє виконувати грошові перекази між фізичними особами, здійснювати платежі за QR-кодом і поповнювати рахунок мобільного телефону. Чат-боти в BiP, як і сам месенджер, доступні абонентам будь-якого українського мобільного оператора на пристроях, що працюють на базі операційних систем Android та iOS. Деталі за посиланням: https://bit.ly/2EWWCRZ
ЛІДЕРИ СПОЖИВАННЯ МОБІЛЬНОГО ІНТЕРНЕТУ LIFECELL ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 8 травня 2020 У квітні оператор розгорнув 4G у 30 населених пунктах. Сьогодні зв’язок четвертого покоління від lifecell доступний у 11 567 тис. населених пунктах країни, де проживає понад 30 млн 482 тис. українців.
Із розгортанням мережі 4G українці споживають усе більше дата-трафіку. Так, у квітні 2018 р. абонент lifecell, що користується мобільним інтернетом, в середньому споживав 3,6 ГБ трафіку; у квітні 2019 р. цей показник становив 6,5 ГБ; а цього року на одного дата-користувача у квітні припадає вже 10,4 ГБ.
Під час карантину, коли українці залишаються вдома, мешканці невеликих населених пунктів користуються мобільним інтернетом значно більше, ніж жителі міст-мільйонників. Наприклад, у с. Шандрівка Дніпропетровської області з населенням 687 осіб один дата-користувач у середньому спожив минулого місяця 44 ГБ. А серед великих міст лідером став Львів з показником 11,6 ГБ. Мешканці столиці споживали в середньому 8,9 ГБ. Це пов’язано з тим, що нерідко у віддалених селах та містечках мобільний інтернет є повноцінною заміною домашньому фіксованому інтернету
LIFECELL ДОСЛІДИВ СТАВЛЕННЯ УКРАЇНЦІВ ДО ДЗВІНКІВ НА МЕРЕЖІ «НЕРІДНИХ» ОПЕРАТОРІВ 26 травня 2020 На замовлення lifecell група професійних дослідницьких агентств Factum Group провела опитування абонентів різних мобільних операторів про їх ставлення до дзвінків на інші мережі. Було виявлено, що більшість українців досі звертають увагу на те, абоненту якого оператора вони дзвонять. Телефонуючи на номери іншого оператора вони намагаються говорити швидше аби заощадити кошти і пакетні хвилини. З цією ж метою абоненти одночасно використовують кілька сім-карт. При цьому понад половина «мультисімерів» відчувають незручності від більших витрат на зв’язок через необхідність сплачувати послуги кількох операторів.
LIFECELL ЗАПУСТИВ СЕРВІС З РЕМОНТУ ЕКРАНІВ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ LIFECELL SCREEN Сьогодні Відтепер абоненти lifecell можуть скористатися послугою lifecell SCREEN, що гарантує ремонт або заміну екрана мобільного пристрою в разі його пошкодження. Для цього необхідно завантажити застосунок lifecell SCREEN, розроблений компанією RADAR, здійснити швидку перевірку екрана в онлайн-режимі та обрати умови підписки на сервіс. Більше про дану послугу за посиланням.
НАЗК ТА LIFECELL ЗАПУСКАЮТЬ ПРОЄКТ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В ТЕЛЕКОМ-ГАЛУЗІ Вчора Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) та мобільний оператор lifecell запускають спільний проєкт «Телеком проти корупції». Ця ініціатива є першим в Україні прикладом державно-приватного партнерства задля ефективного стимулювання розкриття корупційних злочинів. Відповідний меморандум було підписано під час зустрічі у Міжнародний день боротьби з корупцією.
Мета проєкту «Телеком проти корупції» — стимулювати всіх учасників телеком-ринку, державних службовців та місцеві органи влади, які взаємодіють з телеком-індустрією, неухильно дотримуватись вимог законодавства у своїй діяльності, бути об’єктивними та неупередженими.
У рамках цієї ініціативи lifecell забезпечуватиме матеріальну винагороду викривачам корупційних злочинів у телеком-галузі, заохочуючи викривати всі корупційні явища в індустрії.
Меморандум є відкритим для підписання всіма учасниками ринку, які прагнуть запроваджувати кращі практики протидії корупції.
LIFECELL ВИГРАВ У АМКУ CПРАВУ ПРО ШТРАФ НА 19,5 МЛН ГРН 11 грудня 2020 Справа, відкрита на lifecell ще у 2011 році, була оскаржена оператором, і штраф по ній на суму 19,5 млн грн скасовано. Відповідне рішення виніс Північний апеляційний господарський суд.
У 2011 році АМКУ відкрив справу щодо lifecell за поширення інформації, що вводить в оману в частині інформування про тарифікацію голосових послуг у чотирьох тарифних планах. У 2015 році розгляд цієї справи було поновлено. У 2017 році Антимонопольний комітет оштрафував мобільного оператора lifecell на 19,5 мільйони гривень за некоректне інформування щодо тарифікації. Компанія lifecell була категорично не згодна з таким рішенням АМКУ і пройшла весь шлях оскарження у встановленому Законом судовому порядку, який тривав три роки.
У 2017 році lifecell оскаржив рішення АМКУ у Господарському суді м.Києва. В 2020 році Господарський суд відмовив у задоволенні позову оператора. lifecell, оскаржуючи рішення суду першої інстанції, зазначив, що Господарський суд не взяв до уваги наведені оператором факти, що підтверджують порушення АМКУ встановленої законодавством процедури отримання доказів. Також для відкриття справи було проведено некваліфіковане опитування, яке суперечить принципам проведення соціологічних досліджень. Ба більше АМКУ використовував дані, які не мають відношення до lifecell а саме висновки громадських об’єднань, які стосувалися формулювань тарифікації, які ніколи не використовувались оператором. Крім того, громадські об’єднання, висновки яких були використані, не уповноважені їх надавати. Також місцевий суд не взяв до уваги те, що АМКУ відхилив надані lifecell докази без будь-яких обґрунтувань. Неповне з’ясування обставин справи і АМКУ, і судом, порушення ними норм матеріального та процесуального права призвело до винесення необґрунтованих та незаконних рішень.
Сума, яку lifecell мав би сплатити у разі програшу, складала 40 млн грн. Завдяки кваліфікованим юристам компанії тепер ця сума буде інвестована в розгортання 4G-мережі в Україні.
LIFECELL СТАВ ПЕРШИМ МОБІЛЬНИМ ОПЕРАТОРОМ, ЯКИЙ ПОЧАВ ЗАСТОСОВУВАТИ ШЕРИНГ ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОСВІДЧУЮТЬ ОСОБУ, ІЗ ЗАСТОСУНКУ ДІЯ 18 грудня 2020 Така можливість вплинула насамперед на процедуру реєстрації мобільного номеру в оператора. Тепер дані абонента, що бажає юридично «закріпити» номер за своєю особою, автоматично вводяться до внутрішніх систем lifecell після його згоди. Це дозволило суттєво скоротити час на здійснення реєстрації.
Відчути нові переваги можуть клієнти lifecell, що користуються застосунком Дія 2.0. Для цього, як і раніше, необхідно подати заяву на реєстрацію номеру до магазину lifecell. А далі абонентові достатньо відкрити документ, що посвідчує особу, в застосунку Дія на власному смартфоні та назвати згенерований номер штрих-коду. Працівник оператора вводить цей номер в систему та направляє запит на отримання копії цифрового документу. Клієнт підтверджує запит – копія документу опиняється в системі lifecell. Вся процедура займає кілька секунд.
Наразі через Дію lifecell можна надавати копії наступних видів цифрових документів: ID-картки (паспорта громадянина України нового зразка) та закордонного паспорта. Оператор, як і раніше, приймає електронні версії й інших документів, що посвідчують особу. Для цього достатньо відкрити їх у застосунку Дія та продемонструвати працівнику lifecell. Цією можливістю клієнти lifecell могли скористатися ще з квітня 2020 р. під час проходження реєстрації та ідентифікації (підтвердження володіння номером). Успішна ідентифікація дозволяє отримати доступ до керування номером (операцій з SIM-картою, отримання фінансової інформації щодо номеру, зміни тарифу та статусу додаткових послуг). Однак, введення даних з таких документів до систем lifecell не є автоматичним та відповідно займає більше часу.
Ісмет Язиджи, CEO lifecell: в 2020 році ми стали прибутковою компанією вперше за 15 років
3 Фев, 2021
2020 рік – успішний з точки зору бізнесу для телеком-галузі?
Почну з того, що 2020й рік видався дивним, не таким як попередні. Зрозуміло, що причина тому – COVID-19. Як тільки розпочався карантин, нам здалось, що рік буде невдалим для бізнесу в країні. Звичайно, як комерційна компанія ми повинні діяти за принципом, що компанії, які займаються бізнесом в першу чергу повинні думати про свій дохід, про прибутки, про маржу. Але є ще одна роль, яку історично ігнорують або недооцінюють. Ця роль соціальна, вона полягає у підтримці суспільства, громадян у важкі часи. Тому, нашою першою реакцією на локдаун як соціально відповідальної компанії було допомогти всім медичним працівникам, лікарям. Ми їм запропонували спеціальні доповнення до їх існуючих пакетів з безкоштовними 1500 хвилинами та 20 Гб інтернет трафіку, де б вони не знаходились, щоб задовольнити їх потреби в комунікаціях з колегами, пацієнтами та хворими. Пропозицією скористувались більше 14 тисяч медичних працівників.
Потім ми зрозуміли, що більшість українців під час карантину будуть знаходитись вдома на ізоляції і цінність спілкування з рідними, близькими стає більшою.
Компанія Glovo стала нашим партнером з доставки стартових пакетів там, де була логістична можливість, всім, хто їх замовив. Доставка здійснювалась протягом 45 хвилин в радіусі 2.5км від точки продажу lifecell.
Українцям, які застрягли в березні 2020 року за кордоном ми запропонували «Екстрений віртуальний номер BiP» за 1 гривню для оптимізації витрат на голосовий зв’язок. Функціонал месенджеру ВіР дозволив абонентами, які знаходились за межами країни, приймати та здійснювати дзвінки саме з українським номером, але без наявності фізичної SIM-картки. Для цього їм був потрібен наявний інтернет (мобільний чи Wi-Fi), встановлений месенджер BiP та активований український віртуальний номер.
Українцям, у кого не було можливості поповнити рахунок, ми запропонували скористатися BiP SOS-пакетом. За допомогою цієї послуги абонент через меседжер BiP може телефонувати на будь-які українські номери (мобільні та міські), навіть якщо на його рахунку немає грошей. До речі, цю послугу було запущено ще в 2019 році, просто під час запровадження карантину вона стала дуже актуальною.
В квітні, коли стало зрозуміло, що карантин це надовго, – ми запустили акцію «Квітневий безліміт» та надали нашим абонентам (тим, в кого тарифний пакет 100грн+) можливість спілкуватися без обмежень за допомогою голосових дзвінків на будь-які номери мобільного та фіксованого зв’язку по Україні.
З одного боку пандемія стала обмежуючим фактором для багатьох людей, але з іншого, ми намагались розблокувати спілкування, намагались зняти бар’єри, які існували між людьми. Епоха COVID-19 стала лакмусовим папірцем для всіх мобільних операторів. Ми зрозуміли на практиці, що висока ставка інтерконнекту, яка існує в Україні, – була стримуючим фактором і призвела до того, що люди мали менше можливості спілкуватись один з одним, при наявності мобільних номерів різних операторів.
Паралельно з тим, наші працівники не переставали працювати в полях, в регіонах, щоб надавати людям доступ до спілкування та передачі даних – будували ще більше базових станцій, щоб ми мали можливість покрити більше територій, проводили ремонтні та профілактичні роботи. Звісно, нашим головним орієнтиром та пріоритетом в цій ситуації були наші працівники та їх здоров’я. Як компанія, ми забезпечили їх всім необхідним, щоб вони не потрапили до зони ризику під час виконання службових зобов’язань.
Зі свого боку, ми зробили все можливе, щоб наші абоненти та прості українці не піддавали себе ризику. Навесні ми розпочали загальнонаціональну кампанію «Будь вдома». Наші абоненти, коли дивились на екран мобільного телефону замість назви оператора «lifecell» бачили напис «Bud’ vdoma», як нагадування, що потрібно себе берегти і виходити на вулицю лише за потреби.
Я дуже пишаюсь працівниками компанії, які самотужки провели фандрейзінгову кампанію «BIG HEARTED COMPANY» всередині lifecell», зібрали 440 тисяч грн. З їх допомогою ми придбали 2 апарати ШВЛ для українських центрів боротьби з COVID-19: опорної лікарні Київщини Білоцерківської міської лікарні №3 та Уманської міської лікарні. (Загальна вартість двох апаратів ШВЛ склала 1 млн 50 тис. грн).
На початку березня, коли тільки но почались розмови про карантин, ми закрили всі наші офіси, а всіх співробітників переведено на дистанційну роботу.
Що стосується бізнес-показників за 2020 рік, я не можу поділись даними за IV квартал, але за II та III ми досягли показників, які були рекордними для компанії. Я думаю, ви в курсі історії, де ми постійно обіцяємо, що lifecell ось-ось стане прибутковою компанією? В червні 2020 року, вперше за 15 років, ми стали прибутковою компанією, і показники продовжують зростати. Це стосується не лише фінансів, але і показників абонентської бази, яка є важливим мірилом для будь-якого оператора.
Я задаю собі питання: «Чому так сталося, як це все почалося»? Думаю, що це результат інвестицій в 3G, потім в 4G, в покриття, в якість, в клієнтоорієнтованість. Люди починають звертати увагу на нас, приділяти більше уваги нашим сервісам. 2020-й рік почався дуже негативно, в Україні, на жаль, як і в інших країнах, є померлі від коронавірусу. Але, незважаючи на ці сумні події, наш бізнес все ж таки почував себе досить непогано протягом року. І я впевнений, коли ми оприлюднимо фінансові показники за 2020-й рік, ви також погодитесь з нами.
lifecell + Дія: запускаємо послугу, яка допоможе вберегтися від шахрайства
18/03/2021
lifecell + Дія: запускаємо послугу, яка допоможе вберегтися від шахрайства 18 березня 2021 року. lifecell став першим мобільним оператором, який запровадив персоніфікацію своїх абонентів за допомогою застосунку Дія в телефонному режимі. Персоніфікація абонентів здійснюється через контактний центр lifecell.
Нова послуга дозволяє без відвідування магазину персоніфікувати свій номер й одразу отримати доступ до переваг, які надаються після персоніфікації. Зокрема, якщо номер lifecell «закріплений» за абонентом, то він отримує спеціальну ціну на тарифи «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Просто Лайф», «Platinum Лайф», «Інтернет БЕЗМЕЖ», «Смарт Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон», «Просто Лайф. Регіон» і «Platinum Лайф. Регіон».
Реєстрація та персоніфікація мобільного номера також є найдієвішими способами захисту SIM-карти від шахрайства.
Персоніфікація номера абонента в телефонному режимі здійснюється у такий спосіб:
Абоненту достатньо встановити застосунок Дія 2.0 (із цифровим ID-паспортом або паспортом громадянина України для виїзду за кордон) і зателефонувати до контактного центру lifecell зі свого номера.
Агент контактного центру надсилає абоненту посилання на сторінку офіційного сайту https://www.lifecell.ua для ознайомлення з умовами обробки персональних даних і відправляє йому одноразовий пароль.
Якщо абонент надає згоду на обробку даних, то він повідомляє агенту пароль із SMS.
Агент відкриває форму персоніфікації, вибирає тип документа (ID-паспорт або паспорт громадянина України для виїзду за кордон) і просить абонента продиктувати цифри під штрих-кодом із застосунку Дія 2.0.
Після введення цих цифр в систему абонент дає згоду в застосунку Дія 2.0 на передачу даних lifecell і персоніфікація вважається завершеною.
Така покрокова процедура персоніфікації є простою та займає лише декілька хвилин.
Нагадаємо, що в грудні 2020 року lifecell став першим мобільним оператором, який почав застосовувати шеринг електронних документів, що посвідчують особу, із застосунку Дія.
lifecell став першим мобільним оператором – учасником Системи BankID НБУ
1 квіт. 2021 12:47 lifecell став першим мобільним оператором – учасником Системи BankID НБУ До Системи BankID НБУ підключився перший мобільний оператор – lifecell.
Тепер громадяни України – власники передплаченого зв’язку lifecell зможуть отримувати послуги ідентифікації користувача передплаченого зв’язку, зміни тарифного плану та переходу на контрактну форму обслуговування з використанням Системи BankID НБУ. Тож для отримання цих послуг уже не має потреби йти до магазину lifecell з документами, що засвідчують особу. Для цього потрібно лише мати рахунок фізичної особи в банку, який є учасником Системи BankID НБУ.
Такі послуги lifecell тепер доступні онлайн для клієнтів банків, підключених до Системи BankID НБУ. Їх перелік постійно розширюється, наразі підключений уже 31 банк. Понад 98% користувачів платіжних карток на українському ринку вже можуть скористатися віддаленою ідентифікацією за допомогою Системи BankID НБУ.
"Ми наполегливо працюємо для того, щоб активно розвивати Систему BankID НБУ та робити її корисною для кожного громадянина та українського бізнесу. Наша увага зосереджена на підключенні нових учасників, що дасть змогу ще більше розширити перелік дистанційних послуг, доступних населенню. Ми раді вітати в Системі BankID НБУ першого мобільного оператора – lifecell. Розраховуємо, що незабаром і інші мобільні оператори оцінять переваги Системи BankID НБУ", — зауважила Ольга Василєва, заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ.
"lifecell активно впроваджує цифрові технології для того, щоб клієнтам було зручно користуватися будь-якими сервісами та послугами. Ми вдячні нашим партнерам із державного сектору, які розвивають цифрову екосистему України та допомагають спростити абонентам доступ до державних і приватних сервісів, забезпечуючи водночас їх безпеку. Реєстрація мобільного номера або перехід на контрактну форму обслуговування є на сьогодні найдієвішим захистом SIM-карти абонента від шахрайства. Сподіваємося, підвищення комфортності даних послуг сприятиме тому, що зросте і кількість українців, які ними користуватимуться", — зазначив Дмитро Дзябура, директор з продажів та відносин з клієнтами lifecell.
LIFECELL РОЗШИРИВ ПОКРИТТЯ В КВІТНІ ТА ПРОАНАЛІЗУВАВ КІЛЬКІСТЬ ВИКОРИСТАНОГО ДАТА-ТРАФІКУ 13 травня 2021 Мобільний оператор lifecell розширив покриття швидкісного мобільного інтернету на території країни. Cтаном на кінець квітня до 4G від lifecell було підключено 10 745 населених пунктів, в яких загалом мешкає понад 27,7 млн осіб.
lifecell постійно працює над розширенням покриття по всій території України. У квітні мережу lifecell було розширено в 674 населених пунктах. З них ‒ в 667 н. п. із кількістю мешканців до 5 тис. осіб і в 7 н. п. до 25 тис. осіб в усіх областях країни.
Мобільний оператор продовжує аналізувати використання трафіку абонентами. Так, у квітні 2021 року споживання 4G-трафіку зросло на 80% порівняно з аналогічним періодом 2020 року. Водночас загальний обсяг використаного дата-трафіку в мережі оператора збільшився на 49% на річній основі. У квітні середнє використання дата-трафіку на одного дата-абонента становило 12,4 ГБ. Цей показник збільшився на 22% порівняно з аналогічним періодом 2020 року. В квітні 4G-абоненти збільшили середньомісячне використання мобільного інтернету на 20% — до 10,8 ГБ. Станом на кінець квітня 2021 року лідерами зі споживання мобільного інтернету були такі населені пункти: До 5 тис. осіб — Дружба Ямпільський район Сумської обл.), Батурин (Чернігівська обл.) та Бібрка (Перемишлянський район Львівської обл.); До 25 тис. осіб — Козятин (Вінницька обл.), Кам’янка (Черкаська обл.) та Здолбунів (Рівненська обл.); До 50 тис. осіб — Ірпінь, Вишневе та Фастів (Київська обл.); До 100 тис. осіб — Бровари (Київська обл.), Умань (Черкаська обл.) та Бориспіль (Київська обл.); До 500 тис. осіб — Чернігів, Вінниця та Черкаси; Міста-мільйонники — Київ, Одеса та Харків. Водночас обсяг голосових дзвінків у мережі lifecell незначно зріс — на 3% порівняно з квітнем 2020 року. Зазначимо, що в 2020 році понад 1 млн мешканців різних регіонів України отримали доступ до швидкісного мобільного інтернету lifecell. Наразі доступ до 3G та 4G від lifecell мають уже 77% українців. У 2021 році мобільний оператор продовжує активно працювати над подальшим розширенням покриття, яке дозволить скоротити розрив у доступі до цифрових послуг між невеликими населеними пунктами та містами.
З 03 січня 2021 року користувачам ТОВ «Пейселл» не надаються послуги щодо здійснення операцій з електронними грошима. За цей період ТОВ «Пейселл» отримало велику кількість звернень та скарг від користувачів. У зв’язку з цим, виникає нагальна потреба у здійсненні повернення коштів користувачам способами, які залежать від моделі, за допомогою якої відбувалось розповсюдження, поповнення електронних грошей на електронний гаманець кожному окремому користувачу. Таким чином ТОВ «Пейселл», як оператор послуг платіжної інфраструктури, вбачає необхідність у поверненні коштів користувачам. 19.05.2021 буде здійснюватися повернення попередньо нарахованих на електронний гаманець користувача електронних грошей та буде здійснено зарахування коштів на мобільний рахунок користувача (абонента) у Оператора телекомунікацій ТОВ «лайфселл».