Оновлені правила переказу грошей та поповнення рахунку готівкою через платіжні термінали
27.07.2023
З 1 серпня для поповнення свого мобільного рахунку готівкою через платіжний термінал, абонентам необхідно буде пройти додатковий етап ідентифікації.
1. До внесення коштів потрібно ввести свій номер телефону, на який прийде вхідний виклик (у випадку, якщо виклик не надходить, можна замовити відправку SMS-повідомлення).
2. Для підтвердження операції необхідно ввести останні чотири цифри номера, з якого надходить виклик (слухавку брати не потрібно) або ж код із SMS чи повідомлення у месенджері.
3. Після цього можна вносити необхідну суму до платіжного термінала.
Якщо ви поповнюєте рахунок іншої особи, необхідно:
1. Ввести номер телефону абонента, який бажаєте поповнити.
2. Під час запиту на ідентифікацію — ввести свій номер, на який надійде дзвінок, SMS або повідомлення у месенджері.
3. Ввести в поле для пароля останні чотири цифри номера, з якого надходить дзвінок або код із повідомлення.
4. Внести суму, на яку хочете поповнити рахунок абонента.
Зверніть увагу, що вищеописані інструкції актуальні лише під час поповнення в терміналах фірмових магазинів Київстар, для інших терміналів процес може відрізнятися — необхідно діяти згідно з вказівками на екрані.
Зміни викликані постановами Національного банку України № 90 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» та № 89 «Про внесення змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні», які зобов’язують компанії проводити фінансові операції виключно після ідентифікації особи платника.
Таке нововведення стосується лише поповнення рахунку готівкою. За умови оплати карткою, ідентифікація відбувається автоматично, також ідентифікацію не потрібно проходити під час поповнення рахунку на онлайн-платформах чи через банкінги.
Також абоненти можуть поповнювати рахунок зручно та без комісії, контролювати стан рахунку, витрати, керувати послугами та багато іншого у Мій Київстар, за номером 899 чи на сторінці.
https://kyivstar.ua/news/id270720231430