З 01-го листопада абонент може поповнювати свій рахунок лише через пункти поповнення особових рахунків тих партнерів, що мають право надавати фінансову послугу з переказу коштів.
Оскільки не всі існуючі партнери перейшли на таку модель співпраці, деякі споживачі можуть опинитися в ситуації, коли найближчі до них пункти поповнення мобільних рахунків певний час не працюватимуть. У такому разі рекомендується звернутись до пунктів поповнення мобільних рахунків таких партнерів:
Приватбанк;
ФК «Контрактовий дім»;
ФК «Ай Ті Фінанс»
Банк Національний кредит;
ФК «Система»;
УкрСиббанк;
ПУМБ;
ІМЕКСБАНК;
Укрсоцбанк;
ФК «Є-Пей»;
ФК «ГлобалМані».
Також залишається можливість поповнити особовий рахунок на будь-яку суму без сплати додаткової комісії за допомогою платіжних карт VISA/MasterCard:
на web-сайті «Київстар» через системи ПриватБанк, EasyPay на довільну суму;
за допомогою USSD-меню *151#;
подзвонивши на скорочений номер 999 (дзвінок на номер 999 не тарифікується).
Абоненти «Київстар», що поповнюють свої особові рахунки за допомогою скороченого номера 999, за допомогою USSD-меню *151# або через сайти Київстар, одержують такі бонуси:
Бонус (відсоток від суми поповнення):
від 50,00 грн до 99,99 грн — 3%
від 100,00 грн та більше — 5%
Також, для поповнення свого особового рахунку, Ви можете використовувати скретч-карти «Київстар».
http://kyivstar.ua/mm/mobile/recharge/recharge/cash/