Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

11 страниц V   1 2 3 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Новини lifecell
newmentos
сообщение 30.9.2013, 17:10
Сообщение #1


Местный
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 76
Регистрация: 22.9.2011
Из: Луганск
Пользователь №: 4.765



Інтерв'ю головного виконавчого директора Олександра Баринова щодо розвитку телекомунікаційного ринку, 3G та MNP.
ссылка


--------------------
063 СЛМБП + 050 БО-2
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.9.2013, 18:16
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



без 3G, LTE не на чем зарабатывать деньги ((


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.1.2014, 11:34
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Абоненти life:) встановили рекорд новорічного інтернет-трафіку!

13 січня 2014
У новорічні та різдвяні свята абоненти life:) найбільш активно користувалися голосовим зв'язком і мобільним інтернетом. За 31 грудня – 1 січня та за 6-7 січня 2014 року через мережу life:) пройшло понад 87 Тбайт даних і більше 192 мільйонів дзвінків загальною тривалістю 487 мільйонів хвилин! При цьому мережа life:) на відмінно впоралася з усіма святковими навантаженнями.
У святковий період споживання мобільного інтернету зросло більш ніж у півтора разу, порівняно з показниками минулого року. Так, 31 грудня 2013 року привітання абонентів life:) трансформувалися в 20 Тбайт дата-трафіку, що на 55% більше, ніж в останній день 2012 року, 1 січня 2014 року – понад 21 Тбайт даних, що перевищує минулорічний показник на 60%, і 7 січня – понад 23 Тбайт, що більше на 54%, ніж у минулому році.
В останній день 2013 року абоненти life:) здійснили понад 60 мільйонів дзвінків, що на 22% перевищує такий самий показник 2012 року. Їхня загальна тривалість становила 134 мільйони хвилин, що на 14% більше, ніж торік.
Щороку life:) планово готує свою мережу до новорічних свят, завчасно вживаючи комплекс заходів з оптимізації роботи мобільної мережі, спрямованих на збільшення її витривалості, якості та ємності. Тому навіть у розпал навантаження доступність мережі залишається на високому рівні. У цьому сезоні вона становила 99,98%.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 17.2.2014, 18:46
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Найбільше «валентинок» абоненти life:) відправили у соцмережах!

День святого Валентина міцно укорінився в Україні як чудова можливість перетворити сірий зимовий день на нескінченну хвилю зізнань у коханні та душевних подарунків. Як свідчить статистика оператора, абоненти life:) цього дня дуже активно вІтали своїх коханих, використовуючи мобільний інтернет: у соціальних мережах, через електронну пошту та миттєві чати.
У результаті, «валентинів» трафік у 2014 році перевищив минулорічний на 60%! При цьому кількість користувачів мобільного інтернету в цей день збільшилася на 41%, якщо порівнювати з минулим роком. Таке зростання є підтвердженням відомої тенденції: дедалі більше користувачі віддають перевагу мобільному інтернету з-поміж інших послуг мобільного зв’язку.
Нагадаємо, що як оператор №1 для смартфонів life:) нещодавно запропонував своїм абонентам послуги безлімітного доступу до соціальних мереж Facebook і Вконтакте, які дозволяють постійно залишатися онлайн в соціальній мережі та не турбуватися про спожитий трафік.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.2.2014, 13:35
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Проблеми з мобільним зв’язком у центрі Києва

Шановні абоненти,
Доводимо до вашого відома, що обладнання life:), включно з оптичним, було пошкоджено пожежею в Будинку профсоюзів на Майдані Незалежності, що призвело до проблем з мобільним зв’язком у центрі міста.
Наша технічна команда прикладає максимум зусиль для налагодження ситуації у найкоротші строки. Спеціалісти працюють над встановленням додаткового обладнання на тих сайтах, до яких є доступ у центрі міста, і змінюють конфігурацію роботи обладнання, де це можливо.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.2.2014, 14:04
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



life
Друзі, у зв'язку з останніми подіями в країні ми прийняли рішення тимчасово зупинити публікацію розважальних новин у спільноті. Підтримка користувачів здійснюється в звичайному режимі для всіх абонентів. Якщо в умовах обслуговування будуть якісь зміни, ми обов'язково напишемо про це. Також, у випадку необхідності, будуть опубліковані офіційні коментарі до питань, що виникли.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.3.2014, 7:08
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



life
Шановні абоненти! Оператор мобільного зв’язку life:) повідомляє, що всі послуги мобільного зв’язку life:) на території Криму надаються у звичайному режимі. Жодних змін у тарифікації, якості або доступності надання послуг не передбачається! Центри обслуговування абонентів life:) також працюють як завжди.
Абоненти life:) на території Кримського півострова можуть користуватися усіма продуктами та послугами оператора life:). Також працівники оператора постійно слідкують


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.6.2014, 14:56
Сообщение #8


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



чекаємо biggrin.gif



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 19.6.2014, 6:23
Сообщение #9


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Кількість абонентів life:), що дзвонять за кордон, зростає третій рік поспіль!

Вчора
За даними оператора life:), у першому кварталі 2014 року кількість користувачів міжнародного звʼязку life:) на 3,5% перевищила показники аналогічного періоду минулого року. Більш того, третій рік поспіль кількість абонентів оператора, що дзвонили за кордон протягом перших трьох місяців року, перевищує 1 мільйон!
Найбільш популярними напрямками міжнародних дзвінків у першому кварталі 2014 року стали Італія, Польща, Німеччина, Росія, Китай, Туреччина, США і Канада.
З тарифним планом «Міжнародний life:)» 1 хвилина спілкування з рідними або друзями за такими популярними напрямками, як Польща, Чехія, Італія, Німеччина, буде коштувати лише 10 коп. на стаціонарні та 55 коп. на мобільні номери. Також за цим тарифним планом дзвінок у США для абонентів life:) коштує 10 коп./хв., незалежно від того, на який номер здійснюється дзвінок: стаціонарний або мобільний.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.6.2014, 16:41
Сообщение #10


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



life smile.gif в Крыму "всьо"


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 4.7.2014, 7:28
Сообщение #11


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



life:) представляє нового Директора з підтримки бізнесу

Сьогодні
Починаючи з 26 червня 2014 року Наталію Горбенко призначено на посаду Директора з підтримки бізнесу мобільного оператора life:). До зони відповідальності Наталії на новій посаді увійшли такі напрями, як управління персоналом, організаційний розвиток, внутрішні комунікації та загальне адміністрування. Основними її завданнями буде залучення найкращих фахівців за різними напрямками діяльності компанії та забезпечення інфраструктури бізнесу для досягнення нових здобутків на телекомунікаційному ринку України.
З 2007 року і до призначення Наталія очолювала Департамент управління персоналом life:). Обіймаючи цю посаду, вона зробила значний внесок в успішне формування високопрофесійної команди оператора та її посилення найкращими експертами ринку, зміцнення корпоративної культури та впровадження низки організаційних змін оператора.
До приходу в компанію Астеліт Наталія Горбенко працювала на посаді Директора з управління персоналом у компанії HEXAGONE (холдинг «Брокард-Україна»), а перед тим – в компанії Avon Cosmetics, спочатку в Україні, пізніше – у Великобританії, де відповідала за країни Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA). Загалом Наталія має понад 15 років досвіду в сфері управління персоналом у компаніях різної сфери діяльності.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 17.7.2014, 7:02
Сообщение #12


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Дмитро Фурман приєднався до команди life:)

10 липня 2014 року Дмитро Фурман долучився до команди мобільного оператора life:) у ролі Директора з корпоративних регуляторних та юридичних відносин. На цій посаді Дмитро буде відповідати за регуляторну стратегію компанії, юридичні питання, а також питання взаємодії з державними органами.
У Дмитра Фурмана понад 17 років професійного досвіду, включаючи 10 років роботи в галузі телекомунікацій. З 2012 року і до приходу в life:) він очолював юридичний відділ компанії GlaxoSmithKline Pharmaceuticals і відповідав спочатку за український ринок, а потім – за ринки Білорусії, Молдови та Кавказького регіону. До цього Дмитро був керівником юридичного департаменту МТС Україна, а також раніше працював на різних посадах у компанії UMC («Український мобільний зв'язок»), Об’єднана Індустріальна Група, METRO Cash & Carry Україна, в юридичній фірмі Moris Group.
Основна задача Директора з корпоративних регуляторних та юридичних відносин - представляти інтереси та позицію компанії в державних органах, а також зміцнити стратегію оператора у відповідності до нових завдань ринку мобільного зв’язку.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 18.7.2014, 14:09
Сообщение #13


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Ситуація у східних регіонах України з мобільним зв’язком life:)

Станом на 17 липня технічній команді мобільного оператора life:) вдалося успішно відновити зв'язок у деяких населених пунктах Донецької і Луганської областей, зокрема у більшості районів Слов’янська. Частину збоїв мобільного зв’язку вирішено завдяки постійній роботі технічних спеціалістів оператора. Незважаючи на складні умови у Донецькій та Луганській областях, представники компанії, а також спеціалісти компаній-вендорів здійснили понад 150 виїздів на проблемні ділянки мережі за минулий тиждень, виконали відновлення антенно-щоглових споруд на 7 сайтах, відбудували лінії електропостачання на 5 сайтах. Низку проблем було усунено за допомогою віддаленого переналаштування елементів мережі та встановлення переносних генераторів. У результаті відновлено роботу 13 сайтів.
«Водночас необхідно відзначити, що на сьогодні досі ведуться роботи по відбудові 6% базових станцій в Луганській та Донецькій областях, що постраждали у ході антитерористичної операції у результаті механічного пошкодження або втрати джерел електроживлення. Наші спеціалісти ромлять все можливе для вирішення технічних проблем в оперативному режимі, а також у разі можливості вживають оперативних превентивних заходів для захисту мережі», - поділився Мурат Чинар, Директор мобільної мережі оператора life:).


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 30.7.2014, 7:22
Сообщение #14


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



У другому кварталі 2014 року life:) відзначив ріст споживання мобільного Інтернету на 70%

У другому кварталі 2014 року споживання дата-трафіку абонентами life:) становило 2 238 Тбайт, що на 67,4% більше, ніж у другому кварталі 2013 року. У середньому абоненти life:) користувалися мобільним Інтернетом на рівні 25 Тбайт на день, що також на 67,4% перевищує показники аналогічного періоду минулого року. Максимальний добовий показник виріс на 70,1% відносно другого кварталу 2013 року: у період квітень-червень ця цифра перевищила 27 Тбайт (27 652 Гбайт), тоді як в аналогічний період 2013 року піковий показник становив 16 Тбайт.
Споживання мобільного Інтернету абонентами life:) протягом квітня-червня демонструє також помірну стабільну динаміку на фоні першого кварталу цього року. Загальний трафік виріс на 4,9%, середнє споживання на день – на 3,8%, максимальний добовий показник – на 7,1%, порівняно з першим кварталом цього року.
Популярність мобільного Інтернету від life:) забезпечують насправді вигідні тарифні пропозиції: безлімітний тариф «Все включено» для смартфонів, універсальний тариф «life:) Шалений день», унікальний тариф «life:) online» для планшетів та інші.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.8.2014, 10:59
Сообщение #15


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Споживання мобільного інтернету абонентами lіfe:) у роумінгу виросло на 215% за рік!

Результати оператора lіfe:) за другий квартал 2014 року з надання роумінг-послуг демонструють подальше зростання споживання мобільного інтернету за кордоном та превалювання цієї послуги над споживанням голосового трафіку. Показники другого кварталу цього року показали, що мобільний інтернет-трафік порівняно з другим кварталом 2013 року виріс на 215%, тобто більше, ніж утричі, а обсяг голосових послуг збільшився на 15% за рік.

За підсумками звітного періоду в мережах роумінг-партнерів lіfe:) зареєструвалося понад 1 мільйон абонентів оператора. Як і торік, у другому кварталі 2014 року найпопулярнішими напрямками для поїздок абонентів lіfe:) стали Туреччина, Польща, Молдова, Росія, Білорусь. Крім того, в десятки разів зросло споживання мобільного інтернету абонентами lіfe:) у таких країнах, як Бельгія (у 50 разів), Румунія (у 35 разів), Азербайджан (удесятеро), а також Молдова (у 9 разів) і Казахстан (майже в 7 разів).

Високі показники споживання роумінг-послуг забезпечує, насамперед, популярний і вигідний тариф «Travel lіfe:)». У рамках цієї пропозиції абоненти lіfe:) активно користуються за кордоном мобільним інтернетом від 0,29 грн за Мбайт та голосовими послугами від 2,49 грн за хвилину.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.8.2014, 6:57
Сообщение #16


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



У Карпатах інтернет-трафік life:) виріс у 16 разів!

8 серпня 2014
За даними оператора life:), протягом періоду з травня по липень 2014 року абоненти life:) стали більше та частіше користуватися послугами мобільного зв'язку в цілому на всіх карпатських курортах. Найбільший стрибок споживання комунікаційних послуг life:) простежується у Миговому, де обсяг переданих та отриманих даних у 16 разів перевищив показники минулого року. Так само трафік активно виріс у Буковелі та Драгобраті.
Лідирує Мигове. З травня по липень 2014 року цей курорт продемонстрував найстрімкіше зростання попиту на послуги мобільного оператора life:). Голосовий трафік збільшився в 7,5 разу, або на 664,8%, а споживання інтернету зросло в 16 разів, або на 1 513%, порівняно з аналогічним періодом 2013 року.
Друге місце посідає Буковель. Тут за період травень-липень 2014 року споживання голосового трафіку абонентами life:) зросло в півтора разу, або на 62,3%, тоді як інтернет-трафік збільшився більше ніж удвічі, або на 126,7%, у порівнянні з показниками того ж періоду 2013 року.
На третій сходинці знаходиться Драгобрат. На цьому курорті з травня по липень 2014 голосовий трафік перевищив у півтора разу, або на 51,1%, минулорічні показники аналогічного періоду.
Споживання послуг life:) на інших карпатських курортах, скажімо, Плай, Славське, Міжгір'я, демонструє стабільну динаміку зростання: в середньому на 20-30% вище, ніж показники періоду травень-липень 2013 року.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.8.2014, 16:24
Сообщение #17


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



life:) розширює програму «Школа мобільного зв’язкуsmile.gif»

«Школа мобільного зв’язкуsmile.gif» – дитячий освітньо-профорієнтаційний проект українського мобільного оператора life:), спрямований на розширення світогляду школярів, їхніх знань із новітніх технологій та телекомунікацій, а також на підняття престижу технічних спеціальностей. Учасники програми можуть довідатись не лише про природу та історію мобільного зв’язку, а й професії телекомунікаційної галузі.
З моменту запуску програми «Школа мобільного зв’язкуsmile.gif» у жовтні 2012 року в офісах та центрах обслуговуваннях оператора побували кілька сотень учнів із загальноосвітніх шкіл Києва, Львова, Дніпропетровська, Одеси. Цього року в рамках партнерства із організаторами дитячого «Міста професій», програма «Школа мобільного зв’язкуsmile.gif» розширює свою географію, перебазовуючись з регіональних офісів оператора до міських парків. Такий формат програми дає можливість Школі відвідати більше міст та значно розширить аудиторію її учасників.
16 серпня 2014 року «Школа мобільного зв’язкуsmile.gif» успішно стартувала у м. Хмельницький у парку ім. Т.Г. Шевченка. На черзі – Львів та Тернопіль 23 і 30 серпня відповідно, а у вересні – Одеса, Вінниця та Київ. На майданчику «Школи мобільного зв’язкуsmile.gif» діти під відкритим небом дивитимуться пізнавальний фільм про мобільний зв'язок та братимуть участь у вікторинах і конкурса


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.8.2014, 16:26
Сообщение #18


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



80% абонентів life:) оцінюють call-центр оператора за найвищими балами
18 серпня 2014
Оператор life:) регулярно проводить оцінку роботи свого call-центру. Під час звернення до call-центру, перед з’єднанням з агентом, абоненту пропонується оцінити якість обслуговування по його закінченню. У разі згоди абонента, по завершенню звернення йому передзвонює автовідповідач з пропозицією відповісти на п’ять запитань стосовно якості роботи агента. Опитування дозволяє побачити, які індивідуальні оцінки за свій професіоналізм отримує кожний співробітник сall-центру.
За підсумками такого опитування на кінець другого кварталу 2014 року, 80% абонентів life:) оцінили якість роботи call-центру life:) як найвищу, 20% - поставили високі та середні оцінки.
Послуги call-центру life:) з 2008 року надає аутсорсингова компанія Global Bilgi, один з найбільших контакт-центрів країн Європи, Близького Сходу та Азії. За роки співпраці якість обслуговування абонентів life:) агентами call-центру помітно підвищилася: досягнуто планку в 93% прийнятих дзвінків, при цьому очікування відповіді скоротилося більш ніж удвічі.
Для того щоб зв'язатися з call-центром life:), необхідно набрати з мобільного телефону короткий номер 5433 та слідувати підказкам голосового меню.
http://www.life.ua/uk/ogoloshennya/ogolosh...nnouncement=202


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 27.8.2014, 12:47
Сообщение #19


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Мобільним інтернетом life:) користуються 400 тис. Facebook-користувачів!
Сьогодні
Оператор life:)зафіксував істотне зростання мобільного трафіку в соціальній мережі Facebook, як на щомісячній, так і щоденній основі. На свої особисті акаунти в цій соціальній мережі щодня заходять більше 100 тисяч користувачів мобільного інтернету life:). На кінець липня загальна кількість унікальних абонентів оператора, які відвідали цю соціальну мережу, досягла 400 тисяч на місяць.
При цьому близько 66% Facebook-користувачів заходять у соціальну мережу Facebook через додаток. З них 49% користуються додатком, розробленим для операційної системи Android, 17% заходять в соціальну мережу через аналогічний додаток для смартфонів на базі iOS. Також 16% користувачів Facebook переглядають свої акаунти за допомогою оптимізованої версії сайту для смартфонів. Ще 13% користуються спрощеною версією Facebook, адаптованою для телефонів більш ранніх поколінь.
http://www.life.ua/uk/ogoloshennya/ogolosh...nnouncement=205


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 3.9.2014, 7:08
Сообщение #20


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Оператор life:) попереджає про вірусні SMS-повідомлення

Шановні абоненти!
Оператор life:) попереджає про вірусні SMS-повідомлення, що наразі поширюються серед абонентів мобільного зв’язку, які користуються пристроями на операційній системі Android. З метою уникнення ризику ураження ваших мобільних телефонів закликаємо вас бути обережними та не відкривати лінки motosan.ru, soloboro.ru або інші підозрілі посилання з SMS, які містять текст: «Привет Tебе фото» чи аналогічні. Електронний вірус, що завантажується через це посилання, блокує прийом вхідних дзвінків та самовільно розсилає заражені SMS серед ваших адресатів.
Для того щоб забезпечити постійний захист від подібних вірусних атак, додатково рекомендуємо відключити можливість завантажень програм з будь-яких ресурсів, окрім Google Play Market (це можна зробити, знявши галочку у Меню «Установки» - «Безпека» - «Невідомі Ресурси»), та встановити антивірусне програмне забезпечення із Google Play Market.

Дякуємо за уважне ставлення до вашої безпеки.
З повагою, life:)
http://www.life.ua/uk/ogoloshennya/ogolosh...nnouncement=206


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

11 страниц V   1 2 3 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему
7 чел. читают эту тему (гостей: 7, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 9:43
Rambler's Top100
build_links(3); ?>