Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

2 страниц V   1 2 >  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Медіасервіси Megogo, SWEET TV, Київстар ТБ
valdemar
сообщение 4.7.2012, 14:31
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



21 червня
Партнерська програма «Домашнього Інтернету» «Київстар» поповнилася новим учасником — Інтернет-кінотеатром MEGOGO.NET. Відтепер клієнти фіксованого інтернету «Київстар» можуть обмінювати свої щомісячні бонуси на знижку у 50% для перегляду ліцензійного якісного відео-контенту на MEGOGO.NET.

Клієнти «Домашнього Інтернету» отримали ще одну перевагу в рамках Партнерської Програми — можливість онлайн-перегляду ліцензійних кінофільмів, передач та іншого платного відео у високій якості на порталі MEGOGO.NET зі знижкою у 50%. Онлайн-кінотеатр долучився до Партнерської програми «Київстар» і таким чином став третім її учасником.

Щоб переглядати в онлайн-кінотеатрі відео контент за пільговою ціною, клієнтам «Домашнього Інтернету» необхідно отримати спеціальний код знижки. Вартість коду еквівалентна 50 бонусам, що списуються з бонусного рахунку клієнта. Бонуси нараховуються абонентам, які користуються одним з наступних тарифних планів: «Пуск+», «Драйв+», «Турбо+» або «Мега+», а також «Базовий», «Зручний», «Швидкий» чи «Вільний». Щомісяця абоненти отримують бонуси у розмірі 100% від суми обов’язкового платежу за користування «Домашнім Інтернетом». Бонуси можна переводити на номери мобільних телефонів препейд-абонентів і абонентів контрактних тарифних планів (для клієнтів-фізичних осіб) мережі «Київстар».

Також інтернет-клієнти «Київстар» можуть обмінювати бонуси на знижки в мережі універмагів побутової техніки «Фокстрот. Техніка для дому», інтернет-магазині «Інтертоп» і MEGOGO.NET. Від початку дії Партнерської програми з листопада 2011 року її перевагами скористалося вже більше 10 тисяч абонентів «Домашнього Інтернету».

Послуга «Домашній Інтернет» надається за інноваційною технологією FTTB (оптика до будинку). Вона забезпечує швидкість передачі даних до 100 Мбіт/с і надійність зв’язку. «Київстар» вже охопив цією послугою 138 міст України. До волоконно-оптичних ліній підключено більше 46 тисяч багатоквартирних будинків, де проживає близько 5 мільйонів сімей.

«Київстар» надає клієнтам широкі можливості з користування інтернетом та додаткові переваги.
http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=27805


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.5.2013, 5:02
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Партнерську програму з «Фокстрот» та «Мегого» завершено

24 травня
З 01.06.2013 року «Київстар» завершує партнерську програму для користувачів послуги «Домашній Інтернет». Програма призупиняє свою діяльність у зв’язку з завершенням дії договорів з партнерами, а саме мережею магазинів «Фокстрот» та інтернет-кінотеатром «Мегого». Абоненти, що отримали бонуси при користуванні послугою «Домашній Інтернет», більше не зможу отримати знижку в магазинах Партнерів в межах партнерської програми.

Абоненти, які отримали знижки в межах партнерської програми з 01.03.2013 року до 01.06.2013 року, зможуть скористатися ними в рамках строку дії знижки (3 місяці з моменту отримання знижки).
http://www.kyivstar.ua/kr/about/important_...anges/?id=34364


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 29.12.2017, 16:41
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Группа “1+1 медиа” договорилась с Киевстар и lifecell о доступе без тарификации 3G-трафика к своей VOD-платформе “1+1 video”

Сегодня группа «1+1 медиа» объявила о сотрудничестве с компаниями “Киевстар” и lifecell, которое предусматривает доступ без тарификации трафика к VOD-платформе “1+1 video” в 3G-сетях данных мобильных операторов. Нетарифицированный доступ к видеобиблиотеке группы будет открыт с завтрашнего дня, 30 декабря 2017 года, в рамках пакетов «Безлим Видео» для абонентов Киевстар, а также «Жара» и «Абсолютная свобода» для абонентов lifecell.

По данным группы на сегодняшний день 60% посетителей сайтов 1+1 медиа являются мобильными пользователями. Именно поэтому специалисты департамента 1+1 Digital адаптировали VOD-платформу для смартфонов: плеер автоматически меняет разрешение видео исходя из скорости интернета и подстраивается под видеопоток. На данный момент существует только веб-версия VOD-платформы 1+1 video, архив которой насчитывает более 14 тыс. часов видео в HD-качестве, а также прямые эфиры, онлайн-стримы и эксклюзивные проекты.

«Мы стремимся быть там, где наша аудитория. Сегодня охват онлайн-площадок 1+1 медиа в уанете превышает 20%. Люди потремляют все больше контента с мобильных устройств, поэтому нетарифицированный доступ к VOD-сервису 1+1 video – отличная возможность для большого количества украинцев смотреть любимые фильмы и сериалы со смартфонов, не беспокоясь о потраченных мегабайтах»,

– отметила Анна Ткаченко, директор-диджитал направления 1+1 медиа.

Детальная информация о доступе к контенту 1+1 video без тарификации трафика в 3G-сети будет указана на сайтах Киевстар и lifecell в ближайшем времени.

Напомним, что в сентябре 2017 года “1+1 медиа” перезапустила VOD-сервис OVVA и объединила видеоконтент 7 телеканалов группы в интернете под единым брендом 1+1 video.

Источник: 1+1 медиа


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.4.2021, 14:44
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



З платформи Megogo зник контент від Amediateka.Тепер його показуватиме OLL.TV

З медіасервіса Megogo видалили контент, придбаний через російського дистриб’ютора Amediateka. Про це пише «The Village Україна» з посиланням на повідомлення Megogo.

«На жаль, за рішенням правовласника, контент Amediateka більше не доступний», – заявив директор зі стратегічного розвитку Megogo Іван Шестаков.

Зокрема, це означає, що на Megogo не можна буде подивитися фільми й серіали HBO («Гра престолів», «Сопрано» тощо).

Водночас онлайн-кінотеатр OLL.TV (входить в «Медіа Групу Україна») заявив, що тепер контент Amediateka – це його ексклюзив, тобто інші українські платформи не матимуть до нього доступу.

Іван Шестаков зазначив, що Megogo продовжує вести переговори з правовласником та не очікує будь-якого значного відтоку користувачів після втрати контенту Amediateka, пише «НВ Бізнес».

«У нас найбільша бібліотека з українських сервісів, і будь-які зміни ми досить швидко компенсуємо альтернативним контентом без особливих складнощів», — додав Шестаков.

Нагадаємо, на початку 2021 року медіасервіс Megogo припинив показ каналів «Медіа Групи Україна». За словами Івана Шестакова, Megogo не зміг домовитися з «МГУ» щодо показу її каналів через ціну. Він додав, що Megogo готує «схожий контент до заміщення цієї ніші». Медіагрупа ж запевняла, що запропонувала сервісу такі ж умови, як для всіх, і висловила сподівання на те, що домовитися все ж таки вдасться. Пізніше у січні сервіс та медіагрупа домовилися про нову угоду.
https://detector.media/rinok/article/187382...zuvatyme-olltv/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.4.2021, 14:48
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Megogo офіційно підтвердив, що отримав права на трансляції турнірів УЄФА УЄФА


Медіасервіс Megogo офіційно підтвердив, що виграв тендер УЄФА та отримав ексклюзивне право трансляції матчів Ліги чемпіонів УЄФА, Ліги Європи УЄФА та Ліги конференцій УЄФА сезонів 2021 – 2024 рр. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Першою подією стане трансляція Суперкубку УЄФА, яка запланована вже на 10 серпня 2021 року.

«Вперше в історії України тендер на показ найважливіших матчів європейських клубів виграв саме OTT-сервіс. Нам приємно усвідомлювати, що УЄФА визнав професійність та інноваційність Megogo. Відтепер починається нова футбольна сторінка для українського вболівальника. Ми зосередимо зусилля на тому, аби спортивний контент був ще вищої якості, а функціонал ще зручнішим. Час нових позитивних змін розпочато», –каже Володимир Боровик, засновник та генеральний директор Megogo.

«УЄФА із радістю вітає Megogo в сім'ї медіапартнерів УЄФА. Ми справді раді, що це забезпечить якісне та інноваційне висвітлення найкращого європейського клубного футболу для українських вболівальників», – коментує Гай-Лоран Епштейн, директор із маркетингу УЄФА.

Окрім трансляцій Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги Європи УЄФА Megogo, вперше показуватиме третій клубний турнір УЄФА – Ліга конференцій УЄФА.

Продовження показу футбольного сезону 2020/2021 Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги Європи УЄФА, як і раніше, буде доступно для передплатників Megogo на каналах від Volia.

Нагадаємо, про те, що Megogo виграв тендер на трансляцію матчів футбольних єврокубків (Ліга чемпіонів, Ліга Європи, Ліга конференцій) на 2021-2024 роки стало відомо наприкінці листопада 2020 року.

За інформацією джерел «Цензор. Нет», сума тендерної пропозиції переможця була рекордною для України – між 20 і 30 млн євро.

Попередні три сезони (2018-2021 роки) правами на трансляцію в Україні матчів Ліги чемпіонів та Ліги Європи володіли «Медіа Група Україна» та провайдер «Воля». Перед тим багаторічним транслятором єврокубків УЄФА були канали «Медіа Групи Україна».
_https://detector.media/rinok/article/183961/2021-01-13-megogo-ofitsiyno-pidtverdyv-shcho-otrymav-prava-na-translyatsii-turniriv-uyefa/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.4.2021, 14:51
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Александр Денисов: «Пока пауза в переговорах с MEGOGO по сублицензии на трансляцию ЛЧ и ЛЕ»

23 апреля, 20:19
Директор телеканалов «Футбол 1/2/3» Александр Денисов рассказал о ходе переговоров с компанией MEGOGO по поводу сублицензии на трансляцию матчей Лиги чемпионов и Лиги Европы.

«На данный момент пока что пауза у нас в переговорах с MEGOGO. Посмотрим, чем эта пауза закончится.

Пока что не могу сказать никакой конкретной информации по поводу того, как может выглядеть наше взаимовыгодное сотрудничество с компанией MEGOGO», — сказал Денисов

_https://ua.tribuna.com/football/1096406516-aleksandr-denisov-poka-pauza-v-peregovorax-s-megogo-po-subliczenzii-na.html?


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.4.2021, 14:52
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



цікава ситуація, на мегого пропала амедіа, а на оллтв залишилась, але футболів не буде. Дві підписки якось дорого. І що робити?


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 25.4.2021, 19:20
Сообщение #8


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Чим завершиться конфлікт з медіагрупами: прогнози Мережі Ланет
Власник Мережі Ланет Віктор Мазур ділиться своїми варіантами розвитку подій у конфлікті з 1+1 media, StarLightMedia, Медіа Групою Україна та Inter Media Group

Чим завершиться конфлікт з медіагрупами: прогнози Мережі Ланет
На початку березня розпочався конфлікт 1+1 media, StarLightMedia, Медіа Групи Україна, Inter Media Group та Мережі Ланет. Медіагрупи синхронно надіслали нам листи про дострокове розірвання договорів. Тож ми будемо змушені вимкнути 30 каналів медіагруп з 1 по 21 травня, серед яких Новий канал, ICTV, СТБ, 1+1, Україна, Інтер та інші.

Щоб зупинити вимкнення каналів, Мережа Ланет вже подала позов до суду на StarLightMedia, готує аналогічні позови на 1+1 media, Inter Media Group, Медіа Групу Україна, а також подала заяву в Антимонопольний комітет.

Як завершиться конфлікт із чотирма олігархічними медіагрупами? Віктор Мазур припускає декілька можливих сценаріїв:

Ключові канали медіагруп стануть обов'язковими для трансляції на всій території України на період агресії з боку Росії. Тобто канали увійдуть до складу УПП (універсальної програмної послуги) за ухвалою РНБО. У виграші залишаться абоненти та провайдери.
«У нас з'явиться можливість знизити кінцеві тарифи приблизно на 25%. Думаю, в умовах жорсткої конкуренції на ринку багато гравців підуть на такий крок», – коментує Віктор Мазур.

Антимонопольний комітет оштрафує медіагрупи за порушення законодавства про захист економічної конкуренції та нормалізує ринок телекому. Від цього сценарію знову-таки виграють провайдери й абоненти.
«Всі президенти мали свої майдани. Зеленський прийшов із телебачення. У нього є всі шанси очолити медіамайдан: зламати олігополію в медіа, зробити їх прозорими, припинити маніпуляції на центральних каналах на догоду певним олігархам або російським нормативам», – додає Мазур.

Саморегуляція ринку. Тобто публічний діалог з усіма гравцями ринку й пошук компромісних рішень. Цей варіант виходу з кризи пропонували народні депутати на пресконференції, яка відбулася вчора у пресцентрі УНІАН.
Після перемоги Мережі Ланет у судах медіагрупи змінять умови контрактів. «Ми вимагаємо кількох змін. По-перше, у договорі мають бути чітко прописані пункти, за якими його може бути розірвано. По-друге, припинення змови (якщо розриваєш договір з однією з медіагруп, інші автоматично припиняють з тобою співпрацю). Провайдери повинні мати право самі вибирати, які канали та медіагрупи їм вигідно включати в свою сітку. По-третє, гравці потребують можливості відстоювати свої права в суді. Тому вимагаємо розривати контракт мінімум за 90 днів. За менший період захистити себе в суді дуже складно», – заявив Мазур.
Від цього сценарію можуть виграти всі сторони, які хочуть діяти за прозорими правилами.

РНБО, АМКУ й суди не підтримають Мережу Ланет. У такому випадку виграють медіагрупи та два великі київські провайдери, до яких перетече частина наших абонентів. Ми продовжимо працювати в ТБ-ніші. Так, із меншим оборотом, але без тиску медіагруп.
З повною версією статті можна ознайомитися на сайті бізнес-порталу Mind.ua.
https://www.lanet.ua/news/chym-zavershytsya...-merezhi-lanet/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.4.2021, 9:02
Сообщение #9


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603




Федір Гречанінов: «Якщо держава хоче підтримати провайдерів, то нехай це робить своїм коштом»

Держава занепокоєна ситуацією з доступом до українського контенту на окупованих та прикордонних територіях. Про це говорять президент, народні депутати, представники Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, експерти в комунікаційній сфері. Представники профільних організацій пропонували різні розв’язання цієї проблеми: розкодування, підтримка провайдерів, створення державної ОТТ-платформи, розміщення пакету каналів на окремому транспондері. Була й ідея включити канали медіагруп до універсальної програмної послуги.

Федір Гречанінов, директор зі стратегії й розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна», займався цією проблемою 2019 року, коли працював у команді тогочасного міністра культури Володимира Бородянського. За його словами, є простий спосіб забезпечити сигнал українських телеканалів на окупованих і прифронтових територіях, який держава чомусь не використовує. Він також обурений звинуваченнями на адресу медіагруп у тому, що вони підривають національну безпеку, не погоджуючись підтримувати провайдерів кабельного та інтернет-телебачення своїм коштом. І називає великі медіагрупи єдиними, хто протистоїть російській інформаційній агресії.

«Детектор медіа» поставив Федору Гречанінову запитання про мовлення на окупованих територіях, про конфлікт із «Ланетом», спроби домовитися з Megogo про показ футбольних матчів, виробництво контенту спеціально для платформи платного телебачення Oll.tv, а також дистрибуцію каналів російської компанії Amediateka.

«Два мільйони гривень на рік — погодьтесь, дрібниця для держави»

— Федоре, за останній місяць тема доступності українського контенту на окупованих територіях стає дедалі актуальнішою. Адже українське не дивляться, тоді як російське безкоштовне й відкрите. На порядку денному — створення доступних методів доставки контенту. На вашу думку, які кроки має робити держава та бізнес у цій ситуації?

— Контент завжди важливіший за способи його доставки. Проблема з контентом на окупованих територіях не в тому, що його там неможливо побачити, а в тому, що люди не обирають можливість дивитись українське. Якщо хтось думає, що в разі розкодування всі почнуть дивитись українські канали й одразу полюмлять Україну, то він точно помиляється. У 2010, 2011, 2013 роках увесь український контент був і на супутнику, і в ефірі, але в людей на цих територіях сформувалася така позиція, що 2014 рік став можливий. При цьому той самий український контент на інших територіях спрацював значно краще. Навіть зараз, за нашими даними, на більшій частині України перегляд українських каналів на відкритому супутнику більший за перегляд російських. Тобто хтось вибирає дивитись українське, а хтось свідомо відмовляється від нього. А всі проблеми з доставкою навіть ефірного сигналу можна легко розв’язати.

— На парламентських слуханнях ви пропонували перевести канал «Дом» у цифрову фазову модуляцію QPSK, щоб він був доступніший на окупованих територіях. Як це працює?

— Коли Володимир Бородянський був міністром, ми провели кілька вдалих експериментів і довели, що Україна може мовити, щільно покриваючи сигналом увесь Донбас. Тоді на кілька годин ми перевели мовлення в іншу модуляцію і зробили заміри, як розповсюджується сигнал на вільних та окупованих територіях.

Для цього доведеться повертати антени — порушити закони фізики ми не можемо. Іншими шляхами ми не можемо потрапити до цієї аудиторії. Ми не можемо увійти в кабельні мережі на окупованих територіях. Ефірне наземне мовлення — оптимальний варіант. Я взагалі не розумію, чому цього досі не зробили. Аргументи, які мені наводили, непереконливі: зменшення кількості каналів із восьми до двох підвищує вартість передавача. Але для держави це невеликі гроші, адже нам треба змінити модуляцію лише на кількох передавачах.

— Про яку суму йдеться?

— Приблизно два мільйони гривень на рік. Погодьтеся, це дрібниця для держави. Адже ми витрачаємо шалені кошти на канал «Дом», але при цьому не готові витратити трохи грошей, щоб він став доступним для тієї території, для якої цей канал створюється.

Так, люди, можливо, не захочуть повертати антени в бік України. Але є й проблеми з доступністю сигналу на вільних територіях. Там люди без ризиків можуть повернути антени, якби був сигнал. Коли ми проводили експеримент, ми за кілька годин змінили модуляцію, а далі повернулись у звичний режим, натиснувши кілька кнопок. Якщо держава прийме таке рішення, то вже завтра ми матимемо якісний сигнал.

Інша тема — розкодування супутника, яку дуже люмлять популісти. Від розкодування користі не буде, а втрати будуть неспівмірні. Так, ми хочемо повернути собі мешканців окупованих територій, але якщо хтось вважає, що для цього потрібно розкодуватися, то це ілюзія.

— За останні роки доступність російського контенту на окупованих територіях значно зросла. На вашу думку, «Дом» та розв’язання проблеми з його доставкою може змінити цю ситуацію?

— Думаю, що канал «Дом» важливий, щоби підтримати проукраїнськи налаштованих людей на окупованих територіях. І цих людей багато, хоч вони не озвучують публічно свою позицію. І з ними розмовляти треба, їм треба дати змогу почути нашу точку зору. Я думаю, що для цього досить двох каналів (вважаю, що має бути один розважальний, а інший інформаційний) в ефірі. А інші канали нікуди не поділись: вони є у ютубі й на супутнику.

— Але, з іншого боку, цих каналів не досить, аби, приміром, на цих територіях побачили вашу «Маску» і замість російських розважальних каналів захотіли дивитись український канал.

— Але ж ми тривалий час безкоштовно віддавали «Дому» наш найкращий контент. Ми б могли дати йому і «Маску», і люди б хотіли дивитися канал «Дом».

— А якщо не брати до уваги розкодування, а говорити про можливість включення каналів українських медіагруп до універсальної програмної послуги у прифронтовій зоні для тих провайдерів, які там працюють. Як ви ставитеся до цієї ідеї?

— Не дуже добре. Держава дуже часто приймає певні рішення, не усвідомлюючи наслідків. А на рішення політиків впливають гасла. І останнім часом ми бачимо, як люди, прикриваючись ідеєю патріотизму, грубо та цинічно виконують свої бізнес-завдання. Зараз ми є постачальниками контенту для провайдерів, які працюють у зоні бойових дій. Вони ведуть бізнес, ми ведемо з ними бізнес. У моменти, коли на цих територіях загострювалися бойові дії, ми працювали з ними в іншому режимі, надавали їм контент на інших умовах (зі значними знижками), і для цього не потрібні були рішення держави.

Але якщо держава хоче підтримати провайдерів, то нехай це робить своїм коштом. Не потрібно змушувати інших гравців виконувати цю задачу. У нас сьогодні деякі провайдери й політики, які їх підтримують, починають розповідати медіагрупам про важливість інформаційної безпеки. Це цинізм найвищої проби. Тому що єдині гравці, які зараз протистоять інформаційній агресії Росії в національному масштабі, — це канали медіагруп. Канали медіагруп єдині здатні самостійно виромляти й замовляти достатню кількість годин якісного контенту, щоб задовольняти потреби українського глядача. Не провайдери, не міністерства, не асоціації. Єдині справжні бійці на цьому фронті — канали медіагруп. А інші зі своїми шкурними інтересами розказують, що нам робити.

— Тобто якщо держава вважає, що контент медіагруп вплине на ситуацію інформаційної війни з Росією, то вона має заплатити вам за нього і зробити доступним на цих територіях?

— Я був би радий, коли б держава за ті гроші, які витрачає на суспільного мовника та на інші канали, сама виромляла конкурентоздатний контент. Для країни це було б важливіше. Хотів би сказати окремо щодо провайдерів як індустрії. До того, як російські канали у 2014 році були виключені з мереж провайдерів, саме ці провайдери були основним способом доставки російських новин до українців. На супутнику тоді було менше домогосподарств. Російські канали в ефірі тоді не були доступні, вони були саме в кабелі. Провайдери платили великі гроші за ці канали, хоч їхні міжнародні версії були доступні на супутнику. І це нікого тоді не бентежило. А тепер ці люди говорять про інформаційну безпеку, хоча нічого не ромлять для неї. До того ж українські кабельні провайдери з російськими не конкурують, і український кабель не може програти російському кабелю.

— Але може програти іншим технологіям, які розповсюджують російський контент.

— У нас пірати розповсюджують заборонений російський контент. А легальні українські інтернет-провайдери не хочуть і не блокують таких піратів. Нещодавно 20 квітня під час пресконференції Олександр Федієнко казав, що він проти блокування. І при цьому в абонентів таких провайдерів виникають проблеми з доступом до найбільших українських ресурсів, а до піратів із російським контентом — ні. Це ромлять українські провайдери, які збирають пресконференції та кричать про національну безпеку.

— Ви маєте на увазі «Ланет»?

— У тому числі.

«Ситуація з «Ланетом» не має жодного стосунку до інформаційної безпеки»

— Розкажіть про причини конфлікту з «Ланетом». І якою є ваша позиція щодо ситуації в Сєвєродонецьку, де цей провайдер має найбільшу частку ринку?

— Ситуація з «Ланетом» не має жодного стосунку до інформаційної безпеки. Єдине гостре питання — це доступ до українських каналів у Сєвєродонецьку.

— «1+1» та StarLightMedia вже заявили, що готові обговорювати можливість підписати угоду й надати канали саме для Сєвєродонецька.

— І ми готові дати наші канали «Ланету» для Сєвєродонецька. Але нещодавно на пресконференції Віктор Мазур сказав, що на таких самих умовах йому канали не потрібні. І тут в уважного слухача починається когнітивний дисонанс. Тому що, з одного боку, вони кажуть, що обурені розірванням договору, а коли ми лишаємо договір для Сєвєродонецька, вони від нього відмовляються. То за кого грає «Ланет» із точки зору інформаційної безпеки?

— А чому ви вирішили розірвати з ними основний договір?

— В Україні якість телевізійного продукту дуже висока. І в цьому сенсі ми виграємо боротьбу за увагу глядачів: ми знімаємо яскраві шоу та серіали, витримуємо і виграємо конкуренцію в російського продукту. Але в останні роки все більшої ваги набирає контент для платного ринку. Якщо у США такий контент виромляють уже десятиліттями, то в Росії активно розпочали в останні п’ять років. Українські провайдери ніколи не були замовниками такого контенту, на жаль. Але зараз відбувається технологічний перерозподіл, який демонструє зростання ОТТ-гравців. І я сподіваюся, що саме ці платформи зможуть стати замовниками платного продукту. Щоб це стало можливим, платний ринок має досягнути певного обсягу. З 2016 року медіагрупи зробили багато, щоб цей ринок збільшився в кілька разів, і ми продовжуємо сприяти зростанню ринку. Бо рекламний ринок невеликий, тому країні потрібні гроші платного ринку, які можна спрямувати на виробництво контенту. І коли ми бачимо на ринку компанії, які, на думку «Медіа Групи Україна», діють на розвиток цього ринку деструктивно, і не знаходимо порозуміння, то ми не хочемо розвивати з ними партнерські стосунки.

— У чому ця деструктивність?

— По-перше, це андерепортинг. По-друге, демпінг. Саме від інших гравців ми дізнаємося про деструктивну поведінку партнерів — до нас приходять і розповідають про продажі за ціною нижче собівартості. Це означає, що або ці провайдери свідомо йдуть на збитки, ламаючи ринок та знищуючи конкуренцію, або займаються андерепортингом і можуть собі це дозволити.

— Йдеться про акцію «Ланету» в лютому?

— Я би хотів узагальнити цю проблему. Не так важливо, говоримо ми про «Ланет» чи іншого провайдера. Ми говоримо про кейс «Ланету» тільки тому, що вони почали голосно про це казати, але це не особливий випадок. Адже такі скарги ми маємо постійно від різних гравців і з різних регіонів. Гравці ринку розказують нам, що хтось знижує ціни, а інші не можуть за таких умов витримати конкуренцію та розвиватись. Демпінг — це головна причина, через яку до 2016 року платний ринок ледь дихав. І всі гравці ринку це розуміють.

Коли ж ми говоримо не на камеру, а сам на сам, то вони мріють, щоб ринок став більшим. Але потім на камеру вони все ліплять докупи — від маркетингових акцій до турботи про дідусів та бабусь. Багато з провайдерів мріють, — і говорять про це вголос, — щоб медіагрупи пішли з безкоштовного Т2. Думають, що тоді до них нарешті прийдуть абоненти. І це кажуть «борці» за інформаційну безпеку! На пресконференції вони бідкаються, що люди йдуть із кабельної технології. Але ці ж люди далі дивляться українські канали, бо переходять або у Т2, або в ОТТ. І це ніяк не стосується інформаційної безпеки, це стосується тільки їхніх бізнес-інтересів.

— Чи бачите ви можливості поновити співпрацю?

— Не хочу відповідати на це питання, тому що не веду комерційні переговори через медіа. Хтось розцінить це як пропозицію, хтось як шантаж. Чи готові ми вести переговори? Так, ми завжди до цього готові. І Віктор Мазур про це прекрасно знає.

— Віктор Мазур говорив, що медіагрупи нібито умовою повернення своїх каналів називали підвищення роялті для «Ланету» на 30 %. Це правда?

— Не хочу обговорювати комерційні історії. Адже ми говоримо саме про виклики інформаційної безпеки. А кейс «Ланету» — це цілком комерційна історія. Коли «МГУ» публічно звинувачують у створенні загроз для інформаційної безпеки, тоді ми реагуємо.



«Думаю, що Megogo не захоче ділитись ексклюзивом УЄФА»

— Що змінилося за рік після кодування? Скільки заробила ваша медіагрупа? Як зросла кількість абонентів ваших провайдерів?

— Головний результат кодування — два мільйони домогосподарств, які змінили тип прийому.

— Два мільйони було ще пів року тому. Чи суттєво зросла кількість користувачів, які переходять з відкритого супутника в інші технології, за останні пів року?

— Зараз це дуже повільний процес. Звісно, ми мали прийти до іншого результату — три з половиною мільйони, однак, як ви пам’ятаєте, торік політичні заяви негативно вплинули на цю динаміку. Це хороший приклад того, як може чинити держава, не усвідомлюючи всіх наслідків. Продажі впали у шість разів і не повернулися до початкових темпів.

— Скільки підключень за певний період зараз робить XtraTV?

— Можу сказати про темпи, які має ринок. Ми з Viasat підключаємо близько п’яти тисяч абонентів на місяць. Це дуже повільний та нудний процес, тому що зараз є відтік абонентів — приблизно на тому ж рівні, що й підключення нових. Зростання сегменту не спостерігається. Для того, щоб воно почалося, нам слід вийти на ринок із агресивнішим маркетингом. Ми зараз думаємо, чи це потрібно. Тому вважаю, що ринок зараз повністю перебалансувався і 100–200 тисяч домогосподарств, які будуть кудись переключатися, не вплинуть на картину в цілому.

— У що ви інвестуєте зароблені від кодування гроші? Ви згадували про актуальність виробництва контенту для платного ринку. Чи є у вас уже певні плани?

— Бенефіціаром усіх зароблених коштів є канал «Україна». Ви вже бачили «Маску», в нас будуть і інші шоу. Що ж до контенту для платного ринку, то незабаром ми зробимо пресконференцію, де розкажемо про перший наш проєкт originals. Це буде перший кейс, коли ОТТ-сервіс є замовником контенту, виробленого спеціально для платної платформи. Це буде сильний проєкт, де рівень режисера, акторів, сценаристів, картинки та відвертості дуже відрізнятиметься від того, що раніше робилося для телебачення. І ми відчуваємо гордість із цього приводу. Оll.tv — це не найбільший гравець, тому ми сподіваємося, що інші теж почнуть виромляти такий контент. Адже це та ніша, яка зараз не заповнена. У нас немає якісного продукту, крім телевізійного.

— Який бюджет цього проєкту?

— Понад 200 тисяч за епізод. Це копродакшен. Це дорогий експеримент. Але ми хочемо ризикнути.

— Торік ви почали об’єднання брендів об’єднання брендів Xtra TV та Oll.tv…

— Ми вирішили не об’єднувати бренди. Ми хочемо, щоб на Oll.tv було якомога більше ексклюзивів. За останній рік ми багато інвестували в техніку. Скоро вийде оновлена платформа — зараз ми уточнюємо її позиціонування. В Oll.tv змінюється все: від серверів до контентного наповнення.

— Чи плануєте агресивний маркетинг для просування цього проєкту?

— По-справжньому агресивними хочемо бути, коли вийдемо на ринок із новим обличчям та контентною пропозицією. Можу вам сказати, що ми починаємо працювати з агенцією Banda щодо нашої маркетингової стратегії.

— Що буде з «Футбол1/2/3»? Адже торік на ситуацію зі спортом вплинула епідемія коронавірусної хвороби, і ви відклали перехід на a la carte на невизначений період. І до всього ще й Megogo придбав права на топові турніри. Як змінюватиметься дистрибуція каналів?

— Ми думаємо про це і поки що не маємо остаточних рішень. Канали будуть. Історія з дистрибуцією на цей рік визначена: канали «Футбол» є в усіх наших кабельних партнерів. Що буде далі, чи будемо ми наступного року переходити на індивідуальні підписки, ми ще не вирішили.

— Напевне, це залежить від ваших переговорів із Megogo щодо УЄФА.

— Ми не думаємо, що зможемо домовитись. І це не пов’язані речі.

— Чому ви не зможете домовитись? Адже і Megogo потрібен партнер з огляду на вартість турнірів, і вам потрібен цей продукт.

— Думаю, що Megogo не захоче ділитись ексклюзивом УЄФА. Ми вже ставили їм запитання, але не бачимо з їхнього боку бажання чи готовності піти назустріч. Річ не в тому, що ми не можемо домовитися про цифри. По правді, до цифр ми навіть не дійшли. Схоже, вони не готові до цього.

— Чи є майбутнє у «Футболів» без ліг УЄФА?

— Усе розвивається за синусоїдою. Був момент, коли «Футболи» були майже повним монополістом з точки зору футбольних прав. Далі відпала англійська Прем’єр-ліга, і на ринку з’явилася Setanta Sports. Зараз на ринок вийшов Megogo. Але й раніше ми мали конкуренцію з «1+1» та іншими каналами. Це нормальна ринкова ситуація, ми готові до такого повороту. У каналів «Футбол» достатньо чемпіонатів та контенту.

— Чи залишиться «Футбол 3» і чи він зараз потрібен?

— Поки що не готовий сказати, бо ще не затвердили майбутню конфігурацію.

— Нещодавно Нацрада внесла до списку адаптованих три канали з латвійською ліцензією — A Classic, A First International та A Premier — на прохання вашої медіагрупи. Чи справді це канали російської Amediateka?

— Ми хочемо надати нашим глядачам можливість легально переглядати найкращий міжнародний контент. З 1 травня бібліотека фільмів і серіалів Amediateka буде доступна в Україні ексклюзивно абонентам oll.tv. Справді, права на контент HBO, FOX, Showtime, Starz, BBC, ABC Studios, Sony Pictures проходять через російські компанії. Але на цих каналах не буде російського контенту. Вони матимуть різну вартість. Ми хочемо їх широко дистрибутувати й незабаром зможемо запропонувати ці канали ринку провайдерів. Позаторік я розповідав вам, що ми ведемо перемовини про трансляцію серіальних каналів — я мав на увазі саме ці канали. А незабаром будемо готові анонсувати трансляцію ще одного серіального каналу, вже не пов'язаного з американським контентом.

— Цей канал також матиме латвійську ліцензію?

— Ще не можу точно сказати. Зараз ми працюємо над цією ідеєю, ведемо перемовини. Це точно буде канал зі «смачним» контентом. Платний ринок треба розвивати, щоб він став інвестором і телевізійного, й оригінального контенту. Ми хочемо бути присутніми на ринку і як провайдер, і як національний телемовник, і як виробник.
_https://detector.media/rinok/article/187466/2021-04-27-fedir-grechaninov-yakshcho-derzhava-khoche-pidtrymaty-provayderiv-to-nekhay-tse-robyt-svoim-koshtom/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.4.2021, 9:05
Сообщение #10


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Oll.tv придбав права на серіали HBO, FOX, ВВС, Sony тощо через російську Amediateka (ДОПОВНЕНО)

З 1 травня бібліотека фільмів і серіалів російської компанії Amediateka буде доступною в Україні ексклюзивно для абонентів Oll.tv. Про це повідомляє пресслужба медіагрупи.

У каталог Amediateka входять фільмів та серіалів від студій HBO, FOX, Showtime, Starz, BBC, ABC Studios, Sony Pictures. Серед них «Гра престолів», «Клан Сопрано», «Новий Папа», «Секс і місто», «Справжній детектив», так і новинки 2020 та 2021 років – «Відіграти назад», «Неймовірні», «Ваша честь».

Amediateka має права на згаданий контент на території України. Як розказала у коментарі «Детектор медіа» Юлія Трибушна, директорка Oll.tv, компанія свого часу купила мультинаціональні права.

«Це – звичайна практика, так ромлять різні гравці ринку: Амедіа, IVI, More, Мегого, напевно теж купує відразу на Росію, Україну та інші території. Ми працюємо тільки на ринку України і тому частина контенту ми пропонуємо нашому глядачеві безпосередньо, а частина - надаючи доступ до Amediateka і IVI. При цьому ніякого забороненого в Україні російського контенту у нас немає і не буде - ми єдині на ринку ОТТ діємо суворо у межах отриманої української ліцензії», – сказала у коментарі «Детектор медіа» Юлія. Нагадаємо, Oll.tv став першим та поки що єдиним ліцензованим ОТТ-провайдером.

На Oll.tv виходитимуть прем'єри серіалів згаданих компаній одночасно з усім світом. 1 травня відбудеться прем'єра науково-фантастичного серіалу від студії Sky «Інтергалактик» – історія про банду жінок-ув’язнених, що вкрали космічний корабель. Каталог буде доступним у HD якості в тарифах oll inclusive без додаткової оплати.

Окрім Oll.tv бібліотека фільмів та серіалів Amediateka буде доступною на партнерських платформах сервісу Vodafone TV та «Інтерактивне TV» від «Укртелеком».

Раніше контент, на який права має, був доступний і на інших українських ОТТ-сервісах (наприклад, Megogo, Sweet.tv).

Як розказав у коментарі «Детектор медіа» директор зі стратегічного розвику Megogo Іван Шестаков, раніше задля показу серіалів Amediateka Megogo купував субліцензію у «Медіа Група Україна»: «Яким належали й продовжують належати права на показ цього контенту».

Нагадаємо, у квітні Національна рада з питань телебачення та радіомовлення внесла до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення телеканали з латвійськими ліцензіями A Classic, A First International та A Premier. Ці три канали ґрунтуються на контенті російської Amediateka.
_https://detector.media/rinok/article/187424/2021-04-26-olltv-prydbav-prava-na-serialy-hbo-fox-vvs-sony-toshcho-cherez-rosiysku-amediateka-dopovneno/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.4.2021, 10:33
Сообщение #11


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Oll.tv став першим ліцензованим ОТТ-провайдером

8 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення переоформила провайдерські ліцензії «Діджитал скрінз», об’єднавши 25 ліцензій в одну на територію всієї України та додавши до технології IPTV технологію OTT.

Також Нацрада внесла до нової ліцензії «Діджитал скрінз» нового власника. Як писав «Детектор медіа», у липні 2018 року власником ТОВ «Діджитал скрінз» замість ТОВ «Медіа Група Україна» стало ПрАТ «Фарлеп-Інвест» (телекомунікаційну компанія Vega). Кінцевим бенефіарним власником компанії є Рінат Ахметов.

Член Нацради Олександр Ільяшенко під час засідання Нацради закликав інших ОТТ-провайдерів наслідувати приклад «Діджитал скрінз» та проліцензуватися і закликав «Діджитал скрінз» спонукати своїх конкурентів проліцензуватися.

«Це перша ліцензія ОТТ, яку ми сьогодні видаємо на нашому ринку. Багато компаній працюють за цією технологією, але претендент на ліцензію тільки один. Це буде перший крок і в подальшому інші компанії почнуть звертатися за ліцензією», – прокоментував він. І додав, що це новий досвід для апарату Нацради: «Сподіваюся, в подальшому не буде суперечок, як видавати цю ліцензію та як обраховувати ліцензійний збір».

Представник «Діджитал скрінз» наголосив: «Ми вважаємо, що ОТТ має бути ліцензованим».

Раніше «Детектор медіа» писав, що Громадська рада закликала Нацраду забезпечити ліцензування ОТТ-провайдерів, але самі ОТТ-сервіси не в захваті від такої перспективи.

За об’єднання та переоформлення своїх ліцензій «Діджитал скрінз» сплатить мінімальний ліцензійний збір близько 2 тис. грн, повідомив «Детектору медіа» Олександр Ільяшенко. Він пояснив, що за отримання 25 своїх ліцензій на всі обласні центри «Діджитал скрінз» свого часу заплатило 9 млн грн, що більше, ніж сума нового ліцензійного збору. У випадку, якщо новий ліцензійний збір більший за сплачений раніше, ліцензіат доплачує різницю, якщо ж нова сума менша за сплачену раніше – сплачує мінімальний ліцензійний збір.

Відповідно до методики розрахунку розміру ліцензійного збору, ліцензія провайдера OTT на всю Україну станом на серпень 2019 року коштує 2 млн грн, ліцензія провайдера IPTV – 6 млн грн.

Олександр Ільяшенко також пояснив «Детектору медіа», що раніше «Діджитал скрінз» отримало 25 ліцензій провайдера IPTV на обласні центри, тому що на той час не було можливості ліцензувати провайдерів на територію всієї України та не було передбачено ліцензування ОТТ.

Нагадаємо, на початку 2019 року холдинг Ріната Ахметова System Capital Management повідомив, що передав цифрову платформу Oll.tv (сервіси IPTV та ОТТ-телебачення) від «Медіа Групи Україна» в управління своїй телекомунікаційній компанії Vega (ПрАТ «Фарлеп-Інвест») задля побудови конвергентного оператора зв’язку.
_https://detector.media/rinok/article/169746/2019-08-09-olltv-stav-pershym-litsenzovanym-ott-provayderom/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.4.2021, 10:40
Сообщение #12


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



«Ланет» припиняє надання послуги кабельного телебачення у Самборі та Дрогобичі


Провайдер гігабітного Інтернету та кабельного телебачення «Мережа Ланет» подав документи на здачу ліцензії провайдера програмної послуги у Самборі та Дрогобичі. Про це повідомяє пресслужба провайдера.

«Ланет» заявив, що припинення надання послуги кабельного телебачення у Самборі та Дрогобичі пов’язане з «достроковим безпричинним розірванням договорів медіагрупами».

«Мережа Ланет змушена припинити надання послуги кабельного телебачення у Самборі та Дрогобичі, містах Львівської області. Ланет вже подав документи про анулювання ліцензій провайдера програмних послуг у Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення. У маленьких містах та регіонах України процеси закриття малих провайдерів є неминучими. Тільки витрати на роялті медіагруп становлять понад 34% від абонплати, яку сплачує користувач. Така ситуація робить бізнес збитковим і призводить до повного його закриття», – повідомив провайдер.

Провайдер стверджує, що «встановлені вимогами медіагруп мінімальні ціни на телебачення в малих містах регіонів стають непідйомними для населення».

«Особливо це стосується соціально незахищених верств, які становлять значну частину жителів регіонів. Це призводить до зростання відтоку абонентів. Що в свою чергу при зменшенні прибутковості з подвійною швидкістю вбиває малих локальних гравців», – говориться в заяві «Ланету».

Ланет з посиланням на звіти Нацради повідомляє, що у 2020 році регулятор отримав 43 заяви на анулювання ліцензій, а в 2019 році – 29. Серед компаній, які відмовились від послуги телебачення: ТОВ «Телерадіокомпанія ЗОРЯ», ТОВ «Вест», ТОВ ТРК «Меридіан», ТОВ «Телекомпанія Радіус», ТОВ «ТЕЛСТ» та інші. Також є низка операторів, які перейшли на партнерський формат ретрансляції: ТОВ «Українські новітні телекомунікації», ТОВ «Кедр», ТОВ «КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ», ТОВ «БІЛІНК», дочірнє підприємство «ТЕЛЕГРУП- Україна» та інші.

У березні 2021 року StarLightMedia та «Медіа Група Україна» анонсували розірвання угоди з провайдером «Мережа Ланет», не вказуючи причини припинення співпраці.

За інформацією джерел «Детектора медіа», невдоволення медіагруп викликала акція «Ланету» «Лютий GIG». За 33 гривні на місяць нові абоненти до кінця весни можуть користуватися послугами інтернету та мати доступ до понад 150 онлайн-телеканалів у сервісі «Ланет.TV».

Однак ще восени 2020 року медіагрупи встановили рівень інфляції на 2021 рік для провайдерів 30% і висунули вимогу щодо зростання вартості найдешевшого пакету для абонентів до 99 гривень.

Також «1+1 медіа» та «Інтер медіа груп» надіслали повідомлення провайдеру «Мережа Ланет» про бажання достроково розірвати договір.

Власник «Ланет» Віктор Мазур заявив, що компанія може змінити свою бізнес-модель через конфлікт з медіагрупами.

Інтернет асоціація України вбачає у діях медіагруп ознаки картельної змови та звернулась з цього приводу до влади.

19 квітня «1+1 медіа» повідомила, що готова прийняти пропозицію «Мережі Ланет» щодо укладення окремого ліцензійного договору про надання невиключних суміжних прав на розповсюдження телеканалів групи у місті Сєвєродонецьк з 19 травня 2021 року. _https://detector.media/rinok/article/187482/2021-04-28-lanet-prypynyaie-nadannya-poslugy-kabelnogo-telebachennya-u-sambori-ta-drogobychi/

як все взаємо повязане, провели акцію, телегрупи підняли тарифи на телебачення ( а страждають люди

Сообщение отредактировал One - 28.4.2021, 10:43


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 28.4.2021, 10:43
Сообщение #13


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



«Медіа Група Україна» прокоментувала конфлікт з «Ланетом»

«Медіа Група Україна» не хоче продовжувати стосунки з провайдером, які займаються демпінгом (продажі за заниженими цінами) та андерепортингом (заниження провайдером даних про кількість його абонентів). Про це в інтерв’ю «Детектор медіа» розказав директор зі стратегії й розвитку бізнесу медіагрупи Федір Гречанінов, відповідаючи на запитання стосовно конфлікту з «Ланетом».

«Саме від інших гравців ми дізнаємося про деструктивну поведінку партнерів – до нас приходять і розповідають про продажі за ціною нижче собівартості. Це означає, що або ці провайдери свідомо йдуть на збитки, ламаючи ринок та знищуючи конкуренцію, або займаються андерепортингом і можуть собі це дозволити», – сказав він. На уточнююче запитання, чи йдеться про акцію «Лютий GIG», Федір зазначив, що хотів би узагальнити проблему, бо вона, на його думку стосується різних гравців ринку: «Ми говоримо про кейс «Ланету» тільки тому, що вони почали голосно про це казати, але це не особливий випадок. Адже такі скарги ми маємо постійно від різних гравців і з різних регіонів. Гравці ринку розказують нам, що хтось знижує ціни, а інші не можуть за таких умов витримати конкуренцію та розвиватись».

Нагадаємо, у лютому провайдер запропонував новим абогентам за 33 гривні на місяць до кінця весни користуватися послугами інтернету та мати доступ до понад 150 онлайн-телеканалів у сервісі «Ланет.TV». Власник «Ланету» Віктор Мазур важає, що саме скарги Volia стали приводом до конфлікту з медіагрупами.

Також, за словами Федора Гречанінова, ситуація з «Ланетом» не має жодного стосунку до інформаційної безпеки: «Єдине гостре питання – це доступ до українських каналів у Сєвєродонецьку. І ми готові дати наші канали «Ланету» для Сєвєродонецька».

Нагадаємо, 19 квітня «1+1 медіа» повідомила, що готова прийняти пропозицію «Мережі Ланет» щодо укладення окремого ліцензійного договору про надання невиключних суміжних прав на розповсюдження телеканалів групи у місті Сєвєродонецьк з 19 травня 2021 року. Також питання Сєвєродонецька готова обговорювати з провайдером і StarLightMedia.

Однак провайдер «Мережа Ланет» заявив, що не готовий підписувати нову угоду зі «1+1 медіа» на тих умовах, які зараз оскаржуються у суді.

_https://detector.media/rinok/article/187481/2021-04-28-media-grupa-ukraina-prokomentuvala-konflikt-z-lanetom/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 7.7.2021, 10:40
Сообщение #14


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



підписка Максимальна на Megogo з 2.08 - 299 ₴, підняли вартість на 100 ₴


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 15.7.2021, 17:12
Сообщение #15


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Более 20 000 единиц украиноязычного контента: MEGOGO озвучил цифры собственной библиотеки​

Медиасервис MEGOGO подводит итоги к 30-летию со Дня Независимости и представляет статистические данные из собственной библиотеки контента. Сейчас на медиасервисе больше 20 000 единиц контента на украинском языке. Таким образом MEGOGO официально подтверждает статус стримингового сервиса, который имеет самую большую легальную украиноязычную библиотеку контента в мире.

«Мы рады объявить публично, что именно на MEGOGO собрано наибольшее количество легального контента на украинском языке в мире. Это и культовые голливудские хиты, и премьеры украинского производства, и аудиоконтент, как собственный, так и внешний. Приумножение украиноязычной библиотеки для нас всегда остается в приоритете. Поскольку мы работаем в законодательных рамках, то и аудиодорожка всегда должна быть легальная и одобрена правообладателем. Поэтому мы ежедневно коммуницируем с владельцами контента, чтобы количество аудиодорожек с соблюдением авторского права только росло. К тому же, продолжаем активно работать над собственным производством контента на государственном языке», – отмечает Иван Шестаков, директор по стратегическому развитию MEGOGO.

На MEGOGO на украинском языке около 4000 фильмов, 3500 эпизодов культовых сериалов, 5000 детских мультфильмов и эпизодов мультсериалов, более 3000 выпусков шоу и более 4600 эпизодов подкастов и аудиокниг. Кроме того, еще более 12 000 единиц контента имеют украинские субтитры.

Более 3800 иностранных фильмов имеют украинские аудиодорожки, что является рекордной цифрой для подобных сервисов. А суммарное количество единиц контента именно украинского производства составляет больше 5000.

Много украиноязычного контента представлено абсолютно бесплатно. Что важно, на MEGOGO появился отдельный функционал, который позволяет выбирать контент по звуковой дорожке.

Напомним, в мае медиасервис MEGOGO запустил собственный интерактивный канал с киносериальных контентом, созданным за последние 30 лет. Канал [М] Україна 30 років круглосуточно предлагает фильмы, сериалы, мультфильмы и даже документальное кино.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 27.7.2021, 18:46
Сообщение #16


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



MEGOGO купил права на трансляцию Серии А в Украине

Компания приобрела эксклюзивные права.
С грядущего сезона матчи элитного дивизиона чемпионата Италии в Украине будет транслировать компания MEGOGO.

Организация приобрела телевизионные права на ближайшие три года. Трансляция матчей будет происходить на канале MEGOGO Футбол.

Просмотр матчей будет доступен тем, кто обладает подписками "Максимальная" и "Спорт".

Отметим, что в прошлом сезоне поединки элитного дивизиона чемпионата Италии показывали телеканалы Футбол 1/2/3.

Напомним, начало следующего розыгрыша Серии А стартует менее чем через месяц — 21 августа.
https://football.ua/italy/457113-megogo-kup...-v-ukraine.html


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 27.7.2021, 18:49
Сообщение #17


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



На MEGOGO будет 7 дополнительных каналов Eurosport для трансляции Олимпийских игр

Платформа MEGOGO в партнерстве с Discovery покажет Олимпийские игры в Токио.
На MEGOGO будет 7 дополнительных каналов Eurosport для трансляции Олимпиады.

Eurosport 1 и Eurosport 2 будут основными каналами – они покажут самые популярные события в Токио.

Новые каналы будут тематическими.

Eurosport 3 покажет теннис, Eurosport 4 – гимнастику, Eurosport 5 – футбол, Eurosport 6 – баскетбол, Eurosport 7 – единоборства, Eurosport 8 – гандбол, Eurosport 9 – волейбол.

Дополнительные каналы войдут в подписки «Максимальная», «Спорт» и «discovery+».

Трансляцию Олимпийских игр также можно посмотреть на телеканале «UA:Перший» и на онлайн-платформе «Суспільне Спорт».

Олимпиада пройдет с 23 июля по 8 августа.
_https://m.ua.tribuna.com/others/1099390811-na-megogo-budet-7-dopolnitelnyx-kanalov-eurosport-dlya-translyaczii-ol.html


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.7.2022, 5:47
Сообщение #18


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Анулювання ліцензій телеканалів Ахметова: сервіс OLL.TV припинив свою роботу

Платформа OLL.TV, що входить до «Медіа Групи Україна» бізнесмена Ріната Ахметова, припинила свою роботу — з 23:00 22 липня сервіс зупинив трансляцію каналів і надання послуг абонентам.

Директорка з комунікацій компанії Ахметова SCM Наталія Ємченко заявила, що OLL.TV припинив роботу у зв’язку із введенням в дію «дискримінаційного закона «Про олігархів».

Компанія «Укртелеком» повідомила, що вимушена припинити надання послуги Інтерактивне телебачення, яка технологічно базується на OLL.TV («Інтерактивне TV» та «TV Бізнес»).

«Таким чином, тарифікація послуги Інтерактивне телебачення та оренди обладнання (за наявності) припиняється з 22 липня 2022 року. Відповідний перерахунок вартості наданих послуг буде відображений в рахунках за липень. Перепрошуємо за незручності. Команда «Укртелекому» вже працює над пошуком нового сучасного сервісу телебачення для вас», — сказано у заяві.

OLL.TV надавав послуги платного телебачення за технологіями OTT та IPTV.
_https://babel.ua/news/81896-anulyuvannya-licenziy-telekanaliv-ahmetova-servis-oll-tv-pripiniv-svoyu-robotu


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.7.2022, 5:50
Сообщение #19


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Аннулированы лицензии спутниковой платформы Xtra.tv и ОТТ-платформы Oll.tv

21 Июл, 2022
Сегодня, 21 июля, на заседании Нацсовета Украины по телевидению и радиовещанию аннулировали лицензии двух провайдеров «Медиа Группы Украина».

Это спутниковая платформа Xtra.tv (ООО «Экстра-ТВ») и ОТТ-платформа Oll.tv (юридическое лицо ООО «Диджитал скринз»).

В целом регулятор на заседании аннулировал лицензии 14 компаний, принадлежащих украинскому бизнесмену Ринату Ахметову. В частности, это такие каналы: «Украина», НЛО.TV, «Донбасс», «Индиго tv», «Украина 24» (эфирная и спутниковая лицензия), «Футбол 1», «Футбол 2», «Футбол 3» (спутниковые) лицензии). Также аннулированы лицензии футбольного клуба «Шахтер» — Shakhtar∙TV и регионального канала ТВ-5, владельцем которого была ПАО «Запорожсталь» (Метинвест), ООО «ТРКК СигмаТВ» и ООО «Телерадиоорганизация «Мариупольское телевидение» («МТВ»).
_https://mediasat.info/2022/07/21/annulirovany-licenzii-sputnikovoj-platformy-xtra-tv-i-ott-platformy-oll-tv/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 23.7.2022, 16:45
Сообщение #20


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.735
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Інтерактивне телебачення від Укртелекому припиняє свою роботу вимушено. Наш технологічний партнер - сервіс OLL.TV, відсьогодні призупиняє трансляцію каналів та надання послуг власним споживачам, і тому Укртелеком вимушений припинити надання послуги Інтерактивне телебачення («Інтерактивне TV» та «TV Бізнес»), що технологічно базується на платформі OLL.TV.

Тарифікація послуги Інтерактивне телебачення та оренди обладнання (за наявності) припиняється з 22 липня 2022 року. Відповідний перерахунок вартості наданих послуг буде відображений в рахунках за липень. Прошу вибачення у клієнтів послуги за незручності. Ми вже шукаємо новий сучасний сервіс телебачення для користувачів нашого інтернету.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

2 страниц V   1 2 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
2 чел. читают эту тему (гостей: 2, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 9:42
Rambler's Top100
build_links(3); ?>