![]() |
![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Мобильный Маньяк ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администраторы Сообщений: 37.872 Регистрация: 18.4.2009 Из: Kyiv Пользователь №: 603 ![]() |
МТС вводить інтернет-систему самообслуговування для абонентів передплати
Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» оголошує про те, що послуга «Інтернет-помічник», що дозволяє управляти власним рахунком, стала доступна абонентам передплаченого сервісу. Послуга «Інтернет-помічник», якою раніше користувалися контрактні абоненти МТС, а також абоненти послуги «МТС Коннект 3G», тепер доступна і для абонентів передплати. «Інтернет-помічник» надає можливість в будь-який зручний для абонента час контролювати і аналізувати інформацію, самостійно керуючи власним рахунком, а саме: переглядати інформацію про баланс та надходження платежів; поповнювати рахунок за допомогою ваучера поповнення рахунку; перейти на вподобаний тарифний план; переглядати і змінювати список підключених послуг та пакетів (у перспективі); замовляти деталізований рахунок і переглядати замовлені раніше рахунки; відслідковувати історію своїх заявок і дій по рахунку; керувати паролем та реєстраційними даними. Щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на https://ihelper-prp.mts.com.ua/. Після успішної ідентифікації та авторизації абонент потрапить на сторінку, що містить меню управління власним рахунком. Для захисту доступу до управління рахунком використовується пароль, створений абонентом. Послуга «Інтернет-помічник» надається на безкоштовній основі. мтс Сообщение отредактировал applefan - 13.1.2017, 11:44 -------------------- lifecell Family
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7.4.2025, 15:07 |