«Київстар»: 2 місяці безкоштовного тестування послуги «Домашній інтернет»
До 31 грудня 2010 нові клієнти «Домашнього інтернету» «Київстар» зможуть абсолютно безкоштовно протестувати послугу протягом 2 місяців.
Нові клієнти масового сегменту «Київстар» мають унікальну можливість безкоштовно ознайомитися з послугою «Домашній інтернет» у рамках акції «Тест драйв інтернету».
При підключенні послуги «Домашній інтернет» до кінця поточного року на умовах тарифних пакетів «Пуск», «Драйв», «Турбо» або «Мега», користувачі не будуть сплачувати щомісячну абонентну плату протягом 62 днів з моменту підключення. Плата за підключення акції відсутня.
Якщо клієнт «Київстар», у якого підключений «Тест драйв Інтернету», змінює діючий пакет у межах вищезгаданих тарифів («Пуск», «Драйв», «Турбо» або «Мега»), дія акції не припиняється.
«Домашній інтернет» від «Київстар» — це:
Стабільно висока швидкість;
Вигідні безлімітні тарифні плани;
Безкоштовне підключення;
Відсутність модему та додаткового обладнання;
Цілодобова служба підтримки професійного центру телефонного обслуговування;
Різноманітні способи оплати;
Управління послугою та власними витратами за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар»;
Комфортний та швидкий фіксований доступ в інтернет, що забезпечують тисячі професіоналів «Київстар».
«Київстар» пропонує новим клієнтам скористатися послугою «Домашній інтернет» на привабливих умовах.
«Київстар» вітає Вас та пропонує щомісячну добірку найсвіжіших можливостей для клієнтів «Домашнього Інтернету».
«Домашній Інтернет» від «Київстар» зменшує витрати на мобільний зв’язок
20 вересня 2012 року в прес-студії видання «Сегодня» – «Сьогодні Мультімедіа» – пройшла онлайн-конференція з Віталієм Ворожбитом, директором з розвитку компанії «Київстар» на масовому ринку. Він розповів всім слухачам і читачам видання, які цікавляться сучасними послугами зв'язку, про те, що являє собою «Домашній Інтернет» від «Київстар» і відповів на їхні численні запитання: як «Домашній Інтернет» знижує щомісячні витрати на мобільний зв'язок, як економити при користуванні Інтернетом, які міста компанія планує підключати до фіксованого Інтернету в найближчому майбутньому, які нововведення очікують абонентів послуги, а також, чому компанія активно розвиває напрям фіксованого інтернету при активному попиті на мобільний Інтернет. Дізнатися більше
Система «Мій Київстар» на захисті бонусів!
Для всіх клієнтів «Домашнього Інтернету», які обрали для себе тарифний пакет з бонусами, введений додатковий захист у системі «Мій Київстар»! Відтепер під час замовлення послуги «Переказ бонусів» (розділ «Послуги та акції», підрозділ «Управління послугами») застосовується спеціальний тест CAPTCHA (капча) – зображення із символами, які користувачу необхідно розпізнати та ввести в спеціальне поле. Це слугує підтвердженням того, що дії вчиняє людина, а не робот. Дізнатися більше
Оцінка клієнтами якості обслуговування «Київстар» стабільно підвищується
Клієнти «Київстар» високо оцінюють якість обслуговування нашого call-центру, і з кожним роком ця оцінка підвищується. Так, дослідження, проведене компанією GfK Ukraine, показало загальне зростання задоволеності клієнтів якістю обслуговування в call-центрі «Київстар», порівняно з 2011 роком. «Київстар» постійно працює над вдосконаленням якості обслуговування своїх клієнтів . Зокрема і оптимізований веб-сайт www.kyivstar.ua дозволяє абонентам простіше знаходити необхідну інформацію. Дізнатися більше
Тарифи наведені у гривнях з урахуванням ПДВ.
Детальну інформацію про тарифи, послуги, акції та поточні пропозиції «Домашнього Інтернету» можна отримати на сайті www.kyivstar.ua, а також зателефонувавши: 460 (безкоштовно з мобільного в мережі «Київстар») або 0 800 300 460 (безкоштовно з міської мережі України).
З повагою та побажанням успіхів, Компанія Київстар.