lifecell объявляет результаты второго квартала 2017: доход компании продолжает расти
28 июля 2017 года. Оператор мобильной связи lifecell подводит финансовые и операционные итоги деятельности за второй квартал 2017 года. Доход компании вырос на 1,8% на годовой основе. Компания продолжает демонстрировать стабильный рост дохода и разворачивать 3G+ сеть с наибольшим географическим покрытием по всей территории страны. ДОХОД: Во втором квартале 2017 года операционный доход lifecell увеличился на 1,8% за год, до 1 173,3 млн гривен (1 152,2 млн гривен во втором квартале 2016 года). Такому увеличению дохода способствовал рост прибыли от потребления мобильного Интернета и 3G+ услуг. EBITDA и МАРЖА EBITDA: Показатель EBITDA по итогам второго квартала 2017 года снизился за год на 0,2% до 303,6 млн гривен (304,1 млн гривен во втором квартале 2016 года), в результате чего маржа EBITDA составила 25,9% во втором квартале 2017 (26,4% во втором квартале 2016 года). Такое снижение обусловлено ростом операционных лизинговых затрат. АБОНЕНТСКАЯ БАЗА: Во втором квартале 2017 активная 3-месячная абонентская база оператора lifecell уменьшилась на 13,4% на годовой основе до 8,4 млн абонентов (9,7 млн во втором квартале 2016 года), что объясняется общим трендом снижения количества пользователей нескольких SIM-карт. Во втором квартале 2017 lifecell продолжал разворачивать сеть третьего поколения и усиливать позиции лидера по географическому 3G+ покрытию, обеспечивая растущий спрос абонентов на 3G+ сервисы. Кроме того, во втором квартале lifecell запустил музыкальное приложение fizy с перечнем популярных радиостанций, а также хранилище lifebox, и предоставил возможность совершать звонки из BiP на номера мобильной сети для максимального комфорта абонентов. В результате, активная 3-месячная база пользователей мобильного Интернета на базе 3G+ выросла до 3,5 млн абонентов. ARPU и MoU: Активный 3-месячный ARPU во втором квартале 2017 вырос на 19,1% на годовой основе и составил 45,5 грн по сравнению с прошлогодним показателем в 38,2 грн. Такое увеличение ARPU обусловлено ростом потребления скоростного мобильного Интернета и увеличением количества абонентов с высоким уровнем ARPU. В то же время, показатель 12-месячного активного MoU упал на 8,8% за год, до 126,7 минуты (138,9 минуты во втором квартале 2016 года).
LIFECELL ОГОЛОСИВ РЕЗУЛЬТАТИ ТРЕТЬОГО КВАРТАЛУ 2017 РОКУ: ЗРОСТАННЯ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ НА РІЧНІЙ ОСНОВІ 26 жовтня 2017 Дата-оператор lifecell підбиває фінансові та операційні підсумки діяльності за третій квартал 2017 року. Дохід компанії виріс на 1,2%, а показник EBIDTA на 11,5% у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Компанія продовжує демонструвати зростання ключових операційних показників на річній основі та продовжує розгортати 3G+ мережу з найбільшим географічним покриттям по всій території країни.
У третьому кварталі 2017 року активна 3-місячна база користувачів швидкісного Інтернету на базі 3G+ зросла до 3,8 млн абонентів на річній основі. Такий ріст обумовлений подальшим розгортанням 3G+ мережі та посиленням лідерства за географією 3G+ покриття, для забезпечення зростаючого попиту абонентів на 3G+ сервіси. До того ж, у липні до існуючого портфелю цифрових продуктів, який попередньо складався з месенджера BiP та музичного додатку fizy, lifecell додав хмарний сервіс lifebox,. Активна 3-місячна абонентська база оператора lifecell у третьому кварталі 2017 року зменшилася на 15,5 % на річній основі, до 8,2 млн абонентів (9,7 млн у третьому кварталі 2016 року), що пояснюється загальним трендом зниження кількості користувачів кількох SIM-карт та відтоком абонентів, які не користуються мобільним інтернетом.
LIFECELL ОГОЛОШУЄ РЕЗУЛЬТАТИ ТРЕТЬОГО КВАРТАЛУ 2018 РОКУ: ДОХІД КОМПАНІЇ СТАБІЛЬНО ЗРОСТАЄ 25 жовтня 2018 Діджитал-оператор lifecell оголошує фінансові та операційні підсумки діяльності за третій квартал 2018 року. Дохід компанії виріс на 9,1% на річній основі. Компанія продовжує демонструвати стале зростання доходу та розгортає мережу 4.5G по всій території країни.
LIFECELL ОГОЛОШУЄ РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРШОГО КВАРТАЛУ 2019 РОКУ: НЕВПИННЕ ЗРОСТАННЯ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ 2 травня 2019 Діджитал-оператор lifecell підбиває фінансові та операційні підсумки діяльності за перший квартал 2019 року. Компанія продовжує демонструвати стале зростання доходу – цей показник виріс на 17,2%, EBITDA — на 61,5% на річній основі. Популярність 4.5G-послуг компанії продовжує зростати ― кількість користувачів четвертого покоління зв’язку сягнула 1,6 млн абонентів.
LIFECELL ОГОЛОШУЄ РЕЗУЛЬТАТИ 1 КВАРТАЛУ 2021 РОКУ: КОМПАНІЯ ДЕМОНСТРУЄ СТАБІЛЬНЕ ЗРОСТАННЯ КЛЮЧОВИХ ФІНАНСОВИХ ПОКАЗНИКІВ 5 травня 2021 Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2021 року, демонструючи зростання доходу на 20.2% і EBITDA на 34.9% на річній основі. lifecell продовжує демонструвати позитивний чистий прибуток у 1 кварталі 2021 року завдяки ефективній операційній діяльності. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/672
lifecell оголошує результати третього кварталу 2022 року: попри війну оператор забезпечує роботу мережі
Оператор мобільного зв’язку lifecell оголошує фінансові та операційні результати за третій квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 9,8 % і EBITDA на 15,8 % на річній основі. lifecell також повідомляє про зменшення активної 3-місячної абонентської бази в 3 кварталі через війну. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/769
LIFECELL ОГОЛОШУЄ РЕЗУЛЬТАТИ 2022 РОКУ ТА ЧЕТВЕРТОГО КВАРТАЛУ: КОМПАНІЯ ТРИМАЄ ЗВ’ЯЗОК ПОПРИ ВІЙНУ Сьогодні Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за четвертий квартал 2022 року та весь рік у цілому. Компанія демонструє зростання фінансових показників – річний дохід збільшився на 11%, EBITDA – на 14.6% на річній основі. Через війну 3-місячна активна база lifecell зменшилась до 8.5 мільйонів абонентів. …
ДОХІД: У 2022 році дохід lifecell збільшився на 11.0% за рік — до 9,411.7 млн грн (проти 8,482.7 млн грн у 2021 році). В четвертому кварталі 2022 року дохід оператора збільшився на 8.3% — до 2,606.8 млн грн (проти 2,406.4 млн грн у четвертому кварталі 2021 року). Таке збільшення доходу зумовлене зростанням ARPU та підвищеним споживанням дата-послуг.
EBITDA і МАРЖА EBITDA: За рік показник EBITDA зріс на 14.6% — до 5,446.5 млн грн (порівняно з 4,751.2 млн грн у 2021 році). В четвертому кварталі 2022 року показник EBITDA виріс на 14.1% на річній основі — до 1,505.6 млн грн (як порівняти з 1,319.1 млн грн у четвертому кварталі 2021 року). Водночас, у 2022 році маржа EBITDA за рік зросла на 1.9 пункти — до 57.9%, якщо порівнювати з 56.0% у 2021 році. У четвертому кварталі 2022 року цей показник збільшився на 3 пункти до 57.8% (54.58% у четвертому кварталі 2021 року).
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: За рік капітальні інвестиції зменшились на 16.3% — до 3,007.6 млн грн проти 3,593.6 млн грн у 2021 році. У четвертому кварталі 2022 року цей показник зменшився на 24.4% на річній основі — до 997.4 млн грн (порівняно з 1,319.3 млн грн у 2021 році).
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК: У 2022 році lifecell зафіксував чистий прибуток у розмірі 972.3 млн грн проти чистого прибутку 610.9 млн грн у 2021 році. Водночас, у четвертому кварталі 2022 чистий прибуток зріс на 71.8% - до 408.8 млн грн (порівняно з 237.9 млн грн учетвертому кварталі 2021 року).
«Нашою метою як оператора протягом минулого року було забезпечувати зв'язок українцям, попри руйнування та терор, спричинені російською агресією. Всупереч пошкодженню обладнання, бойовим діям, окупації та атакам на енергетичну інфраструктуру, ми не лише вистояли, але й розвивалися - запускали нові віддалені та онлайн сервіси, побудували 670 нових базових станцій та модернізували майже 2100 існуючих, відновлювали зв'язок на Starlink та генераторах на деокупованих територіях, зварювали оптику під обстрілами. Ми підтримували військових, медичних працівників та волонтерів - протягом року надали їм понад 500 тисяч пакетів послуг. Робота в цих надзвичайних умовах була визнана міжнародною телеком-спільнотою – ми отримали нагороду на всесвітній галузевій виставці Mobile World Congress у Барселоні. Це досягнення є результатом спільних зусиль всіх компаній галузі. Наш обов’язок перед нашими клієнтами та нашою країною залишається незмінним, і ми будемо продовжувати надавати послуги зв'язку українцям попри всі виклики», - прокоментував Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell.
1Ми можемо час від часу пропонувати акції і тарифні плани, у рамках яких тривалість існування активних абонентів у мережі відрізняється від зазначеної в наших звичайних тарифах.
2Активні абоненти – ті, хто протягом останніх трьох місяців здійснив операцію, яка принесла дохід компанії.
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: На річній основі активна 3-місячна абонентська база у 2022 році зменшилась на 7.6% — до 8.5 мільйонів (порівняно з 9.2 мільйона у 2021 році) через те, що українці були змушені виїхати з країни через війну.
ARPU і MOU: Активний 3-місячний ARPU виріс у 2022 році на 10.0% у річному обчисленні та становив 91.5 грн порівняно з показником 83.2 грн у 2021 році. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився у 2022 на 13.3%, а у четвертому кварталі 2022 року на 17.3% на річній основі.
lifecell продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець четвертого кварталу досягнув 84.3%. На кінець грудня в середньому близько 92% магазинів lifecell працювали щоденно по всій Україні. https://m.lifecell.ua/uk/announcements/792
Сообщение отредактировал valdemar - 16.3.2023, 13:03
lifecell оголошує результати третього кварталу 2023 року: інвестиції в забезпечення стійкості мережі й розширення покриття попри війну
Сьогодні Оператор мобільного зв’язку lifecell оголошує фінансові та операційні результати за третій квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 25.7 % і EBITDA на 16.3 % на річній основі. lifecell також повідомляє про зростання капітальних інвестицій на 48.9% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
ДОХІД: У третьому кварталі 2023 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 25.7% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 2 981.2 млн грн порівняно з 2 370.9 млн грн у третьому кварталі 2022 року.
EBITDA і маржа EBITDA: У третьому кварталі 2023 року EBITDA зросла на 16.3 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 1 648.8 млн грн проти 1 417.6 млн грн у третьому кварталі 2022 року, у результаті чого маржа EBITDA склала 55.3 % у третьому кварталі 2023 року порівняно з 59.8 % у третьому кварталі 2022 року. Причиною зниження маржі стало збільшення витрат на роумінг, інтерконект та електроенергію.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: У третьому кварталі 2023 року капітальні інвестиції зросли на 48.9 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 952.1 млн грн проти 639.6 млн грн у третьому кварталі 2022 року.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК: Чистий прибуток lifecell зріс на 45.5 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 555.4 млн грн у третьому кварталі 2023 року порівняно з чистим прибутком у 381.6 млн грн у третьому кварталі 2022 року.
АБОНЕНТСЬКА БАЗА:Активна 3-місячна абонентська база lifecell в третьому кварталі 2023 року виросла на 11.0 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 9.1 млн (8.2 млн у третьому кварталі 2022 року).
ARPU і MOU: У звітному періоді активний 3-місячний ARPU збільшився на 19.2 % порівняно з аналогічним періодом минулого року - до 113.7 грн (проти 95.4 грн у третьому кварталі 2022 року). Водночас 12-місячний MoU зменшився на 16.9 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 123.7 хвилин (148.8 хвилин у третьому кварталі 2022 року).
У середньому приблизно 6.7% технологічних майданчиків lifecell з близько 9.5 тисяч в третьому кварталі 2023 року тимчасово не працювали. Станом на кінець вересня приблизно 97 % магазинів lifecell працювали щодня по всій країні.
lifecell продовжував лідирувати за рівнем проникнення смартфонів, який становив 84.3 % станом на кінець третього кварталу 2023 року. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/821
lifecell оголошує результати третього кварталу 2023 року: інвестиції в забезпечення стійкості мережі й розширення покриття попри війну
7 грудня 2023
Оператор мобільного зв’язку lifecell оголошує фінансові та операційні результати за третій квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 25.7 % і EBITDA на 16.3 % на річній основі. lifecell також повідомляє про зростання капітальних інвестицій на 48.9% порівняно з аналогічним періодом минулого року. ДОХІД: У третьому кварталі 2023 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 25.7% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 2 981.2 млн грн порівняно з 2 370.9 млн грн у третьому кварталі 2022 року.
EBITDA і маржа EBITDA: У третьому кварталі 2023 року EBITDA зросла на 16.3 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 1 648.8 млн грн проти 1 417.6 млн грн у третьому кварталі 2022 року, у результаті чого маржа EBITDA склала 55.3 % у третьому кварталі 2023 року порівняно з 59.8 % у третьому кварталі 2022 року. Причиною зниження маржі стало збільшення витрат на роумінг, інтерконект та електроенергію.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: У третьому кварталі 2023 року капітальні інвестиції зросли на 48.9 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 952.1 млн грн проти 639.6 млн грн у третьому кварталі 2022 року.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК: Чистий прибуток lifecell зріс на 45.5 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 555.4 млн грн у третьому кварталі 2023 року порівняно з чистим прибутком у 381.6 млн грн у третьому кварталі 2022 року. АБОНЕНТСЬКА БАЗА: Активна 3-місячна абонентська база lifecell в третьому кварталі 2023 року виросла на 11.0 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 9.1 млн (8.2 млн у третьому кварталі 2022 року).
ARPU і MOU: У звітному періоді активний 3-місячний ARPU збільшився на 19.2 % порівняно з аналогічним періодом минулого року - до 113.7 грн (проти 95.4 грн у третьому кварталі 2022 року). Водночас 12-місячний MoU зменшився на 16.9 % порівняно з аналогічним періодом минулого року до 123.7 хвилин (148.8 хвилин у третьому кварталі 2022 року).
У середньому приблизно 6.7% технологічних майданчиків lifecell з близько 9.5 тисяч в третьому кварталі 2023 року тимчасово не працювали. Станом на кінець вересня приблизно 97 % магазинів lifecell працювали щодня по всій країні.
lifecell продовжував лідирувати за рівнем проникнення смартфонів, який становив 84.3 % станом на кінець третього кварталу 2023 року. https://www.lifecell.ua/uk/announcements/823
lifecell оголошує результати четвертого кварталу та 2023 року в цілому: компанія демонструє стійкість під час війни 21 березня 2024
Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за четвертий квартал 2023 року та весь рік у цілому. Компанія демонструє зростання фінансових показників – річний дохід від звичайної діяльності збільшився на 24.4%, скоригована EBITDA – на 25.0% на річній основі. Також 3-місячна активна база lifecell зросла до 9.9 мільйонів абонентів. «В минулому році команда lifecell продовжувала робити все, аби наші абоненти були зі зв’язком. Ми швидко відновлювали зруйновані ворогом базові станції, розширювали існуюче покриття, закуповували батареї й акумулятори, щоб бути готовими до можливих блекаутів, а також посилили захист нашої мережі від кібератак. За час повномасштабної війни ми побудували, модернізували та відновили понад 6,500 базових станцій, 94% нашої мережі станом на зараз продовжує працювати попри всі складнощі воєнного часу. Результатом відданої роботи всієї нашої команди, стало зростання бази до 9.9 млн активних абонентів lifecell на кінець року, і, відповідно, ми зросли по всіх основних показниках – дохід від звичайної діяльності, скоригована EBIDTA та прибуток. В 2023 році компанія сплатила податків на суму 2.7 млрд грн. Також ми продовжуємо підтримувати наших захисників – нараховуємо їм пакети послуг, передали необхідне IT- й телеком-обладнання, вартістю більше 41 млн грн й продовжуємо допомагати. Ми працюємо, щоб надавати нашим абонентам якісні послуги й, водночас, кожного дня робимо свій внесок в економічну стійкість країни», – прокоментував Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell. lifecell продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець четвертого кварталу 2023 року досягнув 73.9%. На кінець грудня в середньому близько 97% магазинів lifecell працювали щоденно по всій Україні. _https://www.lifecell.ua/uk/announcements/835
lifecell оголошує результати 1 кварталу 2024 року: стабільне зростання основних фінансових показників Вчора
Компанія продемонструвала зростання прибутку на 13.0% та скоригованої EBITDA – на 5.7% на річній основі. Також 3-місячна активна база lifecell зросла у 1 кварталі 2024 року до 9.7 мільйонів абонентів.
ДОХІД: У третьому кварталі 2023 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 25.7% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 2 981.2 млн грн порівняно з 2 370.9 млн грн у третьому кварталі 2022 року.
«Команда lifecell протягом останніх років доклала надзусиль, щоб розвиток компанії не зупинявся навіть в ці тяжкі часи випробувань для всієї країни. Попри всі виклики війни, ми продовжували впроваджувати інновації та покращувати наші сервіси для абонентів. Фінансові результати lifecell за 1 квартал 2024 року відображають ефективність обраної стратегії розвитку компанії. Ми пишаємося тим, що увійшли до числа топ-10 найбільших інвесторів в українську економіку. Пліч-о-пліч з провідними українськими компаніями, ми щодня робимо свій внесок в економічний добробут країни – капітальні інвестиції lifecell у 2023 році перевищили 4.2 млрд грн, а в 1 кварталі цього року ми інвестували ще 1 млрд грн в українську економіку. lifecell і надалі працюватиме й робитиме все, щоб підтримувати країну й забезпечувати якісні послуги для наших абонентів», – прокоментував Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell. Додаткова інформація: Станом на 1 квартал 2024 року lifecell зберіг провідну позицію за рівнем проникнення смартфонів на українському ринку з показником 83.9% (1 квартал 2023 року: 84.6%). https://www.lifecell.ua/uk/announcements/843
lifecell оголошує результати 2 кварталу 2024 року: ключові показники продовжують зростати 13 вересня 2024
Компанія продемонструвала зростання прибутку на 3.1% та скоригованої EBITDA – на 3.6% на річній основі. Також 3-місячна активна база lifecell зросла у 2 кварталі 2024 року до 9.8 мільйонів абонентів.
Дохід від звичайної діяльності: У 2 кварталі 2024 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 10.8% у річному обчисленні – до 3,215.3 млн грн (2 квартал 2023 року: 2,903.2 млн грн) за рахунок зростання абонентської бази та збільшення споживання даних.
Скориговані EBITDA та EBITDA маржа: У 2 кварталі 2024 року показник скоригованої EBITDA збільшився на 3.6% у річному обчисленні – до 1,776.2 млн грн (2 квартал 2023 року: 1,715.1 млн грн). Маржа скоригованої EBITDA зменшилась з 59.1% у 2 кварталі 2023 року до 55.2% у 2 кварталі 2024 року.
CAPEX: У 2 кварталі 2024 року капітальні інвестиції зменшились на 22.0% у річному обчисленні – до 1,127.4 млн грн (2 квартал 2023 року: 1,445.6 млн грн).
Прибуток: lifecell зафіксував прибуток у розмірі 630.2 млн грн у 2 кварталі 2024 року (2 квартал 2023 року: 611.5 млн грн).
Станом на кінець 2 кварталу 2024 року lifecell зберіг провідну позицію за рівнем проникнення смартфонів на українському ринку з показником 84.5% (2 квартал 2023 року: 84.6%). https://www.lifecell.ua/uk/announcements/855