Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Бизнес ЛайфКиевстар бизнес         Корпоративный МТС

Зарабатывайте по 1грн за сообщение на свой мобильный счёт - экономьте на связи! Подробнее>>>>

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Поповнення рахунку за допомогою готівки
valdemar
сообщение 4.11.2011, 14:15
Сообщение #1


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



З 01-го листопада абонент може поповнювати свій рахунок лише через пункти поповнення особових рахунків тих партнерів, що мають право надавати фінансову послугу з переказу коштів.

Оскільки не всі існуючі партнери перейшли на таку модель співпраці, деякі споживачі можуть опинитися в ситуації, коли найближчі до них пункти поповнення мобільних рахунків певний час не працюватимуть. У такому разі рекомендується звернутись до пунктів поповнення мобільних рахунків таких партнерів:

Приватбанк;
ФК «Контрактовий дім»;
ФК «Ай Ті Фінанс»
Банк Національний кредит;
ФК «Система»;
УкрСиббанк;
ПУМБ;
ІМЕКСБАНК;
Укрсоцбанк;
ФК «Є-Пей»;
ФК «ГлобалМані».
Також залишається можливість поповнити особовий рахунок на будь-яку суму без сплати додаткової комісії за допомогою платіжних карт VISA/MasterCard:

на web-сайті «Київстар» через системи ПриватБанк, EasyPay на довільну суму;
за допомогою USSD-меню *151#;
подзвонивши на скорочений номер 999 (дзвінок на номер 999 не тарифікується).
Абоненти «Київстар», що поповнюють свої особові рахунки за допомогою скороченого номера 999, за допомогою USSD-меню *151# або через сайти Київстар, одержують такі бонуси:

Бонус (відсоток від суми поповнення):

від 50,00 грн до 99,99 грн — 3%
від 100,00 грн та більше — 5%
Також, для поповнення свого особового рахунку, Ви можете використовувати скретч-карти «Київстар».
http://kyivstar.ua/mm/mobile/recharge/recharge/cash/


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 22.9.2015, 15:55
Сообщение #2


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Абоненти Київстар можуть поповнювати рахунок на касах у мережі супермаркетів «Сільпо»
21 вересня
Відтепер клієнти Київстар можуть поповнювати свої абонентські рахунки через новий канал — каси мережі супермаркетів «Сільпо». Швидко та просто перерахувати гроші на мобільний баланс можна у 258 магазинах по всій Україні.

Київстар спільно із «БАНК ВОСТОК» розпочав надавати можливість поповнення рахунку на касах у деяких супермаркетах «Сільпо» в Києві у квітні 2015 року, поступово запускаючи послугу по всій Україні. Із 10 вересня цей сервіс доступний на постійній основі у 258 супермаркетах «Сільпо» в 58 містах для клієнтів як передплаченої, так і контрактної форми зв’язку. За час роботи сервісом скористалися вже десятки тисяч абонентів Київстар, і з кожним днем їх кількість зростає.

Для поповнення рахунку у касі «Сільпо» достатньо назвати касиру номер поповнюваного телефону та суму поповнення. Далі оплата відбувається для клієнта аналогічно звичайній покупці. Оплата можлива лише готівкою на суму від 1 грн до 1000 грн. Розмір комісії, яку сплачує клієнт, залежить від суми поповнення та складає від 2 грн до 4 грн.

«Ми постійно покращуємо сервіс та розширюємо можливості для наших абонентів. Послуга поповнення рахунку у касах „Сільпо“ доповнює систему мобільних платежів. Це надійний безпечний сервіс — кошти зараховуються на баланс абонента у лічені секунди», — зазначає Тарас Горкун, начальник департаменту мобільних фінансових послуг та казначейства Київстар.

На сьогодні найпопулярніші способи внесення коштів на рахунки абонентів — через термінали самообслуговування та за допомогою сервісу електронних платежів на сайті kyivstar.ua.
http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=53364


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 31.5.2016, 6:20
Сообщение #3


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Абоненти Київстар можуть поповнювати рахунок на касах в мережі супермаркетів «Фора»

30 травня
Тепер абоненти Київстар можуть поповнювати свої рахунки через каси мережі супермаркетів «Фора». Швидко і просто перерахувати гроші на мобільний баланс можна в 251 магазинах по всій Україні.
Київстар спільно з «БАНК ВОСТОК» почав надавати можливість поповнення рахунку на касах в деяких супермаркетах «Фора» в Києві в кінці квітня 2016 року, поступово запускаючи послугу по всій Україні. C 12 травня цей сервіс доступний на постійній основі в 251 супермаркетах «Фора» для клієнтів як на умовах передплати, так і контрактної форми зв'язку.

Для поповнення рахунку в касі «Фора» достатньо назвати касиру номер телефону і суму поповнення. Далі оплата відбувається для клієнта аналогічно звичайній купівлі. Оплата можлива тільки готівкою на суму від 1 грн до 1000 грн. Розмір комісії, яку платить клієнт, залежить від суми поповнення і становить від 2 до 4 грн. Дисконтна карта мережі супермаркетів може використовуватися для збереження поповнювання номерів, однак скористатися бонусами для поповнення не можна.
http://www.kyivstar.ua/kr-620/press_center.../news/?id=58624

от якби без комісії ))

Сообщение отредактировал applefan - 31.5.2016, 6:20


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 9.10.2023, 12:38
Сообщение #4


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Додатковий спосіб поповнення рахунку від Київстар та ПриватБанк

08.10.2023

Завдяки партнерству Київстар та ПриватБанк абоненти можуть користуватися зручним способом поповнення рахунку. Наразі послуга доступна у понад 3,3 тисячах терміналів.

Поповнити рахунок можна в будь-якій торговельній точці, де на касі є термінал ПриватБанку. За кожні 50 грн поповнення ви сплачуєте лише 1 грн комісії.

Основні переваги

Швидко та просто
Не потрібна готівка чи платіжні термінали самообслуговування
Поповнити рахунок можна за допомогою картки будь-якого банку України

Підприємці можуть підключити цю функцію на свій термінал без додаткової плати.
https://kyivstar.ua/news/id081020230900


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 26.2.2024, 13:00
Сообщение #5


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Про зміну комісії на поповнення рахунку в деяких магазинах Київстар

26.02.2024

З 1 березня 2024 року в магазинах Києва, Київської та Черкаської областей поповнення рахунку через термінал самообслуговування буде мати комісію в розмірі 5%.

Ці зміни пов'язані з підтримкою стратегії регулятора щодо впровадження безготівкових платежів, а також зменшення фінансового навантаження на партнерів мережі, адже комісія банку емітента завжди додатково сплачувалась партнером.

Як поповнити рахунок без комісії

У Мій Київстар — завантажте додаток або зверніться за допомогою до фахівця магазину Київстар

За номером 899 або запитом *134#

За допомогою онлайн-банкінгу (Приват, Уксіббанк, Monobank, Universal bank)

За допомогою скретч-картки — придбайте картку в магазинах на території України та дотримуйтеся інструкції на пакуванні

Як поповнити рахунок, коли немає інтернету
https://kyivstar.ua/news/id260220241200


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.3.2024, 21:03
Сообщение #6


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Про зміну комісії на поповнення рахунку в деяких магазинах Київстар

11.03.2024


З 15 березня 2024 року в магазинах Черкаської та Тернопільської областей поповнення рахунку через термінал самообслуговування буде мати комісію в розмірі 5%.

Ці зміни пов'язані з підтримкою стратегії регулятора щодо впровадження безготівкових платежів, а також зменшення фінансового навантаження на партнерів мережі, адже комісія банку емітента завжди додатково сплачувалась партнером.

Як поповнити рахунок без комісії

У Мій Київстар — завантажте додаток або зверніться за допомогою до фахівця магазину Київстар

За номером 899 або запитом *134#

За допомогою онлайн-банкінгу (Приват, Уксіббанк, Monobank, Universal bank)

За допомогою скретч-картки — придбайте картку в магазинах на території України та дотримуйтеся інструкції на пакуванні

Як поповнити рахунок, коли немає інтернету
https://kyivstar.ua/news/id110320240900


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 1.10.2024, 8:20
Сообщение #7


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Про зміну комісії на поповнення рахунку в деяких магазинах Київстар

01.10.2024

З 1 жовтня 2024 року в магазинах Черкаської та Тернопільської областей буде скасована комісія за поповнення рахунку через термінал самообслуговування.

Таким чином, поповнення рахунку у магазинах Київстар знову становитиме 0 грн.
https://kyivstar.ua/news/id011020241000


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 11.11.2024, 17:35
Сообщение #8


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Київстар продовжує дію скреч-карток до 2030 року

11.11.2024

Для абонентів, що і далі використовують скретч-картки, ми продовжуємо термін дії вже випущених карток номіналом 100 грн до 2030 року.

Зокрема, скреч-картки на 100 грн, що діють до 31.01.2025 та 31.08.2025, відтепер діятимуть до 31.12.2030.
https://kyivstar.ua/news/id111120241100


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
valdemar
сообщение 20.11.2024, 11:28
Сообщение #9


Мобильный Маньяк
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 37.723
Регистрация: 18.4.2009
Из: Kyiv
Пользователь №: 603



Змінюються банківські реквізити для оплати послуг бізнес-клієнтами

20.11.2024

З 1 грудня 2024 року змінюються реквізити для оплати послуг Київстар.

Нові реквізити будуть зазначені у рахунках-фактурах за відповідний період. Ми також додатково проінформуємо клієнтів через e-mail, контакт-центр, персонального менеджера та інші канали зв’язку.
https://kyivstar.ua/news/id201120240930


--------------------
lifecell Family
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.11.2024, 6:17
Rambler's Top100
build_links(3); ?>