Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Официальный сайт оператора
valdemar
сообщение 22.3.2010, 16:23
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



3 22 березня 2010 року веб сайт utel.ua не оновлюється

3 22 березня 2010 року веб сайт utel.ua не оновлюється. Актуальну iнформацiю про мобiльний зв'язок вiд Укртелекому ви можете знайти на веб сайтi Укртелеком

Для отримання iнформацiї щодо продуктiв та послуг мобiльного зв'язку для населення вiдвiдайте сторінку . Для отримання iнформацiї щодо продуктiв та послуг мобiльного зв'язку для бiзнесу вiдвiдайте сторінку .


вот и нет Утела sad.gif



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.11.2013, 11:28
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Оператор ТриМоб обновил сайт

http://www.3mob.ua/



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 12.3.2014, 12:38
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



На официальном сайте появился Личный кабинет




--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 21.3.2014, 7:16
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Особистий кабінет

Шановний абоненте! Команда «ТриМоб» завжди піклується про Вас і прагне зробити наші взаємовідносини більш прозорими та інформативними. Наразі ми розробили інформаційну систему ТОВ «ТриМоб» - особистий кабінет абонента, щоб забезпечити максимально комфортні, прості та прозорі умови обслуговування, а також прискорити взаємодію між абонентом і компанією.

24 години на добу, 7 днів на тиждень в особистому кабінеті Ви можете переглянути інформацію про стан Вашого рахунку (глибиною до 6 місяців), завантажити рахунки (для контрактних абонентів), поповнити рахунок, як за номером особового рахунку, так і за номером телефону, переглянути інформацію про акційні нарахування трафіка та багато іншого. І все це - не звертаючись до нашої інформаційно-довідкової служби.

Користуйтеся особистим кабінетом зручним для себе способом: з персонального комп'ютера, мобільного телефону чи планшету - за адресою http://3mob.ua (для абонентів ТОВ «ТриМоб»);

Завдяки можливості відстежувати історію та динаміку власних витрат у особистому кабінеті, користувачі системи можуть легко контролювати і планувати свій «мобільний бюджет».

Інформація в нашій системі надійно захищена. При відвідуванні особистого кабінету використовується протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних. Проектування і установка програмного та технічного комплексів у нас виконані на базі високоякісного професійного обладнання вітчизняних та зарубіжних виробників. Доступ до особистого кабінету мають лише зареєстровані користувачі: вхід здійснюється тільки з персональним логіном і паролем.

Пам'ятайте! Для збереження інформації в безпеці не повідомляйте третім особам свій логін і пароль доступу в особистий кабінет.

З інcтрукцією по використанню можна ознайомитись за посиланням http://3mob.ua/ckfinder/userfiles/files/%D...D1%87%D0%B0.pdf
http://3mob.ua/application/news/detail/key/18


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 12.11.2014, 8:42
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Особистий кабінет

Шановні абоненти!

Спеціально для Вас ми розробили нову версію Особистого кабінету, користуватися яким стало значно зручніше.

Відтепер Ви зможете не тільки переглядати баланс рахунка і платежі, але і керувати послугами, дивитися історію операцій на офіційному сайті ТОВ «ТриМоб», самостійно відновлювати пароль та змінювати реєстраційні дані.

Доступ до оновленого Особистого кабінету ТриМоб може бути здійснений як з сайту www.3mob.ua (кнопка верхнього меню), так і за прямим посиланням my.3mob.ua з будь-якого пристрою: персонального комп’ютера, мобільного телефону, смартфону, планшету тощо.

Для реєстрації достатньо вказати свій номер телефону та пароль. У разі перебування під час реєстрації в мережі ТриМоб Ви одразу потрапите до Особистого кабінету; в іншому випадку на Ваш телефон, смартфон або планшет буде надіслано SMS повідомлення з кодом підтвердження реєстрації.

Увага! Якщо Ви були зареєстровані у попередній версії Особистого кабінету введіть свій номер телефону і новий пароль у полі «Відновлення паролю». Код підтвердження зміни паролю може бути відісланий за Вашим вибором: або за допомогою SMS повідомлення, або на e-mail.

Пригадати свій номер телефону можна, якщо зайти через мережу ТриМоб на сайт www.3mob.ua і натиснути кнопку «Дізнатися номер» або за допомогою будь-якого пристрою з підтримкою USSD-запитів, зареєстрованого в мережі ТриМоб: достатньо набрати *145# та натиснути кнопку виклику.

Для авторизації в Особистому кабінеті ТриМоб Ви можете використовувати соціальні мережі Facebook або Google+. Для цього в Особистому кабінеті необхідно вказати e-mail, що співпадає з e-mail у зазначених соціальних мережах.

Перелік основних змін у порівнянні з попередньою версією:

змінено принцип реєстрації, тепер в якості ідентифікатору облікового запису використовується мобільний номер абонента (MSISDN);
спрощено принцип реєстрації у випадку користування послугою через мережу ТриМоб (автоматична реєстрація та перевірка мобільного номеру);
додано можливість реєстрації member-номеру;
додано модуль «Керування послугами»;
додана послуга «Інформаційний путівник»;
додана можливість користування послугами «Зміна тарифного плану» та «Миттєва позика» для абонентів передплачених послуг;
додана можливість зміни e-mail адреси.

http://3mob.ua/application/news/detail/key/46




--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 12.11.2014, 8:43
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



хм. новина є, а сайт не працює https://my.3mob.ua/



--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 13.11.2014, 12:44
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



І так особистий кабінет вже працює, при вході пропонує відновити пароль, через смс на номер телефону або почтову скриньку.


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.7.2015, 15:58
Сообщение #8


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Особистий кабінет не працює, ох і сервіс


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 8.10.2015, 14:57
Сообщение #9


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Як передати інформацію і не заплатити за це ні копійки?

Безкоштовні SMS на нашому сайті! http://3mob.ua/send-sms


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.4.2016, 19:54
Сообщение #10


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Система сповіщень Особистого кабінету

Шановні абоненти!

Користуватися послугами ТриМоб стало ще зручніше.

Відтепер, зайшовши до Особистого кабінету, на екрані ви зможете бачити короткі кольорові текстові повідомлення. Повідомлення можуть бути червоні, жовті, або зелені:

Червоні повідомлення – це сповіщення, які можуть запобігти появі небажаних ситуацій, таких як відключення послуг, або використання послуг за межами пакету та інше;
Жовті повідомлення – це підказки щодо користування послугами, які допомагають дізнатись про стан балансів, термін дії номеру, тощо, щоб ви могли скористуватися зручними для вас послугами, або завчасно поповнити рахунок;
Зелені повідомлення – це інформація щодо нових послуг компанії, послуг, які можуть зацікавити саме вас, поради, привітання від компанії, тощо.
Щоб закрити повідомлення, потрібно натиснути відповідну кнопку, перейти на іншу вкладку Особистого кабінету, або дочекатись закінчення часу на таймері сповіщення.
http://3mob.ua/application/news/detail/key/122


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:32
Rambler's Top100
build_links(3); ?>